Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.04.2020 in all areas
-
4 точкиДани здраве и късмет са ни нужни , другото вече е относително . Бъдете позитивни и разумни , весел празник и от мен.
-
4 точкиХристос Воскресе! Весел празник на всички и бъдете здрави! Останалото ще си го постигнем.
-
3 точкиВоистину Возкресе! И блага вест донесе. Пролет пукна - ние не! Ще живеем още, бре! Здраве да ни дава! Другото е плява.
-
3 точки
-
2 точки
-
2 точкиМного играчка е да стигна до късите, не че нямах желание. Но там, където ми стои колата, нямам подходящо нещо като екран, пред който да паркирам, да разглобявам, да държа лампата във фара и някой да стои отстрани да прави снимки. Съдейки по снимките в Алито от други потребители, които са монтирали на лупи - резултатите са повече от добри - рязкото отрязване си е там, не е размито. Сега поръчах още едни, които вместо с 48 чипа, са със 72, т.е. малко по-мощни са, вероятно. Като пристигнат ще ги монтирам във фар с лупа с H1 цокъл и ще цъкна няколко снимки от работната маса. Там ще имам възможност за тест на халогенка H1, ксенонка за H1 и ЛЕД за H1 в един и същи фар. Само дето няма да е фар на Stanley, a на Valeo. Вариантът е да помолим колегата @Knoxville да си предостави фаровете, които продава (ако не ги е продал де), така за пробата да сложим една LED-лампа в късата и да я снимаме, макар и на раб. маса.
-
2 точкиИма, има , ама трябват няколко стотака да отделиш, което е неоправдано - ако освен това не ти е бизнеса.
-
2 точки@EmichaПо отношение на видеото - сравнително обективно представено, но и с някои неточности. Говори се за ползване на обхвата 24-30 GHz. Действително 26 GHz е сертифициран за 5G, но в България дори не се обсъжда предоставянето му на операторите. Към момента са предоставени за тестване честотни ленти в обхвата 3,6 GHz, което е доста по-различно. Ще разбия и още един мит. Не, операторите нямат никакво намерение да изграждат 5G станции в полета и горички. Смисъла на технологията е за гъсто населени райони с много потребители, т.е големите градове.
-
1 точкаХристос Възкресе...,бъдете здрави приятели и нека нашият Господ Бог,ни покаже пътя към добруването,един към друг и помогне да преминем,през тези трудни времена единни!
-
1 точкаИ все пак ако искаш да отваряш показаната кутия не трябва да се реже нищо по пластмасата. Откачат се всички кабели (които са на болтове от алтернатора и акумулатора като предварително се откача минуса на акумулатора) , след това се развиват болтовете които държат кутията към шасито и се изключват всички кабелни щекери отдолу като цялата кутия се изважда. Взимаме кутията в къщи и спокойно на масата се започва с "дисекцията". Изваждат се релетата и предпазителите от гнездата им, кутията се обръща обратно с дъното нагоре и с една или две отвертки се откопчават щипките (8-10бр.) които държат капака към дъното, към дъното са захванати всички пластини и метални проводящи пътеки за предпазители и релета, както и въпросния електронен модул за релета. След отделянето на капака от дъното всичко става ясно как се разглобява, няма нужда от никакво насилие, няколко болта за силовите предпазители и един или два болта за споменатия модул. Може и да бъркам малко защото го правих преди няколко месеца но в общи линии е това и като се започне всичко става ясно как е събрано.
-
1 точка
-
1 точкаНе съм съгласен, Владо! Има определени 5W30, които са точно за него! Много от новите двигатели имат проблем с управлението на инжекторите и пропускат бензин в маслото. В такъв случай е по-добре да се застрахова с 5W30. Щото иначе рискува 0W20 да му стане в един момент 0W10.
