Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.05.2020 in all areas
-
4 точкиВ този ред на мисли, CR-V не е "джип" (не че има такава категория МПС изобщо), а високо комби с нек'во 4х4. Няма "раздатка" в пълния смисъл на думата. Раздатката тук представлява пиньон, постоянно зацепен към втори венец на короната на предния диференциал. Системата 4х4 прехвърля въртящ момент към задните колела, който момент е променлив, грубо казано от нула до еднакъв с този на предните, заради загубите в двойната помпа и многодисковия съединител. На практика - когато въртящия момент е еднакъв на предни и задни колела ефекта е същия, както при "джип" със блокирана раздатка от тип диференциал, известно сред масите като "блокаж на средния диф". В този момент буксуват едно предно и едно задно колело, независимо кои. Това е така, защото предния и задния диференциали са "отворени". Тук идва въпроса на Двигателист - може ли TCS да блокира "окантареното" колело? Отговора, мисля, го изяснихме. Обаче, на дневен ред идва друг въпрос по темата - доколко TCS помага за измъкване от кофти ситуации. Както казах - нямам такава система на CR-V-то, а пък на Civic никога не ми се е налагало да я ползвам. Така че ... ще говоря теоретично, от прочетено тук-там. Злите езици говорят, че системата е полезна при леееееки изцепки от сорта на малко калчица, ледено коловозче, непочистен сняг по улиците ... Проблемът е в това, че, когато пробоксува предно колело веднага се включва TCS, което автоматично води до "орязване" на оборотите на двг, респективно въртящ момент. А това е проблем, защото понякога е важно да имаш обороти и въртящ момент. Например при опит за изкачване на дълъг, стръмен, хлъзгав баир - точно на средата на баира (примерно), едно от колелата превърта, TCS се включва и си дотам. Решението, според злите езици, в такива ситуации е връщане в изходна позиция, изключване на VSA/TCS и ново засилване към баира. Така, дори и боксувайки с едно предно, и едно задно колела, вероятността да изкачиш баира била по-голяма. Тааа, тетака.
-
3 точкиЗа теб - едва ли. За останалите участници в движението - със сигурност.
-
2 точки
-
2 точкиКакто и при определени настилки – кал, сняг, пясък – искаш да можеш да буксуваш –> изключваш
-
2 точкиЗдравей , за мен лично си го сменил навреме , като гледам цедката на втцто правилно съм те насочил към смяната и . Необяснимо за мен повечето хора ги карат до пълен разпад , и после двигателя бил голям боклук . Другата смяна на маслото ако се обади да ти пратя ако искаш да тестваш с YACCO , и не и се плаши от време на време и скачай на шията да види 5000+ оборота да превърти маслото в системите . По въпроса с касетите , те си заминават като мазането вече е под критиката. Масовото каране с неподходящи, гъсти , или евтини масла ги довежда до това състояние тея мотори, за това винаги имам налични и валове и касети на склад всяка 3та е така .
-
1 точкаНяколко са възможностите 1.Цедката която се намира в резервоара отдолу на помпата е запушена. 2.Бензиновия филтър и задръстен. 3.Проблема е че с годините клапана който е в помпата в резервоара започва да пропуска гориво обратно в резервоара,може да пробваш да дадеш няколко пъти на контакт да подкачи помпата гориво. цедката в резервоара Хубаво е да направиш тези процедури.
-
1 точкаСпирачките вярно са по всякаква критика но с добра ревизия и меки накладки проблема е по малък. За филтъра не си слагал какъвто трябва и за това си брал ядове , никога не съм слагал оем и не съм имал драми .
-
1 точкаКато казвате слаби спирачки имате предвид нуждата от по-силно/по-дълбоко натискане на педала за спиране ли? Или друго?
-
1 точкаБлагодаря за отговора! Полезен както винаги. Относно предложението за YACCO, ще се възползвам. При мен експлоатацията е тежка за двигатела, каране на къси разстояния. Затова съм се спрял на по-евтиното Petro-Canada 5W30 като го сменям на 5-6000 км. пробег. Още преди да се спра на Хонда бях чел форума и придобих представа какви масла и консумативи ще трябва да ползвам. Друг е въпроса преди мен какво са сипвали.
