Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.07.2020 in all areas

  1. 3 точки
    1) Toyota Auris, Diesel 2.0 D-4D 2007 г.; 2) Масло – Ravenol VMP 5w-30; 3) Маслен филтър – xxx; 4) Общ пробег на автомобила - около 218677 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3472 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 16.1.2020 -19.7.20; 9) Моточасове – около 86; 10) Изразходвано гориво - около 220 л. OMV, Petrol; 11) Kтм = ( л./ л.) = ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; На втората снимка капката е осветена на прозорец. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,05 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 3-5 мм. 15) Предходните смени са правени на около 10000км или 1 година, не знам с какво масло Ако е проблем, че не е Honda, моля изтрийте.
  2. 2 точки
    VSF беспорно има впечатляващи х-ки. Хареса ми! ALS също има много добри х-ки. Но е с по-високи вискозитети, нали е АСЕА С3. Като недостатък забелязвам ниската точка на възпламеняване (Flash point). По средата между двете е FEL 5W30. На катализатора достатъчно силно му влиаят саждите от нафтата! Така, че аз не бих му обръщал толкова внимание. Спокойно можеш да огледаш и другите предложения, за без DPF.
  3. 2 точки
    Чел си, ама си пропуснал най-важната тема : Прочети я внимателно, и решавай.
  4. 2 точки
    То всичко хубаво ама да кажеш колата коя е кой е джамбазина и неговата автокъща Или само яка реклама е това.
  5. 2 точки
    Напълно очаквано, изходящите затягат и се правят към горните стойности, моите ги направиха на 0.30 стегнато. Съкрати следващия интервал, особено ако си на газ.
  6. 2 точки
    Здравейте колеги направих реглажа имаше мръднали клапани направих всички по средата на допуските както предложи колега dandilov проверих всичко по два пъти да стане някои фал може и да си внушавам но може би двигателя стана една идея по шумен не мога да преценя... иначе си върви чудесно качвам и няколко снимки на двигателя аз не очаквах да е толкова чист
  7. 2 точки
    Ми..... те това е мъжката любов... Няма граници! п.п. Мен ми липсват жените, ама това е друга тема...
  8. 1 точка
    Здравейте колеги, В семейството ми сме имали, имаме, и се надявам да имаме все повече автомобили от марката Хонда и то по едно и също време. Съпругата ми до скоро притежаваше два Джаза (сега пак са два, но различно поколение) Единия 2005 1.4 спорт пакет, графит, ръчка и всичко което се слага на тази колица. Кара се в БГ. Личен внос от Италия на около 200к по онова време (преди две години) Другият 2006 1.4 фейс, пак спорт пакет, пак ръчка, отново всичко за модела и отново около 200к (преди три години) Кара се в Ирландия. Там живеем доста голяма част от годината. Двата автомобила са от първи собственици, с история в Хонда до последно. Мен лично това не ме интересува, но просто така се случи. Караме с еднакви гуми, масло, Филтри и стил. Гориво тя зарежда от където и падне. Аз като ги карам е същата история. Истината е че всички лъжат по един или друг начин. А и моят опит, не само с Джазовете е показал че от една и съща бензиностанцията не можеш да очакваш всеки път щастие. Все веднъж ще се изложат. Климатик доста често се ползва, кара се не бавно, дори и от съпругата ми. Сега някой ще каже да, ама горивата там са по добри. Да, може и така да е, но там съм имал много повече усезаема разлика от колкото тук, и то към зле и зле(три бензинови Хонди имаме там) Относно настилката бих добавил, че тук в БГ понеже сме прецакани с тези мнооооого мазни асвалтови настилки, ние сцепление нямаме и следователно разхода пада. Там за сравнение, понеже споменах еднаквите гуми, един комплект от 4 гуми ги хвърляме за 40к максимум, и то с въртене задни предни. 