Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.10.2019 in all areas
-
3 точкиОтново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
-
3 точки
-
2 точкиИ във Варна е същата ситуация и ще ви кажа защо - пълна липса на контрол. Няма работещи камери за контрол на трафика, полиция също няма (ходят само на произшествия) и всеки си прави каквото си иска. Наивно е да се смята, че правилата могат да се спазват ей така, от съвест и отговорност. Да има и такива хора, но сме твърде малко и не може да се разчита само на това. Замислете се, защо хората да спазват правилата при условие, че: Всички наоколо ги нарушават (Аз да не съм по-прост!) и От нарушаването не следва нищо като санкция (Ми голяма работа!) Тази среда действа развращаващо и полека лека, дори и тези които спазват, започват да не спазват. Според мен изходът е един: Строг контрол и адекватни наказания, които се налагат ЕФЕКТИВНО. Пояснявам: ефективно наказание е СЪБРАНАТА глоба, а не просто наложената. Непрекъснатото увеличаване на глоби, които не се събират е кретенизъм.
-
2 точкиТук можеш да си изтеглиш ръководството на български: ftp://89.25.77.197/IN/ Има и ръководство за навигацията, но е за американската версия, която се различава малко от нашата като възможности, а и няма хард диск. Файловете ще са достъпни до края на седмицата!
-
2 точки
-
1 точкаНе са го намалили . Заменили са част от калция с магнезий. Калциевият и магнезиевият сулфонат са най-често използваните детергенти в моторните масла. Ето една кратка статийка от PQI of America - КЛИК
-
1 точкаЧудесно, благодаря ти! Това горното много ме радва. Точка 5 от анализа (щелочное число) дава някакво обяснение за разминаването при измерения TBN спрямо данни от производителя, та доверяваме се на Amsoil. Също така са намалили "сапуна" наполовина, че и повече ... Може би така е по-добре, тъй като имаше оплакали се (вкл. и аз) от предишната формула, че действа доста агресивно в почистването.
-
1 точкаНямам спомен да е имало задълбочено обсъждане. На няколко пъти сме отбелязвали, че нова рецептура е с понижени нива на сулфатната пепел - до около 1.2% (по данни от Амсойл), и е "пълна програма" - PAO + естери + бор + молибден + калциево-магнезиев пакет. В oil-club.ru има анализ на новата формула (КЛИК), но и там дискусията е ограничена. Прави впечатление, че сулфатната пепел е 1.05% (съгласно резултата от анализа). Маслото си е класа .
-
1 точкаКолеги, Amsoil-ът от последната обща поръчка дойде с приятна изненада - новата формула. Последно бях гледал въпросите под продукта в сайта и не очаквах развитие от Август насам. Още повече, че не са си актуализирали и снимките: Новата формула обсъждана ли я някъде назад? Това е от производителя и е свързано с LSPI (low-speed pre-ignition): https://blog.amsoil.com/why-did-we-reformulate-signature-series-synthetic-motor-oil/ Благодаря предварително!
-
1 точкаШофирам отдавна (вече 33 години) и съм виждал всякакви чудесии. Едно време трафик нямаше и колите бяха доста по-малко. Сега е доста голям стрес за младите водачи (ако съзнават положението) и не им завиждам за напрежението, но дано се справят. Свикнал съм да виждам далеч напред и коли през които не мога да го правя (високи или със затъмнени стъкла) ги слагам отзад, особено ако не се движат с моят ритъм. Не карам бавняшки, но е предвидимо и плавно, и фемилито обикновено спи. Стресът по шосетата идва именно от непредвидимите и резки действия на некои субекти (с големи черни обекти).
-
1 точкаСамо за това да има кола пред теб, ще добавя, че аз го избягвам защото рядко намирам някой, който да кара с постоянна скорост. В момента, в който пътя стане по-разнообразен се започват изпълненията, безумни спирачки по завоите, по нагорнището с 75, по надолнището със 110. Дори да реша да го изтърпя всичко това, накрая рано или късно стигаме до още 1 кола и тир примерно, където въпросния внезапно решава, че вече не му се "кара" и застава на такава дистанция между колата пред него, че нито мога само него да изпреваря, а той самия въобще и не прави опити за изпреварване. Така ме поставя в ситуацията да изпреварвам 2 коли и тир, а някога дори не мога да видя да не би пред тира да има и друга кола. Това ми се е случвало безброй пъти, затова все гледам да няма много коли пред мен, разбира се карайки с 90-95км/ч. Ако настигна някой с тази скорост, предпочитам да го изпреваря, за да си спестя потенциално тройно или четворно изпреварване в бъдещ момент.
