Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.11.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Ауто билд казват,че на всяко палене се изразходва енергия от акумулатора равняващо се на 30 км заряд на генератора. Аз не бях ходил при акорда повече от три седмици,че нямах време.В Събота си запали и се разходихме с един приятел. Колата трябва да се покарва в седмицата поне един път не толкова заради акумулатора колкото заради мотора,главини,лагери,кутията и спирачки.Не трябва да се оставят продължителен период в покой.Да не говорим,че гумите си правят пета от тежестта на купето и се наблюдава първите няколко километра леко тупане,после се разсейва но не бива да се получава. Та мисълта ми е,че тя ще си запали ако акумулатора е в добро състояние но това не е достатъчно.
  2. 2 точки
    Едва ли има много хора в БГ карали точно този размер, точно тази марка гуми. Шанса, точно те да четат, точно този форум е малък. А трябва и да пишат... Не съм карал с всесезонни гуми, но напоследък попрочетох това онова. Изводи и обобщения, които направих за себе си: Както и за летни/зимни, тестовете са за конкретен размер гума. Друг е въпроса, колко са достоверни и обективни изследванията. Вече е споменато по-горе - най-сериозен е компромиса при представяне на мокро на всесезонките. При еднакви показатели на мокро, аз бих избрал по-тихата. Карам единичка - без асистенти за пътно поведение и мноого добре обезшумена
  3. 2 точки
    Ако запали, я разходи извънградско половин час. Иначе няма смисъл. Зарядните са с цел тая икономия на гориво и време.
  4. 2 точки
    Точно. Застрахователите могат да приложат тази система единствено ако изплащат щетите на 200%.Тоест те прибират повече от 100 до 400 % а плащат от 30 до 60 %. Дефакто застрахователя си прави "гуша пеликан",държавата остава пак без пари,хората продължават да се избиват в петепета а реално няма сила на земята да се накара един застраховател да поеме всички ама всички разходи по лечение на ранени и до 100% възстановяване на имуществени щети. Иначе те не са органа който да възпитава (това е егати измамата),това е функция на държавата!
  5. 1 точка
    Имено при преправянето с една и две букси става мача с объркването на системата. Така беше при моят случай. Клиента си беше запазил оригиналните. Отремонтирах им моторчетата . Който ги беше монтирал си върна нещата както са били и всичко заспа. Но не помня от 6 към 3+2 или обратното беше. Щото може и да няма проблем при единият вариант
  6. 1 точка
    Проблема на тая помпа е, че е БОШ. Аз имах същия проблем. Така докарах колата от Швейцария. Проблема се е случил там. Взех от едно момче в Пловдив 4 дюзи, въпросната помпа, тръбичките и самия рейл за 1500 лв. Следва сваляне на резервоара и старателно измиване.. После продухване на цялата система и монтаж на дюзите и помпата. В резервоара имаше много стружки. Ако в регулатора има стружки, както на снимката по-горе, диагнозата е ясна. Дюзите и помпата които взех са от Акорд 2,2 идтек, англичанка. Колко ще изкарат не знам.
  7. 1 точка
    За това "мъртвите души" от гласоподавателните списъци ще карат и коли.
  8. 1 точка
    Сбъркано е името на системата. Тук трябва да се казва малус->бонус. Тая система нарушава много човешки права но на никой не му дреме. Юристите са запознати че човек не бива и не може да бъде наказван многократно за едно и също деяние/нарушение. Тук какво се получава: веднъж чичко милиционер те сурвака с някаква глоба, отнемане на книжка ..... и втори път застрахователя те наказва за същото провинение чрез увеличаване на застраховката. Модела би следвало да бъде обратен, човек без нарушения да бъде стимулиран да плаща по-малко, колкото си по млад и неопитен толкова по-висока застраховка, като всяка година без нарушение получаваш бонус-процентно намаляване на премията. В един момент у човек ще се изгради навик за безопасно шофиране... Защо трябва застрахователя да плаща щетите на човек който по закон е бил с предимство в дадена ситуация, но е управлявал мпс-то без колан/каска и в следствие на това е получил травми? Та той доброволно се е съгласил с рисковете които е поел. Но в нашата сбъркана територия ако имаш човек в милицията всичко става по .... друг начин. Та и тоя проект си е чисто лобитски и колкото и да си говорим ще бъде приет в най-извратения си вариант.
