Jump to content

AuruMoon

Фен
  • Мнения

    432
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно AuruMoon

  • Ранг
    Умерен фен на Хонда
  • Рожден ден 28.10.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    forsaken_90

Profile Information

  • Кара
    F20А4 PREDLUDE
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Жени, Хонди

Последни посетители

6222 профилни разглеждания
  1. AuruMoon

    Разход Прелюд 2.0

    Ф20А4Газ лятото градско - около 11-12/100.Газ зимата градско - около 12-13/100.Извънградско лятото отива около 9/100 с каране средна скорост-110.
  2. 1100 е цената на читавите газови инжекциони а отностно метана, вече разликата не е толкова голяма.Факт е че преди време е било доста на оферта, но в момента разликата с газ ще е около 2-3 лева на 100 км ти си прецени кога ще се избие, колко ще е разликата с вървенето и колко ще се похаби мотора и дали си заслужава.
  3. Ако някой срещне същия проблем като мен решението е просто. Сваля се кората под волана и се вижда въздуховода- той представлява една пластмасова тръба огъната. При мен беше паднал от централния отвор и си духаше във волана, а не в тази тръба. Напаснах тръбата с дупката от която духа парното и малко тиксо за всеки случай и всичко заспа. За катинар.
  4. Здравейте колеги, имам следният проблем. От въздуховода за парното не духа от едната дупка, тази която е за шофьора. Пробвах да пусна да духа нагоре, и затворих всички но не духа, според мен е запушено или нещо такова, но нямам идея от къде минава тръбата или както е. Карам прелюд 4та от 1 седмица и има малко за по-оправяне, извинявам се за начинаещите въпроси. Предишния собственик твърдеше че се разминавало някъде тръбата, но не знам трябва ли да свалям цялото табло при волана или има начин отдолу и да проверя евентуално от къде излиза въздухамерси
  5. Колегата по-горе е прав, беше помпа на съединителя. Симтомите и бяха, че съединителя беше долу, и не искаше да се дигне и това стана след седмица, в началото само трудно влизаха скоростите на студена кола . Дано темата е полезна за някого. Благодаря на отзовалите се
  6. А защо, когато е изключен двигателя, като натисна съединителя няма проблеми с влизането на скоростите?
  7. Привет колеги,Проблема ми е следния и бих желал, ако можете да дадете някой съвет:Имам Акорд купе 96, преди фейс лифт-а, двигателя е Ф20Б3,От 1 седмица имам следния проблем когато беше студена колата, много трудно влизаха скоростите, малко като покарвах и се оправяше, от онзи ден вече не се и оправя супер трудно влизат и то след 5 минути борба. Забелязах, че педала на съединителя е паднал и не иска да се дигне в началното си полужение, озвен ако аз не му помогна с крак и тогава си седи горе, но натиснали го пак пада. Когато е изключен двигателя този проблем го няма. Сутринта забелязах още нещо, ако запаля на изключена от скорост няма проблем, но ако съм вкарал някоя скорост и дори с натиснат съединител на колата не и достига ток, просто върти се едно нямам акумулатор. Помогнете, че вече не знам какво става. Благодаря предварително
  8. AuruMoon

    Черно-белият сивик

    Той данъка на тази кола за 2 години трябва да е около 40-80 лв за 2те години общо . Иначе колата е уникална даже може да дадеш направо един линк от където да се свалят всички снимка на куп, ама и го поснимай малко Сивика
  9. защо пък 10мм?? 56,1 мм и 57,1мм разликата е 1мм или втулка с вътрешно фи 56,1 и външно 57,1, с дебелина на стената 0,5мм, само че не мога да кажа може ли да се направи такава.Проверете за втулки по гуми центровете, Маргел, Дианата, друг вариант се посъветвайте със стругар дали може да се изготви, днес ще проверя за мнение и ще ви кажа, но това което четох по други форуми около 4-10 лв за пластмасова и около 10тина лв за метална, но въпроса е да могат да се направят физически такива
  10. 56,1 на Хонда, 57,1 мисля че беше голф и това са мм
  11. а какъв е проблема просто да ги напаснеш с една планка например ?
  12. Колега до колкото съм запознат трябва внимателно да се затягат болтовете зад уреда за температура и бензин, че можело да се пренавият уредите, но не си спомням със сигурност как изглеждаше отдоло. Така че не съм напълно убеден, свали го пак разхлаби малко болтовете и виж, другото е да не си дал някоя писта накъсо или нещо такова внимателно огледай, как си зимал захранване за лентата?
  13. Значи по-малко от 3 диода не можеш да ползваш, това са по 5 сантиметра, тя е обозначена къде да я режеш, но можеш да питаш и продавача като си я зимаш ще ти обесни. Само че ако ги нарежеш всички парчета, колкото си земеш, трябва да ги свържеш после правилно инчаче няма да светне .
  14. AuruMoon

    оборотомер д16з6

    Колега при мен го прави на Д15Б2, но скоростомера. Понякога просто в началото не тръгва. Според мен е в самият уред, но още не съм се занимавал да го сменя.
×