Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.01.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Не виждам смисъл да се разправям с хората на гишетата. Сложили са ги там да работят и са им казали "правилата са такива". Всяка интерпретация или услуга в полза на клиента би могло да им струва работата. Това за какви пари го правят е отделен въпрос. Камо ли да носят отговорност, че има опашка. Настройвам се, че ще има негативни емоции и се радвам, когато това не е така. Ето например, в паспортната служба в Младост всички бяха много любезни и с нас и с децата миналата година. В КАТ не ми взеха книжката, когато я подменях, но не ми и беше изтекла. Единствено не разбрах, защо трябваше да си платя пак допълнително за златния талон, след като и предишния ми беше такъв, но пак - правила. Жената на гишето, която ми каза, че е така нито го е измислила да е така, нито ще си сложи парите от таксата в джоба, нито ще й дадат процент от това. Аз като платих винетка със сгрешен от моя страна регистрационен номер и тръгнах да търся начин да се оправя бях бесен, че ми казват, че няма, но не съм се карал с никого. Бях в АПИ, бях в БГТол - все си мислех, че има начин това да се поправи. Но просто не зависи от тях, а от онези, които са гласували законът да е такъв. Ако си смениш номера на колата - може да се смени и номера в системата им. Ако си платил два пъти за една и съща винетка - може да ти върнат пари. Но, ако си сбъркал въведения номер - гориш. Не говоря за Байчо, който е решил да си смени винетката от едната кола на другата и да се прави на тарикат, че е сбъркал два несвързани номера. Аз въведох буква вместо цифра - буквата "О" вместо цифрата"0" (на QWERTY клавиатурата са едно до друго, и въвеждайки от мобилен телефон съм сгрешил). И казвам, че това е не просто сгрешен, това със сигурност е несъществуващ номер. Не можело - законът бил такъв! Та по-скоро другаде е проблемът. И другият път, като има избори не казваш "бал съм ги, няма да гласувам". Напротив - "би ги!".
  2. 2 точки
    Този мотор е с верига, ако няма някакви шумове, най вече при студен старт, чува се едно претракване за секунди, може и от втц да се чува същото, няма за какво да я сменяш. Така или иначе не е болка около 300 лв е с оптегача. Ако нямаш някакви шумове, като цяло по мотора няма смисъл да сменяш водни помпи, ролки и т.н. Някои ролки са с лагер, който се сменя за няколко лева, няма нужда да се сменя цялата ролка. Аз лично съм имал допир до над 10 такива, признаците за веригата съм ги написал по горе, освен някое лагерче на ролка и пистов ремък нищо друго не съм сменял по тези мотори. Масло Амсоил 5w30 за мотора, за кутията Хонда МТФ. Ако имаш други въпроси питай
  3. 2 точки
    При първо палене,забележете лампата на маслото,колко време стои светната.При мен след 3-та секунда гасене.Така че не виждам смисъл,от това пълнене.
  4. 2 точки
    Сега бях в сервиза да видя 3-ката, че нещо от известно време започна да потропва отпред в ляво. Както и предполагах, оказаха се тампони на макферсоните и големите тампони на носачите . Както и да е ще ги поръчам и сменя, но при огледа установих и теч от главата на рейката. Та по този повод се заприказвахме с приятелчето монтьорче и според него това насичане, за което говориш ти и колегата в другата тема, би трябвало да е точно от там. Та в тая глава имало някакви тефлонови О пръстени и като се износели се получавал този ефект на насичане. Това го каза по принцип, защото не е разглобявал рейка на 3-та генерация. Иначе точно той си смени цялата рейка с рециклирана такава , на неговото CR-V 1 , за която ти писах в другата тема, но съм те подвел с цената , която се оказа 800 лв.
  5. 2 точки
    Това с масления е безмислено,а ако го напълня ,поради хоризонталнот о му положение докато го завия доста масло ще има по мен. Не съм виждал накой да го прави . С масло се маже уплътнението долу .
  6. 2 точки
    Като бивш "орган" мога само да кажа - добре, че се махнах от "системата". Нема ОправИя! Така беше преди 20г, явно все още е така. п.п. Когато си подадох рапорта за напускане на КАТ, през далечната 1998-а, шефът на КАТ ми каза - "Пред пенсия съм. Цял живот съм бил в КАТ. Ти си първият, който доброволно се отказва от тази служба!".
  7. 2 точки
    Не е нормално в София да работи едно гише, че те в Шумен са по-вече. Но да ти вземат книжката, без да имаш нова е прекалено и за това се оплаква Емича и е прав.
