Jump to content

dakatash

Фен
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About dakatash

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

1736 profile views
  1. Здравей, колега. Същия филм с приплъзването и при мен. Можеш ли да споделиш в Шумен ли го сменя и къде? Или някой колега да предложи къде в Шумен. Искам да я закарам на някой, който е правил процедурата.
  2. При мен проблема е решен. След второ мнение пак нищо не излезе, но механика, който проверяваше извика по-старши такъв и след джаладско клатене на колата ми каза, че е биалетка. При напъване с щанга не се чуваше нищо. Явно понякога трябва да се прилагат по-примитивни методи. Смениха я и тропането спря.
  3. Проблем се получи с едното ел. огледало. Спря да се прибира. Тръгва и спира в самото начало. Идеи?
  4. Полусферичния е за климата. Правоъгълния датчик зад него е за фаровете.
  5. Да колега, прочетох и благодаря за инфото. Писах, понеже никой не спомена рейка, а си е за притеснение.
  6. Малко да вдигна темата. При мен се получи едно леко тропане в предницата само при ниска скорост (под 40км/ч). Закарах я на реглаж. Сходимостта е ок. Не се наложи нищо да се пипа. Оплаках се от проблема и след като я провери (на ръка) каза, че за него нямало нищо разбито а това тропане можело да се дължи на свободния ход на амортисьорите. Нещо което ми звучи абсурдно. Естествено ще потърся второ мнение, но нещото, което ме озадачи е, че на място при клатене на волана се чува леко пукане (отпред към средата). Какъв е шанса да е разбита рейка, понеже тропането в движение се усеща леко и във волана? Не ми губи хидравлична течност. Не съм виждал и петна отдолу, но ако наистина излезе рейка се вкарвам в голям филм...
  7. Колега, моят съвет е покарай и двата варианта. Ти сам ще усетиш кой е твоя автомобил. Аз поне така направих. Поддръжка и разходи има винаги. По-големи, по-малки, то си е малко и до късмет. Доста започвам да се дразня от гръмките изказвания на някои колеги, които обиждат на печки, как водачите на дизелови коли седим и се изяждаме от яд едва ли не, че сме си купили дизели. Човека ясно обясни, че не може да кара на газ, а не спря да се прави сравнение как минаваш 100км с 3 лева и за милион километри нямало проблем. 10 години съм карал на газ, знам какво е. За тези 10 години мотора е 3 пъти отварян. Не ми излезе много икономията. Да може да не е от газта, може и монтажника да си е оставил ръцете, но искам да попитам, защо тези Ходни не са направени заводски на газ? И двата варианта имат плюсове и минуси. И двата варианта са инжинерен оргазъм. Автомобили правени да са здрави и да доставят удоволствие. Ако една кола не ти доставя удоволствие, ако ще на вода да върви, не е твоята кола!
  8. Има логика в това с накладките и то голяма. Буталото го раздвижвахме и смазвахме. Не е от него. По-скоро ще сменя накладки и водачи на супорта. Жилото на ръчната, майстора уж каза, че свободно се движело.
  9. Баща му ми е меко казано противен. Относно Макс се вижда израстване в пилотирането. Не съм фен на никой пилот. Фен съм на марката. Последният пилот, който ме кефеше във Ф1 беше Кобаяши.
  10. Някой има ли наблюдение с и без DPF на преглед колко е отклонението във вредните газове?
  11. Имам същия проблем с ръчната + задържане на колелото. След раздвижване и смазване на буталото не се оправи. Мисля си, че проблемът (който се появява периодично) са водачите. Затова попитах и очаквах ремонтния комплект да включва водачите.
  12. И все пак, ако стане ще е много добре.
  13. Колега, може ли линк, какъв точно е ремонтния комплект?
  14. Честно казано това мрънкане доста дразни. Все пак това е било гладиаторски спорт, а сега е заприличал на сапунен сериал. Пресен пример с реването на Хам, как не го държали гумите. Ами Хондата ти е в DRS зоната. Ако го бяха вкарали в бокса, щеше да реве, защо е изгубил позиции. Такова е положението. Дано в Канада стане интересно състезание и видим как стоят нещата с догонването.
  15. За ден-два доста пикантни слухове. Някои казват, че Макс може да отиде във Ферари на мястото на Н-кратния. Относно спекулациите, че Леклерк искал да напуска Ферари- би било доста наивно според мен. Ще бъда честен (пак уточнявам ако се окаже вярно). Не може пишлеме на 6 състезания да се сърди и прави на интересен на отбор, който му е дал много. Всички сме чели за близките връзки на семейството му с тима. Минимум заради това дължи уважение. Не знам дали преди е било така, но голяма част от днешните топ пилоти са мрънкачи. В тоя ред на мисли, май Макс се държи най-мъжки.
×
×
  • Create New...