Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.09.2020 in all areas

  1. 10 точки
    По всяка вероятност това ще е едно от последните неща които пиша ,и към трупащите мнения във форума ! Моля активистите в момента , няма да ги посочвам , да ми кажат на мен а и на останалите : Колко двигателя разглобихте и колко работещи такива сглобихте , та ръсите акъл за щяло и нещяло с всевъзможни небивалици ? Доста хора ме познават от годините и много добре ме познават, че съм натискал" винаги нещата да бъдат ясни и в полза на потребителя . П.П Към модераторите Моля като автор и създател на съдържание в този форум , всички мои теми да бъдат заключени! Махнахте Техническия раздел и се НАСРА всичко , ютуб мастери бол ........ П.п как стоят нещата с бан по IP ?
  2. 8 точки
    @Rakeem не си се изразил правилно, затова остана неразбран. Аз разбрах, какво имаш предвид - най-добрата адмирация към @fenabg е рекламата, която МУ правим. Не е рекламата която СИ прави. Така, както си го казал, наистина излиза, че му гледаме в канчето на печалбата.
  3. 6 точки
    На @fenabg съм му искал мнението по телефон най-вече както и тук във форума сигурно над 20 пъти в годините и никога не е отказал, не е казал "нямам време", не ме е отсвирил с предтекста, че видиш ли "то трябва да видя колата", както и съм пазарувал части от него. Един от най-точните, разбиращи и можещи хора, поне за мен.Ако @fenabg се махне, форумът може само да изгуби, защото тук освен да гледаме кой как си е направил колата, една не малка част от мненията са за взаимопомощ а тази помощ трябва да идва точно от хора като @fenabg. Фене, силно се надявам да не се махаш и да продължаваш по същият начин да си полезен както до момента.
  4. 6 точки
    Не не ме разбрахте аз не искам нищо ! Искам да се знае че това по долу не ръждясал лагер нито износен ! Не от маслен глад и не се е разрушил! от 10в40 , а е от детонации по всяка вероятност от проблем с газовата ! И Двигател при палене тропа от лагери а не от тампони и понякога гъстото масло го пази а не тънкото !
  5. 5 точки
    Е, това ще бъде първият по рода си форум на Хонда и не само, вероятно в целия свят. Гарантирам ти, че нищо няма да излезе. Отдавна са измислени методите за финансиране на такива онлайн форми - реклама и платени търговски потребители (т.е. пак реклама). Няма смисъл да откриваме топлата вода. @fenabg Колега, не знам какво точно е предизвикало твоето разочарование, но като човек по-възрастен и с по-голям житейски опит от теб, бих те посъветвал да не се впрягаш толкова. Светът е пълен с идиоти и дървени философи и умният човек трябва да се научи да ги игнорира и да не допуска отровното им влияние в себе си. В който и форум да участваш или друга социална група, винаги ще едно и също - такива са хората навсякъде. Дори Хонда форума е донякъде пощаден, в сравнение с други форуми. Така че, споко, не си трови живота, не влизай в дискусия с хора, които те дразнят и както виждаш, достатъчно други оценяват твоя принос към общността. Поздрави! 🍻
  6. 4 точки
    @fenabg , т'ва със жабата и гьола нема те бъде. Поне не и докато ние българите не проумеем, че е по-важно да знаеш всичко за нещо, отколкото по нещо за всичко. Ти познаваш ли некой, който да НЕ разбира от коли и жени?
  7. 3 точки
    Безволието води до анархия, а "сечта" прокужда. Други са решенията. Правихме живи и онлайн срещи, мъдрувахме, променяхме, стана по-добре, но не и кардинално ОК. Не е трудно да се направи каквото трябва. Трудно е да се реши - какво трябва да се направи. Как другите могат, а ние - "доброволно и кой колкото и докогато иска, па и колкото е вярно"? Какъв е проблема раздел технически да е с платен вход? Какъв е проблема да има символичен "членски внос" и отворен достъп на членовете? Там да са материалите създадени от хората посветили се на определена тематика. Там да е и раздела "помощ от спец" - където всеки може да пита Бранко, Ванката и т.н. за конкретен проблем - знаейки че ще получи "верен отговор".
