Jump to content

Neophyte

Фен
  • Мнения

    83
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Neophyte

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив и София
  1. Абе, предпочитам да я отворя, око да види, ръка да пипне
  2. Това въглеродно почистване върши ли работа ако отлаганията са много, тоест ако трябва да се накиснете и тръкне с нещо по принцип, а не е просто за продухване
  3. Пробвах го това, обаче не помогна, нямаше никаква разлика. Смених въздушния филтър и свещите и има малка промяна. Предполагам, че като отворя ЕГР и стъпковото моторче, ще има разлика. Като цяло колата не е била поддържана и сигурно датата такива процедури, ще трябва да направя.
  4. Благодаря, колега! Хванал съм се да го стягам и това го включвам в предстоящите процедури
  5. Да и аз мислех, че е това, но хич не бях сигурен, защото не го виждах добре много ви благодаря, надявам се нещата, които поръчах и моторчето да успея да ги направя идните и ще кажа какъв е бил резултата
  6. Добре, заредих от друго място (няма промяна), поръчал съм свещи и кабели и въздушен филтър за всеки случай ще сменян. Но ще задам глупав въпрос - къде е стъпковото моторче? Не го намирам
  7. Привет От известно време забелязвам, че нещо се случва по двигателя. На място ако форсирам или в движение освободя скорост, обортомера пада до 350-400 оборота, двигателя се разтриса за 1-2 секунди и след това оборотите се нормализират. Другото, което ми прави впечатление е че около 2000-2500 има развъртане, като при Втека, но после си го има и него на 4500. Тоест нещо се случва в ниските обороти. Някой да е имал такъв проблем, защо си мисля, че е някакво запушване на филтър или нещо от тоя сорт? Спорен ден
  8. Здравейте, колеги От месец ми губи хидравлична течност, виждах отдолу, че е омаслена цялата, но не можех да видя къде е. Вчера ходим да ми заваряват гърнето и там майстора успя да види. Каза, че металната тръба към рейката сълзи на няколко места, когато въртя волана(нагнети помпата). Каза, че това не се ремонтирало и трябвало направо нова магистрала да сложи, което само по себе си е хубаво. Въпроса ми е дали наистина не се ремонтират тези тръби и някой ако е сменял, да каже от кой сервиз е доволен и т.н. Тези ми искат 120лв. всичко - чисто нова магистрала(правели ги някъде в Пловдив, 80лв.) и труд 40лв. Какво мислите, благодаря
  9. Accord 6 няма сила ....

    А имаше ли някакъв осезаем резултат от процедурата, колега?
  10. Ако имаш снимки от процеса, биха били интересни , а къде намърда контролера?
  11. OBD port

    От 2 пиновата знам как се извлича код. Този, Eric The car guy, много ме кефи, показва интересни неща. Тези дни ще се навра по жабката, благодаря!
  12. OBD port

    А, извинявайте, аз ще попитам като един голям невежа....Не разбрах, аз като имам такава 2-пинова букса, някъде също трябва да имам и друга OBD букса ли? Или си ми е само това за закачена на компютър. Майсторите в един сервиз ми казаха, цитирам "щом имаш такава букса, трябва да ходиш някъде, където имат такъв компютър за японски коли с 2-пинова букса" Нещо се обърках, може ли разяснение малко
  13. OBD port

    Ако е 99та, не мисля, че има OBD, а двупиновата букса. Моят е така. OBD ми казаха, че се слага след 2000та. Тя се намира много лесно, поглеждаш под пасажера и седи закопчана за скоба, самата букса е синя.
  14. Accord 6 няма сила ....

    За да е сигурен, че нещо й има, да кара някой друг Акорд. Не съм погледнал от къде е, но ако е в София, ще се видим и да ги видим тия коли.
  15. Accord 6 няма сила ....

    Здравей, колега. Не съм от разбирачите, но бях в твоята ситуация, като взимах моя акорд. Преди карах Примера от 92ра, 1.6, 90 коня на газ и си мислех, че новата кола ще лети и дори няма да мога да я карам. Уви, нищо такова. Аз съм с 1.8 и с нищо не впечетлява, дори е скучно. Преди това имах и Сивик 4, 1.4 с 2 карбуратора и тя беше по-интересна за каране дори. Идеята ми е да се подготвиш, че колата просто така си върви. Успех.
×