Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.06.2020 in all areas
-
4 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 438 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 20.06.2020; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 84 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (84 / 3.5) = 24; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик + висене вход/изход София. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Моторът работи тихо и леко, почти като с Amsoil XL 5w-20. Налягането на маслото при Yacco-то е средно с около 2 psi по-виско от това при Amsoil XL 5w-20 (като ново!). При 80 С на празен ход (750 rpm) налягането е 20 psi, а при 3000 rmp е около 73 psi. При 93 С на празен ход налягането пада до 15 psi. (около 1 бар). Най-високата температура, до която е достигало за момента е 95 С. Иначе средно си държи около 91-93 С.
-
3 точкиПо-нагоре в темата бях писал за лед крушки с двойни светлини за задна и стоп за мъгла и китайчетата пристигнсха. Колегата Цецо беше помолил да ги щракна денем и при мъгла, аз направих друго. Взех от приятел акумулатор и захраних 21w обикновенна крушка в стопа със секцията за мъгла. Резултата е това:А задната просто е брутакна. Лошото е, че вкара смущения на камерата за задно виждане, но с навиване на захранващия кабел на камерата през феритен пръстен, нещата се получиха.
-
3 точкиА според една жена на пазара, шумът от двигателя на ел. мобилът причинява рак. Като се оповаваш на "1 прецизно изследване", добре е да го цитираш - всяко изследване, което е минало базова проверка, се публикува в онлайн журнали. Дори да е вярно - детайлите как е проведено са далеч по-важни, за да не се правят бомбастични генерализации. И между другото всички изследвания са "прецизни". За да се вземе насериозно едно изследване - пише от къде са данните му и с каква точност са те. Ето видео (на английски), което влиза в детайли, според размера на батерията, източника на електричество (екологични източници на ток с/у ток от ТЕЦ на въглища) и цитира всичките си източници. Накратко, дори Tesla със 100квч батерия, в повечето случаи е по-екологична след едва около 5 години употреба, при средно голям пробег на година. При много голям пробег и при по-малка 30квч батерия, автомобилът може да стане по-екологичен (включително производството на батерията му) от еквивалентен бензинов, след малко над 1 година. Накратко - това, което казваш е вярно - че една ел. кола може да трябват 150 000км, за да стане по-екологична от бензинова - но само ако говорим за кола със 100квч батерия, сравнена със среден клас автомобил (от към двигател и емисии), на място където всичкия ток идва от ТЕЦ. В България (и европа) много от тока идва от възобновяеми източници и АЕЦ и е по-екологичен от към емисии спрямо чисто ТЕЦ. Също така човек, който би дал 200 000лв за Тесла с 100 квч батерия, вероятно като алтернатива би си купил мощна бензинова или дизелова кола, която ще харчи много повече гориво от средното. Ако същия човек избира между Тесла със 100 квч батерия и ново BMW 540 за същите пари - отново Теслата ще е по-еко за по-малко време. Но пък ако си вземеш кола с 40-60квч батерия - като Nissan Leaf, Hyundai Kona и тн, колата ще се "избие" екологично за много по-малко време. ПП: Още по-интересно е, че за ел. колите хората взимат производствените емисии на батериите, но не взимат предвид емисиите от добивът, преработката, транспорта на горивото и емисиите от поддържането на бензиностанции. Гледат само емисиите от горенето на бензин. Едно зарядно - било то в гаража ти или на магистралата, веднъж се инсталира и свързва към ел. мрежата и не иска активна поддръжка. Докато бензинът трябва да бъде добит и докаран с камиони, което не става с нулеви емисии.
-
2 точкиИ за някои от нас може 5w-20 Поне така казва Хонда Америка - Acceptable .
-
2 точкиДа, определено съвпада с последната. Ще направя една контролна проба след 500 км да не го изтървем и да отиде на последната картинка с черната точка. Определено разликата в двигателя, пробега (износването), но най-вече градския цикъл оказва влияние. А сега си представям как хора сменят масло насляпо на 10 хил. км. И то някакви евтини бълвочи, този мобил нали се води хай хай и той не издържа.
