Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.01.2020 in all areas

  1. 3 точки
    В публикуваните от Lubrizol планове за промяна на ACEA European Oil Sequences се приплъзва много интересен факт: А появата на HTHS от 3,5mPa.s (валидна в наши дни за предпочитаните от мен АСЕА С3 масла) е още от 1985г в G-Standard (по-късно променен на ACEA), с което изискване е трябвало да се намали/преустанови разхода на масло при Volkswagen Beetle 1302. Това е поредното доказателство, че АСЕА С3 маслата не са насочени към понижен разход на гориво, за разлика от напр. АСЕА С2. И че АСЕА С3 маслата са насочени главно към engine protection and durability. И апела ми към всички с дизелови Хонди на незнайни километри - забравете написаното в таблицата от стр.1 на тази тема Honda Oil Application Chart - March 2019 и използвайте качествени АСЕА С3 масла.
  2. 3 точки
    Колеги, нека ви споделя малко опит и да се надявам да ви спестя малко неволи. НЕ пръскайте неща за дезинфекция във въздуховдите. Аз така реших да направя, уж за по-хубаво, и няколко дни по-късно се наложи да сменям ЕКУ-то на акорда. На акорд 7ма ген компа се намира зад централната конзола, точно под въздуховодите. И като пяната, дето съм пръскал, се е изтичала във вид на вода го е поизкъпала. Дали защото дренажа не е насмогнал, или пяната е излязла отнякъде… Та ползвайте най-добре спрейчетата, дето се пръскат във въздуха в купето, или просто на филтъра на купето.
  3. 2 точки
    В тази връзка на 07 август 2018 г. emod https://forums.hondabg.com/profile/2577-emod/ е написал това: "В допълнение, преди да се мисли за вдигане на вискозотета - да речем от xxW-30 към xxW-40, следва да се пробва с масло с предписания от производителя вискозитет, НО с по-голям HTHS - т.е. да изберем xxW-30 масло, но с HTHS = 3.5, вместо HTHS = 2,9. Като насока - заменяме ILSAC GF-5 масло с ACEA C3 масло, за предпочитане съпътствано с VW 504/507 и MB 229.31/229.51." и аз съм си го запомнил за момента, в който пак почне да гори масло
  4. 2 точки
    И то само заради някой тарикат,който си е спестил няколко хилядарки.
  5. 1 точка
    Проблема се решава много лесно, въпроса е кокво го е провокирало. Колега разкачи минуса на акумулатора за минута две и си готов.
  6. 1 точка
    По искане на dandilov ще копирам тук последния си пост с едно видео: И няколко въпроса, общо-взето припокриващи се с казаното във видеото: Т. е. ,ако двигателя не страда от LSPI, може и да няма нужда от масло с магнезиеви детергенти? Бтв, забелязал съм че маслото стои изключително чисто... Номе притеснява, че макар и с голям обем този двигател честичко дига оборотите до 3-4 хил. И особено през лятото става като същинска фурна.... Хонда са категорични за 5w30, че дори от следващата година (от 2001) препоръчват 5w20, но и от американските ЕРА са категорични че ще глобяват до дупка ако Хонда не спази изискванията за горивна икономия или препоръча масло, различно от това с което са правени тестовете за горивна икономия..... Та, не е ли по-добре за мен да си сложа една обикновена синтетика VX1000LL 5W40 пък нека си гори с 200 мл повече? И друго, ако пепелното съдържание на VX1000LL е над 1 (Якко го дават 1,1) дали наистина ще "съсипе" за нула време катализатора или това е поредният блъф на ЕРА? Все пак когато е била произведена колата маслата са имали пепелно съдържание доста над 1?
  7. 1 точка
    Пробвай да пишеш в темата за маслата.
  8. 1 точка
    Изках достъп до картера,за да повдигна от там двигателя на горе.
  9. 1 точка
    За GPS може да са използвали болта на някоя маса,важно е ти имаш ли достъп до него и можеш ли да проследиш връзките му. Няма какво да прави с ЕКУ то,слагат го с Каското в случай на кражба ,дори мисля че има собствена батерия ако се махне акумулатора да не се изключи. Та може да е забутан някъде на скришно,обърни се към фирмата която го е монтирала.
