Jump to content

CrazyDriver

Фен
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CrazyDriver last won the day on January 13 2021

CrazyDriver had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About CrazyDriver

  • Rank
    Луд за връзване !!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

4110 profile views
  1. Здравейте, Знам че темата е стара, но наскоро имах подобен проблем. След стандартния преглед на бушон и крушка, които се оказаха здрави, започнах да търся информация из нета. В Английския форум има доста изписано по въпроса, но там проблемите са предимно в това, че не е закачен кабела към плафона на крушката. При друг случай, управлението е развалено (то се намира в конзолата със светлините над централното огледало) и евтиното решение е било ново окабеляване и плафон с ключ. Конкретно за моя случай, изгубих осветлението в багажника, но всичко друго работеше: - контакта за 12V от лявата страна на багажното отделение - индикацията за отворен багажник - заключване и отключване/отваряне на багажника - всички конектори бяха свързани Не работеха: - осветлението на багажника - нямаше напрежение по кабела до самия плафон - при отключване на колата и отваряне само на багажника, системата за автоматично заключване сработваше Решение: След като прегледах механизма на бравата на багажника, видях че има пластини в него, които явно индикират позицията на самия заключващ механизъм. Видях че по тях има доста грес и боклуци, затова взех един контактен спрей и обилно напръсках навсякъде където можех да бръкна, като заключвах и отключвах бравата ръчно, т.е. затварях механизма посредством отвертка и отварях с копчето на багажника ВАЖНО: Не е лоша идеята да откачите акумулатора преди да започнете с тази манипулация. Това е! Проста манипулация, която не изисква нищо особено, но с добър резултат. Поздрави!
  2. Здрасти беше писал за дневните светлини за място на бушоните 37 какво намери за това защото и аз си мисля че моята има фабрични 

  3. Темата може да се заключва/изтрива! Модула е продаден.
  4. Здрасти 

    как мога да се свържа с вас за usb модула?

