Jump to content

nikolasko

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно nikolasko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Тогава най вероятно няма гориво към дюзите
  2. Какъв е цвета на дима които излиза от аспуха докато се опитваш да запали? Има ли характерния мирис на неизгоряла нафта?
  3. При такова биене със сигурност трябва да имаш теч от семеринга на КВ. (ако е радиално) Къде се намират аксиалните лагери на КВ при този двигател ?
  4. И какво успокоява този " успокоител" ?
  5. А "третия такт" горене и разширение....
  6. Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре.
  7. няма я ролка Т всичко друго си е както на първата схема .... и ремъка е по-къс.
  8. И обтяжната е разглобяемя
  9. Здравейте колеги, Може ли някой да сподели опит от демонтаж на алтернатор HONDA CR-V 2.2 ICTDI. Няма смисъл да откривам топлата вода :) След като се поразмислих се насочих към демонтаж на горния десен тампон( след като се подпре двигателя),с цел да се освободи място. Но може би има и по-лесен начин.
  10. Може би имаш въздух в системата - щом се налага няколко пъти да напомпваш. Провери маркучите, връзките. Вероятноста с маркуча е " много вероятна"
  11. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    ъгъла на сходимост "държи " колелото под някъкъв ъгъл спрямо пътя, а съпротивлението на пътя се опитва да го "изправи". От това условно движение на колелото "наляво - надясно" осигурено от разбития кормилен накрайник, се усеща почукване и вибрации във волана.
  12. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    Причните са няколко: 1. ъгъл на сходимост 2. съпротивление на пътя
  13. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    При изкривени дискове, когато се натисне съвсем леко спирачките тресенето се усеща доста добре, но по време на движение................ няма логика. Кормилен накрайник - усеща се леко на волана м/у 80 - 120км/h. Ако се пусне волана (което не е съвсем безопсано ) се вижда как волана " играе".
  14. nikolasko

    Вибрации при 120км/ч

    аз залагам на разбити кормилни накрайници
  15. nikolasko

    Авариен режим VSA+

    ако има възможност да се пръсне в самия сензор и по този начи да се почистят контактите му.
×