Jump to content

sashko87

Фен
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About sashko87

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    купе 5г
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Търговище

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sashko87

    гръмнал еърбег

    Колеги да повдигна пак темата предстой ми да сменя 2 та еърбега на колата ,защото са гръмнали,така взех колата ,но само това ли е нужно за да си работят отново
  2. Колеги звука е все едно на спукана гума по павета ,моля помагайте какво може да е
  3. Колеги,много странен проблем,карах я на 2 майстори ,играха си гледаха ,струваха но само стреляха на сляпо,проверихме всичко лагери карета ,видимо няма нищо притеснително,обаче при по голяма скорост над 80 ,при подаване на газ и затормозяване ,примерно на баир на 4 ,стъпка и по4ва едно буквално..... шляп, шляп,шляп...отнема газта спира ,подам пак почва
  4. sashko87

    гръмнал еърбег

    мисля че се сменя някакъв датчик или модул няма начин
  5. Колеги ,искам да попитам при отворени еърбеци от удар разбирасе,за да оправя всичко както трябва ,освен да си взема 2 здрави и да ги сменя ,още какво....
  6. Колеги ,извинявам се че се меся ,но мисля че и аз имам пробле с полуоската и то лява,или с лагера опорния,като подам газ при ускорение почва някво виене с тракане ,при завой се увеличава ,дайте съвет
  7. sashko87

    въпрос за еърбег

    Никой ли не е на ясно с това ,абсолютно еднакви са външно
  8. Колеги моля кажете взаимозаменяеми ли са еърбеците на Хонда Цр-в до 2000 и тези на сивиците с същият волан
  9. sashko87

    CRV 1999 не пали

    Имали вариант да го отворя и почистя или ако купя друг трябва ли да е втора ръка заради тоя имобилайзер
  10. sashko87

    CRV 1999 не пали

    Колега извинявай че се меся в темата но знаещ ли ,защо когато свети зеления клю4 не пали,при мен го прав когато си иска и не знам къде е проблема,релео не се чува , презапоявах но не се оправи
  11. Колеги днес колата запали на 15 подаване на контакт ,а проблема беше понамалял по рядко го правеше ,имам чуството че когато беше по хладно времето и колата нее загряла почти него прави но ,когато е загряла и угасиш после пак запалването е проблем,нямам идея защо но това е еднствената логика коят намирам като се замисля
×