Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.11.2019 in all areas
-
2 точкиТе са си така ,не правят проблеми ,горят си масло и си караш .Причината е в маслените сегменти ,реакцията от теб зависи ,доливаш и караш или правиш ремонт и не доливаш и караш .
-
1 точкаНяма смисъл, някой да обяснява каквото и да е - просто връщаш рециклирания, сменяват ти го за друг, или си правиш твоя.
-
1 точкаКато купих моя икономик ядеше литър на хиляда , след ремонта с 5в30 никакъв разход над 90000 вече .
-
1 точкаКатегорично не, може и да се увеличи пробега между смените.
-
1 точкаСтига де... те все са си на по сто и няколко хиляди...Това го пиша ако някой случайно следващия век влезе във форума. Ако ще държиш колата дълго си смени сегментите!
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, В Ръководството за експлоатация е описано и показано с картинка положението на металната основа на крушката H1. То е точно същото, както е на снимките, качени от колегата ogi28b Изписахме цял роман за проблема, а работата стана като в онази приказка: ако на 15-та проба работата не стане, прочети упътването! :-) Друг е въпросът защо япончетата не са направили пластмасовата "фасунга" с издатина, че да не може да се завърта H1 на 180 градуса. Към автора на темата clarion: Може би решението щеше да се появи доста по-бързо, ако въпросът и описанието на проблема бяха написни по друг начин. Примерно: Преди няколко месеца полирах, почиствах и разглобявах фаровете. Оттогава не съм карал колата и едва сега забелязах, че късите светят слабо. Веднага се набива в очи, че фаровете са разглобявани, почиствани и крушките са демонтирани. Оттам директно се разбира, че проблемът е възникнал след профилактиката и може да е в някой елемент на фаровете: крушки, рефлектори, лупи, регулировка. А щом дългите са ОК, остават само частта на късите, при това на двата фара. Вероятността да са сгафили при сглобяването я има, но е малка и остават само крушките. А чернилката по стъкления балон на крушките е красноречиво доказателство за "компетентността" на тези, които са монтирали фара на автомобила.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕто ти снимки : Надявам се, виждаш къде са машинките на фаровете и откъде се регулират.
-
1 точкаТърси в раздела за сервизи информация за "miyamoto" и "чикирики". При втория поддържам 3та поредна кола, при първия ходих скоро и не смятам да ходя скоро, въпреки, че според форумното инфо е помогнал на много хора.
-
1 точка
-
1 точкаКомпютъра мери налягането преди след клапана и няма вариянт да не светне чека и да не работи, за кой двигател става въпрос. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
-
1 точкаАварийния режим е точно това - промяна на работата на двг. Компа е отчел някакъв проблем и автоматично ти ограничава оборотите на двг, респективно скоростта. Не знам, колко е на Акорда, но на моето CR-V е 2500об/мин и 50 MPH. Идеята е да придвижиш (аварийно) колата на самоход до най близкия сервиз. Ако грешката е моментна, аварийният режим ще се изключи след загасване на колата и палене след една цигара време. Лампата обаче остава да свети, т.е. грешката си е още в компа. Ако не се получи, правиш това, което казаха колегите пп-горе. И аз залагам на грешка в горивната, или запалителната системи.
-
1 точкаКолега, играта с фаровете не е нещо с което е добре да се занимаваш ти. Има стендове за реглаж, не взимат скъпо, имаш и болтове за ръчна настройка , които те знаят къде са. Все пак и ние сме на пътя.
-
1 точкаКолега, закачете я да видите каква е грешка и от там на сетне си прави планове какво да правиш. Ако няма на какво да я закачиш, кажи къде в София си и ако си ми близко ще и боднем кламера да видим какво ще излезе.
-
1 точкаВлязла е в авариен режим от грешката, виж каква е, ако имаш някаква проста диагностика, ако не просто я изчисти, свали една от клемите на акумулатора, след това ще отнеме известно време да се оправи, че се е разбозил компютъра, но си карай спокойно, всичко което усещаш е предизвикано от това, че ти е светел чека за известен период, ако пак светне, изследвай какво го предизвиква по-дълбоко, ако не, дерзай. П.С Залагам на нещо със сместа, гориво, смеси, сонди, свещи, бобини, ако има газ още по вероятно. И целият ми коментар се базира на това предположение.
-
1 точка100 % сте прави, но локално погледнато - за кръстовището. Просто там е видимо, а нагоре и глобално имат значение и преднулевите емисии.
