Jump to content

skuck

Фен
  • Мнения

    251
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

41 Neutral

1 Последовател

Относно skuck

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.03.1990

Contact Methods

  • Skype
    zeamgo

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич
  1. Луфт на скоростния лост.

    Ако целия двигател се посуква - сменете си двата малки тампона. От страната на изпускателния колектор са, единият от лявата страна, другият от дясната, държат се на "рогите" на купето.
  2. Готов съм. Дано да успеем да поръчаме преди някой да ми е взел кастрола.
  3. https://www.ato24.de/en/castrol-magnatec-sae-5w-40-c3.html 5 литрова разфасовка. https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-5-1.html 1 литър разфасовка. 34.35 + 7.95 = 42,3 * 0.95 = 40,19 евро * 1.9675 ... приблизително 80 лева. Като се съберем - превеждам.
  4. Ако питаш мен... премери хубаво цилиндрите, щот ако са елипса ... файда няма да имаш от тоя хонинг.
  5. Брой шлици на волана

    В момента карам EK3 с волан от CRV1, plug & play e.
  6. Изпускателните клапани не би трябвал да имат влияние на вакума в смукателния колектор.
  7. Имам, колко даваш? На колко мм изход ти трябва (имам предвид назад)?
  8. https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html x 3 = 18 euro (Колеги, нали 1 литър събираше Civic 6) https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-5w-40.html 4 литрова туба x 2 = 48 euro 66 евро - 10% = 59,4 59,4 х 1,97 = 117 лв. + 3 лв = 120 лв. Пишете ЛС като се събере сумата, щото напоследък влизам рядко.
  9. + Още един потърпевш с изгоряла бобина 1 бр. от нехайство. Скоро свалях капачката на делкото, в последствие като съм я монтирал пружината, която прави контакт от бобината към пина за палеца се била огънала - завъртях 1-2 пъти на стартер и сами се сещате... Проблема си го реших като взех цяло делко от блъснат автомобил. Коментирахме с момчето, което ми го продаде, че и той е гърмял бобина като е въртял без свещи и заради това, тази която беше във въпросното делко е почти чисто нова... П.П. Много съм любопитен дали чисто новия запалителен модул би издържал 40-тина оборота без свещи, честно казано съм доста скептично настроен...
  10. Задни говорители на aerodeck

    До колкото виждам крачетата трябва да се натиснат навътре. Другия проблем с който можеш да се сблъскаш е, че тези говорители трябва да са доста плитки.
  11. Термостата веднъж да блокира и ето ти крива глава. Първото прегряване е причина за последвалите ... най-често.
  12. Ако ръката ти е тънка можеш и да бръкнеш през дупката на радиото. Аз от там съм сменял.
×