Jump to content

CrazyDriver

Фен
  • Мнения

    223
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно CrazyDriver

  • Ранг
    Луд за връзване !!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3051 профилни разглеждания
  1. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте, Благодаря на колегата rusen4e за коментара. Всичко което каза е абсолютно вярно и успях да инсталирам модула, който вече работи перфектно (скоро ще кача снимки и опис на инсталацията, така че ако има някой заблуден като мен, да знае как да си инсталира неговия модул ). Обаче имам още едно питане: някой знае ли как мога да накарам DRL индикатора/лампичка на таблото да светва заедно с включването на модула? Реших да пробвам по лаишкия начин, като си мислех че от Хонда просто не са монтирали крушка в слота и трябва просто да добавя една която да захраня от модула (модула така или иначе има такава светлина, която се задейства с неговото активиране). Оказа се обаче, че таблото представлява една голяма платка на която стандартните крушки са заменени с SMD диоди. Ако някой има идея, ще се радвам да я чуя Поздрави
  2. Здравейте, Попаднах на интересна тема в Английския Сивик Форум, която тествах на моята кола и след 3 месеца спокойно мога да кажа, че работи безотказно. Проблема който имах бе с управлението на чистачките: - При бутане на лоста за еднократно почистване, чистачките правеха между 3 и 6 оборота, вместо един. Също така спираха където си поискат (т.е. управлението забравяше къде е старт/стоп положението на механизма). - При автоматичен режим, нещата изглеждаха сякаш чистачките бяха обладани - не спираха да се движат с бързи и бавни обороти (независимо от количеството дъжд), а когато спираха, то беше на всевъзможни места, но не и там където трябва. Уточнение, проблема не се проявяваше всеки път, а само от време на време. Кратка версия: сваляте капака за управлението на моторчето на чистачките и го почиствате щателно от греста вътре. Аз използвах контактен спрей, както е написал колегата от другия форум. Обмазвазвате с малко грес (или просто си оставете малко грес от оригиналната) въртящите се части на зъбните колела който контактуват с капака на управлението. Дълга версия: 1) Свалете трите пластмасови винта от надлъжния капак, който скрива механизма на чистачките и моторчето. Вдигнете го и освободете маркучите за пръскалките на чистачките за да го свалите напълно. 2) С 10 мм бит и удължител, развийте 5-те гайки които държат ламарината под пластмасовия капак. Трябва много внимателно да я издърпате, като внимавате за казанчето на хидравликата. 3) Свалете рамената на чистачките, като първо свалите капачките в края на рамената, а после отвиете съответните гайки. 4) Свалете пластмасовите капаци в двата края на стъклото, като може да си помагате с отвертка от долната страна при махането на техните щипки – хубаво е да има кой да ви придържа капака, понеже свалянето им е малко пипкаво 5) Отдолу ще се открият болтовете които придържат механизма на чистачките към купето. Сваляте ги и тях. В средата до самото моторче има още един болт. 6) Свалете механизма внимателно и след това свалете капачката на моторчето. 7) Почистете старателно цялата грес която се е събрала върху капака на моторчето (като при мен тя беше повече от обилна). Според предписанието на колегата е добре да се използва контактен спрей – така направих и аз 8) Почистете част от греста върху издадените части на зъбните колела на моторчето (те контактуват с капака и е хубаво да има грес там) , но все пак оставяте някаква за да не се получи триене с капака. 9) Сглобявате всичко по обратния път и с това се отстранява проблема почти безплатно (единственото нещо което плащате е контактния спрей ) Извинявам се, че нямам повече снимки, но моите някъде съм ги затрил и затова ползвам на готово от темата на колегата в Англия - т.е. при нас нещата са огледално. Надявам се следващия колега който направи тази процедура, да направи добри снимки и да ги добави към темата. Поздрави и успех
  3. Нови цени: 100 лв/бр. за Continentala 20 лв/бр. за ESA
  4. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш: Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула. Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш. Поздрави и благодаря за бързите отговори.
  5. CrazyDriver