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиАлуминиеви джанти 17" от CIVIC 9-та генерация на CR-V 4-та генерация:
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей и Добре дошъл! Сигурен съм, че ще намериш много полезно инфо в раздела за Акорд 7-ма, където местя темата ти. Поздрави!
-
0 точкиОще в 3 и 10 пост на темата бях писал за възможните причини. Завъртяната крушка беше една от тях! В 13 пост бях дал с болд шрифт как е правилното положение! Струва си всеки с лошо светещи фарове да го провери. В много от сервизите едва ли знаят за тази особеност, защото е тъпо и нелогично конструкторите да го допуснат...
-
0 точкиЩото за маркетолозите с калкулаторите Европа е несъществен пазар. Оставили са ни няколко модела - 2 сувчета, и 2 Сивика (седан + хеч), а догодина ще им се откъсне от сърцето и новия Джаз (и то само хибрид версията). В Щатите моделите и вариациите им са повече, да не говорим в Азия и специално в Япония. Страхливци съсипващи марката. :( Пазар се формира с адекватни модели, а не с липсата им.
-
0 точкиКолеги, оказа се, че проблема беше в крушките. Първо бяха сложени неправилно (т.е светеха надолу). В сервиза в който ми ги сменяха последния път са ги поставили грешно (с къдравата жичка надолу вместо нагоре) и също така едната беше лампа очернена, въпреки че светеше. Смених ги и двете с Osram Ultra Life и сега светят супер. Искам да благодаря на колегата @ogi28b който беше така отзивчив и помогна. 👏 Човека наистина е компетентен, измери ел напрежението, провери светлинния лъч, смени лампата на къси с дълги светлини и така разбрахме какъв е проблема. Лека вечер и благодаря!
-
0 точкиСещам се за 4 начина за смяна на маншон. И трите започват със отвиване на централната гайка на главината, избиване на карето от главината, отвиване и избиване на долния шарнир. Със сигурност пропускам нещо. 1. Сваляне на цялата полуоска на операционната маса. Избиване на карето. 2. Избиване на карето от полуоската без да я вадиш цялата на масата. Номера е да задържиш полуоската за да не издърпаш вътрешното каре. 3. Не избиваш нищо. Махаш стария маншон и надяваш новия през карето чрез фуния и грес. 4. Като т.3, само че вместо фуния се ползва специален пневматичен инструмент за разширяване на маншона. п.п. Автомеханик съм. Работил съм в сервиз. Сменявал съм маншони. Т.4 е най-бърза и чиста, защото сепредполага, че имаш и пневматичен гайковерт. Спестените пари от сервиз няма да могат да покрият нервите и труда, ако си сменяваш сам маншоните. Особено ако нямаш необходимите условия и инструменти (знания явно нямаш). Вервай ми!
-
0 точкиКолеги, темата е ГИ, не масло. Не се отклонявайте.
-
0 точкиБлаже и Мара били прочути в цяла Македония, че за целия си 50-годишен брачен живот нямали дори едно спречкване. В деня на 50-годишнината им, дошъл екип на националната телевизия, да вземе интервю от щастливата двойка и попаднал на Блаже, който кротко си пиел ракията. На въпроса на какво отдава безоблачното им съществуване като семейство, Блаже гаврътнал чашката и започнал да разказва отдалече. -Като се оженихме, казал той, двамата с Мара заминахме на меден месец в Испания. Там, наред с другите забавления, на третия ден от пребиваването ни, ни заведоха в елитна ферма, да яздим коне. На мен ми се падна една много красива и кротка кобилка, та нямах проблеми, яздех и си свируках. Добре, ама на Мара й се падна много лют кон, язди, що язди и я хвърли на 2 метра. Мара стана, поотръска се от прахта, па го помилва по гърба и с нежен глас каза: -Това ти е първият път! Продължихме да яздим, минахме 100 метра, конят се подплаши нещо и пак хвърли Мара. Тя пак се изправи, поизтупа си дрехите, поопипа се, че беше цялата насинена и пак помилва коня и му каза: - Това ти е вторият път! Не мина много време, гледам конят пак хвърли Мара. Тогава тя се изправи и без да каже дума, извади пищов и го гръмна между очите. Аз се развиках: -Какво направи, кучко, майка ти мръсна, нормална ли си, какво толкова ти направи добичето, ти знаеш ли колко струва такъв кон? А Мара се обърна към мен и с нежен глас каза: -Блаже, това ти е първият път..