-
2 точкиМмм, да. Замърсено е маслото, но предвид режима на експлоатация състоянието му е и логично следствие. Ето за пример Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г. с цикъл (извънградско/градско) – 80/20 (колата на DTEC). Съпоставете последната снимка на DTEC с тази на Bizzito . При DTEC липсва натрупване на гориво в маслото, каквото се предполага при Bizzito. Замърсяването е горе-долу еквивалентно. Още 1000 км няма проблем да се експлоатира маслото. Но, за обективен анализ дизелът трябва да се следи стриктно от самото начало, както го направи DTEC - КЛИК ПРИ ДИЗЕЛ:
-
2 точкиHonda Oil Application Chart - @April 2020 П.П. Добавена е и в началото (1-ва страница) на тази тема.
-
2 точкиЗдравейте колеги. Втора проба от печката. Първата проба е в пост #680 на стр. 17 в темата. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Mobil1 ESP C3 0w-30; 3) Маслен филтър – ?; 4) Общ пробег на автомобила - 225 840 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3840 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 5/95; 7) Средна скорост - около 30 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 25.09.2019 -18.06.2020; 9) Моточасове – около 125; 10) Изразходвано гориво - около 360 л. Diesel+; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – няма смес с предходни масла, маслото е налято след ремонт и измиване на капаци и картер; работещ EGR; премахнат DPF; основно градско каране в силен трафик 1-2-3-та и често гасене и палене. Две три кратки излизания извънградско на магистрала не повече от 200 км общо. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru Трета снимка - на прозорец.
-
2 точкиЗа съжаление, като човек каращ на LGP и на мен много ми се искаше да е така, но това просто не е вярно. Катализатора правят много по-голяма разлика от разликата бензин към LPG/CNG. Това важи за всички вредни компоненти NOx, CO и т.н. Никой не спори, че LPG/CNG са по-екологични от бензин, камо ли пък дизел, но това е вярно само при ЕДНАКВИ ДРУГИ УСЛОВИЯ. (РАЗБИРАЙ LPG и CNG, СЪЩО ДА СА ФУНКЦИОНИРАЩИ КАТАЛИЗАТОРИ!) Не зная, там от където си копирал, от къде са взели тези бомбастични цифри, но аз намерих само това проучване на CONCAWE https://www.concawe.eu/publication/report-no-295/ Ето една графика от това проучване: Отделно от тази графика си проличава още един голям проблем пред екологичността на LPG/CNG. Понеже масово колите карани на LPG?CNG са конвертирани да работят с това гориво, лошо дозираните смеси са много често явление и водят до непълноценно изгаряне, което пък води до повече NOx. Така че ако смятате, че е ОК да си изтъбушите катализатора, защото карате на газ, сте в колосална грешка. Ако се сравнявате с мапнат дизел без кат, ДПФ и затапен ЕГР, да - много сте екологични. Ето още малко графики след 1-2мин сърч, не ми се търси повече. Ако имате графика LPG без CatConveter срещу бензин с CatCoverter, ще се радвам да ме опровергаете.
-
1 точка
-
1 точкаНе винаги след почистване нещата се оправят... при мен се влошиха,ако някой закърши ще му дам насоки от къде съм го закупил на прилична цена,че оригинала струва над 1000 лв ....утре ще го тествам на дълго да видим как ще са нещата над 400 км
-
1 точкаПреди 10х км сложих отпред дискове АТЕ и отзад накладки АТЕ, заедно със спирачна течност АТЕ от Тех Ко и съм доволен. Нямам свирене и спирането е задоволително, предвид особеността на Акорда. При рязко спиране се включва ABS, което за мен означава че си вършат добре работата. Имам доста прах от феродо по предните джанти, но го намирам за нормално.
-
1 точкаМобилът има много силни разтварящи и миещи свойства. Забелязвал съм го на доста проби. Възможно е при теб да е разтворил неща, които другите масла не са успели. Дали е така, това ще си проличи при следващото масло. Ако ситуацията се повтори и картинката е същата, значи има нещо друго...
