Jump to content

nikolasko

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно nikolasko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. няма я ролка Т всичко друго си е както на първата схема .... и ремъка е по-къс.
  2. И обтяжната е разглобяемя
  3. Здравейте колеги, Може ли някой да сподели опит от демонтаж на алтернатор HONDA CR-V 2.2 ICTDI. Няма смисъл да откривам топлата вода :) След като се поразмислих се насочих към демонтаж на горния десен тампон( след като се подпре двигателя),с цел да се освободи място. Но може би има и по-лесен начин.
  4. Може би имаш въздух в системата - щом се налага няколко пъти да напомпваш. Провери маркучите, връзките. Вероятноста с маркуча е " много вероятна"
  5. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    ъгъла на сходимост "държи " колелото под някъкъв ъгъл спрямо пътя, а съпротивлението на пътя се опитва да го "изправи". От това условно движение на колелото "наляво - надясно" осигурено от разбития кормилен накрайник, се усеща почукване и вибрации във волана.
  6. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    Причните са няколко: 1. ъгъл на сходимост 2. съпротивление на пътя
  7. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    При изкривени дискове, когато се натисне съвсем леко спирачките тресенето се усеща доста добре, но по време на движение................ няма логика. Кормилен накрайник - усеща се леко на волана м/у 80 - 120км/h. Ако се пусне волана (което не е съвсем безопсано ) се вижда как волана " играе".
  8. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    аз залагам на разбити кормилни накрайници
  9. nikolasko

    Авариен режим VSA+

    ако има възможност да се пръсне в самия сензор и по този начи да се почистят контактите му.
  10. nikolasko

    Авариен режим VSA+

    Здравей Преди няколко дена ми се случи същото и на мен. Само че, грешките бяха само Р2138 и 83-1 - свързани с сензора на педала. Преди това с малко подадена газ колата "предърпваше". Реших да тръгна по-най лесния начин - извадих буксата и я напръсках с контактен спрей..... и о чудо засега всичко е окей. Иначе като се зачетох из чуждите форуми решението е нов сензор който сигурно няма да е много евтин. Пробвай това.
  11. nikolasko

    Относно спирачни апарати

    Ако е от спирачни апарати коелата трябв да греят.... пък и от време на време
  12. nikolasko

    Верига - N22A2

    Ако колата е над 180000 км, започвай да се ослушваш за верига и внимавай да не ти светне червената лампа за маслото - почти сигурен знак за скъсана верига. И смяната на веригата не като да се смени ремък - поне в цифрово изражение като пари.
  13. Би трябвало да се намира в дясното огледало.
  14. По-практично е ( и по-изгодно) при такъв проблем първо да се проверят гумите, накрайниците и най-накрая каретата.
  15. nikolasko

    Налягане на климатика

    Сложил съм точно толкова фреон и 5% масло. Машината има Автоматичен режим и просто се задава марка , модел .... и т.н. Заложеното к-во в базата данни на машината е толкова 475 гр. Направих ресет ( с комбинацията от копчетата - само този начин знам), но положението е същото (може и аз да си внушавам).
×