Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.02.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Радо, вечният оптимист и доброжелател, липсваше ми присъствието и подкрепата Ви Не смятам, че дължа обяснения на никой, но за пълнота на изложението - колата е 23 500, останалото е личен избор. Всеки си преценява как се разполага. Аз смятам да спестя от обслужване в следващите 2-4 години, тъй че, за мен си струва, кефи ме, парите са си мои и аз си решавам как ги изкарвам и харча. Бях тръгнал да излагам гледната ми точка за оценката на риска и паричното му остойностяване, но реших, че подобен коментар не заслужава повече внимание. Отново, моля да се заключи темата, тъй като се вулгализира.
  2. 2 точки
    Той колегата не пише нищо в темата си.По всяка вероятност е търговец и търси решение на автомобила си преди да го продаде.Такава незаинтересованост за темата си го правят само те и не само в този форум.
  3. 2 точки
    Цецо, и да изключим усещането, заводските данни, както и дино-тестове (някои ги има и във форума) показват, че автоматът е по-бавен. Нито хората с АТ имат интерес да постват графики на по-малко мощност, нито Хонда – да обявява по-бавно ускорение на автомата.
  4. 2 точки
    Привет, другари. Взех ЦР-В-то. Беше обявено в Mobile.de за 12,450 евро, по телефона като им се обадих и им обясних, че е за експорт, ми смъкнаха на 12000 евро, тъй като няма да ползвам гаранцията по закон/договор. (Трепети, полет, братовчед на жената, немскоговорящ). Отиваме, гледаме, истинско, мирише на ново, фактури всички от началото, 2 собственика. Истинско. Караме, чудя се, решавам, вземам, няма допълнителна отстъпка, истински 48,330 км., доказуеми. Имаше табелка на таблото 13,900 евра. Превеждам пари с експресен превод (35 евро от ПроКредит банк (България) ЕАД), осчетоводява се от банката ми за 15 мин. Добре, ама банката на купувача не осчетоводява плащането...часът става 15.45 местно, 16.45 българско време. Онези викат, няма да ти дадем колата, докато не видим пари. Драма! Братчета на жената се подписва като гарант, че ще получат парите...вземаме колата. Проблем - нямат оригиналните талони - имали овърдрафт, банката им ги държала, щели понеделник да ги имат. Драма. Нерви. Оставам до събота. Събота талони йок, понеделник ела. Пробвам да си изкарам червени номера в КАТ, стигам до началничка - сопри се, има правила, не става, с копия от талони само жълти номера. Понеделник - талони, найн. Шайсе, човек! Нерви. Звъня на колега от офиса ни във Франкфурт да им дърпа ушите, пише мейли. Вторник в 8.30 вземам талони, продавачът МУХАМЕД ФАРИД АБДХХФСА АРИ (OR SOMETHING) идва с мен в КАТ, съдейства за процедурата. Тръгвам си. АзСъм - прегледах интернеда многократно, бях набелязал 3 броя ЦРВ, 166кс. 2009-2010 г. Реших да отида и да видя този във Франкфурт, защото там имам роднина по линия на жената. Оказа се, че ако не беше той, щях да съм се нашил с още 500 евро за хотел и храна, щото стоях още 4 дена.. Пътят беше ок, в Сърбия ни пра ега-ти снежната буря. ЦРВ-то с 10-годишни зимни гуми се държа добре, аз бях малко драма, кума ми (дойде за подкрепа) държа печено, но над 80 не карахме. Взехме пътя Фракфурт - Надежда (София) за 18 часа, тегава история, аз не можах да мигна грам (ЩОТО ЦРВ-ТО ВОЗИ КАТО Ш***АНА КАРУЦА), много енергийни боклуци и кафета заминаха (пристигнахме в 7 сутринта, изкъпах се и отидох до офиса за 4-5 часа...). Изводи: 1. Някой "бели" дилъри не са свикнали с продажби за експорт, нямат опита с безкасови плащания, не знаят, че с жълти номера извън Джърмани НЕ СТАВА. Много добре проговаряйте цялата процедура с потенциалния продавач - кой кога каца, кога отива, 1 ч. за оглед, плащания кога стават/се заверяват, документи за колата и прочие, транспорт до автокъщата (3 евро начална, 2 евро на км за Франкфурт, демек, таксито може да е 50-80 евро). 