  10. 1 точка
    Краси, това написаното от теб казва всичко и е безсмислено темата да се превръща в спорове и лакърдии. Има си правилник, има си установени норми за посоки, ленти и най-вече, с какво управление на волан е прието да се кара в съответната държава. Това че за пореден път, държавата и администрацията и си затварят очите и допускат нарушение на законите, е друга работа. И да , всички които карат с десен волан тук, го правят не за това, че им е по-добре, или им е по-удобно, а защото се имат за големи тарикати и най-вече основно за пустата му икономия - ебати големите тарикати. Преди ми беше все тая, кой с какъв волан ще кара, но сега съм за пълната забрана за регистрация на коли с десен волан в България. Това е свързано с натрупалите се наблюдения, на злополуки, събития и ситуации през последните една две години, от водачи на автомобили именно с десен волан (другите малоумници, с левия волан не ги коментирам). Последния фрапиращ случай е преди един месец и половина, от Белоградчик, където един тарикат на негов десен завой (с джип с десен волан) щеше да се забие в насрещно движещата се пожарна със светлини и сирени . За късмет и благодарение на извънземната маневра на шофьора на пожарната ,се размина без инцидент иначе и джипа и пожарната щяха да са в дерето. Та това е другарчета - спрете да спорите и да се правите на тарикати, икономисвайки някоя и друга хилядарка.
  11. 1 точка
    А и Красимир знае много добре защото е човек с опит, че има разлика между шофьорското и другото огледало също и периферното зрение, че играе голяма роля. Краси няма нужда от споровете по тази тема.
  12. 1 точка
    Карането на коли с десен волан, за мен си е престъпление... Това са коли за друга пътна система!!! Няма място за дискусии 🙄🤔 Вероятността да пострадат невинни хора е много голяма😤😡😡
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Не правете така! Не е никак безопасно, както с ляв, така и с десен волан. Казвам го от личен опит. Правил съм го, както с ляв, така и с десен волан. Не е работа за начинаещи.
  15. 1 точка
    Няма значение дали ще сваляш и петата към блока, или само тампона. Местенето на казанчето за хидравриката (във втория клип) не е проблем. Трупчето (ако е късо) и крика сложи към края на картера и повдигай около 1 см, за да не усукваш прекалено и другите 2 тампона. Моят е вече 4 години в колата и не съм страдал от това че е втора ръка.
  16. 1 точка
    Да напиша все пак проблема ако някой срещне подобен-задънен катализатор и дпф,махнаха ги колата се стрелка много приятно има разлика и гори по-малко вече на дълго акорда ми дава 4.5 при 120км
  17. 1 точка
    Десният волан има и плюсове при изпреварвания, аз доста често се изнасям плътно в дясно преди десен завой на пътя, след който следва права отсечка, за да видя дали има кола, така мога да изпреваря още в завоя, ако правата след това къса, ако съм с десен волан ще имам много по-добра видимост. При прави отсечки, когато трябва да се изнесеш в ляво, за да видиш дали има насрещна кола, просто трябва да спазваш по-голяма дистанция от предно движещия се, за да имаш възможност да се прибереш безопасно ако идва кола.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    На F18B2 сондата е само една. Ако си със автоматична скоростна кутия, тогава има и втора сонда. То си го пише и на скицата която е постнал колегата в пост № 9, в скобите (With TWC model: A/T). Трябва да си със една сонда и тя е точно пред катализатора.
