Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.10.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Можеш ли да смяташ? Защото, на примависта, на база написаното от теб (тук гадаем колко точно си изгорил - защото след светването на резервата, не си напълнил гориво пак до капачка) и ако приемем,че резервата светва на оставащи 6/7 литра, означава че ти е изхарчила около 7,5 л. на 100 км. Отделно,круиза вдига разхода с около 1-2 литра на 100 км. - ако не знаеш, вече да знаеш. И какво излиза - грешката е вярна. п.п. Понеже питаш, забравих да ти кажа, моята извън града гори между 6,0 и 6,5 на 100 км. Обаче без круиз, ама за сметка на това на климатик и на моменти където пътя позволява, със скорост над 140.
  2. 3 точки
    Много сметки , много нещо. Пълниш до гърловината , светва жълтата , пълниш пак до гърловината и смяташ. Кое му е сложното? Или : пълниш , минаваш 600 пълниш и смяташ. Колко градски колко извън бла бла , много сложно.
  3. 2 точки
    Моят човек който ми направи втулката каза,че може да направи още за под сто лева.За подмяната и да вземат 30/50 лв. станаха 120/130,до 400 има три пъти по толкова.Това не е проблем,това е дребен разход. Сега на 13 Декември ще станат две години от както съм я купил и мога да кажа,че автомобила си е ок.За ремонти до сега съм дал 0 лева! Направил съм и неща по мой каприз - Шумоизолация на купето както вътрешна така и външна,мога да кажа с чиста съвест в колата е тишина а музиката как се чува не е истина.Пастиране и полиране в студио,остава сега като намеря време в същото студио да и сложат фолио срещу уве лъчите на люка.Сменена тапицерията на подлакътника с естествена перфорирана кожа и друго не се сещам.това с масла,филтри,антифризи и гуми не го броя това са си стандартните консумативи от които нито един автомобил не може да избяга. Ако сега реша да взема автомобил пак този бих си взел.Не правя реклама просто това чувствам и за това го казвам.Пу-пу,де не е на уроки.
  4. 2 точки
    Установил съм го, от многократно засичане, по един и същ маршрут, съответно със и без круиз. А на какво се дължи - точно на това, че е ръчна скоростната кутия и не може да превключва на друга предавка. При ръчните скорости (при CR-V то), дори когато спускаш, круиза си подава постояно газ, за да поддържа зададената скорост. А когато изкачваш, подава още повече газ, за да може да компенсира невъзможността да свали на по-долна предавка.
  5. 2 точки
    Ами то си има подобна тема. Виж ето тук има много неща дискутирани за 8-ма генерация. А сега към автора на темата: Подкрепям и аз твърдението на @zlatin807, че като разходи за поддръжка и ремонти няма нищо общо с Е-класа. Ако не те притесняват мудността на АТ, доста малкият обем на багажника на комбито, както и на задните седалки, а също и шумоизолацията (което не мисля, че е кой знае каква болка за умиране), то тогава можеш да се сдобиеш със здрав, надежден, икономичен и нескъп за поддръжка автомобил. Проблемът с рейката си е неприятен, но не е застрашаващ сигурността, а и се прави за 300-400лв. Много от Акордите о 8-ма генерация имат и проблем с "Премиум аудио"-то - често говорителите започват да "грачат". И това го има дискутирано тук.
  6. 2 точки
    Хондите са с деликатен педал на газта - типично по японски. До половината му ход е прилично, а натиснеш ли повече (смятайки че ще получиш още) - следва разочарование. Според моето усещане, за мотора отговаря първата третина, а по-надолу е по-скоро управление на автоматика (при АТ).
