Jump to content

CrazyDriver

Фен
  • Мнения

    210
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно CrazyDriver

  • Ранг
    Луд за връзване !!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2976 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, От известно време имам следния проблем с моите чистачки - когато са на кеф, работят перфектно, а когато не са правят следните чудеса: - в режим 1 цикъл (т.е. едно цъкане нагоре, за да забършат каквото има по стъклото): започват да чистят като луди и спират след 5-6 цикъла и то не в стартовото положение. Понякога са в крайно отворено положение, понякога в средата, а понякога малко след стартовото. - в режим автоматично пускане: почват да чистят, все едно че се излива дъжд с кофи и спират далеч след като няма и една капка вода на стъклото. Това което прочетох по Американските форуми е, че проблема идва от управлението на моторчето което е един пластмасов капак в основата му. Също така в САЩ са изтегляли няколко модела Хонди поради този проблем. - прикачил съм Service Belletin Според него решението е подмяната на този капак с нов, чийто номер е 76505-SN305 (15-18 USD/бр. в САЩ). Въпросът ми е, някой до сега имал ли е такъв проблем и как го е решил? Замествал ли е този капак с управлението и пасва ли на нашите Сивици? Последния въпрос е във връзка с това, че номера на моторчето при Американските Сивици е 76505-SNA-A02, a при нас (тези произведени в Англия) е: 76505-SMG-E12 И понеже няма инфо в нета дали капака ще пасне и на това моторче, се питах дали някой не го е проиграл този вариант? Поздрави! 2010-10-18_005842_wiper_motor_not_parking.pdf
  2. Монтирах го, работи! - Оказа се че върху смолата с която е залято, бе останал част от надписа на старото реле - същата марка е, но модела не се чете Поздрави!
  3. CrazyDriver

    филтър за купе за 8 ген

    Здравейте, Днес реших да сменя филтъра в купето, но се оказа че предложения по-горе (Zaffo 497) e по-голям от моя. Не знам дали само аз имам този "проблем", но според Хонда размера на моя филтър е: 240х198х30 мм А OEM кода е: 80292SMGE01 Все пак намерих филтър с активен въглен на Zaffo, който да отговаря на тези размери: 541 Поздрави!
  4. Хахаха, малко късно Вече и моето изглежда по същия начин. Играчката е голяма, но пък поне е забавно. Намерих подобно реле в нета и вече поръчах едно за проба: FUJITSU-TAKAMISAWA SY-12-K Дано да е правилното Мерси все пак, колега!
  5. Здравейте колеги, Някой дали има диаграмата на това sht off устройство, понеже в стремежа си да зачистя повече от гадостта с която е залят предпазителя, съм закачил някаква синя подложка на около 8мм навътре в корпуса и явно има нещо което съм прекъснал. Другия вариант е да споделите къде от БГ мога да си купя такъв елемент (понеже по моргите мрънкат, че си вървял с огледалото). Мерси предварително!
  6. CrazyDriver

    Honda civic 8th - Sound System - Въпрос

    Взех устройството и мислех кабелите които са вече свързани на 14 пиновата букса (3 на брой) да ги прехвърля на тази от новото устройство. Оказа се че някои се дублират, а не ми се ще да режа и насаждам - т.е. в момента съм на опцията с У кабела. Някой знае ли къде от София мога да си взема такъв кабел, за да направя нещата кадърно и прегледно? Също така някой знае ли за какво са тези 3 кабела на оригиналната букса? Прерових нета и единственото ръководство което намерих не е много ясно дали е точно за моя вид система. Ако някой има идея, ще съм благодарен на коментар. Поздрави
  7. CrazyDriver

    Honda civic 8th - Sound System - Въпрос

    Благодаря за коментарите! Взимам WEFA и приключвам с драмата. Поздрави!
  8. CrazyDriver

