Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.09.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Партида 07 21г. и с Ilsac Gf-6 от coxmotorparts.co.uk
  2. 2 точки
    Капков тест 3 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-216400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9100км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 11.09.2022г. 8.Мото часове около 205 9.Изразходвано гориво 810л.газ и 90л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход 200мл. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Маслото е сменено вече със същото!
  3. 2 точки
    Здравейте, (вече) колеги. От скоро съм собственик на Type S абсолютно емоционална покупка, видях го и не можах да устоя, а след като го покарах разумът тотално загуби битката със ❤️, наистина приятна за каране кола, макар някак не толкова мощна колкото обещават нейните 200 к.с., но който обича прощава. Накратко впечатленията ми: дизайн - страхотен, интериор - страхотен, особено таблото и воланът, екстри - страхотни и наистина полезни. Като цяло, като инженер човек наистина се наслаждавам на повечето инженерни решения в тази кола, нооооо има и неща, които определно ме озадачават и дори дразнят и ще Ви представя моят топ 3. Първо праговете - красиви, но събират мръсотия, второ багажникът, за мен е нещо като машина на времето отварям го и пред мен е Кадет 86 год. Ужас, кората на капака, голата ламарина сякаш не е правен от японци,а от италианци в петък, бързам да го затворя и отивам да погледам таблото да се успокоя и трето пространството около задните колела - няма подкалници УЖАС, ламарина обработена само с праймер срещу камъчетата, а също няма нищо, което да защити и пода, и гърнетата от пръскащата вода, кал и мръсотия. Сякаш братовчедите на италианците правили багажника са се развихрили, тук дори и гледането на таблото не помага. Сега сериозно по въпроса с предстоящото обслужване (маслото вече е сменено, както и въздушният филтър и този на купето), но спирачната течност и тази на съединителя са доста тъмни, ще си ходи и антифризът, но от къде купувате течностите, къде ги сменяте и къде регулирате клапаните (София, Пловдив) и нещото, което ми разваля съня (освен топ 3) е, че при връщане на газта оборотите падат някак бавно звучи странно, но връщам газта натискам съединителя за да превключа и оборотите са поне 2 пъти над тези на празен ход, странно е, но не се случва постоянно може и да е и от моето шофиране, притеснява ме и свиренето на спирачките, които предният собственик ме увери, че е сменил. Благодаря предварително на всички КОЛЕГИ, които ще се включат с мнения.
  4. 1 точка
    Привет и аз се включвам https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количесто: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 5x0.946L = 62 euro https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество : AMSOIL SIGNATURE SERIES 0W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 3x0.946L = 34.8 euro Стойност на поръчката 62+34.8= 96.8x 1.9775 = 191.42 Лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Здрасти, да се включа и аз малко преди крайния срок с Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-lite-5w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30, 5L - €36.05 Стойност на поръчката: 36.05*1.9775 => 71.50 лв Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  7. 1 точка
    Мислиш Ilsac gf5 ? [emoji3] Sent from my SM-A528B using Tapatalk
  8. 1 точка
    Здрасти, това е за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L - €59.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-hcf-2-0-946-l.html Вид и количество: HONDA HCF-2 - 5 х 0.946L - €99.95 Линк: https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество: HONDA ANTIFREEZE TYPE 2 - 2 x 3.785 L - €64.98 Стойност на поръчката: 59.95+99.95+64.98 = €224.88 * 1.9775 = 445 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави
  9. 1 точка
    Здравейте, аз да дам малко отчет от тестовете ми за икономия. Извода (поне за мен) е, че икономичното каране е непрактично - може би, освен ако не си тираджия. Икономичното шофиране иска концентрация, изнервящо е на моменти, бавно е понякога. Кара се градско, планинско, по черни/разбити пътища - което не помага за икономията и го прави почти невъзможно (в смисъл, условията изискват фокуса да не е в икономията, а в оптималното придвижване). Почнах с икономично каране, минах на не-агресивно и завърших с шофиране според пътъната обстановка (стандартния ми начин на каране). Но все пак е интересен тест, показващ че със по-спокойно каране (излкючвам градско) може да се свали или подържа нисък дългосрочен разход. Малко повече детайли(разбивка): Цената за литър газ е различна, защото е зареждано в Румъния. Но ми се струва, че колата върви по-леко с тази газ(може да ми се струва).