  8. 3 точки
    Модовете също нямат време да следят всички теми, разчитаме на доклади от потребители. За контрола на верността на информацията, разбира се, си съвсем прав, че ако се прави, това трябва да става от технически лица с опит, каквито няма сред екипа в момента. По въпроса дали трябва да се контролират постовете и да се трие невярна информация също има две страни. Това кой как ползва форума и колко се доверява на информацията в него зависи от съответния потребител – процес на контрол на верността на информацията няма и потребителите сами трябва да преценят на какво и кого да се доверят. За съжаление няма как да е по друг начин – всички (включително и модераторите) участват на доброволни начала, а и за парична печалба от форума не може и дума да става. Разходите са повече от приходите и доколкото ми е известно никога не е било обратното. Това не го разбирам, честно казано. Предлагаш да се финансират потребители на база принос към форума? Как?
  9. 3 точки
    Здравейте, Познавам Ванката, щом и на него му е писнало -смятайте. Наистина смятам, че има колеги от форума които прекаляват с мнения. Както се казва " на всяка манджа меродия". Те си знаят кои са- неведнъж са се излагали. Ванка не се ядосвай, който те познава знае какво, колко знаеш какво правиш и как го правиш и какъв човек си, така че ръцете и ума няма да ти вземат. Аз за себе си знам ако имам проблем на кого може да се доверя, За останалите който на когото.. Бъдете здрави.
  10. 2 точки
    Няма причина за притеснение, можеш спокойно за сложиш джантите от Волво (карал съм такива на Акорд 6) с едни преходни втулки за централния отвор.
  11. 2 точки
    @vespa, мислех да ти отговоря, но реших, че темата ще се отклони много и реших да не го правя тук. Това, което цитираш по спомен, не отговаря на съобщението от колегата, който ти е пратил предупреждение. Ако решиш, може да продължим на лично. Важно е всички да се третират еднакво. Хора, които са правели реклами на бизнеса си по темите, са били предупрежадвани за това като платената реклама е опция. Съответно това е спирало рекламата или съответните мерки са вземани. Следим доколкото можем за такива неща, но (отново) разчитаме и на репорти. Не ми е известно репорт да е останал неотразен. И, разбира се, правили сме грешки, не твърдя обратното. Съгласен съм, че темата се отклони – Фена искаше да отправи апел към други потребители. Ако е имал и друга цел, мисля, че ще каже.
  12. 2 точки
    Капков тест 7 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-182500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 09.09.2020г. 8.Мото часове около 170? 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 55л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма.(или леко под макс,но днес като я вдигнахщеката си беше до макс) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура (така се наложи). 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Мобила до тези км,вече имаше,добре обособено ядро...🤔?
  13. 2 точки
    Идеята с платена секция на @ceco_accord в даден форум не е въобще лоша ако ти отговаря специалист. Когато човек иска експертно мнение да кажем - зъболекар, майстор по плочките, водопровидчик, електричар и тн..., винаги си плаща, нали? Защо да не се направи символична такса и когато човек попита в даден раздел, специално направен за това, да му отговаря майстор? Естествено, че ще е съобразено с това, че е онлайн и колата няма да е пред майстора но все пак. Всичко това не значи, че човек който не внася такса не може да чете, просто няма да може да пуска теми в съответният раздел без да е платил месечна символична такса. За мен идеята е добра стига и майсторите и админите да го съгласуват и да го сметнат за добра идея. @inspektora, може и да се окаже, че е първият такъв форум но какво лошо има в това? Не вярвам някой, който иска да получи компетентен съвет или мнение да се расърди, че ще трябва да внесе крупната сума от 2-3 лева за 1 месец да кажем
  14. 2 точки
    Още изглеждат добре за близо 14 годишни коли. Всъщност той дизайна на 8-мата не знам дали скоро ще излезе "от мода". Малко и негативната част, не може само добри снимки. Точно си помислиш, че всичко с боята вече е наред и "оп", изненада на задният панел: Правено е освежаване преди около 1 година, явно е имало въздух останал под боята и резултатът е това. Въпреки всичко съм много доволен от хората при които ходя за боята та още на следващият ден приеха колата. А до това пък се стигна заради нормалното градско ползване на 1 кола та нещата след 2 години които трябваше да се освежат бяха тези: Развитие по темата като я направят
  15. 2 точки
    На Фена не му е проблем да помага и обяснява. Проблем му е че става, пие кафе и почва на теория 2-часово ремонтче, но през 5 минути му звънят за помощ или съвет, иии денят отиде, а ремонтчето остана за утре. Колкото повече разнородни диагнози по 1 проблем, толкова повече телефонни разговори до него.
