Jump to content

dakatash

Фен
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About dakatash

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

1668 profile views
  1. dakatash

    F1

    https://clubs1.bg/news/honda-gotvi-s-20-konski-sili-po-moshten-motor-za-baku/
  2. dakatash

    F1

    Според мен е въпрос на време да се получи симбиозата между Хонда и шасито на РБ. Докато изравнят червените и сребристите по чиста мощност ще дойдат новите правила през 2021-ва, но това не означава, че няма да станат по-конкурентноспособни (нещо на което силно се надявам). Дано към средата на сезона да виждаме повече спорове за първото място, включващо РБ. Колега и аз не съм фен на РБ, а на задвижващата система, но се надявам, че няма да си оставят магарето в калта. За спорта съм и за битките. В неделя наблюдавах едно изключително скучно състезание. Поне да беше заваляло...
  3. Благодаря, колега. Моят автомобил е закупуван от представителството на Хонда "Fugel" Германия, като колата е била техен служебен автомобил и е изцяло поддържана от тях. Точно поради тази причина първата смяна направих с 5W30 (понеже дойде с такова масло). Решил съм да пробвам с 0W30, защото както споделих по-горе, има известно количество изгорено масло. Дали наистина е от марката и вискозитета... Ще си покаже. Другия вариант е мотор- турбина, но за сега няма да се набивам във филми. Така или иначе ако се строши, ще я правим. Заслужава си, защото колата ми доставя огромно удоволствие от шофирането. Относно горенето на масло, когато паля сутрин, пропушва леко. Това е единственото пропушване, което има. Нито когато се натовари мотора, нито по друга причина пуши. Някои казват, че това е нормално, аз не мисля точно така, но времето ще покаже. Поздрави!
  4. dakatash

    Данък 2019

    Здравей, колега. От град Шумен, същата история. Ще отида да подам уведомление. На кое гише е това нещо?
  5. Благодаря за мненията. Мисля, че взех решение. Motul 8100 eco-clean 0W30. Дано няма много ментета. Сивика го карах с Motul и бях останал доволен.
  6. По-скоро ме плаши да не е проблема в двг-то или турбото. Нямам проблем да мина на 0W30. Сипах 5W30, защото и той е препоръчителен от производителя и колата дойде с такова масло.
  7. Моля за съвет. Към момента след 7000км съм долял около 800-900гр Eneos 5W30. Смятам да сменям марката, като запазя вискозитета. Колебая се между Motul 8100 X-clean и Bardahl XTEC. Става въпрос за колата от подписа ми.
  8. Привет. Признавам, че нямам възможност да прочета цялата тема, но на първите страници четох за сходен проблем. Няколко пъти ми задържа задно ляво колело. Когато това стана за първи път, веднага я закарах в сервиз, където ми отговориха, че всичко било за смяна (дискове, накладки, супорти...) Понеже на следващия ден трябваше да пътувам, майстора ми отговори, че сега щял да я раздвижи, колкото да изкара пътуването, но задължително трябвало да се смени всичко това. Както някои колеги се изказаха, това са спирачки и са едно от най-важните неща. Нямах планове да правя мърляви неща и да не обръщам внимание на думите му, но на пръв поглед какво се забелязва. Супорт, силно корозирал (колата е от Германия). Протектора на диска на конкретното колело е доста изгнил (липсва едно парче отгоре). Дискове в добро състояние, без ръбове. Накладки има още до белязката. Друг факт, че в процеса на раздвижване на буталото изпада една шепа фекалии. След като се върнах от път, закарах колата, при майстора, когото посещавам по-често (предния път беше спешно и само този другия работеше). Вдигна колата, гледа и каза, че колелото се движело добре и нямало проблем. Аз му казах да поръчва ремонтен комплект и да обслужи спирачките, на което отговора беше "Покарай я така и я следи. Не се знае с този ремонтен комплект, да не стане по- зле". След като ме нави да не купуваме нищо, му казах, поне да ревизира и раздвижи и дясното колело. Направи го и каза, че жилата на ръчната се движели много добре. Днес пак колелото грееше и миришеше. Понеже, когато паркирвам дърпам ръчна, вчера ми направи впечатление, че ръчната не върви "мазно" от долу до горе както, когато не прави този проблем, а има един луфт свободен на първи - трети зъб и хваща след това. След като полашках колата напред назад, дърпах ръчната по-джаладски и натисках силно спирачката проблема като, че ли пак отшумя. Свървам се за трето мнение. Казвам направо да поръчваме супорт. Казаха ми събота да я видим, но най-вероятно било от водачите или жилото на ръчната. Не знам какво да гледам, какво да правя и при кой да ходя. Станах разногласен и аз и доста объркан. Ок събота ще я вдигнем, но какво да гледам? Може ли наистина да е от ръчната при положение, че жилото уж вървяло добре? Друго, което забелязах е, че когато дръпна ръчната в движение, блокира само дясното колело.
  9. dakatash

    F1

    Мощността видимо е подобрена. Дано и издръжливостта да е така. С добре уточненото шаси на "Биковете", победите се виждат. Дано след толкова плюене по Хонда, основно от Рено фенове, най-накрая им затворят устите.
  10. Откакто направихме тази манипулация, не се е появявало повторно шумене.
  11. Наистина и трите варианта са различни. Благодаря за сравнението. Моята е седан.
  12. Супер е този сайт. Благодаря много, колега. Сега ще го разгледам по-обстойно. На бърз поглед пружините и амортисьорите са различни. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3550&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 SPORT&nplblk=B__2800 По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.
  13. Колата е закупена от представителство на Хонда в Германия. Била е тяхна собственост и са я карали като служебна. Ако някой си е тунинговал служебния автомобил... Но пък има всякакви. Бъркам ли, че за модела се предлага и заводско спортно окачване? До колкото се рових из нета, разбрах, че има Accord Sport SE i SE GT. Последната е пусната в лимитирана бройка и пише, че и двата варианта са с такова окачване.
  14. Здравейте. Повдигам темата, за да не пускам нова. Колата е юбилейна спорт 2.2 дизел. Видимо е по-ниска от другите (около 20мм бях чел тук) и честно казано много ме кефи тази стойка и по-твърдата возия. В никакъв случай не искам да сменям окачването. Интересува ме обаче в кои елементи на окачването е разликата, спрямо другото окачване (пружини+амортисьори, само пружини), понеже когато гледам в някой онлайн сайт за части, колата не се дели на спорт и екзекютив (примерно). Съответно ако ми се наложи да купувам пружини, ще купя от другия вид?
  15. Още един плюс за Петко. При мен е същото. На около 0 градуса трябва да карам 10-15 мин, за да отлепи стрелката. Спра ли на светофар или другаде за престой, процесът на загряване (движение на стрелката) спира. Наистина най-бързо загрява, когато се натовари мотора извън градско. Още преди да се е отлепила стрелката обаче, започва да духа хладък виздух, а в последствие, когато загрее, можеш да си направиш "баня" вътре. Не знам за изгорелите газове, но провери си от компютъра температурата на антифриза (макар, че стрелката показва). Когато караш извънградско, стрелката остава ли за постоянно малко под средата (оптимално положение) или когато спреш пак пада?
×