  10. 1 точка
    Здравейте Наско, искам да направя следната поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil 2 x 0.946 l + 1 x 3.785 l Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: Castrol Edge 5W-30 LL - 1 X 5 L Стойност на поръчката:(2*€12.40+1*48.50+1*49.95)*1,9775= 243.73 лв. Начин на плащане: с REVOLUT – 244 лв. Начин на получаване – чрез куриер
  11. 1 точка
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/50579-germanskite-marki-se-okazha-ne-tolkova-nadezhdni?fbclid=IwAR3Wk9CyCBvmVlR-WEe1PW6zhduuDmOoFqaLj27RFF2qgetg2fIhJ4m1k84
  12. 1 точка
    Трупай опит. На "твой гръб" е най-важно, защото имаш лични впечатления на "цялата картинка". На жълто се спира само ако можеш преди линията и това не стресира околните. Тоест ако скоростта и разстоянието осигуряват нормално спиране, и дано предният и този зад тебе разчетат правилно намеренията ти.
  13. 1 точка
    Аз така си дефинирам правата на път, регулиран от светофар: Преди всеки един светофар има знак за определено ограничение на скоростта. Ако скоростта е ограничена на 50км/ч, то следва, че ако караш с 50 и си на по-малко то 15м. от стоп линията и светне жълто, то имаш право да преминеш, поради простата причина, че безопасният спирачен път е над 15м, да не говорим, че може и 25м да мине в съда, ако бъдеш глобен. За щастие, светлинните уредби са така синхронизирани, че червеният и жълтият сигнал на другото движение, имат известен толеранс, който позволява безопасно изтегляне, ако червеният те хване на линията, а пернишки голф 1.9 помпа дюза с газ и чип тунинг, чака жълтото отдесно.
  14. 1 точка
    Супер си е колицата. Единствените болежки за които се сещам и най-вероятно ще се сблъскаш са дпф и тръбата на ЕГР. Заварява се, така, че има евтин вариант за ремонт.
  15. 1 точка
    https://amsoilcontent.com/ams/msds/asl.pdf 72623-87-1 - VHVI Group III (хидрокрек), процент неизвестен. 151006-60-9 - PAO, процент неизвестен. 163149-28-8 - PAO, процент неизвестен. 68649-12-7 - PAO, процент неизвестен. 64742-65-0 - Минерално масло, процент неизвестен ( а пише на тубата "100% Synthetic Motor Oil" ) ?!? Има и естери - процент неизвестен. Цитат от msds-а: "*The exact percentage (concentration) of composition has been withheld as a trade secret." Да, има си PAO и естери, но има и хидрокрек + минерално масло, а какъв им е процентът? Вече всички си променят рецептурите когато си искат и стана "модно" да наблягат на хидрокрек и минерално масло, и крият %-та на съставките. Инфлация и криза... Например, каква е гаранцията, че няма да съдържя 30% хидрокрек + 20% минералка, съвременни модификатори на вискозитета и остатъка за другото? Не казвам, че е така! Но да се замислим дали не е възможно? Това имах предвид. Разсъждения...
  16. 1 точка
    Внимавай и с Ам-са, защото "Совите не са това, което са!" ...или поне, което бяха...
  17. 1 точка
    Не знам за какви двигатели е Петрото, но моят режим в продължение на 80 000км бе, магистрала с трафика в лява лента, където никой не кара със 110 и градско в София (70к от тях с Петро). Де не говорим, че малолитражните бензинки искат обороти, за да вървят, та никак не са щадящи маслото. Тъй като от началото на годината км ми паднаха до 10к. на година, ще мина на Амсойл, иначе с Петрото ще трябва да правя 2 смени на година, а с Амсойла ще ги сведа до 1, без компромиси и излишна загуба на време.
