Jump to content

honda5500

Фен
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно honda5500

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Accord CG9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. ако може и аз да се включа с 4 бр. https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 104 лв. без малко. Ще звънна по телефона да се разберем за парите още днес.
  2. honda5500

    TPS калибриране

    Сигурно е така, но нека да видим все пак.....
  3. honda5500

    TPS калибриране

    Благодаря! Ще изчакам и други колеги да измерят и кажат какво точно показва уреда .
  4. honda5500

    TPS калибриране

    Здравейте колеги, имам един въпрос към собствениците на Акорд 2001 2.0 автоматик. Може ли някой да каже, какво показва мултицета като волтаж при затворен дросел и какво показва при напълно отворен такъв? Също така и какво показва мултицета при работещ двигател на празен ход, без да е включена никаква консумация (фарове, парно и тн.), на загрял двигател разбира се. Чел съм в нета какви трябва да са показателите , но имам нужда от тези данни от някой колега, който не си е бърникал по дросела нищо, а не като мен. За улеснение само, без да подценявам никой разбира се, искам да спомена, че средната жица е сигнала, който се измерва, като другата сонда я слагам на минуса на акумулатора. Аз лично пробождам с карфица кабела и така най-лесно се свързвам към кабела със сигнала на сензора. Пак искам да каже, че данни от интернет не ме устройват, знам ги. Трябват ми реални данни, от колеги с точно този модел на Хонда, който съм посочил в началото. Благодаря предварително .
  5. ааа, за подсветката също е странно при мен, че като включа на габарити и ги изключа остава да свети и си гасне след малко сама. Това е само като се прояви дефекта разбира се. Проблема в подобни случаи е, че не го прави постоянно и единствения начин да се открие проблема е да се разглоби таблото, когато дефекта е на лице.
  6. Понеже спомена за таблото та се сетих, че и на мен ми направи проблем вчера сутринта. Качвам се, давам контакт, светват всички контролни ламБи,включително и тази на безина при положение, че бензим има достатъчно и като запалих никоя стрелка по таблото не работеше. Нито оборотите, нито километрите, нито тази за бензина. 5 мин. след като тръгнах спрях и изключих двигателя да си взема кафе и после като се качих и запалих всичко си беше ОК Не съм се задълбочавал в проблема. От 2009 година досега ми го е правила не повече от 5 пъти.
  7. Обезвъздуши я първо колега. Остави я да работи на едно място с отворена капачка на радиатора и парното на топло. Виж кога ще отвори термостата и доливай течност. Ще излизат мехурчета с въздух. Може да подаваш и газ отвреме навреме. След това, като включи перката-което трябва да стане на 96-97 градуса (по данни на една от най добрите програми според мен за следене в реално време на параметрите от OBD буксата) , пак ще трябва да долееш течност. Не се притеснявай, че излиза вода като подаваш газ, или по принцип. Желателно е да наблюдаваш радиатора да не остава сух там, където се вижда през капачката. Като започне да включва на 96-97 градуса и да работи вентилатора за кратко, значи си готов. Минах през тази процедура преди 2-3 месеца. Аз свалях корубата заедно с термостата и оттам изтече течността. Полсе уж напълних радиатора и казанчето до горе но загря и то доста. Това, което колегата преди мен е написал със свалянето и тестването вкъщи също е вариант, но според мен и монтиран на колата може да се провери, щом имаш с какво да следиш температурата. Като започне да подминава 80 градуса проверявай маркуча, който е в горната част на радиатора дали започва да се загрява. Ако се загрява в един момент ще започнеш да виждаш и топлата вода как влиза в радиатора. (през капачката) която си я свалил преди да почнеш още процедурата разбира се! Това ти го препоръчвам поради факта, че гайките, в които се завиват болтовете, за да се свали термостата са вградени в самата пластмаса и ако са пренатегнати има огромна вероятност да превъртят и тогава става много неприятно....пак от опит казвам това П.П. за "зимния" термостат не съм сигурен, че е най добрата идея, защото лятото ще ти работи перката почти непрекъснато, и ще се включва сигурно над 100 градуса, но пък винаги можеш да го смениш с "летен" ако ти се занимава Ако имаш въпроси-питай смело. Успех!
  8. При мен ужасното скърцане беше от шарнира (долния) Крушките си горят и нищо чудно да са изгоряли там, където не ти свети. Тези на таблото, които осветяват самите циферблати на моя Акорд 2001 седан, но европейската сглобка са 14 волта и изкарват страшно дълго време, но не съм срещал тук в БГ да се продават такива, или поне аз не съм.
  9. honda5500

