Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.09.2020 in all areas
-
6 точкиАз не разбрах каква толкова е драмата, някой нов препоръча Елф в Хонда форума в 3-4 теми, за това ли е пушилката? В крайна сметка всяко мнение си има адекватна система за рейтинг и всеки (неопитен) може да се ориентира според гласовете, колко меродавен е съвета. Идеята на форумите е да се помага БЕЗВЪЗМЕЗДНО и предложенията за платено членство звучат абсурдно, даже не ми се коментират. То сега няма хора, пък... Мен повече ме дразнят неграмотно написани постове, трябва ли да трием и тях?
-
6 точкиот доста години чета форума, да малко пиша но ми бил много полезен, напоследък по малко чета точно заради тези няколко индивида които са на всяка манджа мирудия, имаше преди един американски японец пак така, малко ми идват в повече и спирам да ги чета, не казвам че дават грешни мнения ама доста пълнеж правят и ми отнема повече време да прочета темата която ме интересува и да отсея полезното. Доста пъти съм имал мнение пои теми но примерно е било само с 10% разлика от предходните в тема е спестявал съм го не смятам че има нужда да се повтарят неща писани вече в дадена тема, само се разводнява. 1. Викам да се направи тема с анкета, дали даден участник да получава бан за 1,2,3 месеца чрез гласуване от потребителите. и за да не стане така да се регистрират хиляди нови да могат да гласуват само хора с положителен рейтинг и над х мнения. 2. Или да имам опция в профила ми да скрива мненията на дадения потребител и да не ги виждам в нито една тема. Според мен тука има доста предимно четящи хора които не искат да им четат мненията на такива индивиди.
-
3 точки10.2018 Виждали ли сте от колите с обшити табла? Много ми харесват на мен. В същото време далеч не ми се шиеше цялото табло. Забелязах, че козирката сякаш е отделен елемент: След като разглобих таблото установих, че се сваля наистина. Намерих тапицер, който да ми я обшие. Човекът се опита да ме разубеди с мотива, че един ден, ако я продавам, ще има да слушам въпроси какво му е имало на таблото, че съм го обшил. От снимката горе си личи - нищо му нямаше, за разлика от главата ми Първоначално исках алкантара, но се отказах, понеже няма нищо друго от алкантара по интериора. Спряхме се на вариант от кожа, с цвят и повърхност на таблото, но с бежов шев - за акцент. Получи се ефект, точно както очаквах: И монтирана:
-
3 точкиAз никой не обвинявам, проблемът си е техен и липсата на техническа грамотност си е за тяхна смекта, темата въобще не я отричам. Дано повече пътуващи към Турция я прочетат и ако някой се опита да ги цака с подобни цигански номера, първо да си проверят нивото на течността в казанчето и дали им потъва педала, след напомпване, при изключен двигател, пък след това да си дават спирачния апарат на непознати. Само се надявам да не почнат да развъртат пробките, че тогава много шарани ще са накатерят на пръта.
-
2 точки@tedonsa, друго се опитах да намекна При 2-ра ръка кола, все нещо трябва да прежалиш. Дали е боята, дали интериора или техническата част, няма как Али, Ханс или Луиджи да са я карали най-малко 200 000км и да дойде перфектна за 1/5-та от цената на нова. Да, има идеални коли 2-ра ръка, само, че те струват над 1/2 от новата. Относно пътя който се бие, аз лично съм пътувал няколко пъти по над 500км за да гледам това което ме интересува. На снимка или от "тоя я е видял", не стават много ясни нещата. Виж ако е в чужбина е съвсем различна история.
-
2 точки
-
2 точкиВ крайна сметка снощи се прибрах с влака, а комбито пое на юг. Да е честито на младото семейство! Да ги вози и радва, па да ме споменават с добро. Взе го симпатяга, комуто го препоръча баща му - и двамата хондажии-съфорумци. Благодарско и на Дани, че ме закара до гарата.
