Jump to content

bloiler

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно bloiler

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.06.1974

Contact Methods

  • Skype
    hvasileff

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5, CR V II 2,2 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Последни посетители

280 профилни разглеждания
  1. FR-V навигация

    То в Плевен и без навигация ще се оправиш!!!
  2. FR-V ремонт странични огледала

    Виж това до половината. Принципа на смяна е един и същ. Просто вадиш твоите старите огледала и ги сменяш. Почни първо с английските, за да хванеш чалъма, че може да ги счупиш. После с твойте старите и си готов
  3. FR-V и малко помощ...

    Да караме по реда на въпросите. 1.Разхода, който ти показва е само среден и няма моментен. Зануляването става, като натиснеш бутона, който е на таблото, когато си на позиция trrip и го задържиш. 2.Няма начин за регулиране на мивките на фаровете. Аз нямам, но при ЦРВ 2 ген. е дискутирана темата. Предполагам се оплакваш, че ти хабят течността. При изключени къси светлини, би трябвало да не пръскат. Проблема се решава с DLR модул. Потърси темета в раздела за ЦРВ 2 ген. 3. Ако говориш за светлините за задна скорост проблемите може да са два - изгорели и двете крушки или изгоряла машинка за включването им. 4.Огледалата се прибират само с копчето от вратата. Има начин да се направят и от дистанционното, но според мене не си заслужава. При -20 градуса с три пръста лед и сняг върху тях, сещаш ли се какво ще стане. 5.Няма комфорт модул, някой алармаджия може да ти помогне. 6.При натискане на VSA трябва на таблото да ти светне жълт триъгълник с удивителен в него, тогава е изключена и свети постоянно. При включена VSA и пребоксуване на предните колела примигва и ти показва, че е хлъзгаво и се включва тракшъна. Може да е изгоряла крушката на таблото или да се касае за автоджамбазка намеса.
  4. FR-V електрически стъкла

    Колегата е прав. Ето обещаните снимки
  5. FR-V електрически стъкла

    Блока струва на пазарлък. Първия, който купих беше за 100 лв. - толкова ми искаха и толкова дадох, щото бях на зор. Втория го взех без пари, защото го взех от приятел. Проблема е механичен. При мене се е отчупило едно парче от самия пластмасов бутон, който движи ключето, което е запоено на платката. Самия електронен блок работи. Довечера ще направя снимки и ще ги пусна. Първите ми бутони са при Markony. И той искаше да се мъчи да ги оправи, но едва ли му е до това. Иначе не е проблем ако може да се измисли нещо, да ти ги дам.
  6. Здравейте колеги. Да раздвижим малко нещата около ФР-В. Явно сме много малко или не ни се чупят колите. Та по въпроса. За втори път ми се налага да си сменям копчетата на електрическите стъкла, които се намират на таблото и командват всички джамове. Първият път беше преди около година, но тогава ми ги смени Markony, защото колата беше при него за поставяне на газова уредба. Затова не видях как става процедурата, но сега пак се прецака копчето, което най - много се използва, а именно шофьорското. Самия бутон не даваше да го докосна и правеше каквото си иска. Дори преди няколко дена при преминаване през дупка ми се отвори прозореца. Явно това е слабо място на този модел, защото много трудно се откриват тези бутони втора употреба и това е първото нещо, което се продава от ФР-В за части. В ибея има, но са от коли с десен волан и не стават за нас. Като и да е. Сдобих се с въпросните бутони от приятел, който беше вкарал дизелово ФР-В за части. Самите бутони са блок и се държат към таблото с 4 винта - един отгоре, един странично в дясно - горе и два отдолу. Смяната става по следния начин. Маха се панела, на който са копчетата за VSA и регулиране на фаровете. Той се държи на щипки и един винт отдолу по средата, след като извадите малката жабка под гореизброените ключове. Трябват ви две кръстати отвертки - една дълга и една къса. Бъркате отдолу и развивате три от четирите винта - двата долни и страничния. След това трябва да махнете декоративния панел с двете духалки около таблото, който при мене имитира махагон. За целта отстрани на него има елипсовидно капаче, което махате с права отвертка и после дърпате декоративния панел, който се държи само на щипки и излиза с двете духалки. Сега вече имате достъп и до четвъртия винт на ключа, а именно горния. Отвивате и него, откопчавате буксите /две/ и целия блок излиза само отдолу, през дупката, където е малката жабка. Сглобяването става по обратния ред и сте готови. Всичко отнема около 20 минути, но е хубаво да сте на топло, защото в противен случай може да счупите някоя щипка. След като монтирах копчетата се появи нов проблем. Като вдигна шофьорския прозорец се затваряше до горе и сам слиза около 10 см надолу. Оказа се, че трябва да се ресетне самия контролен блок в ключа. Това става с диагностика. Аз опитах, но в моята диагностика не открих такава опция. Ресетването става и с контактния ключ. В този клип е обяснено как става и при мен се получи от първия път. Сега всичко работи перфектно, може би до следващата смяна. Поздрави и дано съм бил полезен.
  7. Впечетления от Харви 2 ген.

    От 3,8 до 4,4/100 извънградско в зависимост от натискането. В града около и малко над 5/100 в Плевен. Говорим за нафта - 1,6 i-dtec.
  8. FR-V - документация

    Това е добро. Мерси колега.
  9. Има в ebay, но ще трябва да чакаш няколко дена за доставка.
  10. И след това действаш.
  11. Изключи климатроника и пробвай без него. И на охлаждане и на изсушаване той няма как да не работи. Просто го спри и виж какво се случва., за да видиш дали няма някаква джамбазка намеса. При нормална работа на климатика/троника, неговата перка се включва наистина през около 20 сек. и после спира. Независимо на какъв режим е - охлаждане или изсушаване. Това е нормалната му работа. При мене неговата перка е по-шумна от перката на водния радиатор и се чува доста осезаемо. Другата се включва на 95 градуса при мене и температурата на таблото е в същото положение, както на твоята снимка. Според мене няма за какво да се притесняваш.
  12. Карам същата кола и стрелката стои там на същото място и не мърда. Ако климатроника е бил пуснат, чуваш и неговата перка и тя те лъже. Всичко ти е наред, според мене и няма за кво да се притесняваш.
  13. Fr-v в авариен режим

    Pecko1, кажи какво стана и как реши проблема и после да трият темата.
  14. Колко е здрав двигателя на Honda

    Замислих се мойта що няма, а е изкарала 210К без тях. Абе тука май всеки си пише каквото мисли. Нали темата е познавателна, а не обучителна, но както и да е. Сега влизам при джазките и ще питам защо са с осем свещи / сигурно другите 4 са резервни /.
×