  18. 1 точка
    Петрото е масло за 1.4 моторчета ,които 90% от експлоатацията си, не вдигат повече от 110... Не искам да прозвучи обидно, за някой колеги с такива мотори, в ходните си, но е така. Хубаво масло ,за слаби коли ,изкарващо едни 5-6000кмра, същевременно бюджетно! Слагайте стабилни масла, с яка основа, подлежащи на тежки натоварвания. На Лагуната F4R 205коня турбо, преди лятото налях Адинол 5/40( Германия) вече 3000кмра ,колата ми все едно е на ток..Не я чувам че работи, буквално (:
  19. 1 точка
    Кàжи верно ... 7-годишна тема ли изрови?! Поне да беше видял, колко от писалите в темата са активни към днешна дата.
  20. 1 точка
    @CARPERA Вече съм на газ и аз. При Иво Ленков сложих газовата. След 2000км има изключителен разход - не знам как е в литри, защото на всяка газ-станция сипвам различно количество, но София-Бургас ми е 35лв. Оказа се, че при нова газова уредба не е задължителна незабавната смяна на талона, а това може да се направи до 3 години след монтажа на газовата, което си е направо чудесно. Само й направих първичен технически преглед. Благодаря на всички за съветите и напътствията. Утре ще се опитам да сменя и датчика за температурата на таблото, че все не стигах до него. Ще споделя и резултатите.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Ако идваш някой път в Пловдив ще ти дам едно кръкче с Девила NT700.
  24. 1 точка
    Между другото ... Не съм карал мотоциклет от 25г. Преди това 7г карах активно от сняг до сняг. Не съм имал личен, но имах зачислен служебен MZ ATZ 250, оборудван полицейски. Беше от последните, със отделно мазане на двг. Ползвах го само аз, като личен. Имам желание, но още се боря за разрешение, да си купя мотор. Като видя скутера, половинката вика "Това ще мога ли да го карам и аз?". Тааа, може и да получа зелена светлина за истински мотор. Фен съм на круизърите и моторът ще е Honda Deauville, или Pan European. Прехласвам се и по Africa Twin, ама още не съм сядал на такъв и не знам, как ще ми дойде височината. Не съм много отрастен.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Опаа, па съм аз. Първа проба на третата смяна на Ravenol SSV 0w30. Този път не можах да взема проба в началото, нито на 1000 км, тъй като пътувах повечко и съответно навъртях километрите малко по-бързо. Както казах вече, сменях турбо и чистих колектор и резултатите май са на лице при новото масло. Все пак на 3000 км вече очаквам ще си проличи със сигурност има ли ефект от чистенето. Все пак имам и повече извънградско сега. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 240 780 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1900 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 45/55; 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 9.07.2022 - 25.08.2022; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 160 л. Diesel + Cetane booster 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни пет къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
  27. 1 точка
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    Бях си определил бюджет и търсех според него .За тези пари това най ми допадна.Хибрид не взех защото е три цилиндъра с турбо и разхода не е много по малък от този .При моето каране не си струва 5 бона горница .Аз минавам около 10 хиляди годишно.Хибрида гори 1.5 по малко за година са 150 литра по 3.5 лв.е 525 лв. по пет години 2625 лв .Това са си мой сметки.По прости неща по добре.
  30. 1 точка
  31. 1 точка
    Хахха благодаря! Радвай се ,че не съм много активен ,че щеше да излетиш след първия си пост :). Та мойта статистика,колкото и да не е вярна ми сочи Най-голям спамер Цецо,След това Дрончето,Дандилов,JHM. Та тези блогипрятни люде да ми пратят на лично... адрес-офис на Еконт , трите имена и телефон на ЛС. Наградата е литър кайсиева ракия от личната ми колекция,мое производство или 4 л.0W20 пак лично производство.Изборът е труден повярвайте ми! Маслото ми се продава от 2 години в 4 държави, а ракията никъде!
  32. 1 точка
    След като бракувах Сивика реших да гледам ЦРВ-3 фейс след 2010 .По обиколих автокъщите около Пловдив и при няколко частни обяви и се отказах.Реших да си купя нов автомобил на лизинг.Минах през представителствата идвах и на изложението в София но не исках хибрид а повечето бяха хибриди и с турбо.Аз не искам кола с турбо и три цилиндъра за това си купих Хюндай Байон с 1 .2 четири цилиндъра.Вече и навих 850 км Ходих до морето и даде 5.3 разход с средна скорост 110 още я разработвам и не е желателно да вдигам над 4000 оборота.Колат е с масло 0/20 смяна след година или 15000 километра.