2. Немските банки работят до 16 ч местно време. Реално, в петък немците са повече испанци от гърците. Също така, проверете си с банката си дали имате ограничения за преводи (в Сосиете за сделки над 10к? трябва или еднократна ауторизация, или да си промените лимитите; в ПроКредит нямам такива ограничения, кефят ме (затова и таксат им на месец е 10 лв.)). Напомням, че над 10к евро не можете да носите в ръчички (пък и аз не бих се чувствувал комфортно да нося толкоз пари в брой). 3. За ЦРВ 2008 2.4 166 к.с. платих 173 евро за застраховка, червени табели за експорт, местен данък. 4. Не може да се регистрира чуждоземец за експорт в местния КАТ (Цуласунгщеле), без да има немец вписан също в документите. Това не го разбрах, тогава бях без братчда на жената, английския беше утопия на местните. Един вид, трябва някой местен да впише в процедурата. Може би е заради данъка. Трябва да е изследва. 5. Както казах по-горе, с жълти номера от Германия, КОЛА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Проверено (не на практика, но не бих и се опитал да я докарам). Дори да става, би било въпрос на нездрав разум да се опита. 6. Други разходи - билет (112 евро, бългерия шайсе флюхтфлагенщайнсенгатен), винетки и толове, да речем, 30-тина евро (унгария 12.75 - поръчва се онлайн от толл тикетс.ком или нещо си, Австрия 9.80, Сърбия на путАрините се плаща 2-3 пъти). Горивото беше около 200-220 евро, примерно. За 2000 км ми даде 11.2 тая ламарина, като карах Франкфурстско 300 км (магистрала, градско), а после 140-150 до БГ. При 120-130 гОри ок. 10, при 140-150 ок. 12 л. Нагоре не съм пипал, няма и смисъл, много шумна става и гори много, практическата стойност е по-малка от позитивите. Мисля, че всички разходи (Билет, гориво и т..н и т.н.) са ми към 600-700 евро, ама спрях да ги броя. 7. От границата с Унгария до България пътят след 18 ч. е като Тутракан-Силистра, демек, няма грам кола и е скучен, кара се бързо, обаче. 8. Внимавайте оригиналните талони дали са в продавачите. ЧЕТЕТЕ СИ ВНИМАТЕЛНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ. Изисквайте ги предварително от купувача. Също така, проверете кой какъв език говори, защото стават големи греди в оплескани ситуации. Немците не са баш немци, няма кой да те чака с отворени обятия и конституция в ръка. 9. Питайте друго, че не се сещам. Но ще влизам 2 пъти в седмицата, че трябва да се работи вече, не може само коли 10. Каско в Алианц - застрахователна стойност 18000, с опция да важи за чужбина, гади-гуди и други тъпотии - 1300 лв., но това е с гражданска в Алианц за 422 лв. 11. Регистрация в КАТ - еко-такса 290 лв., такса регистрация (табели и т..н) 54 лв. 12. Винетка, да не забравите, вкл. след като влезете в България (седмичната е 15 кинта). След това - годишна. 13. Нови 17-ки зимни Бриджстон, 1150 лв. (Диана), вкл. 4 нови винтила, изправяне малко на 2 джанти, скъкване на стари гуми (ох, боли). Не исках да правя компромис, щото съм си патил от кофти гуми. Комфорът на возене, според мен, се увеличи СЪС ЗНАЧИТЕЛНИТЕ 2.54% с новите гуми В ПРЕКРАСНИТЕ ПЪТИЩА В СОФИЯ. Държа да отбележа, че в Германия, с 18-ки, 11 годишни, летни ГУМИ тая кола возеше добре. Бахти пътищата иаме. 14. Смяна на масло двигател и диф + филтър купе + филтър маслен и въздушен при Юби Ко = 280 вл. 15. Поръчан външен ремък + прахоуловители на предни амортесьори + масло хидравлика + масло скорости + филтър скоростна кутия при Юби Ко = 810 лв. (WTF). Омбре корпулентно прегледа днес ламарината и констатира, че била чиста кат сълза. Дано да е така. 16. Престой газ при Любо Газ или Иво Ленков или намси кой от София (щото Марконито ми е далеч, пък няам нерви вече да се занимавам с тая ламарина) за около 1350 лв. (Романо,ала-бала). 17. Данъка може би ще е около 300 лв., чакам да излезе в общината след вписването служебно от КАТ (имат система за автоматично предаване на данни, т.