  8. 2 точки
    Емич, честно казано не разбрах от какво се оплакваш. Решил си да отидеш в последния момент, по спешност да сменяш вече изтекли документи и се е наложило да почакаш, щото като теб още много други. Аз чинно отидох и си смених документите миналата година малко преди да изтекат, не се наложи да чакам и много бързо ми излязоха новите, при все че бях с нормална поръчка. Аз съм последният, който ще тръгне да защитава тая феодална институция КАТ, но дали и в теб няма някаква отговорност за случилото се?
  9. 2 точки
    Експериментирайте. Няма лошо! Аз се убедих, че ми е най-изгодно ... според "цена-качество"! ... да си купувам за D14-ката, от Япония, ето това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4hm113 може и това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4m118 Идва за една седмица по "Български пощи". Без мито! Поръчвам си по 2 бр., за да ми е по-малка цената за доставка (разпределена на бройките). Ако се надхвърят $30, ще има и мито, и ДДС, обаче! Да се има предвид! Инструмент за части: https://honda-europe.epc-data.com/ Тестове: https://www.oil-club.ru/forum/topic/28216-nitto-4hm-113-honda-cr-v-civic-crossroad-domani-fit-jazz-stream/ https://www.oil-club.ru/forum/topic/28731-nitto-4m-118-honda-accord-honda-civic-kia-rio-hyundai-accent/
  10. 2 точки
    jijane, да слагаш всички продавачи под общ знаменател си е меко казано некоректно. Аз не рева, че нямам клиенти. Напротив! А и сигурно се справям добре, щом толкова години си храня семейството с това. За това кой и какво плаща си има данъчни и те решават кой прав и кой крив. Останалото си е типичното Българско гледане в паницата на другия. Относно фактурите и истинската цена в тях ....... ма ти сериозно ли реши, че само лошите джамбази го правят??? Както казах, тези дето прикриват проблемите и лъжат хората рано или късно си го получават. Но вина имат и клиентите защото търсят от евтиното най-евтиното. Няма как точно ти от целият пазар да си купиш хубаво и евтино. Просто няма шанс! Казваш, че се предлагат коли пред разпад, нали така? Според теб, ще се предлагат ли ако никой не ги купува??? Това което ти не разбираш обаче е че аз наистина ти правя услуга, като вместо теб инвестирам готови пари, обикалям с дни за да намеря що годе читав автомобил, плащам транспорт, после го почиствам и преглеждам за технически проблеми. Щото аз така правя, плащам малко по-скъпо колите там за да нямам почти никакви разходи тук. Между другото, не съм и единственият. За разлика от останалите тарикати на пазара, аз бия път и си гледам колите лично. (Прибрах се преди дни на ход с кола!) Ако смяташ, че е лесно - заповядай другият път с мен! Ставаш в 4 сутринта и 18-20 часа се търкаляш в буса. На другия ден ставаш във 6 и минаваш едни 5-600 км за да се прибереш смазан вечерта към 9-10. Хапваш на две на три и в леглото! И така седмица или повече, зависи какво търсиш и какъв ще ти е късмета. Да не говорим колко е трудно да купиш кола от частно лице (говоря за Швейцария). Имай предвид, че не спя без пари и колата с която обикалям върви на бензин. Също так ям от време на време. Накрая не си почивам а тръгвам на обратно с НЕ проверена кола, като ме крепи само надеждата и честната дума на продавача. А километрите не са малко! Кара се без почивки и време за пикник няма. Първото ти спане и някакъв вид почивка е на кораба от Анкона за Игуменица. После като те изсипе сутринта, пак отново каране. И то при положение, че колата те слуша, щото знам доста хора дето са имали купища проблеми или са заспивали зад волана. Накрая като се прибереш и теглиш един душ, може да спиш и два дни. Това съм го правил над 10 години по два пъти в месеца. Вече не мога и разредих пътуванията. Признавам си, не съм на 20. Но отстрани е много лесно, нали всички се поставят под обща знаменател! Лошите джабмази лъжат, мамят, ограбват на сила клиентите и се давят в пари! Така усетих това което си написал по темата! Не, че си ме засегнал, защото с годините станах адски дебелокож. Не търся и съжаление, но си позволих да ти покажа, че монетата има две страни!!! Ако си ме разбрал-разбрал, ако не да си жив и здрав. Както казах, това за мен е най-важното. Коли, километри, доволни и недоволни ще има и след нас. Важното е да останем хора и да не дадем на злобата и завистта да ни погълнат. П.С. Успешна година Ви желая!
  11. 1 точка
    По- добри са,ползвам същия маслен филтър,по точно ползвам само него и смятам за напред .
