Jump to content

nikolaidragiev

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно nikolaidragiev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 2.0 tdi Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги, След доста мъчително обикаляне по сервизи и слушане на всевъзможни глупости колко съм се прецакал с покупката на колата и как трябва да я разкарам( и това без почти никой да я погледне а на принципа " Много са смотани тия Хонди с дизел на Ровър,направо в я карай в моргата" ),реших да направя следните неща.(Само да уточня,че съм купил колата за 1500 лв. и не очаквам чудеса за тия пари,а съм си приготвил още толкова за първоначални ремонти.Винаги така правя при "нова" кола. А и целта на тази е "работна"-голям багажник,добра "возия" за дълъг път и т.н.) Реших,че ако наистина съм се прецакал,поне да разбера колко и в какво...Прегледах (доколкото разбирам,че по-принцим съм техник,ама на съдомиялни:)) свещи,кабели,бушони и каквото се сетих.Платих да ми прегледат ходовата и освен леко заминали предни десни накладки,не открихме друго.Заредих с възможно най-скъп дизел,сложих и добавка,долях масло,(антифриза си е ок) ,уговорих се с един приятел да стои на стендбай да ме прибира от пътищата и я настъпих...Колата както казах е с проблем в турбото,но въпреки това беше прекалено мудна. Подкарах я по подбалканския път,посока Карлово и и взех здравето дето се вика...Не бях карал кола толкова "душманската":))) И познайте...в един прекрасен момент,при около 4200 оборота на трета,колата хвърли един огромен облак черен дим и си викам утрепах я:) и секунди след това полудя.Хукна като луда(в рамките на 105 коня де) и чека изгасна. Промени се звука на двигателя от леко ядосана горила на мъркащо коте:)) Реших да я доизцедя и и навъртях 400км смесено каране(планина и после магистрала-170 си ги държеше без проблем). и колата се държи повече от прекрасно... Нямам идея какво и беше-единственото за което се сещам е запушен катализатор...
  2. Здравей колега,

    Пиша ти по препоръка на колегата kvd74. Проблема е следния.

    Преди дни си купих HONDA Civic VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (105 K.C) , 2000 година, и проблемите ми започнаха. Взех я от автокъща и не я бях пробвал как ускорява. Оказа се,че е меко казано "скопена". Маркуча на турбото се оказа "затапен" с болт а самото турбо е заминало. Както и куп други скрити проблеми...

    Въпроса ми е,дали турбото подлежи на рециклиране и къде? Както и ако може да ми препоръчате майстор,че вече обиколих шест сервиза и чух куп глупости за "тъпи англичани","смотан Роувър" и т.н. Двама дори ми обясняваха как нямала пинове за компютърна диагностика,че била стара....

    Ще съм благодарен за всеки съвет и най-вече ако някой може да ми направи качествена диагностика на всичко.

    Благодаря предварително.

  3. Здравейте, Преди дни си купих HONDA Civic VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (105 K.C) , 2000 година, и проблемите ми започнаха. Взех я от автокъща и не я бях пробвал как ускорява. Оказа се,че е меко казано "скопена". Маркуча на турбото се оказа "затапен" с болт а самото турбо е заминало. Както и куп други скрити проблеми... Въпроса ми е,дали турбото подлежи на рециклиране и къде? Както и ако може да ми препоръчате майстор,че днес обиколих пет сервиза и се наслушах на глупости за "тъпи англичани","смотан Роувър" и т.н. Друг е въпроса,че двама ми обясняваха как нямала пинове за компютърна диагностика,че била стара... Колата ще се оправя,каквото и да ми струва,така че помагайте със съвети. П.П. Извинявам се,ако някъде вече има подобна тема.
×
×
  • Създай нов...