-
1 точкаПрефейс - 4-степенен хидротрансформатор. Фейс - 5-степенен хидротрансформатор. Нямам идея дали има префейс със 5-степенен. Предполагам "козметичните разлики (промени)" са само добавяне на 5-а предавка при фейса. Не мога да си спомня, дали торкконверторът се "блокира" (lock-up) на друга предавка, освен 4-та. Просто не помня някога да съм карал на 3-та продължително време без натоварване на двг. Обаче, при спускане се заключва и на 2-ра, и на 3-та. Например - започвам спускане, натискам спирачката малко по-агресивно, кикдауна сваля на 3-та и заключва торкконвертора, пускам спирачката. Получава се т.нар. моторна спирачка. Когато спускането свърши, т.е. двг се разтовари, кутията се връща (автоматично) на 4-та. Същото се получава и ако натисна газта по време на спускане. Моят дросел е механичен, със жило. Колата е краят на 2003-та, обаче е с десен волан. Нямам идея, какъв е дросела на тези с ляв волан. Последно - да, VSA е електронна система за стабилност. Ако отчете нежелана промяна в траекторията на автомобила го връща в "правия път" чрез ABS-а. VSA работи съвместно с тракшън контрола (TCS). Двете системи имат възможност за изключване, с един единствен бутон и за двете - VSA/TCS OFF. Сега - грубо казано, VSA следи праволинейното движение на автомобила, а TCS боксуването на колелата. Значи, това, за което ти питаш (окантарване) по-скоро касае TCS-а, и отчасти VSA (все пак двете системи работят заедно, не могат една без друга). Когато едно от предните колела пробоксува, TCS-а, грубо казано му натиска спирачката, което води до прехвърляне на въртящ момент към колелото в покой. Не знам, как точно работи TCS на CR-V, моето няма ( карал съм само Civic 9 с такава система), но по пътя на логиката, TCS би трябвало да работи не само с предните, а и със задните колела. п.п. Докато пишех краткия си разказ ме изпревариха: TCS блокира боксуващо колело чрез ABS. Нямам идея, колко точно го блокира - напълно, или до някакъв %. И при втора генерация е така, обаче (чети внимателно) - Двигателиста пита, на коя предавка работи lock-up, а не, какво се случва, когато натисне бутона O/D OFF.
-
1 точкаНякой да знае, защо военните, дето са на радиолокационни станции, им дават съвет, по-бързичко да си направят деца, че скоро може да е късно? Та те дори не са пред лъча на радара! Това е тема за размисъл. Може да си отговорите сами.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПривет, днес бях в Бултрако. 2 часа човъркане по навигацията.Резултат нулев Предложиха закупуване на оригинален диск (750лв) или да намеря такъв от някой другар с оригинален диск за проба. Помислих за някакъв reset на навигацията, която в Хонда казаха че не може да се направи. Държа да отбележа че всеки собственик на акура рл, тл, мдх, или хонда легенда и други модели с тази навигация може да имат такъв проблем. Проблема се появява при ъпдейт на навигацията със запис нов диск. А решението се оказа много просто, ще приложа клип с решението
-
1 точкаАко Емича е имал предвид затъмняване на стъклата - това никога не съм го правил и не смятам да го правя, защото пречи на околните да виждат през колата, съобразявайки се с пътната ситуация отвъд нея. Да караш зад кола със затъмнени стъкла е все едно да шофираш гледайки си под носа, а не напред.
