Jump to content

Mitashki13

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Mitashki13

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здрасти, между другото търсих в този мануел, но не откривах това което ме интересуваше, чак сега го открих в Обслужване. Благодаря.
  2. Здравейте, търся информация относно усилието на затягане на свещи на CRV III 2.0i 150p.s. бензин. Ако е възможно да ме насочите къде да го видя или ми кажете. Благодаря.
  3. Ами честно да ти кажа, НЕ. На втората снимка частично отрязаното бяло зъбно колело управлява клапата, предполагам ако се махне капака под него, може и да имаш успех. Всичко е предположения.
  4. Здравейте отново, с известно закъснение искам да ви разкажа как се справих с моя проблем с моторчето на парното. Така, тази процедура с демонтажа на таблото доста ме притесни и затова реших първо да опитам по мързеливия начин. Така след доста грешни подходи към разглобяването, ще ви кажа каква е последователностана демонтажа: 1. Демонтирах конзолата ( капака ) където е ръчната , има два болта отпред и два болта отзад от двете страни, с местенето на седалките напред и назад си освобождавате поле за работа, като предварително махате декоративните капачки и внимавайте когато ги монтирате. След като освободите болтовете в предната страна има закопчаване към централната конзола, затова в предната част трябва да се повдигне за да се откопчае, след което разкачате кабела и демонтирате с леки движения, като повдигате и сваляте ръчната. 2. Централната конзола в предната си част долу, до педала на газта и от другата страна има по един клипс, натиснете централната част с малка отверка , след което ги извадете. За да е извадите с придърпване назад, като внимавате за щипките, е необходимо да разкачите и капака под кормилото , поне в часта до централната конзола, така че да не ви пречи. 3. Педала на газта се държи на два болта , той е електрически, издърпвате кабела който е свързан към блока на педала, който всъщност и трябва да демонтирате, ще ви трябва глух ключ с малко удължение, след което го вадите и го издървате назад и нека падне върху стелката. 4 Следващата съпка е демонтажа на регулатора на клапата за управлението на потока на вуздуха, хубаво е да го демонтирате в едно с металната рамка, но ще ви е доста трудно, има един винт който е малко скрит и трудно се достъпва, може и първо регулатора а после рамката, винтовете са по 3 бр. и са различни. И в двата случая ще заемате доста необичайни стойки. 5. И последно демонтаж на причината за това занимание. Хванато е с 4 винта, три в основата и един в издадената част, внимавайте да не ги изтървете, че могат да паднат и под мокета или към филтъра. Придърпвате леко моторчето и с малко нагаждане го изваждате. От тук натаък ако сте си взели моторче втора употреба ок, ако не, го носете да го ремонтират. На мойто силно се надявах да са четките , да ги сменя и затварям, да ама не, тя кривотията трябва да е на мах. Четките бяха наполовина, но бяха износени на криво, а за ротора не ми се говори, беше изяден седловидно. Та нали трябва да се износват четките, а не ротора, какво е това японско ( английско ) дело незнам , не е редно да е така. И така тръгнах да търся фирма в Пловдив, която да го ремонтира, и намерих казва се ЕЛКОМ, намира се зад бившата Белодробна болница, на последния сфетофар преди колелото на Скобелева майка завиваш в дясно и така докато асфалтовия път прави десен завой, точно преди него вдясно. Сградата е малко като от соца, но пък майсторите работят, смениха ми намотките, колектора, четките, стана като ново - надявам се. В началото малко свиреше, но може би докато се напаснат четките, сега след две седмици утихна. Сглобяването по обратния ред и повече търпение, само се чудя какво ли щеше да бъде да се демонтира таблото, дали щеше да е по лесно, ако някой го е правил нека пише.
  5. Благодаря, то че е за смяна за смяна е, но сега през уикенда ще се опитаме да се преборим, би трябвало и при дизела и при 1.8 двигатели де е на същото кофти място. Ще дерзаем.
  6. Здравейте, отскоро се сдобихме със сивика хечбек 5D, но за жалост след като е взехме, още не се бяхме прибрали и парното спря да духа изобщо. След което четохме из форума, но не открихме инфото, което ни тябваше за локацията на моторчето и останалите прилежащи елементи от системата за отопление и вентилация. Междувременно прегледах сайтовете за ново, просто информативно в какви граници ценово варира, излезнаха различни по вид , сигурно за различните модели. Може би трябва да спомена, че е модел след фейслифт 2009, двигателя е i-vtec и е 100 кс. Видях няколко ръководства и на тях е дадено, че моторчето е под жабката, което много ме зарадва, но уви не беше там. Тъй като нямах представа къде е започнахме да махаме едно по едно, първо се опитахме да махнем жабката , но не става, махнахме централната колона от двете части и след това жабката е доизкарахме. При огледа се оказа че моторчето се намира под централните въздуховоди за обдухване на предното стъкло (гледа се от страна на водача горе над радиатора за климатика ) . Проследих кабелите и откирих от къде е управлението на моторчето ( горе вдясно от филтъра на купето от страна та на пасажера). След кратка диагностика открихме, че 12 В стигат до моторчето , но то не върти. Реших да се обадя за моторче втора употреба, взех тел. на човек който продава сивик на части, той ми каза че моторчето все още е на колата и не е свалено, защото трябва да се свали първо таблото, каза мога да ти го продам но ще ти струва по скъпо, заради демонтажа на таблото, при което аз изтръпнах, не заради това че ще стува по скъпо, а по скоро заради необходимостта от свалянето на таблото. Само като си помисля колко бели могат да станат. Та някакви идеи, ако някой има нека сподели, моля.
  7. Здрасти, от скоро имам CR-V бензин с газова уредба ,  но малко е тромаво. Спомена че в Пловдив са ти дигнали конете, къде е този майстор, само с това ли се занимава, дали знаеш и за майстор който е вещ в ремонта на Хонда, че имам малка нужда. Благодаря ти предварително. Поздрави.

    1. Nasko78

      Nasko78

      Здравей колега! Да не разбра на майстора в Пловдив някакви кординати

    2. Mitashki13

      Mitashki13

      За съжаление  не, не ми отговориха и нямам нужната информация, попитай и ти може да имаш успех , човека е  - marinpopov.

    3. Mitashki13

      Mitashki13

      Писах отново и колегата отговори.

       

×
×
  • Създай нов...