  7. 2 точки
    Тази бялата и по гъста и стои леко на пяна.Днес ползвах нея. Силиконовият лубрикант е много ефикасен също точно за твоят проблем защото гони водата и не позволява намокряне в близките шест месеца,според мен и повече. За протокола : - днес смених гумите на хондата защото нямам време по на татък и винаги когато го правя се въоръжавам със спрей и фенерче.когато сваля едната гума с фенерчето оглеждам за скъсани тампони,маншони и дисковете и накладките в какво състояние са.Със спрея пръскам по всички тампони на носачите и щангите,пръснам на ябалковидните болтове на кантара за автоматичното регулиране на фаровете,пръскам и на болтовете на главината.Пръскам и на четирите врати на горната и долната панта и на гребена който потъва във вратата. Нямам скърцане,скрибуцане и други стържещи звукове на нищо.Миналата година пръснах на дръжките на вратите с ВД40,голяма грешка.Това което се стече по вратата от вън направо свали гланца (не се оправя) само в студио по тунинг/пастирване срещу съответното заплащане.От тогава ведето го използвам само по предназначение и никакви импровизации с него.Бъди внимателен! Минах и гумените уплътнения с течен парафин (правя го преди всяка зима),смених и филтъра на мотора и купето и те така до обяд.Оставих хондата в гаража метнах летните гуми на зафирата и отидох да ги балансират преди да отидат на автомивка и от там на тавана.Гумара като разбра че гумите са само за баланс ми сервира (след като ги качи на машината),че и четирите били криви и били за брак.Четири мишленки с дот 0916 и според него "и кВо от това" да си купя нови,той имал в наличност.Взех си гумите хвърлих му пет лева и му теглих една.Така се кривят четири нови гуми едновременно.Някои хора не се усещат какви глупости дрънкат,ма нали бизнесът трябва да върви. На зъфирчо по нататък ще ги сменям защото в момента ми трябва и не слизам от него и винаги мога да го направя защото ми е под ръка.Значи тази кола я малтретирам жестоко на моменти брутално и гък не казва,страхотен помощник ,не стои по сервизи,типичен немец.Пожелавам на всеки един колега подобно нещо. Извени ме колега,че се отклоних малко от темата ти но днес ми дойде малко в повече олигофренията на някои.
  8. 1 точка
    Здравейте, колеги, След бърза консултация с колеги от екипа на форума, реших да пусна тази тема, като идеята е в нея да се качват САМО И ЕДИНСТВЕНО СНИМКИ, придружени със съвсем кратък обяснителен текст към всяка. Впоследствие снимките може да се прилагат като линкове в други мнения. Много често за някои колеги е достатъчно само да видят нещо на снимка, за да добият представа и това да им помогне да се ориентират. Затова колкото повече снимки има, толкова по-полезни бихме могли да си бъдем един на друг, без нужда от писане на десетки и стотици редове текст с обяснения за даден проблем или къде се намира еди-кое-си и как изглежда. За да може темата хем да е полезна, хем да не натоварваме страницата в частност и сървъра на форума като цяло, моля като качвате снимки, да се придържате към следните желателни правила: - качвайте само по една снимка в мнение - защото платформата генерира 40 мнения на страница и представете си ако има по 4-5 снимки в мнение и всяка е по 1-2 мегабайта, страницата ще стане огромна - 150 - 200 мегабайта и зареждането ще става много бавно. Също така - някои хора ще отворят темата от мобилен телефон. Няма нужда да им източваме включените мегабайти само с отварянето на 3-4 поредни страници със снимки. Затова - една снимка в мнение е достатъчно. - във връзка с горното - преди да качите снимка, преоразмерете я до по-ниска резолюция (на български език - да си я ресайзнете). Защото вече дори и най-бюджетните телефони имат камери с резолюция 4000 х 3000 и снимките стават по няколко мегабайта, а практиката показва, че резолюция от 1600 х 900 или дори по-ниска - 1280 х 720 е повече от достатъчна, за да може да се види каквото е нужно, без да се изпада в супер детайлност. Преоразмеряването е лесно - за Windows -> мятате си я на компа, от там с десен бутон на мишката върху файла -> EDIT -> отваря се PAINT, от там избирате RESIZE, от там избирате новата резолюция, потвърждавате, съхранявате промените и готово. Снимката от 2-3 мегабайта оригинално ще се свие до 300-500 килобайта - 10 пъти по-малко. Така 40 снимки в страницата ще заемат 10-15 мегабайта макс, а не 80-100 - качвайте снимките в мнението, а не давайте линкове към външен сървър - защото така те ще бъдат запазени на сървъра на форума за години напред. Ако просто дадете линк към външен сървър, след време тази снимка може да не е налична и да не се вижда, а може да е единствена за нещо. - сложете няколко думи текст - например "Това е снимка на преден ляв горен носач", или "Снимка на дроселова клапа на 2.2 i-CTDi, гледана от левия фар" или "снимка на барабани за ръчна спирачка (само на комби)" - за да бъде темата само по предназначение, не коментирайте и не питайте нищо в нея. Нека има само снимки - качвайте всевъзможни снимки, защото винаги някой, някога, някъде може да има нужда точно от вашата снимка, колкото и банална да е. Е, ако има 5 едни и същи снимки на волана, може би няма нужда от 6-та. Дано да стане полезна тема! --------------------------------------------------------------------- Ето, да дам начало, прилагам снимка на ключ в разглобен вид, всички части са разделени за да се виждат хубаво. Тези две снимки оригинално са 9.4 мегабайта, 4000 х 2250; преоразмерени са до 640 х 360 и общо са 320 килобайта. Каквото трябва - се вижда.