е. след 2015 г. ен се налага да се ходи до общината и да се декларира закупуването на жиб). 18. Не знам защо слагам тези номера тука. 19. carshelp.com или нещо такова беше - помага до известна степен, макар че има несъответствия практически. Прочетете си там каква информация има. Като стана тва мазало с жълтите номера и липсата на талони се обадих на този Георги, обаче, ТАКА МЕ ИЗДРАЗНИ, че не искам да го чувам този. Няма да коментирам. 20. In a nutshell, кола за 12000 евро, без почти никакви проблеми (масла, ремък и филтри се сменяват не щото трябва на км., а защото са минали години), с изкл. на 2 скъсани предни маншона на амортесьори, с каско от плащащ застраховател и т.н. излиза към 28000 -29000 лв. На мен поне. Трудно преглъщам тая сума, но кво да се прави, тръгнал съм по този път. 21. Колата ме радва как върви, автомата е голяма глезотийка, признавам. Тези коне са й напълно достатъчни, за мен поне. Във ФФ се возихме 4 глигана в едно БМВ 1-ца 120д, 184 кс. дизел, автомат, 2.0 - това л***о е ПЛАЩЕЩО бързо за моите стандарти, набира като изстървано и гори 6.5 смесено. Ега ти. Но дизел - нивга. И тая поддръжка. Хондата си стига за нормално каране, вкл. от жена, возеща детенце. 22. За други технически въпроси, не съм подготвен, понеже не съм разбирач, а потребител. Има си писано тук достатъчно, има и разбиращи хора, дето това работят. Ако някой е решил да взема такава ламарина и иска да покара 20 мин. и да почерпи 2 бебешки пюрета от ДМ, да пише за някоя събота. Хайде, сполай Ви, че стана много спама.
  5. 1 точка
    Клипове има бол, нямаме представа в тях нито колко може да кара единия нито как сменя предавките, аз говоря от личен опит. Автомата е старо поколение и има не само загуби а е и много лагав(за мене на базата на вече новите автомати които са по добри дори от ръчките) Ето Първото клипче иначе дето излиза в нета като напишеш Accord 2.4 AT vs 2.4 MT Моята няма софтуер но има леки доработки други и няма смисъл да правя летящ или какъвто и да е старт с автомата че ще му стане много неприятно. Все пак не казвам че автомата е лош избор(никак даже) просто най добре да покара и двата вида и сам да реши
  6. 1 точка
    Асо не беше ( Митко Йотов) едва ли щеше да пишеш.Това,че те е провокирал неговият пост е само в твой плюс.Защото при следващо твое питане колега имаше вероятност никой да не ти помогне.Дано не се налага разбира се,с добри чувства го пиша.
  7. 1 точка
    Това от 26 $ не е адаптор с блутуут. Ако изобщо има такъв модел - линкът е грешен. Води до адаптор с 3.5 мм жак и USB вход.
  8. 1 точка
    Към автора: Много ми допадна стилът на повествованието, а и споделеното вътре може да е полезно на други съфорумци в различни аспекти. Просто промени заглавието с по-подходящо.
  9. 1 точка
    Често съм срещал учудване у тестващите че усещането за скорост се разминава с реално измереното. Ръчната кутия прави усещането много по-живо, заради "твърдата" трансмисия, препирнята и ръчкането, докато в автомата си седиш иии... Ще ми е любопитно (ако можете и има къде), да направите паралелен старт от място до 100км/ч и доускорение -примерно от 60 до 100км/ч. Нещо като това: Снимано е от колата с автоматик и там са 2-ма души. Питам, понеже моето комби е сток, а есента идва едно момче да купува от местна авто къща един 7-мак МТ type S, а после му дадох да пробва автомата -от любопитство. Много се въодушеви как стартира и набира комбито. Не купи другия Акорд - може би защото имаше ръжда по едната вежда, а може и на автомат да се е меракландисал. :)
  10. 1 точка
    Сваля се цялата кора на вратата. Тонколоните са захванати с един болт отгоре. Каквито и други да сложиш, не очаквай чудеса, ако ще ги захранваш с оригиналното радио. Какво разбираш под "купе", когато в другата тема търсиш маска за хеч?
