Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.01.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Погледни моя пост #2286 от предишната тема. Tам качих и снимки. AUTOBOX са франчайз и във всеки сервиз предполагам има известни разлики. Аз намерих промоция тогава на RAVENOL на цената на АТО и реших да поръчам. Говорих по телефона с фирма CARIO.Те са официален представител на RAVENOL и мисля собственик на търговската марка АУТОБОКС. Та доставката става от централния им склад в Сливен. Понеже имаше безплатна доставка до всеки сервиз на Аутобокс минах през най-близкия ми. Там се опитаха те да ми продадат маслото като ми направят цена. Цената не бе толкова добра и освен това маслото не беше по USVO. Отказах им. Говорих пак със Сливен и казах,че искам да ми доставят масло прясно и по USVO и ILSAG 6. Човека ми гарантира и си получих доставката. Резултата е ,че на 24.08 получих масло запечатано на 20.06,2020 по USVO и ILSAG 6. Допълнително ми подариха течност за чистачки RAVENOL и хималка.Тубите имаха скреч код за автентичност,който проверих в официалния сайт на Равенол. Така че всеки сервиз си има отделен собственик и само са под шапката на AUTOBOX , но всеки е държава в държавата.Taka както всички ОМВ са с различни собственици. За това ако в сервиза няма маслото на Равенол,което искаш потърси CARIO и вземи от там.
  2. 2 точки
    Явно ще трябва и да пиша,и да пренеса част от комуникацията тук . Много ми е неприятно когато се изнасят факти неверни по мой адрес или изнесени по начин видиш ли заради фена не мога да си оправя колата ! Да чухме ме се на връх всички празници преди нова година и няма как да кажа веднага кое как кога и защо , на фона на това че имам януари ,и няколко семейни празника ! Разбрахме се да се чуем след 6 ! да се чуем , звъннахте ми на 5ти ! и все пак дадох дата за ремонт . Да обаче аз не съм робот и на фона на личното ми време ! , и наличните коли преценявам и при нужда размествам графика по удобен за двете страни начин ! Поради евентуални лични ангажименти , и на фона на това че по ваши думи не знаете дали ще ви изкара съединителя още на 8ми на обяд ви се обадих да отменя датата за ремонт , за да си планувате ремонт в друг сервиз . Така че поднесената от вас информация е малко не точна , и надявам се ще си отговорите и защо не ви върнах обаждане след двете позвънявания докато аз говорех !
  3. 2 точки
    До колкото разбрах е имало масло на кората от кулера. От личен опит знам, че не е нужно да ти е отишла турбината за да имаш масло там Питах за разхода защото карах Дискавъри 1 с фул-тайм 4х4 и почти нулева аеродинамика, където съм падал на 6.3 разход (капачка до капачка), а за ЦРВ-то ми казваха да очаквам около 10 разход Ето малко снимки. При докарването намерих бонус греди и 18-ки с гуми.
  4. 2 точки
    Колега ето една добре забравена тема Много добре го е описал колегата. Самоче вместо да се запоява кабелче за предпазителя има в края на темата показано решение. Мнонтажа може и сам да си го направиш. Най хубавото е че нищо на режеш/преправяш по оригиналната ел. инсталация.
  5. 2 точки
    Не са стока, ама тя цялата Ф1 стана "стока", а формулата е "пари - стока - пари прим". Иди вервай на тоз и оня че сичко е феър плей и върхови технологии. Ама като немаме пари за наш сеир, че гледаме технио.
  6. 1 точка
    Здравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
  7. 1 точка
    От тая тема полза няма както и от много други ,и няма какво да се извлече пак ти го казвам . Това че си си внушил че си направил нещо е далеч от реалността . Сменил си здрав вал с нормално работили лагери на главата по снимки на "гурото " и сте си въобразили че сте хванали Господ за шлифера. Сори но истината боли дори и за смирените . Не намесвай термини или думи на които не знаеш значението !
  8. 1 точка
    Тези сериозно се опитват да те пуснат по пързалката! Как я измислиха тази шайба на коляновия вал, направо са висш пилотаж в приказката мижи да те лажем
  9. 1 точка
    Тоя резултат е плацебо , правилната диагноза за една кола е по малко проблеми за собственика. И друго , ако са ме водели парите през годините ,може би и нямаше да съм тук . И само не ми говори точно на мен за помощ! Защо пишеш тогава и ми говориш за смирение . Нали гурото е дал наклон.
