Jump to content

dakatash

Фен
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About dakatash

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2008 2.2 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

2069 profile views
  1. Здравейте, ще пиша за развръзката по моята тема. След като обиколих няколко мото къщи, първата от които на най-големият вносител в България, поне според рекламата. Отидох там с нагласата да закупя най скъпия карбураторен Хорнет в Мобиле. Предположих, че щом цената е такава, то трябва да отговаря на състоянието на мотора. Съответно останах разочарован. Единият кол беше омаслен, върху двигателя имаше теч от масло, гумените маншони от след карбураторите бяха скъсани и други дреболии. Човека в мотокъщата беше много любезен, извади мотора и го запали. Запали от първия път, но се чу това тракане от касетата на съединителя, което изчезваше при натиск. Все пак ми предложи да направя едно кръгче и да ми свали от цената 300 лева за съединител. Направих кръгче и се оказа, че мотора не може да се изфорсира, което води към ревизиране на карбуратори, нови свещи и тнт. Разбирасе ако искаш без забележки, отиваш в дюкяна и си купуваш, но при всички случаи цената в БГ често не отговаря на качеството което се предлага. В крайна сметка в Германия излезе много запазен екземпляр 919-ка '98-ма от 1-ви собственик с пълна сервизна история, 2 ключа на 22хил км. Без да се замислям го взех, при положение, че като техника е сходно като Хорнета (карбуратор), а цената излезе дори по-ефтина.
  2. ВЕР израсна доста, през последните сезони. Под голямо напражение няма как да не допускат леки неточности. Важното е, че РБ като, че ли най-накрая разполагат с добре уточнена кола с необходимата мощност и имат нужния пилот в очите на ВЕР. Силно се надявам клюките за Мерцовете да се окажат правилни и да има напрежение в отбора. Спорта има нужда от това. Последния сезон гледах някои състезания с погнуса от тоталната сива доминация. Време е Сър тъмнокож и лесно раним да си ходи. Така спорта ще живне. Отдолу се задават безспорни млади пушки като Ръсел, Льоклер, Ландо, Юки и тнт. Силно се надявам Ферари и Мак да дръпнат след някое друго състезание и да гледаме динамични надпревари. Колкото до БОТ, вече и аз не знам толкова ли му е капацитета или толкова му позволяват от Мерц. Така като гледам от двете по много. Ако се озлоби малко повече най-много да провали някое състезание на ВЕР.
  3. Здравейте. Реших да раздвижа малко раздела, а и не видях тема за модела тук. Наканил съм се да закупя Хорнет 2005-2006-а. Като цяло изчетох темите из мото-форума, но искам да "чуя" мнението на колегите мотористи тук. Като цяло надежден мотор, без особени болежки, но за какво да гледам при покупка? Доста се колебах между Хорнет и CBR-600. Като цяло от CBR-a ме отказа по-изгърбената стойка и разгръщането на мощността, която идва при високи обороти. Минус на Хорнета е, че е "гол" и над 140 духало доста, но така или иначе, високите скорости са за писта. Друго, което искам да попитам е, че се колебая от мотокъща или частно лице. За сега съм се насочил към 2 мотокъщи, които работят събота и неделя, което ме устройва. Някои казват задължително от частно лице, но най-вероятно и лицето е закупило мотора нов внос. Също какви документи от дилъра са необходими за регистрация в КАТ? Предполагам талон на мотора, договор за покупко-продажба и ф-ра на частно лице?
  4. Може да прозвучи грозно, но спорта ще спечели, ако не гледаме ХАМ в МЕРЦ.
  5. На мене ми се виждат нормални цените. Единственото, което ме смущава е силикона и спрея, и ако наистина не са те държали в течение, кое трябва да се смени и колко ще струва е некоректно. Относно цената на маховика, разбира се, че може да се намери за под 1000 лв, но сервизите си прибират търговската отстъпка. Ще направя разбивка по спомен от скорошна смяна на съединител. Маховик Luc- 1100 лв Комплект съединител- 350 лв Масло кутия- 110 лв Масло двигател + филтър- 150 лв Горивен филтър- 65 лв Труд- 100-тина лева, както казаха майсторите. На всеки му е ясно, че няма как двама човека да работят по колата цял ден за 100 лв, но аз съм ок с това. Както каза колегата, всеки сервиз си определя цената. В крайна сметка им оставих 1850 лв. Ако го погледнем от позитивната страна би трябвало да имаш ревизиран двигател и маховик, които да те изкарат много километри. И аз съм на мнение, че трябва да свикваме с такива цени. Това е факт. Пожелавам ти много безаварийни километри!
  6. Ако АМГ сектора не бяха на светлинни години от останалите за поредна година, шампионата щеше да е доста интересен при това изравняване в средата на колоната. Ботас започна добре, но съм сигурен, че ще се пречупи и то много скоро, както обикновено се случва. Остава да се "любуваме" на доминацията от страна на човека, който сложи край на расизма. Добре, че поне в средата на колоната ври и състезания има почти всяка седмица.
  7. Колега, аз ще споделя моя опит. Откакто съм купил колата, слагам BDC на Бардал. Не мога да кажа има ли разлика, защото не съм я карал преди това. Колкото до другата добавка, не съм я чувал, но опита ми с предишния Сивик, който карах. Сипах 2 добавки за пречистване на системата едновременно, всички отлагания по резервоара затлачиха помпата и тя изгоря. Грешката ми може би е, че предозирах. Бих ти препоръчал да внимаваш с мешенето на различни добавки и стриктно да изпълняваш упътването. Не знам как ще реагира с Бардала, може и нищо да не стане, но Бардала го дават комплексна добавка. Като цяло има 100 вида добавки за всичко и съм малко скептичен. Едни казват, че помагат, други не. При всеки е различно, както е казал Ивайло. Слагам БДЦ, защото много хора ми го препоръчаха и заради качеството на нафтата в БГ.
  8. В пост №9 колегата е писал за марките.
  9. Здравейте. За да не пускам нова тема ще използвам тази. След смяна на съединител и маховик, първа, втора и задна влизат трудно. Когато спирам до покой на първа предавка с натиснат педал на съединителя се усеща леко клатене, претрисане. Все едно маховика увлича. Не е обезвъздушавана и течността е тъмна.
  10. Пече се и то здраво. Доста интересни новини последно време. По неофициална информация Алонсо е подписал за 2 години с Рено.
  11. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/80450s7s003 Тук има по 40-50 лева. Нямам идея, този който е сложил, колко е читав, нито от къде е поръчван, но му се доверих напълно и каквото стане.
  12. Момчето от сервиза каза, че били над 100 лева, но имал отстъпка и щял да дойде на 70лв.
×
×
  • Create New...