Jump to content

pp1349

Фен
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About pp1349

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V gen.3 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодаря на всички за съветите! Излишната ролка ще махна при следваща смяна на пистовия ремък. Сега ще сменя само лагера на компресора и ми трябва съвет за марка и евентуално къде в Пловдив да го търся? ___едит: Да уточня, че при мен термо защита липсва. Възможно е разбира се някой автоджамбазин да я е шунтирал в миналото.
  2. Абсолютно същите ролки като на снимката виждам и на моя двигател. Номерирах всички ролки. Който знае нека допълни инфото: 1. Разпределителен вал? 2. Обтяжна ролка 3. ? 4. Алтернатор 5. Колянов вал 6. ? 7. АС компресор
  3. Да, ще трябва замяна. Още един въпрос. Четох, че има възможност компресора да се свали за ремонт, а колата да остане в движение поставяйки по-къс пистов ремък. Прикачвам снимка на двигателя N22A2. Моля за уточнение пътя на по-късия ремък. Благодаря предварително.
  4. Мисля, че каквото и да направя всички ламели ще изпадат.
  5. Не можах да редактирам предния си пост, но искам да споделя за състоянието на радиаторите. Изглеждат много запушени и при опит за почистване най-фините ламели се чупят много лесно. Някой има ли наблюдения по този въпрос? Поздрави!
  6. Здравейте. Най-накрая ми остана време за ремонта. Тръгнах да свалям компресора на студен двигател и не успях да развия и четирите болта, на единия леко заоблих главата. Имам идеи как да продължа, но приемам и съвети разбира се. Не намерих обаче термозащитата. Възможно ли е да няма? Куплунга на магнита на съединителя е само с един кабел, а друга връзка не виждам.
  7. Смятах да го свалям на цяло. Ще увисне ли достатъчно от пред, за да се работи спокойно?
  8. Здравейте. И при мен се появи проблем с климатика. Както всички знаем "ако искаш нещо да стане както трябва си го направи сам", ако имаш възможност разбира се. Та в тоя ред на мисли смятам да се пробвам. Не изглежда сложен ремонт. Въпроса ми е: Ще изтече ли нещо от маркучите на компресора при разкачване? Поздрави!
  9. Провери и връзките, може да няма добър контакт някъде.
  10. Ако имаш наличен пробвай и следи за разлепване в последствие. Ако нямаш никакъв, по-добре купи някой подходящ (да издържа на натоварване и вода) Не забравяй да почистиш много добре повърхностите с разредител/корселин преди нанасяне на силикона.
  11. Нагряваш го не във фурна, а с пистолет за горещ въздух, само в зоните които ще разлепяш. Обратния монтаж с подходящ силикон, след почистване на стария "маджун".
  12. Още по-добра идея е след като си напазаруваш въпросното бельо да си купиш и втори автомобил. Оборудваш единия с летни, другия със зимни гуми и зимна течност за чистачки и решаваш проблема кардинално! :Д
  13. Въпроса за гумите е много индивидуален. Аз например карам под 10к км. годишно и ако сложа зимни гуми, когато ги хвърлям поради прослужено време след 4-5 год. ще бъдат на вид с 5% износване. За хора, които карат малко и предимно градско зимата, мисля, че по-добрият избор е все сезонни, но вземи най-доброто. Моят избор е continental all season contact.
  14. Как се сваля кората за да се достигне буксата за изключването на този блутут модул?
  15. Камерата не само може да се използва, но според мен е даже незаменима.
×
×
  • Create New...