-
0 точкиВзех си маслото от Еконт , както винаги всичко е точно . Благодаря Поздрави
-
0 точкиЗдравейте след като се върнах в сервиза и им обясних погледнаха отново гумите и видяха че две от тях са с дот 18 и бяха монтирани на предна дясна и задна дясна. Махнаха тази от задна дясна и е сложиха на предна лява и вече всичко е нормално. Реално две от гумите са произведени 2018 а другите бяха 2017
-
0 точкиИди някъде където имат машина за баланс на гуми, която има едно като вал, което симулира контакт с пътя. За София знам 3 места, където работят с такава, ама гледам си от Пловдив. На мен и двата комплекта гуми (летни и зимни купувани нови) явно имат по някоя гума къде дърпа и като мина нормален стенд все дърпа на някъде и после ходя на такава машина. Там им изписва колко нютона (мисля) и в коя посока дърпа и накрая като минат и 4те гуми през машината, тя посочва коя гума къде да застане, за да няма дърпане. Аз също преди години почнах от един баланс, после втори, после стендове и накрая открих топлата вода.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПривет! Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/de/ato24-synth-wiv-combi-5w-30.html Вид и количество: ATO24 Motorenöl SYNTH WIV COMBI 5W-30 1х5 L Стойност на поръчката: (18,95 + 4,95 + 18,5)*1,9675 = 85 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично (както се разбрахме по телефона) Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиДвама пияни рибари се събуждат в полето. Споглеждат се и единият казва: - Как можа да хвърлиш мрежите в тази нива?! - Където си карал лодката, там съм хвърлил мрежите!
-
0 точкиВсяка кола износва гумите си според състояние на окачването и неговото регулиране в правилните параметри. Купуването на гуми втора употреба получаваш износването на предния собственик, и е нормално да се появи дърпане .Оправя се с размяна на гуми или с изминати км.Най-добре се оправя с нови гуми.
-
0 точки
-
0 точкиСемейството остава без пари. Жената казва на мъжа си: - Ще отивам на Околовръстното да заработя. Мъжът: - Добре, аз ще ти бъда сутеньор. Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита: - Колко? Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, той ме пита „колко“? Мъжът: - Кажи му „Секс 50 лева, св*рка 20 лева“. Жената притичва до шофьора: - Секс 50 лева, св*рка 20 лева. Шофьорът: - Имам само 15 лева. Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, има само 15 лева. Мъжът: - Кажи му, че за 15 ще му л*скаш. Жената притичва до шофьора: - За 15 ще ти л*скам. Шофьорът: - Добре. Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, дай му 35 лева назаем .........
-
0 точкиСрещат се двама цигани. - Как е? - Зле е. - Защо зле? - Жена ми спи с лорд Балтимор. - Да, не е добре. - Вярно, че и аз спя с неговата жена. - Това е добре. - Не е добре. Има две деца от мен. - Това е зле. - Но и от лорда жена ми има две деца. - Тогава сте квит! - Къв квит, бе?! Аз му правя лордове, а той на мен цигани.....!!
-
0 точкиЗдравей колега, Неотдавна и аз търсех подходящи джанти за моя автомобил - сивик седан 1.5. Предполагам, че ти се интересуваш за хечбек. Почти съм сигурен, че ще я купиш с гуми 235/45/17 и джанти 17x8J ET50. Това го има както в брошурите (не само от Бултрако), но и в https://www.wheel-size.com/ : Попитай в Бултрако за джанти, вероятно ще ти предложат 08W17-TGL-600 (с размери 17x8J ET50). Цената по спомен е 450лв на джанта. Имаше и варианти за 18 цола. По принцип има вариант да се ползват и джанти от други модели на Хонда, но трябва да се внимава с размерите. Например за седан 10-та генерация гумите са 215/50/17 с джанти 17x7J ET45. Близък размер до този са джантите от 9-та генерация 17x7J ET50. Но промяната на офсета не е добра идея. Разбира се, може да се сложат 5мм фланци и по-дълги шпилки ... ако ти се занимава. Ако имаш време, може да се полюбуваш на разнообразни експерименти с гуми и джанти на колегите от щатите: https://www.civicx.com/threads/post-your-aftermarket-wheel-tire-set-up.3356/
-
0 точкиДнес ходих да сменя първото масло на 4500 км Масло , филтър и смяна - 172 лв. В сервиза правеха препродажбено обслужване на 10-та Тайп Ер, за първи път му видях двигателя на живо, красота. В двора беше паркирана и чисто нов бял Ер , това е цвета за Тайп Ер 20 минути я обикалях като цигане
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00