Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Колеги, сега като се зачетох отново в тази и другата тема и наистина съжалявам много за потрошените нерви на всички участници. Представям си колко много хора минават и ще мина по този 2-3 дневен КАТ-Круиз . Отново заради поредната недомислица, родена от главата на профанизираната ни администрация. За съжаление обаче виждам и онази, все повече изпъкваща, характерна наша черта ,която ни пречи толкова години да си оправим малката държава. Решаването на малкия проблем по единично , за всеки един от нас е някакво моментно решение(реакция,рефлекс), но то не носи никакво удовлетворение, не носи никаква полза за никого... и в единствено число дори. "Спестените" 20-40-100 лв. едва ли са нещо с, което бихме могли да се "похвалим" като успех, а и не би трябвало. След месец-два или след влизане в 1-2 хипермаркета всеки ще забрави сумата , но няма да забрави "преживяването" и със сигурност това няма да го накара да се усмихне...няма да му вдъхне и оптимизъм.. Първоначалната ми идея с търсенето на подобна тема от моя страна бе изцяло свързано с надеждата да попадна на някаква инициатива за решаване на проблема или с предприемане на някакви правилни мерки в това отношение...Правя това винаги, когато се се сблъскам с подобна ситуация. Конкретния проблем , естествено не е нещо от национално значение , но е показателен и може да се скалира в мащаб. На вярно никой от вас не обича да го принуждават да прави нещо глупаво и безмислено, но на всеки (на едни по-често , на други по-рядко) му се налагало да речем в работата или в живота.... Това, как се противим и борим при подобни ситуации, според мен е добър показател за обществото ни като цяло. От друга страна естествено, че това е черна работа, за хората подели инициативата, но смятам си струва счупените нерви и средства, защото много често в живота си съм се убеждавал, че пътят е по-важен от целта. Излизайки от леко философския поглед на ситуацията , бих казал ,че конкрентно аз не виждам смисъл да предприемам мерки за вписване на Евро категорията си, по описания от институциите ред, за да бъда награден с една сметка от супермаркет, и "невероятни" спомени. Естествено бих изгубил лично време и средства , ако попадна на инициатива за решаването на проблема... Това е като чувството ,което имаш когато дадеш предимство на някой с колата, спрямо същото ,когато му го отнемеш. Вярвам ,че първото е естесвеното човешко поведение, заложено дълбоко в гените на вида, а за да се радваш на второто трябва да има външна намеса/причина...система Искам да кажа ,че уважавам всички писали в темите колеги и ни най-малко съдя някой конкренто за нещо, а просто размишлявам на глас за нещата около нас Благодаря на колегите JHM , ceco_accord , ogi28b за отделеното лично време и качването на сканираните документи от "любимите" Бултрако.
  2. 2 точки
    Уважавам хора които казват истината без да се срамуват.Това не е слабост, за мен това е честност. Споко колега,ще се оправят нещата. Аз бих свалил капака на веригите и да огледа специалист как стоят нещата там.
  3. 2 точки
    Емм не знам какво е но знам , че се появи след добавката . Спрях пред вкъщи и ми направи впечатление , че вие като стария ми accord 2,2 ictdi. Тази кола я карам 150 000км с редовно обслужване в Хонда Германия. Просто исках помощ от колегите в България, че тука ме гледат като телета , но ще видим какво ще излезе от целия филм. Знам само , че нещо се прецака . От мен да знаете НЕ СЛАГАЙТЕ КАКВИТО И ДА Е БОКЛУЦИ В КОЛИТЕ СИ , че да нямате главоболие 😉 Аз сам си прецаках машинката която служи вече 10г. без никакви проблеми. Мамка му .......