  9. 1 точка
    Нафтата в тубички... ма да бе, земи си дизелче, супер яки са... и седни на кактуса... Поздрави от Ицо Хазарта. По темата: възможно ли е да се съмняваме в качеството на нафтата, която е от тубичките?Или произхода е доказан? Питам , понеже и аз като заредя гадно гориво( имали сме дизел, безин и газ на персонални втомобили) ми се качва разхода, щот колата не върви.
  10. 1 точка
    В памет на Буги Барабата -лека му пръст !Един голям човек и музикант си отиде без време !
  11. 1 точка
    Правя основен ремонт на моето HR-V с двигател D16W1. Към момента съм приключил с тенекиите и съм свалил двигатела. Предстои ми подмяна на сегменти и ревизия на останалите компоненти, като съм подготвил всмукателен колектор и V-tec глава. В бъдеще има вариант за турбина и Speeduino. Въпроса ми е при пололжение, че сега имам лесен достъп до маслената помпа, има ли нужда да я модифицирам или заменя с друга за да мога да осигуря налягане за V-tec главата и турбо в последствие.
  12. 1 точка
    Проблеми: - Горене на масло - Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното - проблеми с кормилната рейка - изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв) - след 200к разтягат верига - автоматика е 1.5 сек побавен от ръчката. При изпреварване е тегаво и изобщо бе можеш дс усетиш 200-те коня под капака. Цената на подръжката на тази кола е равна на цената на Е-класа на мерцедес (примерно) Няма части на старо за двигателния отсек - само ново от хонда,няма и аналози. Става на газ,гори смесено към 10/100 Та си помисли нали наистина искаш такъв акорд. Не е като старите акорди,кекав е като всяка съвремена марка коли.Като теглиш чертата за подръжка,излиза че за тизи пари спокойно ще си караш Е класа след 2009 (примерно). В крайна сметка,собствениците на хонда ги купуват,защото разчитат,че са здрави и няма да имат разходи и разправии с ремонти. За съжаление,това вече не е така и се губи смисъла да правиш компромис с комфорта и ускорението (сравнени например с немските марки) купувайки хонда. Не хейтя ,а представям реални факти за по-новите модели на хонда.
  13. 1 точка
    С копиране , става с необходима техника . С вписване към системата също , пак с необходима техника. В Козлодуй ключари няма ли? Навсякъде се подбиват цени , така че все някой ще ти го направи йофтино . Нали това е целта.
  14. 1 точка
    Не знам, обаче type r ми е голяма мания и сериозно се замислям за скок там. 10-та генерация е просто върхът на сладоледа. А и Бултрако вече предлагат и 6-годишен лизинг, просто сърцето ми спира като я видя.