  20. 1 точка
    Чудесно резюме малък. Всеки трябва сам да си направи изводите за себе си!Търсиш перформънс-мощност/червени обороти/драг или запазване на хардуера за дълъг пробег от време.Икономията пък е важна за хората минаващи огромен пробег на година-20 до 30к. Синтезирано спрямо вискозитета: 5В-40 страхотно масло за нервни момци смяна на 5000 км. 0В-40 същото ,но за по-студен климат,смяна на 4000км 5В-30 златната среда,Градско масло с пробег 7500км-8000км 0В-30 като горното,но за по-студен климат с пробег 7500км 0В-20 и 5В-20.Коренно различни масла.Невероятен баланс трябва да се докара между визкозитет,устойчивост във времето,Икономията идва автоматично от това ,че двигателя пали с рядко масло,което запазва приличен вискозитет до 110 градуса.От това идва и бонуса намалено износване. Молибден-наш приятел Фосфор-враг за всички катализатори Естер в чист вид-наш приятел Вискозитет при 100 градуса-85% от времето на двигателя Вискозитет при 40 градуса-15 % подгряване на двигателя Вискозитетен студен индекс-това е цифричката с която започва маслото( - )/знака минус/ числото 35......при колко градуса маслото не е течно,разбирай двигателя не пали..Пример:5В-нещо си -35 означава ,че при - 30 маслото е течно.Колко е течно е друг въпрос,но не е грес. Колкото е по-голяма разликата между първата и втората цифра на вискозитетния индекс на маслото,толкова е по-къс пробега на маслото.Пример 0В-60 за 1-3000км. Допълниттелните пакети от добавки и чист естер обикновено 3-8% дава на всяко едно масло устойчивост във времето. Останалите елементи от менделеевата таблица-антиокислители,стабилизатори,анти ръжда ,миещи детергенти-чистят нагара и челата на буталата.-Харесваме Аз искам да мина живота на двигателя си с максимално малко износване,като ще игнорирам червения сектор-5000 оборота и нагоре,за сметка на износването.Ще паля и ще подгрявам 3-4 мин преди да потегля сутрин.Ще си намаля пробега на маслото ,за да не допусна изгарянето на добавките.Вместо на 10 ще сменям на 7500.Ще обърна голямо внимание на масления филтър-друга тема в масления форум,макар ,че от 3 години карам с VIK и съм ги изпреварил малко.. Как ще разбера кога да сменя маслото=По принцип си проверявам маслото всяка сутрин.Мръдне ли 2-3 мм не е страшно.Мине ли близко до минимума се нуждае от нова доза добавки-доливам до максимума и знам ,че съм опреснил добавките.Карам докато сигне средата и сменям...колкото -толкова.Ние събираме малко масло--почти 4 литра.Аз знам ,че с доливането на 500мл давам на старото мсло добвки още 10-15 % живот.Проста аритметика. Цвета на маслото и разхода му не са фактор за оценка.Ако бързо почернява -значи мие успешно.Ако гори,значи или сме нервни шофьори или сме прескочили пробега за смяна,гарантиран от вискозитетния индекс и от сертификата на маслото. Не е лесен избора ,но повечето информация ни праща далеч от профаните наливащи масло каквото ни препоръча продавача. Да не си помислите ,че плюя Цецо Акорд-Завършили сме заедно двигатели в РУ ,да не казвам на един чин и мога да си го храня както искам...Наздарве Цеци!
  21. 1 точка
    h5rov....изтегли си ILSAC GF-4 стандарта и прочети,но не няма масло 5W-40,което да може да покрие стнадарта.Това са масла за 4-6к км пробег. Всичко ,което наистина може да преживее 10к км започва с 0.. По принцип се случва указания визкозитет да не отговаря на съдържанието на бутилката и тогава може да е различно като възможност за пробег. Има още един принцип.На една марка само един или два модела са убийствени...другите са меко казано боклуци или стандартни масла ,които се продават заради името... По подробна информация за точно определено масло ,може да се намери в анализите на частни лаборатории. Маслата се правят с рецепти ,които са тайна,но аналитиците успяват да отгатнат формулата по 3-4 наина и тогава може да се направи заключение за маслото. У нас спокойно могат да ти налеят 5W40 в Бултрако...лошо няма,но идеята е да се сменя често,да се прави оборот на масла филтри и труд и да ти се износва КМГ с цел още пари и още части ит.н.-жалката картинка в Б-я. За конкретни модели/марки масла препоръчвам форума на руснаците oil-club.Там има най-много анализи на европейски масла.Както на нови така и на отработени и то не само двигателни..