  12. 1 точка
    Да ти е честита,със здраве да си я караш !
  13. 1 точка
    Ето я, първата ми истинска бегачка😅😁
  14. 1 точка
    Относно предварителното пълнене на филтъра с масло, не го правя! За първоначалния старт има достатъчно останало масло във ваничките под разпределителния вал и в системата, за да осъществи някакво първонаално мазане. https://www.oil-club.ru/forum/topic/314-zalivat-li-v-novyy-maslyanyy-filtr-maslo/ @5 GTT Същият е. Основната разлика е във формата а външния, гумен, уплътнителен пръстен. При ОЕМ е с кръгло сечение, а при афтърмаркет-а е с правоъгълно сечение. Имa, обаче доста оплаквания от скъсани противодренажни клапани на неговия "събрат" - европейският FRAM! https://www.oil-club.ru/forum/topic/28244-fram-ph5317-honda-kia-hyundai-mitsubishi/?do=findComment&comment=1188959 Ползвах веднъж такъв FRAM PH5317 ( https://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_fich_filtre.php?zone=FR&catalogue=FRAM&lang=GB&ref_filtre=PH5317 ) и при мен се скъса! С Purflux LS350 (който е същия ) не съм имал такива проблеми.
  15. 1 точка
    Краси, ей ти още 1 - Скъпи, взе ли заплата? - Взех, ама я изпихме с дружината. - И нищо не купи за вкъщи, бляд такава? - Е, как ма, нали купих водка и мезе.
  16. 1 точка
    Не е виц това Краси а самата истина но под формата на анекдот.
  17. 1 точка
    Като каза обувки ... Преди мнооого години четох един виц на руски, почти като твоя. - Вчера взех първата си заплата и си купих маратонки. - А останалите пари?! - Останалите пари ги взех на заем от баща ми.
  18. 1 точка
    Стана, много благодаря, явно съм го цъкнал без да се усетя или някой друг го е бутнал. Между другото по темата за светлините, и аз звънях на Avitel да видим с тоя DRL модул как ще са нещата, когато ми го инсталират ще споделя как е.
  19. 1 точка
    Няма проблем, само по често(по малко от 10к).
  20. 1 точка
    Честно ли не разбираш, защото ако почна да пиша с подробности за всички институции и администрации, няма да ми стигне времето до края на годината. И оплакване не е точната дума - споделям просто. А че нещо се е променило за 30 години, е повече от ясно и видно, за жалост обаче в негативна посока - дълбаем надолу , ама "яко дълбаем" и надали някога ще се оправим. Европейци сме били, ама друг път, само факта че една работеща тоалетна няма за посетителите, в нито една от тези институции , казва всичко за състоянието им, в частност и за държавата. Какво да коментирам повече, ще се оправим - ама друг път.
  21. 1 точка
    Тази процедура,в ръководството не е описана.
  22. 1 точка
    Именно за Purolator Boss става въпрос. За боята: имам предвид синята боя от вътрешната страна на кена която са заснели руснаците от линковете с тестове които ти даде. Фрам, гледах че някои са просто мукава и лепило от вътрешната страна, нямат дори метални капачки. А относно пълненето на филтъра с масло преди да се завие бихте ли се изказали? При смяна на масло отнема около 2 сек филтъра да се напълни и през това време двигателя работи без налягане на маслото, само с това което е останало в него?
  23. 1 точка
    Няма да се оправим скоро за съжаление. Преди няколко седмици и аз имах големи разправии с друга държавна иституция. До такава степен ми скъсаха нервите, че бях на ръба да се откажа от всичко. Всякаш учасвах в скрита камера и ме пробватха колко ще издържа преди да избухна.
  24. 1 точка
    Здравей, моля за мен: Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, 4 х 1L Стойност на поръчката: (4 x 4.95 eur) *1.9675 = 39 лв Начин на плащане: - Парите са преведени на 20.01.2021 по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  25. 1 точка
    Емич! С прискърбие ти съобщавам че никога "нема а се упрайм". Ние с теб сме живели и в оня, и в тоя строй - виждаш че разлика в институциите никаква. Всичко е до манталитет. На въпроса - да си сменям ли книжката при нова Л.К и адрес - рекоха - карай си с тази - валидна е още 2 години, кво като не е по адрес. А няма да ти разправям и как вписаха на Ледженда че е Евро 4, без да се занимавам с Бахтрако. Всичко е пунта мара, ама голема пунта!
  26. 1 точка
    Абе те рециклирани рейки вървят около тези пари, при положение че върнеш твоята, представям си тези нови за тези пари, какви са и колко ще изкарат. Иначе мой приятел си поръча рециклирана от Полша, за CR-V-1 (около 400 лв. му излезе като върна неговата) и вече почти 2 години няма проблем.