  10. 1 точка
    Нали имаш съветник , де качи и снимки Ко стана . Цялата тема е глупост дори и резултатите.
  11. 1 точка
    Едно ръководство има полезна информация. https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/ Масло- на 10 000км, това е ок маслен филтър - 20 000км само масло ще смениш на 10хил а ще оставиш филтъра,това не е ок,и него сменяш. въздушен филтър 40 000км, при тези мръсни улици още на 5 хил става чернилка вътре,и той се семня на 10 хил км с маслото горивен - на 80 000км -тук трябва да се съветваш с ръководството. филтър купе проверявам го с смяната на маслото на 10 хил ако е замърсен и с много боклуци и него сменям. Накладките според това колко има феродо по тях и преценявам а и те имат,на тях едни пластини които при много износване сигнализират с звуково,не съм остава да стигна до тях.Преглед им правя при смяна на гумите. Спирачна течност на 2 до 3 год се сменя,както и тази на съединителя ,която също е спирачна,ДОТ4
  12. 1 точка
    Здравейте, намерих тема във форума за поръчка на части/консумативи от холандски сайт (https://www.akr-performance.com), може би е добра алтернатива на coxmotorparts. Последната обща поръчка е от 2018, но аз лично обмислям дали да не поръчам консумативи от там. Предлага се и въпросното масло от въпроса на автора, но е скъпичко 87 EUR https://www.akr-performance.com/p/honda-diesel-engine-oil-0w30-4-liter-08232-P99-B5LHE и доставката е 30 EUR. Ако все пак се появи възможност за обща поръчка, бих се включил.
  13. 1 точка
    Оff topic : Ей, почти са изчезнали коректните сервизи... 🙄🙊🤐 Да не споменавам и проблема на Субару феновете в България... 🙄😱🙄🙊🤐🤢😳
  14. 1 точка
    На тези километри едва ли съединителя е за смяна,по вероятно е около 200 000 да го смениш направо с маховика.
  15. 1 точка
    Снимките леко подвеждат. На живо бронята е ок. Първото нещо като пристигна беше да й измеря височината и не е клекнала(по спомен 80см). На снимките изглежда така. Кожата е ок на подлакътниците, вратите и скоростния лост. Мислех, че е черна кожа, но като се загледаш нещо ми синее..
  16. 1 точка
    Честито,бронята мисля,че е сменяна или боядисвана,но може и светлината да ме лъже.Леко е почнала да кляка отзад,но това лесно се оправя.Кожата на скоростния лост ако е оригиналната значи наистина е на малко километри.Кожените детайли не са им силната страна на японците.
  17. 1 точка
    Когато купувах моята кола (внесена от Испания), я проверих в CARFAX за около 5 или 10 евро(не си спомням). Излязоха километрите на последния преглед, които съвпадаха с показанията на километража приблизително. Това ми помогна при покупката.
  18. 1 точка
    Има даже се увеличават. Преди бяха два вида сега са 4. Но трябва да де гледа хубаво, защото има които не стават. Доста ги рових преди по сайтовете на производителите. С различна форма има. Картинките не отговарят. Но като цяло има.
  19. 1 точка
    Здравейте, поръчка и от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката: (39.95 + 2*11.95)*1.9675 = 125,63 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване: чрез куриер.
  20. 1 точка
    Малко развитие по темата. Вчера закарах колата в първия сервиз, където си играха първите дни и където днес отвориха капака на клапаните и се оказа, че майстора при който съм ходил за реглаж на клапани е оплескал нещата с един зъб. Не разбрах само все още (по-късно ще стане ясно) дали е презацепил зъб или обратно, но поне това ще го оправят. Веригата не е разтегната и колата се оказва че в момента е на 190 хил. км. @MkillaОт Бултрако имам информация, че по Recall е влизала на 186 хил. км. през Септември'2019 за смяна на пасажерския пиро патрон. Акумулаторът, че е слаб е ясно и ще бъде сменен, имаше го записано и при проверката в Бултрако, възможно е и грешка 83-01 да е от това, но за другата 71-01 все още се търси решение.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Визирах Хамилтън колко е голям. А, Мерцедес се усраха , защото виждаха какво ще се случи. Щяха да вземат двойна с победител момчето опашкар и вторият им пилот опукан от него. Никаква спукана гума нямаше , а за да го дръпнат още назад му направиха последният бокс.