  9. 1 точка
    Правилно са ти казали От 2018г на стикера, който се лепи в талона е обозначено и километрите. В Италия преглед се минава на две години.
  10. 1 точка
    Бях забравил да ви спомена за проблемът с виенето: оказа се от накладките отпред вляво, че не се бяха,, "сработили "добре...! И липсваха едни малки метални скобички, които явно в датският сервиз, не са ги сложили обратно.... Сега всичко е наред!
  11. 1 точка
    @dandilov Видях ти настройките за известяване и последваното съдържание (теми и раздели). Изключил съм съм мейл известяването от настройките, освен за получено лично съобщение. Моля да ми пишеш ако нещо се промени. Относно Общи дискусии и защо стои в удебелено: Ако не прочетете всички мнения докрай в дадена тема, тя все още е непрочетена. Може от последното влизане да са се натрупали да кажем 10 мнения, а вие да сте прочели 3 от тях. Системата помни докъде сте стигнали - браво на системата. И давам пресен пример от днес - вчера отбелязах ЦЕЛИЯ форум като прочетен. Днес в Общи дискусии имаше писано в 2 теми - стояха удебелени, съответно и разделът. Отворих последното непрочетено мнение във всяка от тях, изчетох ги докрай и затворих. Темите вече не ми стоят удебелени, съответно и разделът. Честно казано не мисля, че има нещо странно случващо се тук. По-скоро ми е интересно това с лайковете, въпреки че от опит знам, че всичко си има логично обяснение, което невинаги е свързано с бъг. Поздрави!
  12. 1 точка
    Нормалните гуми имат или посока на монтаж (има стрелки), или външна страна на монтаж (пише си я). Комбинацията от 2-те е рядкост, а има и такива без значение коя гума къде ще се сложи, но те са предимно за оф-роуд.
  13. 1 точка
    Цецо другите да бутат и клатят , а ти с ръчички пипаш навсякъде - със сигурност ще усетиш проблемното място.
  14. 1 точка
    Най редкия модел на хрв , да не мислиш че са много . Би го споделил някои който я има . Кутията не е лоша но само едно да знаеш ако не и е сменяно маслото навреме шанса да гризнеш дървото е максимален , за ремонт е скъпа по моргите няма . събира 4 литра масло най ниската му цена е близо 30 лева на литър . Не си избрал правилната кутия за изискванията си , аз бих се насочил към црв 1
  15. 1 точка
    Павка, така пълнеж гушата на застраховател неоснователно. Много е лесно да се промени културата, високи глоби с 100% събираемост,конфискация на МПС за алкохол, дрога и скорост над 50км. Така следващото поколение расте със западната култура, не като нашите деца.
  16. 1 точка
    Иридиевите на NGK ги сменях, 102 лева за 4бр. с отстъпката, вероятно бубина са сменяли, от нея колата работи много неравномерно.
  17. 1 точка
    Никой не иска, но правителствАТА нямат решение на казуса. Ако на "чичо" му спрат каруцата с коня от шосетата и 30-годишната Вектра от движение, той от нарушител когото доят всякак, става излишен за тях и за бюджета. А дреме им за екологията и безопасността. Преди всичко нещата опират до морала на всеки, макар сборът от всеки от нас да не дава подходящото всички.
  18. 1 точка
    До голяма степен е така, прегледите са мн. сериозни, по книга трябва да продължи 1 час, като им е описано какво/как трябва да проверят. На практика става за 40-50мин. В някои случаи обаче прекаляват, карат те да сменяш измислени неща, с надежда да оставиш колата при тях за смяна, та да вземат някой кинт. Това го правят сервизи, които предлагат по-ниска цена за прегледа от стандартната (£50) и после си взимат повече за компенсация... Както и да е, и в БГ ще дойде такива сериозни прегледи някога (аз съм за, не искам неизправни дъргели по улиците срещу мен).
  19. 1 точка
    Еротично е,когато жената бавно събуе бикините си и ги хвърли към стената!Перверзно е,когато залепнат.....
