Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.11.2019 in all areas
-
4 точкиСпоред мен работата, която вършите с жена ти дори изисква малко повече и аз няма да се разсърдя ако добавиш 5% върху стойността като благодарност за свършената работа. Смятам дори, че и другите членове на форума ще се съгласят с мен. Все пак на 100 лв 5% са 5лв.
-
2 точкиНавигацията се актуализира от тук: https://honda.garmin.com/honda/site;jsessionid=948BFAAD5A2C2EABDE2B2BAE96B960B0 Мисля, че можеш да качиш и карти за Европа. Много лесно става, виж долния линк е за HR-V 2016 https://honda.garmin.com/honda/site/generalInstructions Трябва да си свалиш Garmin Express. Следвай инструкциите от линка. Колата най-добре да е запалена при цялата процедура на актуализация.
-
2 точкиАз също бих се притеснил ако няма стабилизиращи щанги! Това, че ще скъса тампоните или ще ти се се разтракат биалетите не ме тревожи повече от това, че от една неравност или наклон ще мириша цветята от към корените. Предполагам, че знаеш за какво са тези щанги и още повече се чудя как минаваш на ГТП. Забелязал съм, че този модел автомобили не понасят "извращения". Гуми 18", лЕтни джанти, фланци-мланци и други в един момент ти съсипват колицата и то защото в страните си престави собственика и си мисли, че е по-умен от стотиците и даже хиляди инженери работили по това возило. Говоря в исторически план, защото CR-V-то не е посяно и израстнало, а е достигнало до това което е в момента след много труд, мозък и усилия на хора, които разбират от това.
-
2 точкиБез да обиждам никого ще си позволя да вметна една забележка: електрическите величини се измерват....замерването е нещо друго. Реалното състояние на алтернатора може да бъде определено само на стенд под постоянно натоварване. Другия начин е по състоянието на акумулатора: примерно нов зареден...правиш му един бърз тест....караш една седмица и пак тест... ако се констатира разряд под 80% , време е да се обърне внимание на алтернатора.
-
1 точка
-
1 точкаОсновният шум идва от гумите, съответно прониква от подкалниците. За съжаление, другарят японец тук се е изложил, особено в задните подкалници няма никаква изолация. И аз сложих под капаците на задните амортисьори една пореста изолация за въздуховоди и сякаш е една идея по добре, но съм карал само в града и нямам пълна картина. Иначе съм свалял едната странична кора на багажника и под нея има някаква изолация - подобна на тънки калъфки за възглавници 😄
-
1 точкаЗначи след почистването не е под нужния ъгъл за правилното и функциониране . Този ъгъл се регулират от ТПС са и това се оправя с нужния софтуер и диагностиката не е нужен чак оторизиран сервиз.
-
1 точкаПривет, за мен следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: Motul 6100 Synergie+ 10W-40 1x5L Стойност на поръчката: €23,75*1,9675 = 46,73 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци Ще преведа парите в края на тази седмица.
-
1 точка
-
1 точкаТъй като съм обвиняван в много теми че съм бил рязък в изказванията си,не исках и тук. Та последиците от премахването им на стабилизиращите щанги е рязка увеличаване на нестабилност при завои,както каза колегата има вероятност до видиш тревата отблизо в някоя канавк,хубаво е да я видиш а не да гушнеш букета . Явно фланците са опит това да се компенсира, едва ли е толкова надеждно. Плюс повдигането на колата което пак влияе негативно на стабилноста. Незнам изобщо това да ли си заслужава, при положение че рискуваш живота своя и на тези които возиш,това че трошиш окачването е ясно
-
1 точкаЕ, сега пък ветробраните. Те ще си останат /засега/. Трудно се намира основа /рамка/ за маската, пък да се развали здрава ще излезе скъпо.
-
1 точкаЗдравей., Имах почти същия проблем. Стрелката на скоростомера играеше в покой и в движение. И в един прекрасен ден на път за Хасково, скоростомера спря да рабори, светна чека и ..... В крайна сметка се оказа датчика на скоростомера, който се намира на скоростите. Трудно го намерих от автоморга и проблема се реши. Успешна седмица.
