Jump to content

dakatash

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно dakatash

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1516 профилни разглеждания
  1. Колега, пробвай с някоя добавка за почистване, качваш се на скоростен път и я "продухваш" малко. Това ми идва на акъла, макар, че казваш след обслужване се е получило...
  2. Очаквах такъв отговор. Мисля, че веригата "трака" в рамките на допустимите норми за момента. Няма да бързам да я сменям, понеже доста се напарих от некачествени части и съмнителни майстори със старата кола. За 110 000 км. Мотора е отварян 4 пъти. Некачествени гарнитури и тнт. Ще наблюдавам и ще изчакам да видя как ще се развива шума във времето, а най-вероятно ще потърся второ и трето мнение. Повече ми прави впечатление това виене, за което ми казаха, че било уж нормално, но ще следя и за него.
  3. Здравейте. Гледам темата възродена, та да задам 2 въпроса и аз; 1. По-горе на първа страница има препрадка към друга тема, като е приложен клип на работещ двигател. Освен тракането се чува и виене при повишаване на оборотите. Това виене го има и при мен, след смяна на ремък и ролка. Колата е фейслифт с късия ремък. За да съм по-точен, оприличавам виенето като тънко, но долувимо при повишаване на оборотите. Много прилича на това от клипа. Чувал съм го и при други дизели. Двама майстори казват, че е нормално, но мен ми прилича на едно от трите неща (алтернатор, хидравлика, компресор). Факт е, че се чува това виене и леко ме притеснява. Въпросът ми е нормално ли е наистина или трябва да се ревизират 3-те неща от по-горе? 2. Колата е на 212 000 реални километра. В сравнение с клипа веригата се чува съвсем слабо, само на тихи обороти. Вярно ли е, че се препоръчва на 500 000км. смяна? Колата е закупена и обслужвана редовно от сервиз на Хонда в Германия. Благодаря предварително.
  4. dakatash

    И аз вече карам Акорд

    Благодаря за отзивчивостта, колега. Ще се обадя някоя неделя да го пробваме. Аз нямам пластина на капака над решетката. Капака е без елемента, който е продължение на решетката от пре-фейс лифта (ако правилно съм ти разбрал въпроса). Трябва да се пробва или да попитам търговците.
  5. dakatash

