Jump to content

rusen4e

Фен
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Neutral

About rusen4e

  • Rank
    Лаик
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    Civic 2.2 i-CTDI FK3 '06
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Русе

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2793 profile views
  1. Десният фар на колите с ляв волан трябва да е така регулиран, че да свети малко по-нагоре и леко вдясно, за да може да се виждат добре крайпътните знаци през нощта. Нормално е двата фара да не светят еднакво.
  2. Това поведение на съединителя определено не е нормално при хондите, а и при повечето нормални коли. Може би е дошъл ред да се смени и долната помпа на съединителя.
  3. Аз съм ползвал няколко пъти такъв сервиз в Овча Купел (София) и не го правя с цел икономия на пари, а защото мога в удобно за мен време да сменя износените части (сменял съм от накладки до съединител и демпферен маховик). Чувствам се доста по-спокойно като знам какво съм направил по колата си, отколкото някой квартален майстор. Имам пълно доверие и на два сервиза в София, но вече взех да си спестявам разправиите и времето покрай вкарването и изкарването на колата от там.
  4. Клемата на акумулатора трябва да се откачи заради SRS системата (въздушни възглавници и пиропатрони). В предните седалки има странични въздушни възглавници и при демонтирането на седалката трябва да се откачат техните куплунги, което ако се прави "под напрежение" ще се отчете като грешка от компютъра на SRS системата.
  5. Стрелям в тъмното, но ако всичко по съединителя и маховика е наред, следва да се заподозре някой лагер в скоростната кутия, който да свири. Имате ли представа колко време е карана с прецакан съединител и маховик, защото сигурно знаете, че последният е демпферен и той обира вибрациите от двигателя. Ако колата е тормозена със скапан маховик, може да се е разбило нещо в скоростната кутия.
  6. Според мен това е нормално и се дължи на факта, че управлението на алтернатора не може да обира много кратки пикове на консумация. Фаровете са един от най-големите консуматори и когато са включени всеки друг по-сериозно консуматор (напр. електромотора на кормилната рейка) го натоварва моментно до такава степен, че токът към фаровете спада за части от секундата, докато електрониката на алтернатора не се задейства.
  7. Може ли да попитам дали си боядисвал с нещо оригиналните шевове на волана или си го претапицирал с червен конец?
  8. Това е една от най-ценните части на нашите коли 😉.
  9. Аз лично чета пълното описание на всяка част, която поръчвам, и сравнявам с описанието на оригиналната част (в темите на @Izanagi за общи поръчки на оригинални части има линк към сайт, в който може да се намери описание). Сравнявам размери, диаметри, брой шлици и т.н., но досега не съм попадал на част, която търсачката да ми предлага, а тази част да не е подходяща за колата.
  10. Не се хваля, но поради ред причини карах с приплъзващ съединител (приплъзваше при по-рязко ускоряване на 5-та и 6-та предавка) в продължение на 3-4 месеца (над 2000 км). Симптоми на проблеми в демпферния маховик имах в продължение на над половин година преди да го сменя. Двете процедури не ги направих наведнъж, просто защото при смяната на съединителя нямаше нужда да се сменя маховика, той се обади за първи път 6 месеца след смяната на съединителя. Все пак всичко е съдба, може аз да съм бил супер късметлия.
  11. Съединител: https://m.autodoc.bg/luk/623995 Маховик: https://m.autodoc.bg/valeo/12784176 Труд: не знам колко струва
  12. А след като искате тези лайсни да са черни, защо не ги боядисате с черна автобоя (като се спазят всички правила за боядисване на пластмасови детайли)?
  13. След като сам си скъсах (естествено от глупост) лентовия кабел на волана, си взех втора употреба от мегапартс и досега нямам проблеми, но поне при мен беше много тегава подмяната на този кабел.
  14. Това е второто ми китайче от алиекспрес (първата емблема, която сложих, не издържа на мощен удар по клаксона заради един дебил и се спука 😉). Емблемите идват от Китай с двойно лепяща лента на 3М, а оригиналната емблема е захваната за капака на еърбега с нещо като пластмасови нитове, които внимателно прерязах с помощта на тънка права отвертка и макетен нож.
  15. Да, релето за мигачите е интегрирано в бушониерата под волана.
×
×
  • Create New...