Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.12.2019 in all areas

  1. 5 точки
    // оффтопик Това изказване е толкова сбъркано... на толкова много нива... Такива глупости дават оправдание на хора със самочувствието на големи шофьори да карат с каквото дойде на оферта от OLX-а. В проучване в UK, казват, че лошите гуми са водещата кауза за катастрофите: https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/poor-tyre-maintenance-main-cause-car-accidents-uk Статистика на броя загинали в Щатите през годините от катастрофи конкретно причинени от гуми: http://quality-control.us/tire_deaths_2017.html Проучване от 193 страници в ЕС показващо рисковете за безопасност произлизащи от неподходящи гуми: https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/pdf/vehicles/study_tyres_2014.pdf Моля всички да си ползват главите и да не рискуват собствения си и живота на другите.
  2. 3 точки
  3. 2 точки
    Четеш колега като Дявол Евангелие За да бъда по детайлен - производителите казват,че подходящата гума за сезона помага да се стигне по далеч но в никакъв случай няма да спаси човешки живот ако бъде надценена от неразумно и рисково шофиране. Не мога да го обясна по добре.Кой разбрал разбрал.
  4. 2 точки
    Както и липсата на думата "забранява се"!
  5. 2 точки
    Ключова е втората част "или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm" и най-вече думичката "или". Така законът ти позволява спокойно да си караш с всякакви гуми, стига да са с поне 4мм грайфер. Друг е въпросът какъв трябва да си за да караш с гуми, които не са подходящи за зимни условия.
  6. 2 точки
    Зимата свалете скороста с около 20км/ч. Не удряйте рязко спирачи и спазвайте дистанция!
  7. 1 точка
    за 1 бр. -6 долара е ! В щатите е към 3 долара ,но доставката е по висока и идва почни същото . това е за NGK Densoto e 5 долара ! 11,88 лева (след курс , ддс , мито )
  8. 1 точка
    Или по-скоро "При наличие на зимни условия да се ползват само гуми предназназени за тези условия с дълбочина на протектора не по- малка от 4мм..." като бъде дефинирано и "Зимни условия". Не може да се поставят срокове "15.11-01.03" тъй като условията са различни в различните краища на страната. През март задължително по среда или края на месеца пада много сняг за кратко време особенно в района на Петрохан и Пампорово. Някои години в такива райони зимните условия са до към 10-15 април, а в Сандански например може цяла зима да е с летни температури, така че няма как да се влезе в някакви времеви граници. Просто при наличие на зимни условия трябва да караш с подходящите за тях гуми. Тази година бях в Турция на море до средата на октомври, а като се върнахме си беше като за зимни гуми, затова всеки трябва сам да си направи сметката, къде и кога ще бъде и да избере подходящите гуми. Разбира се, че ако тръгнеш напримир от Бургас на 15 градуса и минеш през Петрохан на под нулата е редно да си с зимни гуми, нищо че си тръгнал от +15 градуса. А направиш ли ПТП или задръстване поради неправилен избор на гуми глобите трябва да са жестоки. Така всеки сам ще се замисли преди да тръгне дали е с подходящите гуми. На мен ми се е случвало да мина през Петрохан за София при положителни температури с летните гуми /началото на април мисря, че беше/ и да се прибера пак през Петрохан на страшна киша. Е няма такова спускане.
  9. 1 точка
    А просто е трябвало да бъде: ..... с гуми, предназначени за зимни условия, с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.
