Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.10.2020 in all areas

  1. 4 точки
    При смяна на маслото, се налива - 2,5 литра ! За по-удобно, махаш кутията на въздушния филтър и акумулатора със стойката му . Така ще можеш лесно да видиш и отвиеш пробката от която се налива маслото и за да можеш да сложиш фуния там, за да наливаш спокойно. Има и друг начин за наливане (ако не ти се свалят горните неща), за целта, на фунията надяваш маркуч и този маркуч го вкараш в отвора за наливане. Не търси пробка за нивото, а само източи старото от долната пробка, завиваш я и от горната наливаш - пак ти казвам 2,5 литра и приключваш.
  2. 4 точки
    Нищо лично към колегите, но относно разхода, най-добре не слушай от постове тук, а погледни леснодостъпна информация в сайт за следене на разходите като carspending.com. Всеки кара с различен стил, в различни условия и т.н. Относно километрите – наистина може би по-трудно ще намериш на под 200хил, но не се фиксирай върху числото. То пренебрегва поддръжката, а и градски и извънградски километри доста различно влияят на колата. По-скоро опитай да намериш добре поддържана кола. Сервизните книжки на нов внос коли понякога могат да се потвърдят със позвъняване в сервизите. А и не са толкова фалшиви, колкото хората го изкарват. Винаги имаш и опция да се свържеш и с човек, който вкарва коли от чужбина. Но преди да избереш модел, покарай го малко. Да не се окаже че след дизела този 2.0 на осмицата ще те остави с незадоволено очакване.
  3. 3 точки
    Здравейте, Първо искам да ви поздравя за общността която сте си създали тук! От доста време обикалям форума като гост и е изключително приятно да видя толкова топло отношение към Хонда новаци и ветерани. Малко контекст: от край време събирам кураж да закупя кола от 21-ви век. Изчел съм сума ти неща за разновидни марки (модели от 2000-те 2010-те) и забелязвам, че най-често се връщам на Хонда като марка. Това което търся в един по-нов автомобил е (в ред на важност) - надеждност, опростеност/достъпност, ефективност (приличен разход), динамика и визия. Съответно, колебая се между два доста поляризиращи избора: 1) Акорд 7ма генерация i-CTDi 2.2. Това което ме влече тук е дизелът. Карам дизели от както се помня и малко или много съм им свикнал. Не ме притеснява характерното тракане, не ме дразни турбо лаг-ът и прочие. Сравнително семпъл двигател и до колкото знам няма ДПФ (поправете ме ако греша). Най-голямото притеснение тук е дали мога да намеря качествен екземпляр който да е под 200 000 км и да не е с малтретирана турбина и/или дюзи. Ако не се налага да сменям съединител и демпфер ще бъде бонус! 2) Акорд 8ма генерация 2.0 (бензин). Славят се, че са доста надеждни и разумно направени, тихи и приятни за каране. Бягам от (i-DTEC) двигателя защото там вече поддръжката и рисковете са прекалено много за мен. Тук ме притеснява, че разхода може да се окаже драстично повече от това на което съм свикнал (Голфът ме таксува 5.5л/100км и това ме е разглезило 😁 ). Съответно тук също говорим за една торба повече пари за покупка ако трябва да я съпоставя с Акорд 7. Та така, обръщам се към вас с молба за всякакви съвети, наблюдения и мъдрост. Ще ви бъда крайно благодарен! Поздрави. П.С. - ако това не показва крещяща нужда от нещо по-ново, нз кое ще 😀
  4. 3 точки
  5. 3 точки
    Тест втори. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 176000км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4400км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 3600км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 12.10.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 270л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено. Качвам две снимки на изкуствено осветление, че стана тъмно. Едната е със светкавицата на телефона. Под снимките е сканирания PDF файл, 600dpi и цветно сканиране. Ravenol FES kapkov test.pdf
  6. 2 точки
    Леле, този въпрос съм го пропуснал @ceco_accord - виноват Ами, на 7700 вече. Доволен съм. По-лек, усеща се, не е като леджънда, да се "носи" ЦВТ-то е малко локум, но се свиква и мисля, че по-скоро субективно ми се струва, защото като смачкам на "S" и всичко се губи в огледалото. Масло в бензина, засега няма. На 3-ия месец само градско се бях филмирал, но няма драма. Разхода е смешен. Изключил съм повечето "екстри" - парктроник, следене/държане на лента, етц... Ползвам си изключително много АЦЦ-то, доста по-бързо реагира от на Легена и спира/тръгва сама от/до 0 км. Легена си остава супер круизър, аз го ползвах за ежедневна кола в града. С него може да се носиш по бана с 200 км/ч сигурно 1000+ км. на ден и да не ти пука. Тва е. Да повторя, че откъм материали и сглобка, няма база за сравнение просто. Сивика си е съвременна комерс кола, направена да изкара гаранцията (вероятно). Аз си тая надежди де, но... ще видим. Айде, скоро на живо, надявам се. П.С. Брояча за поддръжка (маслото) показва още 1500 км. Но мисля до месец да я вкарам, като направи 1 год.