-
1 точкаПочти никой не си дава сметка че автомобилът е "средство за масово поразяване". Атентаторите го прилагат умишлено, а останалите безразсъдно - което не ги оправдава и не връща от оня свят жертвите им. Напоследък като чуя по новините за поредния челен удар и страх ме хваща, че може някой калпазанин, дето се е отплеснал и си ръчка по екстрите в тъчскрийна на таблото (или в телефона), може като нищо да кривне срещу мен и да ме загроби, барабар с фемилито. За пияните въобще не ми се коментира, но почвам да се чуда -оня насрещния дето вече е стъпил на осевата линия, или сече завоя умишлено и контролируемо ли го прави, или е "аут оф ситюейшъна" и го "боли фара" че има и други участници, и очите им трябва да са на 4 и заради неговите 2. Абе мазало е, а и се навъдиха келеши, а и колите станаха много (особено в градовете). Няма оправия, но Господ да ни пази от таквизи, а и най-вече ние да пазим околните. Безхаберниците и вредителите ще ги възмезди по своему.
-
1 точкаПричината е изцяло между ушите на тези индивиди, които си мислят, че всичко им е позволено. Това, че страдат от мозъчна недостатъчност и чувството им, че са нещо повече от останалите, води до всички проблеми. Най-важни в случая са инстинктът за самосъхранение, отговорността за действията и не на последно място правилника за движение по пътищата. Щом има правила - значи трябва да се спазват и не бих обвинил КАТ в конкретния случай. Големи хора сме и трябва сами да преценяваме кое е правилно и кое не е. Това, че полицаите не са ни хванали в нарушение не означава, че може да си правим каквото си искаме, а като видим патрулка - за няколко секунди да ставаме примерни шофьори. Изобщо не е толкова трудно да се преценява коя ситуация е опасна и коя не. Като е опасно - просто не се прави. Но някои хора имат нужда от адреналин и се мислят за нещо повече като направят нещо необикновено. И изобщо не мислят какво може да се случи, ако нещо се обърка. Например на булевард в София с две платна, във всяко платно има по две ленти в посока. От едната страна са пълни и двете ленти, а от среща е свободен пътя. Няма разделителна мантинела между двете платна и някой келеш решава, че ще иде в насрещното, ще изпревари бързо цялата колона и ще се нареди най-отпред. Ами ако завие някой от дясно (от перпендикулярния път прави ляв завой към нашия) и просто си влезе в собствената лента има голяма вероятност да стане челен удар. Обаче тези нехранимайковци с т.нар. премиум коли са над тези неща и те просто си знаят, че няма да им се случи. За съжаление много пъти така го отнасят невинните. Подобна опасна ситуация е изпреварване при завой без никаква видимост. Какъв е проблема да се изчака няколко секунди и да се изпревари след това? Друга ситуация, която ми се случи преди време е когато карах по южната дъга на околовръстното в най-дясната с лента с 90. Тук и аз бях над ограничението от 80 и някакъв боклук с БМВ, брада и татуировки ми присветва да карам по-бързо. Естествено аз не ускорих заради него, той ме изпревари малко след това като мина през средната лента, застана пред мен и наби спирачки. Не се ударихме, но защо изобщо трябва да се стига до такива ситуации? Явно се мисли за нещо повече от мен като кара премиум марка и аз съм длъжен да му правя път. Мога да давам още примери с такива изроди с брада и татуировки, но няма да помогне, защото те едва ли ще влязат в тази тема да прочетат нещо и да осъзнаят, че не постъпват правилно. Чувството за безнаказаност в комбинация с избиването на комплекси е проблем за всички останали хора, които карат правилно и в същото време в живота са сериозни и отговорни хора, които зачитат правата на другите хора и се държат с тях като с равни. Просто трябва всеки от нас да се замисли преди да прави каквото и да било. И не да се плаши от това какви биха били последствията и как евентуално да му се размине, а просто да не се стига изобщо до никакви опасни ситуации
-
1 точкаПоръчал съм компютър вече, кабелите са наред, няма прекъснато никъде, мерено е и тн. , соленоидите им са сменени местата на А и B и отново светва грешка на В, който в момента е реално клапана А, от тук следва действително компютър, следвайки менюъл на Хонда на точно тая грешка, и съветите на майстор занимаващ се с Хонда. Не мога да сменям кутия, при положение, че проблема е електрически, а не механичен, ако беше механичен, грешката щеше да е съвсем друга, както и случващото се, основно на студено време, щеше да се случва постоянно. Стигна ли до смяна на кутия по-добре да я давам на части... Ето тук малко инфо от руснак прекарал 2 години с тая грешка : https://www.drive2.ru/l/519705062662996335/, с две думи, с друг компютър му изгрява колата и изчезва грешката.