  20. 1 точка
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Off topic : Пресен пример от миналата седмица при нас. На позната й откраднаха колата( пълно каско), след две седмици застрахователя изплати щетата( автомобила бе намерен три месеца по-късно, но е собственост на застрахователя й)... Момичето ( от 16 години без щети) си купи нова Киа, и я регистрира на името на родителите си, които са от 30 години без катастрофи - 280 Евро с пълно каско!!! За мен, който карам от 8 години тук без щети, я сметнах към сегашниятният ми застраховател към 1000 Евро... Разликата е фрапираща и мотивираща да се кара коректно и без екшъни! Но, тази нова,, система" е направена не в интерес на клиента, а на крадливите мутри в БГ... Вие пак ще дух.... супата, защото на бате Винету не му пука.... От тази година, един застраховател от Байерн, дава и 15% намаление, при монтиране на Dashcam в колата... Аз съм монтирал и на двете ни коли 😉
  23. 0 точки
    Здравейте, Харесал съм си една Хонда Пилот 3 генерация, но искам да я пеоверя по рама. Някой има ли представа как и къде може да се случи това? Моля, ако има колеги с такива хонди да кажат добри и лоши страни. Макар, че аз съм горд собсвеник на акорд 8гн и от опит знам, че нямат лоши страни :)
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Благодаря на всички съдействали.Салонът е монтиран и всичко работи,както трябва
  26. 0 точки
    Не съм краен,карал съм Акорд 7 Executive и имам някаква представа. Интересно защо като нови са на доста различни цени.
  27. 0 точки
    Две различни гуми лятна и всесезонна как да се сравняват. Колега, аз при покупка на гуми гледам най вече индекса за мокро, търся да е В
  28. 0 точки
    При мен се оказа уплътнението на заден стоп. Сложих му силикон и се оправи.
  29. 0 точки
    Колеги, поръчката пристигна. Тези дни ще бъде разпределена и изпратена, на тези, които ще получават с куриер.
  30. 0 точки
    Не си чел внимателно! Не аз, а застрахователя го съди и си възвръща изплатеното на обезщетения. Тоест - парите влизат обратно във фонда и останалите плащаме по-малко. Под ЛИЧНО се има предвид, той да си плати гяволъка финансово на фонда и той ЛИЧНО да ти носи подлогата в болницата. Нещо като принудителен обществен труд. Това ще стресне всички, дето не знаят какво е чуждото страдание. Нека го изживеят и ще им е обица на ухото форевър. Бонус / малос трябва да има, но не по тоя начин. Всичко е още сурово, а и ние не сме най-умните, макар че и това е спорно. Като последни и ползвайки чуждият опит, може да я направим най-съвършената.
  31. 0 точки
    Както писах и преди време - наказанието и превенцията се смесват в едно и се възлагат на частни организации. Това означава че никой от "мислещите" не прави разлика между двете неща, освен тези дето лобират за себе си. Другият фундаментален проблем е че всички ние трупаме пари във фонд, от който да се обезщетяват пострадалите, вместо това да се вмени като задължение на причинителя, но от тази стъпка се страхуват. Фонд е добре да има, за да не се бавят обезщетенията, но когато после застрахователя претендира към виновника, се почват едни дела, и казуси, та не се знае кой ще излезе на печалба??? Ако обаче законите са ясни и се прилагат, няма да се налага вноските на основния контингент да са високи, за да има голяма буферна зона и сигурни печалби на агентствата. Ясно е на всеки, че за дребни нарушения по правилника за движение не трябва да се иска веднъж глоба (каквато си е предвидена) и веднъж висока степен на риск по ГО. Когато обаче има данни за лицето че е чест нарушител, нормално е застрахователят да се опасява че "тоа калпак" може да му струва солено. Тоест - трябва диференциран подход към редовните нарушители и то при опасни прегрешения. Вероятно това се опитват да натаманят, но и там е битка. Колкото повече пунктове с провинения включат - толкова повече от клиентите им априори ще снасят по-дебела пачка. НЕМОРАЛЕН е тоя подход. Най чистият вариант е ГО на лицето, а не на колата - тя е само оръжието, но не и "нападателят". Лицето си има досие - по данни към МПС-то и е видимо колко струва. Принципно НЕ мощността и състоянието на МПС-то трябва да имат значение за ГО, а броят пътнически места. Има си данъци и тех.органи да следят за състоянието. Ако си гледат работата на 4 очи, а не през пръсти, нещата ще са ОК. ГО трябва да е простичка: Лицето има дребни прегрешения (нормално е - всите сме ора) - базова ставка. Тея дето нямат никакви (или по 1 - 2 дреболии годишно) - бонус. Тея дето са чести нарушители (апаши по пътищата, но без щети) - малък малус + 1 на ум. Тея дето имат причинени щети - стандартен малус. Тея дето имат щети и потърпевши лица - ГОЛЯМ малус. Тея дето имат жертви - въобще не им е мястото по шосетата! Колкото по-сложна е системата, толкова по-тромаво работи. 15 класа , 20 класа - айде бе! А, най-голям ефект превенция ще има, ако се вмени на причинителя поемането ЛИЧНО на щетите, и ЛИЧНО обслужването на потърпевшите. Всеки трябва да научи и възпита в себе си азбуката на живота в социума. Ако не - ще научи другата - Ай, Бъ, Въ, Гъ, Зъ!
