Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.01.2020 in all areas
-
4 точкиМоето предложение за всички, които не знаят какво масло да ползват е Mobil 1 ESP 5W-30. Маслото е подходящо за всички дизелови, бензинови и бензинови с АГУ двигатели. Смяна на всеки 5 000 - 13 000км, в зависимост от начина на използване на МПС.
-
3 точки
-
2 точкиНе зная какво и къде гледаш, но маслото е с цена 25€/5л или 50лв/5л. П.П.: Според мен 0W-30, както и 0W-20 не са подходящи за употреба в България.
-
2 точкиДа докладвам. Потенциометъра ми е на ред. Проблема е бил, в некоректно работещ EGR клапан - на моменти е задържал в затворено положение и е задушавал двигателя. Оправи се и карах една седмица без проблем, след което пак го направи. Като я закачих на диагностика, клапана беше блокирал и не отчиташе нищо, но в такова положение което не пречи на работата на колата (все едно е елиминиран). Изглежда или се е натрупал нагар в самия EGR, или клапана с филтъччето което го командва се е зацапало/задръстило нещо. Като се постопли малко , ще ги сваля и двете профилактично, за да ги почистя.
-
2 точки172 години Гордост и Величие! https://www.obekti.bg/chovek/samo-onzi-koyto-e-svoboden-samo-toy-mozhe-da-se-nareche-chovek-v-plniya-smisl-na-dumata-20
-
1 точкаБлагодаря от името на собствениците на Honda дизелови автомобили с обем на двигателя 2.2L с DPF! Моля, за подобно изброяване на подходящи масла за другите серии двигатели на Хонда. С нарастване на информацията, по преценка на модераторите, "таблицата" може да се забоде като важна.
-
1 точкаДа, зная че сме на различно мнение по темата. Ти имаш едно виждане на нещата, аз имам друго. Аз уважавам твоето мнение. Вече дискутирахме надълго и нашироко за това, което предписва Хонда - само, че не се сещам дали беше в тази тема (Част 3) или в предишната (Част 2). Това не е точно така. Съгласно актуалната ACEA EUROPEAN OIL SEQUENCES 2016 - https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwju1-awmfLmAhWRKewKHaIdBdMQFjAAegQIAhAC&url=https%3A%2F%2Fwww.acea.be%2Fuploads%2Fnews_documents%2FACEA_European_oil_sequences_2016.pdf&usg=AOvVaw0XwVFVVEQATH6njcs34j1A Единствената разлика е в HTHS: C2 ≥ 2.9 C3 ≥ 3.5 и в точното изискване на TBN, като за С2 няма изискване, а за С3 е ≥6. Най-често С2/С3 маслата са с HTHS Viscosity = 3,51 - 3,55. Обикновено добрите масла само С2 са с HTHS Viscosity от порядъка на 3,3-3,45. Точно затова всеобщото мнение е, че С2 маслата пазят DPF, a С3 - двигател и турбо. DPF-а така или иначе някой ден ще се запуши и трябва да се прати за почистване/"изпиране" и разходите за това са достъпни. Ремонт на двигател или турбо е по-скъпо. Ако колата няма разход на масло или е сравнително малък (0,2-0,3л за 10 000км), то използването на С3 не е проблем за DPF-а. При разход на масло от порядъка на 1л за 10 000км, то тогава С2 маслата биха запушили DPF-а малко по-късно.
-
1 точкаНе мога да се съглася с такова обобщение! Грейда, както посочва dandilov в предходния пост, е едната страна на медала и не определя напълно характеристиките на дадено масло, а е грубо казано ориентировъчно. Давам пример за два продукта от един производител - Mobil 0W30, а има примери и за по-драстични разлики. Да не говорим и за разликите във вискозитета при различни температури и при маслата от една и съща група 0W30 ACEA C2!
