Jump to content

nikitooo

Фен
  • Мнения

    223
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно nikitooo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.02.1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://koko_pg@abv.bg

Profile Information

  • Кара
    Вече само Accord F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Панагюрище
  1. Здравей колега, аз съм със същия акорд и сондата е само една. Намира се отдолу точно пред катализатора. За втора сонда не съм много сигурен кои модели имат, но според "Honda ESM - Accord 1998" (английският не ми е силна страна), втора сонда след катализатора имат модели с автоматична скоростна кутия. Скицата която си постнал, мисля че се отнася за модели с мотори F20B6 и H22A7.
  2. На F18B2 сондата е само една. Ако си със автоматична скоростна кутия, тогава има и втора сонда. То си го пише и на скицата която е постнал колегата в пост № 9, в скобите (With TWC model: A/T). Трябва да си със една сонда и тя е точно пред катализатора.
  3. Здравей колега !! Би ли ми казал, как извади това черното от оста на старото моторче, за да го сложиш на новото. Има ли няккакъв чалъм, защото опитвах с какво ли не, но не мърда. Явно е капсуловано, пък и не мога да разбера от какъв материал е. Благодаря !!
  4. nikitooo

    теч от инжектор

    http://overmind-auto.com/index.php?route=product/product&product_id=399 Здравей колега.Това трябва да ти свърши работа. Комплект за четирите инжектора.
  5. nikitooo

    Акорд 6

    Това трябва да ти помогне.
  6. И при мен е същото. В началото се чудех, но вече свикнах. Светне ли, бегом към Петрола.
  7. nikitooo

    Ниски обороти

    А какъв е бил проблема ?
  8. nikitooo

    Свещи

    NGK - ZFR6F-11 Denso - KJ20CR-L11 Това са свещите по каталог за Акорда с мотор F18B2. Седем години карам само с NGK и съм доволен.
  9. Здравей колега!Имам Същият Акорд, и преди време ми се наложи да зачистя грешка в SRS.Конектора за прочитане на SRS грешки, се намира под таблото на пасажерското място. Сваляш кората под жабката и ще го видиш. Син е на цвят с кафяв и зелен проводник. Закачен е в гнездо за да не виси свободно. В долните две снимки съм оградил с червено конектора и гнездото в което е закачен. Просто трябва да измъкнеш конектора от гнездото и с помоща на кламер да прочетеш каква грешка излиза.На следващите две снимки съм ти показал конектора за чистене на SRS грешки.Той също е двупинов и е закрепен в гнездо към кутията с бушони в ляво от кормилната колона под таблото. Жълта е на цвят. В PDF файла, двете процедури са описани подробно.Успех!!SRS - Четене и зачистване на грешки.pdf
  10. Колега, на мен този номер го правеше от температурния датчик. Намира се под делкото. Ако е прецакан подава некоректни данни на ЕЦУ-то. Ако имаш възможност пробвай с някой друг датчик.
  11. Kembo, точно за това и аз говоря. Явно ще трябва да сменя и полуоските.
  12. Притеснението ми е, че вътрешните диаметри на семерингите дето влизат полуоските са различни (по EPC). От там допускам, че ще има и разлика в диаметрите на вътрешните карета. Колата е закупих с кутия Р7. Предишния собственик каза че и той така я купил. Освен, че скоростите са много къси, тампона от към купето не е захванат както трябва. Стои от страни на лапата, а не по средата. И в крайна сметка Р7 скорости от какъв автомобил са ?
  13. Моля, модераторите ако може да корегират заглавието на темата. Става въпрос за скорости. Благодаря !!По темата, няма ли някой да каже ?Благодаря !!
  14. Здравейте, автомобила е 4 генерация хеч с двигател D16A9. Скоростната кутия е Р7. Искам да я сменя с друга, защото тази е много къса. Скоростите от D16A6 ще станат ли, и ако не от какъв двигател да търся ?Мисля, че тази скоростна кутия не е оригиналната, защото тампона от към купето е захванат само от едната страна на лапата, а не е по средата.
×