Jump to content

rusen4e

Фен
  • Мнения

    188
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно rusen4e

  • Ранг
    Лаик
  • Рожден ден 7.03.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    Civic 2.2 i-CTDI FK3 '06
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Русе
  1. Ниски и високи обороти

    При мен е същото положение с педала на спирачката, сутрин е много твърд. Моята кола го няма този проблем с високите обороти, но докато загрее двигателя ми се случва да заглъхва като карам по инерция.
  2. Има отделна тема по въпроса: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101274
  3. Поленовият филтър в купето се намира под жабката, в централната конзола. Горивният филтър се намира под филтърната кутия на въздушния филтър, за да се стигне до него трябва да се демонтира и стойката на акумулатора. Смяната на горивен филтър се предвижда да се извършва само в оторизиран сервиз, затова и не е описана в мануала.
  4. Индикация за отворена врата и отворен багажник. ;-)
  5. Питане относно auto.bim.bg

    Поръчах си от тях стъкло за странично огледало. Като отидох да си го взема се оказа, че е за седан, въпреки че аз поръчах за хечбек. Казаха че е станала най-вероятно грешка при пакетирането на пратката и след два дена вече си взех правилното стъкло. Мисля да си поръчвам от тях кора под двигателя.
  6. Ето извадка от service manual-a. Както се вижда, има доста щипки за освобождаване.
  7. След кратко ровене в един онлайн магазин стигнах до извода, че са съвместими: комплект съединител NIPPARTS за HONDA CIVIC 1.6 16V (MC1) - D16B2 NIPPARTS комплект съединител Номер: 2619430 брой зъби: 20 вътрешен диаметър: 140 мм външен диаметър: 200 мм спецификация: h-profile:20,2x24,1 комплект съединител NIPPARTS за HONDA CIVIC 1.6 i (MB1) - D16Y3 NIPPARTS комплект съединител Номер: 2619430 брой зъби: 20 вътрешен диаметър: 140 мм външен диаметър: 200 мм спецификация: h-profile:20,2x24,1
  8. Честито за новата придобивка! Много безаварийни километри желая! Ето едно полезно четиво: https://drive.google.com/file/d/0B6xx3YwCddQzUXJ1bmtBU1prNUk/view
  9. Интересно ми е каква е дефиницията на дизел, който е "смлян от каране"? Този дали е такъв: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11488800644762357&slink=26b6oq Иначе единствения дизелов Сивик 2010 г. в мобилето може да се спазари спокойно за 11000 лв.: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11488182859421951&slink=26b6oq
  10. Въпрос за размер гуми

    След бърза справка с калкулатор за размер на гуми излиза това: Разлика в диаметрите на двете гуми: -8 - съвместими Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 101 км/ч Според мен не би трябвало да има проблем с ABS. Ако бих правил такова упражнение бих сложил по-широките гуми (205/55/15) на задната ос.
  11. Проблеми с ръжда

    Моята кола е дошла от Италия, имала е удар тип "сандвич" и половин година са я "пудрили" в България, но всичко това го разбрах след покупката. Спазарих я за 7200 български пари. Една от причините да сваля от цената беше позаминалия среден дисплей. Няма ръжда, напротив, от толкова "пудрене" и миене двигателния отсек светеше.
  12. Избор на гуми и джанти CIVIC VIII

    Да, стават.
  13. Грешки при Civic 8 генерация

    И аз имам тази грешка от време на време, но не забелязвам промяна в поведението на двигателя. Също се порових по английските форуми и установих, че 2.2 i-ctdi има проблем с управлението на вихровата клапа на всмукателния колектор. Става въпрос за един вентил, който образно казано "гълта въздух" вместо да задържа вакуум, който пък вакуум управлява вихровата клапа. Та този вентил е с проблем в първоначалния дизайн и ако се смени с нов, то повече няма да се появява тази грешка. Цената на нов е около 125 английски лири по мои спомени. Аз обаче спрях да се притеснявам за това нещо, защото разбрах, че тази вихрова клапа спомага за намаляване на вредните емисии, които за мен не са от чак толкова съществено значение. Може и да греша, но моето разбиране на цялата система, наречена Intake Manifold Runner Control, е спомагане за по-хомогенно смесване на въздуха с разпръскваната от дюзите нафта. Когато тази клапа е изцяло затворена се получава голямо завихряне на въздуха от всмукателния колектор, а когато тя е изцяло отворена, то такова завихряне няма. За да се затвори клапата трябва вакуум, който се създава от специална помпа, но когато проблемния клапан започне да "тече", т.е. да не задържа вакуум, то клапата се отваря и компютъра отчита грешка. Аз не бих рискувал с клапан втора употреба, защото няма гаранция, че той също не е дефектен. Ако ти се дават трицифрени суми, за да си сигурен, че колата ти не изхвърля повече вредни емисии, отколкото би трябвало, то мога да ти дам линк към сайт, от който да си поръчаш нов клапан, но ми се струва, че си достатъчно кадърен и вече сам си намерил такъв сайт.
  14. Смяна на пера на чистачките

    Моята кола още като я купувах, нямаше тези декоративни капачки .
  15. Смяна на пера на чистачките

    Аз си взех универсални чистачки от Метро, не помня каква марка са, но струваха към 8-10 лв. парчето. Имаха зелен полиетиленов протектор на перата. Взех си ги с различни размери, шофьорската е по-дълга от пасажерската. В опаковката на чистачката имаше 10 различни адаптера за захващане към рамото на чистачките. Вече карам почти половин година с тях и не се оплаквам.
×