  27. 1 точка
    Ще станат, просто си харесай. При наличие на фабрична навигация определено не е само plug-and-play, но пак става. Ще ти се наложи да смениш панела на малкия дисплей горе с панел от акорд без такъв дисплей, тъй като той ще спре да функционира след смяна на навигацията с китайска. Буквално за без пари се намират днешно време. Ако не го направиш, ще остане половин сантиметър луфт (дупка) между панела и навигацията. Това е защото тя е проектирана за акорди без навигация. Втората пречка ще ти бъдат двете метални пластини, крепящи навигацията/DVD-то (не помня кое от двете). Те определено пречат на китайската да влезне адекватно и няма как без да ги разкараш. Окабеляването остава същото, буксите са пригодени, стига да не си с дизел - тогава само 1 кабел ще трябва да нагласиш за да заработи перката, охлаждаща компресора. Бонус: тъй като DVD-то няма да ти трябва вече, малкото "шкафче" може да го замениш с голямо, пак от друг акорд и ще стане перфектно
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    Браво много добра информация ,но повечето колеги неме разбраха защо пускам този пост,идеята ми беше ,понеже колата ми гори прекалено много масло и искам да си сменя целия мотор вместо да правя този,исках да знам ако ми попадне б20з с какво се сблъскам за да го сложа на моето купе
  30. 1 точка
    Не, че няма да намериш, но няма да си струва разходите за доставка. Купи си една спица или стоманизирана тел и си я направи по старата.
  31. 1 точка
    Това с връщането на километражите и на мен ми беше чудно, докато не разбрах защо се прави. Всичко е по желание на клиента! Да, сега ще скочи някой да опонира, но това си е самата истина. Ако пусна две еднакви коли на десет години, но на различни километри, познайте коя първо ще се продаде? Занимавам се повече от 25 години с това и може да се каже, че поназнайвам това онова. Както каза колегата по-горе, има коли карани на магистрала със сериозен пробег но иначе технически перфектни. Има и такива карани предимно градско, на сравнително малко километри но уморени, притеснени и оскърбени. Естествено има и изключения, ма те не са ни по джоба. Вервайте ми 🙂 Истината е ,че имаме претенции като за 2-3 годишен Ролс Ройс, а всъщност парите ни стигат за 20-25 годишна трошка. Да, не при всички е така, но особено в последно време това е масово явление. Убеден съм, че ако живеехме в една идея по-читава страна нещата щяха да са коренно различни. И нещо друго- Плюете търговците и авто къщите, но ако не им правите оборот, за половин година ще сгънат цирка и сбогом Гиргино. До някъде ковида направи точно това с пазара. Много от тези дето си бяха повярвали и измамиха много хора, вече са история. И така трябва да бъде. Но и клиентите трябва да са на ясно, че с пръдня боя не става!!! А останалото си е чиста проба късмет, дет казват умните хора. Желая успех на всички продавачи и купувачи и най-важното да сте здрави!
  32. 1 точка
    Да, точно това мислех да споделя но ти си го написал вече. Само ще допълня , че CR-V-то на колегата Владо, е със стария двигател i-ctdi, където филтъра е друг и е монтиран на друго място. Лично съм се срещал с Владо преди година и ми потвърди ,че от разпробиването до срещата ни, не е имал никакви проблеми. Та това разпробиване си действа. Иначе за извършеното почистване от мен - колата продължава да си работи безпроблемно, като вече 3/4 смени на маслото, никога то не се е покачвало и за тези години никога не ми е светвала иконата на ДПФ-а, като колата се кара предимно градско (почти 80-90%) и на къси разстояния. Също искам да припомня и факта, че в Бултрако ми смениха и софтуера свързан с горивната система (имаше някаква сервизна акция за това, която по-късно се оказа , че е предназначена предимно за Акорди и Сивици с този двигател), но по сведения от сервиза, с този нов софтуер са оправили нещо по самата естествена регенерация на филтъра. Та това е.
