Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.08.2020 in all areas

  1. 7 точки
    Здравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
  2. 6 точки
    0w имат по-добра база?! Няма такова нещо!!! Всичко зависи от конкретния производител, спецификации, и какво е набухал вътре! Не може и не бива да се конкретизира така "на кило"! Подвеждате хората!
  3. 5 точки
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  4. 3 точки
    5w-то никак не „тормози“ двигателя и мисля, че може да е доста подвеждащо твърдение. По принцип 0w-то е предназначено за доста по-ниски температури от нашия климат. А ако изхождаш от това, че по-често 5w маслата са с по-лоша база от 0w, то мисля, че е редно да се спомене като по-основен фактор отколкото просто студеният вискозитет. Има хубави масла и 5w и аз лично бих предпочел такова пред 0w за бензинова Хонда. Но, разбира се, има и други фактори и понякога конкретният избор може да е различен.
  5. 3 точки
    Carpera, стига бе човек. Приеми, че не на всеки (в случая аз)ми се цапа , не мога да намеря канал, нямам стойки за повдигане, време и т.н. Предпочитам да дам 20 лв и да гледам как хората ми го сменят с МОЕ масло и МОИ филтри. И за да не е поста ми изцяло имам въпрос. При положение,че колата е на 5 г., досега е обслужвана с 5W40, а сега ще мина на 5W30 да очаквам ли да почне да гори масло и да се налага да доливам от смяна до смяна? Към момента нямам такъв проблем и не мърда.
  6. 2 точки
    Днес минах ГТП. Специално гледах газ анализатора. Колата работеше само на газ загряла. Co на празен ход 0.35. ламбда 1.04. Co на 2500 беше 0.65 ,ламбдата пак 1.04. На бензин не са проверявали. Колата е 2003 2.0 , на километраж е 320 000 километра , 200 000 от тия са на газ. Веригата е разтеглена и е за смяна. Катализаторът е от ибей на 2 години и около 40 000 километра. Мап сензор не е сменян никога. Мисля ,че резултатите са много добри с оглед състоянието и амортизацията на автомобила. Гледаха ме учудено в пункта. А на дизела след мене анализатора показваше само оборотите 910. Всичко останало беше 0.0 ,смърдеше на Икарус естествено. Не знам колко им е калибриран уреда, някакво ГТП в град Кюстендил, само споделям. Догодина ще споделя пак като е сменена веригата.
  7. 2 точки
    Понеже нямам претенции за задълбочени познания в областа на двигателните масла(камо ли пък капкови проби) се наложи да почета повече и да се опитам да систематизирам за себе си цялата информация. Съответно получих и мнение от някои от вас за което съм благодарен. В крайна сметка стигнах до извода,че нищо не е черно или бяло. Никой не може да е сигурен и да отсече, че за даден двигател маслото(вискозитет,марка и т.н.) е това и край. По-скоро има нещо като златна среда. Затова аз реших,че за мен и моя бензинов двигател 5 годишен R20 нa 78 000 km златната среда е 5W30. Спрях се на следните 2 модела: https://www.ato24.de/de/amsoil-signature-series-5w-30-synthetisches-motoroel.html https://www.ato24.de/de/ravenol-dxg-sae-5w-30.html И мисля да започна с Амсойла със смяна на 6-7 000 км или година.
  8. 2 точки
    Ами зависи, като вискозитет е по-добро за нишите Хонди, като пакет добавки също може да е по-добро, остава само базата, но тя си проличава и има значение като се навъртят повечко километри, до 5к Петрото може да е по-добро, аз затова винаги съм бил на мнение, че е по-добре евтино масло да се сменя на 5к, отколкото два пъти по-скъпо на 10к.
  9. 2 точки
    Аз сменям 4 пъти в годината маслото и честно, въобще не ми е драма какво масло слагам, но все пак гледам да е качествено. Ако сменях веднъж в годината щях да си сипвам само 5в30 на Амсойл Сигначър и отново нямаше да го мисля.
  10. 2 точки
    Аз не съм съгласен така да се обобщава, не може да се констатира, че 0в имат по-добра база от 5в, защото има не малко 0в и 5в масла от една серия базирани на ПАО, което автоматично значи, че 5в ще е по-доброто масло, особено лятото.
