Jump to content

bloiler

Фен
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Neutral

1 Follower

About bloiler

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/13/1974

Contact Methods

  • Skype
    hvasileff

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5, CR V II 2,2 cdti, CR-V III 2,2 i-dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Recent Profile Visitors

842 profile views
  1. Ако помпата беше Denso, със сигурност щеше да изкара повече. Това е лично мое мнение.
  2. Проблема на тая помпа е, че е БОШ. Аз имах същия проблем. Така докарах колата от Швейцария. Проблема се е случил там. Взех от едно момче в Пловдив 4 дюзи, въпросната помпа, тръбичките и самия рейл за 1500 лв. Следва сваляне на резервоара и старателно измиване.. После продухване на цялата система и монтаж на дюзите и помпата. В резервоара имаше много стружки. Ако в регулатора има стружки, както на снимката по-горе, диагнозата е ясна. Дюзите и помпата които взех са от Акорд 2,2 идтек, англичанка. Колко ще изкарат не знам.
  3. При пръскане на стъклото се включват, мисля за два оборота. Щом всичко друго работи, проблема трябва да е в лостчето за чистачките.
  4. Аз моите ги залепих с канакулит
  5. Не махай нищо. Старата е хваната здраво.
  6. Стандартна е и лепва плътно. Аз съм с червена емблема. Обади се по телефона и ще ти кажат точните размери. Аз също съм с ЦР-В втора генерация 2005 г.
  7. Аз съм със същата червена емблема като от клипа. Поставя се върху старата олющена емблема. Това двойно залепващо тиксо не държи. Наложи се след два дена да я залепя със силикон и сега вече втора година няма проблем. Емблемата я купих и аз от посочения от колегата линк.
  8. Гарнитура на глава или спукана глава.
  9. Прегледай кабелите и буксите под седалката.
×
×
  • Create New...