-
0 точкиЗдравейте Колеги. Имаме масла от ato24.de, купени за продажба в Мото25, които останаха при нас след приключване на нашата дейност. Ако решите, че желаете нещо, свържете се с @Чавдар K (тел. /viber 0885 9O9 1O1) за да се разберете, как ще се случи покупката. Това е списъкът: https://www.ato24.de/de/liqui-moly-longtime-high-tech-5w-30.html LIQUI MOLY LONGTIME HIGH TECH 5W-30 цена 5L разфасовка Цена - 69.00лв (налични 3*5L)
-
0 точкиНещата от моята камбанария: 1. Обезшумяването - даааа, определено си е шумна. С правилните гуми НА ПРАВИЛНОТО ШОСЕ И НАСТИЛКА (всяка прилика с българските "аутобани" е случайна) с правилната скорост и правилната музика няма дертове. Честно казано не виждам как ще е 1400кг с полезен товар няма и 500 кила, пък и нова да струва наполовина на "премиум" ако от Хонда бяха вкарали нужния материал където трябва, за да е тихо. Пък и нямам нужните време, нерви и умения да я разкостя така, че после да не ми останат части, за да лепя изолация... 2. Колоната - да, по-големичка е. Понякога, но много рядко се изгубва някой в нея. Съмнявам се CRV-то да може да си изкара safety rating-а ако беше с колона дебела колкото кутрето ми. 3. Вдигане на стъклата + само шофьорското автоматично - дааа, малко е досадно, ама голям праз. Всеки да си вдига джама! 4. Спирачките определено ги предпочитам по-айляк, отколкото да коват при докосване. Като си познаваш колата знаеш кога да почнеш да спираш и къде ще спреш. Иначе пасажерите са като на рок концерт. На марките с перфектните спирачки да не би да се ползват по предназначение ... 5. С климатика нямам дертове откъм духане, обаче ми спъва колата. CRV по нагорнище с климатик и газ на 2500 оборота не е приятна гледка. И да, газта си иска настройката. 6. От аудиото се изхвърля само касетофона и се подменя с каквото и да е марково. 7. Пръскалките на фара стоят ефектно докато не счупиш някоя. Вградете ги тези дюзи или ги махнете, че и без това само хабят течност. 8. На служебната Октавия има едно за промяната на скоростта на автоматичната чистачка - ето това не е лошо, че в леко пикливо време, когато падат по 5 капки на минута не върви да е на чистачка, а пък иначе ръчно си е досадно. Иииии въпреки това пак не ми пречи да го правя. Иначе колите вече са само визия, параметри и екстри, досущ както телефоните. Мързеливи консуматори сме човеците и само екстрите гледаме.
-
0 точкиПостоянно ли си в белината/ басейна ? Знаеш ли иронията е следната цапал си си ръцете с масло и ти е нямало нищо , казвам ти го щото и аз бях така , но вече почвам да проявявам алергични реакций от него , ирония нали.
-
0 точкиАйде всеки почна да вади от пет кладенеца вода да убеди другия. 😀 Я сега, колко е мощността на радара? Това е все едно (да сравняваш) да се опиташ да си стоплиш чаша вода до домашния рутер или да чакаш да заври под 5G клетката. Това беше от мен по тази тема 😏 ПП: Радарът не е лъч.
-
0 точкиКомбето имам от 55 месеца и вече с всичко съм свикнал - не че има много и непоносими кусури. Сега като му обух и летните гуми си е беш моят тип автомобил. Дразни ме само че няма да успее да е вечен, но то и аз така. Откак смених задните дискове и накладки + нова течност преди години - спира чудесно. Пробвал съм други Акорд 7 и наистина се уплаших. Моят не е шумен - нали е комби. Кожата лете пари, а зиме е студ, но нали има подгрев, а ако искам всичко да ми е темперирано, ще седя в жената, а не в колата. :) Далечните подглавници скоро ще намерят решение - даже имам 2 варианта, но ще пробвам първо по-обратимият. Ако стане - ще дам знак. Абе - кво да пиша - добра е колата - радва ме - спътник и приятел безотказен - дай Боже всекиму.
-
0 точкиМахнаха кпп-тата, редно е да ги пуснеш да потичат. Аз довечера мисля да излезна на Тракия, ако не завали, да ѝ припомня 6-тата скорост за какво се използва
-
0 точкиПриключваме я тая карантина! Вчера си погледнах средния разход (13.9/100) за около 3 месеца - чисто градско. Броячът на В е нулиран след връщането ми от София - средата на февруари. От тогава горкият се движи само из Монтана, по общо 5 км на ден (в двете посоки), и то ако е мокро и не става за колело. Статистически разходът е показателен, макар и да е в "тежки условия", щото тъкмо стопли и почва да изстива, а вечерта пак. При първи потребен случай, ще му "разпаша коневете" на воля!