-
1 точкаИма един въпрос, който ме гложди от доста време и аз не успявам да си отговоря на него. Зaщо едни масла се дават, че отговарят на спецификациите по ACEA C2/C3? Например Mobil 1 ESP 5W30 и Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3. Основни изисквания на АСЕА С3 са например, вискозитет при 100 градуса - около 12 и HTHS 3,5. На АСЕА С2, съответно вискозитет при 100 градуса - около 9 - 10 и HTHS 2,9 - 3,0. Как така горните масла удовлетворяват изискванията на АСЕА С2 като са с вискозитет при 100 градуса - около 12 и HTHS 3,5? Тоест те отговарят на С3.
-
1 точкаМомент! Грейдът не определя на 100% вискозитета! Не се заблуждавайте! Освен грейдът, определяща за вискозитетните х-ки е и спецификацията на маслото! Например грейд 5W30 със спецификация ACEA А3/В4 и ACEA C3 има вискозитет при 100 градуса около 12 - 12,6. А грейд, пак 5W30, но със спецификация ACEA A5/B5 и ACEA С2 има вискозитет при 100 градуса около 9 - 10. По същия начин е и със 0W30. Когато давате грейд, давайте и спецификацията!
-
1 точкаПровери в ebay за фар за Acura RL, колите са идентични, аз си вкарах такава от САЩ и нещата са им едно към едно. Вкарах я с удар отзад, единия стоп взех от САЩ, другия от България защото моргите тук искаха нереални пари. И двата заспаха на колата. При фаровете трябва да е същото.
-
1 точкаМежду другото така ми казаха и в Бултрако.Че единствения ми шанс е ако е минавала сервизна акция да засечем километрите.Но аз не зная дали 4 ген. минават на тази акция. И аз се надявам, но взех да губя търпение.Сърбят ме ръцете.Най-много да влизам във филма да ходя сам в Германия.Тук има една друга вече с всички екстри и навигация и уж на 85000 км.Продават я СИМАУТО.Но разбираемо съм изключително резервиран към БГ автокъщи.
-
1 точкаДа допълня малко мненията на колегите за Армеец. Имай предвид, че при тях без значение дали си имал/завеждал щети или не, при всяко подновяване на каското трябва да минаваш на оглед. Ако пренебрегнем загубеното време, на пръв поглед няма нищо лошо. Според мен обаче, това си има и недостатък. Ако например имаш съвсем леки забележки (удари от камъчета, незначителни драскотини), които не си заслужават завеждането на щета и пребоядисването на детайла за момента, искаш-неискаш - ще трябва да заведеш щета, защото при огледа ще ти я впишат и след това ще изгориш ако предявиш претенция, дори и тя да е за други поражения по този детайл (няма да ти платят боядисването). Давам ти и личен пример какво се случи при мен - заради точно 3 леки (все пак личащи си, ако гледаш от по-близо) точици от камъчета по предния капак трябваше да заведа щета. Нямаше проблеми с това, взех си възлагателно писмо за доверен сервзи, пребоядисаха капака и след година - година и половина парче от боята колкото 10-20 стотинки, до единия ръб на капака, просто се отлюпи. Отдавам го на некачествени материали/работа. Айде пак наново - завеждане на щета, пребоядисване... Повече би ме устройвало, ако не бях длъжен при липса на заведени щети да минавам оглед при подновяването. Щях да прибягна до боядисване при по-значителни щети на капака, не заради някакви 2-3 точици. Също лично мнение е че Армеец не плащат добре. Преди няколко години завеждах щета за счупено огледало на сивик-а. По експертна оценка (нямах опцията за доверен сервиз). Огледалото си беше за смяна, откъдето и да го погледнеш. Не очаквах, че с изплатеното ще си покрия разходите за ново, но разчитах да покрие поне 70-80% от цената на такова втора ръка. Е, изплатиха ми сума, която се равняваше на около 35-40% от цената на 2-ра употреба огледало от морга. Бях се заканил че повече няма да правя каско при тях. Все пак продължих, защото за следващите коли имах право на доверен сервиз. Но преди няколко месеца разбрах, че един от доверените им сервизи, вече не иска да работи с тях, точно защото имали проблеми с плащанията от тях. Плащали им малко, не можели да си покрият разходите за качествени материали и труд с платеното. Аз лично вече гледам за оферти където оценката на колата е близка до пазарната и стойност и имам опция за ползване на доверен сервиз (като гледам и застрахователя да има договор с даден сервиз, който ме интересува). ПП: Сега се сетих да допълня, ако държиш на висока оценка пробвай ДЗИ. Преди няколко дни брат ми си взе Ауди А4 (B8), искаше да и направи каско като гледахме офертите на Булстрад, Армеец, ДЗИ. В Булстрад оцениха колата най-ниско, като в същото време таксата беше най-висока, а имаха и условие за допълнителен имобилайзер, който щеше да струва 200 лв. В Армеец оценката беше по-висока, а таксата - по ниска отколкото в Булстрад. В ДЗИ оцениха колата най-високо (всъщност, точно на толкова, за колкото я купи), а таксата беше най-ниска, нямаха допълнителни изисквания за имобилайзери и/или аларма. Той избра ДЗИ. Последната ми кола също е в ДЗИ, но тя е чисто нова и за нея оказаха влияние и други фактори, които ме насочиха натам. Нямаме опит със завеждането на щети при тях и изплащането, дано не се налага....