  33. 1 точка
    Малко обобщение на темата. Дойде време за втора кола, изискванията бяха да е седан заради тишината и дрънкащите елементи спрямо хечбека, да не е под 100 коня, да има сравнително нормален багажник дори и с газова бутилка. Гледах акорд 7, но в последствие много неща ме отказаха. Започнах да разглеждам обяви и леко проучване за колата, до сега не бях виждал такава в близък план а и като цяло не са много масови. Отидох на една обява да направя оглед какво представлява като цяло колата. Стигнах до извода, че това е колата, но не и този екземпляр конкретно, понеже до определено време щеше да тръгне ръжда по задните вежди. Две седмици по-късно отидох на обява и се прибрах съответно на ход. На първо четене колата е много добре като изпълнение, хубаво парно, подгрев на седалките, вози много меко, в същото време е достатъчно твърда за да влезе в завой с по-висока скорост или да реагира добре на рязко движение на волана, има динамика за да си дърпа купето, разхода по борд си съответстваше на 4/100 и реално си беше толкова, шасито няма ръжда (внос от Италия), единствената корозия е по-задните носачи, като е мега повърхностна, фаровете не бяха регулирани и не светеше особенно добре. С впечатленията до тук! След регистрация в КАТ последва обслужване и отстраняване да дребни и не толкова дребни проблеми. -Нов акумулатор BOSCH, излизал по каталог, че е подходящ за модела -Масло Ravenol 0/20 -Панелен филтър K&N -Шарнири и кормилни накрайници -8 свещи денсно иридиум -комплект верига FAI - понеже се чуваше шум откъм същата страна -предни и задни дискове TRW + накладки: предни АТЕ -крушки за късите OSRAM Nightbreaker LASER -фабричното радио работеше само на радио, съответно поръчах пластмаса за двоен дин + плюс китайска двоен дин навигация, която да работи с контрол от волана -ОЕМ масло за скоростната кутия -дреболии, като ветробрани, емблеми за волана и решетката, гумена стелка за багажника, масло за компресора на климатика за хибриден компресор, дръжка за подлакътника, хубави чистачки... В началото колата си палеше с батерията, старт стопа си работеше, от време на време вървеше и на ток, но шума от двигателя се увеличаваше, батерията си светна още на връщане от КАТ, което не ме притесняваше. В последствие се разбра, че колата си гори масло от рода на 1 литър на 100км. Бях с надеждата, че батерията ще се закрепи с разглобяване и така наречения reconditioning на клетките. Да, но не, след триседмично зареждане и разреждане ефекта беше точно за ден и след това нещата пак си бяха същите. Колата пак си вървеше, пак гореше малко. Ако се кара с ограниченията без да се натиска много разхода си е напълно адекватен спрямо спецификацията на колата. При повече натискане стига 5.5-6, дори и с климатик. С хубава батерия вероятно би бил по-надолу. Борда показва повече спрямо реалния разход (нещо нечувано). От кутията имаше една аномалия при потегляне с извит волан с повече газ имаше леко притрисане, което след смяна на маслото намаля, като с времето изчезна. Дойде време за ремонта, не бързах да поръчвам части, докато не отворя мотора. На пръв поглед всичко беше наред, поръчах сегменти, гарнитура и гумички. Докато миех буталата се оказа, че имат хлабина между буталото и буталния болт в една зона, докато имаше налеп нямаше как да се разбере, че нещо не е било в ред. Започнах да звъня на всички обяви за части, на всяко място ми обявиха 800-1000лв за двигател, съответно никой не искаше да извади 4 бутала. Нямах намерение да давам пари, които клоняха към суап с друг мотор. Намерих в чужбина 2 бутала с биели на прилична цена, като точно толкова ми трябваха. При отварянето веригата беше минала 80% от живота си, като в колата намерих фактура, че е сменяна 2017г. Всичко беше изчистено и замерено, събрано обратно в мотора както е описано в сервизната книжка, всеки болт стегнат с динамометрик както е описано. За късмет двете бутала се оказаха със същите маркери на биелите както старите. Към ден днешен колата след ремонта спря да гори масло, като все още мотора не си е легнал напълно. Понеже беше останал проблема с батерията а колата само се влошаваше понеже и по време на път светваше и акумулатора освен лампата за батерията трябваше да я оправя някак и беше ясно, че сегашните клетки не са добре. Бях поръчал преди време 4 клетки в така да се каже перфектно състояние и си оказваха ефект, но не беше достатъчен. Поръчах и останалите 7, всичко си легна на мястото както трябва. Колата си използва електромотора пълноценно, може да се движи само на ток, капацитета не е малък минава си не малко дистанция, зарежда адекватно, но към момента предпочитам да не използвам старт стоп функцията и придвижването на ток, ползвам го само за доускорение а и малко от малко да щади батерията. По време на ремонта платих лиценз за софтуер с който може да се пипа оригиналния компютър, та във времето ще оптимизирам малко работата. Остана да монтирам газовото като остане време, понеже от изминатите километри на хеча ми до сега на газ и на бензин за 140 000+ на кофти бензин съм попадал, но не и на кофти газ, като с 20 литрова бутилка се сещайте от къде ли не съм зареждал, но се отклоняваме от темата. Колата си изисква по-качествено гориво, върви по-добре с високооктанов бензин. Като заключение, колата е тиха и приятна за каране и возене. Има динамика да ускори и изпревари. Фаровете светят повече от добре с крушките, които сложих. Климатика работи нормално, не е някоя особенна сила, но е достатъчен. Ще видим с малко защитно фолио как ще се държи. В салона има джобчета къде да си оставите вещи/предмети, къпхолдър, дълбок подлакътник, на задните седалки в подлакътника също има къпхолдър. Хибридната версия изисква повече внимание и знания освен ако не е някой много читав екземпляр, но такива са като еднорог. Скоростната кутия е много удачна за къси улички и кръстовища през няколко метра и е удовослстиве да се кара във всякакви условия. Скоро гледах в немското мобиле такава кола на над 400 000км та явно си поиздържат като цяло.