  15. 1 точка
    Update: Днес ми пристигна компютъра и веднага в сервиза, сменен е, настроен, и нито помен от грешката, щастлив съм, дано е насока към всеки с подобен проблем, не го пожелавам никому, честно в повече ми дойде, а и не съм го очаквал. Причината в бившия компютър не е установена, може би, ако някой разполага със схеми, и разбира от електроника би установил какво се случва, но факт, виновен е компютъра.
  16. 1 точка
    При мен също тропаха задните апарати, свалих съпортите, набиха втулки и нови водачи и всичко заспа, няма вече тропане. За Пловдив мога да кажа къде ги правят.
  17. 0 точки
    Минаха си 3 години а мислех след "ден, два да пусна темата". Смених предишната хонда пак с....хонда. И така вече 12 години все хонди. Сивик, модел FN2 Type R-GT.
  18. 0 точки
    Някакъв седи пред дюнерджийница и чете менюто: Дюнер - 5 лв. Пържени картофи – 3 лв. Фалафел - 4 лв. Айрян – 2 лв… Чекия – 10 лв. Влиза вътре, а зад щанда стои знойна красавица с тежък вечерен грим, двукилограмови екстеншъни и огромно деколте, което разкрива татуировка „Only god can judge me”. - Коте, ти ли си тази, която прави чекиите? - Аз съм! - отвръща съблазнително тя, докато прехапвайки сочните си устни го мери с поглед. - Супер! А да си измиеш ръцете, щото искам един дюнер....
  19. 0 точки
    И аз съм като колегата Мишо - с отделен бутон, пръскащ само на фаровете. Но и като останалите колеги - пръска на фаровете и при всяко първо пръскане на стъклото. Досадна работа е това
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Здравейте, Извинявам се за объркването, водата е взета от парното. Вчера направих няколко обиколко около София и вечерта я оставих в сервиза, за да може да я запалим сутрината докато е закачена и да видим какво ще покаже. На Иво му бях писъл на лично преди да монтирам но нищо не ми върна, единствения от форумът със когото успях да се свържа е Бранко, и от не краткия ни разговор останах с много добри впечатления и бях решил да я монтира той, спря ме разтоянието и лични/служебни ангажименти които имам, но май щеше да е по лесно да отделя два уикенда отколкото...., поне засега момчетата в БРЦ София са много озивчиви и се заеха със проблема веднага, надявам се да я оправят, интересно ми е какво ще човъркат ама нямам възможноста да стоя там цял ден. Сутрината ходих до там че ми е наблизо и най-накрая показа проблеът докато е в сервиза, че иначе паля пред нас има проблем, карам 15-20км на бенз отивам в сервиза и проблем няма. Разликата между температура на изпарителят и тази на моторът беше 10градуса, когато стигна 40 на изпарител и мина на газ. От първите показания сместа беше доста бедна и я оставих за да я разгледат и работят по нея през деня, да видим дали ще успеят да направят настройката днес, че колата ми трябва. Разбирам че инжекторите са далеч от колекторите и няма ка да е перфектна настройката ама при мен просто не работи, голям спад в оборотите при превключване на газ, няколко секунди след като работи на газ почват да се губят оборотите и двигателят започва да работи все по нестабилно докато не угасне или ако подадеш газ не се форсира а ..... работи така сякаш е на 3 цилиндъра... Ще пиша какво се е случило след намесата Поздрави
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Пиши я че не е била твоята кола,сега той да и бере ядовете.😀
  24. 0 точки
    И така след цял ден чудене се реших да рискувам , отивам с капарото обаче някой ме изпреварил 😁
  25. 0 точки
    По принцип е хубаво целия комплект ,но ако има кой трудно е за майсторите явно да се оцени и да каже че всичко освен лагера е ок.Разминаваш се само с лагер за молко пари и то японски. Това не им се прави и сменят всичко.Така и аз имам една оригинална ролка с виещ лагер, ако ти помогне лагера е NTN. При моята генерация 1ва рамото не е на прожина или казано самонатягаща ,и ролката към ремъка се натяга посредством болт. Можех да се размина с лагер за 15лв но не дадох 50лв за ролка,никой не ми е крив да съм си го сменил сам майстора това не му се прави.