-
1 точкаАз бях карал кола нов внос в Бултрако за преглед преди покупка. При запазването на часа ме предопредиха същото нещо, че нямат връзка с другите сервизи и не могат да ми кажат нищо за историята. При приемането на автомобила от приемчика в Бултрако, направиха проверка дали колата е минала задължителна сервизна акция за подмяна на едната въздушна възглавница. Оказа се, че е минала сравнително скоро и има запис на километрите към момента на подмяна. Така че, понякога може и да излезе нещо като инфо.
-
1 точкаАз знам защо. Много от обявите в Германия са фалшиви.Предимно тия от частни лица.Игри за капаро основно и тем подобни.Имах контакти с такива.
-
1 точка
-
1 точкаМаслата които напълно отговарят или плътно се доближават до изискванията на Honda за дизелови автомобили с обем на двигателя 2.2L с DPF: Castrol EDGE Professional H C2 0W-30 Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 Yacco LUBE F 0W-30 Mobil 1™ ESP LV 0W-30 BMW Motorol Twin Power Turbo 0W-30 LL-12 FE Toyota Motorol SAE 0W-30 Premium Fuel Economy Total Quartz Ineo FDE 0W30 Ravenol VSF 0W-30 VALVOLINE SYNPOWER DT C2 0W-30 Comma ECO-FE PLUS 0W30 EDIT: Допълнени са всички масла, изброени в следващите постове на @pendoc
-
1 точкаПровери в "Армееец". Години наред, всички коли са ми там и съм супер доволен - за всичко. Цените варират в зависимост от офиса (дилъра) в който си сключил застраховката ( и реално каква отстъпка ще ти направят от тяхната). Люлин (10-ти микро район) ти е близо до Надежда, та се разходи до офиса на ул."Луи Пастьор" да видиш какво ще ти предложат. Също плюс е, че до офиса е и снимането/маркирането на автомобила, така че няма да се разкарваш на друго място, за тази задължителна процедура. Ако се наложи, ще сложа едно рамо. П.п Забравих да спомена също, че там има и пункт за ГТП и при сключване на застраховка в този офис, прегледа ти е 35лв.
-
1 точкаАми, виж, от лични впечатления, добре е да печели другия. Алианц, Уника и др. "бели", плащат добре при ПТП и се споразумяват дори извън съдебно. Другите, като Бул Инс, Лев Инс и др., не плащат, докато не ги осъдил, колкото и да е очевидно, че ще бъдат осъдени. Имам доста преки наблюдения, тъй като в лични качество осъдих Бул Инс пред 2019 г. На втора инстанция, за ПТП от 2015 г. А заради неплащащите застрахователи имаме проблеми (България) и със системата Зелена карта. Но това е друга тема.
