Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.12.2019 in all areas
-
2 точкиКакто споменах и по горе - може би късмета ми е обърнал гръб точно при тази доставка. Единственото което не съм проверил е дали не се е залепило под капачката, но при първото отваряне от мен на гърлото нямаше нищо. Както забеляза колегата jungles, маслото е пратено с еконт. Тубата не беше в допълнителна опаковка, на вместо това директно върху нея беше залепен прозрачния плик със придружаващите транспортни документи на куриера. От години работя с Еконт и до сега издънки не е имало. Може това да им е била първата при моя пратка. Аз не съм употребявал думата менте. Добре е, че много хора са доволни и се радват на качеството. Доверявайки се на позитивните мнения от форума за маслата от германия реших да го налея въпреки това. Мислех че моя случай е прецедент, но след като видях, че и друг колега не е доволен от това масло - реших да споделя. Във всички семейни коли е слагано AMSOil или Castrol. Този път пробвах нещо различно и резултата не ми хареса. Следващата поръчка може би пак ще е през форума, но масълцето ще е Castrol. ПП: Колата е проверявана в сервиза зад OMV в началото кукленско шосе - всичко изрядно. Клапаните са регулирани при майстора на Филипово. При реглажа не са открити сериозни отклонения. Веригата не е "тръгнала".
-
1 точкаТова което намирам в момента е скъпо и няма сми , това от линка което си посочил е по изгодно.
-
1 точкаАкумулаторът се сваля и зарежда. Евентуално ако прави проблеми се носи да го тестват. Почне ли да сдава багажа всякакви ел.системи се шашкат, включително и EPS-a. Тогава и 5000 оборота да поддържате няма файда.
-
1 точкаКолегата търси 18160-PNB-G10. Иначе в eBay евтинджоси за префейс колкото искаш.
-
1 точкаАз ползвам на TRW дискове и накладки вече 2 години, над 80 000 км. и нямам никакви грижи
-
1 точка18160-PNB-G00 / 360 лева мога да ти го достава , не е оем.
-
1 точкаКакви и да вземеш продължат ли да ти задържат апаратите се тая. Англичанката ми е с делфи накладки и дискове и са си винаги като нови .
-
1 точкаОбъркването идва от това, че темата е за потенциално менте, което няма общо с общите поръчки. При такива проблеми е хубаво веднага да се казват, за да може да се види виновния и ако дадена партида е "съмнителна", да не пострадат и други колеги, които не обръщат толкова внимание, а просто носят тубата на майстора.
-
1 точкаИ аз мисля като вас, но "няма как да има корупция..." Чешем си езиците - справедливо, несправедливо; честно, нечестно; работещо, неработещо, а ей това горното казва всичко... "Единственото е че това ще повиши драстично цената на горивото и дали има управляващи на които им стиска да го направят." Не, няма да повиши цените на горивата, еле пък драстично, ако има управляващи, на които им стиска да премахнат "данък корупция"...
-
1 точкаПод тол такси имах предвид сегашните винетки. Не караш, не ползваш инфраструктура - не плащаш. Караш плащаш. Ясно е ,че няма как да се направи справедливо за всички, но честно казано това за сега като вариант е може би най-справедливо. Както казах, не знам дали обаче ще им стиска на управлението да го направят. По лесно е да вземеш едни пари повече под формата на данъци за еко такси, после да ги продадеш като еко емисии и така зелени пари за определени хора, а народа пак си диша мръсен въздух и си плаща повече данъци, но по малко в пъти ако повишиш цената на горивата и си трае.
-
1 точкаПривет. Залагам на слаб акумулатор. Проверете първо това. Успех.
-
1 точкаЗа инфраструктурата не е така. Чичо от село защо да плаща годишна винетка, при положение че си кара там и рядко ходи до града по някакъв разбит път от времето на соц-а. Да не забравяме че управляващите са наши служители. Ние си ги избираме и контролираме по презумпция, а когато почнем по-стриктно да правим първото и второто - къде ще ходят?
-
1 точкаСъгласен съм с колегата ceco_accord. И според мен е най- справедливо всички еко такси и тол такси да се калкулират в цената на горивото. Караш повече - замърсяваш повече ползваш инфраструктура повече - плащаш повече. Не караш - не плащащ. Това е. Няма системи, няма как да има корупция и т. н. Единственото е че това ще повиши драстично цената на горивото и дали има управляващи на които им стиска да го направят. Вече граждански, каско и местен данък може да се определят както досега според мен.