40к е било абсолютния максимум които сме постигали въобще на която и да е била от трите коли. Имах случай с 30к на една от другите. Никакви проблеми, ремонти или каквото и да е било. Италианката получи едно почистване на ЕГР-а и пътищата плюс адаптера или както му е името между смукатела и главата. Мисля че споменах всичко основно. Та сега към въпроса. Защо Ирландеца изкарва 600 дори плюс километра с едно зареждане (лампата светва след 500км или в редки случаи преди ако съм и давал много газ извън градско) а Българина едва 400, 400 плюс (лампата светва след 350 да речем, може и преди) И тук да вметна, че Българина дори върви по добре и се усеща по добре. И сега тук някой, технически грамотен да каже ДА, ЕТВА ТИ Е ПРОБЛЕМА. Защо аджеба се получава горе-долу 200 км разлика, а може и човече. Кола с чисти ЕГР пътища, сменени свещи, вървяща по добре, еднакви консумативи, за горивото се изясних а и настилката мисля компенсира. Лега вметка за Ирландеца. Абсолютен рекорд за мен е 740 км с климат чат пат че валежи много и се потяхме. На колонката вкараха 41.5л което не е 44. Тоест можело е още малко П. С. Ирландеца вече го сменихме с доста по нова така или иначе. Но, ламята все още си е имаме. Изчетох и темата за 1.2 Джазз с големия разход, но не видях ясен отговор. Всички са съгласни на големия разход. Ми на мен 2.4та ми гори толкова.
  9. 1 точка
    В живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
  10. 1 точка
    И аз говоря за Акорд - К24А3, явно работата на перките си е в нормални граници след уточнението на колегата: това звучи успокояващо! Не ми се отваряше нова тема пък и колегата вече беше задал въпроса си в тази.
  11. 1 точка
    Към всички Правила на Форума: Точка - 4.10. Забранява се коментирането в темите от разделите Купува/Продава Всеки коментар ще бъде премахван без предупреждение, като ще бъдете и санкционирани. Ако искате да питате нещо Цецо, моля пишете му на лични или изберете друг начин за комуникация!
  12. 1 точка
    Що пишете в раздела за ХРВ, като сте с К-серия мотори? Карперов и той се пъне разбрал, неразбрал. К-серията са топли мотори и така включват перките, особено градско и на място. Така, че спокойно, всичко е наред.
  13. 1 точка
    Послушай dandilov, щом си без ДПФ, няма никакъв смисъл да слагаш С масла, това са масла специално разработени за двигатели с ДПФ и имат за цел да пазят повече ДПФ-а, отколкото двигателя. Аз бих спазил препоръките на Хонда, които съветват да се ползват А/В масла за дизелови двигатели без ДПФ.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Аз съм с такова сега ама нещо не съм впечатлен. @JHMА виж също и какво излиза вече като препоръка от мобил. Или е ново или не съм го забелязвал, но поне вече излиза на първо място. С много по-добри характеристики е от обикновеното ESP. Доближава се до Ravenol VSF, но няма волфрам. https://www.mobil.co.uk/en-gb/product/mobil-1-esp-lv-0w-30/ Същото като сравнението с Ravenol-а. На мен опция 2 ми изглежда по-добре, но излиза на втора позиция. Прави ми впечатление, че C2 маслата са една идея по-добри от C3. Motul Eco-clean също е C2. Ама то там имаше борба нещо за low SAPS и mid SAPS, може би заради това има такива разлики. При мен няма особено значение.
  16. 1 точка
    Като човек минал по този път мога най-сериозно да кажа, че купуването на подобен ледженд е гооляма авантюра. Ама много голяма. Който си мисли, че за малко пари взима нещо супер много се лъже. Колите са вече на над 13-14 г. Който вярва на гаражни екземпляри, карани от баби и моряци значи вярва в дядо коледа. Все пак има в мобилето два екземпляра 3,7, но нещо не се продават. Проблема е, че няма части и майстори за тези коли. Ако някой си мисли, че с пари ще направи кола на края на ресурса си годна за каране жестоко се лъже.Освен ако не налее адски много пари, но тогава се обезсмисля проекта. В момента има Акюри 2018 -2019 по 20 000 ЩД. Сори ако съм разочаровал някой, но не се стърпях,
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Да, заради телефона е. Балансът на бялото го няма никакъв. За това препоръчвам винаги скенер.
