Jump to content

CrazyDriver

Фен
  • Мнения

    225
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно CrazyDriver

  • Ранг
    Луд за връзване !!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3101 профилни разглеждания
  1. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте, Ето и крайния резултат: , няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове Поздрави
  2. Здравейте, темата може да се трие
  3. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте, Благодаря на колегата rusen4e за коментара. Всичко което каза е абсолютно вярно и успях да инсталирам модула, който вече работи перфектно (скоро ще кача снимки и опис на инсталацията, така че ако има някой заблуден като мен, да знае как да си инсталира неговия модул ). Обаче имам още едно питане: някой знае ли как мога да накарам DRL индикатора/лампичка на таблото да светва заедно с включването на модула? Реших да пробвам по лаишкия начин, като си мислех че от Хонда просто не са монтирали крушка в слота и трябва просто да добавя една която да захраня от модула (модула така или иначе има такава светлина, която се задейства с неговото активиране). Оказа се обаче, че таблото представлява една голяма платка на която стандартните крушки са заменени с SMD диоди. Ако някой има идея, ще се радвам да я чуя Поздрави
  4. Здравейте, Попаднах на интересна тема в Английския Сивик Форум, която тествах на моята кола и след 3 месеца спокойно мога да кажа, че работи безотказно. Проблема който имах бе с управлението на чистачките: - При бутане на лоста за еднократно почистване, чистачките правеха между 3 и 6 оборота, вместо един. Също така спираха където си поискат (т.е. управлението забравяше къде е старт/стоп положението на механизма). - При автоматичен режим, нещата изглеждаха сякаш чистачките бяха обладани - не спираха да се движат с бързи и бавни обороти (независимо от количеството дъжд), а когато спираха, то беше на всевъзможни места, но не и там където трябва. Уточнение, проблема не се проявяваше всеки път, а само от време на време. Кратка версия: сваляте капака за управлението на моторчето на чистачките и го почиствате щателно от греста вътре. Аз използвах контактен спрей, както е написал колегата от другия форум. Обмазвазвате с малко грес (или просто си оставете малко грес от оригиналната) въртящите се части на зъбните колела който контактуват с капака на управлението. Дълга версия: 1) Свалете трите пластмасови винта от надлъжния капак, който скрива механизма на чистачките и моторчето. Вдигнете го и освободете маркучите за пръскалките на чистачките за да го свалите напълно. 2) С 10 мм бит и удължител, развийте 5-те гайки които държат ламарината под пластмасовия капак. Трябва много внимателно да я издърпате, като внимавате за казанчето на хидравликата. 3) Свалете рамената на чистачките, като първо свалите капачките в края на рамената, а после отвиете съответните гайки. 4) Свалете пластмасовите капаци в двата края на стъклото, като може да си помагате с отвертка от долната страна при махането на техните щипки – хубаво е да има кой да ви придържа капака, понеже свалянето им е малко пипкаво 5) Отдолу ще се открият болтовете които придържат механизма на чистачките към купето. Сваляте ги и тях. В средата до самото моторче има още един болт. 6) Свалете механизма внимателно и след това свалете капачката на моторчето. 7) Почистете старателно цялата грес която се е събрала върху капака на моторчето (като при мен тя беше повече от обилна). Според предписанието на колегата е добре да се използва контактен спрей – така направих и аз 8) Почистете част от греста върху издадените части на зъбните колела на моторчето (те контактуват с капака и е хубаво да има грес там) , но все пак оставяте някаква за да не се получи триене с капака. 9) Сглобявате всичко по обратния път и с това се отстранява проблема почти безплатно (единственото нещо което плащате е контактния спрей ) Извинявам се, че нямам повече снимки, но моите някъде съм ги затрил и затова ползвам на готово от темата на колегата в Англия - т.е. при нас нещата са огледално. Надявам се следващия колега който направи тази процедура, да направи добри снимки и да ги добави към темата. Поздрави и успех
  5. Нови цени: 100 лв/бр. за Continentala 20 лв/бр. за ESA