  7. 2 точки
    Виж сега. Аз съм завършил ДВГ и си имам представа какво става в двигателите и без да се налага да ги гледам. Мисълта ми беше, че прекалено се вманиачавате било за масла, било за антифризи. Но, всеки си има някакво хоби...
  8. 2 точки
  9. 2 точки
    Квадрата е 9,5 мм.Продават такива за гедоре 1/2.
  10. 2 точки
    Здравей и добре дошъл. Аз карам също бензини, само на газ. Не си казал нищо за газ, предполагам не те възбужда идеята Та ясно аз какво бих препоръчал, но виж този Акорд (по-долу поствам линк), щом идеята за дизел ти е на сърце, според мен трудно можеш да намериш вече Акорд 7 с доказана история, а този е точно такъв и ако търсих дизел: Говори само за себе си Аз ти вярвам, но това, което казваш може да подведе някого, че 2.0 Акорд харчи, колкото дизел, което просто не е вярно. С твоето каране, акорд 8 дизел ще харчи под 4 извънградско, но това са единични частни случаи, които според мен могат да се постигнат с почти всяка кола от подобен клас, обем на двигателя и мощност, стига да си го поставиш за цел и да имаш нерви за това. Акордът не е нещо по-специално, дори бенз моторите са сравнително архаични, ценното им е, че са надеждни. Сигурен съм, че някой модерен бензинов Форд или Мазда (например) може да харчи осезаемо по-малко.
  11. 2 точки
    @dimkaraganchev Няма значение дали е варовита или не. От чешмата, водата е за пиене и за миене. За двигателят трябва друга и има защо!
  12. 2 точки
    Благодаря за отговорите!!! Като цяло колата е здрава без предна дясна част (калник джанта носачи и там всички неща по окачването +вратата, фар и десен стоп и броните съответно) от мегапартс дават 800 лв... Ще видя ако някой може да я вземе така цяла за донор.. мисля си че мога да и взема поне 1000 1500 лв. Ще видя и в моргите!! Но иначе благодарско!!!
  13. 2 точки
    Привет и от мен. Действително изборът дизел/бензин и съответно 7-ма или 8-ма ще си направиш сам, защото е много индивидуално и всеки харесва различно. Пък тук сме пристрастни и всеки си хвали своето. Аз искам да се включа за разхода на 8-ма (2.0 бензин), понеже си засегнал темата. Пример от днес: Варна-Добрич-Силистра и обратно, с малко въртене градско и малко климатик работещ. 305 км, 17 литра точно. Това прави 5.6 л/100 км, не само по борд, но и пълно-пълно. Средно карах с около 90-100, но има и влизане в селата и съответно намаляне и средната скорост пада. Да не говорим, че може да се газифицира (нещо което аз лично няма да направя). Все има, които не вярват, че Акорда може да е толкова икономичен, все търся мераклии да сложат 1000 лв и да хванем баса и да го демонстрирам и все никой не се навива. Традиционните "болежки" предполагам си ги чел - рейки, шумоизолация, спирачни апарати, но идеални коли няма. Тя каквато и да е, все ще има нещо. Каквото и да избереш, не бързай. Най-важното е да си вземеш това, което най-много на теб ти допада. Както казва един приятел: "Твоята кола е най-хубавата в цялата история на автомобилостроенето." И да си я караш с любов и здраве.
  14. 2 точки
    @scyberboy, те доста станаха вече хората които правят това и да се чуди човек къде да ходи но този човек е Tint Perfection BG. Информация къде се намира има като го гугълнеш Както съм написал в темата, ходя вече за 2-ри път и за мен поне резултата е повече от добър. А за това колко взима е индивидуално. Трябва да се покаже колата ( примерно да му пишеш за модел кола и съответно цена ) както и какво фолио иска човек да сложи.