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Както си пише и в самото заглавие, от 7 до 17 март Женева става домакин на 89 тото международно авто изложение. Тази година ще има доста премиери и интересни неща за гледане. Цената на входа е 16 фанка, като има опция за групово посещение или закупуване на по-евтин билет след 16.00 Изложбената зала се намира до летището. Има и обособен паркинг, който е на цени от 25 фр. за целият ден. Шатъл Ви вози безплатно до сградата в която се провежда мероприятието :-) П.С. Аз ще съм там на 13 - сряда (По-късно ще пусна Швейцарският си тел. номер, ако някой реши да се свърже с мен за повече инфо. или компания) https://www.gims.swiss/news/geneva-international-motor-show-2019-registrations-are-now-open
  6. 1 точка
    Колега, твоята работа е малко като приказката за "Нероден Петко". Още не е установено как й има на кола, а ти почна маслени помпи да купуваш?!? Ако почне да ти светва лейката на таблото за ниско налягане на маслото и/или да ти загрява колата тогава може да се притесняваш. Ако не ти свети лейката, значи помпата поддържа нормално налягане на маслото и не трябва да се притесняваш. Направи още няколко смени на маслото и то ще си покаже. С какво масло караш и на какъв пробег го сменяш? Защо реши да слагаш тази добавка? Ще ти намерим една маслена помпа, ако се наложи. лейката:
  7. 1 точка
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11550493883961393&slink=a0llgc Eто ти бензин, дизелът е грешка.
  8. 1 точка
    Здравейте, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-wiv-longlife-iii-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV Longlife III 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*11,95 + 39,95)*0,95*1,9675 = 194.01 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (онлайн, утре 01.03) Начин на получаване: - чрез Куриер
  9. 1 точка
    Лошото е, че тези са монопол. Искаш, не искаш - те трябва да ти свършат работата. Решили са, че ще работят така - бавно и мудно, и това е положението. Не виждам земна сила, която да ги накара да променят нещо. За да е прекрасно всичко, понеже няма за какво да ме върнат, решиха да ме върнат за това, че съм минал през 6-ти канал но в документите никъде не пишело, че трябва да мина точно от там. Да се върна и да изчакам отново цялата опашка, но преди това да отида при някакъв, който да напише, че колата трябва да мине през 6-ти канал. Направих отново едно кръгче, намерих въпросния човек, който написа с химикал просто "6 К", и отново си изчаках реда. Като ми дойде ред, само казаха - "А, добре, вече е готово" - сложиха печат и ме пратиха да чакам за новия талон. Т. е. второто чакане беше съвсем излишно. Понеже беше толкова сложно проверяващия да напише, че съм минал на "6 К", но не - трябва някой друг да го направи и затова трябва да минеш през чакането отново. Но "Тука е така!" Специално ги питах за всички данни, които ги има в документа от Бултрако - кой и кога ще ги напише, този от каналите каза "Вътре ще ви напишат всичко". Вътре като си взех талона, не беше вписано нищо. Навсякъде звездички. Питах защо не са попълнили нищо, на което ми казаха "Нали сте за Евро?" Казах, че не съм за Евро, а за вписване на всички данни, за които нося документ - например натоварване на ос, тегло на ремарке със спирачки, без спирачки, данни за емисиите, какво още имаше... "Не, не може да ги вписваме сега, не ви трябват!" - "Добре, а като ми потрябват пак ли трябва да си сменя талона, нали това искам да избегна и ви нося документи от продавача, които са за това?" - "Не може да ви впишем нищо повече" (Тука е така!) Взех си талона и естествено си поисках и документите от Бултрако. Ако ги искат - да си платят 40 лева, както аз си платих. Сега вече ме погледнаха, все едно съм им изял таратора с вилица. "Как да ви ги върнем, нали на базата на това ние вписваме Еврото!" - "Еми нали сте го вписали, върнете ми оригиналите, 40 лева струват, как така ще ми ги задържате?!?" - "Ама това не са оригинали!" - "Ама няма значение какво са, важното е, че имат мокър печат и че съдържат всички данни за колата, и че съм платил 40 лева за тях, а вие ги задържате!" - "Офф, чакайте така....." Дойде един с по-висок ранг и в униформа. И на него не му беше приятно, че си ги искам и каза "Вие що не сте си ги снимали?" - "Защото аз имам оригинал, снимайте си го вие щом ви трябва!" - "Това не е оригинал!" - "Добре, върнете ми го, каквото ще да е, върнете ми го, защото е мое и струва 40 лева!!!" - "Ама вие копие имате ли?" - "Имам в колата." - "Еми донесете ми го де!" - Занесох го и най-накрая си получих всичко. В крайна сметка си тръгнах с единствена промяна в талона - вписана категория Евро 4. Дошъл си за вписване на Евро 4 и няма значение, че носиш данни за целия талон. Вписват ти само Евро 4. "Тука е така!" Сега ще пусна жалба до началника на ПП, ей така за спорта, за да се оплача, че съм представил документи и не са ми вписали нищо.