-
1 точкаЧестно казано не разбирам защо автомобилите в България започнаха да стават по-скъпи от тези в Германия.. https://www.autoscout24.de/angebote/honda-cr-v-2-0i-vtec-4wd-automatik-executive-benzin-grau-98db8d36-bc7e-4cc2-ac87-e2cd73fa4aec?cldtidx=3 Honda CR-V 2.0i-VTEC 4WD Automatik Executive 58.500 km 10/2014 От първи собственик, 3 300км по-малко и 18месеца по-млада.. Готов е да я даде за € 15.500 (30 300лв). Полета на Lufthansa от София до Мюнхен (06:00 - 07:05) е около 90€. За 23€ и около 2:15 с обществен транспорт се стига до 82405 Wessobrunn. До София са 120л бензин или около 140€ и още 100-150€ за транзитни номера със застраховка и документи в Германия. За винетки, пътни такси, храна и преспиване на връщане биха стигнали още 100-150€. Или за около 31 400лв, или 2 000лв по-малко, човек може да се сдобие с по-нов и на по-малко километри автомобил, който е наистина от първи собственик и на истински километри.
-
1 точкаДа, така е, но нали заглавието на темата е "Двигателни масла-обсъждане". Имено това и става - коментираме, обсъждаме и т.н. Предлагам за масовите потребители, които искат конкретна, кратка и ясна информация, относно какво масло да ползват в двигателите си, да се конфигурира таблицата с маслата: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475 така, че срещу всеки код двигател (или серия двигатели) да се отбележат по 2 - 3 вискозитета и спецификации, които са най-подходящи. Съответно с цветово обозначение - цвят за икономия на гориво, цвят за по-стабилна защита на двигателя (съотвено по-малко "галене" на катализатора), цвят за по-спортно каране... нещо такова например... Тоест, на обикновения хондажия да му дадем кратка, суха и смляна информация относно основните изисквания, а пък той да си решава вече, коя марка масло да ползва, в зависимост от финансовите си възможности.
-
1 точкаЩе си позволя да си пусна един списък с маслата и вискозитетите които аз ползвам от продуктите на YACCO , Няма правя шарени таблици , няма взема и в предвид кои какво и къде е писал . Които иска нека си сравнява спецификацийте на това което съм посочил с други марки и да си кара . Свел съм си изборите до 3 макс 4 вида масло . Ще пиша за най масовия автопарк в Бг за останалите си има онлайн съветници по въпроса . Ще помоля кои не му отърва това което съм писал да не се съобразява с мен. ! Старите мотори като А серия , първата Б серия и Д серия до към 1991 година vx500 10w40 vx600 5w40 LUBE0 5w30 Б16/18 1989-2000 сивик vx600 5w40 GALAXIE GT 5W50 GALAXIE GT 10w60 - при каране на писта D серийте до 2000 vx500 10w40 В случай че клиента е твърдо решен vx600 5w40 LUBE0 5w30 LUBE GDI 5w30 GALAXIE GT 5w50 /10w60 за писта F18/20 прелюд акорд vx500 10w40 В случай че клиента е твърдо решен vx600 5w40 LUBE0 5w30 GALAXIE GT 5W50 според приложението на колата /мотора Д серия и L Серия след 2000г vx 600 5w40 (в случай че клиента е твърдо решен за L ) LUBE 0 5w30 LUBE GDI 5w30 R серия 18/20 LUBE 0 5W30 VX 1500 0W30 VX 1000 LL 0W40 VX 1000 FAP 5W40 k20 - малкия до 160 коня LUBE GDI 5w30 - Крайно препоръчително за мотори в кондиция . LUBE0 5w30 Vx600 5w40 K24 VX 1500 0W30 VX 1000 LL 0W40 Лична препоръка N22 дизел LUBE DE 0w30 за мотори с и без дпф VX 1500 0W30 за мотори без дпф LUBE 0 5w30 за мотори с и без дпф LUBE P 5w30 за мотори с и без дпф К20 тайР VX 1000 LL 0W40 GALAXIE GT 5W50 според приложението на колата /мотора
-
1 точка
-
1 точкаЗа този мотор K24Z3 има бюлетин, писал съм тема за това. По този бюлетин направиха ремонт на мотора на мой колега (бутала, сегменти, гартнитура на капак, гумички на свещи, гарнитура на глава, гумички на клапани). Всичко това се отремонтира безплатно! Разбира се, процедурата по ремонта отне около 1 месец по спомен, и не стана без бой, но пък му признаха проблема по бюлетина в рамките на седмица. На който му се търси, да търси в гугъл. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точкаТова вдигане на данъците в София, под тази му форма е безумно и неадекватно както всичко в тази територия наречена България. На изтърбушени дизели с премахнати всички филтри и катализатори данъка се вдига символично,защото общината и държавата не могат да си оправят пунктовете за преглед и който няма катализатор и не отговаря на нормите за газове да се спира от движение.И затова тия с по новите и мощни коли плащат със над до 50% повече и решаваме проблема с мръсния въздух. И няма проблем да плащам по голям данък стига да има някаква истинска борба с мръсния въздух и автомобилите които наистина замърсяват да плащат повече.Ама каква борба да има когато общината не спазва собствените си наредби за забрана на движение на автомобили под Евро 3 в центъра на София!Въобще пълен фейк е цялата ни система на управление!