  22. 1 точка
    Aми няма значение навън колко е температурата, двигателят ти все студен ще бъде. Вместо да чакаш 10 минути да се стича, направо го измери преди тръгване. Идеята е, че много хора не изчакват да мине време, мерят на топъл двигател (неизчакали да се стече) виждат, че е по-малко и доливат. А за ужасът двигател да се дави в препълнено масло няма да пиша. Моята например побира 3.7 л, винаги слагам около 3.6. Щото нито едно източване не на 100%. Както каза един майстор преди - "По-добре малко по-малко масло, отколкото да я препълваш".
  23. 1 точка
    Наблюдавам темата, и този въпрос не мисля, че трябва да бъде удостоен с отговор. Този въпрос така зададен, обхваща шороко пояснение, и има доста зависимости, и неизвестни. При бързо каране, при бавно, при ръчкане, при къси или дълги разстояния, дали е загрял хубаво двигателя или не, и дали се охлажда добре, дали редовно е обслужван, и още и още. И накрая, всеки един автомобил гори някакво количество масло в някакъв момент. Разбира се ако е системно във всеки един случай от посочените, значи има проблем, което значи че трябва да бъде диагностициран и открит т.н.
  24. 0 точки
    Наложило се млади и стари да живеят под един покрив. За разлика от много други живяли в мир и разбирателство. Един ден както си седяли в стаята свекър, свекърва и снаха, свекървата казала: – Ех снахо, хубава си ни е къщичката само дето стените искат боядисване, но нямаме с какво. Скочила снахата. Отрязала брадата на свекъра. Направила голяма дебела четка и боядисала стените. Седнали пак всички дружно да пият чай, а свекървата казала : – Ех, снахо, разхубави се нашата къщичка ама тия стари прозорци я загрозяват. Искат боядисване ама нямаме с какво. Скочила снахата. Отрязала мустаците на свекъра. Направила четка и боядисала прозорците. Мръкнало се. Прибира се мъжът от работа и гледа баща си седи пред къщата. – Тате, защо седиш навън? – попитал синът – Мръква се! Бащата казал: – Абе, вътре жените са се хванали да правят баница. Не знам яйца имат ли, нямат ли…
  25. 0 точки
    Виж, това на преди и след фейслефт, че може да има разлики, не се замислих. Започвам да си мисля, че дясната ми е местена и не е на оригинално положение, защото слиза толкова много надолу, че сякаш опира в пластмасовата кора. Заради това си мисля, че 40 не е подходящ размер. Но ако е 1 позиция нагоре, определено ще си влезе 40. Дали изместването с 1 позиция ще компенсира 1-я сантиметър допълнителна дължина на върха, за да я няма капката? С кви глупости се занимаваме, с тия здрави коли...
  26. 0 точки
    Чул един дядо, че младите използват виагра и решил и той да пробва. Качил се на автобуса и отишъл в града. Влязъл в аптеката и си купил една опаковка виагра. Качвайки се в автобуса към село решил да изпие виаграта и направо глътнал всичките хапчета. Получил той ерекция и няма спадане. Какво да прави – започнал да е*е наред, нае*ал всички хора в автобуса, но х*ят не спада, слезнал на село и нае*ал цялото село. Отива той при доктора: – Докторе, пих виагра и сега х*ят ми не може да спадне, какво да правя? Докторът: – Отиди в селското стопанство намери най-големият акумулатор там, вземи два кабела допри си ги до х*я и всичко ще се оправи. Дядото послушал лекаря и се запътил да направи заръчаното, обаче един от селото го видял. Зяпочнал да тича към селото и да вика: – Ей, бягайте, че оня отиде да презарежда и идва!
