Jump to content

GeorgiD

Фен
  • Мнения

    281
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

40 Neutral

Относно GeorgiD

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 1.02.1990

Contact Methods

  • Skype
    bgxdye

Profile Information

  • Кара
    8th Gen Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

426 профилни разглеждания
  1. Малко застрелка по този въпрос, пратих баща ми до Бултрако Варна... акумулатори от началото на 2018, взе един за неговия сивик и взе 1 за моят акорд... Защо в София е от 30-та седмица на 2017 което е 8/9 месец а във Варна са 7 седмица 2018 ?
  2. Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован.
  3. Благодаря за забележката, ще искам това, а иначе не важи ли гаранцията с датата за продажба ?
  4. Отивам да взема оригинален акумулатор от Бултрако 204.99 bgn с 3 години гаранция.
  5. Малко да изтупам темата от прахта, акумулатореца ми е капут (даваха ми ток сутринта) та трябва да взема скоро някакъв, карам дизел с филтър 110kw , по спомен нещо от рода на 74 аh ми се върти в главата че беше за моята кола но кой да помни.. как да е ориентирал съм се към 1. Гигават: http://akumulatori.bg/164/Product/1243/Gigawatt 91Ah#info 2. Варта (каква е разликата м/у силвър и блу дайнамикс сериите ? ) : - http://akumulatori.bg/129/Product/1218/VARTA 85Ah SILVER Dynamic#info - http://akumulatori.bg/129/Product/22/VARTA 77Ah SILVER Dynamic#info - http://akumulatori.bg/131/Product/17/VARTA 74Ah BLUE Dynamic#info 3. Топла: http://akumulatori.bg/223/Product/1314/Topla 78Ah Top#info Въпросите към колегите са: 1. Колко аh препоръчвате ? 2. Колко стартов ток да гоня ? 3. Колко е размера за акумулатора в двг. отсег някой да знае ?
  6. Недобре старши ситуацията не е положителна.
  7. С ПДР мисля, че ще стане пушка (мисля) втори път, за пореден път се уверявам колко са меки ламарините на прекрасните ни автомобили Същинската здравина на особено на колонките идва от това да могат така да се деформират(колонката е куха), а не да се чупят, да няма да е като фабричното но мисля че ще е много много много близко.
  8. Аз съм на дълги с ЛЕД, свети повече от халогена, мисля да инвестирам в рециклаж на фарове идната седмица както и монтаж на свестен кСИнон и да си седя с ЛЕД на дългите, та ще видим
  9. GeorgiD

    Автоматик на 2.4

    Знам за какво говориш, моят варел го има същото шумолене, прави ми впечатление, че е наличен само докато е студен автомобила, достигне ли работни температури - изчезва.
  10. Не бе бройката си е наред ама разхода ми е от 6.5 нагоре... до 7.1 (извън градско) скорост 140 на темпомат (м/у другото темпомата на тази кола е значително по тъп от други) ..... 5 степенен автомат какво да кажа повече, същата кола с ръчна кутия (шест степенна) дава 5.3-5.5 ..... тъп автомат.
  11. Майка му стара.. трябваше да си купя бензина :@ :@ :@ :@
  12. Ако знаеш с тях колко по-добър съм
  13. Драги ми колеги, с огромно щастие искам да ви съобщя, че малко акъл да имате но на време да дойде!!!!! (Колата ми вече на дрънка на разпад!!) Всичко от самото начало е било направено како си требе, със забележката, че второто разглабяне за да сменя водачите и леглата на водачите е било превантивно, но все пак съм доволен, че го направих. Сега към цялото решение, изначално ето така бях сложил пружинките на апарата: Проблема е ограден в синьо, така след 4 неоригинални комплекта по 18 лева пружинки и 1 комплект оригинални (днес) от бултрако за 72 лева с ддс всичко работи.... за справка неоригиналните изпопадаха всички .... (от неправилно слагане не от нещо друго). Ето как ТРЯБВА да седят тези пружинки: За отзовалите се в темата благодаря много за напътствията (най-вече за схемата на правилния апарат) вече като спец по спирачки (пълно рециклиране) срещу 3 бири и вземане от нас / връщане до нас ще го направя на всеки Темата може да бъде закрита/заключена етц етц.... @Emicha видя ли не е ракетна наука справих се без майстор!!!!
  14. Ситреп/Ъпдейт: Апаратите ми са АТЕ-70, за референтна информация го давам, вчера с аверчето сменихме водачите заедно със гумените легла в които седят и добавихме липсващите скоби, чувствително се намали тропането, но видях съчност къде е проблема. При натиснат педал на спирачката всичко е 'точно' няма хлабини няма потропване като ударя апарата с ръка, абе рай с други думи, друго се случва обаче когато педала не е натиснат, накладкатра която се води 'предна' тази която седи от външната страна на диска има 2-3 мм ход (наляво-надясно) един вид ушите и горе не стигат да я задъртжат и затова тропа, порових из нета и има решения със някакви пластинки - но като свалях старите накладки нямах пластинки ... или просто глупавите накладки да не 'пасват' точно ? Иначе от цялата процедура съм доволен, ако някой го интересува гуминте легла на водачите се вадят / слагат лесно - лубрицирането му е майката Остана сега да обезвъздуша, че в момента първите 2-3 мм от педала никой не спира и или трябва по надоле да натискам или веднага да вдигна крака от педала и пак да натисна (тогава кове на ужасТ). Ще поровя във нета за шаващи накладки и прочие, че никак не ми се трави да изхвърля накладки за 100 лева..
  15. Бързо питане може да знаеш ... маншончетата под номер 9 лесно ли се махат / слагат и в коя посока ?
×