  34. 1 точка
    Привет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата.
  35. 1 точка
    С пушката от балкона на пусия, иначе няма спасение... Цитат: "Ей тоя го дебнем от четвътък...!!!" До там сме се докарали за съжаление... Това не си е работа... Едно време беше: "Кой ми открадна чистачките?", а сега: "Кой ми открадна катализатора?". Отстрани погледнато, имаме еволюционно развитие технически, а реално погледнато сме примати, по-зле от преди 40 години... Жалко...
  36. 1 точка
    #darius Ей, това не е виц, а трагедията в Родината! Това са некадърниците в цялата администрация... Къде отидоха над 1 милиард средства за,, електронното правителство"..?! - Откраднаха ги, за да не се разбере, че 80% от администрацията навсякъде е излишна... Всички на стената АК-47...🤬☠️🤬👿
  37. 1 точка
    Гледам в магазина комплект за рисуване - 39 лв. Бутилка „Джак Даниелс” - 40 лв. И си мисля: „Аз за 1 лв. художник няма да стана....”!
  38. 1 точка
    Движение за защита на мъжете! Лозунг: "Не, на насилето над мъжете! Спрете да ни влачите по моловете!"
  39. 1 точка
    В никакъв случай не махайте егр-а. Това е устройство , което е там, за да намалява емисиите наречени азотни оксиди. Те са канцерогенни. В България сме в информационно затъмнение и сме простаци , обаче има проучвания в много нормални държави, които научно са доказали,че от вредни емисии умират стотици хиляди хора годишно. Тук не говоря за предположения , а за факти. В някои държави , ако колата не минава емисии, не я пускат в движение, а ако някой направи нещо с устройствата за намаляване на емисиите се счита за престъпник и може да бъде съден . Ако сте отговорен поне малко , помислете си хубаво преди да махнете. Както искате го приемете това изказване.
  40. 1 точка
    Държавата е станал като фурна: - В смисъл..........? -Бълва само кифли и тутманици!
  41. 1 точка
    И понеже ме гложди съвестта че не направих снимки а реално си помогнах с такива направени от нашите колеги от crvclub.ru ще си позволя да използвам някои от тяхните и 2-3 мои за да стане ясно как се прави тази елементарна процедура. И така , за да свалите стартера е нужно да свалите цялата кутия на въздушния филтър която се сваля супер лесно, държи се само на два болта горе при бомбето на амортисьора, развивате тях и измъквате въздуховода. После малко с финес иска да се откачи под кутията един гумен тампон които я държи за целта трябва дъното на кутията да се избута на зад и тампона се откача. Сега вече имате бол място за действие, но преди да пипнете по стартера задължително откачете акомулатора щото има огромна вероятност да заварите някои ключ докато го сваляте. Развивате гайката която държи дебелия кабел на плюс клемата с вложка 14, измъквате тънкото кабелче от включвателя, и после развивате двата болта дето държат стартера и тои ви пада в ръцете. Самото разглобяване пак е елемнтарно и не изисква кои знае каква сръчност. С ключе 10 развивате двете дълги шпилки и стартера се разпада на 3 части На снимката горе виждате каквото виждате забърсвате де що видите стара грес в редуктора и по оста на бендикса, самите 3 зъбни колелца имат по една точица на тях която оказва че при сглобяване това е от горе. За да стигнете до четките развивате втората голяма гайка на включвателя дето държи едно рошаво кабелче към стартера, на дупето на стартера има две винтчета с отверка звезда ги развивате и тях и капачката от зад се измъква със все четки а в ръцете ви изпада една шепа пепел. До тук добре сега с малко снимки: На тази снимка виждате ротора чиито колектор е прекалено лъскав от това което вие ще извадите, ако искате и вашия да е такъв вземате първо една малко по едра шкурка нещо към 800, закачате ротора на един винтоверт или бормашина с ниски обороти и пускате да се върти и леко му теглите една шкурка, като вземе че светне малко вземате шкурка 1500 или 2000 и пак пускате да се върти с винтоверта, пак лепвате шкурката и тогава и вашия ще изглежда като моя За да проверите дали ротора е ок ви трябва мултицет настроен на да мери верига- да пищи, първо мерите между всяка плочка на колектора и корпуса