  33. 1 точка
    Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Спасих от скрапа ето това Миналия уикенд съседа ми го подари. Беше го "понесъл" за скрап. Не е каран от година и половина, седи си така на дъжда. С личният ми автодоктор го запалихме. Работи, но само на ниски оборити, не ще да се форсира. Явно ще се чисти цялата горивна система. Като заработи перфектно, а той ще, следва проверка, на всичко останало. Таа, тетака.
  34. 1 точка
    Ще третирам с Лики Моли енджин флъш, наливам Манола да отмие евентуалните остатъчни елементи от детергентите. И след това...
  35. 1 точка
    При мен тоя боклук несработи, при студен двигател отиде на средата. Не само, ами и резбата му не е правилната и повлече тая на главата. После много трудно монтирах оригиналния. Съвет от мен, сложи само буксата и го опри на главата, на студен двигател стрелката трябва да е долу. Ако отчита коректно, тогава наложи двата датчика и провери резбите, ако са еднакви, тогава навивай.
  36. 1 точка
    Привет, Чак сега влизам и с няколко думи освен да потвърдя качествата и поощря покупка за Рх 400 няма какво повече да се напише :))). Наистина едната ми лична е точно 400ка,другата е малко по забавна:))). Точно в ценовия диапазон които сте написали това за мен е най-смислената и разумна покупка на семеен автомобил (и то точно щом идва и Попълнение :)) в семейството). Батерията няма да "умре" , темата е дълга но наистина няма,дори и нещо да се случи има компетентни Люде които поддържат самата батерия и подменят само клетки. Та така, комфорт, надеждност,за мен лично много евтин за поддръжка в класа си. Изключително нисък разход на гориво за обема на двигателя в градска среда,а извън градски до 140км/ч винаги е до 10литра. В последно време множество клиенти го превръщат и в "Супер Хибрид" :))) след монтаж на Г.И.(но това вече е индивидуално решение). Освен линк към фейс групата, Ви препоръчвам и Форума на Лексус които е много информативен и сме коментирали и малкото слаби места за модела. Има и много сервизи за поддръжка алтернатива на Официалния които са запознати с гамата на Марката. Поздрави:)
  37. 1 точка
    Ето тука е описан виновникът за несветването на лампата за резерва : ЦЪК
  38. 1 точка
    Перфектна му е капката за 5 хил. км.! Леката къдравина не я мисли. Може да е от базовото масло, ако е GTL или конденз от кратки преходи, или друго, но съвсем не е тревожно. Ако нивото на маслото му е в норма, тогава да търси причина я в датчика за налягане на маслото, я в запушване някъде по маслените пътища. Задръстен радиатор на маслото например, нещо по масления филтър (правилно/неправилно поставен) и т.н. ...Размисли и предположения...
  39. 1 точка
    Питане за кола на съсед - БМВ 320д, 2005та Отскоро започна при ниски обороти да му присветва лампата, при високи няма проблем. Маслото е на 4 до 5000км, всички филтри сменени, вкл на картерни газове. Та рекох да го диагностицирам Нямам никакъв опит с дизелни капки, но тази ми изглежда в добро състояние? Малко ме смущава лекото накъдряне по краищата
  40. 1 точка
    След промивката не следва хубаво масло ще го заносаш. Остава доста от промивката в двигателя и скапва новото. Вземи бюджетно и го карай 4 хил км така допълнигелно и то ще промие,тогава хубавото.
  41. 1 точка
    Основната причина е интервала на обслужване(20000км) от първият собственик в Швейцария. Като последните 60к са изминати с масло Моторекс 5w40. Подпричина 1 за това да го поръчам този енджин флъш са болшинството позитивни мнения, не само в Амазон, а и по различни форуми. Искам събраните отлагания и нагари да бъдат премахнити до колкото това е възможно и съответно след това да му налея едно хубаво масло, като в случая това е Amsoil 5w30 SS.
  42. 1 точка
    Сам си стигнал до точния избор,та реда е за лятото това: За зимата,това: Няма драми с този мотор,здрав и надежден!
