Jump to content

r16

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно r16

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 16.06.1978

Contact Methods

  • Skype
    rddimitrov

Profile Information

  • Кара
    Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Търговище
  • Интереси
    Спортна стрелба - с пистолет.

Последни посетители

2520 профилни разглеждания
  1. П.П. Не намерих подходящо място за темата. Ако има по-добро, моля модераторите да я преместят.
  2. Колеги надявам се, че не повтарям темата. Онзи ден правих пререгистрация на (друга) кола и "събрах" следната информация... Надявам се да е полезна.
  3. Изключително съм ви благодарен, колеги. От много взиране, аз поне по мигачите започнах чак сега да ги различавам. (както бе с моя сивик - англичанка, преди/след фейс). Спрях се на нея, защо я дават на бартер и затова чак в Пловдив, а не в Търново, Русе или Варна, както посочи колегата dindin. Брат ми ми хариза С-200 от 2002г., ама "силата на мечтите" е по-силна Наистина ви благодаря, бях се засилил да пътувам в петък, но ще пропусна около 200-230 км в едната посока. Ако някой чуе за CR-V 2 face, с бартер да свирка...
  4. r16

    Извинявам се за поста си на 10,04,2018 около 21:51 късно видях (и с ваша помощ), че има отделна тема за коментар на обяви. Не намерих как да я преместя и я написах наново там, така че "грешната" може направо да я изтриете. И това не знам как става. Извинявам се още веднъж.

    1. dindin

      dindin

      Няма проблем. Поздрави! 

  5. Колеги, моля за малко спешна помощ. Сивика катастрофира и се спрях на това CR-V: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21520613233532060&slink=6q0jb2 Някой оглеждал ли я е? Заслужава ли си? Не съм много запознат с джипките, макар че четох доста тук, във форума. Имам предвид - да не излезе "първоначалното обслужване" повече от продажната цена. И смятам да я карам дълго време, така че за текущите поддръжки ми е ясно. п.п. Разбрах също, че по снимки и на маг-овете им е трудно, затова питам за някой ако я е оглеждал.
  6. D14Z4 - и аз имах подобен проблем, но при мен беше обратното. При студена - спираше да работи, а като загрее е добре (нещо не се изразих точно, моля без бъзици). Постепенно се задълбочаваше проблема, та чак до невъзможност да я карам - цели 2 години, докато намеря какво е. Започнах с чистене на дросел, сменях мап, чистих инжектори, сменях свещи, че и горивен филтър, после цял дросел с датчици и като не се оправи (от последното) остава само компютър. След датчиците по дросела, ме посъветваха да пробвам с комп.,понеже след тях само той остава да управлява двигателя. А не даваше никакви грешки, нито чек нито OBD. За 70 лв от мегапартс си реших проблема (леле-мале не вярвах). Най-добрия и безболезнен вариант е да имаш авер със същата модификация и да пробваш (менкаш) едно по едно докато намериш къде е проблема. При мен нямаше такава опция. Успех, колега.
  7. Ако си си изградил мнение и аз да допълня. Задължително използвай инжекцион, а не обикновена - двигателят е с малко коне. Пробвал съм (чужда кола друга марка) с обикновена газова над 110 к.с. - доста е мудна в сравнение с пак пробвана (чужда кола друга марка) с инжекцион 96 к.с. То си има и значение настройките, както писаха колегите по-горе и разхода се усеща най-вече на дълъг път. Иначе моята си е чиста бензинка, верно че бъркам повече в джоба.
  8. Нямам много опит, но съм чувал, че (малкото в повече) не му пречи. Най-много да го изгори.
  9. Аз съм със Civic 1.4iS, 90 к.с. - само на бензин. Проблема при мен бе същия, даже стана най-зле - не пали нито студена, нито загряла. Чека не ми светва. Няма и грешки при четене. За MAP-а - разкачваш буксата (и при мен всичко се оправя). Помпата - помпи. Свещи - нови. След много мъки се оказа, че MAP-а е наред. А и на много места ми казаха, че трудно се чупи - даже AutoData и Google. Чистих дупките по дросела - пак нищо. Остана ми да изчистя дюзите с ултразвук. За TPS - не знам, все още. И аз ще съм благодарен на повече информация.
  10. r16

    Honda Odyssey II 99-04

    Колега, не съм запознат изобщо с вановете на Хонда. Но като се замисля, идва и моето време да се оглеждам за подобно нещо и поне аз съм се спрял на Stream-a.
  11. Аз нямам решение за проблема на колегата, но нямам и проблем, май. Моята англичанка е 90 к.с. и климатика се усеща, ама трябва много да си се "впрегнал" в наблюдението на симптомите, като задължително я държа над 2200 об./мин. Но като този проблем не съм забелязал да имам: Предполагам, че там някъде е истината, за която се притеснява колегата... И предполагам,че по-компетентните ще се изкажат...
  12. Честито колега за "хубавелката". Моята е '99г., с D14Z4 на над 165,000 км. Карам само на бензин Н95. Извънградското ми е не повече от 6,5л/100км, без значение с или без климатик. Филтъра е в добро състояние, нямам сажди по ауспуха и не знам в какво състояние са свещите, нито делкото. Така си е от както си я взех. Така че за разход под 6л - направо си свиркай
  13. Имам подобен проблем със Civic '99 хеч, запознатите да казват каквото и да било... * извинявай колега за
  14. Може би, не съм много компетентен, понеже моята не я карам на газ, ама аз от 3-та (включително) и на горе гледам да не я пускам да пада под 2000 об./мин. и съм доволен от вървежа.
  15. Аз от някъде знам (или чул), че като се източва маслото - на края като спре да изтича, се завърта двигателя САМО на стартер няколко оборота, за да изхвърли тук-таме дето е останало от старото. До сега не съм видял някой да го прави...
×