Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.11.2019 in all areas
-
4 точкиГоляма сватба с този алтернатор! Реално какво се сваля: 1) Разкача се казанчето за антифриза + основата му; 2) Сваля се казанчето за хидравликата; 3) Сваля се пластмасовата кора над радиатора и кондензатора; 4) Свалят се двете планки държащи кондензатора на климатика (отгоре); 5) Свалят се двете планки държащи радиатора (отгоре); 6) Сваля се гредата, на която е монтирана пръчката за подпиране на капака; 7) Леко се избутва радиатора напред и вече има достъп до алтернатора; 8 ) Сваля се алтернатора (3 болта с ключ 12, като долния болт от към шофьора е малко по тънък!); 9) Алтернатора се измъква между двигателя и радиатора (дифузьора с перките не се сваля); 10) Ролката на алтернатора се държи с верига за развиване на маслен филтър и с вложка (1/2") на шестограм 17ммсе развива с ударен гайковерт за секунди. 11) Отваря се алтернатора внимателно и се сменят двата лагера в него - там е още по голяма сватба + оркестър даже ! При мен освен лагера на ролката беше заминал и задния лагер на ротора, но смених и двата, че да не вдигам същата сватба след година... Четките трябва да са 10,5мм според сервизната инструкция, а моите са на 8,5мм, а колата е на 170 000км, т.е. ако четките са за смяна колата е поне на 400 000км . Въпреки всичко имам резервни четки ако някой иска да му се подменят. Между другото тампона на двигателя не се пипа и достъп до под колата няма нужда... Един съвет: Ако нямате нужните инструменти и опит по-добре не се захващайте. Ако някой има нужда от подмяна на ролката (за София) - съм на разположение! Поздрави,
-
1 точкаЗдравейте, Реших да пусна въпросната тема за улеснение на колегите, които има подобен проблем. Най-лесно се установява от къде идва шума (дали е от алтернатора) като някой гаси колата , а друг слуша със стетоскоп върху алтернатора. При гасенето на колата ротора на алтернатора продължава да върти, защото ролката му го позволява, а по време на въртенето на празен ход ясно може да се чуе хъркането на лагера (по ясно се чува със стетоскоп), но лошото е, че не може да се каже дали е от ролката или вътрешните му лагери. Въпреки това след като ще се сваля препоръчвам пълен сервиз на алтернатора - почистване, смяна на двата лагера на ротора и смяна на ролката. Вида на лагерите за ротора са : 1) NSK 6303DDUCM (31114-PGK-A01), едноредов съчмен лагер, 17X47X14mm = 15лв (това е предния лагер на ротора - поз.6); 2) FEBEST AS-153513 (31111-PT0-003), сферичен лагер, 13X35X15mm = 12лв (това е задния лагер на ротора - поз.5). Това ви дава един вид сигурност, че скоро няма пак да ви се налага да се налага сваляне на алтернатора за лагери. След като го сменя, ще ви кача и снимки от смяната, но сега прикачвам и един клип за сваляне на алтернатор:
-
1 точкаЧестита придобивка . Аз лично бих избрал Петро-Канада СС 5w-30 за София (гледам инфото ти за локация). Това масло е dexos1™ Gen 2, за разлика от 0w-30, което не е.
-
1 точка@JHM Качвам снимки и подчертавам, че това положение нa лампата важи само за дългите. При късите може да е различно. Не знам как е правилното позициониране на такава лампа в късия рефлектор, защото нямам такива. Моите са D2S. Проверих хубаво и двете лампи при мен, монтирани са съвсем точно и стабилно. Това е правилното им положение. (Или да кажем - това е добро положение, че като казвам кое е правилно, настава смут) На снимките се вижда къде лягат водещите пъпки на H1-лампа. Те обуславят невъзможността за грешно поставяне на лампата в леглото. Може да се завърти на 180 градуса, но тогава захващането е по-трудно, лампата веднага застава накриво и не стои много стабилно. Би трябвало и на късия рефлектор леглото да е подобно - с вдлъбнатини за пъпките, от които зависи правилното поставяне.
-
1 точка
-
1 точкаКолега, град Дупница ти е близко. Обади се на Ванката от линка отдолу, той ще ти реши проблемите.
-
1 точкаВЕрвай! Единственото обяснение на субективното ти усещане (ако е реално) е ако моторът ти е "издухан" и по-гъстото масло уплътнява сегментите и вдига компресията в цилиндрите. Обикновенно се съпътства с горене на масло.
-
1 точкаТая задаче не е за любителя а за работника в сервкиза , както и много други такива .
-
1 точкаПрегледай си големите тампони, да не си ги накъсал а след това и всички малки тампончета по задното окачване. В общи линии прегледай си обстойно окачването, и сподели как тъй си се озовал в канавката!?