-
1 точкаЧестита ви 2020, ето коледен подарък! https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Made-Japan-Knock-Sensor-Accord-Civic-CR-V-FR-V-Stream-/222707419898
-
1 точкаЧетох и направо съм изумен . Била шумна като ти е шумна не си купуваш паркетен джип а си купуваш леджент ако държиш на марката и ценовия клас . Била бавна ,като е бавна си купуваш бърза кола а не търсиш изпод вола теле , и като искаш Црв си караш црв . Най ми е смешно като се почне се сравнява дизел с бензин едното било 140 другото 150 да ама дизела има и 150+ нютона от горе . На големите циганий съм видял от водачи на дизели щот видиш ли дизела бил много хубав . Хубав ама първите 150000 до към 190000 , и после идва в бг. и се почва . Евтино масло щот тоя мотор си иска качествено такова съответно в кауфланд го няма , ще сменя само съединителя че маховика мноо скъп , искара 20к и после хонда била боклук маховика се бил пре@бал и са пак тряя се сваля кутията . И почваме пазарлъци по сервизите . Ще слагаме ефтина нафтичка ма ще я бъхтаме с добавки видиш ли на далавера е , но добре че пуснаха ремонтни комплекти за дюзите че и там беше майка плаче . Една голяма трагедия от 3тата! страна на монетата. После веригите па били скъпи ми скъпи са . И идва ред на бензин R20 Перфектен мотор малко тромав за тоя туч 1500+ кила . Обаче върви в обороти и кат не му трепериш кат лист , а реално в 5000+ оборота ми няма грам нищо си е прекрасен . Носи на газ , не му пропадат клапани , няма демпферен маховик , не е претенциозен на масло но пак го няма в кауфланд . Съединител оем със смяна 700 лева и държи 220000 . глупаво окачване и здраво . Интериор хондов , найлонов спартански ,тук таме се понапуква некоя кожичка и това е . Скорости здрави до толкова ако се сети някои да им смени маслото че да не замине 3та .
-
1 точкаНашето семейство всяка есен и пролет пътува с Харвито по над 1300 км. През Октомври бяхме из Родопите ,отскочихме и до Ксанти за по кафе. Служебната Шкода е 2019 г. и въпреки че Компанията плаща над 200 км за лично ползване остатъка си зареждам спрямо разхода - предпочитам да пътувам с Харвито. Та според мен едно по държано Харви не отстъпва по нищо на Акорди или Легенди по общ маршрут . По магистралата отстъпва, но на планинските наваксва. Весела Нова Година!
-
1 точкаАз за зимата бих предпочел максималната защита на двигателя, вместо максималната защита на катализатора!
-
0 точкиАз също и е съвсем нормално да сме на различно мнение, важното е обсъжданията да са добронамерени и да се запази добрия тон!