  10. 1 точка
    Пък и споменатите вече екстри от към избор се се изчерпаха,така че незнам дали ще е добре само да се повтарят от колегите.
  11. 1 точка
    Наложи се да мина 1100км - София - Варна - София за 1 ден.Колата общо взето не е спирала.Разход на масло по щека не е имало.Проверих и на следващият ден за всеки случай на студен мотор.Маслото е на под 4000км, Ams 5/30 signature.До момента масълцето се представя отлично.
  12. 1 точка
    Това капаче не е ли на оптегача на веригата?
  13. 1 точка
    Малко крайно е според мен да се хвърляш директно на смяна на маслена помпа, без да си установил каква е точно причината за този шум. Можеш да я промиеш с флъша на амсойл и след това да сложиш тяхно масло. И пиши на хадо за проблема, който се е появил след тяхната добавка и потърси обяснение от тях. ПС. Коя точно добавка на хадо си сложил, гледам, че на някои с дебели букви пише маслото да не се сменя 1500км.
  14. 1 точка
    Излизам извън кожата си, но както е казал 1 мъдрец "докато има овце, ще има и кой да ги стриже". Не съм "ляв", нито съм "десен", но съм бесен и това със сигурност ще избие някъде. Яд ме е че всичките ми писаници в тая тема не дадоха резултат, не че не си заслужаваше, но явно бе рано.
  15. 1 точка
    След мивка, лайното си остана, дори и не се е разтворило в маслото.
  16. 1 точка
    На баща ми колата Рено 19 два пъти изяждат част от инсталацията и намирахме гнезда до акумолатора .Близо месец след нападенията не я вкарваше в гаража на село и на всякъде сложи отрова за мишки, включетелно и около акумолатора.Но последствията бяха умляла мишка до вентолатора за парното ,михме чистихме и 6 месеца по късно още се усеща миризмата.Не прави тази грешка да слагаш отрова в колата. А за инсталацията задължително проверка някой кабели само са прегризани на полвина дават на късо от вибрацийте и правят проблеми по време на път .При нас бяха между калника и под калника три дена ги търсихме.
  17. 1 точка
    Тази кола не иска добавки! Пише го в ръководството! Навременно обслужване и масло каквото са казали жълтите инженери?
  18. 1 точка
    И има защо! В това няма никой съмнение. Гризачите обичат слаботоковите инсталации,особено когато са под напрежение а в случая са,гризът ги кат солети.Съмнявам се да нямаш щети.Времето и таблото на колата ще покаже.
  19. 1 точка
    Мислих като краен вариант да е с термоустойчив силикон, но благодарение на fenabg и негови приятели, вече имам нова гарнитура. Номерът ѝ е 12812-PEL-003. Разликата е видима между старата и новата. Надявам се вече това досадно омасляване да е решено. Стара гарнитура (Copy).bmp Нова гарнитура (Copy).bmp
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Може да са критични,ако ги поддържате за дълго!
