Jump to content

MNED

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно MNED

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sf

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Какви са другите бюджетни решения?
  2. Здравейте колеги изглежда ми е заминал катализатора някои може ли да ми каже каква е процедурата до колкото четох се подменя с резонаторно гърне, но какво, от къде, какво правим със задната ламбда сонда?Колата е CR-V 150кс 2.0 бензин 2005.Някой минавал ли е тази процедура, каква е цената, изкопуват ли се още тези катализатори преди струваха доста пари? Къде мога да отида да ми свършат тази услуга(ако не мога да си я направя сам)?Благодаря ви.
  3. Много вярно особенно сега като ги правят да се чупят бързо.Колко уикенди съм лежал отдоло за някоя простотия и после се чудя защо все едно ще я правя вечна.Пази си колата, но не се вманиачавай.
  4. Може задръстена помичка да не работи на 100%
  5. Пръскалките често се запушват варианти много: 1.Провери работи ли мотора както каза колегата. 2.Ако имаш пръскалки на фаровете дали не тече от тях(писано е много по темата) и просто да оставаш без течност(като отвориш шофиорската врата се вижда колко е пълно казанчето) 3.Стига ли течност до тях.Тъй като пръскалките се вадят трудно има маркуче което отива към тях от казанчето лесно се вади.Вадиш го натискаш лоста ако бликне вода значи самите пръскалки са запушени. 4.Пръскалките ги отпушваш с топлиика или както аз правя с въздух от бензиностанцията слагаш маркуча на пръскалката и им пускаш налягане (отвори казанчето първо) 5.Нови пръскалки са под 1$ в алито кеф ти струя кеф ти мъгла каквито искаш Картера чистиш оглеждаш и наблюдаваш ако няма фабрична гарнитура слагаш черен силикон(ако там е проблема де и провериш че не е пробит или крив нещо) Ходих за същите акции в Хонда за 1 час си готов сменят възглавницата(и оставят пръсти на всякъде) на шофиорската врата свалят кората(не подменят счупени щипки) и слагат едно тиксо около буксата на управлението за прозорците.
  6. Моя е монтиран също над рейката, но високо (колкото позволява) направо до капака .Може би при мен няма да има нужда от калъф? При мен си е винаги чисто, но както го виждам освен ако не си на пълен ляв или пълен десен нищо не трябва да лети натам.
  7. Колега заинтригува ме с това "добре ли е облечен" трябва ли да го "облека" с някаква изолация за по добра ефективност?
  8. Може да не отива сигнал до машинката на шофиорската врата тъй като тя управлява и всички други централното праща сигнал до нея и тя до останалите така че свали кората на вратата сложи един мултицет и замери дали отиза сигнал при заключване/отключване.Често заминават тези машинки аз съм сменил всичките до сега.
  9. Втора генерация с 34л газ(толкова ми събира бутилката) минавам към 240км градско.Извън градско с 90км гори 9л със 120км гори 12-13л може и повече зависи колко съм я натоварил.
  10. MNED

    2006 CRV i-CDTI - Family wagon

    Как добави крушки в долните стопове?
  11. Възможно ли е дюзите ми да протичат при положение че на студено пали от раз а на топло не.Като я напече слънцето и почва да върти по много.Или запушени дюзи кое точно на REDEX се ползва да сипя да видя дали няма да се оправи какво да кажа в магазина/
  12. Линка за Црв ли е да знам дали да поръчвам
  13. Меря я в момент на запалване закачам мултицета и тогава паля.Има моментен спад до 10.2 все пак смятам че е нормално да има спад все пак консуматори и тн но нормално ли е до толкова да спада.
  14. Акумулатора е нов на 2 месеца и спада до 10.2 е само при самото палене иначе на изгасена кола си държи 12 и нещо а на запалена 14 и нещо, но не изключвам и факта да е дефектен.Газовата е БРЦ вярно стар модел, но добре сложена и настроена в сервиза на БРЦ проверена и от мен че не изпуска никъде.Клапаните аз съм ги правил с помощ от колега бивш майстор които е правил десетки такива.Малко повече информация как да замеря помпата? Ще пробвам това с превключването.Мерси.Като ми светне чека изписва грешка P0420 което по каквото четах е или бедна смес или мудна ламбда сонда.
  15. Колеги да не пускам нова тема за същия проблем.Моята също пали трудно бензин/гас 150кс 2.0 2005 година но не е консистентно някои пут веднага някои път върти на бая.Правен е реглаж на клапани преди 2-3 хил км, свещите са нови, акумулатора е нов (пада на 10.2 обаче при палене нз дали е нормално).Забелязвам че когато колата е студена пали по бързо но като се е напекла на слънцето върти доста преди да запали.Една седмица не я карах и запали от половин оборот.При мен също светва чека от време на време заради гаста наи често ако изкачвам баир на ниска скорост с много гас но спира да свети сам след извесно каране (на гас пак на бензин не я прехвърлям).
×