  11. 1 точка
    Твоето японче е англичанче ама това е друга тема. Много безаварийни км
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Така е, но е малко по-сложно. Трансмисията има нормален и спортен режим чисто софтуерно и за това се води адаптивна. Ако просто дадеш рязко газ от място, колата тръгва рязко, но сменя предавките при спадане на въртящия момент на мотора ( след 5500 об/мин) и в този режим за 100км/ч ще трябва да мине и на 3-та. Това са и публикуваните данни за ускорение. Вторият опит понякога е аналогичен. Ако обаче тръгнеш "от 2 педала" (предварително натиснати газ и спирачка и скачане от нея) автомата е в по-злобният режим и сменя предавките при рязкото сриване на мощността на мотора (след 7000 об/мин). Тук до 100 е поне секунда по-рано и няма нужда от 3-та. Така работи и ръчният режим, в който можеш да висиш на 7200 колкото и на която предавка искаш. Но безспорно автоматът е за комфорт, а не за беснеене (не че не го може). Принципно, ако искаш Акорд за спорт, то Акорд не е твоята кола (не и стоков). А неговият автомат е гениален, понеже си е механична кутия със софтуерно (АТ и МТ) управление, в която вместо синхронизатори има пакети фрикциони, а вместо съединител - хидротрансформатор с лок ъп. Автоматът е за комфорт, за което плащаме с по-висок градски разход и малко по-мудно ускорение (в стандартният режим). Другото са само плюсове: 1 - пази мотора и себе си (доказано дуракоустойчив с годините) 2 - обслужването му е 100-тина лв за опресняване на маслото (няма сваляне и псуване) 3 - замазва луфтове в трансмисията и лаг в дросела 4 - пътниците не "кимат с глави" при смяна на предавките (при лежерно шофиране) 5 - кара се мързеливо (от "куцо и сакато")
  14. 1 точка
    Точно така,само ”червени” zollnummer със застраховка (Versicherung) Г.О за 15дни или месец колкото Ви дадат.Трябва да имате и двата талона,голям лист почти А4 и малкият.На талона трябва да има печат Ungültig. Не тръгвайте със жълти. Честито и лек път на обратно.
  15. 1 точка
    Исках - не ми дадоха :). КАТ не работеше днес, остава понеделник. Понеже информацията за жълтите номера не е много ясна, включително и в няколко сайта, уж на хора, уж вземащи пари да вкарват коли от тук - КОЛА С ЖЪЛТИ ТРАНЗИТНИ НОМЕРА КАТЕГОРИЧНО НЕ МОЖЕ ДА СТИГНЕ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Потвърдено от -митнческо бюро на границата Румъния- Унгария; заместник-шеф на българо-сръбска граница; четири независими източника от бранша. А дилъра ме увещаваше, че кайне проблеме до България, бате-бате!...
  16. 1 точка
    Нали не смяташ с жълти номера да я караш за България?
  17. 0 точки
    Моята сефте хонда, и честно казано съм очарован от нея!
  18. 0 точки
    Добре, нека се преименува темата (не зная как става). След като ми дойдат прашниците, след като видя имам ли поръчан/доставен филтър на скоростите от Юби Ко (10 дни, т.е., вече около 8) и ще дам обратна връзка за работата на Юби Ко и свършеното от тях. 40 лв. за смяна на 2 масла и 2 филтъра изглеждат много, да, но аз, бидейки в ясното съзнание, че с преглеждането на 1 клипче в Тубата можех да го направя сам, отидох и платих тези пари за тази услуга. Точка. Няма кражба, аз съм си дал парите, защото съм си преценил, че искам в този момент, в този ден, да стане това, което искам. Защото имам други приоритети и нямам време за това в друг ден. Нямам канал, нямам гараж, не искам да клеча пред блока в калта, нямам къде да изхвърля маслото (за мен това е от изключително значение, не обичам да създавам боклук и изхвърлям разделно боклуците си/ни), нямам време да излизам от работа и да нося колата там, нямам време уикенда, защото искам да го прекарвам с детето. Всеки сам си преценява. Един дава хиляди евро за нащърбена дървена маса от 1870 година, защото цени историята й, друг (примерно аз), дето не съм от Канада и съм расъл на село сред такива маси, се чуди на подобна постъпка. Така че, нека охладим страстите и да не търсим конспирацията. Ако Иван се е объркал, все тая - има грешка, има прошка. Ако старателно настоява за ремонт, които няма как да стане, ще е проблем. Но следва да отбележа, че е и малко лицемерно (не намирам по-добро определение) да коментирам хора, за които имам частични впечатления, за това спирам до тук и препоръчвам същото и на колегата CARPERA. За да има спокойствие - ще се обадя на Омбре да го питам, според него, дали има филтър тази скоростна кутия, ще си прочета и манюалите, които колегите тук са си направили труда да са достъпни за нас (ако четат-благодаря!).