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Здравейте колеги, Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам. Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната: А това е схемата на бушоните: Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели): Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт. За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18. Ако пък нещо бърка, кажете къде. Поздрави
  6. Темата може да се трие! Намерих безплатен вариант за справяне с този проблем, който скоро ще го постна като тема. - така че на никой няма да му трябва тази част
  7. Темата може да се изтрива. Продадено е!
  8. Здравейте колеги, Продавам 4 бр. зимни гуми. 2 бр. са CONTINENTAL WinterContact TS850 - Размери, теглови и скоростен индекс: 205/50 R17 93H, - Големина на грайфера: над 8 мм - Седмица и година на производство (ДОТ): 4514 - много запазени, без лепенки или балони и карани предимно на сняг Цена: 110 лв. за бр. и 2 бр. ESA Tecar SG 7 Plus - Размери, теглови и скоростен индекс: 205/50 R17 93V - Големина на грайфера: 4,5 мм - Седмица и година на производство (ДОТ): 1714 - запазени, без лепенки или балони Цена: 35 лв. за бр. Ако се купят четерите в комплект, цената е 250 лв. Гумите се намират в София. Възможен е оглед. Пишете на лично за повече инфо. Поздрави!
  9. Нова цена, но без USB удължителя: 125 лв.
  10. Здравейте колеги, Продавам нов капак с електрониката, който се поставя и е част от моторчето за чистачки на Сивик 8-ма генерация. Частта е чисто нова и е закупена от САЩ. ВАЖНО: частта е тази със синята шайба (ляво), а тази с розовата е оригиналната от моята кола. В случая на моята кола се оказа, че тази част е огледална. Цената на която съм я купил е малко под 100 лв. с включени всички такси, мита и транспорт до БГ. Продавам я на цената на която се продава в САЩ: 27,30 USD или 46 лв. Не мога да отговоря на въпроси дали може да пасне на Вашата кола, понеже бях сигурен че ще пасне и на моята Продуктовия номер на Хонда за тази част е: 76505-SNA-305 Навярно може да я ползвате цяла, ако е съвместима с Вашето моторче или да вземете само електрониката като донор. Намирам се в София, така че който е от тук и има интерес, мога да му я покажа лично.
  11. Добро утро Все пак си поръчах тази част от Щатите и за 12-ина дни пристигна в БГ. За моя изненада, след като разглобих всичко и стигнах до прословутата част в моята кола, се оказа че частта е огледална на моята ... голям смях! Прилагам снимки. Тази със синия капак е новата, а тази с розовия (който от снимките не личи да е такъв) е оригиналната. Бих се радвал на коментар, дали нещо не може да се замени за да тръгне нормално старата част или единствената ми опция е да си купя ново моторче, както спомена колегата Mkilla. Ако опцията е моторче, кажете от къде, че в Бултрако не познават парите (539 лв.) и номера на частта. Благодаря предварително!
  12. Здравейте колеги, От известно време имам следния проблем с моите чистачки - когато са на кеф, работят перфектно, а когато не са правят следните чудеса: - в режим 1 цикъл (т.е. едно цъкане нагоре, за да забършат каквото има по стъклото): започват да чистят като луди и спират след 5-6 цикъла и то не в стартовото положение. Понякога са в крайно отворено положение, понякога в средата, а понякога малко след стартовото. - в режим автоматично пускане: почват да чистят, все едно че се излива дъжд с кофи и спират далеч след като няма и една капка вода на стъклото. Това което прочетох по Американските форуми е, че проблема идва от управлението на моторчето което е един пластмасов капак в основата му. Също така в САЩ са изтегляли няколко модела Хонди поради този проблем. - прикачил съм Service Belletin Според него решението е подмяната на този капак с нов, чийто номер е 76505-SN305 (15-18 USD/бр. в САЩ). Въпросът ми е, някой до сега имал ли е такъв проблем и как го е решил? Замествал ли е този капак с управлението и пасва ли на нашите Сивици? Последния въпрос е във връзка с това, че номера на моторчето при Американските Сивици е 76505-SNA-A02, a при нас (тези произведени в Англия) е: 76505-SMG-E12 И понеже няма инфо в нета дали капака ще пасне и на това моторче, се питах дали някой не го е проиграл този вариант? Поздрави! 2010-10-18_005842_wiper_motor_not_parking.pdf
  13. Монтирах го, работи! - Оказа се че върху смолата с която е залято, бе останал част от надписа на старото реле - същата марка е, но модела не се чете Поздрави!
  14. Здравейте, Днес реших да сменя филтъра в купето, но се оказа че предложения по-горе (Zaffo 497) e по-голям от моя. Не знам дали само аз имам този "проблем", но според Хонда размера на моя филтър е: 240х198х30 мм А OEM кода е: 80292SMGE01 Все пак намерих филтър с активен въглен на Zaffo, който да отговаря на тези размери: 541 Поздрави!
  15. Хахаха, малко късно Вече и моето изглежда по същия начин. Играчката е голяма, но пък поне е забавно. Намерих подобно реле в нета и вече поръчах едно за проба: FUJITSU-TAKAMISAWA SY-12-K Дано да е правилното Мерси все пак, колега!
×