  10. 1 точка
    Старо, но златно : Мъж искал да купи подарък за рожденият ден на новата си приятелката, но тъй като излизали съвсем отскоро, дълго мислил какво да вземе,а и с оглед застудяването на времето решил, че чифт ръкавици носят най-подходящото послание: романтичен,а и не твърде интимен подарък. Заедно с по-малката сестра на любимата си, той отишъл в най-скъпарския магазин и купил чифт бели ръкавици. Момичето пък си купило боксерки за себе си. Обаче по време на опаковането продавачката нещо се объркала и разменила двете покупки. Без да провери съдържанието на пакета, мъжът го изпратил на любимата си, заедно със следната бележка: “Избрах това, защото забелязах, че не носиш нищо, когато излизаме вечер. Аз лично харесах едни по-дълги, с копчета, но понеже сестра ти носеше къси, се убедих, че се свалят по-лесно. Цветът е малко деликатен, но не се притеснявай - продавачката ми показа своите, които носела от 3 седмици - бяха съвсем леко зацапани. Помолих я да ми покаже как й стоят твоите, и установих, че са наистина страхотни. Бих искал да присъствам, когато ги слагаш за пръв път, но нямам съмнения, че доста други ръце ще ги докоснат, преди да успея да те видя отново. Когато ги сваляш, не забравяй да подухаш малко в тях, защото ще са леко овлажнели от носенето. Помисли си само, колко хиляди пъти ще ги целуна през предстоящата година!!! С много любов! P.S. Най-новата мода била да се носят леко подгънати - така че част от вълната да се вижда.”
  11. 1 точка
    Понеже по всички медии, когато дават репортаж за гумите през зимата се споменава само за 4 мм. грайфер и по този начин заблуждават хората, цитат от закона: Чл. 139. (1) Движещите се по пътя пътни превозни средства трябва да бъдат: ..................... 4. (нова - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) с гуми, предназначени за зимни условия, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март. Предназначени за зимни условия.... означава зимни и всесезонни, а не ЛЕТНИ. И 8 мм. грайфер да има гумата, щом е лятна е забранено да се кара през зимата! ХА-ХА! Сега видях пълното безумие с това "ИЛИ"... Тея дето са направили изменението през 2017г. мозък нямат...
  12. 1 точка
    Не е вярно, че е "не". 55 вата е правилното. Мощността е определена в стандарта за цокъла и не може да е друга на лампа, която е одобрена за ползване по пътищата. За Европа H1, H7, H4-къси - всичките са по 55 вата. Американските стандарти и означения са различни, цоклите на лампите също са различни. Намират се лампи по 80 и повече ватове, с изрично удебелен текст, че са за извън пътя и са забранени за ползване на обществен път. Тук проблемът със сигурност е в хлабавото легло на бушона, тези разхлабените пластини. 15-амперов бушон може да издържи без проблеми над 100 вата лампи. Бушонът винаги е най-слабото звено, ако останалите неща са в изправност. Достатъчно е само веднъж някой да го вади и поставя неправилно, за да разхлаби цокъла и от това да пострадат пластините. После хлабав контакт, повишено съпротивление в мястото на лошия контакт, нагряване.... --- Забелязах и нещо притеснително, само отбелязвам: тези бушони не са оригиналните и ако не са оригинални, свалени от кола, а купени от магазинче - въпрос на време е да направят проблем и да останат цели, когато трябва да изгорят. Подмени ги в най-скоро време с оригинални.
  13. 1 точка
    Аз неслучайно писах оня виц, но да поясня - че е останал неразбран. :) Знаете ли колко са приходите и ползите от тези реклами? Знаете ли колко струва поддържането на форума? Не може ли вместо Ти, Бранко и още няколко "знайни и незнайни герои" да го финансираме всички ние и да си е чист? Нямам предвид платените теми, а тези каренца в останалите. Знам че съфорумците са хиляди, но реално в него има стотици активни. Нека си е безплатен и доброволно да организираме членски внос. Все ще отделим стотина човека по 10лв, но не знам дали е достатъчно? Ако пък останат, може и нещо друго да се предложи? И преди съм питал за някакъв вид финансова адмирация за тези които го обслужват. Не е ли това най-читавият модел? Пуска се анкета: 1- Да има ли реклами и дали някому са полезни? 2- Колко от членовете биха внесли своята скромна лепта? 3- Каква да е годишната вноска (с 3 предложения), примерно 10 / 20 / 30лв. 4- Ако надхвърлят разходите на форума, какво да се оптимизира или предложи в допълнение на тези финансиращи го членове?