-
0 точкиВ крайна сметка след като ми помогнахте да избера и поръчам всичките консумативи - преди около 10-на дни акорда мина цялостно обслужване - въпреки не много добрите отзиви - в Хонда-Апостолов Бургас. Искаше ми се някъде другаде, но странно и тук на един-два силно препоръчни от приятели малки сервизи програмите им не показваха филтъра за смяна на скоростната кутия. Маслата - от общата поръчка, филтрите и ремък - от аутодок. Единствените консумативи, които взехме от сервиза бяха именно този филтър на трансмисията и пистовия ремък, тъй като се оказа, че посочения от мен по-горе на континентал е, който поръчах от аутодок, по-къс и не върши работа според тях. Колата се движи супер засега. Надявам се тази тема да е от полза и на бъдещи колеги, които са изправени пред същите въпроси както мен преди 2 месеца. Иначе би било хубаво занапред, ако се появи някой сервиз в Бургас, за който всички хонда-собственици да имат добро мнение, защото в момента очевидно няма такъв...
-
0 точкиМоже и да не съм го разбрал, по принцип е трудно да схване човек който не е карал CR-V какво е 4х4 при този модел. Всеки мисли че може да накараш колата да и работят предните две колела или задните две,или и 4те едновременно което не може да стане. Ако е в тази насока въпроса му,мисля че отговорите ни са внесли малко яснота .
-
0 точкиСамо тънкия лак на моя акорд 7, заради който колата се драска много лесно ме дразни. Другото са неща, с които се свиква лесно, че даже шумното купе ми харесва в някои ситуации. Не е ок да караш с 150, и нагоре с тая кола, но то е и незаконно в България. Хондите са много леки за някакви високи скорости по магистрали в комбинация с вятър, ама за това си взимаш ледженд и си готов.
-
0 точкиАко не те бърка, че всеки втори ще ти пуска дългите насреща, значи няма проблеми...😀
-
0 точки"-На един кей са кацнали 5 чайки. Едната от тях решила да отлети. Колко чайки са останали на кея? -Ами... четири. -Не- отвърна Джоунс. - На кея са си останали 5 чайки. Да решиш да отлетиш и наистина да отлетиш са две различни неща. Слушай ме сега внимателно. Независимо от широко разпространеното противоположно мнение, намерението да сториш нещо не притежава абсолютно никаква променяща сила. Петата чайка може да има намерение да отлети, може да е решила да отлети, може да си говори с останалите чайки колко прекрасно е летенето, но докато сама не размаха крила и не се издигне във въздуха, тя продължава все така да си стои на кея. Между нея и останалите четири чайки на практика няма никаква разлика. По същия начин няма разлика между човек, който възнамерява да живее по различен начин, и човек, на който това изобщо не му минава през ума. Мислил ли си някога колко често ние съдим за себе си по намеренията, които имаме, докато за всички други хора съдим по техните реални действия. Намеренията без реални действия са обида за онзи, който очаква най-доброто от теб. "Имах намерение да ти донеса цветя, но не ти донесох.", "Мислех да се прибера у дома за рождения ти ден, но..."." Анди Андрюс "Проницателят"
-
0 точкиНямаш проблем - Извинен си и си имай собствени мнения, колкото искаш. п.п. Ти да не си помисли, че аз се заяждам - не няма такова нещо, просто карантина, свободно време, това онова, що па да не си почешем клавиатурата? А и тук в тоя форум, с тези не чупещи се коли, с преобладаващи "важни" теми от рода "какви гуми" и "какво масло" - какво друго да правим?
-
0 точкиИзолира се да - механично и софтуерно след това. Аз не съм го изолирал, че и така достатъчно тровим атмосферата.