  15. 2 точки
  16. 1 точка
    Нека винаги го носим в сърцата си!Поклон пред великия български поет и революционер. Христо Ботев Майце си Ти ли си, мале, тъй жално пела, ти ли си мене три годин клела, та скитник ходя злочестен ази и срещам това, що душа мрази? Бащино ли съм пропил имане, тебе ли покрих с дълбоки рани, та мойта младост, мале, зелена съхне и вехне люто язвена?! Весел ме гледат мили другари, че с тях наедно и аз се смея, но те не знаят, че аз веч тлея, че мойта младост слана попари! Отде да знаят? Приятел нямам да му разкрия що в душа тая; кого аз любя и в какво вярвам - мечти и мисли - от що страдая. Освен теб, мале, никого нямам, ти си за мене любов и вяра; но тука вече не се надявам тебе да любя: сърце догаря! Много аз, мале, много мечтаях щастие, слава да видим двама, сила усещах - що не желаях? Но за вси желби приготви яма! Една сал клета, една остана: в прегръдки твои мили да падна, та туй сърце младо, таз душа страдна да се оплачат тебе горкана... Баща и сестра и братя мили аз да прегърна искам без злоба, пък тогаз нека измръзнат жили, пък тогаз нека изгния в гроба! Стихотворения Майце си Към брата си Елегия Делба До моето първо либе На прощаване в 1868 г. Хайдути (Баща и син) Пристанала Борба Странник Ней Патриот Защо не съм...? Послание (на св. Търновски) Хаджи Димитър В механата Моята молитва Зададе се облак темен Обесването на Васил Левски
  17. 1 точка
    И двете снимки са на просвет, но на осветление от лампите в къщи. Разликата е, че на едната по тъмната свети лампата зад прозореца /стъклото/, а аз снимам от другата страна без да е вкл. осветлението и тогава се вкл. светкавицата на телефона. На др. снимка е осветено от двете страни на прозореца.
  18. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! Поради завръщането ми на работното място, ще може да получите нещата си в кв. Малинова долина след 19:30 часа в работните дни или в района на бизнес център Метро Сити в Младост 3, след предварителна уговорка от предишния ден, за да ги взема със себе си. За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Ако бюджета позволява, динамиката не е топ приоритет, Акорд 8 2.0 бензин си е супер. По-съвременна кола е, по-безопасна, по-комфортна и по-обезшумена от 7 генерация. Веригата няма нужда да се сменя ако няма симптоми, според мен не си го смятай като задължителен разход. Отделно тази горе, която са ти споделили е и с история, която евентуално можеш да си провериш с дилъра в Швейцария. Може да се окаже, че няма грам какво да й правиш. А то дори и без история да е, на един бензин освен свещите му да смениш, друго не знам. Аз на моята смених свещи, масло и филтри и малко по-късно всички течности - хидравлична, спирачна и антифриз. Ама то това си важи за всяка кола, за която не знаеш нищо без значение горивото. Ако ситуацията е 10 бона за 7ца дизел срещу 14-15 за 8ца бензин, аз не бих дори обмислил по-старата генерация. Аз когато търсех, разликата от 4 бона беше между фейс и префейс 7 ген, което за мен не бе оправдано. Ама между 2 генерации, за мен избора е ясен. ПП: с 120км/ч Акорд 7 също не е сред най-тихите коли, да не се окаже, че не е никакво надграждане над Голфа ти в тази насока. Возил съм се след Акорда директно в Голф 4 със скорост до 100км/ч, разлика с просто ухо не улових. И двете коли бензин. Аз на моята и добавих 15на килограма изолация и вече е доста по-добре, преди това на дълго ми надуваше главата. Акорд 8 не е еталон и той в това отношение, ама до 130км/ч е що годе ок да го караш без да дразни и без да е необходимо да го разглобяваш и шумоизолираш. Ако си педантичен на тази тема и него ще го разглобиш да го правиш
  21. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-wiv-combi-5w-30.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH WIV COMBI 5W-30 5 L Стойност на поръчката: (€18.50*1)*1,9675=36.40лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ – Общо: 36.40лв Начин на получаване: чрез Куриер.