-
2 точки@fenabg Ванка, темите, които си започнал не са само твой труд. ОК - може да има и такива, в които само ти си писал (смислени неща), но пак няма как да се отсеят. Наскоро исках да помогна в една тема, и така се ядосах от развитието, че си скрих мненията и друг колега ми ги разкри пак после. Ама, ако не съм помогнал на него, поне някой друг, който чете ще може да почерпи от опита ми. И това заради един човек да отсвириш целия форум... В живота като видиш някой, който ти говори глупости какво - казваш си "край, самоубивам се, този свят не ме заслужава"?! Не, обръщаш се и продължаваш да общуваш с всички, с които си струва. И тук идва въпроса за това какво хората искат да кажат с това, кое е технически издържано, че да се трие. Кой може да каже? Във фейса по технически издържани неща ли се пишат? Там някой модерира ли ги? Тук гледаме хората да не почнат да се обиждат поне. Ама, представете си, утре идва модератор, който (се има, че) е технически грамотен и почва да трие. Колко човека ще си кажат "да ве, това, дето го написах беше тъпо". И дали няма пак всички да се почувстват онеправдани. И защо по дяволите всички сочат екипа, когато казват "ето, хората, които разбират - вече не пишат". Защо някой е длъжен да ви отговори на техническия въпрос, че да спестите някой лев, когато си питате майстора?! Само че при майстора само с "мерси" не се минава. Ами образовайте се и помагайте на другите и вие. Тези, които "разбират" как са могли?! Има още няколко форума и фейс групи. Бас ловя, че тези, дето "разбират" отдавна ви чакат там. Само дето, като хептен нищо не разбираш, трудно ще разбереш и кое е смисленото измежду всичката шлака. И Ванката, дори да спре да пише - още е жив. Има си сервиз в Дупница. Като сте такива фенове, отидете на място и си платете за услугата и въпросите. Току виж, пак си върнал вярата в доброто в хората...
-
2 точкиКолеги, поръчката пристигна! Днес сортирам и изпращам маслата по куриер.
-
2 точкиЕ, това ще бъде първият по рода си форум на Хонда и не само, вероятно в целия свят. Гарантирам ти, че нищо няма да излезе. Отдавна са измислени методите за финансиране на такива онлайн форми - реклама и платени търговски потребители (т.е. пак реклама). Няма смисъл да откриваме топлата вода. @fenabg Колега, не знам какво точно е предизвикало твоето разочарование, но като човек по-възрастен и с по-голям житейски опит от теб, бих те посъветвал да не се впрягаш толкова. Светът е пълен с идиоти и дървени философи и умният човек трябва да се научи да ги игнорира и да не допуска отровното им влияние в себе си. В който и форум да участваш или друга социална група, винаги ще едно и също - такива са хората навсякъде. Дори Хонда форума е донякъде пощаден, в сравнение с други форуми. Така че, споко, не си трови живота, не влизай в дискусия с хора, които те дразнят и както виждаш, достатъчно други оценяват твоя принос към общността. Поздрави! 🍻
-
1 точкаПо всяка вероятност това ще е едно от последните неща които пиша ,и към трупащите мнения във форума ! Моля активистите в момента , няма да ги посочвам , да ми кажат на мен а и на останалите : Колко двигателя разглобихте и колко работещи такива сглобихте , та ръсите акъл за щяло и нещяло с всевъзможни небивалици ? Доста хора ме познават от годините и много добре ме познават, че съм натискал" винаги нещата да бъдат ясни и в полза на потребителя . П.П Към модераторите Моля като автор и създател на съдържание в този форум , всички мои теми да бъдат заключени! Махнахте Техническия раздел и се НАСРА всичко , ютуб мастери бол ........ П.п как стоят нещата с бан по IP ?
-
1 точкаЗдравейте колеги! Искам да си купя една S2000 и ще се допитам до вас дали да я взема заслужава ли си и после ще пиша и в тунинг ако я одобрите. И ми кажете минусите. Благодаря! (предварително) Поздрави!
-
1 точкаМи правете снимки, колеги, и ги качвайте тук...!
-
1 точкаТест първи от новото масло. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 173400км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1800км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 1400км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 13.09.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около120л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено. Качвам две снимки след 28часа сушене. Забравих да сканирам и утре мога да сканирам. Горната капка, в ляво я капнах от по голямо разтояние.
-
1 точкаЗдравейте, Атанас! Поръчката ми е следната: 1 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - 1x5L 2 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HTC - Protect MB 325.0 Concentrate 1х5L 3 Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-professional-radiator-cleaner-250ml.html Вид и количество: Ravenol Professional Radiator Cleaner 250ml Стойност на поръчката: (49,95 + 24,95 + 7,35)*1,9675 = 162 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* С благодарност, че продължавате общите поръчки. Поздрави
-
1 точкаАвторът, както каза Павката, "да охладим страстите"! На близване трябва да е силно сладникав. Ако ДА, значи не е вода. Сложи малко от него във фризера. Ако не се сгъсти като боза, значи не е вода. Иди в нормален сервиз и нека го премерят на какъв градус е - повечето прилични сервизи имат уредче. Тогава вече можеш да се поуспокоиш и да гледаш цвят и каквото там те тревожи в него.