-
1 точкаПост номер 50 на Фена също е възможен проблем Виждам че си от София защо не я закараш на Фена който не ти е далече и да получиш пълно обслужване от Хондаджия. Ето други колеги били при него
-
1 точка
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 432 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 900 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 30 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 02.11.2019; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 60 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (60 / 3.780) = 16; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Все още всичко е доста чисто. Положителните впечатления от маслото се запазват . Налягането е в норма. Най-ниското измерено налягане на празен ход е 1 бар. На 3000 об./мин. също няма проблем - 4.5 бара (най-ниско). Особено много ме радва липсата на разход на масло. През изтеклия период имаше разнообразие от натоварвания - планинско (макар и много кратко - 10-ина км), магистрала (до 140 км/ч) и градско (тръгни/спри).
-
1 точкаОт вчера,съм вече и с българска гаранция! Вчера имах път през Бултрако и минавайки реших да се отбия да гаранцията ("глождеше ме нещо")! Бях си монтирал сам вече акумулатора от две седмици,като този път,бях с колата вече. Обясних,че съм го купил от тях и условията,които ми бяха казани,че ще трябва да замерят колата. Получих любезно отношение и ми вкараха акорда вътре в сервиза,за проверка на заряда. Колата излезе за 5 мин.,даже и кафето,което ме почерпиха,не можах да си допия. Това всичкото стана абсолютно безплатно и с любезно отношение,за което благодаря на Бултрако Пловдив и персонала им ! Ето и разпечатката от теста:
-
1 точкаПогледни тук . 16 отговор и 41 Това е за дистанционното. За другото трябва техника.
-
0 точкиСтаро, но за съжаление актуално: След като рейтингът на Ангела Меркел тотално се сринал, след като покани бежанците в Германия, тя притеснено се обадила на приятеля си Бойко Борисов: - Абе имаме избори в Германия и съм доста притеснена да не ги загубим. - Няма проблем, ще ти пратя един човек, който разбира много от тези работи - казал Борисов и командировал Цветан Цветанов в Германия. Минали изборите, Бойко звъннал на Цветанов: - Цецо, какво стана в Германия? Ангела спечели ли? - А не, втора е, обяснил Цветанов. - Как така, а кой спечели изборите там, попитал Бойко. - Е, как кой - ГЕРБ, разбира се, отвърнал Цветанов.
-
0 точкиМен ей на това кръстовище https://www.google.com/maps/@42.6862328,23.3224165,3a,75y,73.42h,81.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS99HPW9r8X2GfMYQaq3MFw!2e0!7i13312!8i6656 най-редовно си ме псуваха задето спазвам маркировката продължавайки напред, като върховния момент беше някъде преди 2 месеца когато една женица на видима възраст 40+ седя на клаксон зад мен поне 10 секунди, псува ме и ми показва средни пръсти, след това в опитите си да ме изпревари надолу по Васил Левски щеше да размаже един пешеходец на когото дадох предимство на пешеходна. Маршрута ми вече е друг, но последните пъти когато минавах от там си реших проблема като аз заставах във външната лента за направо, че поне да знам, че ще си спазя маркировката.
-
0 точкиДобрата зимна гума трябва да се износва по бързо, най вече при температури над 7 градуса на асфалта.
-
0 точкиНе знам дали е виц, ама кой как го разбира ... От СО обявиха, че през следващите 4 години, се очаква изграждането на КАРУЦ-ЛЕНТИ , по основни улици и булеварди, в знак на благодарност към избирателите....
