Jump to content

MZERO

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно MZERO

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VII K24A3 Auto
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Не съм ги пробвал лично но преди години в епохата на cd/dvd ROM-овете бяха доста популярни - https://www.vspc.bg/produkti/pochistvashti-preparati/pochistvasht-disk-za-kompakt-disk-u-va-hama-44721-5587
  2. И аз съм забравял предния плафон да свети цяла вечер но нямах никакви проблеми с паленето а съм и с някакъв акумулатор от свръх неизвестна марка
  3. Малко да вдигна темата - има и друго решение вече, за който не му се разглобяват тия механизми - така наречения door checker. https://www.aliexpress.com/item/Rear-Left-or-Right-DOOR-STOPPER-72840-SDC-A01-72880-SDC-A01-FOR-HONDA-ACCORD-2003/32825972262.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.77794c4dz9DjQt Не е оригинална част и нямам идея колко време ще изкара - но засега около месец е ОК Мисля, че някъде беше описано как се свалят корите но ако някой има нужда мога да направя едно pdf-че с инструкциите от manula-a.
  4. Ами като гледам не са направени от кашкавал ами предимно стомана и алуминий Не би трябвало да е чак такава драма една каравана. Аз за дизайна 6 месеца се самонавивах ама не можах и сега си имам много хубав ръбат багажник.
  5. Ами в такъв случай не виждам защо акорда да не става за влекач, въпреки че за всичките ми години диво къмпингуване съм виждал какви ли не чудеса да теглят каравани (последното беше едно А8 ) ама акорд не съм
  6. Как точно ти се вижда по-надежден от на Субару ? Ако тегленето на каравана ще е приоритет със съответните щурмувания на черни и не много поддържани пътища Аутбека е далеч по-смислен избор според мен. Нашия тегли каравана с 2.5 двигател и АТ без никакви проблеми а за просвета изобщо няма смисъл да се започва дискусия
  7. MZERO

    Repair manual and Owner Manual

    https://mega.nz/#!8yBikA7J!rka_gnMLM9XaN_09dI8GiTaZVcyNwgx3D93uyuAgIm4 Това е workshop manual-a Отваря се само с Internet Explorer и е малко трудно първия път да разбереш как точно да го накараш да ти покаже нещо смислено ама цъкай там смело а ако има въпроси питай тука
  8. Да не е пълен картера с нафта?
  9. Акумулатора могат да ти го тестват най-добре с товарна вилка - тия дето продават акумулатори обикновено имат. Моята е стояла с дни без акумулатор и нищо не съм обучавал после - всичко си проработи както се очаква. А ключовете като стоят на таблото не мисля, че кой знае колко се консумира освен ако не е била и на контакт
  10. Рециклират и такива.
  11. На мен ми се наложи рециклиране само че на Аудито-ми - 1996 набор. Във Варна ми казаха, че рейките ги рециклирали масово в... Добрич. Мисля, че това е сервиза - http://www.angelovav.com/ По принцип поемат ангажимент с гаранцията до 6 месеца след ремонта но моята поне вече кара повече от година. За цена нещо около 150 сякаш беше. Монтаж и демонтаж отделно
  12. Аз тук го смених -> https://www.midavto.com/смяна-масло-автоматични-кутии/ и НЕ ми препоръчаха пълна смяна на такава стара кола а пък са все пак специализиран сервиз Причините бяха, че може да се появят евентуално разни хлабини и тнт. което може да доведе до проблеми. Така че само 3-те литра, които си изтичат смених. Но следващата такава смяна мисля да не е според интервала ами наполовина по-рано.
  13. А как успяваш да разбереш, че се изключва lock-up-а ?
×