  43. 1 точка
    Четейки теми като тази човек лесно може да попадне в капана да не може да прецени кой фактор колко е важен и като срещне противоречиви мнения се обърква. Ако спазваш препоръката на производителя за вискозитет (един от препоръчаните) и спецификации на маслото (поне една от препоръчаните) и имаш сигурност, че маслото не е менте, няма да имаш проблеми с маслото. Ако не ти се занимава с проучване или отсяване на мненията тук, това е достатъчно. Ако се колебаеш между широк диапазон от стойности на дадена характеристика, просто избери нещо в средата, което покрива препоръките на производителя.
  44. 1 точка
    И аз се учудих, но явно извънградското си казва думата! Очаквах даже да спадне нивото при тия жеги. Имах и мерак да го поиздухам в Германия на висока скорост да видя как ще се държи, но баснята с аутобаните без ограничения отдавна я няма, на едно- две места по 10-ина км само открих, иначе 110, 120, 130 това беше. Иначе не пропуснах да си взема Mobil 1 ESP 5w30 оттам да го видим и него.
  45. 1 точка
    Маслото изглежда като на 3 хил. км.! Не бързай да го сменяш, има още много ресурс. Много добро представяне! Интересно е да видим как ще се развие по-нататък, а и за информация за самото масло. Изглежда много здраво, колкото и скептично да бях настроен към Мотул. За сега ме опровергава категорично!
  46. 1 точка
    Здравейте, Втори (и последен) тест с масло - MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 след дълъг преход: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 ILSAC GF-6a, API SN RC; 3) Маслен филтър – Honda 15400-PLM-A02, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –179230 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7660 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 28.06.2022; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 575 л. Rompetrol (България), Knez Petrol, Eko, Газпром (Сърбия), JET, ENI, Avanti (Австрия), BP, Leclerc, Total (Франция), Esso, OMV, Sprint (Германия), OMV (Словакия); 11) Kтм = (л.575 / 4.5 л.) = 127.8; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране по жегите около 10 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура+; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,5 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox). Нямах възможност да сканирам и обработвам по време на прехода, както и да сменя масления филтър, та се получи директно това. Мисля, че имам спад на нивото на маслото около 1-2мм, но при тия 43ОС из Франция смятам, че се е представило доста добре.
  47. 1 точка
    Направих обработка на снимката, за да балансирам бялото, но не се получава ясна информация. Както много пъти е споменавано - изключително важно за анализ е да се вземе правилно капковата проба (прави се само една капка), трябва да съхне 24 часа на стайна температура и накрая да бъде сканирана на скенер. Само тогава бялото на листа се получава наистина бяло, а от там се получава ясна информация след обработката. Ето как изглежда снимката след баланс на бялото и последваща обработка: Както се вижда, двете капки се различават съществено! Горната изглежда като масло на 1000 - 2000 км., а долната като масло на 8 - 10 хил.км.. Съжалявам, но няма как да се направи достоверен анализ на тази проба... От друга страна, трябва да се има предвид, че рейсинговите масла съдържат доволно количество естери. Те осигуряват най-добро мазане и най-добра защита на двигателя при високи температури и натоварвания, но си имат и "тъмна" страна! А тя е, че много бързо намаляват алкалното число TBN на маслото. Тоест диспергиращите му свойства - способността му да задържа в себе си замърсяванията (да не прави отлагания в двигателя) и способността на маслото да неутрализира киселините от изгарянето на горивото. Долната капка изглежда като масло, изгубило диспергиращите си свойства, но с оглед на гореизложеното - нищо не може да се каже със сигурност... Другото нещо е, че естерите са силно хигроскопични - поемат и разтварят вода и водни пари в себе си. Рейсинговите масла, до колкото съм запознат, биват сменяни след 1 - 2 състезания. Ето защо не съм сигурен, че са удачен вариант за продължителна употреба като нормалните масла.