  19. 1 точка
    Нека, нека има повече дизели. Добре е сякаш маслото. На този двигател по книга какво му дават? Има ли ДПФ? Ето една пила по руски образец от мен, не знам защо излиза с такива цветове, може би защото е снимано с телефон.
  20. 1 точка
    Защо да се трие!? Тъкмо да се види Равенол-а
  21. 1 точка
    Не се вкарвай във филми...1-.От къде си сигурен че е запушен ДПФ. 2- Как прецени ,че има нафта в маслото.3-Това пък за фабричен дефект, да смесва антифриза с маслото е смешно и са пълни глупости. За километрите които си изминал няма как автомобила да е направил няколко неуспешни регенерации. P.S. Проверявал ли си маслото преди.Сигурен ли си че при смяната не са се поовлекли малко. Всички казват ,че събира 6 литра ...ама си е 5,800.
  22. 1 точка
    В ръководството има на какви температурни диапазони работи датчика който се намира върху тялото на термостата. Сравни ги.
  23. 1 точка
    Усещането за динамика е субективно. Мен лично ме удовлетворява. И пак - по-важно е да знаеш какво караш, и как да го караш. Познаването на възможностите на колата и своите собствени, прави пътуването удоволствие. Знаеш, какво и кога можеш да си позволиш (включая да оставиш някой пишман бойрацер с увиснало чене на светофара ).
  24. 1 точка
    Няма значение, колко степени са. Важни са предавателните числа. Те са причина 4-степенният автоматик да поддържа 120км/ч със 3000об/мин, докато на 5-степенната ръчка й трябват към 3300об/мин за да поддържа същата скорост. В този ред на мисли, Сивик 9 1.8i-vtec (R18Z4), на 6-а ръчна също е на 3000об/мин при 120км/ч. Авенсиса от подписа ми и той така - 3000об/мин на 4-степенния автомат. Да, по-удобно е, от гледна точка пространство за краката. Няма "тунел" между седалките, защото и ръчната е на таблото. И е по-близо до волана. Бутонът O/D OFF се натиска без да си махаш ръката от волана.
  25. 1 точка
    Вярваш ли че е нормално да има 1литър нафта в маслото? Така се получава след няколко неуспешни регенерации,но не е нормално да караш така колата. Всичко друго го е обяснил колегата Bizzito Мое мнение: махай ДПФа
  26. 1 точка
    Колега и автомата и ръчката са достатачно надеждни.Просто бай ганьо още не е научен да кара автомати.Иначе аз имам 2 автомата и съм определоно доволен.Комфорта е ненадминат , а същевременно е 4 степенен и достатъчно здрав.
  27. 1 точка
    Колега, казали са ти правилно повечето колеги, проблема е бил в двг, скрит, просто е бил провокиран в този момент. Не се кахъри за маслото, а двг. А тампон няма да трака...акоси скъсал тампон щеше да усетиш колата да дърпа на някоя посока и да тресе, тоя двигател не е перце за федербал за да не усетиш теглене в някоя посока, да не говорим че и в купето ще усещаш доста вибрации. Ако веригата не е сменявана 400К км. или колкото са там, и е "кърпено" положението, е било въпрос на късмет кога ще се "обади". Успех с локализиране на проблема и отстраняването му, не гледай назад, а само напред, всяко зло за добро! Sent from my iPhone using Tapatalk
  28. 1 точка
    Здравей колега Power_Of_Dreams_84. Процедурата е точно тази, която си описал. При мен след трикратно изпълнение на процедурата, воланът се върти изключително лесно. След 300 км, обаче течността пак потъмня и малко по-късно ще направя още една смяна. Изпрати ми една поща на лични, на която да ти изпратя ръководството. В ръководството е описано и процедура за измерване на налягането на помпата така, че да се установи дали помпата е за подмяна.