  16. 2 точки
    Идва всичко комплект. Нищо друго не ти трябва. Сложих ги преди около година. Не виждам да има някаква промяна. Ето снимка в момента:
  17. 2 точки
    Някой беше правил подобни опити, но не си струва, ето ти решение: https://www.ebay.co.uk/itm/133451705873
  18. 2 точки
    За съжаление няма начин да се отговори мотивирано (обосновано) на въпроса - кое е по-доброто от двете масла. При Тексако-то е използвано малко по-голямо количество от базата с по-нисък вискозитет, видно от KV при 40 и 100 С и CCS, които са по-ниски от тези на Петронас-а. Същевремнно, Noack-ът на Тексако е по-добър от този на Петронас => може да се дължи на по-качествена база??? Ще трябва ти да решиш дали искаш тръпка от нещо ново или ще заложиш на сигурното старо
  19. 1 точка
    Да - гледаш за размер от горния към долния. Аз моите ги взех от нашия ОЛХ - има всякакви размери и не са скъпи. Наместват се еднократно в джантите и си стоят там. После само менкаш зимни с летни гуми/джанти с крика пред вас.
  20. 1 точка
    Благодаря за отговора колега. Бях се притеснил, че няма да станат с тези отклонения. В конкретния случай преходните втулки трябва да са с размер 67,1 към 64,1 , ако се ориентирам правилно!
  21. 1 точка
    https://cars.honda.bg/honda-the-power-of-care Не знам откъде да започна... Скандално е, но не само цената.
  22. 1 точка
    Втулките биват метални и пластмасови. Препоръчителни са първите, по аз няколко години карам маздови джанти с вторите и няма драма. Джантите са готини и единственото е че ще стоят с 16мм по-навън от стандартните, но на теория не е много и едва ли ще е пагубно за лагерите в главините. Ще има и лека промяна в траекториите на предните гуми при завъртян до край волан, но пак не е проблем.
  23. 1 точка
    Имам 2 деца и малкото е на около 2.Това бе и за мен една от основните причини да купя подобна кола. Оня ден се върнах от море и гарнтирано багажника събра : бебешка количка, сгъваема кошара, голям куфар, по-малък и n на брой сакчета и торбички.Няма по- добър SUV за тази цел. Колата ми е тази от подписа,т.е. бензин. Обслужването ми излезе около 180 лв и то мисля с най-качествени консумативи. Инак в официалния сервиз за същото е около 300 лв. Колата ми е 2015 г и ми е любопитно какви са лошите ревюта? И за бензин или дизел говориш или изцяло за модела?За пръв път чувам такова нещо.Ето ти едно добро ревю: https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/honda/cr-v/cr-v-2015-2018/ За дизела не мога да кажа,но бензиновия R20 е сред най-надеждните на Хонда. Мултимедията е различна преди и след фейса.Преди е като тази ,която си постнал от autoscout.При мен вече е Хонда connect и съм доста доволен. Дисплея е добър и има едва няколко бутона, другото е touchscreen.Камерата има няколко позиции и особено едната top view е много полезна,понеже виждаш задния ръб на бронята.Още повече ти сигнализира ако си включил на задна и някъде(и то далеч) идва кола. Бих те посъветвал да потърсиш екземпляр с адаптивен круиз контрол.Това е много удобно за дълъг път. Онзи ден за пръв път ми се включи и CMBS ,но ако си опитен шофьор можеш и без него. С едно изречение да обобщя: 2015 facelift 2.0 бензин.За вече 9 месеца и около 10 000 км давам пари само за бензин и застраховки.