  26. 0 точки
    Малко история: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/39968-kak-honda-napravi-15-litrov-v12-za-formula-1
  27. 0 точки
    Така гори само преди да я купиш, в завода, и колеги като ти я хвалят пак преди да я купиш. После е реалност.
  28. 0 точки
    Проблема с луфта е решен. Оказа се че е един болт под волана, от който се стяга лоста за сваляне и вдигане на волана. Гадината беше се развил и оттам беше луфта.
  29. 0 точки
    Относно обтяжната ролка може да я смениш само нея или само обтегача, а може да смениш и само лагера на старата ролка. Не се сменява трудно, хубаво е да има и втори човек за ремъка като слагате, на мен сам ми е трудно. Откачаш ремъка, хидравличната помпа след, което стигаш до обтегача с ролката. Ако сменяваш само ролката можеш директно да и отвъртиш болта и да я измъкнеш, внимавай, че гайката отзад може да изпадне. Ако си решил да сваляш целият обтегач, то той се държи на три болта, два от които се развъртат горе долу лесно, за да стигнеш до третия отзад задължително трябва да махнеш първо ролката, иначе няма стигане, освен ако не вдигаш мотора. Цена на ролка с обтегач марка INA 140-150 лева, но първо диагностицирай от къде е това виене, не действай на принципа проба грешка, успех с ремонта
  30. 0 точки
    Едно дълго и от мен. Не че е от мен, но ако си затриете времето - мене да гълчите. Покрай тая драма с Англия и България, се сетих за една история за едни англичани, дошли в България при една моя съгражданка, та си викам, що да не Ви я споделя, като сме на вълна англичанЕ!? Книгата се казва “Лейди Гергана” и е... Казвам се Гергана Кметска. Я съм дъщеря на кмета на едно видинско село. У тоя точно момент карам една кола пълна с пияни англичанки къди село. Они не приличат на ора. Едната е със счупена рЪка, една нема два зъба, една е с издрана пърлица и една е с половин коса. Че ви кажем кво станA. Лани у село дойде един убав англичанин. Я си го ареса, баща ми го напи, и он реши да остане да живее на село. Добро си живеехме, и он леко полеко свикнА и земе да се обичаме. Oн ме посака за жена. Големо вълнение беше. Цело село рева и пи, беше живо чудо. Насрочихме сватба за след един месец и он се обади на роднините си от Англия да дойдат. И они дойдоа. По-добро да не беа идвали, ама они дойдоа. И макя му, она се казва Мери, реши, че сака она да ми купи рокля за сватбата. А сестра му Паци и двете братовчедки Мейбъл и Мюриъл казАха, че сакат да ми прават моминско парти, кво и да означава това и барабар с лелЯ му Матилда се натоварихме у баничарката и айде у София. Я ако знаех кво ме чека немаше никога да ръгнем. Щех да се оженим у те тия панталони, или голА, само и само да се не беше случило това, кое се случи. Я да ви кажем немам идея кво сакат жените. Я знам кво сакам я. Сакам баща ми и деда ми да са живи и здрави а вече и Джордж да е добре, да си живееме у любов и да ни е убаво. А тия те англичанки ако ги питаш кво сакат, они че ти кажат, че сакат да се уморат от пиенье, они нема да може и да го кажат даже. Нали сички сте чували, за бой ебане и сръбска музика, е я го видо с очите си. Още по пъта от село към София тия се почнаа на бири. И пърдът и се оригват у колата, как не съм чувала никой мъж да го прави. Я държа прозореца се отворен, що щех да умрем. И викат и се смеят и псуват. А я, да се смерим у главата, преди да дойдат съм наредила цело село на площада и им викам: -Ей, че дойдат на Джордж роднините, они са от Англия и са възпитани, що са кралска държава. Дако са грозни, они са изискани. Нема да се напивате пред тех, нема да псувате, нема да дигате гюрунтия, да ме не засрамите пред чужденците. Джордж ви е свикнал вече, ама тия ора ви не познават. И нема да мляскате като