  27. 0 точки
    Моите са 40 на 68 см и това е максимума без да се опират в колонките и да засичат контактно траекторията си. Късата лежи малко под дългата. Дори и да се препокриват повече (при лява над 70см) няма как да се удрят, понеже крайната и дясна точка е с радиус на ротация (от рамото) 90см, а крайната лявата точка пасажерската е с ротация (от рамото си) 50см. Според кинематиката на лостовите им механизми лявата винаги изпреварва дясната и контакт е невъзможен. Местил съм ги нагоре в една люта зима (за да лежат в зоната на отопление на духалката на стъклото) и с по 1 зъб на шлиците е достатъчно, без лявата да опира в А колонката при вертикално положение.
  28. 0 точки
    "Най-много ора са се затриле у бермудскио и у срамниу триугулник!" Пернишка поговорка!
  29. 0 точки
    Жена разказва на колежките си: - Днес навършвам 30. Мъжът ми, тая гад, ме чука цяла нощ, повтаряйки постоянно "Докато си още млада!"
  30. 0 точки
    Абсурдно е да взимаш кола откъдето и да е, без да е проверена и видяна с очи, ако ще да е от кралското семейство. Все пак не пазаруваш от ибей, амазон или алито... Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 0 точки
    Напомняне за срещата утре - 15 часа в Ринг мол, ниво -1, в дъното при сините колони.
  32. 0 точки
    Регулятор ХОЛОСТОГО Управление клапан IACV Мак 16022P2EA51 16022P2AJ01 для HONDA CIVIC HR-V вариабельности сердечного ритма Civic del Sol Acura EL 1996 1997 1998 1999 2000
  33. 0 точки
    Дойде ми след 100 години на акъла как да се справи човек с тая капка. Просто се измества рамото на пасажерската чистачка с един–два зъба по-нагоре, така че да стои малко по-високо в най-долно положение, но и да стига по-напред в хода си. Така дебелите линии от илюстрацията се кръстосват
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Масло, като масло. Изкара 9 500км в моя двигател и го смених. Понякога липсата н негативни мнения, означава че потребителите са до някаква степен доволни и не мрънкат по форумите. Всъщност, от всички масла, които съм използвал в Сивик-а, само от Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 не съм доволен - малко по-шумен двигател и разход на 200мл за 10 000км. От всички останали изпробвани от мен в този двигател - Mobil 1 ESP 0W-30, Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, Ravenol VMP 5W-30, имам положителни/неутрални впечатления. Положителни, защото не съм забелязал нужда от доливане, както при Motul-а, а неутрални, защото считам за нормално едно масло да издържи 10 -12 хил. км при средна скорост от около 70км/ч или от 140 до 170 мото-часа. Вече над 80 000км с 1.6 i-DTEC и двигателя си работи по същия начин, и разхода на нафта си е еднакъв при еднакви условия на шофиране. Аз лично не бих си купил Ravenol VMP 5W-30 на нормална цена. Докато е включено в някакви намаления, то бих си вземал по 1-2 туби. 12€ /1L стандартна цена ми се струва неоправдана. А как би се представил Ravenol VMP 5W-30 във Волво XC 70 3.0 T6 - никой не може да каже. Нито е ясен сезона за употреба, нито при какви условия се използва автомобила.
  36. 0 точки
    Секретарка получава съобщение от шефа! - Спешно ми трябва Полов Акт! Отговора веднага: - Невъзможно, поради месечен отчет, мога да оформя Устно или със Задна Дата!
  37. 0 точки
    Новио регламент на НОИ: Кой не доживее до пенция, ще бъде кремиран и ке доработва кат пясъчен часовник!