    И аз вече карам Акорд

    Здравей колега, Отскоро и аз съм собственик на Акорд и съм решил да се сдобия с мухобойка, но никъде не намирам за модела 2006-2008. Този, който ти си монтирал, ще стане ли на фейслифтов модел?
  6. Здравейте колеги, Предварително се извинявам, ако въпроса е дискутиран вече, но не можах да намеря отговор. Става въпрос за късите светлини на Акорд 7-ма ген. Конкретно няма ги никакви, дори и след полиране на фаровете. За сега ги настройвам само от врътката в купето, понеже не реагират на отверката (може би механизма не работи, ще ги свалям да ги ревизирам). Когато регулирам дългите светят много добре фронтално на автомобила, но дам ли на къси почти нищо не виждам. Лупите си изглеждат добре, поне на пръв поглед. Въпроса ми е какво мога да направя, за да светят късите светлини по-силно. По-силни крушки или отваряне на лупата (ако е възможно)? Фаровете са обикновени, без ксенон. Благодаря предварително!
  7. Благодаря на всички за отзивите. Както споменах е решено, че колата ще е Акорд МТ седан. Сивици и Тайп Ар-и не гледам. Не мога да се определя на "рейсър" (макар от години да съм по един или друг начин в рали спорта). Все пак не сме на 20 години . Задължително ще пробвам 2.4, преди кардинално решение, макар, че вече май е взето. Просто търся малко повече мощност от това което видях и пак казвам. Колата много ми хареса.
  8. Върнах 2 предавки надолу, разбира се. Отдавна карам Хонда и знам, че иска обороти и не се плаши... Даже хич Хареса ми това, което писа за субективното чувство при дизела. Мисля, че много точно го описа.
  9. За теб говорих, пропуснах да те цитирам. Определено ми беше полезен, особенно със сравнението на 2.0 МТ и 2.4 АТ. След задължителната проба на 2.4 ще взема решение.
  10. Извинявам се за пропуска от моя страна. Търся МТ седан. Не съм казвал, че няма разлика, а че според някои, почти не се усещала такава. Няма да си търся друг автомобил, защото съм решил вече. Извинявам се, ако съм подразнил някой с нещо, но дори и по новите стандарти в автомобилостроенето 155 к.с. са си прилична мощност. Естествено не очаквам състезателен автомобил, но както го писах по-горе, видя ми се една идея тромавичка. Ще пробвам 2.4 и ще преценявам какъв ще бъде компромисът, макар, че вече ме настрои "вървенето" и на 190 к.с. да не е такова, каквото е на хартия.
  11. Здравейте, колеги. 9 години карах Сивика и дойде време за смяна. Колата твърдо Акорд 7-ма бензин. Проблема беше, че никога не се бях качвал, камоли да покарам такава. Това се промени в събота, когато отидох до автокъща/сервиз с ясната идея да пробвам обслужения Акорд 2.0, който предлагат. Запалихме и потеглихме. Колата изключително стегната. Няма хлопане и тнт. Общо взето чудесно изживяване, докато не реших да ускоря, за да усетя как върви и... Останах леко разочарован. Колата определено върви, но липсва тази динамика както при дизела, а дизел няма да карам (наясно съм, че дизеловите са с принудително пълнене и доста по-голям въртящ момент, но си позволих да ги дам като пример). Разбирасе колата е семеен седан, но все пак очаквах поне малко по-добро ускорение. Четох, че И-ВИТЕК-а не е като старите (да те кикне), но пак ми се стори мудна. Положително впечатление ми направи, че градско върви много хубаво в ниските. Ще покарам на един приятел Октавията, която 2.0 бензин 150 к.с. за да видя как ускорява друг бензин с приблизителни характеристики. Задължително ще пробвам и 2.4, защото не въртя много километри и разликата в горенето няма да ми е осезателна. Въптосът ми е има ли наистина усезателна разлика в ускорението и вървежа между 2.0 и 2.4? Чета разнопосочни мнения. От това, че разликата почти не се осеща, до това, че е голяма. Да ще пробвам и 2.4 задължително преди покупка, но реших да споделя лекото си разочарование от любимата марка.
  12. Нямаше отзовали се, но ще споделя хронологично какво се случи и евентуалните изводи. При задържането на високи обороти, газовата връща. Клапата не може да освободи цялото налягане и то рефлектира върху мембраните на изпарителя, което от своя страна надува цялата охладителна система. В резултат на това, на входа на радиатора се образува цепнатина, от която изхвърля част от антифриза. След като спрях и наместих извадения маркуч на входа на въздуха продължих 80 км извънградско каране. Проблем с температурата се получи едва при навлизане в градско. Помислих, че има въздух в системата и развих единия маркуч на изпарителя и изтече доста антифриз (FAIL!). На връщане колата постоянно загравяше, като го отчитам на факта, че е останала без течност. Прибрах я и на следващия ден долях антифриз и запалих. Нямаше пропушване на бяло отзад, както се случва при издухана гарнитура. Не надува маркучите, но барботираше в казанчето при подаване на газ. Или се обезвъздушава системата или пак е гарнитура. След 2-3 доливания стабилизира температурата, спря да загрява и перката се включваше. Сега я карам така, без проблем (да видим до кога). Цялата ситуация на аномалията с температурата ми се струва е, че когато е гръмнала газта и е вдигнала налягане в охладителната система, термостата е блокирал и след като е поизстинала се е наместил. Може и глупаво да звучи, но не и невъзможно. А другият вариант си остава пак гарнитура, или блок или кой знае какво още. Карам колата вече 6-та година. Мечта ми беше и то точно Д15-ка. Върл фен на японското автомобилостроене съм и едва ли бих карал друго. За тези години, мотора е отварян 3-4 пъти, най вече заради некачествени части. Другото, което няма да си го причиня повече е ш*баната газ. Да! Никога повече. За съжаление живеем в държава в която сме принудени да си унищожаваме автомобилите по този начин. Тъжно но факт. Сори за офтопика.
  13. Привет, за да не пускам нова тема, реших да пиша в тази. Сивик 5-та Д15Б2 на газ, мотора е отварян няколко пъти за гарнитура. На изкачване, след като задържах трета на по-високи обороти, гръмна от газта, изкочи маркуча на въздуха и се появи цепнатина на гърловината на радиатора, от която хвърли и вода. Наместих маркуча, и продължих така още 100км без проблем. След това обаче започна да покачва температурата. Спрях и казанчето беше пълно над максимума (долях течност до максимума преди да тръгна). Перката не се включваше. Маркучите не се надуха. Изгасих я и след като я запалих не пропуши бяло отзад, както при издухана гарнитура. Прибрах колата на ход, като вързах директен плюс на перката и парното беше включено. Покарах я пак след няколко дни и пак загравяше, но този път включваше перката (без особен ефект). Няма антифриз в маслото и отново не пропуши при запалване. Маркучите са меки. Барбочи в разширителният съд, предполагам, че има въздух в системата, понеже отворих и единият маркуч за антифриза на изпарителя. Входа на радиатора е горещ, изхода е студен. Мисля си, може ли термостата временно да е задържал или да отваря частично? Към момента няма причина да мисля, че е гарнитура (освен барбоченето в разш. съд). Може ли, ако системата не се е обезвъздушила все още да загрява? Нещото, което най-много ме озадачи е, каква връзка има охлаждането с гърмежа в газта? Така или иначе, ще я карам на ремонт, но преди това моля за ваше мнение. Поздрави!
  14. Колега от Шумен съм. Майстора ми е един и същ. То чак неудобно му стана на човека, макар, че и той не е виновен. Поръча друга гарнитура, смени я и оправи центровката(предния път все едно не беше мойта кола). Преди около час се обади и я взех. Просто е излязла калпава гарнитурата. Смения с нова, направи центровка и лев не ми взе. Евала за което. Гледам доста колеги със сходен проблем. Nippon Motors е старата гарнитура която издухах за няма и 100км. Уж хубави това онова. И аз вече незнам какво да слагам. Беше си производство в Япония с холо-стикер уж ок. Но някой колега ако реши да слага такава да има просто едно на ум. Дано това да е краят на тия мъки, че взехме да отваряме мотора по-често от на WRC-тата . Поздрави и мерси за съветите.
  15. Колеги чудно стана направо. След смяната на гарнитурата колата не вървеше както преди. Ходих пак до майстора, че се разтропа и аванса, върна малко центровката и уж беше добре. Уж ама не съвсем. Все едно не е мойта кола... така до вчера. Тръгнах малко извън града, тя 120 едвам направи на бензин, викам си да настроя малко газта. Спирам и отново, ама тоя път пушек да се види. Хвърли и водата този път. Направо ще полудея. Гарнитура на няма и 100км. Майстора се съмняваше да не е гарнитурата на колектора, че и там имало магистрала с антифриз. Махнахме я и нищо видимо. Сега ще изчакам др гарнитура и ако не се оправи сигурно пак ще се отваря... Не ми върви нещо тия дни.
×