  19. 0 точки
    Колегата Vorpatril показа огромно желани съчетано с изключително постоянство да се сдобие с ЦРВ 3, нека се наслаждава на този прекрасен плод на неговият труд и му пожелаем леко и без аварийно ползване.В случая парите нямат никакво значение - мерак с пари се гаси.Хубаво евтино няма.
  20. 0 точки
    Автомата има горе долу двойно повече загуби по трасето от мотора до асвалта. Така, че няма как да вървят наравно. Автоматика гори равно или по-малко извънградско заради по-дългите скорости в съчетание с локъп-а.
  21. 0 точки
    Когато си на газ всичките неща които си пипал нямат никакво отношение с паленето освен тоците. Извади един кабел сложи свещ в него, допри резбата на маса. И като въртите виш има ли искра. Ако има слаба тънка искра или никаква там ще да е.
  22. 0 точки
    10 годишна кола - 27-28 000, браво Като отмине еуфорията ще установиш че си се минал, първо ще ти направи впечатление "добрата" шумоизолираност по натам и други неща, макар ча си с малки джанти пак ще те вози твърдо
  23. 0 точки
    Здравейте, мисля да ходя скоро да разгледам няколко accord 8-ци в Пловдив и се чудех къде могат да ми направят пълна диакностика дали колата е ок. Ходова част, двигател, скоростна кутия, всичките електронни системи, софтуер, датчици етц. Първоначално мислих да отида в Бултрако, но толкова хора са се опарили там и препоръчват да не се стъпва, че се чудех дали има друго място с достатъчно компетенция да прегледат колата от-до а не на 5 места - там за ходова, там за компютър и тн. Предполагам и ще е добро място след това за поддръжка да колата, ако има алтернатива на Бултракото. Видях миналите теми, но на повечето места майсторите са специализирани в конкретно нещо и не знам дали ще могат да я погледнат от всичките места. Мисля да видя тея 3 оферти от мобилето: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11536782412605163 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544949945041747 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11545403510491378 Нали не са нещо криво като коли? Благодаря предварително!
  24. 0 точки
    Здравейте , колеги! Да се включа и аз по темата със сервиза на Слави в Овча купел. Току що се връщам от там. С две думи - възхитен съм! Записах си час на посочения телефон за събота , тъй като през седмицата нямам възможност. Днес в 09:15 бях там , а часа ми беше за 10:00. Веднага след като Слави пристигна и отвори вратите ме покани да вкарам колата. Бях записал час за основен преглед и диагностика на ходовата част , тъй като преди седмица взехме Джаз на половинката. Слави беше зает с едно ЦРВ и Цецо се зае с нашия всъдеход. Огледа всичко , обясни ми с прости и разбираеми думи какво според него е за смяна и защо , направи ми кафе - страхотен човек и много начетен. Попълни работен лист с всичко , което беше отбелязано и след уговорка за изпращане на оферта и последващо записване на час , си тръгнах доволен и щастлив. Да , ама не. На светофара изненадващо видях , че на таблото свети лампата за ABS-а. Обратен завой и пак в сервиза. Цецо и Слави си играха час и половина, намериха проблема и го отстраниха без да ми вземат и една стотинка за това. Така се печелят клиенти завинаги! Поклон и адмирации към такива хора! Ако мога да помогна на някого с информация - на разположение съм! Поздрави и безаварийно на всички!