-
0 точкиТова е маслото. Всички черни тубички са старите масла на Eni. Както на стр.34, така и тук аз пиша само за новите в златиста/жълта тубичка. https://marken-öl.de/de/5-Liter-ENI-i-Sint-5W-30---Longlife-III.html П.П.: Изгодни доставки от Германия до България - Gab_co. При желание може и аз или приятел да достави до БГ 5-6 опаковки.
-
0 точкиТова отгоре не съм го написал случайно. За да е ясно, ето дани от последното ми каско в Армеец, което изтича през април 2020г. за СРВ-3 ген. с регистрация през 2011г.: Застрахователната сума е за - 23600лв. (можеше и за повече , но нямаше нужда), дължимата премия е -1283,84лв. + 2% ЗДЗП = общо -1309,52лв. От тази цена, ползвам някакъв процент отстъпка, затова че и гражданската ми е в Армеец (която не е най-евтината) и някакъв процент отстъпка от брокера и дължимата сума като крайно число, ми се получава 1184 лв. Та така.... п.п. Забравих да кажа , че това е на разсрочено плащане на вноски, ако я платя на куп, предполагам може да има и още малко отстъпка.
-
0 точкиАко искаш да си промиеш системата 1л няма да ти стигне. Аз след профилактика на помпата и промиване на системата изразходих около 1,5л.
-
0 точкиНа механична скоростна кутия (поне на моята),си побра точно 2.1л,с най обикновен "draper".
-
0 точкиНе е бистра е като олио течноста тази е 1 л стигат,ако не е бутано там за седмица ще стане черно, следва още една смяна При смяна свали и измии казанчето има финна цедка почти на дъното. https://honda-solaray.bg/product/349/hidravlichna-technost-honda-psf-s-1l.html Там на разхлабените болтове ако са на маркуча който влиза в помпата има гумено уплътнение о пръстен,смени го дърпа ти от някъде въздух.
-
0 точкиОтиди в Бултрако и си купи оригинална 1L. PSF-S За шума и балончетата,подмени първо гумените"О"пръстенчетата на двата щуцера,към и от помпата. Ако не се оправи,разглабяне и подмяна на другите уплънения и лагер вътре.
-
0 точкиДа, наистина при подновяване снимат и пишат "Подновяване", но не съм сигурен дали при завеждане на щета гледат снимките от първоначалния оглед или от последното подновяване. Защо си мисля така? Преди години ходих с един приятел в Армеец да заведе щета (беше им клиент от няколко години, аз бях за първа година при тях, но не ми се беше налагало все още да завеждам щета и отидох, за да видя какво се прави, та да знам ако ми се наложи). Бяха му задрали яко преден калник на паркинг, имаше и леко изкривено/вдлъбнато. Щетата си беше за боя + ремонт. Служителя, който обработваше документите и дойде да снима забеляза увреждане на лака (малка люспа) на същия този калник. Беше далеч от задраното, нямаше общо със случая. А моя авер даже и не го беше видял. Тогава служителя го попита "А това? От кога е, завеждано ли е?" Той естествено каза, че не е и сега го вижда. Тогава служителя допълни: "Ако го има на последните снимки, няма да ти платим боята". Това съм го запомнил от тогава и като наближи времето за подновяване винаги оглеждам дали има нещо за завеждане преди това. А... може би доста зависи от служителя, който описва щетата кои снимки точно ще провери. Знам ли.... ПП: Само да допълня, че аз също споделям лични мнения и не агитирам против Армеец. Каското, а и ГО, на една от колите ми все още си ги правя там.
-
0 точкиТова е маслото https://honda-solaray.bg/product/351/transmisionna-technost-honda-mtf-3-1l.html и в този сайт са и другите течности и масла на Хонда. За да го смениш почти цялото трябва да направиш процедурата два пъти през малък интервал от км,защото не изтича всичкото при смяна. Стандартно е 2 л за ръчни кутии ,за точно трябва да видиш в ръководството си за обслужване.
-
0 точкиХонда имат две масла oт този род ATF и МТF, на теб ти трябва MTF-3.
-
0 точкиДа, по тези думи може да се разбере, но въпросът е принципен... Ако някой не се интересува от дизелите, трябва ли да прочете цялото изложение и да търси ключови думи...
