Jump to content

dakatash

Фен
  • Мнения

    90
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно dakatash

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1601 профилни разглеждания
  1. Откакто направихме тази манипулация, не се е появявало повторно шумене.
  2. Наистина и трите варианта са различни. Благодаря за сравнението. Моята е седан.
  3. Супер е този сайт. Благодаря много, колега. Сега ще го разгледам по-обстойно. На бърз поглед пружините и амортисьорите са различни. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3550&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 SPORT&nplblk=B__2800 По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.
  4. Колата е закупена от представителство на Хонда в Германия. Била е тяхна собственост и са я карали като служебна. Ако някой си е тунинговал служебния автомобил... Но пък има всякакви. Бъркам ли, че за модела се предлага и заводско спортно окачване? До колкото се рових из нета, разбрах, че има Accord Sport SE i SE GT. Последната е пусната в лимитирана бройка и пише, че и двата варианта са с такова окачване.
  5. Здравейте. Повдигам темата, за да не пускам нова. Колата е юбилейна спорт 2.2 дизел. Видимо е по-ниска от другите (около 20мм бях чел тук) и честно казано много ме кефи тази стойка и по-твърдата возия. В никакъв случай не искам да сменям окачването. Интересува ме обаче в кои елементи на окачването е разликата, спрямо другото окачване (пружини+амортисьори, само пружини), понеже когато гледам в някой онлайн сайт за части, колата не се дели на спорт и екзекютив (примерно). Съответно ако ми се наложи да купувам пружини, ще купя от другия вид?
  6. Още един плюс за Петко. При мен е същото. На около 0 градуса трябва да карам 10-15 мин, за да отлепи стрелката. Спра ли на светофар или другаде за престой, процесът на загряване (движение на стрелката) спира. Наистина най-бързо загрява, когато се натовари мотора извън градско. Още преди да се е отлепила стрелката обаче, започва да духа хладък виздух, а в последствие, когато загрее, можеш да си направиш "баня" вътре. Не знам за изгорелите газове, но провери си от компютъра температурата на антифриза (макар, че стрелката показва). Когато караш извънградско, стрелката остава ли за постоянно малко под средата (оптимално положение) или когато спреш пак пада?
  7. Здравейте и благодаря на всички отзовали се. Проблемът се оказа в "блокирала" и пълна с вода биалетка. След раздвижване и смазване под двата маншона, пукането и прискърцването изчезна.
  8. Благодаря за отзива. Утре ще видим дали не е счупена пружина. Ако е така- неприятно.
  9. Здравейте. Търсих подобни теми, но не открих. Откакто температурите се задържаха няколко дена минусови, се появи дразнещото скърцане/припукване отзад, при ниска скорост по неравности. Ходих на канал, но нямах време за обстоен оглед. Тампоните на стабилизиращата щанга ми се видяха заминали и имаше луфт между щангата и тампоните, като я разклатех. Пръснах ги малко с ВД40 заедно с биалетките, но няма ефект. Интересно е, че този шум се появява с различна сила. Един път е по-шумно, а друг път е осезаемо по-слабо. Колата е гаражна, а и времето поомекна тия дни. Утре ще я гледам по-обстойно, но въпросът ми е освен тампони и биалетки, може ли да е нещо друго по-сериозно? Притеснява ме факта, че колата е юбилейна и е със спортното окачване, а в нито един сайт за авточасти, който съм посетил не дават този вариант и не смея да поръчам биалетки и тампони (ако се окаже от тях). Когато я клатя настрани няма мърдане. Стои си стегната без луфтове, а шума се получава при вертикален натиск. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
  10. Много полезно инфо. Ще го пробвам още днес. Не знаех, че е толкова лесно. Един приятел с Волво, трябва да я дава на сервиз, за да му направят италианското меню на английски. Мойто е на немски и когато пали, често изписва нещо на немски много бързо и се принудих да снимам слоумоушън видео, за да мога да прочета и после през преводача. Чак тогава разбрах, че съобщението е за проверка на системата
  11. dakatash

    Датчик за пасажер

    Благодаря.
  12. dakatash

    Датчик за пасажер

    Айде влезнах във филма и аз. Разбрах, че няма зумер на пасажерската седалка, но друго ме притеснява. На пасажерското място на слънце си личат линиите на еърбега. Очертава се квадрата и и още 2 криви линии през него. Това гаранция ли е, че е гърмял или е срещано явление?
  13. Едва ли ще ти навреди. Карай си така, щом ще ти е по-спокойно.
  14. Аз карам с обикновена нафта + BDC. Причината не е защото ми излиза по-евтино, а защото се съмнявам в качеството на това за което плащам доста по-висока цена. Силно ме съмнява качеството, произхода и състава на нафтата в най-рекламираните вериги в милата ни Родина. Не знам до колко е правилно, но се надявам с тоя BDC да компенсирам цялата гняз, наблъскана в горивото. Друг е въпроса, че с и без добавката, не усещам разлика във вървеж, разход или прочие. Просто се надявам максимално да съхраня турбина и дюзи.
  15. Скоро правих това упражнение на дизел. За ляв габарит, махнах акомулатора и пластмасовия кош в който се поставя. Открива се място. Пак е тясно но се справих. Обърни внимание, че са две букси, които се отвиват както са обяснили колегите по-горе. Теб те вълнува горната най-крайна букса. За десен габарит се развива гърловината на казанчето за течност за чистачки.
×