-
1 точкаДнес бях до Бултрако, да поръчам О-пръстена, защото по телефона не става. Заявиха ми, че трябвало капаро преди поръчката и доставката. Ок, днес отидох на място и виж ти изненада. Жената от щанда, директно ми даде О-пръстена. Явно не искат да ги занимават по тел., да ровят за части в склада Цена на пръстена в чужбина, лев и нещо. Тук 6,20лв.
-
1 точкаПо моя информация закупуването на дизелов автомобил в Германия е икономически неизгодно ако се кара под 30 000 км годишно (свързано с данъци, такси и т.н.). Нека живеещите в Германия ме корегират ако съм неточен. Реално средно годишно с автомобил от класа на Акорд се изминават около 50 000 км. Няма как или е огромна рядкост дизелов Акорд да е изминавал средно по 12 000 км., но тогава и цената е друга. В този ред на мисли предполагам, че реалните километри на двата посочени дизела са около 500 000.
-
1 точкаТова няма да се оправи с данъците. Никой никого не може да застави да се образова и да работи нещо по доходно. Никъде не е казано че всички трябва да карат коли, всеки сам си решава дали, кога и колко му е необходимо МПС. Тук работата е - "искаш и намираш начин, не искаш - намираш оправдания". Да, доходите не са в крак с разходите и затова сме "гяволи". При смешни заплати имаме надвишаващи ги харчове, но това си е ясно и няма какво да го бистрим. Относно замърсяването в градовете от МПС има просто решение, но е сложно за организация. Минаваш прецизно мерене на газовете, издават ти електронна карта за автомобила. Тя става задължителна и стои в колата, и независимо кой я кара, зарежда гориво само с нейното наличие. В тая карта е вкаран съответния код на замърсяване и върху цената на горивото се начислява сума според таблицата за отработени газове в микрограм. Така няма да има значение колко стара е колата, каква е кубатурата и, и еко нормата дадена от производителя, а точното и увреждане на въздуха. Под 100 мгр - без допълнително таксуване, а нагоре - цената на горивото х2, х3, х4,х5 и т.н. през определен грамаж. Така всеки автомобил ще плаща точно толкова колкото замърсява и точно толкова колкото км се ползва. Естествено от правителството се редуцират акцизите на горивата, а всеки си решава колко ще я кара и дали ще я ремонтира. Така ще се повиши търсенето на нови и достатъчно нови автомобили, а поносимото им кредитиране не е проблем - при ясна държавна политика.
-
1 точкаНе стойността на данъка би повлиял при избор за покупка на нов автомобил. От показаните разходи по-горе може да се предположи, че стойността на данъка не би бил с огромно значение при избор на нов-стар автомобил. Дори новия автомобил да е освободен от данък, то каското му ще надхвърля тези 100-150лв данък за стар такъв. Регулирането на екологията с данък имущество, по принцип, е грешен метод. Единственото логично място за поощряване/наказание е в цената на горивата - шофираш повече -> използваш повече гориво -> плащаш повече. Разбира се, това няма как да стане в България, защото до преди няколко месеца имаше протести за цените на горивата, а едно ново поскъпване при евентуално добавяне на екологична компонента в цените, ще доведе до масови протести.
-
1 точкаСофия. Мъгла. Фаровете ми мъждукат и карам плътно зад едно "Опелче" с ярки стопове. В един момент той набива рязко спирачките и едва не се блъскам в него. Отварям вратата и викам ядосано: - Що спираш така рязко, бе льохман?!! - Ми влязох си в гаража, бе пич!
-
1 точкаМоята е на газ.За 17 000 км съм доволен.Сега се налагат малко донастройки.Слагането излезе 1700 лв .Разход градско в София около 12-13 газ + 2-2.5 литра бензин.Извънградско София -Пловдив и обратно със скорост към Пловдив, че имаше дъжд и мъгла около 100-110 а към софия 130-140 рахода беше 11-11.5 газ + 0.8 бензин.