-
1 точкаЗа протокола - изгледай ситуацията отново и ще видиш, че Хамилтън е в основата на инцидента, като го удря първи, точно в средата между двете гуми. Нататък, ако не е ясно какво и защо става, мога и него да коментирам, ама е хубаво сам да го видиш и разбереш. п.п. И не съм фен, нито на Верстапен нито на Хамилтън.
-
1 точкаТака, ето и резултатът след ремонта. Маслото се оказа с дата 11.07.2018г. Отидох да направя регулиране на клапаните. Така и така се разглобява тази зона освен това почистиха и EGR клапана и пътищата. Клапаните наистина се нуждаеха от регулиране, а EGR пътищата бяха много задръстени чудно как не е светнал чека. Веригата се оказа наред. Всичко това съпроводено с чистене на демонтираните чаркове – дросел клапа, капак на клапаните, колекторни тръби. Резултатът: Преди ремонта колата беше някак си „спъната“, сега доста утихна. Добре, че не послушах всезнаещите „разбирачи“ да сложа по гъсто масло и да замажа проблемите. Иначе за завишения разход на масло, за кола на 15г. все някой някога назад в историята и е слагал кофти масло, а то е довело до необратимо запичане на маслените сегменти, буталата остават само на компресионите сегменти. Ами ще се примирим с това положение 100/1000 за сега. Между другото някои има ли наблюдение за водородно почистване?
-
1 точкаМакс е наказан с 3 места - и е правилно. Правилата трябва да се спазват. От друга страна на 1ва позиция нямаше шанс срещу фераритата преди първи завой - сега ако тръгне добре ще има слипстрийм
-
1 точкаНе можах да разбера написаното и какво точно казваш ? Ама ако смяташ, че въпросното чистене ще изчисти нещо - дерзай. п.п. На една Равка, познат сваля колектора преди процедурата за да види какво е положението,(там е по-лесно и бързо, не като при нас), след процедурата пак го свали да види резултата - е беше си същия гмеч .
-
1 точкаДа напиша, че смених пружините преди месец! Много съм доволен и колата е много по-стабилна вече в завой. Усеща се коренна разлика и съм доволен. Като цяло трябва да знаете, че не се вдигна и остана колкото си беше реално. Момента, който мразех и исках да избегна вече го няма- туба с вода и 20-30 кг багаж+две деца и задницата е паднала с 10 см. Вече го няма този момент! Реално проблема е в омекването на пружините. Новите /Каяба/ не можех и да ги огъна, а старите си ги свивах на ръка и крак помалко. Така, че подложки, гъдели- не си заслужава. Ако някой иска стари пружини, подарявам ги!
-
1 точкаНе го приемай като заяждане, но до сега все с този лозунг живеем,и се успокояваме. Държавата,институциите и законите трябва да са фактора,определящ начина ни на живот. Както каза колегата по горе,трябва да има контрол на всякъде,а не периодични акции "скорост"и тем подобни. Живеем в време на съвременните технологии,а тук все още пускат "жива сила" по пътищата (органите на кат)! И да, трябва да са обозначени местата с камери по пътищата,за да има наистина ефект, за превишената скорост. Ако камерата е скрита,не обозначена,средната скорост на преминаващите в участъка с ограничение,със сигурност ще бъде по висока. А крайната цел,не е ли намаляне на скоростта? Е..вярно,касичката на някой,ще е по празна!