  22. 1 точка
    Привет! Моята поръчка е: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 1x5L Стойност на поръчката: 49.95*1,9675 = 98.30 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер. Благодаря! Ще изпратя данни за доставка на лично! Спорен ден!
  23. 1 точка
    Благодаря за отзивите! Да, трябваше да поясня - не възнамерявам газификация макар и да е напълно удачна опция. Просто върви срещу "мантрата" ми на пюрист. Обичам нещата да са ми възможно най-близки до заводските (не е нещо което мога да контролирам). Да, абсолютно. Не си правя илюзия, че щом досега съм се возил за стотинки, ще го правя това и с хондата. Съвсем наясно съм, че с R20 8ма генерация ще кихам повечко - това е напълно приемливо за мен. Въпроса е да не са някакви шокови стойности като разните Субарута които дрънкат по 12-13 литра на 100 в града (нищо лично към колегите фенове на марката - и те са страхотни пичове 🤘) . Благодаря и за ресурса за горивата - не го знаех този. Принципно за такива неща се ровя в: https://www.spritmonitor.de https://www.honestjohn.co.uk/ Консенсуса за R20 мотора е, че средния разход варира от към 7.5 до 9.0. Ако успя да държа разхода в града под 10л/100 км бих бил доволен (да, принципно в градски условия се старая да карам икономично). Извънградско пък обичам колата да не създава драма при високите скорости. В момента е изключително стресиращо да карам по магистрала с Голфа защото над 115 км/ч става шумно, игриво и просто некомфортно. А същевременно, с 115км/ч на магистрала се чувствам притискан от останалите. Постоянно фучат разни коли покрай мен (с много повече от 140), изпреварването е тегаво и прочие. Та за навън търся "способен крузер" е може би най-точното описание Така е, но предполагам дори и на бензиновата е просто добра идея да сменя верига веднага след покупка (просто за да ми е мир на главата). Като бюджет, за дизелов Акорд 7ма генерация не ми се дават повече от 9000 лева (като покупна цена). Докато R20-ките виждам че вървят от 13 000 до към 30 000+. Там честно казано не ми се дава повече от 16 000/17 000 (тази примерно изглежда интересна - даже твърде добре звучи). Колегата Pavel_Pavlov мисля, че е прав: няма да е лошо да покарам един/два екземпляра за да не остана с грешни очаквания. Принципно се старая да имам занижени такива за да може после приятно да се изненадам 😃
  24. 1 точка
    Че е Хонда е ясно, но модела какъв е?! https://www.google.com/maps/@45.2994112,141.0467959,3a,15y,97.46h,87.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1syKS_RGYjyjBi5MdfSfcFlA!2e0!7i13312!8i6656
  25. 1 точка
    Ако можеше да погледнеш стените на водната риза, в блока на двигателя, щеше да разбереш за какво говоря. А и 90% от запушените радиатори също се дължат на това.
  26. 1 точка
    Само да кажа, че това малко се изключва с другото изискване за пробега. От емпиричен (и личен) опит смятам, че ако всичко с колата е било наред, тези неща не се обаждат преди 200-те хиляди километра пробег. Иначе казано, ако са сменени по-рано - или колата е карана по-екстремно, или пробега на таблото е колкото да има хляб за народа.
  27. 1 точка
    Говоря общо, според наблюденията и впечатленията си от тук. Обобщавам и генерализирам без да цитирам конкретни хора Няма нищо лошо в пристрастеността, аз го казвам като нещо позитивно Колегата това пита, сравняваше неговия голф и е писал, че го притеснява, че разхода може да е драстично повече. Не сравняваме дизел с бензин, изобщо. Нито пък заблуждаваме, че икономиченото каране на бензин е равно на такова с дизел. Много ясно, че дизел винаги е надолу. Но щом като икономията му е приоритет на човека (както и на мен) значи него го интересува икономичния стил каране и явно и той като мен има нерви за това Например на дълъг път редовно разходът ми е дори под 5.5 /100 км. А за архаичността на бензиновите мотори си прав. Но наистина са надеждни и това е голямото им предимство.