едете и че си триете устата със салафетка а не с ръкава. И само да съм видела некой да се изсекне така настрани с палец на носа, че ви умънем на гръста сичките. Тия са възпитани и требва и ние да сме. Като си тръгнат ако сакате дигнете селото на главата си. И казах на братя Ангелови да научат некой английски валс и малко Бийтълс, а не да бият маанета пред англичаните. Они зеа да се чудат, ама почнаха да учат валс и Ши ловс ю йе йе йе, у малко странен аранжимент. И верно кога дойдоа, англичаните изглеждаха като да са верно изискани. Па подаръци донесли, па викат найс ту митю. Па баща му целува рЪка на Цеца кръчмарката, она се чуди кво става. И я си викам, тия са голема работа. И така си мислих докато не ръгнахме къди София. Остайхме баща му Джон и чича му Хюгобос у селото и тия жени сЕ едно некой им каза три четри. Бири, бири, удри, удри, свалих ги у София у насипно състояние. Как и да е, опрайхме се у хотела и тия легнаха да спат, да се оцеферат малко. Я се падна със сестра му у една стая, она бе малко по-съглан от другите, ама как влезнахме у стаята и она зе да си гледа телефона и да реве тихо. Кога погледнах у екрана, един грозен англичанин се орънджил и една мома до него така напрайла с джуките напреде. После она ми каза, че това бил фиансето й, ама я като гледам ми се струва, че он не си седи у дома да е чека и да реве за нея. И затова й казах, че нема нужда и она да реве за тоя грозник. Е не й кзах, че е грозен, она може да го вижда убав, да е не обидим. Ония се наспаа другите и се разбрахме доле у хотела да се чекаме, да едеме и да одиме некъде да ми прават моминско парти. Кога слезна доле я се фана за главата. Бех си турила рокля и я като жените а Мюрел и Мейбъл се облекли у едни къси панталони, а баджаците им се търкат един у друг. Нагоре у потници и циците им напинят да излезнат, връз тех анцузи, а на краката джапанки. Майка му по-добре беше а леля му турила една рокля,она е прещъпнала и едни козунаци преливат отсекъде. Сестра му и она се турила у маратонки, се едно че оди да бега у парка. Они им не пука много, много кво мислат ората за тех. А като се сетим, че отначало си мислих, че я съм грозна и невзрачна а я пред тия съм си бая зафатна. Ка и да е, седнахме да едеме у ресторанта. Они си аресаа шопската салата и она нали върви с рикия, изпиа по три. Ама направо си ги люснаха, се едно си ги фъргат зади гърба. Я им викам по-леко, че тава е силно, а они викат ловли, ловли. После лелЯ му не знам откъде извади един булченски воал и ми го тури на главата и вика на сички на ангийски: -Она че бъде булка, она че бъде булка. Я умре от срам, ама ората се радват. Свършихме да едеме и айде да одиме на веселба. Къде, къде, они сакат у стриптиз бар, ама къде се съблачат мъже. Разбрахме къде има и айде и ние тама. Я с воал на главата тия по джапанки по мене. Кога разбраха, че че се женим тия ни туриа на първата маса до сцената и донесоха една тАва с чаши за рикия пълни с нещо черно. И тия мойте роднини като невидели се фърлиа връз тия чаши. И я пийнах, ама по-малко, що нещо от вътре ми говореше, че некой, че требва да ги изрине къди хотела. И по едно време изгасиа ламбите и почна музика. И първо излезна един така убав с едни мускули по панаталон и риза. И как стигна до назе и си разкина ризата и я фърли връз главата на лелЯ му Матилда. А онаа като зе да се радва и да врещи, се едно некой я коля. И мерише онаа риза и си я търка у циците. А оня си бръкна между краката и си свали панталона те така, изведнъж без да го разкопчава. Това, да си кажем честно ми ареса. Като фокус стана, се едно бех на цирк. Сега вече сички около мене заха да пищат и да се фъргат тоя да го пипат. А он иде накъди назе и после пак бега надзаде. Па иде на друга