Jump to content

B.Pavlov

Фен
  • Мнения

    276
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

B.Pavlov last won the day on Август 21

B.Pavlov had the most liked content!

Обществена Репутация

167 Good

Относно B.Pavlov

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    fiat4a

Profile Information

  • Кара
    Honda EJ8 D16Y8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  • Интереси
    JDM
  1. Honda Ej8. Черното купе.

    Колата от 2 месеца за съжаление не е моя, незнам в какво състояние е била като си я виждал, до колкото разбрах е забърсана отляво леко. За огромно съжаление не успях да сложа другия мотор. Исках да си я откупя, но момчето прекалено много си я харесва Teмата може да се заключи, пък да се надяваме догодина да избухна пак с нещо.
  2. Honda Ej8. Черното купе.

    Не съм писал скоро, но по колата почти нищо ново и за хвалене няма. За 2016 колата измина 800 км, месец и нещо от както съм с книжка и минах 1400 км. Колата е чудна за каране след като свикнеш с шума. Вече е с работещ АБС. Скоро ще влиза за боя на предната броня и някой други пласмаси заради дребни забележки.
  3. След 2 години ходене по мъките с тези задни спирачки, проблемът е решен. Почистване на задните гривни и монтиране на задни АБС датчици от VTi. Отначало не проработи с-мата, но след няколко км и резки натискания се оправи. Лампичката вече гасне след палене и колата не се чувства толкова спираща, както преди, когато при натскане на загрети накладки, цялата кола се накланяше напред, но сега определено спира по-добре. Сега само мисля да я обезвъздуша, още 1 път.
  4. Honda Ej8. Черното купе.

    Ефекта от полирането е WOW всички дребни дефекти по боята се премахнаха. Не сме я търкали водно само с пасти на 3м, възможно най-абразивната и после полирпаста с UV защита, фаровете и с още нещо ги мазахме, но не разбрах какво. Сега остана само да се понапаснат фаровете. Колата като цяло за каране е доста забавна и за секунда не те оставя да се расееш. Друса, подскача, бучи, но това се и очакваше след, гумите, окачването, тампоните и разпънките. Най-накрая пристигнаха и втулките за джантите, не намирам някаква разлика, но поне няма цялото натоварване да е в-ху шпилките.
  5. Honda Ej8. Черното купе.

    Привет колеги. Дърветата разъфнаха, значи е време и ние да започваме. Зимата колата беше зазимена и като цяло почти нищо сериозно не свърших по нея. Но ето някой от нещата. Чисто нов ОЕМ ключ Направих си нова кора на пода на багажника. Взех си чисто нова реплика на TAKATA за дясната седалка. Смених барчето около ръчната, тъй като моето беше доста надрано и надупчено за ''подлакътник'' Сложих и ветробрани от общите поръчки, бели опушени мигачи замениха грозните оранжеви. Джантите се боядисаха отново, монтирах Toyo-тата, с метални винтили и нови втулки. Минах и реглаж на педните на предните и задните колела, в момента колата е като картинг. Изчистих отпред и отзад калниците от мизерията и намазах задните вежди отвътре с Боя 3в1 като превантивна мярка, за сега няма точка ръжда. Понеделник по план ще има цялостно пастиране и полиране на колата.
  6. Honda Ej8. Черното купе.

    Ами аз това го знам и точно за това не се мъча да изкарвам коне от Д-серийката. На малко километри е и е в перфектно здраве, след като смених всички гарнитури (без тази на главата) не съм долял капка масло и нацяло съм го обслужил . Пък и тепърва колата ще я използвам и за работа и това, че е на газ е от голямо преимущество. Аз и от вървежа съм доволен за стокова д16-ка , пределно ясно ми е, че не е бърза но за каране по завой засега ме устройва. Колата като цяло и остават само дребни довършителни работи иначе за сега е това.
  7. Honda Ej8. Черното купе.

    Благодаря колега, радвам се че на някой му харесва как се развива колата, дава ти желание да си чешеш крастата. А за колата от къде да почна хмм... По ред на номерата, свалих капака на клапаните и термо щита изтърках ги и ги боядисах. разпънката също ще се боядиса. Цвета е Spoon-ско жълто. Уикенда беше скучен и реших че е крайно време да си поръчам гуми. 195/50/15 Тoyo Proxes R1R Made in Japan. ДОТ края на 2015 Treadwear 200. Едвам намерих оригинални стелки, изпрах ги и ги метнах на колата. Е няма такъв кеф оригиналното си е оригинално. :D Teзи дни си очаквам ветробраните и белите опушени мигачи за калниците. В най скоро време ще сваля койловърите да им сменя тампоните с полиуретан и да ги поосвежа малко.
  8. И според мен е амортисьор, но макферсони са при полото ти, при Хондата е Мулти линк Макферсона е тип окачване, при което амортисьора се върти с главината. Намери 2 амортисьора от някоя друга хонда с пружини,сложи ги и ще разбереш от тях ли е.
  9. Honda Ej8. Черното купе.