  28. 1 точка
    Ще изгледам филма, като имам време. Това за което пиша го знам от малък още от началото на 80-те. Имало е един учител по български език, който е преподавал в земеделското училище в с. Образцов чифлик. Той е бил през нощта, когато Н. Обретенов почива. Сутринта закъснява за първия час, а когато влиза в клас е казал "Какво доживяхме?! Н. Обретенов да убие Ботев!" А един от учениците е бил вуйчо ми... Ония години няма как да се каже това, а сега напоследък се пише за това, но пак не е както аз го знам от човек, който го е чул лично с ушите си...
  29. 1 точка
    Не. На тях е казал "за благото на всички е по-добре да отнеса тайната с мен". Гледай филма - пост 2.
  30. 1 точка
    Честито за присъединяването и пак ще го повторя като се сдобиеш с желаната Хонда! Каква ще е тя е труден избор, ако си дълбок прагматик и лесен, ако се влюбиш в някоя. Намери налични екземпляри от списъка ти и огледай + покарай. Аз съм бил все на бензинки: Сивик 3 - 1.5 МТ (6 - 6,5л/100) / Акорд 6 - 2.0л АТ (6,4 - 7л/100) / Акорд 7 - 2.4л АТ (7,5 - 8л/100) / Ледженд - 3,5 АТ (9 - 10л бензин / 11 - 13л газ на 100). Тази върви най-много и харчи най-малко (в левове на газ), все пак има семеен бюджет и не бива всичко да отива по тръбите. Забелязваш ли тенденцията - колкото по-широка е усмивката на лицето ми, толкова по-малко ми дреме колко харчи. "Кефа цена няма" е велика фраза. И не живей в страх че нещо "ще излезе извън строя" - със сигурност ще имаш дребни грижи - важното е да те кефи, за да и ги прощаваш.
  31. 1 точка
    Брей, това звучи доста купешки. Аз пък наливам вода от чешмата. Все пак, при мен водата не е варовита.
  32. 1 точка
    Закарай я на читав майстор да я прегледа,включително и тампоните на двигателя. Сещам се за един такъв наблизо е до София.
  33. 1 точка
    Дихтунгите са доста дебели и спокойно може да не я сменяш.
  34. 1 точка
    Преди 7г. предната отиде на морга за 900лв.Обади се на няколко-който предложи повече ще дойде на оглед и си стискате ръцете.За части ако сам я продаваш е тегава работа и отива с години.
  35. 1 точка
    Само да внимава че това е концентрат RAVENOL HTC,иска разреждане.
  36. 1 точка
    2014г. закарах една кола за скрап която тежеше по каталог 1880кг. Дадоха 280лв. Тогава желязото беше по скъпо, сега скрапа го изкупуват по евтино. Приспадат си не знам колко процента за тапицерия, седалки и не знам си още какво и това е цената. Седмицата Акорда е с 300кг. по лека та колегата няма да вземе и толкова ако я закара за скрап. Единственият му шанс е да я закара в автоморга и да се пазари на място. Бих посъветвал колегата да се допита до MEGAPARTS, там взимат ударени и работещи коли свалят им всичко и им продават "чарколяците", чувал съм, че плащат по добре от колкото за скрап, иначе в Надин.
  37. 1 точка
    До сега съм срещал две ОЕМ спецификации за Honda антифриз. 1. Едната е 08CLAG на ОЕМ антифризът от coxmotorparts.co.uk - Genuine Honda Type 2 Coolant (Pre Mixed), който е без силикати. - 1 литър туба - 08CLAG016S0 - 5 литра туба - 08CLAG026L0 На тази спецификация отговаря антифризът RAVENOL HJC Protect FL22 - ( 08CLAG010S0 Honda E Coolant ). Който е без амини и силикати. https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-hjc-premix-40c-protect-fl22/ https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-hjc-concentrate-protect-fl22/ "Change 60 000 km/ 48 months" 2. Другата е OL999-9011 внос от USA на "Genue Honda Antifreeze / Coolant "Long Life Antifreeze" / Coolant TYPE 2" , от ato24.de. Който е със силикати. На тази спецификация отговаря RAVENOL HTC Protect MB325.0 - ( Honda OL999-9011 ). Също и на японския стандарт SAE J1034. Без амини, нитрити и фосфати. https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-htc-premix-40c-protect-mb3250/ https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-htc-concentrate-protect-mb3250/ "Change 100 000 km/ 60 months" П.П. За моята "англичанка", Ойл-гидът на Равенол ми дава RAVENOL TTC Protect C11, който отговаря на JIS K 2234 (Japan) и SAE J1034. Но май се води "Coolant TYPE 1". Въпреки това е без амини, нитрити и фосфати. "Change 80000 km/ 48 months" Въпреки това, аз бих използвал RAVENOL HTC. Със смяна на 5 години, и/или 100 000км. - Отговаря на Honda OL999-9011; - Два пъти по-ниска цена от Genue Honda Coolant TYPE 2.