  11. 2 точки
    Off topic: Специално за избора на сервиз: ,,Пичовете" (имах 5 срещи с тях)на BRC от Тракия, наистина могат добре да монтират и настройват👍, но и са си малко мърлячи ... Ако нещо не стане както трябва-никога няма да си признаят и ще ти прехвърлят топката на теб и колата... На приказки иначе са големи!!!🤫😉 И братовчед ми го яде там дървото... Една камара приказки и пари-чека му свети още...🤐 Избора си го правиш ти!
  12. 2 точки
    Щом до момента "не мърда", значи не би трябвало да мръдне и с 5W30!
  13. 2 точки
    Тая година ми беше надявам се последната на българското черноморие.
  14. 1 точка
    Явно различни таратайки гледаме , в събота ако искаш моо бистрим под асмата , на по едни накладки. Аз тая кола 2015г. бих си я джиткал с 0в30 вискозитет.
  15. 1 точка
    Сега масово са луднали по "Fuel economy"... В следващ момент очаквам да препоръчат за R20-ската и 0W16. Не, че не може да се кара с 0W20. Може разбира се! Но! Не случайно излязоха новите спецификации API SP и ILSAC GF-6A (ILSAC GF-6B за дизели), които рекламират най-високо поведение и защита, както на двигателя, така и (изрично упоменато) на ангренажната верига. Сравнете им характеристиките с предишните API SN и ILSAC GF-5, и ще видите, че новите са в пососка "нагоре" във вискозитетните х-ки и HTHS! Например Petro-то беше API SN, ILSAC GF-5, Dexos1, с вискозитет при 100°C около 10,5 и HTHS ≥ 3.1 После стана API SN Plus (RC), ILSAC GF-5, Dexos1, Gen2, с вискозитет при 100°C около 11,3 и HTHS ≥ 3.3 като прелюдия към API SP и ILSAC GF-6A. С такива х-ки остана и сега като API SP, ILSAC GF-6A. Това какво ви навежда на мисъл...? Обърнете внимание на цялата гама, която предлага, например Ravenol за R20-ската (https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html) и се целете в златната среда!
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Не знам как ги калибрират, но едва ли нещо е правено по тия газ анализатори последните сигурно 10 години. За калибрациите в метрологията също съм скептичен колко са коректни. По-вероятно е само да лепят стикерите и толкоз. Кислородът се мери по електрохимичен метод и живота на клетката е не повече от година, година и половина. Като ги питах на един пункт за ГТП кога последно са я сменяли имаха изражение на лицето от типа - Ко речи.
  18. 1 точка
    Само да уточня, че при мен случайни варненски майстори ми казваха за рейката ама те поне казват карай, че скъпо. А това в официален сервиз да не може да хванеш външен накрайник си е направо дъното. Или нарочно се пробват за повече $
  19. 1 точка
    Дано са майстори тия, че и на мен ми казваха, че чукала рейката, а накрая се оказаха вътрешни накрайници и сега е 6.
  20. 1 точка
    Не, че нещо искам да ти давам наклон ама тук неслучайно има една таблица, където пише с какво е препоръчително да се кара R20, че и 5 годишен. Аз моята 20 годишната кочина я карах с 5w40. Как стигна до тези изводи за златната среда?
  21. 1 точка
    На Лефкада е уникално. Като мине тази паника, покрай измислената корона, със сигурност пак ще я посетя.
  22. 1 точка
    Дискусиите в FAQ темите са многобройни и дълги, но не са само предимства за 0w пред 5w. А и това, че е по-течливо на по-ниска температура, не означава непременно, че ще е по-течливо и при 0 градуса например. Може да е дори обратното. Мисля че наскоро точно това обсъждахме. Има и други фактори, но който има желание може да чете и да си направи сам изводите
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    „Проблемът е отстранен по описаният начин“ щеше да е достатъчно, за да се сетим, че няма нещо допълнително правено след последния ъпдейт. Колегата Mkilla просто е стигнал до неговото заключение защото немалко съфорумци се регистрират във форума, питат, решават си проблема и повече ни вест, ни кост. И не казват как е решен. Поздрави за информацията, която оставяш. Дори тукактивните да нямаме такъв проблем, със сигурност има една по-голяма група хора, които само четат и не пишат.
