Jump to content

WingMan

Фен
  • Мнения

    930
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

WingMan last won the day on Ноември 5 2016

WingMan had the most liked content!

Обществена Репутация

165 Good

Относно WingMan

  • Ранг
    Casual driver
  • Рожден ден 25.08.1986

Contact Methods

  • Skype
    wingmancrx

Profile Information

  • Кара
    Civic Coupe D16Y8 / Kawasaki ZX-6r
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Ако не си го стегнал вече пиши да те пратя при майстор.
  2. Мнения за D16Y7

    Както всеки хондов мотор здрав и читав. Относно горенето на масло, това може да се очаква от всеки неревизиран двигател на 20г
  3. Модификация на AUX в USB

    Кажи каква е колата, продават се готови интерфейси за целта. И по възможност снимка на заводския касетофон.
  4. Проблем с музиката

    Може да е от кой да е говорител. Вадиш говорителите и замерваш на конекторите дали някъде дава късо. Ако да търсиш оголени жици някъде. Нямам идея как е с прелюд но на сивиците се разпада инсталацията между вратата и купето
  5. Компютър вместо навигация

    Абе купи си една китайска мултимедия с андроид и не се занимавай с глупости
  6. А за изгорели лампи провери ли . Отделно може да погледнеш бутоните на вратите.
  7. AUX и USB за Хонда ЦР-В 2

    Аз не съм с навигация, ама мисля си го поръчам това да видя как ще е. Уж буксата е същата. В gearbest е по-евтино и доставят бързо.
  8. Ако е подобно на моторите, там виенето от ангренажната верига се получава като е пренатегната.
  9. Honda civic 6th музика

    Компоненти отпред. Аз като разкарах предните херцове в полза на компонента се родих, ако мислиш да ги храниш с усилвател в последствие, не бързай да взимаш колони от сега.
  10. Авто мултимедия

    Нещо такова гледал ли си? Едно китайче с андроид. При условие, че мислиш да слагаш усилвател, не те бърка какво стъпало има вътре така или иначе. http://www.ebay.com/itm/Car-Stereo-Radio-Bluetooth-iPod-CD-DVD-Player-GPS-Navigation-For-Honda-Civic-LHD-/321742441260?fits=Year%3A2006%7CModel%3ACivic&hash=item4ae9580b2c:g:sHwAAOSwpDdVQtB0&vxp=mtr
  11. Махаш калника, вадиш крачетата от буксата дето влиза във вратата и запояваш на ред.
  12. Здравейте, някой сменял ли е ножиците и можете ли да ми препоръчате от къде да си взема нови такива, които да са читави. Благодаря.
  13. Следващата ми най-вероятно ще е Pajero къса база
  14. Винаги има файда от газ освен ако не караш под 5000 на година и изцяло градско . Един път като направиш 1000+ км преход и видиш разлика от 100 лв за същия маршрут спрямо газ отговора е ясен .
  15. Така, след известно умуване проблема вече е оправен, Необходими инструменти: Трасчотка Камък 10мм (за болта за седалкта) Камък 8мм за болтовете на поплавъка Отверка звезда Поялник Часовникарска отверка или нещо еквивалентно малко. Необходими части за ремонта: NTC Термистор 1 килоом (1000 ома) продава се в магазините за електроника. Цена ~ 70 стотинки Ремонта го правих на 6-та купе. Някои неща може и да са различни при хеча. Преди да започнете проверете дали имате изобщо индикатор на таблото . 1. Сваля се задната седалка. На купето тя се държи на 1 болт 10 мм, но е необходимо дълго рамо за трасчотката. Като погледнете централно седалката се намира леко в дясно от центъра. 2. Развиваме четирите винта на капака за горивната помпа и поплавъка. 3. По предписание на хонда е добре първо да проверим инсталацията, за да сме сигурни че всичко е наред. За целта разкачаме буксата на поплавъка. Той се намира в ляво на картинката и е с 3 кабела. Даваме на късо с кламер или парче кабел, двата най-външни пина. След това даваме на контакт и чакаме да видим дали лампата ще светне. Ако да преминаваме към стъпка 4. Ако не проверяваме дали лампата на таблото е изгоряла, сменяме при необходимост и повтаряме стъпка 4. Ако пак не сработи трябва да се оправят кабелите, но е малко вероятно да са те проблема. 4. Разкачаме и буксата на горивната помпа, за да имаме повечко място за работа. 5. Развиваме болтовете на поплавъка и го вадим от колата (би било добре да нямате много гориво в резервоара). Най-добре преди това почистете малко с влажна кърпа около него, за да не влязат боклуци в резервоара. След като го извадите запушете дупката с парцал или с топка вестници (както направих аз). 6. След като го извадихме е време да хвърлим един поглед на виновника. Системата е изпълнена с NTC термистор. Това означава че когато термистора е потопен в горивото, което го охлажда, съпротивлението му е високо и лампата не свети. Когато остане на сухо постепенно загрява и лампата започва да свети. Имайте предвид че като го смените отнема около 20-30 секунди да светне лампата, но светва . 7. На поплавъка елемента се намира в металният цилиндър, който съм оградил на снимката. Оставете поплавъка на спокойствие известно време да се поизпари бензина преди да продължите напред. Можете да го забършете с хартия или парцал не е проблем. 8. За да е по-удобно можем да го разпоим от стойката му и да му развием кабела от металната пръчка. 9. Тук вече е малко по-особената част. Трябва да отворим цилиндъра, който е капсулован. За целта от към страната с кабела почуквайте с чукче и малка часовникарска отверка и го отворете малко по малко. По възможност без да го натрошавате много. И да не е перфектен при затварянето не е проблем. 10. Разпояваме елемента от долната страна на цилиндъра като гледаме да не запушваме много дупките. Ако ги запушим после трябва да ги оправи, било то с пила, шкурка или дори да направим нови малки с шило. 11. След това го разпояваме от плочката и запояваме новия елемент и прекарваме останалия свободен кабел през дупката отдолу. Запояваме и него и режем излишъка. 12. От тук нататък по обратния ред монтираме като пак го запояваме на стойката. И обратно към колата . 13. Тестваме. Ако имате под 4л (по книжка) аз имах по-малко като пробвах. Давате на контакт и чакате, след около 30тина секунди трябва да светне.
×