-
0 точки
-
0 точкиHonda accord 2.4 2007 Седан 1. Ако не е настилката много трудно се чува някакъв шум в купето. 1-2 мин след стартиране на двигателя като паднат оборотите не може да се разбере дали е запален двигателя . На магистрала със 140-150 се чува струята, но пак не е нещо което да дразни много. 2. Карам с 225/45/17 Возията е стегната , но не мога да кажа твърда. В сравнение със старото ми а3 е много по-добре. 3. Преди Хондата карах ауди а3 и мога да кажа, че спирачките са една идея по-слаби от двувратия хечбег. 4. В завоите е доста стабилна и волана е директен. 5. Интериора не скърца. 6. Много лесно се драска боята отвън и вратите отвътре. 7. Климатика изстудява много бавно купето. Централните въздухопроводи не могат да се спират. 8. Бронята под фаровете увисва. 9. Автоматичното затваряне на прозорците липсва, но мисля да копирам идеята на един колега за затваряне на прозорците един по един и затваряне на огледалата при заключване.
-
0 точкиМного джангър дига матора след 100км -то и преди 100 де ,лошо обезшумяване ,ама много лошо -никакво общо взето ,твърда возия за финната ми фигура от 130 кила ,не отговаря твърдото окачване на стабилноста в завоите която очаквах -не се лепи по асвалта за това окачване -ми сивик -градско возило ,къси предавки -висок разход ,интериор -всичко скърца и хлопа ,машинките на вратите знаете -леш от всякъде -за нови ,лошо начало за японците за нова серия коли ,рейката на волана няма оправия никога перфектно ,скоростната слаба -лагерите се прецакват рано за японска кола ,копчето за парното и то лайняно измислено ,чупи се лошо ,предните амортисиори се скапват бързо ,машинките за местене на фаровете гърмят ,тънки ламарини -удариш ли я и става тоталка и се усуква за нищо работа,катализатора се топи -нещо пак недоизчислено, озвучаване -скапани говорители и касетофони ,гадна предна конзола за нов касетофон -без преправяне стои грозно всичко ,спирачките отлични -всички ,при добро профилактиране и подръжка разбира се ,мотора 1и6 също отличен ,при добра подръжка и редовна смяна с качествено масло не прави проблеми -редовно го развъртам до 6000 да се разходи добре маслото из него и да издухам някой голф,върви като за 150 коня заради късите предавки ,в сравнение с другите марки курници които наблюдавам всеки ден в сервиза ,хонда е надежден автомобил ,няма да те остави на пътя за нищо работа -освен примерно датчика на коляновия вал ,ами това е моята кола . ръгам на 6 къртя павета ,хакам на 7 голяма фиеста ,бухам на 8 и нещо ма докосна брях брях таз хонда
-
0 точкиПървият ми скок с парашут. Чакам инструктора. Идва, връзва се за мен и скачаме. Крещи ми в ухото: Отдавна ли си инструктор?😀
-
0 точкиКато гледам фактурата е малко като пир по време на чума. ТРВ преден спирачен диск е 87лв. в аутохелп, заден 53, накладките към 160 за преден и заден мост. Интересно ми е маслото какво е, за 35лв. литъра.
-
0 точкиСлужебен чат: - Коце, кажи нЕкои виц? - Шефе, сеги съм на работа и съм мноу зает! - Ее, Коце, тоа беше страшен - дай още.
-
0 точкиИ така ..... Днес взех колата и снимах. Пробега е 208 к. км. по показания на километраж (реален или не... в България сме) Това е цедката на VTEC-а (съжалявам за лошото качество) Това пък е другата цедка до помпата за хидравликата: А това е разпределителния вал. Вижда се как е нарушена повърхността на гърбицата на 3-ти цилиндър Надявам се да съм полезен на колегите. п.п. Бих бил благодарен на един коментар на @fenabg
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиБлондинка в магазин за авточасти: - Имате ли такова, ама по-дълго? - А това от двигателя на вашата кола ли е? - Да, но мъжът ми каза че в долният му край трябва да е омаслено, а тая пръчка явно зимата се е скъсила.