-
0 точкиПрав си, разликата между премиум и добро среден клас е 200-400 (мани ги тез в гуми7 ден са наръсили цифри погрешка, ако мине). И тази разлика в гумите не е много голяма, обаче се проявява точно когато района е " изключително снежен, леден и повечето пъти не добре почистен". Не е много, ама то и 5 сантиметра по в дерето не е много.... Избора си е твой, зависи кога, къде и как караш. Това да изтриеш зимни гуми на сух асфалт за една зима... Ти наистина ли караш през зимата 50к + ? Близака (лм друго беше за сув) го карах 4 зими + 1 лято и не беше стигнал до зимния маркер - писал съм по-горе. И изобщо, ако не си на писта, едва ли има гума да се изтрие от 20-30К асфалт. П.П. за сведение новите ми са Гуд Иър, и двете марки препоръчвам. Минусите съм ги описал.
-
0 точки@dindin, дали случайно изгледа клипа по-горе, даден от @mitaka0007 ? Още в началото, на човека му светва зелено и свети 2 секунди преди да навлезе в кръстовището. Навлиза, изминават още 4 секунди и след общо изминали 6 (ШЕСТ! !!) секунди, някакъв го удря отдясно. Ето това е направо акълът ми не го побира! Явно е твърде малко за тези руснаци ли са, поляци ли са... Това ако тук ми се случи, не съм сигурен как бих реагирал. Определено ще е на бой, или аз ще ям бой или другият, но това е направо безумно. Дори и аз да изям боя, съм сигурен, че тоя повече няма да прави така. Лошото е, че все по-често подобни ситуации стават и тук и то на съвсем безобидни и неголеми кръстовища. Просто, както казваш, чувството на безнаказаност надделява.
-
0 точкиЗдравейте. Проблема се оказа изгорял бушон под волана. Интересно, че към този бушон да свързани дисплея, радиото, часовника, плафоните в купето, централното заключване и индикацията за отворена пета врата! На таблото ми показваше, че е отворен багажника (независимо, че се заключваше и не можеше да се отвори)! След смяна на бушона всичко се оправи! Аз си мислех, че всички тези проблеми да отделни, и разглобих цялата пета врата, включително дигнах до мотора, амортисьорите, бравата и каквото може да се сетите. Поне почистих и смазах всичко което е механично и се движи! Благодаря на всички отзовалисе!
-
0 точкиКолеги, моля да обърнете внимание, на промените от тази поръчка. Вече няма да можете да се възползвате от 5% отстъпка от цената. Мисля, чи ви дължа кратко обяснение на какво се дължи това. Това, което правя с общите поръчки, въпреки че генерира пренебрежимо малък приход, се води за търговска дейност. Банка Пиреос ми се обадиха, да ми обяснят, че не моге да продължавам да развивам търговска дейност през личната си сметка и за целта трябва да регистрирам фирма и да си открия търговска сметка. Някои от вас може би вече знаят, че фирма вече има регистрина и се опитваме (по-скоро съпругата ми @Елена К) да продаваме, някои от маслата от ato24.de с търговска цел. Първоначално идеята беше да минават през фирмата и общите поръчки, така че всичко да е 100% легално. Оказа се обаче, че общите поръчки ще генерират такъв голям документо-оборот (същевременно почти никакъв приход), че ще трябва да плащам двойно повече за счетоводство, което ме накара да продължа да ги правя от мое име, не през фирмата. Е това вече, не е опция и трябва да стане 100% законно, с допълнителните 5%, които ще остават в мен, ще се надяваме да могат да покрият счетоводните разходи - ако това не се случи, може да се наложи да приключим с общите поръчки на масло от ato24.de
-
0 точкиДнес мой приятел си търси акумулатор.В два магазина поради факта че познава продавачите се тества за стартов ток нови акумулатори при стартов 330 показват 250. Това говори за голям складов престой в който продавачите имат указание за дозаряд на акумулатора с цел поддръжката ,често да не кажа не го правят.С две думи внимавайте какво купувате често ви продават такива батерии. Единия от начините това да се подобри е след купуването дозаряд преди да се експлоатира този акумулатор.
