Jump to content

alexalex

Фен
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About alexalex

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    C-RV 2009 2.2 M
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    none

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Това е по наша нагласа и очаквания. Но как е каран и от кого е друг въпрос. Преди година купувахме нов шкода и обсъждаме темата с продавача в шоурума, който твърдеше, че е съвсем нормално при някой шофьори да си отиде съединителя на 30 000км.... И не влиза в гаранцията
  2. Интересно.. Това в Мотобокс? Човека ми каза, да не търся съединител преди да са видяли в какво състояние е (според него било възможно да е нов/сменян и да няма нужда). Ще я обслужа сега на друго място понеже съм извън София и ще ви снимам в какво състояние са били. Имайте предвид, че в добрите сервизи хората са много взискателни и препоръчват смяна превантивно. Давам пример при мой приятел с голям сервиз за Ауди-Фолксфаген: С предписанията му отидох при познат във Враца. Прегледа колата хубаво и ми каза "Баце, луд си да ги даваш тия пари сега. Ще кара още много..." Аз предпочитам да се обслужи на време вместо да ме остави някъде на път и да ми създаде повече проблеми и разходи.
  3. Снимките леко подвеждат. На живо бронята е ок. Първото нещо като пристигна беше да й измеря височината и не е клекнала(по спомен 80см). На снимките изглежда така. Кожата е ок на подлакътниците, вратите и скоростния лост. Мислех, че е черна кожа, но като се загледаш нещо ми синее..
  4. До колкото разбрах е имало масло на кората от кулера. От личен опит знам, че не е нужно да ти е отишла турбината за да имаш масло там Питах за разхода защото карах Дискавъри 1 с фул-тайм 4х4 и почти нулева аеродинамика, където съм падал на 6.3 разход (капачка до капачка), а за ЦРВ-то ми казваха да очаквам около 10 разход Ето малко снимки. При докарването намерих бонус греди и 18-ки с гуми.
  5. Писах пак на сервиза в Швейцария и ми отговориха мигновенно с фактура(1100 франка за дреболии!) за последното обслужване края на месец Май Колата е била на 117к км, без проблеми и все още е с валиден MfK. Предните дискове са ок, спира доста добре, просто имат ръбче. Кулера не разбрах дали е ударен, пукнат или просто тече... ще го видим и него като разглобим предницата.Съединителя вече не мирише толкова след като нещо направиха с педала. Купил съм оригинални шайбите и ще ги сменя наред с всичко нужно. Ако се сетя ще снимам в какво състояние са частите след смяна. Реално може да са "карай смело, имат още много живот" . И да, колата е карана градско, от жена... Последна питанка- какъв среден разход ви дава? 7.5-8л/км? Това ми е 4-та кола от Швейцария и с ръка на сърце мога да кажа, че колите там са на по-малко километри, с повече екстри и добре обслужвани (стига да не попаднеш на горублянски нов внос). Ще трябва да се примиря с шумотевицата(супер дразнещо е като дъжда чука по стъклата отзад и го чуваш силно зад себе си), шума на турбото и някакво друго свистене В крайна сметка не взех Q5 защото нямам втори гараж и колата ще е "уличница".
  6. Не ме работят. Дори човека ми каза, че има съмнения, че е на тези километри. Колата съм я купил директно от Швейцария, един собственик, пълна сервизна история. До 28-ми Май тази година е обслужвана в представителството на Хонда. Дори им писах да кажат дали е имала проблеми -нищо, само дреболии и стандартно обслужване. Гледаха я няколко човека и казаха, че е в натурален вид. Явно след гаранцията е покарана и преди обслужването продадена. Никой не продава перфектен автомобил.. винаги има нещо за смяна при новия внос
  7. Благодаря, колега! Посетих Мотобокс - доволен съм! Ще сменя шайба на колянов вал, шайба на алтернатор, предни дискове и накладки, ремък и интеркулер, че бил пукнат(което е леко странно). Пуснахме и една регенерация на ДПФ, че светна с удивителна, но там имам съмнение, че вината е моя. Ако отново го направи ще се замисля за премахване( може ако съединителя е здрав и чип). Телефона го вързах с помощта на Гугъл Транслейт за да обърна от Немски на Английски. След това е лесно. Регулирането на фаровете ми казаха, че е здраво и ръчно в сервиз ги свалиха. Аз очаквах, че е като на Ауди след запалване да си направи проверка (нагоре-надолу). Имам и леко свистене отдолу, което ме дразни, но предполагам, че може да е някоя дупчица по изпусквателната система или свистене от интеркулера... Колата е много приятна за каране, но доста шумна в сравнение с по-старото ми Ауди. Ще я обслужа и да видим дали ще се харесаме ли с Хонда
  8. Здравейте, Преди месец закупих "ново" CRV 2.2D Executive от Швейцария. Колата е 2009-та на реални 119к км, обслужвана е редовно само в официален сервиз и като цяло е доста запазена. Чак сега ми остана време да й отделя малко време и ми излизат следните въпроси: 1) Къде в София има сервиз специализиран за Хонда и ще ми обърнат внимание за детайлна диагностика (електроника, ходова част, съединител(казаха ми, че е добре, но понамирисва при маневри на феродо) и тн). 2) Смених меню-то на навигацията на Английски ,но не успявам да вържа телефона ( дамата ми говори на Немски) 3) Фаровете светят много високо и трябва да се регулират. Има ли автоматично нивелиране на ксенона, което не работи и какво може да е? 4) Запалкатата отпред не работи? Бушон? 5) Има ли откъде да сваля карта за България с гласови команди? Поздрави и весели празници!
×
×
  • Create New...