Jump to content

CrazyDriver

Фен
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CrazyDriver last won the day on January 13

CrazyDriver had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About CrazyDriver

  • Rank
    Луд за връзване !!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3560 profile views
  1. Здравейте, Продавам USB модул за Honda Civic 8gen като на колегата thelastbonbona. В комплекта е включен: модула, кабел USB A женски към сивия вход в модула, бяла букса с всички изводи за връзване към оригиналната система на Хонда. Ще цитирам колегата какви са предимствата на този модул: "Предимството на USB модулът е, че предава добър звук и позволява разглеждането на песните и папките с реалните им имена през медията, за разлика от нашумелите дигитални чейнджъри, които прецакват качеството на звука и показват Extention/track1,2,3...N на дисплея на медията." Допълнително пояснение: за да е напълно функциониращ модула, колата трябва да е след фейслифта или поне CD-to да е от фейслифт Цена за целият комплект - 150лв
  2. Колегата Pavel_Pavlov e прав! Светлинния лъч на двата фара трябва да е в една равнина, като при нашите фарове с рефлектори, рефлектора прави 45 градосов засек на дясно - за да може да се виждат не само знаците, а и пешеходците. Понеже в момента нямам време да търся как се настройваха нашите фарове, ви качвам една снимка на това, как се настройват на 6-та генерация. * Височина А е от земята до точка на фара, която в нашия случай е обузначена с кръгче върху "стаклото". Поздрави!
  3. Колега thelastbonbona, благодаря за идеята. Изпробвах я, но светлинния лъч не се коригира, т.е. остана на по-високото ново положение. И както обикновено става, неволята учи :) След като прегледах Американския и Английския форум открих отговорите на моите въпроси. 1) DRL и AFS индикациони лампи на таблото са само за сигнализация, в случай че има повреда в съответната система. 2) AFS е система за завиване на фаровете, която в нашите Сивици я няма. Респективно не е системата за автоматично регулиране на фаровете във височина. 3) Системата за автоматично регулиране на фаровете понякога може да загуби своите настройки и респективно трябва да се преобучи. Как става това, съм описал по-долу в няколко лесни стъпки: - Паркирайте колата на равна повърхност срещу екран/стена - Убедете се че налягането в гумите е правилното - Разтоварете колата от излишен багаж, ако има такъв 1. Ключа на запалване трябва да е в изключено положение (0) 2. Преместете шофьорската и пасажерската седалка в крайно разпънато положение 3. Свалете целия товар от колата и оставете само шофьора (75 кг)* трябва да е в колата. 4. Свържете HDS-a към data link (OBD буксата) и дайте на късо SCS линията. ** 5. Завъртете ключа за запалване на позиция 2 (контакт). 6. В рамките на 5 секунди, включете и изключете светлините 3 пъти (в някои случаи 4-5). Процедурата по обучение е завършена, когато светлинния поток се премести от горе надолу. *** 7. Завъртете ключа за запалване в 0-ва позиция (изключване). 8. Извадете HDS-а от буксата.**** 9. Регулирайте ръчно височината на фаровете, ако е нужно. * Системата е проектирана за 75 кг товар. ** Не всеки има HDS в къщи, затова колегите в Англия са свързали пин 9 и пин 4 на OBD буксата. Вижте прикачените снимки. *** При мен не видях никаква промяна във височината на фаровете, но след като приключих с процедурата по-горе, запалих колата и направих теста на колегата thelastbonbona. Този път фаровете коригираха своето положение след няколко секунди. **** Премахнете моста между пин 4 и 9. Надявам се това да е от полза на някой колега, който се е сблъскал с моя проблем. Поздрави!
  4. Здравейте и за много години Имам няколко въпроса относно тези две системи: 1) DRL (дневни светлини) - От това което успях да намеря в интернет, тази система не е активна за колите на европейския пазар. Моля да ме поправите, ако това не е вярно? - На таблото има индикация за DRL, както и диод на платката - Въпросът ми е, може ли този диод да светва, когато ми сработи модула за дневни светлини (той е допълнително поставян и не е оригинален на Хонда)? От модула ми излиза диодна светлина, която се включва при запалени дневни светлини - в моя случай, дълги на 30% 2) AFS (Автоматична система за настройка на фаровете) - колата ми е с оригинален Xenon и респективно система за автоматично настройване на фаровете - проблемът който имам е, че при пълна кола, колите в насрещното ми пресветват - т.е. явно системата не работи или поне не сработва всеки път - проверил съм за счупени кантари (преден и заден, които се намират от лявата страна на колата) и съм впръскал контактен спрей в буксите, за всеки случай - може ли да ми кажете, как да проверя дали тази система работи и кога светва лампата на таблото за нея? (на старата ми кола, от друга марка, при запалване на светлините, колата си правеше автоматична диагностика. При спиране срещу стена, лесно се виждаше дали всичко работи или не.) Благодаря предварително!
