Jump to content

bloiler

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

24 Neutral

1 Последовател

Относно bloiler

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.06.1974

Contact Methods

  • Skype
    hvasileff

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5, CR V II 2,2 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Последни посетители

375 профилни разглеждания
  1. Нещо не мога да видя изображението с новото поставяне на ремъка. Вие виждате ли го?
  2. И аз съм за клапани
  3. bloiler

    Климатроник на FR V

    С клапата за вътрешния въздух.
  4. bloiler

    Климатроник на FR V

    Аз не съм имал. Кажи по - точно какъв е проблема, за да може някой да ти помогне.
  5. bloiler

    FR-V борд кмпютър

    Толкова от този борд компютър. На газ ли караш. Range е колко остава докато ти свърши бензина. Ако си на газ и не сипваш често бензин е така. Като заредиш, нулата ще се промени.
  6. Колега, трябва ми машинка за вратата на багажника на црв втора генерация.

  7. bloiler

    Обучение на стъклата

    пробвай с това
  8. От менюто на навигацията влизаш в settings. Там има 3 страници с настройки. Отгоре са означени 1,2,3. Отиваш с джойстика на 3 страница и ще видиш как се настройва.
  9. bloiler

    спирачки

    Това за валяците не се бях сетил. Ще го направя. Пак казвам, че дисковете и накладките са на около 3000 км., но не пречи да погледна апаратите. Все пак ме интересуват тия керамични накладки, някой дали не е карал с такива, дори и на друга кола.
  10. bloiler

    спирачки

    Здравейте колеги! Нов собственик съм на CR-V II 2005 г. Дали съм "горд" собственик ще кажа по - късно. Колата е 2005 година купена от човек в Швейцария. Преди 3000 км е била в оторизиран сервиз на Хонда там, всичко е сменено - масло 0W30 Castrol EDGE, дискове, накладки, филтри и т.н. Нямам забележки към колата /SUV -a/. Мотора е 2,2 цдти N22A2 на 140к без DPF. Изпълнението е екзекутив - кожа, люк и т.н + "хубавата навигация". Имам изминати 3000 км. предимно извънградско - Плевен - Банско, Плевен -София и т.н. Разход 6/100 км при скорост до 120 и 6,5/100 при 120 - 150 км. Нямам забележки към колата. Някои тука от форума ме познават и знаят, че пътувам много - около 3000-3500 км на месец. Проблема е следният: При голяма скорост, ако се наложи да спра рязко, нещата не се получават нещо. Като я докараха колата - дисковете бяха ръждясали, викам, като се опилят ще се оправи. Да, ама НЕ. Имах сивик 7 генерация, спираше като ненормален. Имам и фр-в и той спира яко. Оценявам, че това е по-тежко ама само със 100 кила от фр-в-то. Та по въпроса: набарах в ибея едни спирачни дискове с керамични накладки. Пише, че дисковете са карбонови и накладките керамични. Интересува ме някой дали кара с керамични накладки и как е спирането с тях. Знам, че като се прецакат накладките, се сменят и дисковете /ако са карбонови/. Мисълта ми е дали някой кара с такива и дали има разлика /и каква/ от обикновените дискове и накладки.
  11. bloiler

    FR-V навигация

    То в Плевен и без навигация ще се оправиш!!!
  12. bloiler

    FR-V ремонт странични огледала

    Виж това до половината. Принципа на смяна е един и същ. Просто вадиш твоите старите огледала и ги сменяш. Почни първо с английските, за да хванеш чалъма, че може да ги счупиш. После с твойте старите и си готов
  13. bloiler

    FR-V и малко помощ...

    Да караме по реда на въпросите. 1.Разхода, който ти показва е само среден и няма моментен. Зануляването става, като натиснеш бутона, който е на таблото, когато си на позиция trrip и го задържиш. 2.Няма начин за регулиране на мивките на фаровете. Аз нямам, но при ЦРВ 2 ген. е дискутирана темата. Предполагам се оплакваш, че ти хабят течността. При изключени къси светлини, би трябвало да не пръскат. Проблема се решава с DLR модул. Потърси темета в раздела за ЦРВ 2 ген. 3. Ако говориш за светлините за задна скорост проблемите може да са два - изгорели и двете крушки или изгоряла машинка за включването им. 4.Огледалата се прибират само с копчето от вратата. Има начин да се направят и от дистанционното, но според мене не си заслужава. При -20 градуса с три пръста лед и сняг върху тях, сещаш ли се какво ще стане. 5.Няма комфорт модул, някой алармаджия може да ти помогне. 6.При натискане на VSA трябва на таблото да ти светне жълт триъгълник с удивителен в него, тогава е изключена и свети постоянно. При включена VSA и пребоксуване на предните колела примигва и ти показва, че е хлъзгаво и се включва тракшъна. Може да е изгоряла крушката на таблото или да се касае за автоджамбазка намеса.
  14. bloiler

    FR-V електрически стъкла

    Колегата е прав. Ето обещаните снимки
×