  24. 1 точка
    Да се правят платени секции от форума и прочее е безсмислено и нищо добро няма да донесе, според мен. Освен това всеки чете или пише във форуми, сайтове, чатове и фейсбуци на собствена отговорност и ако му липсва критично мислене - това си негов проблем. Тоталитаризмът го отхвърлихме (засега), а ще е жалко да станем и като западняците, да слагаме цена на всичко. Има два-три други форума на различна тематика, които вече не посещавам, защото са толкова елитни, че в тях си пишат и отговарят двама души. Сори за оф-а.
  25. 1 точка
    Мако тъжен виц😔: Степени на българсото образование: -Начлно -Основно -Средно -Висше -Терминал 2....!
  26. 1 точка
    ""Там да е и раздела "помощ от спец" - където всеки може да пита Бранко, Ванката и т.н. за конкретен проблем - знаейки че ще получи "верен отговор"."" С това съм съгласен. Нека да е предложение и да се обмисли. Иначе спецовете ще са все по- малко, а съвети от хора компетентни по "всичко" ще преливат.
  27. 1 точка
    То това не е от сега бе Цецо. Почти всеки ги знае тука "проблемите",но трябваше екипа,в който сте всички вие, да беше извадил самурайския меч и да сече и взима кардинални решения,като гореспоменатите абдикирали,някога. Всеки един, нямащ опита на Фена може да е в списъка му,но контрола е изцяло във ваши ръце. П.П.-Механизмите,не ги знам🙂!
  28. 1 точка
    Некомпетентните имат право да си останат такива, но ако дават погрешни мнения, трябва да бъдат спрени, защото форумът е нещо като институция и априори се ползва с доверие. За съжаление модовете нямат опита на работещите, като Бранко, Ванката и др., а те пък нямат времето да следят всички въпроси и отговори. И така - става "манджа с грозде" и оправия няма, ако всеки искащ минутка слава не си е авто цензура и не внимава дали пише поради знание и опит, или само поради "1 леля каза".
  29. 1 точка
    Не ме разбираш правилно, аз нищо не искам и нищо не намеквам, а казвам директно, че присъствието ти във форума не ти носи само 'лайкове' и според мен е правилно да продължиш да бъдеш част от него. Не всички тук си вадят хляба с ремонт на двигатели и няма как да очакваш всички да дават компетентни мнения, още повече, когато има хора, които с това си вадят хляба и правят грешки, не визирам теб.
  30. 1 точка
    Ванка, ако и ти си тръгнеш, тоя форум става социална мрежа! Бранко също абдикира, както и други, преди него. Винаги съм смятал, че знанието - особено когато е подплатено с практически опит - струва уважение, което имаш, но и пари! Защо за толкова години и сменени управляващи, това не се случи? Защо тук всичко е на доброволни начала и съответно е временно - кой колкото понесе? Защо многото добри идеи относно форума, останаха само като писаници, а не се реализираха? Що така бе Миме???
  31. 1 точка
    Майсторе! Точно от специалисти, като теб, форумите имат най-голяма нужда... Не е лесно да се ,,търпят" мнения и коментари, конфронтиращи се с твоят практически опит, НО това не може да се промени в днешно време...🙈🤐😊 Може би, модераторите да променят тактиката си в тези теми... И аз самият виждам опасността, нови и неопитни колеги, да си навлекат големи бели по колите...! Бъди здрав 👍💪👍
  32. 1 точка
    Всичко е възможно,но няма смисъл да се занимаваш. Смени си радиатора с нов...и си сложи хубав антифриз.
  33. 1 точка
    За тази "солена" сметка поне антифриза е точният.