  23. 1 точка
    Има развитие по моя въпрос. Вчера получих новия кабел от 3 пина към 16 пина. Оооо чудо-свързах се с црв-то с launch easy diag 3.
  24. 1 точка
    Колегата ти е казал да попиташ fenabg. Има му контактите в раздел "сервизи". Не знам какво очакваш да ти кажат тук, цени има в интернет бол и сам можеш да си провериш. Ролки от 15-20лв та до 120-150лв за ОЕМ и тн за останалите части. Средното качество за теб е едно а за друг различно. Колата изглежда добре и ако целта е да се похвалиш, пусни една тема специално за нея в съответният раздел.
  25. 1 точка
    Здравейте. Откривам поръчката. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol ALS SAE 0w30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (57.95 + 1*13.95)*1.9675 = 142.00 лв. Начин на плащане: превеждам парите по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД, сега. Начин на получаване: чрез куриер.
  26. 1 точка
    Как игнорирахте акумулатора да не е причината,според мен е от него. Пробвайте да подадете с кабели ток от друг акумулатор (паралелно с вашият както си е на клемите), грешката я изтрийте докато сте на контакт и тогава запалете(идеята е да имате помощ за стартов ток). Хонда модулите са много чувствителни на напрежение. Това,че пали не значи,че е ок. Или направо вземете нов със по-голям.
  27. 1 точка
    В този ред на мисли ... Литри по книга ли сипА в задния диф?! Или сипвА, докато протече от пробката?! Литри по книга ли сипА в спирачките?! Или сипвА, докато стигне между белезите?! Литри по книга ли сипА в хидравликата?! Или сипвА до белега?! Литри по книга ли сипА в двг?! Или сипвА до белезите?! Таааа, втелясвате се (група Добрич) общо взето.
  28. 1 точка
    Не е задължително управление да се взима от късите светлини. Може да се вземе и от габарита, което в по-вечето случаи е по-удобно. Една от най-добрите реализации на пазара:управление по минус ; управление по плюс
  29. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  30. 1 точка
    Не ме разбирай погрешно - но: Нова кола, на 100 х.км. , да трябва да се сменяват шайба на коляновия вал (която обикновено изкарва 300 х. - безпроблемно), шайба на алтернатора (която при нормална експлоатация, изкарва около 200х.), предни накладки добре ,но оригиналните дискове ( би трябвало да са такива) да свършат толкова бързо, ремъка не го коментирам, кулера ей така спукан, без да е имала удар е минимален (но може да си изтеглил късата клечка), а защо и мирише съединителя само може да предполагаме - но да не бъркаш миризмата от ДПФ- а, когато си е правел регенерация. Пиша ти ги тези неща, защото при Хонда, тези изброените неща по-нагоре, не са като при Аудито или другите марки - тук си изкарват доволно, почти двойно от другите . Затова по-нагоре споменах нещо и за сервиза де - ама щом са ги видели, "казва ли ти някой". Но пък може и да си късметлия де, те швейцарците по-принцип карат "най-малко" от цяла Европа ( по мах.10-на х.км. на година), та сигурно си е на оригиналните км. , факт е също , че и от седене също могат да се скапат тези неща, та и от сервиза сигурно са прави. По-важно е да сме здрави, от колкото да се ядосваме за някакви ламарини - пожелавам ти качествено обслужване, а след това безпроблемни километри. Успех.