  38. 1 точка
    @nikolay1443, 1 ден т.е не си минал през сервиз. Предполагам, че поне масло ще смениш та кажи да ти пуснат една диагностика и да види майстора каква грешка е записала колата.
  39. 1 точка
  40. 1 точка
  41. 1 точка
    Не е проблем, но искам да споделя как аз се справих с пожълтялите фарове. Преди седмица си поръчах Meguiar's PlastX с цел да почистя доста пожълтелите фарове. Бях малко скептичен, че ще има кой знае какъв резултат, но след половин час търкане фаровете станаха много добре. От шофьорската страна е минато веднъж, а от другата не е. След още търкане светнаха и двата.
  42. 1 точка
    Колата е Bitter, немско производство. И по-новия модел:
  43. 1 точка
    Здравейте, колеги, Ей така докато си спазвам карантината и си почивам у дома, реших да си монтирам LED-светлините на дългите, което отдавна се канех да направя. В тази тема ще ви покажа как става това на Хонда Акорд 7 (2006-2008), седан, 2.2 i-CTDi. Всъщност двигател и седан, ала-бала – нямат значение, както и годината, все са с лампи H1 там. В общи линии реших да го направя за да си начешам крастата и да видя става ли нещо от LED-светлините или не. Пожертвах едни 43 лева и избрах лампи, които са с 48 чипа, разположени на 360 градуса около надлъжната ос на лампата. Като разположение са на същото разстояние от леглото на лампата, колкото е и жичката на халогенката. Естествено, не са във фокуса на рефлектора и осветяването е с по-широк ъгъл, но светлината е толкова ярка, че това всъщност се оказва голям плюс – много по-широк ъгъл е ярко осветен. Към края на темата ще сложа линк. Ето какви предимства и недостатъци забелязах и заради тях всеки, който реши да опита да го направи – отговаря сам за действията си и носи отговорност при евентуални проблеми с органите на реда или на ГТП. Предимства: + По-силна светлина + По-ниска консумация + Мигновено светване и гаснене на светлината (няма инертност) + Цвят, който е по-близък до дневната светлина и до цвета на фабричните ксенонови светлини + Може да се посочи като предимство това, че в случай на повреда, много бързо и лесно се отстраняват и на тяхно място се слага обратно оригиналната халогенна лампа (стига да е под ръка) Недостатъци: - Леки затруднения при монтажа, заради особеностите на фара и захващането на лампите в цокъла, много е пипкаво - Маншонът трябва да се обърне наобратно и малкият му отвор остава отворен. Това създава риск от навлизане на прахоляк във фара. Трябва да се затвори с нещо накрая. - Неясно колко дълъг живот ще имат, предвид това, че се нагорещяват по време на работа Време за работа – 1-3 часа, в зависимост от това дали ще имате готови адаптери или ще си правите самоделки. Трудност – 2 от 5. Трудност на захващането в цокъла на фара 17 от 5! (придружено с много „мамата”) ВНИМАНИЕ! Ако използвате модул за дневни светлини, който контролира дългите светлини да не светят на 100 %, не можете да слагате LED-светлини, защото няма да работят коректно с такъв модул и ще се повредят. Най-малкото – ще мигат като дискотека, заради липсата на инертност.
  44. 1 точка
    Приживе тачен, помолен чета да води. Покосен, там на балкана - без да лежи и да пъшка. Позорно, без гроб, оставен на вълци. Пренебрегнат от честта поборническа и мъжка. И посмъртно използван за слава на род и родина. А истината за гибелта му известна само на трима. Хрумна ми в момента, понеже снощи пак гледах филма който съм качил по-горе.
  45. 0 точки
    На една абсолютно черна планета с една много черна звезда, в една черна, черна галактика , седели двама уникално черни човека, и по едно време единия от тях казал: - А ве, браТчет, май не трябваше да ги горим всичките тия гуми , а!
  46. 0 точки
    Фактът, че медузите са оцелели повече от 650 милиона години без мозък, дава надежда за много хора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...