Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.02.2019 in all areas

  1. 3 точки
    ООО много даже се оплескаха и се омотаха кат пиле у калчища . А и ще става по зле.
  2. 2 точки
    Тази някаква добавка където си я сложил ( не казваш за каква цел е), може да ти е подкарала боклуците от резервоара и ти се е задръстил горивния филтър - който въобще сменявал ли си го някога? Не е невъзможно , да си сипал и калпава нафта от някъде и да се е стегнала по горивната система, затова както ти казаха колегите, вкарай я ако можеш в подземен топъл гараж, на някой хотел за тази нощ и утре би трябвало да нямаш проблем. Горивния филтър си има подгрев и ако той работи, като запалиш колата, не би трябвало да имаш проблем после, стига запушването/замръзването, да не се е получило някъде по горивния път от резервоара до филтъра.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Виждат се разсейки на слепени фини фракции замърсявания от ядрото, които са достигнали зоната на дифузия, но като цяло маслото е още доста чисто. Замърсяването е равномерно разпределено. Обводняване липсва - логично, предвид режима ти. Обработил съм втората снимка. Следващи път снимаш при абсолютно същите условия.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Не само че това, ами и дават грешни препоръки. За другата ми кола за ръчката препоръчват API GL-5 SAE 75W-90, без да отчетат факта, че с такова масло синхронизаторите много бързо ще си отидат. Аматьори.
  7. 1 точка
    https://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CONVERTER-CAT-TYPE-APPROVED-OEM-QUALITY-FOR-HONDA-HA6027T/233014313922?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3ACR-V&epid=26003792084&hash=item3640bc43c2:g:zA8AAOSwa~Fb9LjH:rk:115:pf:0 Ето един евтин катализатор, пише, че е до 2006г., въпреки, че на твоя май нищо му няма, намери едно средно втора употреба или ново и смени задното и Ша си караш и шси пеИш!
  8. 1 точка
    Вече две год колега смени и 4те пружини и колата е видимо по-добре и не е увиснали задницата . Преди беше като стойката на немска овчарка. Подложките вдигат колата но влошават окачването отзад,имат минуси да пружини те по голяма инвестиция но всеки решава кое и как според джоба си.Има и умора на метала на пружината с подложка това не се решава.
  9. 1 точка
    То нямаше нужда от разследване. Само като видиш че за всички двигатели и особено за дизеловия, дават еднакво масло, ти става ясно че нищо не им е ясно.
  10. 1 точка
    И конденз в гърнето което вече е парче лед.Плати на някой и е вкарайте на топло и сутринта запали ли не я гаси.Оправи багажа и в къщи. Иначе на пролет.
  11. 1 точка
    Замръзнала ти е нафтата. Трябвало е предварително, преди да тръгнеш за Боровец, да сипеш противозамръзваща добавка. Има хубави добавки на Бардал. Сега по горивопроводите и горивния филтър вече е станала на грес и не знам как ще я разтопиш. Някои, при такова положение, препоръчват да налееш в резервоара известно количество бензин. Но аз не мога да кажа колко е обосновано. Иначе си трябва топло място. Гараж или подземен паркинг, за да се втечнят фракциите. Ако може да обдухаш горивния филтър с топъл въздух от някъде, поне там да се втечни горивото... Това е моето мнение.
  12. 1 точка
    След дълго умуване проблема се оказа наистина компютър. Смених компа + чипа от стария и колата просто запали. Причините за повредата на процесора остават неясни. Благодаря на всички, които се включиха и помогнаха с полезна информация. Във форума има хора с опит и с желание да споделят мнение как да се реши даден проблем.
  13. 1 точка
    Това черното се сменя това де си го рязал иго изхвърли . около 14 лева е гарнитурата с трите о-ринга"
  14. 1 точка
    Както обещах, качвам следващите проби. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата- 3050км. Пробата е взета по идентичен начин, като този път снимките са правени на естествена светлина. Няма промяна в условията на шофиране.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Капачето си остава на клапана, който е прикрепен с три болта към главата. Двете букси ги откачи внимателно след като първо ги свалиш от стойката им. За по лесен достъп се сваля стойката на маркуча на хидравликата закрепена на капака на клапаните. Продават се от 16 до 21 лева е нормална цена на кпято може да се купят. Утре ще погледна в магазина, мисля че ми бяха останали.