-
1 точкаДа споделим какво се случва след смяна Китайския IACV ...сутрешно палене се върна както си беше преди на 1500 оборота,но като загрее колата остават на 1100...пуснати фарове пада на 1000 оборота,пускам и парното става на 900 оборота...снимка и на китаеца,преди да е сменен
-
1 точкаТо и при електромобилите "совите не са това което са". Според 1 прецизно изследване, включващо и вредните емисии при производството на компонентите им (и при еднаква мощност на задвижващите агрегати), ел. мобилът става по-екологичен от бензиновият след 150 000 км пробег.
-
1 точка
-
1 точкаПри електричар между 30 и 50лв предполагам.
-
1 точкаИнтересна статия, но (без да обиждам никого) това ми звучи като "полу-бременна жена"... Хем гориво от въглеводороди, получени от нефт, хем минимални вредни емисии... Как ще стане това при горене с въздух? А емисиите, отделени за производството му, някой слага ли ги някъде? Всичко е "анджело-бадаламенти" и "шменти-капели"...
-
1 точкаБлагодаря Ви Даниел, за подсещането!😊 По различно малко. 1. Clear history and website data. 2. От снимка 1 - настройки. 3. Станаха - снимка 2 настройки. И... всичко е ОК. СТРАХОТНИ сте! Благодаря Ви! Успех!👍
-
1 точкаКолега, аз от 2 години карам така а и много други колеги и досега не са ни давали по новините (да не дава Господ). Светлините било то допълнителни лампи или дългите на процент нямат общо с лоста за управление на варовете, освен че когато пуснеш габарита, така наречените дневни гаснат. При ел. техник идея нямам какво би струвало това, но мисля че и сам би се справил ако ти се занимава. Успех.
-
1 точкаПерата паснаха без проблем в оригиналните държачи. Потвърждавам, че са тип D, 10mm. Засега забърсват перфектно. (на снимката новото поръчано перо е отстрани / не е монтирано) Отхвърлям написаното в мнение #22
-
1 точкаБлагодаря Ти, ще поръчам и после ще споделя! Бъдете Здрави!!!
-
1 точкаРезервната гума е под шасито. Свалих я и там ми е газовата. Слагам я само когато пътувам извън БГ. Бутилката ми е 51л, можеше да се хване и по-голяма, но не искахме да тежи прекалено. Относно пилота не мога да кажа много, не съм карал. Мисля, че тези години са сполучливи, американците ги обичат много. Новите правят повече проблеми с електрониката. Между МДХ и пилот бих избрал МДХ. По-луксозен, по-бърз, SHAWD и т.н. Но след него класирам пилота /лично мнение/. За теглото мисля, че е 2.2 тона, но не съм сигурен, трябва да погледна. Относно ускорението за мен не се усеща като при други модели от този клас и идва малко тромава, но реално си върви. Определено не е спринтьор, идеята тук е друга. Според клипчета и инфо ускорява от 0 до 100 за 7.6 сек, но аз не съм засичал защото знам, че няма да го измеря точно. За разхода съм написал по-горе. В Америка гледам, че харчат по-малко, но това е обяснимо. Много от тях даже карат с 89. Определено се надявам живот и здраве следващата да ми е пак МДХ или Пилот. Новият е огромен и изглежда много добре като интериор и екстериор. Тази година трябваше да представят и новият МДХ, но вируса обърка нещата. Поздрави
-
1 точкаПоследно си карал това: Маслото е тип "meet or exceed" и "recommended", т.е. без официални сертификати. Забележи, че не казвам, че е лошо масло. Просто отбелязвам. Аз лично бих пробвал това: Маслото е хидрокрег, но според мен си заслужава да бъде пробвано. На хартия изглежда обещаващо и безпроблемно до -20 С (че и по-надолу). Много добър баланс на вискозитетен индекс (VI), HTHS и CCS. Добър Noack (изпаряемост). Цената също е относително нормална за такъв клас масло (60 лв. 5л. Ато24). Ще имаш и за доливане .
