Jump to content

dakatash

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно dakatash

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1558 профилни разглеждания
  1. Здравейте и благодаря на всички отзовали се. Проблемът се оказа в "блокирала" и пълна с вода биалетка. След раздвижване и смазване под двата маншона, пукането и прискърцването изчезна.
  2. Благодаря за отзива. Утре ще видим дали не е счупена пружина. Ако е така- неприятно.
  3. Здравейте. Търсих подобни теми, но не открих. Откакто температурите се задържаха няколко дена минусови, се появи дразнещото скърцане/припукване отзад, при ниска скорост по неравности. Ходих на канал, но нямах време за обстоен оглед. Тампоните на стабилизиращата щанга ми се видяха заминали и имаше луфт между щангата и тампоните, като я разклатех. Пръснах ги малко с ВД40 заедно с биалетките, но няма ефект. Интересно е, че този шум се появява с различна сила. Един път е по-шумно, а друг път е осезаемо по-слабо. Колата е гаражна, а и времето поомекна тия дни. Утре ще я гледам по-обстойно, но въпросът ми е освен тампони и биалетки, може ли да е нещо друго по-сериозно? Притеснява ме факта, че колата е юбилейна и е със спортното окачване, а в нито един сайт за авточасти, който съм посетил не дават този вариант и не смея да поръчам биалетки и тампони (ако се окаже от тях). Когато я клатя настрани няма мърдане. Стои си стегната без луфтове, а шума се получава при вертикален натиск. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
  4. Много полезно инфо. Ще го пробвам още днес. Не знаех, че е толкова лесно. Един приятел с Волво, трябва да я дава на сервиз, за да му направят италианското меню на английски. Мойто е на немски и когато пали, често изписва нещо на немски много бързо и се принудих да снимам слоумоушън видео, за да мога да прочета и после през преводача. Чак тогава разбрах, че съобщението е за проверка на системата
  5. dakatash

    Датчик за пасажер

    Благодаря.
  6. dakatash

    Датчик за пасажер

    Айде влезнах във филма и аз. Разбрах, че няма зумер на пасажерската седалка, но друго ме притеснява. На пасажерското място на слънце си личат линиите на еърбега. Очертава се квадрата и и още 2 криви линии през него. Това гаранция ли е, че е гърмял или е срещано явление?
  7. Едва ли ще ти навреди. Карай си така, щом ще ти е по-спокойно.
  8. Аз карам с обикновена нафта + BDC. Причината не е защото ми излиза по-евтино, а защото се съмнявам в качеството на това за което плащам доста по-висока цена. Силно ме съмнява качеството, произхода и състава на нафтата в най-рекламираните вериги в милата ни Родина. Не знам до колко е правилно, но се надявам с тоя BDC да компенсирам цялата гняз, наблъскана в горивото. Друг е въпроса, че с и без добавката, не усещам разлика във вървеж, разход или прочие. Просто се надявам максимално да съхраня турбина и дюзи.
  9. Скоро правих това упражнение на дизел. За ляв габарит, махнах акомулатора и пластмасовия кош в който се поставя. Открива се място. Пак е тясно но се справих. Обърни внимание, че са две букси, които се отвиват както са обяснили колегите по-горе. Теб те вълнува горната най-крайна букса. За десен габарит се развива гърловината на казанчето за течност за чистачки.
  10. Колега, пробвай с някоя добавка за почистване, качваш се на скоростен път и я "продухваш" малко. Това ми идва на акъла, макар, че казваш след обслужване се е получило...
  11. Очаквах такъв отговор. Мисля, че веригата "трака" в рамките на допустимите норми за момента. Няма да бързам да я сменям, понеже доста се напарих от некачествени части и съмнителни майстори със старата кола. За 110 000 км. Мотора е отварян 4 пъти. Некачествени гарнитури и тнт. Ще наблюдавам и ще изчакам да видя как ще се развива шума във времето, а най-вероятно ще потърся второ и трето мнение. Повече ми прави впечатление това виене, за което ми казаха, че било уж нормално, но ще следя и за него.
  12. Здравейте. Гледам темата възродена, та да задам 2 въпроса и аз; 1. По-горе на първа страница има препрадка към друга тема, като е приложен клип на работещ двигател. Освен тракането се чува и виене при повишаване на оборотите. Това виене го има и при мен, след смяна на ремък и ролка. Колата е фейслифт с късия ремък. За да съм по-точен, оприличавам виенето като тънко, но долувимо при повишаване на оборотите. Много прилича на това от клипа. Чувал съм го и при други дизели. Двама майстори казват, че е нормално, но мен ми прилича на едно от трите неща (алтернатор, хидравлика, компресор). Факт е, че се чува това виене и леко ме притеснява. Въпросът ми е нормално ли е наистина или трябва да се ревизират 3-те неща от по-горе? 2. Колата е на 212 000 реални километра. В сравнение с клипа веригата се чува съвсем слабо, само на тихи обороти. Вярно ли е, че се препоръчва на 500 000км. смяна? Колата е закупена и обслужвана редовно от сервиз на Хонда в Германия. Благодаря предварително.
  13. dakatash

    И аз вече карам Акорд

    Благодаря за отзивчивостта, колега. Ще се обадя някоя неделя да го пробваме. Аз нямам пластина на капака над решетката. Капака е без елемента, който е продължение на решетката от пре-фейс лифта (ако правилно съм ти разбрал въпроса). Трябва да се пробва или да попитам търговците.
  14. dakatash

    И аз вече карам Акорд

    Здравей колега, Отскоро и аз съм собственик на Акорд и съм решил да се сдобия с мухобойка, но никъде не намирам за модела 2006-2008. Този, който ти си монтирал, ще стане ли на фейслифтов модел?
  15. Здравейте колеги, Предварително се извинявам, ако въпроса е дискутиран вече, но не можах да намеря отговор. Става въпрос за късите светлини на Акорд 7-ма ген. Конкретно няма ги никакви, дори и след полиране на фаровете. За сега ги настройвам само от врътката в купето, понеже не реагират на отверката (може би механизма не работи, ще ги свалям да ги ревизирам). Когато регулирам дългите светят много добре фронтално на автомобила, но дам ли на къси почти нищо не виждам. Лупите си изглеждат добре, поне на пръв поглед. Въпроса ми е какво мога да направя, за да светят късите светлини по-силно. По-силни крушки или отваряне на лупата (ако е възможно)? Фаровете са обикновени, без ксенон. Благодаря предварително!
×