  5. Здравей колега. Ами честно казано, останах с впечатлението, че само аз имам този проблем. А поради слабия интерес, реших да не занимавам повече форума с моя проблем. Също така колега, не си прав. Всичко е описано и дори съм качил снимки за повече нагледност. Просто трябва да се чете. Но за да не мислиш, че се заяждам, проблемът го отстраних по следния начин: Поздрави!
  6. Здравейте, Да кача малко снимки и коментар отностно проблема който имам: 1) Страничен изглед на тялото на парното/климатика от страната на навигатора: - с червен кръг е отбелязана дренажната тръбичка, която преминава в гумен мъркуч отвеждащ конденза навън от колата - жълтия правоъгълник показва долната част на страничния капак на кондензиращото тяло на климатика - синия кръг показва най-долното винтче на горепосочения капак, откъдето се стича и конденза в краката на пасажера. 2) Допълнителни изгледи към отворения капак на кондензиращото тяло: Да опиша и сами проблем: - под колата изтича конденз от климатика - гумения маркуч отвеждащ конденза, е продухан и не е запушен - продухан е (доколкото е възможно) и легена на кондензиращото тяло през пластмасовата тръба в червения кръг - кондензираща вода излиза от страничния капак и се стича по най-долното винтче отбелязано със син кръг В Английския форум пише, че капака понякога не уплатнява добре и това е причината да излиза конденз от него. - уплатнение няма нито върху тялото, нито върху капака Към момента съм поставил уплатнителна лента в долната част и съм затегнал капака. Надявам се това да реши проблема. Ако някой има други идеи или решения на проблема, нека да сподели. Поздрави!
  7. Ами при мен нямаше такъв кабел ... а и да бъда честен, не съм виждал модул с отделен кабел. Моя го сглоби един приятел и се управлява през светлинния клаксон.
  8. Благодаря за коментарите! Да направя няколко уточнения - тръбичката/маркучето което е за отвеждане на конденза от тялото навън от колата, e продухвано както отдoлу, така и отгоре (след като е демонтирано от тялото на парното). Прикачената снимка е от Английския Сивик форум - под колата се образуват малки локвички, когато работи на климатик - т.е. отвежда някакъв конденз, но може да не е всичкия - прегледaл съм нашия форум, но не намерих никъде подобни теми. Моля да ме извините ако има такива и ще съм благодарен ако ми дадете линк към тях - изчел съм няколко чуждестранни форуми за този проблем, но така и няма конкретно решение ако проблемът не се окаже в запушване на тръбичката Ако някой има схема на кондензиращото тяло и как се стига до него, ще съм благодарен да ми я изпрати. А ако някой вече е отпушвал посредством пяна това тяло и резултата е положителен, нека да сподели мнение. - някъде из многото теми които изчетох по въпроса, пишеше че при Акорда, ако не греша, компа е под въздуховодите и не е Ок да се ползва пяна за неговото почистване Поздрави!
  9. Запоих кабела директно върху бушона, а самия кабел го направих с букса към модула, за да мога лесно да го сменям, в случай че изгори.
  10. Здравейте колеги, Имам следния проблем: - В горещ ден, след работа на климатика повече от 30-40 мин. в краката от страната на навигатора започва да капе вода. - Ако климатика работи на ръчен режим, след около 1:30 работа се изключва (не знам дали това е нормално, но на мен не ми се струва така) И нека да уточня някои неща: - колата е зареждана с фреон, преди 6 месеца - в колата няма теч при дъждовно или каквото и да е друго време - капките идват от долната част на тялото на филтърната кутия в купето - разглобявал съм част от кутията, за да стигна до маркуча, който отвежда кондензиралата вода от вътрешното тяло на климатика през пода и навън. Мислех че е запушен, но не е това. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае неговото решение, ще съм благодарен. Поздрави! П.П. Ако има някакво значение, колата е 1.8, 5 врати
  11. Здравей колега, Навярно никой не ти е отговорил, понеже във форума има доста теми изписани по този въпрос. Както се казва, нищо не би ти коствало да потърсиш в търсачката преди да постваш нова тема! Но както и да е. Погледни тази тема: Тук ще намериш отговор на въпроса ти. Аз съм с оригинален ксенон и DRL на дългите - нищо сложно Поздрави!
  12. Здравейте, относно темата с USB WEFA как най-накрая го вързахте и аз съм с навигация?

  13. Здравейте, Имам няколко въпроса към колегите които вече са монтирали ГИ на своя Сивик R18 или към колеги които монтират такъв тип ГИ-ни. А именно: - какъв тип запалителни свещи използвате след инсталацията на ГИ: стандартните (NGK IZFR6K-11S) или такива предназначени за ГИ (NGK 1565)? - каква трябва да бъде температурата в катализатора при нормален товар (3500 - 4000 об/мин.) и сменяли ли сте катализатора след монтаж на ГИ? - подменяли ли сте клапани и на колко хил. километра след инсталирането на ГИ се е наложило това? Благодаря предварително! Поздрави
  14. Колега, на английски тази "хитринка" се казва: Circuit Fuse Tap Adapter Holder .. а от къде съм ги купил ти писах на ЛС - да не става реклама
×
×
  • Create New...