  31. 1 точка
    Троен лайк от мене, колега @sashua. Диагностика к*** ми Янко. Вързали са го на компа да му прочетат грешките. Механикът се е повозил безплатно и си е бръкнал в носа няколко пъти. Натискал е някакви копчета по компютъра. Дори и лаик като мен знае ,че се почва от generic (общи) кодовете, особено когато почват с P. Отстраняват се те и после се гледа останалото дали го има изобщо след това. Иначе няколко мои предположения: Колата има проблем с позицията на някой от Разпределителните валове. Това е проблем , с който най вероятно колата не може да работи добре. Причините за това може да са няколко. Датчикът е възможен ,но малко вероятен. Веригата е вероятна, ама не задължителна. Другото евентуално нещо е проверка с чистене на соленоида на променливото разпределение и неговата цедка, понеже са пълни с ла*на от несменяно на масло. Като изчезне тая грешка ще се гледат другите простотии. Могло е като му регулират клапаните да му кажат , ако веригата е разтеглена...
  32. 1 точка
    Жалко я ,къде ли ни са се смеели зад кулисите сдсарите ,като дивеехме по митингите навремето -само сдс кой не скача е червен ,помните ли ,червен зелен пенбян ,цялата държава отиде на майната си ,едно време в районното бой да като си кажеш всичко -сега всички имат права и не можеш ги пипна ,пък и като дойде и марковски -всички са невинни .Разруха,това стана с цялата държава ,че и продължава .
  33. 1 точка
    Здравейте колеги, нов съм във този форум и искам да споделя моето впечатление, и изживяване с Тайп Р-а. Колата е взета от Германия чисто нова годината е 2018 ГТ пакета с всичките и екстри. Първи впечатления, понеже не бях карал мощна кола досега направо си глътнах граматиката първия път, 320 коня не са малко а и за наще пътища са повече от достатъчни. За тези 2 години от които предимно градско е карана вече почвам 3та година бих казъл че колата е доста добра за това което е, ако пътищата ни бяха малко по читави а не все едно карам по луната колата си вози нормално. Не съм я карал на писта все още, но пък и нямам време мене идеята ми беше да е бърза ежедневка и се справя брилянтно колицата но си има и дреболии за които на мен са ми направили впечатление. Колата е с пробег 23000 км което не е много за година близо 10000км минавам което си е на практика никво каране знам та стига съм дуднел ето ги и впечатленията ми. 1рво вози твърдичко сега преди да ми налетите че е спортна и е нормално да съгласен съм но със нейните 20ки и твърдо окачване поне в Плевен където нема равно място е леко дразнещо но не е болка за умиране. Рано е да се каже за проблеми по окачването но няма никакви засега. П.С ако пътя е хубав колата вози нормално. 2ро гумите и са меки и лепкави като се згреят което е идеално за писта а и за каране из беклемето и шипка все едно е на релси колата но пък се износват една идея по бързо от обикновените пак не е болка за умиране можеш да ги менкаш предни със задни и да карат бая време. 3то разхода на гориво е като на нормален бензин при мое каране 9 градско до 10-11 макс извън градско ми е падала до 6.5литра което за тези коне е повече от добре за мен и най-хубавото е че може и на 95 да се кара малко по мудна е с 95 но може което е супер. 4то Не съм фен на алкантарата износва се бързо но пък всичко останало като интериор е в добро състояние няма нищо износено откъм копчета или други пластмаси. Няма скърцане изработката е стабилна и плътна но е все още рано за тези неща да се износят, фаровете единия поне беше тръгнал да мъглее на най горния ръб което не знам дали е добре или зле като се има впредвид че не съм и слагал фолио но го изчистих и сега е с фолио отпред и отзад и нема проблем. 5то Боята е тънка и лесно наранима не знам защо ги правят така но има на места където е фръкнало камъче и ми е свалило боята до грунда чак което разочароващо явно там им е слабо място. 6то Двигателя е чук нема проблеми, хонда все пак правят най-добрите 4 цилиндрови пали от раз и не е гъкнал за тези 2 години единствено съм долял малко антифриз защото се изпарил което е нормално няма течове нито го гори долял съм за 2 години 200мл микс от синия антифриз и дейонизирана вода. Масло между смени не пипа или дори и да пипа е много малко, от 2000км изминати е много малко под максимума за да придобиете идея. Като цяло това, откъм модификации не съм я пипал единствено съм и сложил маслено казанче от мишимото за картерните изпарения за да цапа по малко всмукателните клапи всичко останало си е заводско. Сега към интересната част с кой съм се дърпал не са много колите но интересни резултати: Първата кола е сеат ибиза 1.8т около 200 коня на гумите го беше направил пича дърпахме се от движение 50км като при мен бяхме 4 човека в колата а при него 2 той и един пасажер, тогава не можех много много да карам нали по професионално но успях до го бия до 150 км държа с мен после вече му направих ластик дет се вика. Втората кола беше S класа не знам какъв мотор точно ама близо моите коне беше пак от движение, държа до края на втората скорост и след това 3тия зъбак го приключи. Третата кола беше Ламборгини Урус двойно на моите коне на пътя за русе 20км преди Русе не можах да го бия поради очевидни причини но имаше 3-4 коли разстояние от нас и не можа се отъвре от мен на завоиите , та ако съм неговите коне нема да има смисъл като цяло да се пускаме. Просто исках да споделя моето мнения за колата и съм приятно впечатлен от нея за това което е колата е супер и много потенциал има в нея, направили са кола хем спортна хем за ежедневието и бих казъл че добре са се справили!