  17. 1 точка
    Или 16 Нютона ма иди бръкни на някоя.
  18. 1 точка
    Така и така колата беше извън строя няколко дена, та реших да разширя малко ремонта. След разглабяне на съединителя се оказа, че маховика няма луфтове, а и нямаше тропане и вибрации преди това, така че по финансови причини реших да сменя само феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Рейката сълзеше още откакто купих колата, та тя замина за рециклиране. И понеже имаше някой накрайници с луфт, други със скъсан маншон смених всичките. Маркуча за високо налягане прокапа и той преди месец, така че го дадох и него да ми изработят друг. Смених и маслата на скоростна кутия, хидравлика и диференциал. И сега равносметката 1. Комплект съединител на LUK /феродов и притискателен диск + аксиален лагер/ = 295 лв. 2. Рециклиране на рейка в ТУ София = 220 лв. + 20 лв. за куриерски разходи 3. Изработване на хидравличен маркуч = 40 лв. 4. Комплект 4 бр. външни и вътрешни накрайници на Swag = 92 лв. 5. Масла от Бултрако - 3л. за ск. кутия; 2 л. за диференциал; 1 л. за хидравлика = 200 лв. 6. Предстои стенд на предницата предполагам за около 30 лв. Общо всичко излезе 900 лв. + някой лев за работата на майстора /тях не ги споменавам, защото сме роднини и сумата е символична/. След смяната съединителя стана някак по-различен, по-леко се натиска, отделя по-ниско, абе промени се към по-добре. Хидравликата стана осезаемо по-лека. Скорстите влизат по-лесно, направо се плъзгат. Мога да кажа, че съм доволен от резултата, ако можеше и без пари да е, щеше да е още по-добре, но има едно НО. Още не знам от какво, но звука в купето се увеличи, бръмчи като при леко извадено или пробито гърне. Подобна промяна ми се е случвала на друга кола при скъсана гарнитура на генерацията, но при сегашните ремонти нищо по изпускателната система не е пипано. Бученето е при подаване на газ, при ускорение. Не е тропане, не е виене, не тресе, а си е буквално бучене като не добре обезшумен автомобил. Някой, ако има някакви идеи какво може да е, нека сподели, защото нямаше време да огледаме, а ме дразни това нещо.
  19. 1 точка
    1. По-продължително шофиране извънградско между 2000 - 3000 оборота. Добре е прехода да е над 50 км. 2. Принудителна регенерация в оторизиран сервиз. 3. Сваляне и почистване на DPF-а. Има тема във форума. 4. Закупуване на нов или в добро състояние DPF. 5. Премахване на DPF.
  20. 1 точка
    Докато има шарани, ще има и тарикати. Смяната на масло в сервиз на Хонда в Германия НЕ струва минимум 400€. При дилъра където аз ходя, цените са както следва: 1) смяна масло труд - 29,92€ 2) такса за старото масло - 4,70€ (0,94€/л) 3) маслен филтър - 14,28€ 4) уплътнител пробка - 0,51€ Общо без ДДС - 49,41€. Общо с ДДС - 58,80€. Маслото си го нося сам - 50€. Общо - около 110€. До сега най-голяма сметка, която съм плащал е била за сервизно обслужване А/В/К/2/22/5 - 389,15€ с ДДС, като 125,65€ са били за заместващ автомобил за 5 дни, който стоя на практика на паркинга на едно летище, защото трябваше спешно да съм на другия край на Германия. ATU са най-мизерната верига сервизи в Германия, има и много изписано в интернет за тях. Не познавам нормален човек, който да си оставя колата за сервиз/ремонт там.
  21. 1 точка
    Минал е 300 км. Предстои да мине 2000км и ще го смени. Споко!
  22. 1 точка
    Предвидено е за случаите, когато возиш дете в столче.
  23. 1 точка
    Пасажерския еърбег се изключва, ако возиш детско столче на предната седалка защото може да нанесе повече щети на детето при инцидент отколкото без него. Така че не е съвсем безполезен.