  6. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш: Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула. Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш. Поздрави и благодаря за бързите отговори.
  7. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте колеги, Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам. Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната: А това е схемата на бушоните: Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели): Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт. За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18. Ако пък нещо бърка, кажете къде. Поздрави
  8. Темата може да се трие! Намерих безплатен вариант за справяне с този проблем, който скоро ще го постна като тема. - така че на никой няма да му трябва тази част
  9. Темата може да се изтрива. Продадено е!
  10. Здравейте колеги, Продавам нов капак с електрониката, който се поставя и е част от моторчето за чистачки на Сивик 8-ма генерация. Частта е чисто нова и е закупена от САЩ. ВАЖНО: частта е тази със синята шайба (ляво), а тази с розовата е оригиналната от моята кола. В случая на моята кола се оказа, че тази част е огледална. Цената на която съм я купил е малко под 100 лв. с включени всички такси, мита и транспорт до БГ. Продавам я на цената на която се продава в САЩ: 27,30 USD или 46 лв. Не мога да отговоря на въпроси дали може да пасне на Вашата кола, понеже бях сигурен че ще пасне и на моята Продуктовия номер на Хонда за тази част е: 76505-SNA-305 Навярно може да я ползвате цяла, ако е съвместима с Вашето моторче или да вземете само електрониката като донор. Намирам се в София, така че който е от тук и има интерес, мога да му я покажа лично.
  11. Добро утро Все пак си поръчах тази част от Щатите и за 12-ина дни пристигна в БГ. За моя изненада, след като разглобих всичко и стигнах до прословутата част в моята кола, се оказа че частта е огледална на моята ... голям смях! Прилагам снимки. Тази със синия капак е новата, а тази с розовия (който от снимките не личи да е такъв) е оригиналната. Бих се радвал на коментар, дали нещо не може да се замени за да тръгне нормално старата част или единствената ми опция е да си купя ново моторче, както спомена колегата Mkilla. Ако опцията е моторче, кажете от къде, че в Бултрако не познават парите (539 лв.) и номера на частта. Благодаря предварително!
  12. Здравейте колеги, От известно време имам следния проблем с моите чистачки - когато са на кеф, работят перфектно, а когато не са правят следните чудеса: - в режим 1 цикъл (т.е. едно цъкане нагоре, за да забършат каквото има по стъклото): започват да чистят като луди и спират след 5-6 цикъла и то не в стартовото положение. Понякога са в крайно отворено положение, понякога в средата, а понякога малко след стартовото. - в режим автоматично пускане: почват да чистят, все едно че се излива дъжд с кофи и спират далеч след като няма и една капка вода на стъклото. Това което прочетох по Американските форуми е, че проблема идва от управлението на моторчето което е един пластмасов капак в основата му. Също така в САЩ са изтегляли няколко модела Хонди поради този проблем. - прикачил съм Service Belletin Според него решението е подмяната на този капак с нов, чийто номер е 76505-SN305 (15-18 USD/бр. в САЩ). Въпросът ми е, някой до сега имал ли е такъв проблем и как го е решил? Замествал ли е този капак с управлението и пасва ли на нашите Сивици? Последния въпрос е във връзка с това, че номера на моторчето при Американските Сивици е 76505-SNA-A02, a при нас (тези произведени в Англия) е: 76505-SMG-E12 И понеже няма инфо в нета дали капака ще пасне и на това моторче, се питах дали някой не го е проиграл този вариант? Поздрави! 2010-10-18_005842_wiper_motor_not_parking.pdf
  13. Монтирах го, работи! - Оказа се че върху смолата с която е залято, бе останал част от надписа на старото реле - същата марка е, но модела не се чете Поздрави!
  14. Здравейте, Днес реших да сменя филтъра в купето, но се оказа че предложения по-горе (Zaffo 497) e по-голям от моя. Не знам дали само аз имам този "проблем", но според Хонда размера на моя филтър е: 240х198х30 мм А OEM кода е: 80292SMGE01 Все пак намерих филтър с активен въглен на Zaffo, който да отговаря на тези размери: 541 Поздрави!
×