  38. 0 точки
    Здравей, поръчвам: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W40 1x4L + 3x1L Стойност на поръчката: (1*23,00 + 3*5,95)*1,9675=40,85*1,9675=80,37 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  39. 0 точки
    Здравейте; поръчвам: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate - 1*1L ( 1*6.95 ) https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-semi-synth-10w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SEMI SYNTH 10W-40 – 3*1L (3*2,95) https://www.ato24.de/en/ravenol-antifrost-enteiser-500-ml.html Вид и количество: RAVENOL Antifreeze De-icer 500 ml – 1*0.500L ( 1*2,95) https://www.ato24.de/en/ravenol-tsi-10w-40.html Вид и количество: RAVENOL TSi 10W-40 - 1*5L (1*20,95) https://www.ato24.de/en/ravenol-fliessverbesserer.html Вид и количество: RAVENOL Fließverbesserer - 1*1L (1*9,95) Стойност на поръчката: (1*6,95+3*2,95+1*2,95+1*20,95+1*9,95)*1,9675 = (49.65)*1,9675 = 97,69 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  40. 0 точки
    Дай малко повече инфо за колата, продавача и района в който се намира. Имай в предвид, че в Швейцария глобата за въртене на километраж е 250к франка, ако от Хонда ти кажат повече от продавача отивай и му казвай че си тръгваш с колата безплатно, да не се налагада пускаш сигнал
  41. 0 точки
    Чустваш се засегнат ли? Изцепката е твоя!Без лоши чувства! Опциите са същите. Екстериора е въпрос на вкус. Кожата в Акорда е по-мека, седалките са по-ергономични. Качи се на Акорд Екзекютив плюс и тогава се изцепвай!
  42. 0 точки
    А, да, развод – идва от латински и означава „изтръгване на мъжките гениталии през портфейла“. Ако жените управляваха света, ние нямаше да имаме войни, а само интензивни преговори на всеки 28 дена. Проблемът е, че Бог е дал на мъжа мозък и пенис, но кръв, достатъчна да снабдява само едно от двете в даден момент. Преди си мислех, че е най-лошото нещо в живота е да бъдеш сам. Не е така. Най-лошото нещо е да бъдеш с хора, които те карат да се чувстваш сам. Робин Уилямс
  43. 0 точки
    По спомен: Моторът в 8-ят, Акорд е с малки промени, спрямо К24А3 от 7-мака, но те се оказват несполучливи, макар и в угода на маркетинга и екологията. Буталото е с по-изпъкнало чело (за да се повиши компресията и оттам + 11 коня). Върху страниците му (еднакви по широчина спрямо предния) е нанесено специално нискофрикционно покритие, което се изтрива с времето. Основният проблем е по-тесният от преди маслообирателен сегмент (с по-гъста спирала), който заради ЕКО нормите е предвиден да работи с по-тънко масло. Първият гаф е че при студен старт (преди буталото да се разгрее) има склонност към изкълчване спрямо цилиндъра и износва и него. Карането на мотора "в натяг" означава че докато загрее се кара на максимално ниски обороти и висока предавка, вместо да поработи няколко мин. на място. Така налягането на маслото е по-ниско, макар и на теория достатъчно. По-тънкият сегмент също се закоксва по-бързо при отлагане смяната на маслото и после няма спасение с никакви препарати, а това е основната причина за "маслоядност" на този мотор. За К24А3 случаите с горене на масло са единични, докато за ревизирания мотор - обратното - почти няма в читаво състояние. Важното е не толкова маслото, а редовната му смяна на по-кратки интервали, но предишните собственици масово са имали доверие на сервизите, които са обслужвали през повече км, а и стопаните на колите априори смятат че пълзенето в задръстване не е в графата "тежки условия".
  44. 0 точки
    Многократно съм писал , безплатни са доставките , в темата ми съм пуснал съветник , в темата ми за двигателите съм споделил кое с какво го карам , отстъпки съм пуснал еднократни и за редовни клиенти . От тая година ще има и клиентски карти с фиксирани и растящи отстъпки . Работя вече 4та година с него . Весела и успешна година желая на всички .
  45. 0 точки
    Ще отговоря и на двамата.Разгледайте руския форум внимателно.Имаме данните на едно масло от PDF-после имаме данните на същото масло от лабораторията,като втория анализ е много по-подробен.Накрая имаме пак на същото масло отработено след хххх километра.Коментарите под тези анализи са да кажем различни ,но цифрите са си цифри.При отработеното масло се виждат стружки от ралзични елементи,нагар и др.Информацията е прекрасна стига да можеш да я четеш.Например аз видях анализ на Мотул с изненадващи неща,които съм ги установил в практиката,но не мога да ги докажа.Давал съм за изследване в наща лаборатория само оригинални масла на Хонда...че анализа е скъп.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...