на ротора не трябва на нито една пътечка да изпищи, след това мерите всички съседни една на друга пътечки тогав атрябва да пищи на всички, ако не пищи отивате за нов. След като сме почистили ротора стигаме до четкодържателя които изглежда така: Най добре е да намерите четки като е тези с подготвени ша шермоване краища стават и тези от тоиота: Аз намерих само такива: Четките са за смяна ако дължината им е под 9мм, реално карат докато падната на 6-7мм, внимателно отваряте пресованата тенекия на държателя дето държи края на минусовите четки, слагате новата и пак защипвате, проблема е по голям с плюсовите четки, там са като точково заварени, режете старата четка и запоявате новата с високотемпературен калай, някои дето примерно се топи на 250-300 градуса а не обикновения на 200, аз лично направих медни пръстени от дебели кабелни обувки и така пресовах новите кабели на четките към клемите след това калай. Проверявате кабелите на новите четки да не опират никъде по корпуса , обърнете внимание че тяхните стоики са изолирани от общия метален корпус на четкодържателя, така че бъдете внимателни след всичко сторено от вас кабела да не докосва нищо друго освен собствения държач на четката. От там на сетне смазвате с молибденова или друга високотемпературна грес, всички втулки на стартера, зъбните колеленца в редуктора ама не ги мажете като филия с пастет че става мазало, сглобявате всичко по обратен ред като внимавате при сглобяване всеки модулна стартера си има врезка дето пасва с врезката на другата част за да запазите правилната позиция на всички 4 лементна по ред на сглобката. Още нещо много важно, ако искате да тествате работи ли СВАЛЕНИЯ вклювателя то му подавате минус на ниската голяма клема и плюс на малката клемичка, защото с минус към корпус и + към малката нищо няма да стане и най много да се заблудите че не бачка и да търсите нов. След като сглобите всичко можете да тествате включвателя дали изхвърля бендикса по познатия ви начин като сега спокоино минуса може да е към корпус на стартера щото по оня рошавия кабел стига на правлното място до вклювателя, ако искате да пробвате целия стартер то давате минус на корпуса му, един плюс на високата клема на вклювателя и втори плюс на малката клема на вклювателя дръжте го здраво че рипа яко Забравих да спомена че дублирах двата маса кабели за всеки случай, този от минус на аку към купето и онзи под кутията на въздушния филтър от купето към скоростната кутия, ползвах 6 квадрата и медни кабелни обувки Това е от мен, ще замоля някои мод да промени заглавието на темата за да е по лесна за откриване с търсачката, да я пише примерно, ремонт на стартер смяна на четки
  42. 0 точки
    След днешното посещение в районното и КАТ, за смяна на лична карта и шофьорска книжка, за пореден път си задавам въпроса, "що за институции са въпросните " и колко века ще им трябва, да се реформират като в белите държави? Сутринта отидох да си сменя личната карта и шофьорската книжка в районното управление, но безкрайната бюрокрация на измислените институции нямат край. След три часа висене на студа, най-накрая се добрах до заветното работещо 1 гише от общо 2. След легитимиране от моя страна, служителката ми изкара някакви полу подпълнени бланки с моите данни и ме прати да ги проверявам и да се подписвам ,че са верни. Връщам се на гишето, като пояснявам че искам да ми издадат и двата документа (ЛК и ШК) с възможно най-бързата поръчка. Да, ама Не, за лична карта най-бързата е 3 дни (и е 39 лв.), а за шофьорската книжка 30 дни . Обаче ако съм отидел директно в КАТ, там можело, книжката да стане по-бързо. Съответно подадох само за лична карта, теглих им една и газ към КАТ. Там, всички знаят какъв е проблема с паркирането, но както и да е паркирах, влезнах и изтеглих заветното билетче с номер, като преди мен имаше само някакви си 90 човека. Чакане и опашки му е майката в България , супер навалица, никакви мерки за безопасност - абе също като в "кауфланд, била и лидъл, когато има промоции". След час чакане, в 13.00ч. ни изгониха от залата за 30 минути, уж за дезинфекция - точно си беше уж, ама то в