-
1 точкаЗдравей, Смяната на маслото в диференциала според мен е задължителна. Маслото само оригинално, събира по спомен 1.2 литра. Ако няма резултат, то тогава се разтърси из форума за "полиране на дискове" в домашни условия. Скоро някой беше питал отново за това. Също и в оф-роуд форума има инфо по темата.
-
1 точкаПърво, проблема надали е от самите лупи - по вероятно е от рефлекторите на тези лупи. С времето покритието им се скапва и се получава този ефект. Лека е : свалят се фаровете, разглобяват се, след което самия рефлектор се рециклира, като му се прави ново покритие. Обаче преди да правиш каквото и да е, провери как са сложени самите крушки ( дали са монтирани -наместени правилно) защото ако са леко изместени, се получава този ефект - уж светят, ама нищо не осветяват.
-
1 точка
-
1 точкаТова е размера на четките (021660-0390): Дължина [ mm ]16.00 Ширина [ mm ]7.00 Дебелина [ mm ]4.90 Дължина на кабел: 46мм
-
1 точкаЕто и инфото как се ремонтира самия алтернатор! https://www.driveaccord.net/attachments/alternator-rebuild-pdf.105697/
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 432 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 900 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 30 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 02.11.2019; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 60 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (60 / 3.780) = 16; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Все още всичко е доста чисто. Положителните впечатления от маслото се запазват . Налягането е в норма. Най-ниското измерено налягане на празен ход е 1 бар. На 3000 об./мин. също няма проблем - 4.5 бара (най-ниско). Особено много ме радва липсата на разход на масло. През изтеклия период имаше разнообразие от натоварвания - планинско (макар и много кратко - 10-ина км), магистрала (до 140 км/ч) и градско (тръгни/спри).
-
1 точкаВече се вижда едно 2.2 . Сега по същество: 1 - виж с какъв ремък си (дългия или късия), защото ако си с дългия, ще имаш допълнително една паразитната ролка, която първа се предава и вместо да я сменяваш, направо я изхвърли и сложи по-късия ремък. 2 - само ролката на обтяжния механизъм - може да се смени ( оригинална преди години съм купувал от БТ за 90 лв.), обаче може да се смени и само лагера и (за около 15-20 лв.), но това ти си решаваш. 3 - Комплект обтяжен механизъм с ролка е скъпичък и не си струва да го купуваш, още повече че на твоя едва ли ще му има нещо. 4 - Като свалиш ремъка, провери и шайбата на алтернатора, че и от нея се получават разни шумове.
-
1 точкаКолеги, Amsoil-ът от последната обща поръчка дойде с приятна изненада - новата формула. Последно бях гледал въпросите под продукта в сайта и не очаквах развитие от Август насам. Още повече, че не са си актуализирали и снимките: Новата формула обсъждана ли я някъде назад? Това е от производителя и е свързано с LSPI (low-speed pre-ignition): https://blog.amsoil.com/why-did-we-reformulate-signature-series-synthetic-motor-oil/ Благодаря предварително!
-
0 точкиЗдравей колега.Сервизната книжка е точно такава от Швейцария.Можеш да погледнеш печатите на всяка страница дали са еднакви,тоест дали е обслужвана колата в един и същи сервиз.На всеки сервиз печата е различен.Ако печата е един вид това е плюс. Съмнителното в този автомобил на първо четене се набиват няколко неща. - първо, търговеца лъже в разхода,написал е ИЗВЪН ГРАДА 6. 7 ЛИТРА / СРЕДЕН РАЗХОД 7. 2 ЛИТРА / В ГРАДА 8. 2 ЛИТРА! ! ! , а той е 6.1 / 7.8 /10.9 - второ, Няма такава цена в Швейцария все още.Можеш да свериш : https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz?requestobject={"Make"%3A100000028%2C"Model"%3Anull%2C"VehicleType"%3A"2%2C3%2C4%2C6"%2C"Construction"%3Anull%2C"FirstMatriculationYearFrom"%3A2009%2C"FirstMatriculationYearTo"%3Anull%2C"PriceFrom"%3Anull%2C"PriceTo"%3A-10%2C"MileageFrom"%3Anull%2C"MileageTo"%3A-10%2C"MaxAdAge"%3Anull%2C"MinComparisPoints"%3Anull%2C"OutsideColor"%3A""%2C"Transmission"%3Anull%2C"DriveTrain"%3Anull%2C"Co2Emission"%3Anull%2C"Eurocode"%3Anull%2C"FuelType"%3Anull%2C"PerformanceFrom"%3Anull%2C"PerformanceTo"%3Anull%2C"ConsumptionFrom"%3Anull%2C"ConsumptionTo"%3Anull%2C"SeatsFrom"%3Anull%2C"SeatsTo"%3Anull%2C"DoorsFrom"%3Anull%2C"DoorsTo"%3Anull%2C"Cantons"%3A""%2C"ComfortOptions"%3A""%2C"SecurityOptions"%3A""%2C"Features"%3A""%2C"FreeTextSearch"%3A""%2C"CapacityFrom"%3Anull%2C"CapacityTo"%3Anull%2C"Garage"%3Anull%2C"ModelGroup"%3A2052%2C"Site"%3Anull%2C"EfficiencyCategory"%3Anull%2C"Sort"%3A3%2C"TypeTag"%3Anull%2C"MFK"%3Anull%2C"ImageRequired"%3A1} - трето, салона не е велур,лъже.