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Ако целта на този ДРЛ е единствено, че ви мързи да си пускате фаровете, ок, но ако го правите, защото забравяте да ги пускате, то има един трик за тези, които не им се занимава с допълнителни модули: просто си намаляте до минимум осветеността на таблото при изключени фарове и така няма как да забравите да ги включите.
  36. 1 точка
    Една от причините Na да попада в посочената от теб графа е, че потенциален източник на "замърсяване" на маслото с Na е антифриза. Ние обаче имаме VOA, т.е. няма как Na да е "замърсител/примес". Ето пример с VOA на Ravenol DXG 5w-30 (знаем, че то има Na-Ca пакет): Източник: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/ravenol-dxg-5w30-d1g2-voa.302606/#post-4981534 Na е в графата "contaminants" , но на практика си е типична част от пакета добавки. С две думи - това е просто "стандартна/универсална бланка" на дадената лаборатория. От значение е дали имаш VOA или UOA, както и да се съобрази истинската причина за наличие на Na в маслото.
  37. 1 точка
    За любопитните - VOA на Castrol Edge Professional H 0W-20 от oil-club.de Източник: https://oil-club.de/index.php?thread/8007-castrol-edge-professional-h-0w-20/ Пакетът е интересен - Натрии и Титан, но без Молибден. Прави впечатление високият VI = 214, както и относително "високия" кинематичен вискозитет при 100 С = 8,85 мм2/с. Подобен вискозитет навява предположение, че HTHS на това масло може да е в рамките на 2.75-2.8 (+-) cP (mPa-s). При чисто хипотетично предположение, че Castrol са използвали качествен polyalkylmethacrylate (PAMA), Comb Polymer, то това е едно доста класно масло. Ето какво предлагат в тази връзка Evonik: Пример за 0w-20 настроено за HTHS = 2.6 Забележете и какъв е HTHS при 80 и 100 С . Да добавя и типичните ха-ки на Castrol Edge Professional H 0W-20 (pds-a):
  38. 1 точка
    Добър е избора на марката масло ако това си имал впредвид RAVENOL. По точния вискозитет за твоя двигател е 0W30. Антифриза е син на хонда но няма нищо общо с дригите сини ,примерно този който си налял Това е антифриза Докато не си го омешал повече вземи 5л голямата туба и го смени сменя се на 120хил км. Щом ще я водиш при Маркони не прави нищо той ще регулира клапаните и види веригата както и цялата кола. На скоростите диференциала го пише в сервизното ти ръководство е препоръчително да се слагат масла оригинални.Заместителите масла от марката която си споменал са на цени като оригиналните на Хонда,какъв е смисъла. Прочети малко теми има доста информация за модела ти. Ръководството ти за да имаш нужната информация. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/
  39. 1 точка
    Англичанката от подписа ми. За обезшумяването, фаровете и спирачките е ясно. Не ми харесва само, че не е излязла вчера от завода, та да си я поддържам от нула, както аз си знам...
  40. 1 точка
    Не отричам. И моята е шумна с летните Гудиърки ЕфиГрип (225х45х17), ако температурата на асфалта е под 10 градуса и покритието е едрозърнесто. И моята спираше по-зле, преди да и реновирам спиралото в задния мост.
  41. 1 точка
    Не вади повече, просто и трябва по-малко, когато е вече засилена.
  42. 1 точка
    Аз съм лаик по темата, но съм съгласен с Цецо. "По-голяма маса означава по-голяма инертност, т.е. по-трудна промяна на състоянието на дадено тяло".