  32. 0 точки
    Щом е спазена посоката на въртене , не се притеснявай! Аз до сега на всички зимни гуми ДОТ-овете са ми били така, на летните са отвън но те нямат посока на въртене.
  33. 0 точки
    Видимо от коментарите, общото мнение е че няма държава, която да прилага контрол, да налага глоби и да събира парите от тези глоби. Както и в други теми съм писал - специално в София минаването на червено е национален спорт, паркирането на к ой както му е кеф - също. А неправилното паркиране също създава опасност, както за коли, така и за пешеходци - една майка с количка е принудена да слиза на улицата, за да заобиколи неправилно паркирана кола на тротоара. Наказания по бонус-малус-схемата са предвидени само за няколко категории нарушения: - превишена скорост ( и то с много над позволеното! ) - шофиране пиян ( чак от 0.8 започва!) - шофиране без книжка или с отнета такава - причиняване на ПТП със средни или тежки телесни повреди, или смърт. - още нещо имаше, което можеше да се обобщи, но не се сещам Няма нищо предвидено за тези, които минават на червено, а това също е много опасно. Няма нищо предвидено за леките ПТП - някой си блее в телефона и се натресе в предния -> леко ПТП, само с протокол -> няма малус. Ама утре същият ще си блее в телефона и ще мине през хората на пешеходната пътека. А кой и как ще прилага наказания по точките "опасни маневри", "отнемане на предимство", "опасно изпреварване"? Все пак предпочитам по-малък брой класове, защото така изрядните по-бързо ще достигнат най-благоприятния клас, а неизрядните - съответно най-неблагоприятния. Гласувам с "не подкрепям нито един вариант", защото наказанията са неадекватни и неприложими. Поредното нещо, което ще е в сила на хартия и неприложимо на практика, заради това, с което започнах - няма държава, няма контрол. А с малко рушвет, тарикатите пак ще са между капките.
  34. 0 точки
    Това от клипа по-горе работи за американските акорди. Актуаторите за бравите са най-общо казано два вида - с една букса 6 пинова и с две букси 3+2 пина. Двата актуатора са взаимозаменяеми с лека преработка на кабелите. Има вариант и някой кабел да е прекъснат, но аз до сега не съм срещал проблем с кабелите, което не значи,че не е възможно. Без сваляне на кората на вратата, за да се види какъв е проблемът, няма да се мине. Офф топик: още по-голям проблем е ако някой е махнал железото,което е от патрона до бравата. Тогава може да се наложи да се търси специализирана помощ за отваряне на колата ако е паднал акумулатора или е свален поради някаква причина.
  35. 0 точки
    Ама не е истина. Много боли, брат! 😞😁😊
  36. 0 точки
    Снощи викам на жената: - Жена ти си готова за политик - наговори един куп глупости, остави ме без пари, скъса ми нервите и накрая изкара мен виновен за всичко…
  37. 0 точки
    Благодарско за напътствията и ще търсим. Сега като е мокро, нищо не се чува. Това ме навежда на мисълта че е някой гуменяк, но кой? Ще го дирим по-натам. Със сигурност не е нещо фрапиращо - по-скоро аз се вманиачавам сигурно, та се ослушвам като гърмян заек.
  38. 0 точки
    Здравейте от известно време ми гасне цялото осветление на таблото на което е оборотомера и стрелките за бензин и температура и нищо не се вижда след известно време светва след това пак гасне какъв може да е проблема.Благодаря
  39. 0 точки
    Cap_Slow не го приемай като заяждане (имах намерение да пусна подобна тема) но не съм съгласен с : Първо-синчето което взема книжка за три години не трябва да управлява кола с мощност над 90кс за три години. Второ-вече написах по горе, че ГО не трябва да е свързана с никакви актове и фишове, те нямат нищо общо със застраховката. Там си има книжка с контролни точки. За третото съм напълно съгласен. При интерес мога да опиша и как трябва да работят камерите за наблюдение и как би се променила културата на движение във всички нас. Нямам намерение да се кандидатирам за шеф на СБА, тук съм си добре😀
  40. 0 точки
    Присаждали са брава(и) коя(и)то не е (са) като за твоят модел . Имах такъв случай. 3 пъти ходих да отключвам. Намери точните за модела, смени ги и ще се оправи. При този модел се следи дори дали е заключена дадена врата , не само зтворена.