Модела е Елеганс (няма лошо) липсва му прем аудио,люк,духалките за задните пътници и още две/три дребни неща които не са болка,но ти дават основание да се пазариш. Автомобила трябва да е 156 а не 155 кс. С една дума търговеца пише на изуст. Автомобила не изглежда никак зле и ако няма удари,давене и проблем по механиката за да е такава цената можеш колега да и обърнеш сериозно внимание на тази оферта. Забелязал съм,че от доста време се оглеждаш за такъв автомобил.Имай на предвид,че сега цените са най добри за покупка преди Коледа,качват се на джипките или си купуват такива и продават лимузините.Това са последните атмосверки и ако направиш още няколко пропуска ще отидеш на хибрид или турбиниран,тоест на мотори с къс живот.Просто няма да има какво да се избере.
-
0 точкиБлагодарности за маслото и пожелания за приятен уикенд !
-
0 точкиНа какво попаднах днес, намира се на Черни връх, срещу билата при парадайз център.
-
0 точкиНе съм съгласен! Тази година в Гърция имам около 5000км. Никъде не видях полицай и не са ме спирали! Но има ред! Има и джигити, ама тук са 85%!
-
0 точкиИзвинявай, ама това как маслото дигало с 10-30-40% въртящия момент е вече леко в серията ЕЖК
-
0 точкиЗдравейте ,моята поръчка_https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html 1x1l,линк https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html 1х5l.1x7,25+1x29,95=37,2x1,9675=73,191лв. Град Ивайловград офис Еконт Красимир Станчев телефон 0888299873 Пп.парите ще бъдат изпратени по сметката.
-
0 точкиПарите са преведени !
-
0 точкиТоку що попаднах на ето тази статия за тест на зимни гуми от Autobild, сезон 2019/2020. Доста подробна информация са дали. Има тестове на сняг, мокро и сухо. В сравненията са включени дори и летни гуми. Предполагам ще Ви бъде интересно AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ПОДБОРЕН КРЪГ AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ФИНАЛНИ РЕЗУЛТАТИ
-
0 точкиКолега, ти даже нямаш представа какви са дългите и какви късите, но си седнал да чукаш по клавиатурата и да даваш съвети. Спирам да ти отговарям, ти изобщо не "поемаш". Аз където не съм запознат и не разбирам - гледам да не пиша, а като ми кажат, че е грешно - казвам "благодаря", за това, че са ми посочили грешката, за да се поуча. Отдавна станах спец по фарове, преди над 10 години. Или викаш - щом не работя в сервиз за фарове, може би нищо не разбирам? Казвам ти как е правилно, защото видях, че не знаеш. Сега, че ти не искаш да разбереш и да се научиш, и се сърдиш когато някой ти каже, че грешиш - не е мой проблем. Фарове могат да се настроят по 100 различни начина, но само един е правилен, нали разбираш? Няма такъв случай - може малко наляво, може малко надясно, може единият по-нагоре, другият по-надолу. Правилният начин е един, а всички останали са грешни. Може дори изобщо да не ги пипаш. Както си светят - така. Ти твоите си ги насочвай накъдето искаш, а пък във форуми да пишеш неверни неща не е особено полезно за колегите. Някои не знаят и разчитат на другите за помощ. Когато нещо е грешно, веднага трябва да се посочи. Така и направих във въпросната тема, за която явно си се сетил. Здраве и просперитет. И преди да спориш, прочети, научи нещо.
-
0 точкиУмишлено пускам отделно мнение, в което само искам да уточня проблемът със завъртнето на 180 градуса: Въпреки че лампата изглежда симетрична, всъщност стандартът изисква нажежаемата жичка да не е центъра на балона, т.е. надлъжната ос на жичката да не лежи върху надлъжната ос на цялата лампа, а да е леко отместен, така че външния диаметър на жичката да се допира до оста. По този начин при завъртане на 180 градуса жичката се измества симетрично от другата страна на оста, което значи, че я измества и от оптичния център на рефлектора ѝ. Отместването е в рамките на 1-2 милиметра, но при фар, на 30-50 метра линейна дължина на снопа, това отместване е огромно.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (39,95 + 1*11,95)*1,9675 = 105,00лв Начин на плащане: Превеждам парите по сметка в ОББ сега. Начин на получаване: Получаване чрез куриер.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИ как разбра,че амортисьорите са добре,преди или след канавката.Щото ако си мноу бърз и още по-яростен те амортисьорите не ти трябват много-много.Хората са изкопали канавки,сложили са мантинели и са засели дървета,които достатъчно изправят траекторията на колата независимо от посоката и на движение.