-
1 точкаЗдравейте, поръчвам : Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 29,95 *1,9675 = 59 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаНе е задължително, като са малки тоя процес тече бавно. Инак направо ги събирам в картера. Клиента реши да рискува.. @Bizzito црв рд1
-
1 точкаПо-скоро идеята е да продухаш системата на дълго на магистралата на високи обороти, мисля.
-
1 точкаЕ да разбира се но питам защото изкам не само да чета а и хора който имат ПО-ГОЛЯМ опит😃
-
1 точка#Rakeem Колега, не си прав... Не всеки иска, и може да е технически грамотен! Защо пак по български, се обвиняват жертвите...?!🤐 Нека я има темата, и да са нащрек колегите, и да си помагаме...✌
-
1 точкаНе мога да си обясня как се ловите на подобни бастуни! Та нали ако има теч, който да е толкова сериозен, че да ти омаже целия апарат, та дори и външната страна на джаната и гумата, което не знам какви физични закони биха могли да го причинят, то педалът на спирачката ще потъва, а течността в казанчето ще е на дъното. Да не говорим, че такъв теч, който да омаже външната страна на апарата би могъл да е само от маркуча, за чий тогава ще ти ревизират спирачния апарат. Трябва задължително да се въведат часове по техническа грамотност при обучението за шофьорски курсове! Ами ако действително имаш теч, ще караш докато спирачките откажат, след като не се знае как да се проверява за такъв.
-
1 точкаСъс съжаление се включвам в този форум. и ние бяхме измамени по същата схема. Смятм да сигнализирам съотвтните институции в Турция. Стресът и напрежението, които причиняват тези измамници е престъпление. Ами ако не затворят някоя част добре .. тогава какво става ..?
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолегата ceco_accord има в предвид, че е доста опасна за човек без много опит на въпросният модел. Колата е като залепена на пътя и ти дава сигурност, но той и Фетел е майстор пък доста се врътка с неговото Ферари.
-
1 точкаАми иска да сподели човека. За него има нужда. Той така е решил. При това - няма подвеждане за маслото. И ние какво, баммм...изтриваме му постовете, щото няма нужда от тях - без обяснение, по някакви си наши критерии "а нема нужда". Те на това аз му викам цензура, при това без основателна причина. За 3к оборотите - ми не е зима в момента. Вярвам знаеш, че Хонда за някои манипулации/проверки пишат - запалете мотора и го задръжте на малка газ (3к) докато загрее и се включи вентилатора един два пъти. Не считам и хората за толкова луди, че да набият 3к при -22. Просто трябва да си пълен безумец. Да... разбирам (донякъде) и гнева ти, но не може просто така с лека ръка да се трият постове...
-
1 точкаМоделът няма минуси (ако не ти е единствена кола), а животът трябва да ти носи радост! Стискам палци избраният екземпляр да не ти трови нервите и да си го караш разумно, за да е с теб твоят ангел-хранител.
-
1 точкаУтре може би ще ходя да огледам тази от Пловдив, ще споделя мнение по-късно!
-
1 точкаСлед последното ни общо пътуване с Акорда, темата малко губи актуалност - той вече не е мой. Иначе все още си е радост (от спомените с него) и тъга по раздялата. Служи ми вярно 5 години (как лети времето), обгрижвах го и си живеехме добре, но аз си знам: Колата е като детето - временно е при теб и трябва да си я обичаш, за да дадеш тази възможност и на друг! Отидох с влака да си го прибера (бях решил че го вземам) и като го дадох, пак с влака се върнах. Докато гледах пейзажите, все се връщах в него и си виках, ей, друже - ето тук не сме били, и тук, и тук... Налегна ме носталгията. Вместо да се радвам че някой е оценил грижите ми по състоянието му, аз някак се разчувствах, че съм го дал. Дано не съм го предал! Времето ще покаже. Нека тази тема си остане - би била полезна. Аз явно ще отварям нова - моята Легенда.
-
1 точкаКанибал пита мисионер, който се опитва да го убеди да не яде хора: - Добре де, ако Господ не е искал да ядем хора, тогава защо ги е направил от месо?
-
1 точкаКолегата @jijane е абсолютно прав. Освен, че е технически грешно да се правят такива препратки, асоциаци с грешни възможни решения на проблема може да тласнат колегите в грешна посока, а ако случи и на недобросъвестен майстор може да се прахосат доста нерви и пари.