  29. 1 точка
    От Бултрако, Юбико или каквото представителство имате в града. Аз си ги взех от Апостолов в Бургас.
  30. 1 точка
    Не е само тази кола. Всички коли със цял заден мост и този тип реактивна щанга се люлеят. Просто HR-V-то е по-високо и люлеенето се усеща повече. За да няма люлеене щангата трябва да е такава Много добре се вижда, как мостът не мърда настрани. Такова окачване съм виждал на Нисан Алмера и Примера. Съпругата ми имаше Алмера '04-а, не мърда, спи на пътя.
  31. 1 точка
    Е да и аз мисля така и съм го написал, като цяло с оригиналното окачване колата си скача здраво,не знам как е с някакво афтермаркет. Тази кола определено не е за високи скорости, може би макс 120 ще е ок, нагоре вече е много шумна, по нестабилна, харчи масло, а и двигателят не е за такива скорости. Честно казано, не разбирам защо са направили втек двигател, отдавам го на маркетинг трик.
  32. 1 точка
    Експерименти не съм правил, а одисеите, които преживях с моята кола ме убедиха в това. Преди 7 години я купих, "Горублянка" от Италия. В началото смених спирачната течност и маркучите. Изтече такава странна мътилка от маркучите и спирачните апарати, че не е истина, а в казанчето течността беше потъмняла, но почти бистра. След 4 години реших да сменя пак течността и в началото започна да излиза пак доста мътилка. Миналата година пак я смених (тоест 2 години след последната смяна). Нямаше мътилка. Тази година на ГТП, задно ляво не хващаше както трябва. Рециклирах спирачен апарат и майсторът каза, че е имало много наслоена и запечена мизерия в него. Смених пак течността, че нали трябваше обезвъздушаване. Съжалявам, че не рециклирах и двата, а само левият! Но пък десният не даваше никакви признаци. Сега съм наясно, че и той има същата гняс в него и след време и той ще направи поблеми...
  33. 1 точка
    @dandilov, интересно ми стана ако си правил експеримент как е спирачната течност след 3 години каране и ако има някой 3 години с доста по-малко каране. За 7 години бях сменял спирачна течност 1 път на предната Хонда. Проблеми до ден днешен не е имала и при новият собственик обаче се кара всеки ден. Интересно ми е ако стои повече какво се случва но то пак зависи сигурно дали е в гараж или навън.
  34. 1 точка
    99.9% проблема е от двигателя а не маслото. Няма как да строшиш мотора с 5/40, особено на Хонда. Взел си автомобил за ремонт на 400 000км, там е проблема.
  35. 1 точка
    Хондата е в перфектно състояние, дата на 1 регистрация 15 юли 2000 г. пробег - 176500 км. Автопилот, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Лети джанти, Сервизна книжка, Стерео уредба.Цена 3350 лв.тел 0888851928
  36. 1 точка
    Според мен внимавайте това не са двутактови машини. Вие също не сте тираджии,с техните номера. Когато карах дизел само от това бях доволен
  37. 1 точка
    "Времето е в нас и ние сме във времето". "Народе ????" Автор - известен. "Спасението на давещия се е дело предимно на давещия се". Автор - неизвестен. По студентските ми години (края на миналия век), според японското законодателство, автомобил над 3 години се смяташе за опасен за движението и проверката му бе изключително стриктна. Това е ТАМ, а тук е ясно как е и при това сме доволни на стереотипа за качество на марката ни, карайки 13 или 30 годишни коли. На младини се възхищавах на инженерната мисъл, създала прецизни и преоразмерени детайли, възли и агрегати, бидейки проектирани и произведени да изкарат десетилетие. Те го постигнаха (някои двойно и тройно) защото цикълът на смяна на моделното поколение бе минимум дузина (12) години. Сегашният е 4 пъти по-кратък и никой не инвестира, времеви, финансов и интелектуален ресурс в кратката цикличност на продукта