  14. 1 точка
    Вчера нямах възможност, затова сега качвам няколко снимки, за вчерашната смяна. Шайбата се развива само с шестограм 17, но с пистолет на въздух: Ето го и Егера и тръбите: Малката тръбичка и нагара който на снимката изглежда много, но не е: Съответно срещуположния отвор: И другите два отвора на блока:
  15. 0 точки
    @CARPERA Тва са глупости. Трябвало и оригиналните джанти и гуми да слагаме. Че те много джанти са по-леки от оригиналните на хонда. Просто са несметнати нещата, нищо общо няма това с полуоските. 13г карам и друга марка кола и и сложих и други джанти и гуми, един път не е претресла или разбила полуоски. Кола за толкова пари чисто нова с претенции за качество и да мк каже пе слабо място е полуоската, понеже 220нм са много голям въртящ момент, хайде моля ти се...
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Мъж се запознава в бара с немлада, но привлекаталена дама на 48 години. Пийнали, поговорили, и по една време тя казва: - Някога правил ли си тройка с майка и дъщеря? - Не. - А би ли искал? - И питаш. Разбира се!!! - Тогава си късметлия. Да вървим у нас! Пристигат у тях, дамата отключва и подвиква: "Мамо, спиш ли вече?"
  18. 0 точки
    Добре може да не съм обяснил за това го правя за теб. 45аh беше и още е при мен тази батерия,но не съм написъл че е оригинална,ако имах такава и аз да съм я сложил в колата нямаше да я смена. Сложих 52Ah Yuasa защото ми дойде за без пари,и вече втора зима върти много по-добре стартера от 45аh,52Ah Yuasa и не сдаде багажа при забравен плафо докато 45аh го направи. Това е моето наблюдение. Това което съм разбрал за частите на Хонда много точно изчислени,да с никакъв презапас,и нищо в повече . Полуаските ги скапваме ние като почваме да слагаме изгъзици в гумите и джантите. Хонда са казали скоростен индекс,теглови и размер ,кой ни е виновен че не го спазваме,и джанти Honda ENKEI
  19. 0 точки
    Напротив след я. В предния ти пост каза че си завишил 7ач спрямо оригинала и затова таписах коментар, ама както и да е. Изпитват не изпитват японските батерии никой не знае, даже не знаеш колко е оригинална тази продавана в бг. Да не кажа колко малоумно е решението да сложат такава малка батерия. Защо? След като си има място за напълно нормален акумулатор. Просто колкото и уж да им са здрави колите, толкова и слаби места и нвдоизмислени има че... За тия пари които искат за нов автомобил са доста зле. Типичен пример е и полусоките. Бил много голям въртящия момент, 240 или 220нм и видиш ли за тва са разбива ли полусоките. Айде бе, ами нали се смята изчислява. Тия дизели с по 400нм трябва на всеки старт да сменят. То и за тва акорд спря да се продава в бг след 8ген...
  20. 0 точки
    Другия път повече 😀
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    На млади години имах такъв проблем с един дърт Ескорт и го реших с добавка за радиатор Holts Radweld. Наскоро отново го ползвах за Пасата на баща ми, който също беше протекъл. И двата пъти ефекта беше отличен, без да се запушва радиатор и каквито и да било проблеми. Сигурно има и други добри добавки, но тази съм ползвал и я препоръчвам. Естествено, ако течът е много голям, може и да не успее да го запуши. За такива дреболии да тръгнеш да разглобяваш табло и да сменяш радиатор си е филм.