  24. 1 точка
    Да се включа и аз с някой акъл Дълго време се вглъбявах в себе си, ядосвах се и страдах за това как сами си прецакваме държавата, как не ни е грижа дали ни газят, мачкат, лъжат и дупят. Бях изпаднал в една такава депресия даже бих казал, мислех си как ако имам дете някой ден, жена ми ще трябва да бута количката по улицата, защото по тротоара са колите, как ще ходи на училище при положение че там е пълно с наркомани и пороци. Мислех ги всичките тези неща, гледах и неспирах да се терзая как най-красивите кътчета на България са замърсени от нашето нехайство и безхаберие, как на най-непристъпните върхове има консервени кутий от 73 г. и обекли на вафла мура. Как никой не зачита и не помага на възрастните хора. И така си мина известно време в депресия и терзания. От известно време се опитвам да правя всичко което зависи от мен и с което мога да променя дори и на йота света около мен. Примери много, но ето няколко: Дразни ме че няма къде да се ходи по тротоара - Спрях да спирам на тротоара, независимо какво ще ми коства това, обикалям търся и в 100 % от случайте намирам къде да спра. Има боклук в планината или на улицата пред входа, който ме дрази, гледам да го прибера и изхвърля. Започнах да поздравявам и да питам по-възрастните хора имат ли нужда от нещо от помощ или от нещо друго било то в блока или в магазина. И така малко по малко се опитвам да правя нещо конструктивно, продължавам да се оплаквам и да виждам всичките ъпсурди, които са ни заобиколили но сякаш е една идея по-добре особено когато успея да повлиая на ситуацията. Мисля че всеки един от нас, които сме недоволни от това което ни обгражда, е редно да се опита да го промени. Когато караме по пътищата и видим 10 или 100 пъти някой да не подава мигач и ние спираме да подаваме, това са личните ми наблюдения разбира се. Същото е и с даването на предимство. Ако и при вас е така опитайте да се контролирате и да сте съзнателни. Ако се стремим към някаква промяна, то тя наистина ще се случи просто мисля трябва да започне с много малки неща при всеки един от хората които я желаят, промяната, не луканката
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Много по-умно е да се ползва евтино масло със къс пробег.Причината е ,че дали с ДПФ или без инжекторите пикаят и разреждат маслото. Така в отношение лев/км ще имаме по-малко износване при по-честа смяна..
  27. 1 точка
    И аз не слагам лак.Минавам си ги с 2000 и после финиш от 3М.....30 мин на ръка без машина.
  28. 0 точки
    Здравейте, не зная дали е подходящо да пускам подобна тема, както и дали това е правилният раздел, но реших да предупредя колегите от форума и да споделя негативния си опит, който имах с едно частно лице. Въпросното лице се казва Красимир, от Берковица е, телефонният му номер е 0884 156 080. По принцип твърди, че търси 18-ки джанти за ЦР-В 4-то поколение. Тъй като не бил в София, действа чрез свое "доверено лице", Даниел (номер 0886 837 990). Историята накратко - бях пуснал обява за моите 18-ки, ОЕМ-джанти на ЦР-В трето поколение. След множество разговори, пазарлъци и какво ли още не от страна на Красимир и "довереното му лице" постигнахме съгласие за цената на сделката. Имахме уговорка за получаването на джантите от тях, като дори се бях съгласил да отида в другия край на София, за да ги закарам лично до избрана от тях гумаджийница. Часове преди сделката ми се обадиха като твърдяха, че в джантите нямало индикатор за налягането на гумите, поради което нямало да ги вземат. Както запознатите от Вас знаят, нито един модел на ЦР-В няма такъв индикатор, тъй като данни се вземат от индикатор в ABS-а. След като им казах това, въпросното лице каза, че жена му не харесвала дизайна на джантите, за това нямало да ги вземе... Надявам се да не си губите времето с въпросните индивиди. Поздрави, Д.
  29. 0 точки
    Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите. Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.