-
1 точкаКарперов, стига си пускал подвеждащи коментари относно обороти и т.н. К20 преди фейса е с дросел, който се управлява с тел и има клапан за празния ход. К24 е с електрически дросел и управлението на празния ход е съвсем различно. Още повече, че в цитираната тема има препратка към тема за ЦРВ1, което пък съвсем няма нищо общо с автомобила от темата.
-
1 точкаТвърдо съм ЗА да има последвствия за хората, които поради липса на знания и опит пълнят темите с недостоверна информация, подвеждат колеги и не на последно място развалят авторитета на този хубав форум! За мен е чест да познавам Фена (няколко пъти съм си правил колата при него), и само мога да му кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ, пази се и бъди здрав приятелю!
-
1 точкаКапков тест 7 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-182500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 09.09.2020г. 8.Мото часове около 170? 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 55л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма.(или леко под макс,но днес като я вдигнахщеката си беше до макс) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура (така се наложи). 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Мобила до тези км,вече имаше,добре обособено ядро...🤔?
-
1 точкаДа се правят платени секции от форума и прочее е безсмислено и нищо добро няма да донесе, според мен. Освен това всеки чете или пише във форуми, сайтове, чатове и фейсбуци на собствена отговорност и ако му липсва критично мислене - това си негов проблем. Тоталитаризмът го отхвърлихме (засега), а ще е жалко да станем и като западняците, да слагаме цена на всичко. Има два-три други форума на различна тематика, които вече не посещавам, защото са толкова елитни, че в тях си пишат и отговарят двама души. Сори за оф-а.
-
1 точкаМодовете също нямат време да следят всички теми, разчитаме на доклади от потребители. За контрола на верността на информацията, разбира се, си съвсем прав, че ако се прави, това трябва да става от технически лица с опит, каквито няма сред екипа в момента. По въпроса дали трябва да се контролират постовете и да се трие невярна информация също има две страни. Това кой как ползва форума и колко се доверява на информацията в него зависи от съответния потребител – процес на контрол на верността на информацията няма и потребителите сами трябва да преценят на какво и кого да се доверят. За съжаление няма как да е по друг начин – всички (включително и модераторите) участват на доброволни начала, а и за парична печалба от форума не може и дума да става. Разходите са повече от приходите и доколкото ми е известно никога не е било обратното. Това не го разбирам, честно казано. Предлагаш да се финансират потребители на база принос към форума? Как?
-
1 точкаКато имах бензиновото ауди,пушеше повече при палене.Нещо май пак в някакъв филм ви се влиза без причина.
-
1 точкаМоят шарланец прехвърли една годинка, та да споделя как е и аз: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 158969 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -05.09.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 490 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Gazprom; 11) Kтм = (490л./ 4.0 л.) = 122,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след дълго магистрално каране и успокоен за 2-3 минути на място до гасене (5 мин след това) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Последните 1300 км са здраво магистрално каране в жегите за разлика от предишните ръчкания все из центъра на София
-
1 точкаДа се включа пак - 200 км 12,5 литра ShellV power Цариградско Средна скорост около 90 (+/-) до разклона за Пазарджик Стара и обратно. Нямам БК, замерване на една и съща колонка на Shell-a пълно/пълно до клапа. Разход под 6,3. Двигател F18B2 сам в колата, малко багаж. Е далечко от 5,8/100 Хоргош-Ниш със 120-130, ама друг бензин, други пътища...
-
1 точкаЗдравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИ според теб е нормално да се регнеш и на втория ден да почнеш да пишеш във всяка втора тема та макар и да няма нужда? И е нормално сутрин за да избегнеш смукача да набиеш колата на 3к при първо палене (10 секунди е записано в конкретната тема ) ЗА 3 МИНУТИ ( моя интерпретация ), та макар и да си нейде в планината зимата и случайно на вън е -22 и най голямото неизвестно е какво има в мотора ?
-
0 точкиДве баби вървели и едната казала. - Как се казваш? А другата отвърнала. - Спешно ли ти е? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-
0 точкиБезволието води до анархия, а "сечта" прокужда. Други са решенията. Правихме живи и онлайн срещи, мъдрувахме, променяхме, стана по-добре, но не и кардинално ОК. Не е трудно да се направи каквото трябва. Трудно е да се реши - какво трябва да се направи. Как другите могат, а ние - "доброволно и кой колкото и докогато иска, па и колкото е вярно"? Какъв е проблема раздел технически да е с платен вход? Какъв е проблема да има символичен "членски внос" и отворен достъп на членовете? Там да са материалите създадени от хората посветили се на определена тематика. Там да е и раздела "помощ от спец" - където всеки може да пита Бранко, Ванката и т.н. за конкретен проблем - знаейки че ще получи "верен отговор".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00