-
0 точкиЗдравей Линк: https://https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.htmll Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L Х 1 Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20 1Х 4 L Стойност на поръчката: (13,95 + 18.95 )*1,9675 =65.00... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер Поздрави
-
0 точкиЗдравей , Това е за мен : https://www.ato24.de/de/amsoil-signature-series-5w-30-synthetisches-motoroel.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETISCHES MOTORÖL 6 x 0.946 Стойност на поръчката : (70,68) × 1.9675 = 139.06лв Начин на плащане : Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване : чрез куриер
-
0 точкиЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 4x1L Стойност на поръчката: 19.80*1,9675 = 39 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер
-
0 точкиПривет и от мен! Това ще ми бъде първата поръчка тук, моля да бъда извинен ако има допуснати грешки. Линк: https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1x4 L Стойност на поръчката: 54,56*1,9675 = 107,35 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер - Изпратил съм лично съобщение с данните за доставка.
-
0 точкиЗдравей, https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Castrol Edge Professional H C2 0W-30 Honda 1 L - 6 броя. 71,7*1.9675 = 142 лв. Парите ще бъдат преведени по сметка. Ще си взема маслото от Драгалевци. Благодаря!
-
0 точкиСемейството остава без пари. Жената казва на мъжа си: - Ще отивам на Околовръстното да заработя. Мъжът: - Добре, аз ще ти бъда сутеньор. Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита: - Колко? Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, той ме пита „колко“? Мъжът: - Кажи му „Секс 50 лева, св*рка 20 лева“. Жената притичва до шофьора: - Секс 50 лева, св*рка 20 лева. Шофьорът: - Имам само 15 лева. Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, има само 15 лева. Мъжът: - Кажи му, че за 15 ще му л*скаш. Жената притичва до шофьора: - За 15 ще ти л*скам. Шофьорът: - Добре. Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, дай му 35 лева назаем .........
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, поръчката пристигна. Днес се разпределя и до края на деня ще бъдат изпратени пратките на тези, които ще получават с куриер. Успешен ден!
-
0 точкиКрай на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
-
0 точкиЗдравей., Имах почти същия проблем. Стрелката на скоростомера играеше в покой и в движение. И в един прекрасен ден на път за Хасково, скоростомера спря да рабори, светна чека и ..... В крайна сметка се оказа датчика на скоростомера, който се намира на скоростите. Трудно го намерих от автоморга и проблема се реши. Успешна седмица.
-
0 точкиKолко ще ми излезне да я направя от 114 к.c до към 140-150 к.c и дали ще пребе двигателя? До колкото знам, съединител,скоросна,филтър + настройки 1000-1200лв ще ми стигнат? Незнам вече за кой ли път ми се канят , кара бавно дава ми път да го изпреварвам и изчаква, изпреварвам го изравнява и ме изпреварва 1-2 пъти така , след тва ми дава късо за старт. Някви bmw-mercedesi къде са по 160-180 к.c сигурнo и ъпгрейднати, ама ме хваща яд малко щото знам че до 20-30 к.c + разлика ще го мина. Гонил съм се със 170-180 к.c и ми взима 3-4 коли на къса отсечка. Та някви съвети, ако не ми ce преебе двигателя, не съм състезател ама да здуxам някой съм готов и ги мятам.
-
0 точкиОтново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
-
0 точкиМалко развитие по-темата.След дълго търсене на радиаторче за парно най-накрая намерих.Оказа се и това не лесна задача въпреки,че има доста обяви за коли на части.Всеки ти казва,че няма,защото не им се занимава да ги свалят или директно ти казват,че няма да я свалят сега "много работа е".Все пак един колега се нави и ми я прати за 150лв.Питата изглежда доста добре,не излезнаха никакви боклуци от нея,а само чист антифриз.Сега остава тегавата работа по сваляне на таблото,но това може и да е есента.
-
0 точкиЯвно никой не знае нищо по въпроса.Гледам обаче,че има две радиаторчета,едното се води изпарител на климатика и се сваля лесно(без цялото табло),а другото си нямам идея къде точно се намира. Имам и клип как се сваля радиаторчето на климатика https://www.youtube.com/watch?v=Dg0EaWfTwPE
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00