Jump to content

nikolasko

Фен
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно nikolasko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  1. Може би имаш въздух в системата - щом се налага няколко пъти да напомпваш. Провери маркучите, връзките. Вероятноста с маркуча е " много вероятна"
  2. Вибрации при 120км/ч

    ъгъла на сходимост "държи " колелото под някъкъв ъгъл спрямо пътя, а съпротивлението на пътя се опитва да го "изправи". От това условно движение на колелото "наляво - надясно" осигурено от разбития кормилен накрайник, се усеща почукване и вибрации във волана.
  3. Вибрации при 120км/ч

    Причните са няколко: 1. ъгъл на сходимост 2. съпротивление на пътя
  4. Вибрации при 120км/ч

    При изкривени дискове, когато се натисне съвсем леко спирачките тресенето се усеща доста добре, но по време на движение................ няма логика. Кормилен накрайник - усеща се леко на волана м/у 80 - 120км/h. Ако се пусне волана (което не е съвсем безопсано ) се вижда как волана " играе".
  5. Вибрации при 120км/ч

    аз залагам на разбити кормилни накрайници
  6. Авариен режим VSA+

    ако има възможност да се пръсне в самия сензор и по този начи да се почистят контактите му.
  7. Авариен режим VSA+

    Здравей Преди няколко дена ми се случи същото и на мен. Само че, грешките бяха само Р2138 и 83-1 - свързани с сензора на педала. Преди това с малко подадена газ колата "предърпваше". Реших да тръгна по-най лесния начин - извадих буксата и я напръсках с контактен спрей..... и о чудо засега всичко е окей. Иначе като се зачетох из чуждите форуми решението е нов сензор който сигурно няма да е много евтин. Пробвай това.
  8. Относно спирачни апарати

    Ако е от спирачни апарати коелата трябв да греят.... пък и от време на време
  9. Верига - N22A2

    Ако колата е над 180000 км, започвай да се ослушваш за верига и внимавай да не ти светне червената лампа за маслото - почти сигурен знак за скъсана верига. И смяната на веригата не като да се смени ремък - поне в цифрово изражение като пари.
  10. Би трябвало да се намира в дясното огледало.
  11. По-практично е ( и по-изгодно) при такъв проблем първо да се проверят гумите, накрайниците и най-накрая каретата.
  12. Налягане на климатика

    Сложил съм точно толкова фреон и 5% масло. Машината има Автоматичен режим и просто се задава марка , модел .... и т.н. Заложеното к-во в базата данни на машината е толкова 475 гр. Направих ресет ( с комбинацията от копчетата - само този начин знам), но положението е същото (може и аз да си внушавам).
  13. Налягане на климатика

    Според мен не охлажда добре купето, когата работи на AUTO, на 22С ( например). Започвам да си мисля, че проблема е в управлението на климатроника. Не знам още как да го ревизирам. Климатика съм го заредил както трябва - с к-во фреон и масло съгласно спецификацията. Просто не знам логиката на работа на климатроника (кои са сензорите и кой какво прави).
  14. Налягане на климатика

    Наляганията са ми добре. Сега остава да проверя сензорите за температурата в купето.
  15. Колеги, Някой знае ли какво трябва да е налегането в климатичната система (Високо - Ниско)?
×