-
1 точкаКултурата е проблем, липсата на адекватни глоби и тяхното събиране - още по-голям проблем, защото само така може да се създаде култура, която изначално я е нямало. Правят се някакви жалки опити и да си кажа честно, ефект ИМА макар и не какъвто ми се иска. Последните почти 2 години много рязко намаляха гъзарите, които летят с 200+ на магистралата. Последните 7 години имам може би около 60 000км на АМ Тракия и това го забелязвам сериозно. Имаше периоди, в които карайки почти навсякъде със 140км/ч ме изпреварваха най-редовно, а понякога така че все едно бях спрял. Сега ако сложа автопилота на 140км/ч ще ме изпреварят максимум 15-20 коли до отбивката за АМ Марица и никоя от тях с 200+. След няколкото репортажа за карането в аварийната лента бих казал, че и това вече има ефект. Съвсем наскоро попаднах в леко задръстване (15-20мин) и в аварийната лента се мушнаха макс 8-10 коли, а преди 2 години щеше и тя да е задръстена. В София обаче положението е трагично. Там контрола явно е много по-труден и решението е камери, много камери и за всичко. Забранени маневри, продължаване в дадена посока от грешна лента, каране в бус лентите, каране по релсите, минаване на червено, задръстване на кръстовища (като на клипа от темата)... всичко това е ежедневие и се случва във всяка една секунда, като естествено сутрин и вечер положението е повече от трагично. И ако преди 5-6 години това си го позволяваха хората с "тузарски" коли и такива с някакви служебни (уж по работа все бързат), в момента си го позволява кой ли не. От съвсем нормално изглеждащи хора на средна възраст, майки с деца на задната седалка до бесни тинейджъри, перхидролени пикли и хора на 60+ години. Градът нито ще става по-голям, ремонтираха много от проблемните участъци без да ги разширят, все повече и повече хора идват тук да учат, съвсем нормално след това остават да работят и живеят. Просто няма как да продължава така до безкрай. Ако няма да се разширяват пътищата, трябва да си мисли в посока оптимизирани на градския транспорт и велоалеи. В момента трамваите и автобусите висят зад автомобилите по задръстванията, а да караш колело в столицата за мен е бавна, но сигурна смърт (това го казвам като човек, който в друга държава си ходеше с колело на работа всеки ден).
-
1 точкаСамия Иван Костов преди 20 дена в интервю обяви че след преврата нямало държава ,държавата била двете трибуквени абрeвиатури лепящи се по заведенията -вис и сик ,супер нагъл тип е тоя индивид -опропасти държавата ,и не само той ,сега вис и сик били виновни .Не влезе в затвора никой от хората съсипали това което са градили бащите и дядовците ни десетки години след войната за да направят живота на наследниците си по-добър ,обаче оня ден писаха че Очите се жалвал от лошите условия в затвора ,стана ми жал за него направо .
-
1 точкамного зависи какво искаш да смениш точно и какви части ще ползваш. За труд от 100 до 250лв според зависи майстора. пиша ти цени за Оригинални части от Япония в долари Верига - 64.99 Банани - 2бр - единия 40.02 и другия - 35.50 Тенсионера(обтегача) - 56.48 Това са цените от Amayama в момента Реално обтегача може да не се сменя.
-
1 точкаКолега с каква скорост возиш семейството си ,че ти се налага някакъв ъпгрейт на спирачките.Имат ли осезаема разлика с оригиналните ти?Аз пък си взех комплект 300мм.дискове с щампа HONDA +накладки от същата марка и от спирачките няма какво да желая повече.Дискове 115 паунда двата,накладки 48 паунда.Мисля,че такива са цените на не оригинални в БГ.Относно недостатъците съм съгласен относно шумоизолацията.За година притежание на акорда сменените неща по него са консумативи и сменени по мое желание без належаща нужда от смяната им,с изключение на рециклирана хидр. помпа.А относно Dacia vs Accord,мисля че живеем в пазарна икономика търсене-предлагане и резултатите са видни по авто обявите.И все пак всеки си избира кола според нуждите и възможностите си. Преди време при посещение в Бултрако получих приятелски съвет ,а именно:Потдържай и обслужвай редовно колата си.При нас има 4 автомобила като твоя като единия надхвърля 480 000км. .Колеги искрено се надявам и аз да се наредя в тази класация от над 400 000 ,защото мисля да си я карам дълго колата.Поздрави .
-
0 точкиЕто го и анализът на новата формула на Amsoil SS 0w-20 в BITOG - КЛИК. За сравнение с Oil-club-a. А това е на 5w-30 - КЛИК
-
0 точкиПримери за нелепици има всеки ден - с лопата да ги ринеш. Рецептата ми за шофирането е проста - Околните участници в движението не трябва да имат необходимост да реагират на твоите действия, а ако са калпазани, не трябва да имат и време за това.