-
1 точкаМалко късно, но видях, че няма тема във форума за това. Мероприятието е от петък до неделя (19–21ви юли), а локацията – с. Калояново. Ще има състезания и томбола с награди. Повече инфо във Фейсбук събитието: https://www.facebook.com/events/2390230294627687/
-
1 точкаВ тази тема са всички активни администратори и модератори по азбучен ред към настоящ момент. Може да се обърнете към тях при проблем с форума или при желание за реклама. Единствената разлика между модератори и администратори в случая е, че администраторите могат да се заемат с технически (софтуерен) проблем. @dindin (администратор) @kvd74 @Honda_Z Преди да пишете на модератор, администратор или конкретен потребител: При проблем с потребител или конкретна тема или мнение във форума, използвайте бутона "Докладвай". Ако имате проблем с автомобила си, на който не намирате отговор с търсачката - публикувайте тема в съответния раздел. Не питайте член на екипа за Хонда въпроси. Форумът е за това. А докато чакате отговор - може да опитате да помогнете на друг участник Благодаря и пожелавам приятно използване на форума!
-
1 точка
-
1 точкаИзглежда отворих кутията на Пандора с тази тема. Признавам си, че го направих и малко със задна мисъл - да отрезвя някои религиозно прекланящи се пред Хонда колеги. С това не искам да кажа, че Хонда е лоша кола. Искам да кажа, че няма такава кола или марка, която да заслужава религиозно преклонение. Наздраве! 🍻
-
1 точкаПодобен шум се чуваше на един колега от Стара Загора, с чисто нов ремък, и се виждаше ясно, че в движение имаше някаква кривина на самия ремък. Звукът се чува на всеки оборот на ремъка, което за някои ролки е към 10-15 оборота. Като си сложиш леко показалеца на движещия се ремък (ДА СЕ ВНИМАВА!!!), се усещаше как тази кривина побутва пръста. Опитахме да го видим къде и какво е, но няколко пъти гаси двигателя и това все оставаше някъде отдолу. Ще се опитам да намеря контакт с него за да го питам какво стана с този проблем.
-
1 точкаЗа ръчната, раздвижи подплавъка в казанчето с течността за спирачките.
-
1 точкаЗдравейте, моя катализатор също беше щета, когато е запаля или е на ниски обороти колата дрънчи на тенекия, не се трае. Преди няколко месеца махнах катализатора и сложих резонаторно гърне, маистора се по-озори със слагането , но резултата е че: не дрънчи на тенекия, малко по-голяма мощност и чек лампата не свети макар при диагностика да дава че има проблем с втората ламбда сонда.
-
1 точкаНе съм от хората, които се оплакват от слаби спирачки (нито на 8ма, нито на 7ма ген), но това мнение ме кара да надигна вежди. Сериозно ли някой тук си представя ситуация в която инжинерите на Хонда са изхождали с такава перспектива - слаби спирачки за повече комфорт? И още нещо - всеки прекарал малко повече време във форума знае, че обожаваш своя Accord "комбе" 2.4 AT и си безкрайно доволен от покупката си. Далеч не мисля, че си единствен. Но точно защото винаги си готов да разкажеш за предимствата на своя автомобил, не е ли малко абсурдно, че имаш най-много мнения от всички участници (цели осем) в темата "Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди"
-
1 точкаПризнаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина. Първо разкачваме акумулатора и буксата която влиза в IACV клапана Почистване IACV клапана CRV 1gen се намира отзад на всмукателните колектори.На други модели Хонда е върху дросела. Закрепен е с два болта,развъртането на които е нужен ключ 12. След развиването се смъкват надолу скобите придържащи маркучите за подгрева от антифриз който минава през IACV клапана , изтича много малко количество. Свалят се двата маркуча Нужните инструменти и препарат за почистване пръска се в двата отваря и се изчаква после на течаща вода се измива всичката чернилка,повтаря се докато потече чиста вода. Това вече е крайния ефект на чист IACV клапана Може да се изчака да изсъхне,нямах това време затова напълних двата отвора с спирт,който бърза се изпари,после напръсках с наличния спрей фина смазка. Трябва да не се забравят и отворите на всмукателните колектори да се почистят ,използвах болта от IACV клапана и го навих с парцал и от там илезе доста чернилка. Тези Не развъртайте болта за регулирани на IACV клапана ,няма идея после как се регулира. За какво служи Повече инфо и други гледни точки тук https://www.диагностика.бг/стъпков-мотор/ Ефекта идва и е осезаем ако е почистен и дросела и може да се направи паралелно с него.