  23. 0 точки
    Много хубаво, ама ме няма, пък исках да се видим с Цецо, че само по тел говорим... Нищо, другия път [emoji3].. Весело и наслука! Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. 0 точки
    @SD_V - много кофти работа. Съжалявам, че така се е получило и пожелавам успех с по-нататъшния развой на нещата. Би ли споделила поне кой е сервиза (въпреки че сагата все още не е приключила)? Ще е добре да се знае и да се има предвид, ако някой се е насочил към същия... Сега да споделя и аз развоя на нещата при мен със сервиз Агрон. Извинявам се, че чак след толкова време, но бях забравил за темата, сетих се сега като видях че се е ъпдейтнала... Та, колата влезе в сервиза за отстраняване на щети по каско - боядисване на задна броня, преден капак и преден ляв калник. Имах леко зажулжане на задната броня и леки следи/люспички от камъчета по капака и калника. Оправиха нещата за 4 дни (вторник сутринта я закарах, петък в края на деня я взех). Когато отидох да я взема, поисках първо да я огледам, преди да подпиша какъвто и да е приемо/предавателен протокол. За съжаление, точно тогава беше мрачно, облачно и валеше дъжд. Беше ми ясно, че ако няма нещо фрапантно, едва ли ще го забележа в това време, но все пак... Отиваме при колата, тя запалена и работи. Не се замислих много за причината, помислих си че защото знаят кога ще отида и нарочно са я запалили, за да позагрее (бяхме се разбрали да отида възможно на късно - в 17:30 понеже тогава приключват, а и по пътя натам се обадих, че ще закъснея с 10-15 мин, понеже бях в огромно задръстване, ако може да ме изчакат). Поогледах колата, не видях нищо нередно. Загасих я, понеже исках да взема ключа, за да го закача за дистанционното на гаража и се върнах вътре в офиса да подписвам протокола. Всичко уж е наред и по живо, по здраво - да си ходя. Качвам се в колата и аха да запали ама... греда. Таблото пресветка като коледна елха и туй то. Връщам се вътре, казах че не мога да запаля, питам какво се е случило с акумулатора. Те се спогледаха един друг, почудиха се кой да отговори и единия каза, че не знаят, нищо и нямало до одеве. Два пъти я палили, нямало проблем. ОК, случва се (и без това този акумулатор вече живееше доста повече отколкото очаквах). Попитах дали имат кабели и ако може някой да ми даде ток. Излезна едно от момчетата и подвикна на друг колега, който тъкмо минаваше наблизо да донесе кабелите а той отговори "Е пак ли бе?! Нали преди малко я палихме.". Такааа лии... е защо не ми казахте бре, какво се правите на "дръж ми шапката", попитах ви нормално дали е имало проблем, казахте че няма, 2 пъти сте я били палили... как, с кабели ли? Имало да става - станало, защо не казахте като хората, да го имам предвид? Ако бях решил да спра за малко някъде или вземе че я изпусна и загасне на някое кръстовище...? Вдигам капака докато чакам за кабелите и гледам отдолу някакси неестествено ми изглежда, нещо не е както трябва. Между преден ляв фар и акумулатора "зее дупка". Не бях сигурен имало ли е там нещо или не. Сетих се че имам снимки в телефона, намерих - там капаче имало. Казах им че там "май" имаше капак, да не са го забравили. Отговора - "ааа не, така си беше, нищо нямаше". Вече изнервен и на по-висок тон казах, че капак трябва да има! Показах и снимката. Влезе единия вътре, след 2 минути излиза и го носи. Аха... нямало значи, така си била. Вали не вали реших да огледам и за други поразии. Гледах гледах - няма уж. Сложиха капака, дадохда ток, запалих и потеглих. По пътя, исках да взема нещо от подлакътника, вдигам капака - отваря се само горното ниво, гледам - счупено "палчето" за другото ниво. Ядосах се още повече, но след малко ми мина и си викам пак "айде, случва се, не са искали, може и да не са разбрали че са го счупили". Да де, ама след няколко дни, рових пак в подлакътника и намерих палчето там. Значи счупи ли го и го прибрали. Поне да бяха казали. Хора сме, всеки прави грешки, на всеки се случва, кажи "така и така, без да искаме... еди какво си", извини се. Щях да го приема, ама такова мишкуване... На другия ден, вече на хубаво време и на слънце загледах предния капак и се виждаха следи от полирането. Не знам дали са боядисвали целия капак или частично. И частично да е било, добре са го напаснали, цвета е ок. Но след това със сигурност не са го полирали целия, а само предната част и на определена светлина си личаха леки следи къде е минавала машината. В крайна сметка - боядисването е ОК, поне за моето око, аз не откривам разлики в цвета м/у детайлите. Не знам как биха се справили с по-тежък случай, ако е имало нещо за изправяне, китосване, подмяна на детайл и т.н. Все пак останах разочарован от отношението. Това мишкуване, тези дребни игрички и номерца "ако мине"... Не бих повторил с този сервиз (още повече след като брокерите ме убеждаваха колко били добри и как ще съдействат и т.н.). В моя случай "малките камъни обърнаха колата"...
