Jump to content

rusen4e

Фен
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Neutral

About rusen4e

  • Rank
    Лаик
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    Civic 2.2 i-CTDI FK3 '06
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Русе

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2888 profile views
  1. Линк към описание за разглобяване на копчето за аварийни светлини: https://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00J32173631001FERT00.HTML Самата крушка се сменя, но вече не помня точно каква беше.
  2. Подпъхнах между копчето и корпуса на радиото тънка права отвертка, тип часовникарска. Повдигнах малко от едната страна, след това извадих отвертката и я подпъхнах от другата страна на копчето. Като повдигнах от там, копчето излезе. Не мисля, че сглобката е толкова крехка, че лесно да се счупи, но все пак трябва внимателно да се действа.
  3. Преди малко опитах и без проблеми изтеглих първия файл от първото мнение в тази тема, а именно Honda CIVIC 5D.pdf. Мисля, че на вас ви трябва точно този файл.
  4. Това, което се вижда до копчето на радиото е Bluetooth модул, който съм си монтирал допълнително за разговори по телефона.
  5. Ето как изглежда сваленото копче. Демонтирах го с помощта на тънка отвертка. Напръсках по периферията на отвора с контактен спрей и след като монтирах обратно копчето, то вече работи както трябва.
  6. Така излиза от темата в английския форум. Днес следобед ще пробвам да го почистя с контактен спрей.
  7. При мен положението е абсолютно същото, затова си използвам повечето пъти копчетата на волана. Моето радио също е "слабо", а от миналата зима забелязах, че при включване на нагревателя на задното стъкло радиото започва да пращи. Не знам дали този проблем може да се реши със смяна на модула на антената, който се намира под кората на задната врата.
  8. Не съм напълно убеден, но според мен това е едно от другите две моторчета на климатроника - едното затваря клапата за външния въздух, а второто променя посоката на духане през различните духалки. Качвам снимка на моето моторче, от която се вижда, че палчето не излиза извън корпуса на моторчето.
  9. Аз имам същия проблем. Радвам се, че има колеги с възможности за 3D принтиране и не искам да ви развалям ентусиазма, но ще трябва да се свали и зъбното колело, което се завърта с помощта на това палче. Улеят на това зъбно колело се износва с времето. Освен това, поне в моя случай, забелязах, че има луфт в оста на клапата, която смесва топъл и студен въздух. Така се оказва, че палчето се усуква и колкото и да го укрепвам (включително и с дебела ламарина) то пак се отчупва. Затова вече съм се примирил, че няма да имам климатроник и си регулирам температурата ръчно с помощта на една врътка, която изкарах през кората на средната конзола. Това моторче се намира близо до радиатора на парното, така че при продължително каране с включено парно може да се нагрее палчето.
  10. Здравей, дано да не се включвам много късно в тази поръчка. Бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: Honda Antifreeze Type 2 2х3,785L Стойност на поръчката: 2*29.99*1.9775 = 118.65 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  11. Един от най-често срещаните проблеми на нашите сливици, който се дължи на студени спойки на крачетата на дисплея. Всеки кадърен жичкаджия, може да ги презапои. Линк как се сваля целия модул: http://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00J10300013205KDRT00.HTML
  12. Сивик 2006 г., 2.2 дизел без ДПФ -> Еко 2 ☹️
  13. За съжаление не мога да отговоря на всички въпроси, но ще взема отношение по проблема с парното. Да, този двигател загрява бавно, но след като загрее парното е много добро. Ако не усещаш топъл въздух от духалките може да провериш дали правилно работи моторчето, което управлява клапата за смесване на топъл със студен въздух. При мен се беше счупил палеца на това моторче и не можеше да прехвърли на "топло". Описание как се сваля това моторче: http://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00G24100012701KBRT10.HTML Доколкото знам този модел Сивик няма фабрична възможност за автоматично затваряне на стъклата, а дисплеят на навигацията може да се използва за задна камера. Аз лично бе бих карал кола с изпуснал преден амортисьор, освен на кратки разстояния в града докато си организирам час за сервиз и знам, че предните амортисьори се сменят винаги в комплект.
  14. Здравей, счупила се е задната пластмасова втулка, в която се завива винта за закрепване на дръжката. Прикачвам един файл от сервизното упътване, дано да ти е полезен. Аз съм свалял само веднъж тази дръжка и си спомням, че беше голямо "мамосване" докато успея да разглобя всичко. Успех! Outer handle.pdf
×
×
  • Create New...