Jump to content

bloiler

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

23 Neutral

1 Последовател

Относно bloiler

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.06.1974

Contact Methods

  • Skype
    hvasileff

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5, CR V II 2,2 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Последни посетители

328 профилни разглеждания
  1. Колега, трябва ми машинка за вратата на багажника на црв втора генерация.

  2. Обучение на стъклата

    пробвай с това
  3. От менюто на навигацията влизаш в settings. Там има 3 страници с настройки. Отгоре са означени 1,2,3. Отиваш с джойстика на 3 страница и ще видиш как се настройва.
  4. спирачки

    Това за валяците не се бях сетил. Ще го направя. Пак казвам, че дисковете и накладките са на около 3000 км., но не пречи да погледна апаратите. Все пак ме интересуват тия керамични накладки, някой дали не е карал с такива, дори и на друга кола.
  5. спирачки

    Здравейте колеги! Нов собственик съм на CR-V II 2005 г. Дали съм "горд" собственик ще кажа по - късно. Колата е 2005 година купена от човек в Швейцария. Преди 3000 км е била в оторизиран сервиз на Хонда там, всичко е сменено - масло 0W30 Castrol EDGE, дискове, накладки, филтри и т.н. Нямам забележки към колата /SUV -a/. Мотора е 2,2 цдти N22A2 на 140к без DPF. Изпълнението е екзекутив - кожа, люк и т.н + "хубавата навигация". Имам изминати 3000 км. предимно извънградско - Плевен - Банско, Плевен -София и т.н. Разход 6/100 км при скорост до 120 и 6,5/100 при 120 - 150 км. Нямам забележки към колата. Някои тука от форума ме познават и знаят, че пътувам много - около 3000-3500 км на месец. Проблема е следният: При голяма скорост, ако се наложи да спра рязко, нещата не се получават нещо. Като я докараха колата - дисковете бяха ръждясали, викам, като се опилят ще се оправи. Да, ама НЕ. Имах сивик 7 генерация, спираше като ненормален. Имам и фр-в и той спира яко. Оценявам, че това е по-тежко ама само със 100 кила от фр-в-то. Та по въпроса: набарах в ибея едни спирачни дискове с керамични накладки. Пише, че дисковете са карбонови и накладките керамични. Интересува ме някой дали кара с керамични накладки и как е спирането с тях. Знам, че като се прецакат накладките, се сменят и дисковете /ако са карбонови/. Мисълта ми е дали някой кара с такива и дали има разлика /и каква/ от обикновените дискове и накладки.
  6. FR-V навигация

    То в Плевен и без навигация ще се оправиш!!!
  7. FR-V ремонт странични огледала

    Виж това до половината. Принципа на смяна е един и същ. Просто вадиш твоите старите огледала и ги сменяш. Почни първо с английските, за да хванеш чалъма, че може да ги счупиш. После с твойте старите и си готов
  8. FR-V и малко помощ...

    Да караме по реда на въпросите. 1.Разхода, който ти показва е само среден и няма моментен. Зануляването става, като натиснеш бутона, който е на таблото, когато си на позиция trrip и го задържиш. 2.Няма начин за регулиране на мивките на фаровете. Аз нямам, но при ЦРВ 2 ген. е дискутирана темата. Предполагам се оплакваш, че ти хабят течността. При изключени къси светлини, би трябвало да не пръскат. Проблема се решава с DLR модул. Потърси темета в раздела за ЦРВ 2 ген. 3. Ако говориш за светлините за задна скорост проблемите може да са два - изгорели и двете крушки или изгоряла машинка за включването им. 4.Огледалата се прибират само с копчето от вратата. Има начин да се направят и от дистанционното, но според мене не си заслужава. При -20 градуса с три пръста лед и сняг върху тях, сещаш ли се какво ще стане. 5.Няма комфорт модул, някой алармаджия може да ти помогне. 6.При натискане на VSA трябва на таблото да ти светне жълт триъгълник с удивителен в него, тогава е изключена и свети постоянно. При включена VSA и пребоксуване на предните колела примигва и ти показва, че е хлъзгаво и се включва тракшъна. Може да е изгоряла крушката на таблото или да се касае за автоджамбазка намеса.
  9. FR-V електрически стъкла