    Honda civic 8th - Sound System - Въпрос

    Понеже не съм специалист, а се оказва че и тези които продават такъв вид дигитални чейнджъри в нета не са добре запознати, имам следните няколко въпроса: - Опция с Yatour чейндър: ако се вземе такова устройство и се монтира към колата посредством У кабела (понеже моя Сивик е с оригиналната навигация), това по някакъв начин няма ли да дублира сигнала който минава по тези пинове и да обърка навигацията - това в случай че трите пина които в момента ползва навигацията се дублират с функции на Yatoura? - От една Софийска компания за кар-аудио ми предложиха нов дигитален чейнджър (марка Wefa), като толкова го прехвалиха, че почти си го купих. Това което не ми допадна, е че опцията за свързване която ми предложиха е да презапоя трите кабела които сега ползва системата директно върху куплунга на техния чейджър (т.е. не предлагаха този У кабел). Какво Ви е мнението по въпроса и някой въобще инсталирал ли е изобщо такъв дигитален чейндър на Хонда Сивик с оригинална навигация? Поздрави!
  9. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте колеги, Във връзка с темата имам следното питане: Някой знае ли, дали Хонда са произвели Сивици за Европейския пазар (8-ма генерация) с включена заводска система за дневни светлини? Ако да, на кои модели или от кой, до кой VIN номер? Ако няма такова животно, някой знае ли дали може да се инсталира оригинален модул, който според американските сайтове включва автоматично дългите светлини, като дневни такива, на някакъв процент? Видях че на таблото ми има индикативна лампичка за дневни светлини (DRL), както и място за бушон за тях (N: 37). Ако някой има повече инфо, ще съм благодарен. Поздрави
  10. gogo68: не мога да се съглася с теб. Попадал съм и на автокъщи, които имат пълна история на колите които продават и са доста коректни. А наскоро мой приятел с автосервиз ми каза за Автокъща, чийто собственик кара всяка кола при него и отстранява всеки технически дефект с оригинални части, а не някои ментета. Но идеята ми е не да правя реклама, а да се аргументирам че не всички са еднакви. Затова и според мен трябва да има списък с всички автокъщи които цакат клиентите си - така всеки ще може да прави информиран избор, а не да е механик и да хвърля боб какво са прекрили Japanese fever: Съгласен съм с теб, но в случая това което ме подразни, е че в обявата е посочена една година и месец, а реално е друга в талона - това за мен си е измама Слави CR-V: колега, навярно си прав затова че нито една автокъща или търговец не плаща екотакса, но както казах, аз бях уверен че при мен всичко е платено и трябва само да заплатя за номерата при първа регистрация. Относно самия сертификат, според служителката в КАТ която обработваше документите ми, нямаше никакъв проблем той да е бил заплатен от предишния собственик (все пак колата е внос от Швейцария и за да мине митница тя трябва да има физически собственик в БГ), т.е. сертификата за екотаксата съвсем спокойно можеше да бъде заплатен и от автокъщата. Плюс това от автокъщата ми дадоха декларация (по приложение N: 12 към чл. 11, ал, 1, т.1) в която е упоменато, че е платена такса ПУДООС, което към момента (след уверението че всичко по колата е платено и ми трябват 50 лв. за да я регистрирам) ми звучеше като някакъв друг израз за екотакса - да ама не Явно излиза че освен механик, трябва и да съм и правист, за да знам всички такси които държавата е измислила
  11. Здравейте колеги, Искам да споделя опита си с една автокъща в Плевен – AUTO VOV Преди две седмици си купих кола от тях и докато я оглеждах и купувах всичко изглеждаше добре – отношение на продавача, помощ с КАТ-Плевен и т.н. Според единия от продавачите всичко по колата беше платено (внос от Швейцария), като по негови думи са ми необходими само 30-50 лв. за да си регистрирам колата в КАТ. Завъртяхме едно кръгче с колата за да чуем окачване, двигател, скорости и т.н., всичко изглеждаше наред. Боята беше трудна за определяне (имаше доста прах по колата), но като цяло колата изглеждаше добре (личеше си че скоро е мита професионално, включително и нещо което не одобрявам – двигателния отсег, а в обявата пише че той не е мит). Стиснахме си ръцете на малко по-ниска цена от тази в обявата – понеже новите гуми излезнаха доста стари и истрити – DOT 2014 (1-во несъответствие с обявата). След като се прибрах с нея, отидох в КАТ за да я регистрирам и там – изненада. Оказа се че Екотаксата не е платена. Звъннах веднага на продавача от който я купих, но той не ми вдигна. Звъннах на неговия колега и той с изненада ми обясняваше как не е чувал досега продавача да плаща Екотаксата и т.н. След като му обясних ситуацията с неговия колега, той се измъкна с някакво тъпо клише, че не е бил там и толкова. – реших да не се занимавам повече и го оставих Но изненадите не свършиха до тук. Според обявата колата трябваше да е с първа регистрация от Февруари, 2007 г. – да ама не! Оказа се Октомври, 2006 – нещо което и през ум не ми мина да проверявам. На място само проверих дали всички документи са налични и дали номера на шасито отговаря с това на колата. Видях седмица в VIN-а и реших че колата е от 2007. (2-ро несъответствие) След като измих колата и вече в пълния и блясък, установих че по капака, калниците и една от вратите е играл бояджийския маркер – доста нескопосано изпълнение, но при огледа беше прашна и тези забележки не си личаха. (3-то несъответствие) При огледа в сервиза се оказа че единия преден амортисьор е заминал (целия е в масло), а когато я гледах, това масло го нямаше. Също така тампоните на двата предни долни носача са за смяна – т.е. и перфектната на 100% ходова част не е толкова перфектна (4-та несъответствие). И накрая, това което най-много ме подразни, липсата на модула за Bluetooth-а. Признавам че е моя грешка да не тествам устройството на място, но натиснах копчето за говор на системата и тя проговори на Немски – реших че всичко е Ок. Сега вече след като е на Английски и след много-часов опит за връзка с нея, разглобих капака под волана и се оказа че буксата за модула е скрита, а на нея модул няма. – коментара на продавача: ами явно в Швейцария са го свалили. Сега излиза че Швейцарците са по-зле и от Италианците, а нашите джамбази са светци. Другите малки неща които открих в последствие, дори няма да ги коментирам. Аз определено няма да препоръчам тази автокъща на приятел, а на Вас ви препоръчвам да сте много внимателни и бдителни ако все пак решите да купувате нещо от там.
  12. Здравей колега, Не знам дали някой ти е отговорил на въпроса, но е странно тема която стои във важните да е без отговор. Затова ще си направя труда аз да ти отговоря, въпреки че доскоро и аз търсих къде се намира Отговора го намерих в един друг сайт и там колата е с ляв волан (но това не е от значение). Модула е закрепен на кората под волана. До него се стига по следния начин: 1-во: Отваряш шофьорската врата и сваляш капака, който се намира отляво на таблото: 2-ро: Развиваш това винтче: 3-то: сваляш кората която е под волана, като внимаваш за щипките. Модула трябва да е закрепен на гърба й: Поздрави
  13. Моля модераторите да затворят темата. Мерси!
×