  41. 0 точки
    Кой е този римлянин Навигаций,не съм го чувал.
  42. 0 точки
    Е като мине някакво време, може и тук да се прави отстъпка за видеорегистратор. Аз честно казано не виждам ако караш нормално, как може да д*хаш супата. 125 000км за около 7 години шофиране в България (имало е периоди, в които съм бил извън страната) и имам всичко на всичко 3 фиша/акта, никой от които не вдига гражданската по сегашния вариант. Така е и с повечето ми познати и приятели. Най-често имат някакви фишове за по 15-20км/ч над разрешената скорост (извънградско) и неправилно паркиране. Аз в лицето на бонус малуса виждам няколко ключови промени: Първо: Ще се секна схемата да вземеш на синчето, което току що е взело книжка 15 годишен премиум 250 кончета, ама ще е на гражданската на мама и тати и ще плащаме 240лв. Второ: Много хора ще започнат да се замислят дали да си тестват колите колко вдигат, защото сега първо шанса да те хванат е минимален (то и за в бъдеще ще си остане така), второ шанса да ти връчат акта е много малък, щото не си живееш на адреса по лична карта и нямаш временна адресна регистрация, а дори да те хванат и да успеят да ти го връчат, глобата е да речем 300лв с отстъпката и е еднократна. Ама сега освен тази глобичка и гражданската догодина ще ти стане 550лв и докато я докараш до 230-250лв пак ще минат 4 годинки. Така една снимка на АМ Струма със 171км/ч ще ти легне 420лв акта с 30% отстъпка + 650лв по-скъпа гражанска за периода от 4 години, които си бил на малус. УБЕДЕН СЪМ, че състезателите ще намалеят рязко след приемането на системата. Трето: Ще има много по-висока премия за хората със сериозни провинения от сорта на птп с пострадал, загинал и т.н., да не го говорим ако си бил под въздействието на алкохол и/или наркотици. Сега ти вземат книжката за някакво време, плащаш някакъв акт и след няколко месеца пак си на пътя. Миналата година когато пак се разшумя по тази тема, една от репортерките на бтв мисля направи репортаж на тази тема с майката на едно загинало момче, което мисля беше избълскано отзад и изхвърлено от пътя. Въпросния, който го е направил и по-късно заловен първо бил блъснал човек на пешеходна преди няколко години, после имал актове за превишена скорост и накрая това... През цялото време е плащал колкото всеки един от нас и дори след последното си деяние, премията по гражданската му си е останала същата. Ако гражданската му се бе вдигнала на 1000лв тогава, дали щеше да кара пак така безрасъдно и можеше ли това момче да бъде живо и днес? Така горе долу завърши репортажа. Отговор няма как да дадем със сигурност, но аз лично предполагам, че ако този човек беше плащал скъпа гражданска през всичките тези години, щеше да си е направил изводите и нямаше да се стигне до този фатален край. Грешка всеки може да направи, която да доведе до такъв развой на събитията, но системното нарушаване на правилата, което води до предпоставки за кофти последици може да бъде овладяно много добре с тази система. Затова и я подкрепям. А който си кара с разрешената скорост и внимава какво прави, застрахователите могат да го хванат за шмайзера
  43. 0 точки
    От немския сайт можеш да поръчваш през общите поръчки на форума. Така ще си спестиш доставката. Оттам също така имаш гаранция за оригинално масло.