маса, па пак се върне къди наща. И така прай с гъза назаде а они му бутат пари у гащите. И на мене ми дават пари и му сочат на него, че аз съм булка. И тоя дойде и почна да се бута у мене, а он по прашки, като жена. И де ли си бута голия гъз у лицето ми, а я си викам, а си ми пръднал у сурата, а съм ти откинала кайсийките. А ангичанките викат къди мене, тач ит, тач ит, демек да го фанем тоя за гъза. А я нещем, ако си го не е измил? Макя му, Мери най силно пищеше, сочеше към мене и викаше на английски, она че бъде булка, она че бъде булка. Явно си е изпила мозъка и е забравила, че я не съм ква да е булка, а булката на сина й. И става и му бута пари у гащите и му сочи да идва при мене. И тоя като ме обязди и почна да мърда връз мене се едно ме мандръса. А я сакам он да се маане. А он ми фаща ръцете и ме кара да му пипам мускулите. Не е лошо, да си признаем честно, убаво е да пипаш мускули. И он ги прай така да ти мърдат поди пръстИте. И тамъън почна да ми става убаво и да ме не е срам, и от другата маса се пресегна една дърта германка и ми дръпна момчето. Фана го за прашките и си го завлачи. Я почна да се смеем, що е смешно, ама макя му на Джордж ич не й беше смешно, що му беше бутнала повече пари а й беше изпила много от ония чаши за рикия и скочи връз германката. Я докато да рипнем и они станаа на кълбета. Я не бе виждала такова нещо. Стари жени се фанали за косите, наща врещи на английки, онаа на германски и земи тоя бой. Оня завалията едвам се отърва и успе да избега. Докато да дойде охраната, Мери и беше скинала на онаа дреата, ама она па й беше издрала муцуната, га че разгонена мачка е минала неколко пъти през нея. Накрая ни фанаа сичките от двете маси и ни изфърлиа навънка. Кви неща се казаха по наш адрес, нещем да си ги спомням, що они не разбраха, че я съм българка и ни нараниха как си требва. Грозни, дебели и тъпи чужденки, беа най-милите думи, кои казаха за назе. Като се оцеферихме малко и я си мислех, че они са се стреснали , и че сакат да се прибЕреме у хотела а они се смеят залитат и сакат да одиме на друго место. Я се фана за главата, ама да им угодим викам айде. И къде, къде и у неква механа се заврехме. Един пее на сцената Миле Китич и една група бая пияни мЪже фъргат салфетки върху една мома. Она се кълчи у средата. Я викам, тия нема да им ареса. Кво нема бе братче. уУдвижение си поръчаха още пиенье и се фърлиха на плонж да играат. Коя как може. Мене това ми не е интересно, що съм го слушала хиляда пъти, Миле Китич е любимия на Цеца кръчмарката. Она кога умре Шабан, се кръстеше и викаше: -Боже боже, добре че не е Миле Китич. Е нема как, напрай една вечер у кръчмата трибют на Шабан да го почете, ама Мили Китич и е у сърцето. Та фърлиа се тия англичанки да играят, кога гледам германките от кютека и они влазат. Я изтръпна, що помислих, че пак че се бият, а они като се видоа зеха да се прегръщат и да фъргат салафетки заедно. За тех това беше екзотично, се едно за мене джунгла. Я не съм виждала джунгла, сигурно и на мене щеше да ми е така. По едно време гледам единия пиян се опитва да обиколи с ръце баджаците на Мейбъл. Малко му остана, ама он се не отказва. А она се смее с пълно гърло. Мюриъл наблегаше на пиеньето и по едно време и она се фърли на дансинга. Ама они беа оляли с нещо доле пода а она нали по джапанки и като се лъзна, се фърли надзаде със сичка сила и и падна като отсечена на левата странка. И ка падна, така и не мръдна. Я тичам къди нея, що никой друг е не види от нейните роднини. Майка й се надпиваше с германката с коя току що се беа сбили, лелЯ й се опитваше да земе микрофона от певеца а сестра й беше у кенефа да се мъндръса с оня къде се опитваше да е обиколи. Паци ревеше на бара и показваше на бармана