  43. 1 точка
    Както и колегите са казали, прецени си в какви условия ще се шофира предимно автомобила. Малкия двигател определено за градски условия или каране междуградско, но не по магистрала. Да не забряваме ,че в повечето държави по света, не само в европа, ограничението е 110 км/ч дори по магистрала. Ние дето нямаме магистрали се изхвърляме с по 140 км/ч. Малкия двигател си е оптимизиран за скорости до 110 км/ч. Това е. Обаче мисля ,че този двигател ,ще е тромав. Той си е един икономичен двигател,едновалка, и на всичкото отгоре е напълно различен, даже да не кажа абсолютно противоположен на това , което сме свикнали да очакваме от един VTEC. R серията я наричат reverse vtec. Тоест: на разпределителния вал имаш високопрофилни гърбици зa нормалната работа на двигателя и те оперират на празен ход , при ускорение, както и при всички условия , които компютърът дефинира като условия с високо натоварване. Това ти гарантира добро представяне на автомобила в ниски и средни обороти.После имаш и нископрофилна гърбица,която е за икономичност и тя ти се включва само , ако се появят правилните условия за това според компютъра - единствено при ниско натоварване , тоест лежерен крузинг , с еднаква , ниска скорост по възможност по равен терен.Икономични условия реално може и да не достигнеш, ако ръчкаш колата. Или иначе казано VTEC се включва като икономичен профил , а не като перформънс профил както е на всички други VTEC двигатели. Да не говорим за останалите оптимизации като електронния дросел , различните трасета по всмукателния колектор, нов тип катализатор и т.н. От Хонда при тоя двигател си играят много с тия неща и всичко е с цел икономия и екологичност.Наистина го дават доста безпроблемен и надежден.Сигурно е перфектен за един сивик 8 серия. А пък на акорд , дето е тон и половина без багаж и хора... същите показатели като седмата серия к20 двигател, обаче тия 200 кила в теглото със сигурност оказват някакво влияние. От това , което казах за мен е логично да го вземеш, ако ще караш градско и извън магистрала междуградско. Ще имаш голяма икономичност. За к24 поне са вдигнали малко показателите в сравнение със седмата серия и може да се очаква лека компенсация на въпросната разлика в тежестта. Успех, каквото и да вземеш няма да сбъркаш. Особено като им поразучиш технологиите и знаеш как оперират , ще им свикнеш на шофирането и ще ти е кеф, понеже това са двигатели с уникален характер.
  44. 1 точка
    Няма Акорд с подгряване или обдухване на задни седалки ,не е заяждане а пояснение да не вземе някои да търси копчето .С дизелово Мпс ще Ви бъде студено зимата в града(не загрява) и детето и жената ще мрънкат :))). Бензин 2.0 или 2.4 всеки сам си решава,но само нещо нека се уточни: К24 е много по-динамичен и приятен за каране (особено с регулирани клапани :))). К20 и Р20 наистина ”напрягат”,с пуснат климатик усещането е като ускорение на Джаз 1.4. Това аз го пиша от моята камбанария :)) (много ми хареса израза на колегата,адмирации към него :))) и шофиране на тези автомобили при реални ситуации.Всеки един катери проходи поддържа 130-40 на магистрала и няма да Ви остави на пътя,но усещането е различно.Появяват се хора питат за съвет,а те самите не са се качвали да усетят купето и двигателя.Наистина зависи какъв водач сте,покарайте стеснете избора и ще се появи Вашата Хонда .
  45. 1 точка
    само да попитам как падат до 200 след като оборотомера запо4ва от ~ 500:))))))))))))))))))))ок, ок... да приемем че падат толкова ниско, че почвам да се притеснявам, колата притреперва, а дори и 1 път угасна... няма да правим проблем за няколко стотин оборота... ;)P.S. това с подскачането на оборотите го няма повече като проблем де. просто след пропадане бааавно се връщат където им е мястото.
  46. 0 точки
    *Възможни са отклонения от крайната цена, тъй като и количеството масло варира в зависимост от точната модификация на автомобила. 😄
  47. 0 точки
    - Иванчо, къде се намира река Осъм? - Ми, сигурно близо до река Седъм.
  48. 0 точки
    -Иванчо,кога разбираме,че е дошла есента? -По джибрите,другарко! -Тати и сутрин и вечер ги бърка!
  49. 0 точки
    +18 Знаете ли, че... Вагината на големия син кит може да побере в себе си 5-6 човека, което я прави втората по големина п*тка в света, след Марешки!
  50. 0 точки
    Дрън дрън от 2010 година ако на някои му се търси да намери темата за термостатите и да чете . англичанка на -10 голямо спускане изстина кат на ескимос мъдите . Личната ми кола .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...