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Това черното се сменя това де си го рязал иго изхвърли . около 14 лева е гарнитурата с трите о-ринга"
  24. 0 точки
    5w30 Liqui moly го сменяй на 5 - 6 хил. км., ако искаш да си пазиш двигателя! А хубави масла - на 8 хил. км.
  25. 0 точки
    Направих го с твоя номер и ми изпратиха това. Dear Customer, Thank you for your recent inquiry regarding your anti-theft code(s). As requested a copy of the anti-theft code(s) for your vehicle are below. Serial Number: 23000464 Code: 16222,1903B If additional assistance is required please provide the following information in your response: 1. VIN (Vehicle Identification Number) 2. Best number to contact you. 3. Best time to contact you during office hours. Alternatively, you can contact us at (800) 999 - 1009, Option 3. Office Hours Monday - Friday 6:00 A.M. - 5:00 P.M. PST Saturday 7:30 A.M. - 4:00 P.M. PST Thank you, American Honda Motor Co., Inc.
  26. 0 точки
    Може да ме наплюете ама, що не си вземеш един Lexus RX400h И не отсвириш и Акорди и ЦР-Вта Носи и на газ
  27. 0 точки
    Благодаря много. Чудесна помощ, жив и здрав.
  28. 0 точки
    За около 2000 не се ли намира вече читава течна фаза?
  29. 0 точки
    Темата си е за този раздел. Голямата част от постовете са относими към Хонда, макар и без ясно посочване на автомобила, чиито екстри се коментират. Всеки е посочил какво кара в профила си. А-а-ами-и... по-принцип... може разбира се, няма как да бъдете спрени (е има как, но да не изпадаме в крайности ). Най-близката препратка/отговор (по аналогия) към въпроса ти може да бъде намерена в т. 2.5. от Правилата на Форума, където пише (перефразирам), че отговорите и темите следва да бъдат изчерпателни и точни (разбирай по същество на темата), и е желателно да няма купища SPAM из форума и километри безсмислици. Опазил ни Бог! Не мисля, че това е възможно, тъй като противоречи на законите за съществуването на Вселената. Ако се случи, Вселената ще колабира в един единствен миг и ние така и няма да разберем, че е възможно . М-да-а. Поздрави и дано съм те развеселил, поне малко !
  30. 0 точки
    А може ли да си коментираме, без да се съобразяваме с желанието на автора? Все пак сме форум? Виждам, че темата е в общи, но тя определено е за "ОФФ Топик", та може ли да има "офф-топик" в тема тип "офф-топик" ?
  31. 0 точки
    Здравейте, бих искал да поръчам следните течност: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 2х5L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-kraftstoffsparendes-synthetisches-automatikgetriebeoel-atf.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series Fuel-Efficient Synthetic Automatic Transmission Fluid ATF 1х3.78L + 3х0.946L ( ако голямата туба не е налична ще помоля за 7x0.946) Стойност на поръчката: (2*32 + 58,75 + 3*14,95)*0,95*1,9675 = 313,27 лв (превеждам 314 лв) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (онлайн банкиране) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  32. 0 точки
    ДА прав си никой не казва къде да си дава всеки парите,то 1 час може да се на обядва изкъпе и една ръка карти да изиграе човек, да смениш после маслото. За 8 часов работен ден 8 масла да сменят то ще фалират с тази производителност. И да ги имах парите пак не бих ги дал там няма нищо специализирано в отвъртане на болт и смяна на филтър. Никой не се е захванал с човека искам да видят и другите след него че това може да се направи пак професионално на половин цена всеки избира къде и колко да даде?
  33. 0 точки
    Съгласно ExxonMobil Finland за Mobil1 ESP 5W30: NOACK acc. ASTM D 5800: 7,8% (typical)
  34. 0 точки
    Какво сте се захванали с човека. Ще си обслужва колата където и както иска. И аз не харесвам Бултрако заради доста неща, главно цени, но все питам за части с надежда за разумна оферта. Всички официални сервизи са скъпи за повечето от нас. Дано повече да можем да си ги позволяваме.