-
0 точки
-
0 точкиСъстоянието на пътищата и ставащото върху тях е държавна политика и не е въпрос на някое правителство, а на всичките. В тая държава требе да се мре, а не да се живее прилично, иначе отиват на кино и здравната + пенсионната реФорми. :(
-
0 точкиВсъщност искам да чуя мнения по въпроса. Ето едно. Нищо конкретно няма да я правя колата. Просто не е коментирано тук сякаш. Ето защо питам.
-
0 точкиЕвала за всичко което споделяш за КОЛАТА и за това че споделяш! Само, АЗ ще допълня: чичо Скруч се казва Георги Любенов и се има за ТВ журналист. 111 място по свобода на медии... Написах го, олекна ми, ако трябва!? - изтрийте го!
-
0 точкиБлагодарско. Попитах от любопитство и виждам че си пише тегловен индекс 104. Няма ли подходящи премиуми с него - може и по-евтини да са? Презастраховал си се с по 130кг на гума, а това не е малко. Споделям го защото летните ми са колкото трябва (91), а за зимни си взех 94 и разликата в поведението на окачването се усеща (поне от мен).
-
0 точкиРайона, в който живея при добра зима може да бъде изключително снежен, леден и повечето пъти не добре почистен. Обичам ските и често се пътува и затова искам хубави гуми. От друга страна ако зимата е като 2014-2015 ще ме е яд да взема Близак и да го износя на асфалт за 1 година. Ако разликата между премиума и Фулдата е много голяма бих заделил до 1100-1200лв. за гуми, които да карам поне 4 години. Но ако плащаш едни 200-400лв. разлика само заради марката, а качествата на средния клас неотстъпват кой знае колко, бих избрал този вариант. За Фулдата ако не съм ги карал преди нямаше и да ги погледна, но наистина се държеха много добре във всички условия и затова съм в такава дилема. Близака също е изпробван /предния модел/ и с много добри впечатления.
-
0 точкиДа дам ъпдейт. Няма драма с ANC или каквото и да е. Просто заминали (особено лявата) предни колони Смяна с Аудисон 6.5 2 ома и всичко е ток.
-
0 точкиKолко ще ми излезне да я направя от 114 к.c до към 140-150 к.c и дали ще пребе двигателя? До колкото знам, съединител,скоросна,филтър + настройки 1000-1200лв ще ми стигнат? Незнам вече за кой ли път ми се канят , кара бавно дава ми път да го изпреварвам и изчаква, изпреварвам го изравнява и ме изпреварва 1-2 пъти така , след тва ми дава късо за старт. Някви bmw-mercedesi къде са по 160-180 к.c сигурнo и ъпгрейднати, ама ме хваща яд малко щото знам че до 20-30 к.c + разлика ще го мина. Гонил съм се със 170-180 к.c и ми взима 3-4 коли на къса отсечка. Та някви съвети, ако не ми ce преебе двигателя, не съм състезател ама да здуxам някой съм готов и ги мятам.
-
0 точкиМалко зимна информация, преобух си колата. Понеже ми бяха останали червено-черните джанти, защото ония ''VIP'', където взе стара е тип Чичо Скрудж и не ги поиска, а аз му ги давах на много ниска цена заедно с подарък червените капаци за огледалата (ако някои закъса имам капаци за огледала, могат да се пребоядисват) и реших да си ги оставя за зимни. Параметрите на джантите са същите, а гумите са 225/50/18 Michelin Pilot Alpin 5, ще ги видим тази зима как ще са... Купих си професионален ниско профилен крик (понеже поисках в сервиза до нас да ми услужат, за да си сменя гумите и отговора му беше - Знаеш ли защо имам? Аз: Не, Той: Защото не давам! Аз: Така ли? и си купих, като го свалих от колата и идва и ми вика ти сервиз ли ще отваряш, а аз му викам ти нали не даваш и аз си купих) с две помпи от 75-500мм (ако някой е в нужда може да дойде да го използва), гумите ги стягам с динометричен ключ стар руски, баща ми каза, че е стегнал над 200 глави тоя ключ, пак в тоя сервиз до нас ми се смееха на ключа, ама като го замери с неговата Beta за 1000лв. и се опули, че мерели еднакво... ХаХаХа е пружина сигурно е омекнала ама върши работа...