  25. 0 точки
    Тая щуротия дето сега са я приели наще политици-нямало значение с какви гуми караш ,само грайфер да имало ,това е пълно безумие ,някой ненормален го е измислил това ,този човек е за психодиспансера -първия етап знаете 6 месеца без връзка с външен свят ,после ако пак така мисли пред комисията ,остава за година и така докато се овладее в граници шизофренията .Кой е карал в зимна обстановка с летни гуми -това е самоубийство .Аз веднъж закъснях със смяната и отивам на работа с новите ми летни гуми ,преди няколко години беше ,ноември началото ,сутринта рано скреж по асвалта ,тръгвам да слизам по улица Батовска -Албенския път ,който е от Добрич го знае ,леко натиснах спирачка да обера скороста за да не блъсна този пред мене и колата се завъртя на не знам колко градуса и тръгна с вратите напред ,точно странично ,пързаляше се все едно ски карам почти до следващото кръстовище ,хубаво че страничните тротоари широки ,че всички взеха да се качат с колите си от ляво и дясно да карат по тротоарите за да не ги насмета с моя курник с големия летен грайфер .Спря се в острова на кръстовището -избутах я на тротоара и оттам пеша на работа .Та такива работи с летни гуми с голям грайфер зимъска -не може да се кара с тях зимата .Карал съм с ескорта и с 4 нови всесезонни -нищо не става от тях ,нито лятото ги бива ,нита зимата ,може би ще спират една идея по-добре от летните през зимния период ,ама пак не е сигурно .
  26. 0 точки
    Колата си е екстра.Освен,че е щипнал оригиналният акумулатор и е сложил този Банер (може би към края на живота си) и номера е сложил за да излъже,че е докарана на ход друг кусур не виждам.Което не трябва да те притеснява разбира се,то и по добре ако е на автовоз.Това с акумулатора да не те притеснява ще си купиш нов.Ако колата е със сервизна книжка повярвай ми колега,че е гледана само в Хонда.Там банери не слагат.Гледам,че е качил вина и винаги и всеки може да провери къде е гледана колата.По всяка вероятност и компресора за гумите е ощипал но и това се намира.швейцарците слагат всичко,и летните гуми с джантите даже.Той ще ти ги оферира поотделно по всяка вероятност но след сделката ако стигнете до нея.
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    И така днес започнахме с раколачването на старата кралица, Кабеляците са пълен ужас не случайно за всеки, ето от това се боят всички дори и профитата и явно не на шега! Този куп жички сега следва да потъне в мазето за дълбока проверка вън от колата. Тръпки ме побиват пак, с кой акъл се хващам и аз пак на това Хоро. Ще ми се да го преработя цялото нещо, и да му добавя някоя и друга глезотия, но засега трябва да се преборя с него. да видим дали ще си спомня какво съм на тровил преди 12г вече! (мале удъртех…) Дали ще имам силите пак да му се израдвам? прикачени снимки.
  29. 0 точки
    То вицът ще бъде, ако някой отиде и си купи тази Хонда... 😜
  30. 0 точки
    Тука един колега се е замечтал😂 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11573659475209430&slink=di88on
  31. 0 точки
    Не се живее вече в София... Вчера, спуках гумите, на един със смолянска регистрация .. да подишам чист въздух...🙄
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    За жалост и тя си отиде.... ☹️ !
  34. 0 точки
    Когато напълно се доверяваш на друг човек има два възможни резултата – Приятел за цял живот, или Урок за цял живот. И двете са много ценни. Не се чувствай зле, ако някой те отхвърли. Хората обикновено отхвърлят скъпите неща, защото не могат да си ги позволят...
  35. 0 точки
    При равни други условия и на сухо, по-широката гума има по-добро сцепление (особено ако е слик), но тук говорим за други гуми и условия. А трамваят по-добро сцепление ли ще има ако колелетата са му като на валяк? А знаеш ли всъщност какво е сцеплението на верижен трактор по сух асфалт (ако си карал де)? Добре е да се познава теорията, но и да се проверява кога е релевантна на практиката.
  36. 0 точки
    Когато говориш, просто повтаряш неща които вече знаеш. Но когато слушаш, може да научиш нещо ново. Далай Лама
  37. 0 точки
    Обикновено тече от стоповете, но би могло да е и от друго място. Аз съм със 6-та хеч и освен от стпоповете, ми влизаше вода и от отдушниците, които се намират зад бронята, а корите ги скриват.