  35. 0 точки
    Това Хадо се поставя на стар, износен автомобил. Също и Мобилгард. Вършат работа като се наслагват по металните части, които са поизносени. Не е препоръчително да се поставя на запазен автомобил, особено пък на автомобил при който трябва да се внимава с какво масло се кара. Напълно възможно е да е помпата. Ама като можеш да намериш двигател на тази цена, защо веднага да се занимаваш с това? Карай така за сега, възможно е да се поизтрие този слой след време. Единствено може да се поогледа където е възможно.
  36. 0 точки
    Искам да споделя едно ценно инфо за привържениците на Mobil 1 ESP 5w-30, а именно неговия Noack = 7.9% по официални данни от ExxonMobil. Източник - BITOG За сравнение, старото Mobil 1 ESP Formula 5w-30 имаше Noack = 5.6%, но пък новото ESP 5w-30 e с вискозитет при 40 С = 64 cSt, докато старото е с 71,51 cSt.
  37. 0 точки
    За тези пари щеше да смениш и маслото на двигателя с масления филтър че и въздушния.
  38. 0 точки
    Пак да напомня какво иска авторът на темата Чувствам се зле (наистина), като скривам постове, за създаването на които сте положили труд и в тях има принципно важни неща или добри съвети/идеи/гледни точки. Коментар, два... добре... но като гледам пак ще се заформи дискусия като предишната, дето я скрих. А въпросът е простичък - от коя екстра бихте се отказали? От тази. Без коментар. Това е. Благодаря за отговора .
  39. 0 точки
    Стойностите са големи наистина и то в минус. Това на газ ли е или бензин. Ако е на бензин работи на богата смес и се опитва да компенсира ако е на газ настройките трябва да се пипнат. Стойностите на Мапа променят ли се коректно . Опитай с разкачен акумулатор и после само на бензин да покараш ден ,два дали ще има промяна .
  40. 0 точки
    Дайте си половин час и му се насладете!
  41. 0 точки
    2.4 на CR-V се слага само на американския модел. Да, означава, че наличните на вторичния пазар автомобили с такъв двигател са внос от Америка. За Европа има произвеждани само два варианта на CR-V 3. генерация : 2.0 безинов двигател от R серията на хонда и 2.2 дизелов двигател. Разликата между 2.4 двигателите е следната: - за американския пазар 2.4 двигателят се слага на CR-V и на Accord моделите , които се произвеждат само за там и мощността им е около 161-166 конски сили( пишат ги различно в различните източници ) - за европейския пазар 2.4 двигателят се слага на Accord 7 , а после и на 8 и мощността му е 190 (Акорд 7) и 201(Акорд 8 ) конски сили. Разликата в мощностите идва от газоразпределението основно: за американския пазар 2.4 е с VTEC само на всмукателния разпределителен вал, а 2.4 за европейския Акорд е с VTEC и на двата. Възможно е двигателите да имат и някои други малки разлики, но това е основното. Изключвайки газоразпределението, двигателите от К серията са почти еднакви.