-
1 точкаВашият Макс не може да си прави номерата на симулатора и за това го е страх. Тук избутванията не вървят. 😉 пп . Во истина воскресе ( макар че никой никога не го е виждал) пп . Емич , кое да му мислим газаджийте ? Аз съм си всеки ден в движение ходя си на работа . Жалко че при тая цена на горивото сега не може да се ходи , ама и в градско не е зле . Направо забравям кога съм заредил. А относно Възкресението , нали е казал е всички ще възкръснат. Дано не като във "Живите Мъртви" че си е еб..о мамата. ( Малко лиготия от мен)
-
1 точкаЗдравейте колеги .Моят вапрос е кое двигателно масло е най добро за моята Хонда срв 2017г. бензин . В книжката на колата го дават 0w20 но докато бях в гаранция в Хонда ми го сменяха с 5w30 .Колата ми е на 17000 км и желая да я карам с най хубавото и правилно масло. В германия има много различни марки масла но препорьките в книжката са да отговаря на ACEA A3/B3 ,ACEA A5/B5 0w20 . Ако има колеги които имат моят модел 2.0i VTEC RM 114kw 155 ps Elegans бензин да ми пишат.Ще им бъда благодарен за информацията. С поздрав .
-
1 точказа товане съм се сетил, като вляза в менюто има избор на някакви зони, ще пробвам да сменя зоната
-
1 точкаТози път съм напълно съгласен с Карпера. Навремето си смених тампоните на старото рено с нови Сасик. Е, няма такова чудо! Колата заработи като стар Москвич - тресене, вибрации, ужас. От сервиза ме успокоиха, че щели да омекнат. След половин година зъбите ми омекнаха, тампоните не С голямо търсене и сравняване намерих по-меки - единият Хъчинсън, другият ITN. Смених ги и колата заспа. Така че внимавай много с подсилването.
-
1 точкаТочно така. Аз съм сменял така и до сега не съм имал никакви проблеми.Вибрации има само при смачкан,скъсан тампон Колегата може да разръчка гуглето и да сондира мнения.
-
1 точкаСравних ,че задният по ОЕМ номер са еднакви със 2.4 , следователно според мен и останалите ще са... Ще споделя след интервенцията какво е положението. То трябва да се почне с проба грешка ,при положение ,че нов ОЕМ е скъпичък , особено ако ще се сменят двата.
-
1 точкаМоже и да не си изтеглил късата клечка. Все пак, англичанката е копие на по-старо поколение JDM-ка, която е вероятно да няма сензори в седалките. edit: Само за протокола. CR-V RD1 JDM е на същата платформа, на която е и англичанката. Моите CR-V-та нямаха нито въздушни възглавници, нито ABS. За сметка на това пък си имах т.нар. "климатроник".
-
1 точка
-
1 точкаИзползването на всяка технология е въпрос на личен избор, стига той да не е отнет от корпорациите, рекламите и медиите.
-
1 точкаНаближило ти е да сменяш нещо и ЕКУТО те предупреждава.На долната снимка ти казва,че е станало една година от последното влизане в бокса за рутинен преглед който е свързан със смяна на масло,филтри и други консумативи.То по на зад в темата има доста инфо по твоят въпрос колега.Тя тази тема е не само за писане а и за четене.Ако имаш въпроси на които не можеш да намериш отговорите тук,питай.
-
1 точкаЗдрасти. Значи от волана няма да можеш да направиш изправяне,защото при ваденето дори и да го преместиш с една шлица към средата то този ход ще е прекалено голям.Оставаш на варианта с нов реглаж.Правиш го задължително със скоба.Качва се колата на стенда,заключва се волана със скоба в позиция каквато ти смяташ за правилна и тогава правят реглажа. Скобата е една тояга против кражба която минава над таблото а може и с "бастун". Заради едни мои комшии където правят реглажи без заключване на волана после се връщах за два нови реглажа да изправят волана както трябва. Без да се застопори волана по някакъв начин никога няма могат да ти го оставят прав,при наместването на тавите с колелетата той волана мърда от средата. Отдавна се каня да си купя едно такова да си имам. https://www.avtochastionline24.bg/alca/14540993 https://tonex1.com/аксесоари-и-козметика/автопринадлежности/устройство-против-кражба-на-кола-5590
-
1 точкаinspektora, абсолютно съм съгласени с теб и с Павката. Всеки има право, да разсъждава от неговата си камбанария, независимо от възрастта, житейския опит или преживяното до момента. Аз като "възрастен" (в кавички е, защото и на години ,все още се чувствам млад ) , съм се отказал да поучавам и променям убежденията на по-възрастните от мен. От уважение обаче към годините и опита им, ги изслушвам , попивам нещата за които смятам че за момента са прави и продължавам напред. Естествено, след време си спомням и другите неща, (с които тогава не съм бил съгласен и не съм им обърнал особено внимание) и почти в 90% (образно казано) за тези неща, те пак са се оказвали прави, под една или друга форма. Така че, от възрастните може да научиш много, стига в момента да погледнеш през техните очи, а не да стигнеш до истината след време. Та това е по-повод гледната точка, надявам се да разбереш и ти и Павката какво съм написал. п.п. И ако търсите и чакате някой да ви каже, че нещо направено и внедрено сега е опасно за човека в този момент, това няма да стане, нито пък ще намерите такава информация . Тази информация и резултатите може да се видят след години, когато е твърде късно и безпредметно да се коментира, защото тогава ще има други неща, за които да си блъскаме главите както сега.