    Колегата е прав. Ето обещаните снимки
  10. FR-V електрически стъкла

    Блока струва на пазарлък. Първия, който купих беше за 100 лв. - толкова ми искаха и толкова дадох, щото бях на зор. Втория го взех без пари, защото го взех от приятел. Проблема е механичен. При мене се е отчупило едно парче от самия пластмасов бутон, който движи ключето, което е запоено на платката. Самия електронен блок работи. Довечера ще направя снимки и ще ги пусна. Първите ми бутони са при Markony. И той искаше да се мъчи да ги оправи, но едва ли му е до това. Иначе не е проблем ако може да се измисли нещо, да ти ги дам.
  11. Здравейте колеги. Да раздвижим малко нещата около ФР-В. Явно сме много малко или не ни се чупят колите. Та по въпроса. За втори път ми се налага да си сменям копчетата на електрическите стъкла, които се намират на таблото и командват всички джамове. Първият път беше преди около година, но тогава ми ги смени Markony, защото колата беше при него за поставяне на газова уредба. Затова не видях как става процедурата, но сега пак се прецака копчето, което най - много се използва, а именно шофьорското. Самия бутон не даваше да го докосна и правеше каквото си иска. Дори преди няколко дена при преминаване през дупка ми се отвори прозореца. Явно това е слабо място на този модел, защото много трудно се откриват тези бутони втора употреба и това е първото нещо, което се продава от ФР-В за части. В ибея има, но са от коли с десен волан и не стават за нас. Като и да е. Сдобих се с въпросните бутони от приятел, който беше вкарал дизелово ФР-В за части. Самите бутони са блок и се държат към таблото с 4 винта - един отгоре, един странично в дясно - горе и два отдолу. Смяната става по следния начин. Маха се панела, на който са копчетата за VSA и регулиране на фаровете. Той се държи на щипки и един винт отдолу по средата, след като извадите малката жабка под гореизброените ключове. Трябват ви две кръстати отвертки - една дълга и една къса. Бъркате отдолу и развивате три от четирите винта - двата долни и страничния. След това трябва да махнете декоративния панел с двете духалки около таблото, който при мене имитира махагон. За целта отстрани на него има елипсовидно капаче, което махате с права отвертка и после дърпате декоративния панел, който се държи само на щипки и излиза с двете духалки. Сега вече имате достъп и до четвъртия винт на ключа, а именно горния. Отвивате и него, откопчавате буксите /две/ и целия блок излиза само отдолу, през дупката, където е малката жабка. Сглобяването става по обратния ред и сте готови. Всичко отнема около 20 минути, но е хубаво да сте на топло, защото в противен случай може да счупите някоя щипка. След като монтирах копчетата се появи нов проблем. Като вдигна шофьорския прозорец се затваряше до горе и сам слиза около 10 см надолу. Оказа се, че трябва да се ресетне самия контролен блок в ключа. Това става с диагностика. Аз опитах, но в моята диагностика не открих такава опция. Ресетването става и с контактния ключ. В този клип е обяснено как става и при мен се получи от първия път. Сега всичко работи перфектно, може би до следващата смяна. Поздрави и дано съм бил полезен.
  12. Впечетления от Харви 2 ген.

    От 3,8 до 4,4/100 извънградско в зависимост от натискането. В града около и малко над 5/100 в Плевен. Говорим за нафта - 1,6 i-dtec.
  13. FR-V - документация

    Това е добро. Мерси колега.
  14. Има в ebay, но ще трябва да чакаш няколко дена за доставка.
×