    Шарнири за Акорд 6

    На мен ми препорчаха някакви испански с марка IR. Мисля да взема да ги пробвам тази седмица, ако са им на склад. Иначе и аз съм чувал, че Yamato са добри.
  10. При мен CD-то си е отпред (единично) отзад е диска за навигацията. Значи не са еднакви за съжаление. Това с прекъсването може и да е от ченджъра. Като ти прекъсне някой канал, може да размърдаш буксата, която тръгва от ченджъра да видиш дали няма да се промени нещо. Ако имаш познат с поялник с горещ въздух нека ти презапои елементите по платката на касетофона за всеки случай, но е добре да знае какво прави, за да не прегрее нещо. Щом прекъсва и само се оправя, значи е много вероятно да се оправи ако се презапои всичко по платката. И нещо друго да попитам относно прекъсването, има ли значение дали звука е усилен, когато прекъсва, или не си забелязал? Случвало се е когато някъде се опират изходите на каналите на маса, по купето примерно да товари и да изключва защита и после се оправя само. Просто ти давам примери от собствен опит.
  11. ОК ще пробвам. То се казваше нещо друго май... "PS" мисля, че беше.....
  12. Не знам дали ще се окаже късмет, но понеже обичам да "ръчкам" всякаква техника и каквото мога си оправям сам, мога да кажа, че няколко пъти съм свалял радиото и куп други неща, но в случая си беше това, което пипнах. Студената спойка няма как да се запои с подобно едва ли не докосване на тунера. Другото което е, ако е студена спойка максимум до седмица ще даде пак проблем, ако не е запоена, а в случая не съм запоявал нищо! Виждам, че караш точно като моя Акорд само не знам коя година е, и ако си със същата музика BOSE мога да ти кажа къде точно да търсиш проблема. Не мисля, че ще стане по-зле. Относно проблема и дали ще рецидивира мога да кажа, че от 2009 имам колата и проблема не е мръднал въобще. Както си я взех, така си беше и досега радиото, пускаш да търси и не спира. Иначе станциите ръчно си се хващаха и в началото. Дали е късмет-времето ще покаже само. Самия достъп до тунера става с махането на 6 болтчета/винтчета, разбира се след като се извади CD-то от конзолата. Ако все пак се решиш да загубиш малко време, за да пробваш и ти трябва повече инфо казвай. Ако някой иска да види как работи сега тунера нека каже и ще му направя клипче П.П. десега не съм срещал никъде някой да каже, или да напише дори и в чужди сайтове, че е постигнал някакъв успех в този случай, а е доста често срещан..... Това ме прaви най-големия късметлия значи сред колегите с Акорд 6-та със CD BOSE.
  13. Здравейте колеги, Откакто съм взел колата Акорд 6-та тунера ми никога не е спирал на станция като натисна копчето за търсене. Въртеше до безкрай и трябваше ръчно да настройвам станциите всеки път, когат прекъсна тоците по една или друга причина. Търсих из нет-а някакъв "лек" но така и не открих такъв за съжаление. С две думи искам да ви кажа, че оправих проблема с 1-2 мм. завъртане на един от многото настройващи "врътки", които се намират на самия тунер. Буквално си избрах една от всичките и след като я завътрях 1-2 мм. само, тунера започна да спира на всяка станция сам и то адски бързо. Дори като махна антената от покрива пак спира на 80-90% от станциите. Някой ми беше казал, че си е фабричен дефект и няма оправия, след като дефектира, но уви явно има. Разглобих дори и самата антена, която между другото има и услилвател вграден в нея , пусках маса от нея към купето, защото има бюлетин от хонда, че имало проблем с масата на антената, но без резултат до онзи ден, когато без да искам уцелих правилния тример и сега всичко е ОК. Забравх да снимам къде точно пипнах, за да се оправи тунера, но визуално го знам къде е. Ако някой има подобен проблем може да се пробва преди да мине към смяна на фабричната музика. Искам да отбележа, че аз фабрично съм със CD а не с касетофон. Ако някой иска повече инфо може да ми пише на лично, а може и по тел. Хайде със здраве и дано да е било полезно това за някой и да има същия успех, както аз в случая.
  14. honda5500

    теч от инжектор

    Като информация за всички искам да кажа, че проблема бяха 2 от инжекторите. Течеше си от тях. Смених ги всичките наведнъж от друга такава Хонда и всичко "заспа" дори и уплътненията си оставих тези, с които взех другите инжектори.
  15. honda5500

    Мокър под - Хонда Акорд 7

    Имах същия проблем с Акорд 6-та Оказа се запушен маркуч, който отвежда водата от шибидаха до под калника. На пода от шофьорската страна имаше около литър вода, ако не и повече. Долу ниско в ляво при кабелите и буксите има едно "Г"образно гумено съединение, в което е мушнат маркуча, който слиза по колонката. От там го раскачих и избутах 50гр. кал! На един от старите ми Акорди ми се беше извадил маркуча сам от това "Г" образно съединение и течеше вода направо в купето.
×