-
0 точкиПоп се качва в такси,за да се прибира към църквата си,в която проповядвал. Тръгнало таксито.... бакшишът надул педала по надупчените софийски улици... и изведнъж-прас! Нацелил някаква дупка. - Баси майката! – изпсувал таксиджията... но попът си замълчал.... След малко пак. Прас! Нацелил друга дупка. - Баси майката! – пак изпсувал таксиджията.... а попът пак си замълчал... След няколко минути таксито уцелило трета дупка. Бакшишът пак изпсувал: - Баси майката! Попът не издържал... и му направил забележка: - Синко,защо така ругаеш и злословиш? Казвай просто „Слава тебе Господи” и ще видиш как всичко ще бъде наред. Таксиджията се поуспокоил малко... но след 100 метра колата отново нацелила шахта с откраднат капак. От удара се откъснало предното колело и то се затъркаляло напред. Таксиджията тъкмо да изпсува яко... но се усетил и извикал: - Слава тебе Господи! И в този момент – чудо. Колелото спряло, върнало се назад... и си застанало на мястото. Попът като видял това... и изкрещял: -Басии майката!!!
-
0 точкиИзвънредното положение в приказките: Снежанка вече живее само с едно джудже, другите били контактни и ги затворили. Вълкът записал седемте козлета като домашни любимци, за да ги разхожда, но всъщност тайно се презапасил с храна... Червената шапчица вече не ходи до баба си, на бабата й носят храна до дома й. Спящата красавица никой не я бара, даже от щаба я дали за пример за спазване на правилата. Грозното патенце ще става все по-грозно - козметиците и фризьорите не работят. Трите прасенца си остават вкъщи при майка им, ще строят къщи като отмине вируса. Хензел и Гретел се загубили в гората, защото не ги пуснали да вървят заедно. Все пак извадили късмет - вещицата е от рисковата група. Дядо вади ряпа само между 8,30ч. и 10,30ч. По същото време и баба Мравка тича за храна, а щурецът е безработен - сватбите и семейни празненства са забранени. Крали Марко го спрели на КПП-то, не приели отрязаната глава на ламята за декларация за преминаване и го върнали обратно. Лъжливото овчарче го глобили 5000 лв за разпространяване на невярна информация, а в дядовата ръкавичка вече се влиза само по един. Пепеляшка си загубила и втората обувка, докато бързала за брифинга. В крайна сметка Малкият принц си е най-добре, защото той живее на друга планета.
-
0 точкиСеди пич в купето на влака, а срещу него красива палавница с къса поличка. не спира да я зяпа. Девойката видяла, че пича не откъсва поглед от нея, леко си разтворила краката и рекла: – Допада ли ти? – Нормално! – А искаш ли да ти намигне? - леко разтворила крака и му намигнала с в*гината. Оня в делириум, не вярва на очите си. – Искаш ли да ти изпрати целувка? - и пак повторила номера. Пича само дето не изпаднал в несвяст. – Седнете до мен! - рекла девойката. Бавно станал и седнал до нея. – Искаш ли да поставиш два пръста в нея? – Не думай! Искаш да ми кажеш, че може и да свирне?!
-
0 точки
-
0 точкиФен, специално за теб, нещо истинско, а не като сегашните колички от Киндер Това беше в офиса на човека, от когото купих третото си CR-V.
-
0 точкиАко знаеш колко си прав . Някъде в темите го бях писал първата ми регистрация е 2006 но като взех 2рия си акорд 3та след 2ра генерация акорд купе ! , не можах си вляза в профила и това ми е 2рия от 2009 . Но няма и читатели , няма и интерес и няма и да пиша няма и смисъл . Само като прочетеш че изпускателната генерация няма общо с мощността на мотора и на поста 5 реакций +, всичко е безсмислено. Продължаваме на пред да си правим кефа по пистите и те така . Благодаря ти за мнението!
-
0 точкиПо колата: Битумна шумоизолация във вратите Опитах се да си полирам стъклата, че имам едни досадни варовикови петна. Винтоверта прегря, след това ръката ми се откачи, не се махнаха напълно но има някакъв ефект Смених антифриза с оригинален. Предния беше с някакъв неясен произход с яркозелен цвят Общо взето все неща, които отлагам. Сега като уикендите не пътувам се намери време за това-онова. Иначе тези дни работя от вкъщи, правя дупка в дивана и разцепвам Nintendo-то
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00