нещо на телефона. Явно му се жалваше от оня урунгел на снимката с онаа другата с джуките. Рекох да дигнем Мюриъл а она пищи щом е пипнем. А я неможем да разберем кво е боли. Дойдоа и други ора, изнесохме е у колидора и я тогава видох, че левата й рЪка виси надоле и се клати като отсечена. Они почнаа да звънат на линейка я ръгна да сбирам другите. У тоя момент, лелЯ му Матилда се беше докопала до микрофона и бега назаде що певеца е гони и като стигна до стената не виде една свещ, къде беа турили там и си запали косата. Певеца тича да носи вОда, она още не разбрала пее на оня микрофон. Паци се целува вече с бармана, макя й се цеува с германката а Мейбъл тамън излиза от клозета разчорлена и си прибира десната цица у сутиена. След нея и оня пияния излена доволен. И я седим у средата с тоя воал на главата и не знам кво да прайм. Мина ми през акъла за малко да ги отебем и да си одим, да се оправат щом ни една нема акъл у главата си, ама после реших, че нема как. Они са роднини на Джордж, неможем да ги оставим. Разтървах кой можах и им викам: -Еврибади аут- демек излазайте да ви непрекинем да ви смерим у пияниците и пустинячки. У тоя момент дойде линейката и ни качиа сичките. Нещем да ви казвам кво беше у болницата. Некой повръщаха, други заспаха по столовете. Я тичам из целата болница и се чудим що ме гледат така ората а я съм забрайла да си махнем воала у целата лудница. На шашавата й гипсираха ръката и най-накрая тръгнахме да си одиме. Я им каза, от тука право у хотела. Оно беше станало и 5 часа сабалем. И ка седиме навънка и чакаме такси. Седиме не стоиме, що нема кой да стои прав и по едно време гледаме една двойка мъж и жена вървът къди назе. И Паци у тоа момент се стирна и като се фърли връз тех и бой бой, кой свари. Я докато разберем, че това е фиансето мина време. У кютека не можах да го познаем грозника. А он мани че грозен ама и глупав. Казал, че отива у командировка у Румъния. Он не прай разлика между Румъния и България. Дако, она му върна и зарди мене. Я като разбра кой е зех и я да бием, че ми се струпа напрежение и на мене, имах нужда да олабим. Я бием него, она бие онаа пачавра. А она пищи ама и бие. И ка беше с един голем пръстен и гледам по едно време нещо фърчи пред мене, а оно на Пацито двата предни зъба. Убихме ги на манта и после четиримата направо влезнахме пак у болницата. Ония като ни видоха пак назе и не им се поверва. Опрайха ни криво лево, остайхме грозника и пачаврата у болницата и айде да земеме другите роднини и вече най-накрая да се прибЕреме. Немах сила за повече моминско парти. Я одим с воала напреде, Паци без два зъба след мене, макя й с одрано лице, Мюрел със счупената рЪка, лелЯта с половин четина на главата. Само Мейбъл беше много щастлива. На нея и нема нищо, она само любов получи. Преспахме кво преспахме и на другия ден ги натовари у баничарката и айде къди село. Кво щех да кажем на Джордж, на баща му и на чичА му незнам. Ама я не вервам они да се учудат много. Они си ги познават. Я си мислех, че тия че спът и че съжаляват за сичко а они си зеа бири, беха обрали и хадилниците у хотела и почнаа пак да жулат. Молиха ме да им пуснем цел албум на Миле Китич и докато стигнеме у село вече го знаеха наизуст. А там, братя Ангелови ни посрещнаха с английски валс и Бийтълс, да се не излагаме пред чужденците. Из книгата - “Лейди Гергана” на Цветелина Цветкова.
  31. 0 точки
    Ако имаш желание пиши на лс ще ти пратя масло с което да караш и да поизмие малко мотора но не слагай добавки . Има няма 18 мотора само на црв рд1 съм направил за миналата година та да знам какво пиша. https://m.facebook.com/commerce/products/2656979950992624/?ref=bookmarks
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...