  48. 1 точка
    В моя случай се оправи само със смяна на релето, но може проблема да изисква и смяна на бушон. Ето и какво смених аз:
  49. 1 точка
    Откакто купих колата има едно тропане от пред от дясно, окачването е прегледано професионално без забележка, качвам се тръгвам и същото тропане, и то се чува повече на легнал полицай все едно ти е скъсан болд, на метал удря. След поредната проверка и търсене на проблема попаднахме на това нещо, което е някаква планка, вътре на гумен тампон е закачено това желязо което си е бая тежко. Та като се заклати колата и то поради омекнал може би тампон за който е закачено с болт това желязо, се удря в гредата на колата и дрънчи на метал. И накрая открихме кое тропа. Ма това кое и аз не знам за какво служи, тежест на тампон с планка вързана към гредата? Предложиха да я махнат и да завият болтовете нали че от тея дупки да не почне някъде да се налива вода аз отказах и така си тръгнах и сега си карам с въпросния шум който ме дразни ама яко. Ако някой може да ми каже какво е това и за какво служи.
  50. 1 точка
    Така, след известно умуване проблема вече е оправен, Необходими инструменти: Трасчотка Камък 10мм (за болта за седалкта) Камък 8мм за болтовете на поплавъка Отверка звезда Поялник Часовникарска отверка или нещо еквивалентно малко. Необходими части за ремонта: NTC Термистор 1 килоом (1000 ома) продава се в магазините за електроника. Цена ~ 70 стотинки Ремонта го правих на 6-та купе. Някои неща може и да са различни при хеча. Преди да започнете проверете дали имате изобщо индикатор на таблото . 1. Сваля се задната седалка. На купето тя се държи на 1 болт 10 мм, но е необходимо дълго рамо за трасчотката. Като погледнете централно седалката се намира леко в дясно от центъра. 2. Развиваме четирите винта на капака за горивната помпа и поплавъка. 3. По предписание на хонда е добре първо да проверим инсталацията, за да сме сигурни че всичко е наред. За целта разкачаме буксата на поплавъка. Той се намира в ляво на картинката и е с 3 кабела. Даваме на късо с кламер или парче кабел, двата най-външни пина. След това даваме на контакт и чакаме да видим дали лампата ще светне. Ако да преминаваме към стъпка 4. Ако не проверяваме дали лампата на таблото е изгоряла, сменяме при необходимост и повтаряме стъпка 4. Ако пак не сработи трябва да се оправят кабелите, но е малко вероятно да са те проблема. 4. Разкачаме и буксата на горивната помпа, за да имаме повечко място за работа. 5. Развиваме болтовете на поплавъка и го вадим от колата (би било добре да нямате много гориво в резервоара). Най-добре преди това почистете малко с влажна кърпа около него, за да не влязат боклуци в резервоара. След като го извадите запушете дупката с парцал или с топка вестници (както направих аз). 6. След като го извадихме е време да хвърлим един поглед на виновника. Системата е изпълнена с NTC термистор. Това означава че когато термистора е потопен в горивото, което го охлажда, съпротивлението му е високо и лампата не свети. Когато остане на сухо постепенно загрява и лампата започва да свети. Имайте предвид че като го смените отнема около 20-30 секунди да светне лампата, но светва . 7. На поплавъка елемента се намира в металният цилиндър, който съм оградил на снимката. Оставете поплавъка на спокойствие известно време да се поизпари бензина преди да продължите напред. Можете да го забършете с хартия или парцал не е проблем. 8. За да е по-удобно можем да го разпоим от стойката му и да му развием кабела от металната пръчка. 9. Тук вече е малко по-особената част. Трябва да отворим цилиндъра, който е капсулован. За целта от към страната с кабела почуквайте с чукче и малка часовникарска отверка и го отворете малко по малко. По възможност без да го натрошавате много. И да не е перфектен при затварянето не е проблем. 10. Разпояваме елемента от долната страна на цилиндъра като гледаме да не запушваме много дупките. Ако ги запушим после трябва да ги оправи, било то с пила, шкурка или дори да направим нови малки с шило. 11. След това го разпояваме от плочката и запояваме новия елемент и прекарваме останалия свободен кабел през дупката отдолу. Запояваме и него и режем излишъка. 12. От тук нататък по обратния ред монтираме като пак го запояваме на стойката. И обратно към колата . 13. Тестваме. Ако имате под 4л (по книжка) аз имах по-малко като пробвах. Давате на контакт и чакате, след около 30тина секунди трябва да светне.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...