Jump to content

nikolasko

Фен
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About nikolasko

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ново оргинално каре (карета- защото най вероятно няма да познаят кое трябва да се смени) и проблема е решен. Е скъпичко.......
  2. Симптомите са : След 180 000 е пътник . Според мен проблема е в малката верига (логично е тя да се износи по бързо). Когато сменях веригите след като се скъса тази която задвижва маслента помпа - агренажната нямаще никъкво удължаване, спрямо оригиналната (чисто нова). Но малката верига се беше удължила близо 7 мм.
  3. Според мен единствената разлика спрямо някои други автомобили е наличието на така нареченото " Магаре" което трябва да се свали. За това е необходим задължително подемник.
  4. Сваля се амортисьора и ще ти трябва скоба за да се освободи тампона от прожината.
  5. И при мен след подмяната започна да се чува това "пукане" и то само от дясно, но аз го отдадоха на това,че частите не са оригинални (тампон + лагер). Ако някой се е сблъсквал с този проблем - нека сподели.
  6. Само да уточня има значение как се монтират ( ляв десен). Аз за 5 години съм сменил три к-т и сега ми предстои пак подмяна. Почвам да се замислям за амортисьори, но ще е скъп експеримент.
  7. Тогава най вероятно няма гориво към дюзите
  8. Какъв е цвета на дима които излиза от аспуха докато се опитваш да запали? Има ли характерния мирис на неизгоряла нафта?
  9. При такова биене със сигурност трябва да имаш теч от семеринга на КВ. (ако е радиално) Къде се намират аксиалните лагери на КВ при този двигател ?
  10. И какво успокоява този " успокоител" ?
  11. А "третия такт" горене и разширение....
  12. Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре.
  13. няма я ролка Т всичко друго си е както на първата схема .... и ремъка е по-къс.
  14. И обтяжната е разглобяемя
  15. Здравейте колеги, Може ли някой да сподели опит от демонтаж на алтернатор HONDA CR-V 2.2 ICTDI. Няма смисъл да откривам топлата вода :) След като се поразмислих се насочих към демонтаж на горния десен тампон( след като се подпре двигателя),с цел да се освободи място. Но може би има и по-лесен начин.
×