  38. 0 точки
    Емблемата на Леджендите е "стъклена". Какво ли има зад нея? Лостчета зад волана с + и - също има. Работата на SH-AWD (разпределящия вектор на тягата) дори на сух асфалт се усеща и е помощник да не и бяга предницата от завоя (при тая тежка кола).
  39. 0 точки
    Не осъждайте решенията на жена си! Вие сте едно от тях.
  40. 0 точки
    Ако вие не допускате грешки, значи решавате твърде прости задачи за вас, а това вече е голяма грешка. Франк Уйлчек
  41. 0 точки
    Човек без врагове е човек без характер. Пол Нюман
  42. 0 точки
    Будда заедно с учениците си седял край една река и всички чакали лодкаря да ги преведе на другия бряг. Появил се един йога, който преминал по водата няколко пъти и накрая се спрял пред групата и с патос запитал Будда: — Е, просветлени, ти можеш ли така? На което Будда отговорил: — Колко време ти отне да се научиш на това? — Почти целия ми живот премина в аскетизъм, подготовка и усъвършенстване, за да постигна всичко това. В този момент пристигнал лодкарят и Будда го попитал: — Колко струва да ни преведеш на другата страна? — Три гроша. Будда се обърнал към йогата и му рекъл: — Е, чу ли колко струва целия ти живот?
  43. 0 точки
    Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване", ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"! - Валтер Рьол
  44. 0 точки
    "Ако не промениш нещо от това, което правиш днес, твоето утре ще е като вчера." Джим Рон
  45. 0 точки
    Искаш да помогнеш на новак - прави го с него. Искаш да помогнеш на старец - направи го вместо него. Искаш да помогнеш на майстор - дръпни се и не пречи. Искаш да помогнеш на глупак - самият ти се превръщаш в такъв. китайска мъдрост
  46. 0 точки
    Неизвестен автор, но е надъхващо: "Петър караше към близкия град. Едва виждаше пътя от проливния дъжд. Изведнъж погледът му се спря върху скъп джип, спрян встрани от пътя. Една жена махаше за помощ, беше спукала гума. За миг си помисли да подмине, но в последния момент реши да отбие и да й помогне. Паркира колата, която беше на повече от 15 години, до джипа (съвременен модел). Докато сменяше спуканата гума, се измокри до кости, целия беше кален и мръсен, но след половин час успя да приключи. Жената беше изключително благодарна. – Какво Ви дължа? – Нищо. Помогнете на някой друг в беда и му предайте и той да продължи да предава нататък. И когато помогнете, си мислете, че сте помогнали на мен. – усмихна се Петър. – Мога ли поне да науча името Ви? – Петър. – отговори той и се усмихна. След това се качи в автомобила и потегли. Жената продължи по пътя си. Беше измръзнала и се вмъкна в едно крайпътно кафене да изпие нещо топло и да се посгрее малко, преди да продължи. Седнала на масата в кафенето, не можеше да избие мисълта си за случката и за Петър. До масата се приближи сервитьорка. Беше бременна в седмия или осмия месец. Жената си поръча един чай и когато сервитьорката й го донесе, тя я попита: – Защо работите в тази напреднала бременност? – За съжаление със съпруга ми не сме добре финансово, а бебето само ще усложни нещата. Нещо в погледа на жената проблесна за миг. Ето на кого ще помогне. Поиска сметката с жест. Отдалечи се бързо и когато сервитьорката погледна парите и бележката на масата, очите й се напълниха със сълзи. Там имаше достатъчно пари, за да не й се налага да работи до края на бременноста й. Бележката гласеше: "Имам само една молба, не прекъсвай веригата. Помогни на някой, който има нужда." Бременната жена се прибра, седна на дивана и си мислеше за тази загадъчна жена, която се беше появила в живота й. Входната врата прекъсна мислите й. Няма да повярваш какво ми се случи днес? – каза Петър, докато целуваше бременната си жена по челото, прогизнал от дъжда. – Ти няма да повярваш!" П.С. Нека не прекъсваме веригата!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...