-
1 точкаХубаво си говорите за еконорми, ама има и друго......... Колата ми е Евро3 по талон (въпреки че има зелен стикер за Германия) и с нея минавам 7-8 до 10к на година. 90% от този пробег е извънградско. Не ходя на работа с кола т.е. не замърсявам ежедневно. Редно ли е колегата с 1.9 TDi също Евро3 да плаща (почти) същия данък като мен при положение, че не слиза от колата и прави минимум 30к на година? Ако е въпрос на екология, замърсява в пъти повече и то предимно в града. Не забравяйте, че в нормалните държави новите коли са с ниски данъци, а тук данъка се формира най-вече от стойността на облагаемия обект. Ако имаш скъп имот, плащаш скъп данък. Същото е с колата. Проблемът не е в данъците, а в доходите. Кой не би карал нова кола, ако може да си го позволи? Нека направят данъка за коли под Евро 5 четирицифрена сума, но стандартът да е такъв, че хората да могат да си го позволят. Новите коли да са с нисък или бе данък за първите години и всеки сам да си преценява дали да кара нова или стара кола. В момента караме трошки по финансови причини......
-
1 точкаДвигателя е с директно впръскване и се газифицира.При мен работеше супер, но сега когато застудя влиза понякога в сервизен режим и трябва да се изгаси колата.В сряда ще ходя при момчетата за донастройка и ще видим как ще е. 1.Кажи на Бултрако да си гледат работата.Както винаги не са в час или се правят. И на мен го говореха това ,но реших че са тотални глупости.Най-малко от технологична гледна точка не виждам проблем.Даже на мен ми казаха, че изобщо няма да тръгне европейска навигация.Когато почетеш малко се оказва че не е точно така.Аз си сложих от европейско CRV навигация с андроид.Радио и навигация тръгнаха без проблем.Даже минах през Бултрако да им покажа че си работят. Няма да ти работят , камерата в страничното огледало и няма да ти показва на малкия дисплей горе кое е радиото.Проблема при радиото идва от един 12 пинов куплунг който е различен на еропейското и американското. За съжаление след много много ровене не успях да намеря точно описание на пиновете.Ако се намери и се пренаредят ще се показва и то. За мен не беше драма това, но не мога да си сверя часовника на малкия дисплей което вече много ме дразни.При мен се сверява само от навигацията.Пак след много ровене и писане не половината производители си поръчах нова навигация с андроид и допълнителен модул който да подава сигнал към горния дисплей ,но още не пристигнала за да кажа как ще е.За страничната камера нямам решение но си мисля че тя е повече за дамите 2.Както казах не съм сигурен за какво е и не съм чел защото не ми е трябвало. 3.Аз с моята газова минах към 17 000 км и вече съм я избил.Сложиха ми я в Прогаз в една пряка на Раковска.Мога да ти пратя тел ако искаш.Имаше леки донастройки но е нормално за тази кола.Модел и марка не се сещам.Беше някаква полска. Ако говориш за зеления бутон с марихуаната ,май е сложен само за да има нещо на таблото което да свети.За 25 000км не съм видял разлика с него или без
-
1 точкаНезнам дали тук е мястото, но не намерих каде другаде да пиша. Преди време имах проблем с APP sensor явно не даваше хубав контакт някъде по пътя и от там колата влизаше в сервизен режим. Понеже ми трябваше спешно си купих едно китайско сензорче, което ме изкара 5000 км и все още работи,но от време на време оборотите на празен ход ми оставаха високи: 1500 рпм а като дам гас и отпусна или се вдигаха до 2500-3000 и падаха много бавно или слизаха до 800 както си е нормално. Та това ме изнерви накрая и реших да "разпарчетосам" оригиналния APP сензор и да пробвам да го почистя и евентуално да споделя ако работи какво съм правил и как. Реших да отрежа капачето със малко назъбено ножче по линията на съшиване и се оказа че капачето е захванато посредством пластмасов "пръстен", който е съшит за останалата част от корпуса. Реално режейки по линията успях да отделя пръстена и капачето се отвори само. От долу по ръбът на пластмасовия корпус има гумено уплътнение а самото капаче е скосено по краищата навътре за да опътни хубаво. Повдигнах синята платка и напръсках хубаво с контактен спрей ВД 40 (не универсалната смазка а КОНТАКТЕН спрей на ВД 40 като напръскаш изчиства нагар и окиси и не оставя мазни следи) след това минах пътечките със клечка за уши за да ги почистя (клечката стана черна). Оставих да изсъхне хубаво. Накрая затворих и залепих със лепило (ползвах силиконово лепило което уж съхне за 10 мин но намерих начин да държа капачето притиснато за едно денонощие) и накрая минах ръбовете със силиконовото лепило за да съм сигурен че няма да влиза влага. За момента работи и то супер да се надяваме че е имало нужда само от почистване! Знам че и други колеги са си играли да отварят сензора така че ако могат да допълнят нещо да пишат как са процедирали .