    Колата пак влезна за боядисване, тъй като имаше рекламация. Този път се боядисаха 6 детайла не в камера, а в прашен гараж и стана 10 пъти по-добре, използвахме и по-твърд лак.. Сега само трябва да се поизтърка и полира цялата, за да се изчисти мъглата по старата боя и прашинките по новата, но най-вероятно на пролет ще е. Най-накрая наредих сенниците и дръжките по тавана вече придоби завършен вид. Тавана, мокета, плата на вратите и задните седалки ги ''изпрах'' с STP TUFF STUFF ефекта е огромен.. Най-накрая си измих двигателя, иска още работа но има време като за първи път е добре, капака на клапаните и термощита ще се освежът допълнително. Също така след доста време търсене на подходяща си сложих предна разпънка която за разлика от ОЕМ-ската е яко дебела и с усилки за да не се гъне. На 15-ките им махнах гумите и ще има изправяне боядисване и 4 чисто нови Toyo Proxes R1R Зимата няма да се кара колата.
  10. Honda Ej8. Черното купе.

    Огромни благодарности на VIT сервиз. Полиуретана, новите маншони и лагер на главината са на лице. Поведението на колата е невероятно, за сега не тропа и не скърца от никъде. В неделя влиза за пребоядисване на половината кола и след това зазимяване като през това време ще се доизкусорят някой неща. .
  11. Honda Ej8. Черното купе.

    За малко колата да замине за Анкара, но сделката се провали в последният момент и проекта продължава. Най-накрая дойде полуретана, даже вчера си сложих на скоростният лост, ефекта е поразителен. След месец като я зазимя ще я разглобя и ще ги сложа навсяктъде, заедно с нови лагери и шарнири. Сложих и колони Ground Zero на мястото на оригиналните отзад и си върнах газовата, като се обслужи подобаващо. Също така 2-те неща които най много ме дразниха в интериора са оправени, счупната ръчка на жилото и левият праг на който крачето за предното капаче беше счупено и имаше голям луфт, е сега всичко е стегнато и не тропа, само щипки си търся сега.
  12. Много се вталясвате на някакви стари бангии. На моята Д серия и слагам Filtron и масло Motul 6100 на 5000 км ги сменям и нито гори масло нито съм имал проблем с филтър, а колата не се жали.
  13. Honda Ej8. Черното купе.

    Благодаря колеги, радвам се че ви харесва. Колата ще се развива още, това че се продава не пречи. Не бях писал от известно време тъй като чаках да посъбера материал пък и от работа нямам време и желание. Полиуретана на Energy Suspension е поръчан от месец и повече, доставка се очаква всеки ден и всеки ден чувам по телефона, че днес е денят и до края на работното време ще дойде. Взех си спирачен разпределител от Prelude 200hp JDM без абс, на пролет най-вероятно ще се изхвърли почти цялата ми спирачна с-ма и ще се наредят 1 цол помпата ми, с този разпределител. Бяхме на дупница покарахме с няколко колеги и впечатленията ми са, че стоковото купе си върви доста. Бях с целия интериор и 20 л бензин. D14 mini me на равно, D16 vtec англичанка( тунингована, ремапвана, сгъстявана и т.н ) който тръгне по-добре бие, нагоре ме настига, но след тоя тунинг е напълно очаквано. D16Z6 5-та с колектор от б16, сгъстена и с къса скоростна си я гръмнах, но нещо с колата мисля, че не е направено като хората. Б16 all motor олекотена и на семита ми раздаде 20 автовоза Не ми харесва как е боядисана голяма част от колата и ключа игра. Сега чакам да ми преведът пари от каското и няколко детайла пак ще се правят. Относно джантите мене си ми харесват и то много, като я зазимя ще ги дам на песъкоструй и боя после 4 броя семита ще ги красят. От октомври ще я зазимявам и на доста неща ще се наблегне внимание по интериор и екстериор, неща които са претупани сега. Да не забравя да покажа и скоростния лост. Kanjo Stile
  14. Не разваляй хубавия Акорд.. Свиква се със спортното окачване, пък и като знам как вози такъв акорд, не мога да повярвам че е толкова твърд.
  15. Д13б2 един мега проект

    Eми като не питате така става. Поздравления за проекта уникален е, но тази генерация... Защо им платихте и си взехте колата без да я оправят? Цените им са няма да коментирам...
×