Jump to content

GeorgiD

Фен
  • Мнения

    247
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно GeorgiD

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 1.02.1990

Contact Methods

  • Skype
    bgxdye

Profile Information

  • Кара
    8th Gen Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

362 профилни разглеждания
  1. Дизел не-екзекютив комби ползва някаква 'сирена' отпред да вдига гюрултия, но не знам в калника ли е.
  2. Може ли да поясниш как катализатора си е там при условие, че хардуерно е махнат ДПФ-а ? Какъв разход извън града имаш със този автомобил автомат и дизел ?
  3. Интересно, този чисто новия дали няма да представлява свален от горубянка и изчистен машинно при тях но с гаранция е супер, според мен реалната цена на това трябва да се определя от качеството на частта а н както в Бултрако. Има и друго което загатнах в по-ранен пост, хора, Хонда са безумни в цените си за датчици по тази система сериозно, не може сензор за деференциално налягане да е 1100 лева моля ви...
  4. Питане, точно за Акорд с двигател N22B1 ли е тази акция ? Моят Акорд е произведен 26.11.2009, регистриран е на 10.01.2010..... влиза ли не влиза ли ?
  5. Ха интересна заобиколка, питане за теб, притеснения дали в някакъв момент това ще се запуши и ще почнат проблеми ?
  6. Имам теория базирана на догатки, ламБата светва след като този датчик е ззамерил завишено налягане (цапа се питата и се понижава пропускливостта -> завишава се налягането), предполагам потокът от изгорели газове малко или много зависи от работна температура и количество изгорено гориво, бих го намерил за нормално да светне след 7-8 км но зимата, сега по-скоро човек разбиращ от тези неща трябва да си даде мнението. Можеш ли да питаш в Бултрако какви са цените на тези датчици по ДПФ-а ? Благодаря!
  7. Здрасти, Интересно и тъжно, интересно е защото вярно има бая сензори (скъпи) по може би топ 3 на най-малоумната система интегрирана в автомобилите ни и тъжно, че си стигнал до тази ситуация. Преди време (година) моята Хонда имаше сходен проблем, директно влезе в авариен режим (дпф лампа с удивителен) и ограничена мощност описал съм проблемите и какво стана в тази тема: Експертите от Дунев тогава споделиха, че въпреки че не е тотално изцапан може някой от датчиците (диференциалния за налягане) да е дал фира, сега проблема е, че този датчик е 1100 лева, за сметка същия такъв но за немска бангия е 100. Ето тук някой път си припомням защо не трябва да карам дизел никога повече в БГ: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD-TOURER/2012/22-ES/ENGINE/CONVERTER-DIESEL-/17TL4C01/E__3420/1/1410 Цените са ориентировъчни, но мисля че парт номерата са както трябва. Драскай за ъпдейти ако имаш възможност, вълнувам се от такъв тип проблеми.
  8. GeorgiD

    Обороти на празен ход

    720-733-740-720 това по показания на ХИД-а в работна температура.
  9. GeorgiD

    Обороти на празен ход

    Японецо е направил таблото на 8мия акорд бая, футуристично, затова по ми е лесно да снимма и някой да каже колко е но по спомен от ХИД-а 720 рпм празен, автомат дизел 150 кс. (тъп автомат 5 скоростен) Ти в една тема не си ми отг за цифри за дюзи и помпи, може ли на лично да се разберем ако те притеснява каналния ред ?
  10. Благодаря ще го имам в предвид за симптомите, сега ъпдейт смениха ми дисковете и накладките (предните) в Бултрако, на взимане колата си скърцаше както досега, а ги помолих да проверят и прегледат всяко колело, защото ме чака път и т.н. и т.н. така на път към вкъщи леко афектиран от ситуацията минах покрай кварталния гумаджия и вдигнах колата на 4 крика и завъртях колело по колело (факт само при каране напред скрибуцаше), задно ляво колело или по скоро накладките се помещават в едни тъпи ламаринки образна снимка: След като видях, че едното е влязло м/у 2те накладки и красиво рисува по диска откачих накладките махнах ламаринката и сега съм като печка-фантом, само двг се чува.... А и преден десен амортесьор протекъл, нямал друга работа та зел да протече.... кажете марка амортесьори за Хонда сега, че 2 предни диска ме оскубаха 400 лева без накладки и труд :с
  11. Знам, те са за смяна и като се спра в града (служебен автомобил имам зачислен) ще ги сменя, но дали е от това, отделно как се разбират симптоми на задържал апарат ?
  12. 3.8 на предните, задните са на 0.3
  13. Здравейте, От едно известно време се появи едно много неприятно скрибуцане/скърцане предполагам от спирачките, ако се движа с корост около 20км/ч можеш да се самоубиеш от звука, изчезва/намаля ако натисна педала на спирачките. Когато карам с по-висока скорост (80/90 км/ч) се чува с много голяма честота, по спирачна система съм изключително бос, и нямам представа от къде може да е, на няколко пъти засичам теми в който колеги казват, че спирачните им апарати запецват / задържат, това как може да се види засече ? Обикновенно когато паркирам не я оставям на ръчна да кажеш жило да е задържало, но е*а ли го знам ли. Предните дискове са на края на живота си но пък накладките са на има няма 20к км, идеи накъде да се насочвам или да бягам директно при Слави ? Благодаря предварително.
  14. Хм интересно, можеш ли да обясниш защо, като инженер не виждам особено значение от охладителна гледна точка. Видяло се е ще търся 2ра ръка.
×