-
1 точка"Признаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина." Да споделя моите премеждия - колата е с газ от 30 к км. Всички горепосочени признаци ги имаше при мен, без прекалено високите обороти. Преди 20 к км клапаните бяха регулирани. Постепенно в рамките на тези 20 к км ниските обороти започнаха да стават нестабилни - най-вече на газ докато загрее. На бензин си бяха сравнително добре. Почистих дросела, почистих и IACV следвайки описаното тук. Като цяло - никаква промяна. Знаех че съм за ново регулиране на клапаните и реших да го направя сам (оказа се изключително лесно). Всички клапани бяха стегнали - кои по-малко, кои повече - изпускателните имаше такива които и 0,05 не влизаше. След реглажа на клапаните оборотите са ПЕРФЕКТНИ - и на газ и на бензин и при студен и при топъл мотор.
-
1 точкаМалко инфо за почистването на IACV клапана Въздуха който постъпва към IACV клапана,се регулира от болта за празен ход,та в този ред на мисли ако пътя който е доста тесен и се намира в дросела е замърсен ,колкото и да чистиш няма да е пълен ефекта. Почиства се дросела като се развърта болта за празен ход,изчиства се неговия път на въздуха Повечето не знаят как се регулира ,затова когато се даде на фирма и се свали и почисти,после се казва ефекта е никакъв,или слаб. Това е проблема той не се отвърта защото нацапан заводски с боя,и в сервиза не го свалят и пътя остава задръстен. Видимо от снимката горния път е за IACV клапана а долния е за термо клапана. това е неговото регулиране инфото е от приятел който го е правил. Ето го болта и как се ресетва след чистене на IACV клапана
-
0 точкиСвети яко - дори прекалено, а това е подвеждащо! Дано не ти се налага нощем да ги ползваш и някой да кара след теб, понеже ще се опитва да се разминете минавайки от дясната ти страна.
-
0 точкиОбаче на японски автомобил особенно хонда лошо дозирана смес веднага води до светване на чек - или бедна или богата смес, така че с читав ГИ и без екстра за чистене на грешките автоматично кофти смес няма как да имаме. Врно е че е най- добре с работещ катализатор. Между другото ламди сондите са за да докарат екологията на високо ниво .....но пък качват разхда на гориво здраво и спъват колата .... ПП Отровите които бълват от бензина са достааа повече от LPG, и CNG дори и без катализатор!!!! Тогава даже се вижда най добре
-
0 точкиАнглийски хумор: Дядо и 10-ина годишно внуче. Дядото пуши пура. - Дядо, може ли и аз да изпуша една пура с теб? - Можеш ли да докоснеш с пишката си Гъ$ът си? - Не, не мога. - Тогава не можеш да пушиш пура. На другият ден дядото пие уиски. - Дядо, може ли и аз да пийна уиски с теб? - Можеш ли да докоснеш с пишката си Гъ$ът си? - Не, не мога. - Тогава не можеш да пиеш уиски с мен. На третият ден - внучето яде бисквити. Дядото го вижда и пита: - Ще ми дадеш ли и на мен една бисквитка? - Можеш ли да докоснеш с пишката си Гъ$ът си? - ДА, ДА, МОГА! - Тогава ... на*укай си го сам!
-
0 точкиБаща и син, идват от село и отиват на балета лебедово езеро. В разгара на балета синът пита бащата: - Тате, а защо ходят на пръсти? - Не знам сине, лебедите са много, сигурно целия двор е в говна.
-
0 точкиКаква е разликата между Библията и Кама Сутра?! Библията ни учи да обичаме ближния. Кама Сутра ни учи да ближем обичания.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00