  42. 0 точки
    Това мнение е безполезно за темата, но просто искам да споделя огромното си възмущение как така нещо, което в реално време отнема 2-3 часа, на мен засега ми отнема 4 дни и още работата не е свършена. Просто няма начин тая малоумна държава да се размърда и да направи така, че нещата да стават бързо, лесно, ясно, безпроблемно.... Хем гледах поне откъм документи всичко да е наред, да няма за какво "да се хванат" - пише си "да послужи пред КАТ", има мокър печат, вярно с оригинала... Ето, днес отивам в КАТ и там пуснали бариерите в 14:00 и не пускат никой повече. Хора с коли за регистрация чакат, без да знаят, че днес няма да ги огрее. Никой нищо не казва, няма кого да питаш. На една табела пишеше "НАЛЯВО - За промяна на вписани обстоятелства (или данни май беше) в талона..." Отидох "наляво", в някаква къщичка, взех си номерче, наредих се, изчаках си реда, застанах на гишето и казах "Здравейте, за промяна на данните в талона, за вписване на Евро-категория", на което леличката победоносно изрече "АМА ВИЕ НЕ СТЕ ЗА ТУК!!!" - "А за къде съм?!" - "Ами не знам, сигурно там на каналите, ние тука нищо не можеме да направиме" От там се запътих към каналите, в 14:15 ч., които вече не работеха. Намерих някакви други гишета, от които разбрах, че все пак там трябва да отида и да нося голям, малък талон, застраховка и аз. "Утре, от седем и полвина сутринта!" Аз няма как да отида толкова рано, питах до колко часа най-късно може. "Ми до три и полвина, четри..." - "Сега е 14:15, значи може и сега?!" - "НЕ! За днеска приключихме!" - "Само днеска ли сте до по-рано или всяка сряда" - "Само днеска!" или казано по народному: "Тука е така!"
  43. 0 точки
    Този двигател мисля, че е с верига, там как стоят нещата, сменяна ли е, натягана ли е. На колко километра е колата? Впрочем хубаво е да питаш и Хадовците, какво мислят по въпроса!
  44. 0 точки
    OFF: не съм чувал някой да хвали наистина XADO, освен Филчо-педофи*чо от бричката, но е нормално, те му плащат за това...
  45. 0 точки
    Здравей, това за мен. Единствено ме притеснява дали ще има от 5л разфасовки.... Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1x5L + 2x1L Стойност на поръчката: (45,65 + 2*10,55)*0,95*1,9675 =124,76 лв =125лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  46. 0 точки
    Здравей, Чавдаре! За мен е това: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-20 Synthetic Motor Oil - 1 галон (3.785 L) + 1 кварта (0.946 L) Стойност на поръчката: (48.50+12.40)*0,95*1,9675 = 114 лв. Начин на плащане: Превод по сметка довечера Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила
  47. 0 точки
    @mblast, отбелязвам те, защото беше питал в другата тема, а го качвам в тази.
  48. 0 точки
    Да споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
  49. 0 точки
    За да не бъда криво разбран - следва да уточня някои неща: Като взех колата вибрациите ми се сториха неприятни. След мръсна газ, оборотите на място бяха около 600 - чистихме дросела - ефект частичен. После огледах тампоните на мотора и кутията. Предният вакуумен бе със скъсана мембрана, страничният на 2 части, задният труден за преценка, а от тези на кутията само единият в поносим вид. Поетапно бяха сменени със здрави (втора ръка) - ефект осезаем. Преди смяната (при рязко ускорение) колата дърпаше на дясно и по големи неравности нещо отпред трополеше. На снимката се вижда какво свалихме. През това време моторът имаше леко претрисане и регулирането на клапаните също оказа положително влияние за това (имаше 2 стегнати изпускателни) - ефект осезаем. От 3 години колата е приемлива, но малки вибрации (в описаните горе режими си има). Твърде ситни са, а и отдавна карам автомати и знам че са си така. При мен вибрациите се усещат много леко и то само в седалката. Ако питащият ги усеща на волана или по педалите - да търси причината. Някой горе бе писал за някакви милиметри трептене на волана - това не е Краз. Принципно съм им свикнал, но след извънградско липсват и се е случвало преди да я прибера в гаража да въртя стартера на работещ мотор и вече имам навик като съм спрял, да поглеждам оборотомера, понеже темперирани мотор и кутия нито се чуват, нито се усещат.
  50. 0 точки
    Бях в Бултрако. 240 и няколко лева за частична смяна на трансмисионно масло (вкараха 3 литра); 30 и няколко лв за преглед на ходова част - откриха ми лек луфт в рейката и ми предложиха рециклиране срещу 750 лв с 6 месеца гаранция.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...