-
1 точкаПавка, напълно съм съгласен с разсъжденията ти. Не знам на каква възраст си, но като човек с голям житейски опит ще ти дам един съвет: Няма смисъл да се опитваш да променяш светогледа и убежденията на възрастни хора. Когато някой е решил да вярва в нещо с религиозен плам, каквито и аргументи да му представиш, няма да го разколебаеш. В такива случаи си казваш мнението и всеки решава да го приеме или не. Погледни и от друга гледна точка - всеки има свобода на възгледите и убежденията си.
-
1 точка@inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване.
-
1 точкаЗдравеѝте колеги! Хондата е с двигател 1,7 /125коня.Преди две седмици, в един слънчев ден,при стартиране на двигателя стартера отказа.Чуваше се само едно цъкане или чаткане на включвателя. От моя скромен опит реших,че са четки или втулки и се заех със свалянето му. Стартера се държи от пет болта,двата са дълги преминават през корпуса му и се завиват в блока на двигателя/на снимката/.Оказа се,че това е бендикс и редуктор в едно,отделно от стартера. Развиват се с камък 8мм. На снимката по-долу се вижда единия. Другите три са с кръстата глава за отверка.Единият е отгоре, а другите два са отдолу,намират се с напипване или с малко огледало. След проверка на работната маса,устанавих,че проблема е в включвателя/шалтера/.Когато подам ток през него,включва и завъртва стартера,но върти много бавно и нямаше сила/трябва да върти с около 2500 об.мин/.При подаване на ток директно на стартера, проблеми нямаше. Въпреки това отворих стартера,оказа се,че е на лагери,бяха добре,но профилактично ги смених. Четките ги оставих,имаха още живот. Преди да купя новия включвател,отворих/разкапсуловах/стария,имаше счупена една изолираща шайба над медната пластина, заради която се получаваше нещо като отечка. По този номер на стартера от КОСЕР, купих включвател бразилска марка ZEN за около 55лева. На опаковката беше изписано,че е за HR-V, изглежда го ползват и в други модели. До този момент стартера работи нормално. Ако имате въпроси питайте.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиНяма какво да спорите по темата. Проблема не е в 5g, а във всички технологии и облъчвания взети заедно. Доказано е, че не са напълно безопасни и могат да предизвикат рак на клетките на хората. Лошо вредят не само на хора, но и на растения и животни. Всички 2g,3g,4g, wifi, радио сигнали. В големите градове е бъкано с антени и усилватели, а с 5g ще станат и още повече. Тук говорим за увреждане след излагане на години наред 20-30. По тая тема съм изчел доклади на учени и статии от чуждестранни правителствени сайтове. Това е факт. Да, опитват се да омъловажат негативния ефект, защото това е индустрия за трилиони долари, а същевременно е и много удобна и улеснява светът ни. 4g е напълно достатъчно и бързо, за да трябва да се добавят още антени, за да може 5g да функционира. Дигиталното развитие е добро, но трябва и баланс и мисъл, а не само излишни неща. Но като корпорации и евреи управляват света и ги движи алчността, така ще е.
-
0 точкиОбикновено яйце, пита боядисано: -За къде си се наконтила така? - Ще пием кафе с една приятелка. - Лъжеш! Отиваш да се чукаш, нали?!