-
1 точка
-
1 точкаДокато чакаше пред сервиза да му махнат катализатора и ДПФ-а, Ганьо се взираше в гъстата мъгла и въздъхна тежко: - Ей, майката ни е#аха с тоя мръсен въздух, направо ни изтровиха! После дръпна дълбоко от цигарата, изхвърли я със замах към улицата и влезе да провери докъде са стигнали.
-
1 точкаКапков тест 1 1.Mobil1 0W20 AFE. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-170400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 17.08.2019 до 08.12.2019г. 8.Мото часове около 160 (може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 500л. пропан бутан и 90л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.4л. 11.Доливане 150мл.на 4000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W30 ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 23ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната.
-
1 точкаТемата е за данъка, та малко се изкреви към как да се оправи мръсня въздух в бг. мойто менние е че няма как да се забранят стари/замърсяващи коли на ниво държава поради това че има много села в които има по 1-2 коли останли на бай Киро на по 25 год които цялото село ползва за спешни случай и на този човек да му вдигнеш данъка е малко ненужно все пак там зимата проблема са печките на дърва а не тези 2-3 коли. за Градовете където основно идва от коли замърсяването наиситна е по добра идея да се въведат ограничения според замърсяването а не да се вдигат данъците. По справедливо ми изглежда да се вдигне екотаксата и да се ограничи "нов" внос. Най-добре е и ГТП да се прави като хората ама там е загубена кауза поне за следващите няколко години, измислят какви ли не начини да се мами системата и не вждам как може да се затоврят вратичките.
-
1 точкаЗдравейте, мои бивши колеги заформиха интересен проект със Honda Goldwing, може някой да му е интересно: ЛИНК
-
1 точка
-
0 точки@bhtotev Има четири много важни условия, за да работят правилно спирачките: 1. Да не задържат буталата. 2. Да са смазани водачите на спирачните апарати. Най-добър резултат при мен се получи с тази смазка: 3. Накладките да се движат с много малко усилие в леглата си. Луфтът да го обират само металните пружинни пластинки, които трябва да саизчистени до блясък! За целта, челата на накладките трябва да се изпилят малко. Това никой по сервизите не го прави, а трябва! Само добрите майстори (като Ванката ) изпипват нещата така. 4. Челата на накладките не трябва да се мажат със смазка, защото събират феродов и друг прах, който запича и блокира движението на накладките. А ето и моят опит с TRW, при изпълнени горните условия: https://forums.hondabg.com/topic/107584-менте-накладки-или-дискове/ От тогава дискове и накладки купувам само от Англия - EBC. https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ С доставка - gabco.org или общите поръчки тук: https://forums.hondabg.com/topic/98986-обща-поръчка-на-ebc-накладки-дискове-и-спирачна-течност/page/3/ ... И няма грешка!
-
0 точкиАз бих предпочел Brembo. П.П.: Към модераторите - може ли да коригирате и напишете правилно TRW и годината на колата, за да работи индексирането на търсачката правилно.
-
0 точкиНа снимките диодите за осветлението на номера са от двете страни на камерата но в повечето случай са само от едната и мъждукат!!
-
0 точкиТака разсъждават и управниците - и те са нашенци. Понеже каквото и да решат, нашенеца ще му намери цаката. Затова нищо не решават и така си вървят нещата. Ще я дишаме смрадта, ще я духаме супата и ще си сърбаме попарата - каквато си я надробим. Корабът потъва нормално - вода има за всички.
-
0 точкиНали се сещате какво пресипване на гориво ще настане? Един автомобил с висока екологична норма ще налива огромни количества уж за него и после ще ги препродава на такива с Евро 0 с малака надценка, или приятели ще сипват по един пълен резорвоар за други приятели и т.н. Виждам, и то не рядко, хора, които пресипват с туби открадната нафта я от ЖП, я от някой TIR, така че това с облагането на горивото няма как да се случи. Ние сме много изобретателен народ, не го забравяйте. Трябва проста и ефективна схема, защото колкото е по сложно, толкова повече варианти за "вратички" има.
-
0 точкиПолзват се оригиналните шини на радиото, би трябвало да е достатъчно това за монтаж. Ако желаеш може дас е свържеш с колегата sttekata за монтажа, аз съм доволен. Камерата ми има лампичка:
-
0 точкиЗдравейте, група, и аз да се похваля - ненадейно си купих CR-V I, 2000 г. с газова BRC. Успях да ѝ навъртя вече малко километри и се оказа, че ми е страшно удобна, върши ми работа точно, както съм си представял (4х4) и разходът е приличен - извън града 10, в града до към 14. Надявам се да я карам достатъчно - колкото, толкова - човек не трябва да се зарича... Безаварийно на всички!