-
0 точкиGoodyear UltraGrip Performance+ е най-доброто за сняг и мокро! С немските класации е ясно, Континентал е винаги на първо масто!
-
0 точкиНямах много време когато качвах снимките, за да напиша малко повече инфо. Та колата беше на 140 000км когато дойде в мен. Беше за обслужване, не мога да кажа пълно но трябваше да се сменят съединител, свещи и всички течности + филтри, масло. Имахме разговор с майстора за антифриза, защото явно беше още първоначално налятият и майстора искаше да го остави но в крайна сметка го сменихме отново с оригинален. Разликата м/у 2-та е, че този от завода като, че ли е по-гъст или поне на мен така ми се стори. Според ръководството, първият антифриз се сменя на 10-тата година, после на 3 или 5 години. Свещите май си бяха на 140 000км, ОЕМ съединителят също беше на толкова, буквално на нитове излезе. ОЕМ-ският беше с щампа на притискателя "DK", т.е отново Exedy си ги правят та и с такъв го смених.
-
0 точкиПред блока спира Ауди последен модел. Огромен човек излиза от колата. От осмия етаж се привиква жена: - Гражданино, аз се страхувам от вас. - Защо, госпожо? - Да не ме изнасилите. - Няма как да стане. Вие там горе, а аз долу... - Аз сега ще сляза.
-
0 точкиТрябваше да им направя скрииншот когато ги гледах в gumi7. Но дори и така не мога да си обясня разликата от почти 200лв за бр. м/у Диана и Гуми7.За сервиза никога не съм го ползвал, а и не мисля да го ползвам, тъй като не съм от София. Бриджстона с отстъпка ще ми стъпят на 245, а фулдата на 200лв.
-
0 точкиМоят човек който ми направи втулката каза,че може да направи още за под сто лева.За подмяната и да вземат 30/50 лв. станаха 120/130,до 400 има три пъти по толкова.Това не е проблем,това е дребен разход. Сега на 13 Декември ще станат две години от както съм я купил и мога да кажа,че автомобила си е ок.За ремонти до сега съм дал 0 лева! Направил съм и неща по мой каприз - Шумоизолация на купето както вътрешна така и външна,мога да кажа с чиста съвест в колата е тишина а музиката как се чува не е истина.Пастиране и полиране в студио,остава сега като намеря време в същото студио да и сложат фолио срещу уве лъчите на люка.Сменена тапицерията на подлакътника с естествена перфорирана кожа и друго не се сещам.това с масла,филтри,антифризи и гуми не го броя това са си стандартните консумативи от които нито един автомобил не може да избяга. Ако сега реша да взема автомобил пак този бих си взел.Не правя реклама просто това чувствам и за това го казвам.Пу-пу,де не е на уроки.
-
0 точкиСивик 1.6 турбо срещу ибиза Фр 180 коня със чип около 220+коня VID_89020731_001913_545.mp4
-
0 точкиКолите в Америка и в Канада са по-евтини от тези в Европа, независимо дали са с катастрофи или не. Това, което ми прави впечатление специално за хонда CRV, че единствено за този регион дълго време за бензиновите агрегати слагат к24 мотор (втора, трета, четвърта генерация crv). Важно е когато се взима от там кола да се провери дали е 4x4 или 2x4, има много екземпляри, които фабрично са си 2x4. Преди да взема моето crv, бях се запалил по една канадка 3-та генерация 2010 година на много добра цена. До последно търговецът твърдеше, че е 4x4, докато не отидох в Пловдив сам да проверя, накрая се оказа 2x4. Експериментално с пръст проверих и ауспуха, оказа се, че в ауспуха има повече масло отколкото в мотора 😃. Като капак на всичко беше и наводнявана, много екземпляри от този регион идват и с щети от наводнения, като тези наводнения се случват най-често по време на превоза с контейнера и престоя на пристанището, да се има това предвид!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00