  5. Здравей колега, Не съм сигурен дали ще стане за 7-ма генерация. В нета нищо не намирам по този въпрос. Знам че става за цялата 8-ма генерация, като при моделите преди фейслифта, функциите му са малко отрязани - не показва имената на песните Ако имаш път към София, може да се разберем нещо и да го пробваш на място. Поздрави!
  6. Здравейте, Продавам USB модул за Honda Civic 8gen като на колегата thelastbonbona. В комплекта е включен: модула, кабел USB A женски към сивия вход в модула, бяла букса с всички изводи за връзване към оригиналната система на Хонда. Ще цитирам колегата какви са предимствата на този модул: "Предимството на USB модулът е, че предава добър звук и позволява разглеждането на песните и папките с реалните им имена през медията, за разлика от нашумелите дигитални чейнджъри, които прецакват качеството на звука и показват Extention/track1,2,3...N на дисплея на медията." Допълнително пояснение: за да е напълно функциониращ модула, колата трябва да е след фейслифта или поне CD-to да е от фейслифт Цена за целият комплект - 150лв
  7. Колегата Pavel_Pavlov e прав! Светлинния лъч на двата фара трябва да е в една равнина, като при нашите фарове с рефлектори, рефлектора прави 45 градосов засек на дясно - за да може да се виждат не само знаците, а и пешеходците. Понеже в момента нямам време да търся как се настройваха нашите фарове, ви качвам една снимка на това, как се настройват на 6-та генерация. * Височина А е от земята до точка на фара, която в нашия случай е обузначена с кръгче върху "стаклото". Поздрави!
  8. Колега thelastbonbona, благодаря за идеята. Изпробвах я, но светлинния лъч не се коригира, т.е. остана на по-високото ново положение. И както обикновено става, неволята учи :) След като прегледах Американския и Английския форум открих отговорите на моите въпроси. 1) DRL и AFS индикациони лампи на таблото са само за сигнализация, в случай че има повреда в съответната система. 2) AFS е система за завиване на фаровете, която в нашите Сивици я няма. Респективно не е системата за автоматично регулиране на фаровете във височина. 3) Системата за автоматично регулиране на фаровете понякога може да загуби своите настройки и респективно трябва да се преобучи. Как става това, съм описал по-долу в няколко лесни стъпки: - Паркирайте колата на равна повърхност срещу екран/стена - Убедете се че налягането в гумите е правилното - Разтоварете колата от излишен багаж, ако има такъв 1. Ключа на запалване трябва да е в изключено положение (0) 2. Преместете шофьорската и пасажерската седалка в крайно разпънато положение 3. Свалете целия товар от колата и оставете само шофьора (75 кг)* трябва да е в колата. 4. Свържете HDS-a към data link (OBD буксата) и дайте на късо SCS линията. ** 5. Завъртете ключа за запалване на позиция 2 (контакт). 6. В рамките на 5 секунди, включете и изключете светлините 3 пъти (в някои случаи 4-5). Процедурата по обучение е завършена, когато светлинния поток се премести от горе надолу. *** 7. Завъртете ключа за запалване в 0-ва позиция (изключване). 8. Извадете HDS-а от буксата.**** 9. Регулирайте ръчно височината на фаровете, ако е нужно. * Системата е проектирана за 75 кг товар. ** Не всеки има HDS в къщи, затова колегите в Англия са свързали пин 9 и пин 4 на OBD буксата. Вижте прикачените снимки. *** При мен не видях никаква промяна във височината на фаровете, но след като приключих с процедурата по-горе, запалих колата и направих теста на колегата thelastbonbona. Този път фаровете коригираха своето положение след няколко секунди. **** Премахнете моста между пин 4 и 9. Надявам се това да е от полза на някой колега, който се е сблъскал с моя проблем. Поздрави!
  9. Здравейте и за много години Имам няколко въпроса относно тези две системи: 1) DRL (дневни светлини) - От това което успях да намеря в интернет, тази система не е активна за колите на европейския пазар. Моля да ме поправите, ако това не е вярно? - На таблото има индикация за DRL, както и диод на платката - Въпросът ми е, може ли този диод да светва, когато ми сработи модула за дневни светлини (той е допълнително поставян и не е оригинален на Хонда)? От модула ми излиза диодна светлина, която се включва при запалени дневни светлини - в моя случай, дълги на 30% 2) AFS (Автоматична система за настройка на фаровете) - колата ми е с оригинален Xenon и респективно система за автоматично настройване на фаровете - проблемът който имам е, че при пълна кола, колите в насрещното ми пресветват - т.е. явно системата не работи или поне не сработва всеки път - проверил съм за счупени кантари (преден и заден, които се намират от лявата страна на колата) и съм впръскал контактен спрей в буксите, за всеки случай - може ли да ми кажете, как да проверя дали тази система работи и кога светва лампата на таблото за нея? (на старата ми кола, от друга марка, при запалване на светлините, колата си правеше автоматична диагностика. При спиране срещу стена, лесно се виждаше дали всичко работи или не.) Благодаря предварително!
  10. Здравей колега. Ами честно казано, останах с впечатлението, че само аз имам този проблем. А поради слабия интерес, реших да не занимавам повече форума с моя проблем. Също така колега, не си прав. Всичко е описано и дори съм качил снимки за повече нагледност. Просто трябва да се чете. Но за да не мислиш, че се заяждам, проблемът го отстраних по следния начин: Поздрави!
  11. Здравейте, Да кача малко снимки и коментар отностно проблема който имам: 1) Страничен изглед на тялото на парното/климатика от страната на навигатора: - с червен кръг е отбелязана дренажната тръбичка, която преминава в гумен мъркуч отвеждащ конденза навън от колата - жълтия правоъгълник показва долната част на страничния капак на кондензиращото тяло на климатика - синия кръг показва най-долното винтче на горепосочения капак, откъдето се стича и конденза в краката на пасажера. 2) Допълнителни изгледи към отворения капак на кондензиращото тяло: Да опиша и сами проблем: - под колата изтича конденз от климатика - гумения маркуч отвеждащ конденза, е продухан и не е запушен - продухан е (доколкото е възможно) и легена на кондензиращото тяло през пластмасовата тръба в червения кръг - кондензираща вода излиза от страничния капак и се стича по най-долното винтче отбелязано със син кръг В Английския форум пише, че капака понякога не уплатнява добре и това е причината да излиза конденз от него. - уплатнение няма нито върху тялото, нито върху капака Към момента съм поставил уплатнителна лента в долната част и съм затегнал капака. Надявам се това да реши проблема. Ако някой има други идеи или решения на проблема, нека да сподели. Поздрави!
  12. Ами при мен нямаше такъв кабел ... а и да бъда честен, не съм виждал модул с отделен кабел. Моя го сглоби един приятел и се управлява през светлинния клаксон.
×
×
  • Create New...