Jump to content

GeorgiD

Фен
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно GeorgiD

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 1.02.1990

Contact Methods

  • Skype
    bgxdye

Profile Information

  • Кара
    8th Gen Accord 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

128 профилни разглеждания
  1. Акорд 8 2.2 i-DTEC P1236

    Добър вечер, да изтупам темата от прахта, е P1236 беше получена този път с бону(к)с P00AF подозирам 2рото да е ХЕКС на 1вото, но както и да е, според Бултрако ВАРНА имам нужа от ново Турбо (познат там ми рециклира турбинката срещу 700 лева (реална цена 900) точно заради този проблем вчера. включай чистене на геометрия и ЕГР) Въпреки рециклацията днес без никакъв повод след 600 км, пак светна чек-а пак авариен режим и пак така .... пак същата грешка, сега моят прЕАтел спомена, че този клапан (поне така изглежда) ‎с парт номер 0928400707 требе също да се смени, като запаля на айдъл колата ПРЕДИ клапана прави 0.8 бара бууст, след клапан 0.5 та мислим, че и от там може да е проблема. Сега - освен този клапан, НЯКОЙ някакви идей да има ?! Отделно някой може ли да го намери този клапан да го е'а май от Бултрако требе се търси.
  2. Здравей колега, бая потърсих темата но я намерих най-накрая, след 3 дни ми 'изтича' жълтия ключ на сервизен Б интервал, едно ме притеснява в изкаването ти: 'Моят модел' визираш Акорд 8 или бензинов Акорд 8 ? Питам защото съм с дизела
  3. LED осветление - Акорд 8 ген.

    Фаровете за мъгла.
  4. LED осветление - Акорд 8 ген.

    Сподели, че ако не е халогенна грушка (на халогените) може да се приеме като не-нарушение т.е. все едно си на дневни/къси включени.
  5. LED осветление - Акорд 8 ген.

    Не, но препоръчвам следното (след 1 сбълсък с катаджия), сложи на халогените ксенон, и карай на халогени за дневни.
  6. Парно / Стъкла / Дизел

    Звъннах на номера упоменат в cars.honda.bg *2277, дадох си рамата, чакам да върнат обаждане, питах за възглавници и за тази лайстна, дано излезнат честни. И на двете акции подлежа, поръчани са частите, до 20 дни трябва да се обадят кога да оставя автомобила.
  7. Парно / Стъкла / Дизел

    Ха интересно, как мога да се възползвам от това ? Предполагам автомобила ти е бил закупен или поне подържан там ?
  8. Парно / Стъкла / Дизел

    Бих 'заложил' на от към стъклото, но цялата колонка (раздели я по равно на 4) на 4 места беше мокра, изсъхн след час и малко градско на парно на макс, утре ще си взема тази лайстна и дано 'не пропуска', гледах в Тубата как покрива към колонката (сглобката) на автомобила е изгнила на един Американос акордос и малко се стреснах ама поразрушках мойте уплатнения и нямаше такива изгледи сякаш.
  9. Парно / Стъкла / Дизел

    С първа опция - (клапата) нещата са доста гут засега, свикнах на 'чистия' въздух. Друг проблем се прояви 'протече' предна дясна колонка и се намокри облепената част и сега рева като я видя ама сам ще се боря с това... Темата за ключ по принцип.
  10. 8-ма генерация Акорд

    Бих карал такова ... фак що немаше като пазарих
  11. Парно / Стъкла / Дизел

    Sit rep: Тръгвам от работа, след като запалих отворих клапата, и с копчето да дуфа на стъклото натиснато карах от Бизнес парк в Младост 4 СФ до детелината на България, това което забелязах е (досега не се е случвало) колата не беше загряла дори на 1/2 (макс е стигала до средата както обикновенно). Отдадох го на това, че копчето за обдухване на предния 'жам набримчва све да духа с все сила на прозореца, в комбинация със включени 2 перки пред радятора (еми и на мен ми фукаха 2 и аз немаше да загрея никога), чрез МОDE минах на режим предни духалки (много слабо топло) и в краката (не можах да преценя топло или не), след няма и 2 минс колата загря до оптимални стойности (по уред) ии така до вкъщи. Нямаше помен от запотяване, само гаден въздух :(. Стелките са гумени за зимата (дееба Бултрако дееба). Гумено пластмасовите капаци в долната част предния прозорец са здрави не се надигат дори при ръчкане от моя страна, седят си за прозореца. Утре ще е продължа с тестовете, благодаря много на отзовалите се.
  12. Парно / Стъкла / Дизел

    Има го - не споря, мога да поспоря за становището 'веднага', акцента е защо се запотява при изключен климатик. В момента ситуацията е следната, аз не мога да карам без включен климатик, иначе не виждам нищо. Цецо ще пробвам да доловя това за което говориш ти. Благодаря ти.
  13. Парно / Стъкла / Дизел

    Благодаря за частичното успокоение, но пресен пример от преди 4 часа, снощи се връщах от спортуване и стъклата се запотиха, с бутона за духане на стъклото се 'отпотиха' достатъчно за да се прибера но не всичко беше изчистено като паркирах пред блока, респективно днес сутринта стъргалката за лед трябваше да я ползва в купето, а не от вън ии малко нали ... 'комично'.. Идеи по 1ва точка ?
  14. Парно / Стъкла / Дизел

    Нали с това ти твърдение: (ако си изключил климатроника на по-висока от външната температура) имаш в предвид AC OFF a не дори парно да нема ? Или директно от бутона ОФФ всичко да се изключи ? Колкото до клапата, извънградско по-може, но в града трудно бих се навил в задръстване зад старт немски дизел едва се седи в колата та за това... а и 'свежия' възду е малко .. утопия
  15. Здравейте, От както стана по хладно времето ниските температури доведоха до смяна от 22 на Hi на климатика. Няколко впечатления искам да споделя, та и съвети да търся. 1. Дори на загрял автомобил, ако от мод бутона избера да духа примерно през духалките на таблото (само) или духалките на таблото + в краката, духа леко топъл въздух, говорим за увеличено на макс (Нi). Докато ако избера бутона за да духа на стъклото само, си духа нормален дори горещ въздух, тук въпросът ми е възможно ли е клапите да са чао (имах А4 със същите порблеми) и ако са чао къде / как се правят ? Другият ми въпрос е възможно ли е отва да се случва защото постоянно карам на затворена клапа за входен въздух ? 2. Прозорците на автомобила се запотяват в мига в който АС отиде на ОФ. Това ме вбесява доста и разбира се пускам АС на ОН пак.. питането ми тук е: - възможно ли е да е от филтър купе (след смяна на филтър купе 8к км са минати) - възможно ли е, че карам със затворена клапа за входен въздух ? - възможно ли е в колата да влиза вода (мокри мокет) и влагата във купето да повече от нормално и затова само на парно (АЦ ОФФ) да се запотяват в миг ? 3. Мисля си да хвърля 1 пакет ориз по пода на автомобила ... или както баща ми си носеше в жигулито 1 парцал да трия. Мнения, съвети ?
×