  34. 1 точка
    От няколко дни. Поне не заслепяват.
  35. 1 точка
    Ще пиша и аз тук за моя монтаж, в случай, че на някого му е полезно. Сложих drl модул за управление на дългите светлини като самият модул скрих в пространството под кутията за предпазители (там, откъдето излизат самите кабели). Всички кабели от модула си излизат през заводските отвори на кутията, така че няма никакво рязане. Маса взех от болт под същата кутия, така че кабелът е съвсем невидим. Тъй като не знаех кои са кабелите за дългите, пуснах такива по периферията на двигателния отсег, но скриването се получи добре според мен. + след контакт взех от един кабел, описан добре в темата на колегата тук. Кабели не съм рязал, само заголвам и свързвам. Не съм запоявал защото нямах подходящ поялник. Буксата към крушката на габарита извадих през отвора от снимката с по-дълги клещи и отвертка, с която натискам палчето за отключване. Тук-там съм слагал изолирбанд за да подсиля кабела, в случай че има някакъв допир с нещо друго (като кабела за постоянния плюс към пластмасовата стена на кутията). Снимки: Кабелът от десния фар е скрит под пластмасата и почти не се вижда. Следващите снимки са около кутията за предпазители до кутията за въздушния филтър.
  36. 0 точки
    Предполагам, че точно ти много добре знаеш какво е intercooler 😉 Проблемът идва от там, че този двигател няма филтър за картерни газове. Но ако при колегата са толкова много, че да тече масло и то точно от "кулера" ако тече, а не от някоя връзка, не е хич добре.
  37. 0 точки
    На 2 пъти ми се случи Легендата да не иска да спира. Бре - ко стАа в таа дръжава??? Натискам аз, а тя ръмжи и неще. На втория опит разбрах где е проблема. Добре че аудиото не беше надуто и чух мотора. Моя милост (големио разбирач) си купи нови зимни обувки. Подметките по-широки от на предишните и с крайчеца на дясната натискам и газта. А "прасето "се "напиня" - супортите "стискат зъби", но зверо е голем, не дава се. Добре че отпред нямаше никой. Иди обяснявай на "органите" че не е от "неспазване на дистанция", а си е чиста проба "пилотска грешка".
  38. 0 точки
    Не ме работят. Дори човека ми каза, че има съмнения, че е на тези километри. Колата съм я купил директно от Швейцария, един собственик, пълна сервизна история. До 28-ми Май тази година е обслужвана в представителството на Хонда. Дори им писах да кажат дали е имала проблеми -нищо, само дреболии и стандартно обслужване. Гледаха я няколко човека и казаха, че е в натурален вид. Явно след гаранцията е покарана и преди обслужването продадена. Никой не продава перфектен автомобил.. винаги има нещо за смяна при новия внос
  39. -1 точки
    @nedyalkov, както се казва, извадил си този път "късмет"... Принципно няма никакво значение книжката. Специално за тази ми беше интересно ако има то какво пише в нея. Тя не доказва абсолютно нищо но от Swiss обикновенно си ги водят. Моята също няма и е от Swiss, всъщност никога не съм имал такива книжки изключае на новата но там след 3-тата година спрях да я гледам и попълвам. Как така казаха, че километрите не са тези? Как са я проверили? Успех с майсторите и дано я оправят по-бързо, ще си забравил след месец после какво е било
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...