-
0 точкиЗдравей колега! Нямам наблюдение за веригите но можеш да потърсиш номера на веригата ти в epc-data.com Ти по грешките ли съдиш че веригата е за смяна? Може просто сензорите да са за смяна или някоя букса да е клеасала. Слаб акумулатор също може да е. Внимавай с майсторите... Принципно веригите не са от пластелин те карат доста километри. 200-300к не би трябвало да са проблем.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНамерих я, "кутията" с бушоните се намира отстрани ниско долу в ляво от педала на съединителя, трябва почти да се легне за да се види 😁
-
0 точкиПонеже насочихте темата към К20А4 ... Точно 1 година търкалям този проблемен двигател. Колата е края на 2003-а, автоматик. Купих я на реални 127000 км, като последните 2 години не е карана. Не съм се интересувал, каква е причината да не се кара цели 2 г., но мисля, че не е ПТП, или поне не сериозно такова. Казвам това, защото заден ляв калник е китосван и пребоядисван, но няма други следи от авария. Преди покупката бях наясно с проблема с валовете, дотолкова, че да имам едно на ум и да се оглеждам/ослушвам при теста. Прецених, че няма място за притеснение и "скочих" Таааа ... плащам аз колата, качвам се, тръгвам, и след 30-ина км, на слизане от магистралата, почти обратен завой с висока скорост, хоп ... авариен режим, 2500 оборота и светещ "чек". Спирам, цигара за освежаване на мозъка, и започвам да мисля. Две години по-рано ми се случи абсолютно същото при покупката на Акорда на брат'чеда. Оказа се ниско налягане на маслото при vtec клапана. Викам си, сто про тук е същата ситуация. Обаждане на приятел с комп за диагностика и веднага при него. Закача той компа, и воала - налягане на маслото на vtec-a. Бърза консултация с форумите, масло Castrol Edge FST 5W30, нови филтри, свещи и на рампата. Преди смяната - добавка за промиване на системата, не помня марка, беше 300 грама, сипваш, 15 минути на обороти, и сменяваш. От тогава не съм влизал в авариен режим. За тази година съм изминал 13000 км, като на 10000 направих същата процедура, т.е. същата добавка преди смяната. Между двете смени долях малко повече от половин литър масло. Това доливане го отдавам на факта, че съм фен на високите обороти До момента не съм проверявал клапаните, и нямам представа, дали някога е правено. Преди един месец минах на ГТП, и се разминах само с една предна биалетка п.п. Наскоро, пред един магазин, топъл двигател, паля колата и виждам един приятел. Започваме сладка приказка, и след 5-6 минути той се подпира на отворената ми врата. Реакцията му - "БаМааМу ... ама на т'ва двигателя работел !?!" п.п.п. Те за т'ва това ми е 9-ата Хонда за последните 12 години, включая трите Сивика на съпругата ми, и трите мои англичанки Сивик 6-а с емблеми Ровър
-
0 точкиRestless , не съм Бог, а даже и монтьор не съм от близо 30 години . Едно време като завърших училище, бях за малко, но съдбата избра друг път за мен. Иначе почти нищо не ми е чуждо около колите, с изключение на най-новите специфични неща и технологии по тях. А и все пак , при ремонта аз помагах /бях един вид чирак /, на това приятелче на което беше сервиза и без удобствата и инструментите му, нямаше да мога нищо да направя. Този дълъг пост го написах с цел, ако някой има този проблем / с разчекването /-\ на задните колела - а като гледам повечето Хонди с които се разминавам го имат /, да знаят ,че е поправим със смяната на тампони и щанги, и че не омекването на пружините води до това, както много хора смятат и както първоначално аз се бях заблудил.
-
0 точкиКолега ти изби рибата с последния, имам в предвид как си се захванал да правиш нещо без да знаеш кое как и защо...Раздвижната ролка се върти само вала в нея... Белега на долната и горната шайба си отговарят на заводските , а местиш само вътрешността на раздв ролка.Също имай в предвид че като въртиш разпределителния вал, променяш и аванса...т.е трябва да корегираш и аванса...Не прекалявай с въртенето на ролката за да не направиш среща на буталата с клапаните...Дано съм бил полезен с нещо...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00