  25. 0 точки
    На кола с 48 хил км да на 11 год ,тези масла освен на двигателя никое не е за смяна . Освен че е остаряло това да е причината,да основателна.Ако има хидравлика трябва да има и казанче ,и там се налива маслото 350мл стигат ,тази разфасовките я няма в Бг,освен ако и те не взимат от общите поръчки тук.Много лесно ще видим колегата да снима двигателя. Ок щом искаш да се заключи и не желаеш да разбереш какво точно и как. Това е Honda PSF 0.354мл
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Ей, големи приключения! Със здраве да си я караш и да те радва! По техническите въпроси: 1. На 2.0 рейката е електрическа, но на 2,4 май е хидравлична? 2. Сменя се течността на задния диференциал, опреснява се маслото на скоростната кутия. Тези процедури при мен за извършвани в Бултрако, при което филтър на скоростната кутия не са споменавали изобщо. 3. За бъдещо обслужване в София - аз лично съм посещавал и съм доволен от Бултрако и Слави в Овча купел. 4. За масло, филтри, части и др. има много форумни теми, така че ще можеш да си поддържаш колата на нормални цени. Според мен си направил правилният избор с автомобила!
  28. 0 точки
    Иначе ето и едно МТ срещу АТ, нооо, колите са "барани". Не знам, коя, коя е, но вървят прилично и равностойно. Не казвам и че автомата е по-бърз от ръчката, а просто че не бих седнал на "лашкане и ръчкане" заради секунда по-кратък демараж до 100.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Още веднъж НЯМАШ такъв от 1 до 3 ген CRV филтрите са само е единствено ВЪТРЕ в авт.скорастна кутия ,сменят се само единствено про основен ремонт и отваряне на кутията.Като се зачетох видях че съм сгрешил в 810лв си писал масло хидравлика.При 3 та генерация хидравлика има при дизеловите а ти с бензиновия мотор.????????? Твоята рейка трябва да е електрическа,та какво масло там ще ти сменят.Малко помощ от колегите с 3 та генерация ще е добре. Да Моля снимай този филтър авт.скорастна кутия. И от автомата и от дифт трябва да ти върнат по една туба с по 700мл масло,направиха ли го. Казали ти да им се довериш Моля те довери ми се дай си картата и пина аз ще изтегля малко пари.
  31. 0 точки
    Куките влизат свободно в отворите на капака и позволяват движение на капака спрямо корпуса (металния) около 4-5мм. Самия капак от своя страна има щипки, които го закопчават към таблото (не много здраво, с дръпване се разкопчават). За да се надигне капака, значи нещо го подпира одолу, а това е металния корпус на възглавницата. Затова разхлабваш го него, издърпваш го надолу докато прибере и затягаш.
  32. 0 точки
    Спри се да раздаваш пари,какъв е тоя филтър авт скоростна кутия НЯМА такъв. Ясно че имаш пари и явно майсторите са видели това и са решили да си над вземат. Точка 15 какви са тея 810лв, Не бързай поръчай ди маслата от общите поръчки тук и тея 810 лв ще са 250лв. Дори и от тук масло автомат 4л 160лв масло дифт 40лв колко да са прахоуловителите 100лв ремъка 30лв,това са 330лв. Колко да е труда направо те обират.Автомата развъртат пробката отдолу изтича маслото завърташ и наливаш през пробката отгоре,колко да ти вземат и побира 3.3 л мисля твоя на макс трябва да ти върнат 700мл да имаш за следваща смяна.Същото е при дивфта отзад два болта.
  33. 0 точки
    Отива един на доктор. И докторът го пита: - Кажете. От какво се оплаквате? - Ами Докторе, от известно време много забравям. - И от кога започна това? - Кое?
  34. 0 точки
    Айде и аз днес записах "Евро 4" и прекрачих канала фективно...,какво да се прави! Отне ми 2ч. и 30мин. с обедната почивка .
  35. 0 точки
    Ако първият пол не бие втория, значи е .....трети пол! Пернишка поговорка!
  36. 0 точки
    Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг"
  37. 0 точки
    Е и моят час дойде, От София, жк. Овча Купел - Украйнското посолство региона: Ако някой я види нещо... 0889666401 - Благодаря.
  38. 0 точки
    Моята Инвидиа е около 2000 лв, като смятам, че по нищо няма да отстъпва на Мугенската. Това е цена без колекотор разбира се. Сега мисля да и вземам на Tegiwa 4-2-1 колектора (около 1100 лв) , а сондите пак казвам 2-та сонда, като се сложи дистанционна втулка няма грижи, а за първата, ако има проблем мисля че от електрониката може да се магари нещо.. това като си без катализатор. Моята е на 70 или 76 мм външно и до 3000 оборота си е доста тихичка, нагоре е ясно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...