-
0 точкиСеченето на завоя, доколкото съм наблюдавал поведението на други шофьори като пътник, е масово несъзнателно явление. Много от хората (предимно жени! [не казвам, че са по-слаби шофьори, но го казвам]) изобщо не могат да преценят размерите на колата и положението ѝ в пространството, особено по време на завой, нито да си представят перспективата и къде се намират обектите около колата, които не се виждат пряко (не се виждат през стъклото, а все едно през вратите). Много често на път, на който две ленти в една посока правят завой с малък радиус, водачът от външната за завоя лента навлиза поне 30% във вътрешната лента. На десен завой с половината кола влиза в другата лента. Винаги питам "Защо така сечеш завоя?" и в 9 от 10 случая получавам отговор "Е как ше го сека бе, дори не съм настъпил!" Т.е. водачът дори не осъзнава, че е навлязъл в другата лента, без да си рови в телефона, без да пуши, яде, пие или да се разсейва. Просто така си ги усеща нещата и е убеден, че няма нищо нередно. В момента, в който насрещният автомобил му направи така, следва коментар "Тоя па глей го как сече, боклук скапан" Същите водачи, когато се возят при мен, пък ми казват "Защо завиваш толкова късно, имам чувството, че ще изпуснеш някой завой." - а аз в 90 % от времето се движа в средата на лентата, + / - 50 мм наляво/надясно. Дори и в завой. Това с челните удари често е и след заспиване на единия. Когато имам втзможност - винаги карам зад друга кола. Така вероятността да ме удари някой челно спада в пъти. Все пак я има. Обаче пак огромна част от хората имат проблем лие, комплекс ли е, не знам какво е - някой друг да е пред тях. Задължително трябва да го изпревари, ако ще и рисково да е, но да е той първи. Защо? - За да виждал хубаво напред. (И за да е първи на челния... не дай Боже!) Лек път на всички и внимавайте, внимавайте, внимавайте.
-
0 точкиСамо да напомня, че тези модули, които мерят напрежението, не могат да работят нормално на тези коли, заради двустепенното зареждане. Заради него, такъв модул постоянно ще гасне по време на движение. Препоръчването на такъв модул не е добра идея. За да работи, трябва да се прави допълнителна манипулация в електронния модул, който следи текущия товар. Подходящи са само модули, които работят при наличие на контакт, без оглед на напрежението. https://www.google.com/search?q=honda+dual+mode+charging+system https://www.youtube.com/watch?v=XYiMm_YGvdY
-
0 точкиКода е 5 цифрен и е на отделно картонче при книжката на колата!
-
0 точкиИ аз не съм, просто в очите на някои хора едва ли не е светец, а истината е, че сам създава абсурдни ситуации. Все пак добро представяне от 20то до 6то място.
-
0 точкиpendoc, отговорът е в правописа . П.С. Сложени препинателни знаци.
-
0 точкижалко,но факт..докато няма "опъване на ушите" оправия няма.Всеки знае,че в БГ за някой неща може би всички според човека и начина му на мислене,че може да мине метър има хора които наистина мразят тези неща,но като се объркат нещата съзнателно знаят че нещото което искат да направят не е правилно,но въпреки това търсят вратички.Аз съм на мнението,че този който търси вратичките там където не трябва по един или друг начин трябва да бъде научен от самата държава,че неможе така.За някои неща държавата я има за други не,общо взето всичко е въпрос на интерес тип изгода,а нещата сами по себе си не трябва да са избирателни защото всяко грешно нещо вреди,то ако не днес утре или там когато се случи
-
0 точкиНе. При регулиране на клапани се сменяват гарнитури, "О" пръстени и каквото-там-още се сменява на твоя шестак. За да смениш маслени сегменти, двигателя на масата и буталата наредени около него.
-
0 точки
-
0 точкиНе се чува дали върти стартера, ако НЕ върти , бих проверил клемореда(където слагаш ключа). Не мисля, че е имобилайзера, зеленото ключе би светило ако е от него. Другото възможно нещо е самият стартер.
-
0 точкиКолега, те са по-къси Поне за вратите, са така. Само, че не знам с колко и какви са размерите на вратите на 5 врат Сивик. Ако някой има желание да каже, нека драсне.
-
0 точки
-
0 точкиЗа безхаберните трябват 3 неща: Закони (имаме ги) Органи по съблюдаването им (имаме ги, но работят избирателно) Съд (имаме го, но почти не работи) Ако тези неща се стиковат и джигитите ще си "седнат на мястото", и ще са "по-ниски от тревата".
-
0 точкиАкорд държи най-висока цена в сравнение с коли негов клас, година и състояние. Аз съм много доволен. Дребни неща са проблемите му, които са лесно поправими. А дизела на хонда е десетки пъти по-безпроблемен и бая по-икономичен от БМВ. Не знам какво точно сравняваш ти, но не съм съгласен! Ако ти е жизнено важно да имаш ауто на джамовете, безшумно купе и печка просто Акорд 7 не е за теб. Продавай го и приключи с мъките! За мен е важно да имам нещо, на което да разчитам. БМВ и Мерц са далеч от истината, особено зимата...!А и сравнението с Дачия...за 12 годишен Акорд дадох пари колкото за ново Сандеро. И никога няма да съжаля. Гарантирам, че при еднаква поддръжка и каране Сандерото ще е станало на лъжички и кофички за мляко, когато Акорда ще започне 500 000-ния си км...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00