Jump to content

B.Pavlov

Фен
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

169 Good

About B.Pavlov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda EJ8 D16Y8-Бивша. Настояща-BMW (не за дълго)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  • Интереси
    Time Аttack is for fast drivers.

Contact Methods

  • Skype
    fiat4a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Брато, двигателят ти е 20T2N Това е най-здравият мотор на Rover. Засилвам съм един такъв, но тебе сега друго те мъчи. Турбото не е с променлива геометрия която да се зацапа. Как разбра че турбото е заминало, луфта ли видяхте. За това което казваш с маркуча предполагам говориш за вакума, който контролира westgate клапана. Този дизел е хубав защото: няма променлива геометрия (както споменах по-горе), не е Common rail и маховика е твърд. Махни си катализатора, ако го има изобщо. Колата е с обд 2 и без проблем и се прави диагностика. Виж защо свети чека. Едно турбо втора ръка за тази кола е към 250 лв, ако това наистина е заминало си го смени. Сипи хубаво масло, смени ремъците и газ. Но първо я закачи на диагностика. Може да не е зацепена както трябва. Познавам един добър дизелджия в София който е правил навремето моят Rover с този мотор. Ако има нужда ще ти кажа къде е. До колегата KVD74. С 4 свещи е просто 4-тата е точно зад помпата и никой не иска да я сменя.
  2. Колата от 2 месеца за съжаление не е моя, незнам в какво състояние е била като си я виждал, до колкото разбрах е забърсана отляво леко. За огромно съжаление не успях да сложа другия мотор. Исках да си я откупя, но момчето прекалено много си я харесва Teмата може да се заключи, пък да се надяваме догодина да избухна пак с нещо.
  3. Не съм писал скоро, но по колата почти нищо ново и за хвалене няма. За 2016 колата измина 800 км, месец и нещо от както съм с книжка и минах 1400 км. Колата е чудна за каране след като свикнеш с шума. Вече е с работещ АБС. Скоро ще влиза за боя на предната броня и някой други пласмаси заради дребни забележки.
  4. След 2 години ходене по мъките с тези задни спирачки, проблемът е решен. Почистване на задните гривни и монтиране на задни АБС датчици от VTi. Отначало не проработи с-мата, но след няколко км и резки натискания се оправи. Лампичката вече гасне след палене и колата не се чувства толкова спираща, както преди, когато при натскане на загрети накладки, цялата кола се накланяше напред, но сега определено спира по-добре. Сега само мисля да я обезвъздуша, още 1 път.
  5. Тази неделя нещо, да се съберем? Предлагайте къде и от колко.
  6. Ефекта от полирането е WOW всички дребни дефекти по боята се премахнаха. Не сме я търкали водно само с пасти на 3м, възможно най-абразивната и после полирпаста с UV защита, фаровете и с още нещо ги мазахме, но не разбрах какво. Сега остана само да се понапаснат фаровете. Колата като цяло за каране е доста забавна и за секунда не те оставя да се расееш. Друса, подскача, бучи, но това се и очакваше след, гумите, окачването, тампоните и разпънките. Най-накрая пристигнаха и втулките за джантите, не намирам някаква разлика, но поне няма цялото натоварване да е в-ху шпилките.
  7. Привет колеги. Дърветата разъфнаха, значи е време и ние да започваме. Зимата колата беше зазимена и като цяло почти нищо сериозно не свърших по нея. Но ето някой от нещата. Чисто нов ОЕМ ключ Направих си нова кора на пода на багажника. Взех си чисто нова реплика на TAKATA за дясната седалка. Смених барчето около ръчната, тъй като моето беше доста надрано и надупчено за ''подлакътник'' Сложих и ветробрани от общите поръчки, бели опушени мигачи замениха грозните оранжеви. Джантите се боядисаха отново, монтирах Toyo-тата, с метални винтили и нови втулки. Минах и реглаж на педните на предните и задните колела, в момента колата е като картинг. Изчистих отпред и отзад калниците от мизерията и намазах задните вежди отвътре с Боя 3в1 като превантивна мярка, за сега няма точка ръжда. Понеделник по план ще има цялостно пастиране и полиране на колата.