-
0 точкиБаба Яга сварила ракията и се чуди, с кой да я изпорка. Обадила се на Змея. - Аре бе, копеле! Само ти не си умрел, ела да къркаме! - Добре ма, ида... Баба Яга си сипала едно и седнала на прозореца да го чака. Гледа търчи тоя, па падне. Стане и па търчи. Падне, стане и па. Стигнал накрая. Баба Яга сипала еликсир, пили по едно, две и го питала: - Що така тичаше, падаше, тичаше? - Ми щот, кат си помислим за ракията - бръзам! Ма кат се сетя, че после ще требе да те е*а, припадам...
-
0 точкиЗавеждал съм щети в Булстрад и Дженерали.Случките са преди около 10 год : 1.Булстрад- камък от камион ми счупи фара и някой мизерник ми бе надраскал с ключ колата. Закарах я в доверен сервиз и всичко стана бързо и качествено 2.Дженерали - откраднаха ми странично огледало. Не признават кражба на части. Посъветваха ме да бия един крак на огледалото все едно е станал инцидент и тогава ще платят. В крайна сметка аз ти препоръчвам да заложиш на компания в която имаш приятел.За съжаление това е най-разумно в нашата държава.
-
0 точки
-
0 точкиАз също съм в Армеец, но не разбирам защо трябва да ти я оценят на 20. Няма да им се различава много оценката 14-15, даже и рова е много. За тази цена си влиза в доверен сервиз (да не се налага де) и си я оправят. А при тотал щета така или иначе си плащат 80 процента (така мисля че беше, не съм сигурен) та само тогава има значение оценката, но стрували си всеки си преценява. Аз лично не се напъвам на висока цена, гледам да съм в златната среда. За различните компании винаги има изключения, но с Армеец съм от 10 год. не съм имал забележки към тях.
-
0 точкиПоради невъзможност за редактиране на поста, с молба към модераторите да се добави още едно добро предложение - Ravenol VSF 0W-30. С това списъка едва ли се изчерпва, но е предостатъчен!
-
0 точки
-
0 точкиСлед като видях темата сега и поста на crown_bg, се сетих да допълня две препоръки: – по-голямата карта има предимство не само в това, че ще записва повече видео (повече дни назад), а и в това, че значително по-бавно ще се износи от по-малките карти. Защото регистраторът постоянно записва видеа (трие и записва отгоре нови файлове) – при по-голяма карта, едно и също физическо място от паметта ще се презаписва по-рядко – не гледайте само резолюцията на камерата защото има производители (по-неизвестни), които ползват сензори с по-ниска резолюция и софтуерно я увеличават, просто дублирайки пиксели.
-
0 точкиНавигацията и камерата са монтирани! Поръчах следното: Навигация Android 9, 4GB RAM, универсална, процесор Rockchip Кабели за Хонда Рамка Камера за задно виждане 1080p Навигацията пристигна от Англия за седмица, без проблеми. Ето и първите снимки - не съм си играл да настройвам нищо, даже фолиото на екрана си стои Монтажът беше в Авал. Имаше някои особености, тъй като имам и Parrot, който исках да остане като резервен вариант. Микрофонът на Парота остана над огледалото, а външният микрофон на андроида поставиха на горния ляв ъгъл на предното стъкло. Доколкото видях всичко работи, включително и бутоните на волана. Ще дам още отзиви след време като имам повече впечатления.
-
0 точкиЧестита Коледа Колеги, Да, точно така разхода е в Лева.Получиха се около 16.4 литра при показание на борд компа 15 и нещо.Акцентирах,че е за един работен ден с много гаснения но почти не е изтивала-това е за град Плевен.На къси и само студени "стартове" съм съгласен че ще задмине и 20 :)).Акцентирах разхода, защото от много години не съм имал такъв автомобил които "вози толкова евтино" с приличен комфорт и мощност (не малолитражка).
-
0 точкиПожелавам на всички да са живи и здрави, както и семействата ви също да бъдат преследвани само от здраве, късмет и много любов.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00