  25. 1 точка
    1. Сервиз не искам да препоръчвам, има много противоречиви мнения за сервизите за ГИ. Този избор оставям на теб. 2. Имам 15% впръскване над 3000 оборота. Ако карам с под 140 на магистралата съм под 3000, над 140 вече ги минавам. Чудесен предтекст за икономия. 3. Не сложих емулатор, държа резервоара пълен до половината и така си свикнах. 4. Не съм ги регулирал преди поставяне, но след това го правя на 20 000км. От началото на 2015 и над 115 000км съм със ГИ - BRC SEQUENT 24, GENIUS MB 1500 LPG REDUCER, BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Системата е слагана в един от сервизите в Пловдив където монтират BRC. Само ходя за обслужване и не смятам колко километра ми е пътя и какво ще ми струва. Много колеги също имат добри отзиви и от Romano, но аз не знам в Пловдив къде и как стоят там нещата.
  26. 1 точка
    Здравей колега. Ами честно казано, останах с впечатлението, че само аз имам този проблем. А поради слабия интерес, реших да не занимавам повече форума с моя проблем. Също така колега, не си прав. Всичко е описано и дори съм качил снимки за повече нагледност. Просто трябва да се чете. Но за да не мислиш, че се заяждам, проблемът го отстраних по следния начин: Поздрави!
  27. 1 точка
    Ето това е няколко теми под твоята - Тенекеджийски въпрос. Материал по шевовете на вратите
  28. 1 точка
    Нашето семейство изкарва на гости при приятелско семейство - във Варна. Децата направо се "разбиват". Върнахме се миналата седмица, септември - пак.
  29. 1 точка
    Не не си кьорав но говорим за две различни масла но колегата за бензинов двигател 4л което е 40лв и твоето за дизелов двигател 5л
  30. 1 точка
    Проблемът със свалянето на корите е във врътките на стъклата. Вадят се с пиниз (спец. инструмент) Търси в Тубата...може и да има клипче
  31. 1 точка
    Резервната гума вече е монтирана. Най-общо казано - OEM комплект от онлайн магазин COX MOTOR PARTS, струващ 190 паунда + 28 лв. доставка до София. Включва резервна гума 125/80/16 с джанта (гумата е KENDA, Made in China, DOT 2019 год.), шайба и закрепващ болт за гумата, крик, дръжка за крика, ключ за гуми, поставка за инструментите от стирпор, която стои над гумата, стикер (макс. 80 км/ч), стикер за налягането на гумите, който включва и резервната (1:1 със стикера, който е залепен на вратата, но вкл. и резервната гума). След монтажа старата поставка, компресорът и пяната се оказват излишни. А това е стикерът и оригиналният номер от кашона:
  32. 1 точка
    Според мен има значение в коя държава е направена първата регистрация на колата и какви са били законовите норми за вредни емисии по това време в тази държава. Моята кола е от Италия, а там явно не е бил задължителен DPF през 2006, затова съм късметлия и нямам въпросния филтър.
  33. 1 точка
    Yacoo bvx500x 75w80 GL4 44 лева 2 литра , работя вече над 4 години с него.
  34. 1 точка
    Като човек минал по този път мога най-сериозно да кажа, че купуването на подобен ледженд е гооляма авантюра. Ама много голяма. Който си мисли, че за малко пари взима нещо супер много се лъже. Колите са вече на над 13-14 г. Който вярва на гаражни екземпляри, карани от баби и моряци значи вярва в дядо коледа. Все пак има в мобилето два екземпляра 3,7, но нещо не се продават. Проблема е, че няма части и майстори за тези коли. Ако някой си мисли, че с пари ще направи кола на края на ресурса си годна за каране жестоко се лъже.Освен ако не налее адски много пари, но тогава се обезсмисля проекта. В момента има Акюри 2018 -2019 по 20 000 ЩД. Сори ако съм разочаровал някой, но не се стърпях,
  35. 1 точка
    Сивик 1-ва ген. с K20.