  44. 0 точки
    Hякакъв тип бил екстрасенс, обаче му дошли нови клиенти, които естествено били мнителни и искали доказателство. Пича ги завел до прозореца и рекъл: - Виждате ли човека отсреща в блока, на 6-тия етаж, който пуши цигара по долни гащи? - Да, виждаме го. - Сега ще го накарам да си изхвърли телевизора. Съсредоточил се той,и започнал да го гледа втренчено. Човекът от балкона на секундата изгасил фаса, влязъл вътре и след секунда се появил с една микровълнова фурна, която метнал през балкона. Екстрасенсът се напрегнал повече. Жертвата пак влиза, изнася аудиосистема с две тонколони и я мята. Нашият вече съвсем концентрирано забелил очи, дори отворил прозореца за по-пряк контакт. Човечецът отново се втурнал и с много зор изкарал огромен хладилник, който последвал другите електроуреди на плочките пред блока. Екстрасенсът вече зомбиран, целия почервенял от злобно напрежение, дал всичко от себе си, при което онзи отсреща разперил ръце и се провикнал: - Нямам телевизор бе! Нямам!
  45. 0 точки
    Току що колега ми каза, че най-вероятно е DPF филтъра за твърди частици и автоматичната му процедура за изчистването му. За пръв път чувам, че има такава процедура. Не знам да я покарам така или утре да търся сервиз.
  46. 0 точки
    Акорд А с петронас не гори Акорд В с Yacco не гори Aкорд А с Яко яде масло Акорд В с петронас яде масло Теста е в една година и двете коли въртят около 25к на година Още да превеждам ? Всеки път са еднакви масла и пробези , и двете са на газ , само джантите не са им еднакви.
  47. 0 точки
    Имаше едно време, преди 15 - 20 години, гуми Gislaved Nord Frost 3. Е това са най-добрите зимни гуми за всички времена! И аз имах щастието да карам с тях тогава. На планинско катерене, в обилен сняг и поледица, всички, ама всички, по пътя бяха закъсали. Кой с мишкалинки - алпинки, кой с гуудирки нам' к'ви си, всички слагаха вериги, че не могат да издрапат. А аз с Gislaved Nord Frost 3 (пак да обърна внимание - Nord Frost 3, не Euro Frost!), само ляв мигач и си карам като на мокро! Е няма такава гума!!! Като със шпайкове бях. Е те гумите си имат отвори за шпайкове за скандинавските страни, но моите си бяха без шпайковете! Друг случай с тях. Една стръмна улица, буквално и физически заледена на стъкло! Един пред мен се сурка назад, а гумите му въртят напред. Само изчаках, да се подпре в кофите за боклук и дай на втора, с 20 км/ч. се изкачих до горе без никакви проблеми! Защо ги спряха тези гуми - не знам....?! След тях пуснаха Gislaved Euro Frost - серията, от която нищо не ставаше!!! Сега всичките марки зимни гуми са кажи - речи едно и също гуно. И Goodyear, и Mishelin, и Continental съм пробвал. Не могат да достигнат това поведение на пътя и на половина. Накрая се примирих и сега карам с Fulda Kristall Montero 3. Имат същото представяне като Sava Eskimo 3, но не правят бързо балони като ескимото, а и се износват по-бавно. Няма смисъл да се набутвам с пари за едното "Име", като всичко е почти едно и също качество. Това е моето мнение от скромен опит...
  48. 0 точки
    С кеф бих си купил от тук, но само стари или по-евтини модели видях. Няма 4 GB RAM, няма IPS, до процесорите не стигнах да гледам... Поправете ме, ако греша.
  49. 0 точки
    Драго е прав! От няколко години законите ги правят кравари,мутри,ченгета и бизнесмени.Няма акъл в тая работа...
  50. 0 точки
    Колеги, малко развитие по темата за покупката... До сега инвестираната сума за вкарването на колата в ред за пред немският TÜV или HU, както го наричат е към 2000 евро. - купени консумативи, като: всички дискове и накладки, масла, филтри, спирачна течност, масло за автоматика, антифриз, свещи, гуми, нов акумулатор, две изгорели крушки и т.н... - намерени проблемни места по окачването, където ще се сменят всички биалетки и носачите ...или още някакви части, които не знам как се казват на български( бяха ми показани обстойно ), и бяха още оригиналните.... - и естествено рисковият компресор на климатика, който се оказа изгорял Та се вижда, че все пак си има доста рискове при една такава покупка! Колата ми харесва, и ми се иска да си я карам Майсторът, който ми я пипа тук( та на него имам мако повече доверие, отколкото на другите ), ме и наплаши с автоматика, като видя, че колата има теглич.... До четвъртък колата трябва да е излязла от бокса и минала TÜV , и в петък имам час за официалната й регистрация в Германия!!! Стискайте палци и поздрави на родината!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...