  30. 0 точки
    И аз си мислех дали да не драснем 1 писъмце на омбудсмана, но като гледам че всеки тук се спасява поединично, реших че няма да се хареса на аудиторията. За подобен протест е нужна масовост. Ако тръгнем по "трънливия път" обаче, вярвам че и поединично спасилите се ще я подкрепят. Нужен ни е някой юридически грамотен, да проучи законово казуса и да знае как да го представи и къде да го атакува - дано имаме такъв. Като за начало не пречи и да си лепнем по едно А4 на страничните задни стъкла с примерен текст: "Аз съм против непризнаването от държавната администрация на Евро сертификата за този автомобил".
  31. 0 точки
    Имам лично мнение-френски не. И това са свещи на не повече от 5-10 хил км. Не помня точно че беше отдавна.
  32. 0 точки
    https://forums.hondabg.com/topic/106199-android-multimedia-за-акорд-7-фейслифт-дизел/?tab=comments#comment-1057511349
  33. 0 точки
    Как така нямаш средно гърне? Колкото повече "рационализации" правиш по тия кола тъпкана с електроника и датчици, толкова повече рискуваш да заприличаш на гърмяща коледна елха и накрая като теглиш чертата парите който си дал за този ефект, ще са толкова колкото да си възстановиш системата. От опит ти казвам, не се занимавай с експерименти да превърнеш колата в трактор, нито е толкова скъпо нито сложно, дори и с втора употреба.
  34. 0 точки
    ами 1. Зацапана геометрия - може да се провери на ръка има достъп става бързо .(чисти се с carboncleaner - за 50 лв или сваляш турбото) 2.заминал актуатор ( до сега няма такъв случай) 3.развален вакумен соленоид (N75), ако номер 1 е ОК , това управлява геометрията чрез движението на актуатора .Купуваш Нов за 70-80лв тва на прост език .и при мен геометрията се зацапва когато е студено и се кара само в града
  35. 0 точки
    - Жена, какво правиш в къщи? - Не виждаш ли, мия чинии. - Е, времето е така приятно, излез навън - измий колата.
  36. 0 точки
    Подсети ме за 1 стар виц. Висят на оградата 2-ма затворници и зяпат минувачите. Единият изнасилвач, а другият садист. Минава готина мадама и първият казва - Малеее, тая ако ми падне... - И бой, бой, бой - добавя вторият.
  37. 0 точки
    Здравейте, Климатроника работи перфектно, технически проблеми няма. За 6 години си има течност колкото и когато беше в магазина. Всичко е по спецификации. Точно спецификациите и начина на работа не ми харесва, предпочитам обикновен климатик, по-удобно ми е да задавам сам настройките и не ми харесва компресора да се включва когато навън е "стайна" температура. Затова и писах мнение, тази екстра не ми е нужна. Барабар със всичките му функции, зони, и прочее изкуствен интелект. Само дето Бултрако не предлагаха по-ниско ниво на оборудване за това возило. Не съм целил да развивам дискусия, само да отговоря на първоначалния въпрос.
  38. 0 точки
    Иванчо поканил Марийка да учат по математика. По едно време Марийка казала: - Ох, стана ми много топло ще си сваля блузката. - и си я свалила. След малко казала: - Ох, тука наистина много топло - и си свалила, и гащичките. Постояли още малко време така и Марийка пак се обадила: - Ох, направо ще сваля всичко че заврях. След малко Иванчо казал: - Марийке, чакай малко, ей сега се вращам. Излязъл Иванчо в коридора погледнал през ключалката и си казал: - Малеее.., таз' ако ми паднеееее...
  39. 0 точки
    Аз оня ден я качих на 4ри джанти от Москвич, за да го сменя.
  40. 0 точки
    Мани не оди при фена ,виждал е хрв само в ютуб и на картинка. Най много ти намери още проблеми и да те е яд после.
