Jump to content

bloiler

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

bloiler last won the day on Април 5

bloiler had the most liked content!

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно bloiler

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.06.1974

Contact Methods

  • Skype
    hvasileff

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Последни посетители

207 профилни разглеждания
  1. FR-V електрически стъкла

    Колегата е прав. Ето обещаните снимки
  2. FR-V електрически стъкла

    Блока струва на пазарлък. Първия, който купих беше за 100 лв. - толкова ми искаха и толкова дадох, щото бях на зор. Втория го взех без пари, защото го взех от приятел. Проблема е механичен. При мене се е отчупило едно парче от самия пластмасов бутон, който движи ключето, което е запоено на платката. Самия електронен блок работи. Довечера ще направя снимки и ще ги пусна. Първите ми бутони са при Markony. И той искаше да се мъчи да ги оправи, но едва ли му е до това. Иначе не е проблем ако може да се измисли нещо, да ти ги дам.
  3. Здравейте колеги. Да раздвижим малко нещата около ФР-В. Явно сме много малко или не ни се чупят колите. Та по въпроса. За втори път ми се налага да си сменям копчетата на електрическите стъкла, които се намират на таблото и командват всички джамове. Първият път беше преди около година, но тогава ми ги смени Markony, защото колата беше при него за поставяне на газова уредба. Затова не видях как става процедурата, но сега пак се прецака копчето, което най - много се използва, а именно шофьорското. Самия бутон не даваше да го докосна и правеше каквото си иска. Дори преди няколко дена при преминаване през дупка ми се отвори прозореца. Явно това е слабо място на този модел, защото много трудно се откриват тези бутони втора употреба и това е първото нещо, което се продава от ФР-В за части. В ибея има, но са от коли с десен волан и не стават за нас. Като и да е. Сдобих се с въпросните бутони от приятел, който беше вкарал дизелово ФР-В за части. Самите бутони са блок и се държат към таблото с 4 винта - един отгоре, един странично в дясно - горе и два отдолу. Смяната става по следния начин. Маха се панела, на който са копчетата за VSA и регулиране на фаровете. Той се държи на щипки и един винт отдолу по средата, след като извадите малката жабка под гореизброените ключове. Трябват ви две кръстати отвертки - една дълга и една къса. Бъркате отдолу и развивате три от четирите винта - двата долни и страничния. След това трябва да махнете декоративния панел с двете духалки около таблото, който при мене имитира махагон. За целта отстрани на него има елипсовидно капаче, което махате с права отвертка и после дърпате декоративния панел, който се държи само на щипки и излиза с двете духалки. Сега вече имате достъп и до четвъртия винт на ключа, а именно горния. Отвивате и него, откопчавате буксите /две/ и целия блок излиза само отдолу, през дупката, където е малката жабка. Сглобяването става по обратния ред и сте готови. Всичко отнема около 20 минути, но е хубаво да сте на топло, защото в противен случай може да счупите някоя щипка. След като монтирах копчетата се появи нов проблем. Като вдигна шофьорския прозорец се затваряше до горе и сам слиза около 10 см надолу. Оказа се, че трябва да се ресетне самия контролен блок в ключа. Това става с диагностика. Аз опитах, но в моята диагностика не открих такава опция. Ресетването става и с контактния ключ. В този клип е обяснено как става и при мен се получи от първия път. Сега всичко работи перфектно, може би до следващата смяна. Поздрави и дано съм бил полезен.
  4. Впечетления от Харви 2 ген.

    От 3,8 до 4,4/100 извънградско в зависимост от натискането. В града около и малко над 5/100 в Плевен. Говорим за нафта - 1,6 i-dtec.
  5. FR-V - документация

    Това е добро. Мерси колега.
  6. Има в ebay, но ще трябва да чакаш няколко дена за доставка.
  7. И след това действаш.
  8. Изключи климатроника и пробвай без него. И на охлаждане и на изсушаване той няма как да не работи. Просто го спри и виж какво се случва., за да видиш дали няма някаква джамбазка намеса. При нормална работа на климатика/троника, неговата перка се включва наистина през около 20 сек. и после спира. Независимо на какъв режим е - охлаждане или изсушаване. Това е нормалната му работа. При мене неговата перка е по-шумна от перката на водния радиатор и се чува доста осезаемо. Другата се включва на 95 градуса при мене и температурата на таблото е в същото положение, както на твоята снимка. Според мене няма за какво да се притесняваш.
  9. Карам същата кола и стрелката стои там на същото място и не мърда. Ако климатроника е бил пуснат, чуваш и неговата перка и тя те лъже. Всичко ти е наред, според мене и няма за кво да се притесняваш.
  10. Fr-v в авариен режим

    Pecko1, кажи какво стана и как реши проблема и после да трият темата.
  11. Колко е здрав двигателя на Honda

    Замислих се мойта що няма, а е изкарала 210К без тях. Абе тука май всеки си пише каквото мисли. Нали темата е познавателна, а не обучителна, но както и да е. Сега влизам при джазките и ще питам защо са с осем свещи / сигурно другите 4 са резервни /.
  12. Колко е здрав двигателя на Honda

    Какви са тия лагери на разпределителния вал???
  13. Колко е здрав двигателя на Honda

    За съжаление изглежда като филм на Хичкок. Грозна картинка, ама е реалност.
  14. Ръководство FR-V

    Прекрасен е!
  15. Термометъра се свърва само с два кабела - + и -. Червения е плюс, черния минус /маса/. Можеш да вземеш ток от всякъде. Аз го свързах като взех ток от часовника.Като дадеш на контакт и тръгва.Самия датчик съм го изнесъл зад бронята. Това с централното ми се струва лош контакт или прекъснати кабели в снопа на вратата.
×