  8. Tам сме задължително. Най-накрая, ще може да замеря бавното купе Taм по кривите на пистата
  9. Аз с булинс нямам допирни точки, но имам с алианс и съм изключително ДОВОЛЕН. 2.2.16г. една г-жа се вряза в задницата ми с 50 с Шкода Суперб, мисля че сами се сещате какви бяха щетите по Сивика. Отпред се спрях в предницата на 1 бус. Г-жата с Шкодата се оказа, че кара с акт за птп, но това е друга тема. Тя беше с ГО към Алианс. Задвижихме нещата още на 3.2.16г. нещата с огледите се случиха точно както се яхме разбрали в времето. Аз обаче нямах никакво търпение и честичко им званях, да ги моля да не я пишат тотал. Накрая след месец им беше излезнало решението за изплащането на щетата. Момчето ми каза 2500 лв тотал или 2350 лв и я оставяме в движение. Тя отдавна беше изпъната колата и чакаше само боядисване. Каско вече имам в Армеец. Оцениха я на 3500. За драскотина на предния и задния капак и чукната врата от друга врата ми платиха 250 лв и пак съм страшно доволен. За мен това са 2-те фирми.
  10. Ами аз това го знам и точно за това не се мъча да изкарвам коне от Д-серийката. На малко километри е и е в перфектно здраве, след като смених всички гарнитури (без тази на главата) не съм долял капка масло и нацяло съм го обслужил . Пък и тепърва колата ще я използвам и за работа и това, че е на газ е от голямо преимущество. Аз и от вървежа съм доволен за стокова д16-ка , пределно ясно ми е, че не е бърза но за каране по завой засега ме устройва. Колата като цяло и остават само дребни довършителни работи иначе за сега е това.
  11. Благодаря колега, радвам се че на някой му харесва как се развива колата, дава ти желание да си чешеш крастата. А за колата от къде да почна хмм... По ред на номерата, свалих капака на клапаните и термо щита изтърках ги и ги боядисах. разпънката също ще се боядиса. Цвета е Spoon-ско жълто. Уикенда беше скучен и реших че е крайно време да си поръчам гуми. 195/50/15 Тoyo Proxes R1R Made in Japan. ДОТ края на 2015 Treadwear 200. Едвам намерих оригинални стелки, изпрах ги и ги метнах на колата. Е няма такъв кеф оригиналното си е оригинално. :D Teзи дни си очаквам ветробраните и белите опушени мигачи за калниците. В най скоро време ще сваля койловърите да им сменя тампоните с полиуретан и да ги поосвежа малко.
  12. И според мен е амортисьор, но макферсони са при полото ти, при Хондата е Мулти линк Макферсона е тип окачване, при което амортисьора се върти с главината. Намери 2 амортисьора от някоя друга хонда с пружини,сложи ги и ще разбереш от тях ли е.
  13. Колата пак влезна за боядисване, тъй като имаше рекламация. Този път се боядисаха 6 детайла не в камера, а в прашен гараж и стана 10 пъти по-добре, използвахме и по-твърд лак.. Сега само трябва да се поизтърка и полира цялата, за да се изчисти мъглата по старата боя и прашинките по новата, но най-вероятно на пролет ще е. Най-накрая наредих сенниците и дръжките по тавана вече придоби завършен вид. Тавана, мокета, плата на вратите и задните седалки ги ''изпрах'' с STP TUFF STUFF ефекта е огромен.. Най-накрая си измих двигателя, иска още работа но има време като за първи път е добре, капака на клапаните и термощита ще се освежът допълнително. Също така след доста време търсене на подходяща си сложих предна разпънка която за разлика от ОЕМ-ската е яко дебела и с усилки за да не се гъне. На 15-ките им махнах гумите и ще има изправяне боядисване и 4 чисто нови Toyo Proxes R1R Зимата няма да се кара колата.
  14. Развитие? Как може 90 % да сме сериозни и да сме превели пари и заради 2-3 ма да си бавим ветробраните...
×
×
  • Create New...