  41. 0 точки
    Чак пък да имам проблем защото не ми харесва... Може ти да си имаш проблем че те кефи.... Или пък да е въпрос на вкус. Или да не правиш разлика между климатик и климатроник. Климатика се настройва къде да духа, колко силно и каква температура. Климатроника само му казваш колко градуса искаш да се УСЕЩА, всичко останало си решава сам. Включително колко градуса реално да направи. Взема предвид темп отвън, датчик за слънце и тн. Обаче като пусне духалките на макс в очите е гадно. Като изгрее слънцето и свали рязко градусите с 2-3 пак не ме радва.... И винаги, задължително е включен климатик докато е на ауто. Може да му дадеш и ръчно всички настройки, обаче не ги помни следващия път като го включиш. Това пък с двузоновото е още по-голяма глупост. Като ъгъл за пикаещи и непикаещи в басейна.....
  42. 0 точки
    И винаги го имам и на склад.
  43. 0 точки
    Теоретичен изпит за книжка. - Как се осъществява спиране с помощта на двигателя? - Спирането е поетапно. Първо спира номера, после бронята, след нея радиатора и чак тогава започва същинското спиране с двигателя.
  44. 0 точки
    Здравейте отново, с известно закъснение искам да ви разкажа как се справих с моя проблем с моторчето на парното. Така, тази процедура с демонтажа на таблото доста ме притесни и затова реших първо да опитам по мързеливия начин. Така след доста грешни подходи към разглобяването, ще ви кажа каква е последователностана демонтажа: 1. Демонтирах конзолата ( капака ) където е ръчната , има два болта отпред и два болта отзад от двете страни, с местенето на седалките напред и назад си освобождавате поле за работа, като предварително махате декоративните капачки и внимавайте когато ги монтирате. След като освободите болтовете в предната страна има закопчаване към централната конзола, затова в предната част трябва да се повдигне за да се откопчае, след което разкачате кабела и демонтирате с леки движения, като повдигате и сваляте ръчната. 2. Централната конзола в предната си част долу, до педала на газта и от другата страна има по един клипс, натиснете централната част с малка отверка , след което ги извадете. За да е извадите с придърпване назад, като внимавате за щипките, е необходимо да разкачите и капака под кормилото , поне в часта до централната конзола, така че да не ви пречи. 3. Педала на газта се държи на два болта , той е електрически, издърпвате кабела който е свързан към блока на педала, който всъщност и трябва да демонтирате, ще ви трябва глух ключ с малко удължение, след което го вадите и го издървате назад и нека падне върху стелката. 4 Следващата съпка е демонтажа на регулатора на клапата за управлението на потока на вуздуха, хубаво е да го демонтирате в едно с металната рамка, но ще ви е доста трудно, има един винт който е малко скрит и трудно се достъпва, може и първо регулатора а после рамката, винтовете са по 3 бр. и са различни. И в двата случая ще заемате доста необичайни стойки. 5. И последно демонтаж на причината за това занимание. Хванато е с 4 винта, три в основата и един в издадената част, внимавайте да не ги изтървете, че могат да паднат и под мокета или към филтъра. Придърпвате леко моторчето и с малко нагаждане го изваждате. От тук натаък ако сте си взели моторче втора употреба ок, ако не, го носете да го ремонтират. На мойто силно се надявах да са четките , да ги сменя и затварям, да ама не, тя кривотията трябва да е на мах. Четките бяха наполовина, но бяха износени на криво, а за ротора не ми се говори, беше изяден седловидно. Та нали трябва да се износват четките, а не ротора, какво е това японско ( английско ) дело незнам , не е редно да е така. И така тръгнах да търся фирма в Пловдив, която да го ремонтира, и намерих казва се ЕЛКОМ, намира се зад бившата Белодробна болница, на последния сфетофар преди колелото на Скобелева майка завиваш в дясно и така докато асфалтовия път прави десен завой, точно преди него вдясно. Сградата е малко като от соца, но пък майсторите работят, смениха ми намотките, колектора, четките, стана като ново - надявам се. В началото малко свиреше, но може би докато се напаснат четките, сега след две седмици утихна. Сглобяването по обратния ред и повече търпение, само се чудя какво ли щеше да бъде да се демонтира таблото, дали щеше да е по лесно, ако някой го е правил нека пише.
  45. 0 точки
    От старите бисери по соца: Бележка на жена до мъжа и от село Куртово Конаре, отивайки да прекопае и полее лехите със сюблимния за българина зеленчук: "На чесъна съм, не ме търси! Забъркай на прасето, яж и ти!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...