си - "се ля ви". Имал съм премеждия заради техническата част на автомобила и само младежкото ми безхаберие е омаловажавало ситуацията, окрилявайки оптимизма и игнорирайки поуките от него. Това разбира се отмина и вече съм далеч по-разумен и несамонадеян, уповавайки се на автомобилната или своята техники. Човек може да се олее с кофичка кисело мляко и двете си "леви" ръце, па камоли да разчита на хилядите сглобки в един автомобил. Много съм покрусен от това как някой несъзнавайки това, "фучи" с тон и нещо по улиците и съм вбесен от себе си -бях същият! Такъв индивид е камикадзе, а пийнал зад волана е терорист. Поне второто никога не съм бил. Така че, всичко си е в нас - във всеки от нас. Майната му на ГТП. Всеки е длъжен да съблюдава човешкия морал - да не причинява вреда на околните поради техническа неизправност. Майната му на ЗДП. Всеки е длъжен да съблюдава човешкия морал - да не причинява вреда на околните поради неразумно шофиране. Повечето (вярвам) си имаме вече благонравни житейски принципи в тая посока и остава просто воля - да ги спазваме, въпреки цената (в прекия и преносен смисъл). Няколко простички факта: Най-бързият пътнически самолет (като модел) е снет от експлоатация заради спукана гума на 1 аероплан и катастрофата причинена от това. Най-сигурният презокеански лайнер е потънал чисто нов. Не ножът е оръжието на убийството, а ръката която го държи. Автомобилът просто е по-пагубен. Всеки водач, шофирайки, е с единия крак в гроба, а с другия - в затвора. Най-добрите накладки са забранени за продажба и вграждане в нормални автомобили, просто защото този зад вас няма да бъде с такива. АБС удължава спирачният път, но е въведен, понеже основната маса водачи са непрофесионалисти. Никой от професионалните шофьори и пилоти не разчита на въпросната система, и както знаете тя липсва в състезателните коли. Никой автомобилен пилот не шофира над скоростните ограничения по пътищата, защото знае прекалено добре устройството на колата и че "1 чарк може да обърка всичко". Това че колата ще спре точно както предния път е мит, но всички вярваме в митове и легенди - до доказване на противното. Горните писаници не приемайте като нравоучение! Просто имах време да споделя че няма значение кога, кой и как е произвел вашето возило. То е тленно като създателите си. Не му се доверявайте на 100% - наивно е. Знам че някои ще рекат - Да, така е, а други ще си кажат -Япа тоя. Всекиму - своето.
  38. 0 точки
    В еврейско семейство мъжът развил магазинче. Печелил добре, имал много добра клиeнтела. Дошло време синът му да започне да учи занаята. Минали се няколко седмици и бащата вдигнал ръце и казал - не става! Жена му го попитала - защо бе? Мързелив ли е? Не бе, точно на обратното! Не е учтив с клиентите? Не, супер е! Ами тогава? ... ами много реве като връща рестото!
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    Ако повече от 1/2 от форума си видим колите какви са били преди това, сигурно ще "крашне" някой сайт за автомобили 2-ра ръка от едновременно качване на нови обяви за продажба.
  41. 0 точки
    Миналия февруари в Белгията ми се падна рент-а-кар Рено Каптюр - същата "кошница", но с друга "плетка" на купето и интериора, но си имаше и "тъч скрийн брато!" Еми това не е много кола за шофиране, но за предвижване от А до Б става, обаче трябва да си я държиш в пътя постоянно и няма много време да ръчкаш по менютата, така че ... Иначе те посреща като приятел (светва диодите от далече като я отключиш), като излезеш се самозаключва (ако картата ти е в джоба) и има вградена навигация. Това са и плюсовете спрямо вехтия ми Акорд. Минусите няма да пиша, че трябва да усъмна. :)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...