  36. 1 точка
    Сивик 1-ва ген. с DOHC ZC (D16A9) turbo:
  37. 1 точка
    Категоричен съм , че звука е от малката верига или от системата, която върти (маслена помпа и балансиращи валове). Много ясно изразен е шумът в долната част на двигателя около шайбата на к.в. Да, шумът наподобява пренатегната верига или пренатегнат ремък, но за това отговаря обтегача, който е оригинален и чисто нов. Различен е (свободно плуващ) от този, който свалям, но е същия ОЕМ номер. В няколко чужди форума четох мнения на хора, които са връщали старите обтегачи, предполагайки че звука е заради пренатягане, но разултат няма. Факт е, че след смяната на всички елементи с нови, системите на водене на веригите стават по-плътни и по-стегнати, и точно това предизвиква виенето. В ангренажната верига шум(виене) не се чува. И точно разсъждавайки каква е разликата между новата кола с нови вериги и карана кола със сменени такива (в т.ч. и водачи и колела и т.н.), стигам до извода, че разликата е в малслената помпа. Тя е единствения елемент ниско в картера, който е в зоната на звука. И явно в следствие на износването на лагерите и износването на зъбчатките на балансиращите валове, в комбинация от натегнатата верига, започва да вие. А мнението на Хонда е, че това няма отношение с качеството на веригите и всичките джаджи около тях. И нали се сещате, че сега най-вероятно ще трябва да се сменят и валовете, за да няма виене, което ще удвои ремонта и ще стигне сигурно 4000 лв ? А кой нормален човек ще си купи Хонда, ако знае, че за да му е тиха колата, трябва да изръси пари колкото за нова?! Явно затова от Хонда мълчат и си траят. Взехме ви парите за нова кола, а след гаранцията не сте наш проблем. Аз ще го направя ремонта докрай. Колата ще си остане вечно моя, но искам да знаят повече хора какво да не си купуват или с какво се захващат, купувайки си Хонда на над 150-160 хил.км.
  38. 1 точка
    Да визирах,Чочо...извинявам се ,че разсъждавам като даскал,просто съм свикнал да хващам заблужденията в тематиката. Та нормалната ламда сонда подксача постоянно между бедна и богата смес,защото така е измислена да работи.На всеки богат пик,ЕКУ-то намаля горивото,а при всеки беден,го увеличава.Това се случва с около 1 херц на празен ход.Даже ако се заслушате.... ще чуете как се менят оборотите в такт със сондата. По никакъв начин осцилограмата не казва дали е бедна сместа или богата.В общия случай ЕКУто е компенсирало знака след 1 сек.Сместа винаги е идеална в режим Closed Loop.Изключение е "висяща маса" на сондата и "ленива" сонда. Независимо от теорията аз съм си заделил една "бедна" и една "богата " сонда за капризни клиенти . Първата е от ефект на стареене,а втората от ефект на горене на масло.Естествено при нормален двигател първата ще се влоши още повече ,а втората ще се върне към нормалните си показания.
  39. 1 точка
    Не знам какво си чел.Общо взето като напишеш P0420 гугъл ти вади е тая картинка.Това и преподавам.Ако бъркам..съм излъгал около 1000 студента Не знам и защо намесваш кислорода...? От двигателя излиза О2,HC,CO,NHx.От катализатора излиза О2,CO2,H2O Тая водород откъде си взе кислород,че да направи вода....,а въглеродния окис да стане двуокис? Та О2S2 как да измери кислород като го няма вече?
  40. 1 точка
    Втората трябда да е под 0,6 волта с пик 0,8 в ,но за кратко 1-2 сек. Видеото ,което предлагаш като пример е нереално.Втората сонда при работещ катализатор,не следва първата...това е и ролята на катализатора... За първата да се върнем .Синусоида от 0,2 до 0,9 волта като от пик до пик на празен ход не повече от 1,5 сек. На графиката ти синоусоида няма изобщо, така че или не работи или не показва адекватно уреда.С тая графика се влиза в сервизен режим след 4 мин и 1500 об/мин.
  41. 0 точки
    Колата беше студена, доколкото може да е на 30 градуса. Да... Иначе извън нормите е, но те принципно изобщо не го гледат тоя уред там. Аз ги разпитах кое какво показва ,затова им насочих вниманието и гледаха много учудено какви ниски стойности показва. Изобщо не ги интересува принципно и съм сигурен ,че в 90% от пунктовете са така. П.с хубаво ще е някой без катализатор да сподели инфо какво са му стойностите... И хубаво е колите да са загрели , заедно с катализаторите им. И евентуално да се правят сравнения в един и същ пункт , където се знае ,че е калибриран уреда им от института по метрология. И накрая като ги казах тия неща, разбирам ,че са неосъществими такива проучвания...
  42. 0 точки
    Да не ти се налага...! Къде е бай Тошо,да ги оправи всички!
  43. 0 точки
  44. 0 точки
    Дневни светлини...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...