тая държава какво не е на уж! След 2 часа идва и моя ред. Влизам, подавам документите и искам възможно най-бързата поръчка. Бърза , бърза, колко да е бърза - най-бързо 10 дни , за "скромните" 59 лв.! Следва същата процедура - дават ти няколко полу подпълнени формуляра, тичаш в залата да ги до-подпълниш и разпишеш и пак да се върнеш на въпросното гише. Но за да ти дадат въпросните формуляри, първо те проверяват за неплатени актове, фишове или снимки и ако имаш, трябва първо да ги платиш и след това ще ти дадат въпросните документи. Изненадата обаче не е само това - при подаване на документите, ти взимат книжката и талона и на практика , докато си чакаш новите, си без книжка и талон! Ако не дадеш старите документи и не ги унищожат на момента, не може да подаваш формулярите и не ти ги приемат - тези са пълни идиоти! Питам ги - нали заради "пандемията" , валидността на изтеклите документи е удължена с 6 месеца? Да така е, отговарят те, важат ви, но само на територията на България - е питам ги защо ми взимате и унищожавате книжката, за да не мога да си карам колата тези 10 дни, докато ми стане новата - емиии защото ви е изтекла?!? Айде отново питам, е нали е удължена с 6 месеца, значи е валидна,( а личната карта защо не ми я взеха) - да така е валидна е господине, ама е изтекла и затова я унищожаваме, а за личната карта не отговаряме, пак ми отговарят малоумните тикви! Сума ти време се разправях, обаче с безмозъчни не можеш да се разбереш. Както и да е - подадох за нови документи и ми унищожиха старите. Днес си карах без книжка и талон, а смятам да си карам и през следващите 10 дни, каквото и да ми струва това, но се чудя защо зорлем ни правят нарушители? Раздута, неефективна и нищо не правеща - бюрократична администрация и институции, съставени от търтеи които тежат на бюджета и лапкат ли лапкат ! Кога ще се оправим ?
  43. 0 точки
    Ами при мен гасне почти веднага след палене като съм понапълнил филтъра колкото мога без да разлея масло.
  44. 0 точки
    https://www.facebook.com/luboslovie/videos/155904716297294
  45. 0 точки
    Блъскат се два джипа в София! Слизат две яки мадами: - Ти знаеш ли на кой е тоя жип, ма? - Знам! Нали, аз го карах преди!
  46. 0 точки
    Защо ще сменяш като може да направиш ремонт на този и да ограничиш разходя на масло. Но явно си си наумил нещо някой ти е навил фитилите,давай вземай 147 мотора.
  47. 0 точки
    Направила жената салата, сипала ракия... Прибрал се мъжа, гледа не вярва на очите си...Вика: -Еее, браво ма, жена, ща лай кучето май таз вечер! Настървила се жената, запретнала ръкави, сложила пържолка, вино, мезе.. -Еее, жена, браво, ща лай кучето тази вечер, определено! Хапнали те, понапили се, дошло време да си лягат и мъжа бум в леглото, аха и да захърка вече, ама жената го сръгала: Айде бе, нали щеше да ме лае кучето тази вечер? А мъжо и отговорил: - Жена, ми то та познава, ма!
  48. 0 точки
    Кумчо Вълчо изял бабата, облякъл пижамата и, скрил се под юргана и зачакал. След малко влязъл дядото на три ракии и две виагри. КРАЙ!!!
  49. 0 точки
    Отива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
  50. 0 точки
    При тъщата... – Здрасти мамо, идвам ти на гости за час-два... – А бе ненормалник, ти луд ли си, що ли си?! Не те дишам, я си обирай крушите и да те няма... – А бе Норче, стига вече с тая "война"... аман... Ей на ти 20 лв. сипи по една ракия, направи една салата и да живеем като хората... Оная сипала ракийка взела 20 лв. – А бе мамо, я направи една хубава вечеря, така... ето ти 40 лв. ако няма нещо в хладилника, вземи и тия 50 лв. иди долу до магазина и купи... Тъщата вече се усмихнала и се разтичала... слязла до магазина накупила каквото трябва, омесила баница, направила вечеря както си му е редът... – Еее, я вземи сега тия 40 лв. иди купи студена биричка, малко сладолед, някоя и друга пура... Оная тича надолу... В тоя момент звъни мобилния на нашият човек: – Алоооо, милоооо... даде ли пенсията на мама? – Таман и преведох последните 40 лв. слънце, и тръгвам към нас... Недей да готвиш - вечерял съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...