-
0 точкиДнес хапваме и пийваме, колите почти не се движат. Аз реших да прочета отново ей това
-
0 точкиПокарах 20-30 км , спра ли на място дали било на D или P ,тресе доволно.. утре ще огледам пак другите , ако не видя нищо фрапантно , връщам стария със сигурност... Ще търся втора ръка , ама малко да размине ,че се напрегнах леко 😄
-
0 точки
-
0 точкиНе исках да го кажа а то е точно и ясно само оригинален или няма да намериш мира. Тампона е маслен и това усещаш. Няма да улегне само нерви ще късаш и то дълго време колкото опита и да правиш,докато не купиш оригинален.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИмам. Тук, в тази безумно запечатана кутия вляво от бушоните са всички релета за светлините и вероятно някаква платка да си приказва по CAN с главния мозък. Лош късмет има твоят приятел. Ще трябва да се ровичка за отваряне на тая кутия. Някъде имаше описано как се отваря - много внимателно с ножовката, прави се каквото се прави и после силиконче, и така. Освен ако не намери супер-евтино такава кутия от съвсем същата кола като неговата. Трябва да е напълно 1:1 модел, защото има разлика в кутиите, бушоните, окабеляването спрямо бензиновите. Може и според нивата на оборудване да има някои разлики, но това е само предположение. Фактически в тая кутия ще ръчкам да разделя светлините, ама не точно в нея, а отдолу в куплунга за лоста.
-
0 точкиСамо избирайте с повишено внимание откъде ще си взимате тези крушки, че на осрам е пълнено с ментета. Някои сайтове продават без гаранция, много магазини също. Нищо, че на кутията пише еди колко си години гаранция. На мен ми се наложи спешно (в рамките на деня) да си взема 2 крушки и на 3те места, където отидох ми казаха гаранция франция... а цената си беше 60-65лв на брой, което не предвещава да е менте
-
0 точкиКраси, както обещах: - за N22 i-CTDI , при 120 км/ч на 6-та е с - 2250 оборота. - за i-DTEC - информация другата седмица.
-
0 точкиАз лично , целодневно псувам тиквата и безхаберниците от нощ, а по време на почивките, се сещам и споменавам останалата част от избирателите им. п.п. Те че ще ме изтрият е ясно, но дано се задържи темата ти, за да си чешем езиците . п.п.п. По темата, за колата - ми моите всички са дизели и няма драма , поне за сега , да му мислят газаджиите . п.п.п.п. Во Истина Воскресе !
-
0 точки
-
0 точкиСофиянци са гадни копИлета. Изгониха селяните и затвориха столицата, за да могат сами да си ядат фурмите които пристигнаха със самолет от ОАЕ.
-
0 точки
-
0 точкиУви, не ми е дадена тази дарба, но за да не обидя съфорумниците и да не съм голословен, мога да кажа следното: По отношение на въздействието върху живите организми, 5G технологията не се различава по нищо от останалите безжични/радио технологии. Нещо повече - всяка следваща технология се основава на по-съвършени модулация/кодиране и шумозащитни кодове, което ѝ позволява да работи с много по-ниски нива на сигнала, ерго по-ниска напрегнатост на електромагнитното поле - факторът, който въздейства на живите тъкани. В този смисъл, старите технологии, като мобифоните например, бяха с много по-голямо въздействие от сегашните. Не твърдя, че електромагнитните полета не оказват влияние на околната среда. Има си има хигиенно защитни норми (които в България са много по строги от останалите държави), чиято цел е да защитават хората и другите живи същества от прекомерно високи електромагнитни полета. Производителите на оборудване сами си вкараха автогол, като проглушиха ушите на хората, как 5G ще промени света и каква голяма революция е, а всъщност е следваща технологична стъпка, продиктувана от необходимостта на корпорациите от увеличаване на продажбите и печалбите. Бил съм на професионална презентация на Huawei и основния акцент е повишаване на скоростите за пренос на данни и броя на поддържаните крайни устройства в обхвата на базовата станция. Спирам дотук. В крайна сметка никой човек не може да разбира от всичко и някога трябва да се довери на авторитетите. Дали на научните такива (нямам предвид себе си) или на клавиатурните специалисти по всичко - всеки сам си избира.
-
0 точки
-
0 точкиВече бях забравил за проблема,но все пак да споделя развитието.След почистване на дросела колата няма вече въпросната грешка вече към 5-6к
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00