Jump to content

chovek69

Фен
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About chovek69

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 2.0, К20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

338 profile views
  1. Здравей Чавдаре, включвам се и аз за първи път със следното: 1. 1х4L Honda Ultra Leo-SN 0W-20 https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html €45.95 2. Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 L https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html €10.95 3. Alco Oilfilter SP-1001 - 1 бр. https://www.ato24.de/en/alco-oelfilter-sp-1001-z-b-mazda.html €4.99 Общо : (45.95+10.95+4.99)*0,95*1.9675 = 115,68 лева Парите превеждам по сметката веднага (онлайн). Начин на доставка ЕКОНТ (офис "Хаджи Димитър бл. 102 срещу Лидъл") Благодаря и поздрави.
  2. След като от няколко места ми казаха, че Yuasa вече не се внася, аз заложих на Banner Power Bull Pro 50Ah/420A за 105 лева със вземане на стария. Попаднах на много точна фирма (координати на лични). Вечерта се обадих, а на другия ден дойдоха на място (безплатно) и ми го монтираха.
  3. От евтините е , но не от най-евтините (:-)). Трябва с програматор според мен, понеже връщането на стария firmware, не върши работа. Но така или иначе бих те помолил, ако може да закачим акордеона при теб (видях че си в София) със твоя стар MVCI кабел на HDS и да видим тея странни тримове от моята тема дали са реални. https://ru.aliexpress.com/item/HDS-Cable-OBD2-Diagnostic-Cable-For-H-ONDA-HDS-Cable-for-Honda-HDS-Cable-Free-Shipping/32260338331.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.35bd6362mII4EG&isOrigTitle=true
  4. Аз така онзи ден убих моя китайски кабел като реших да ъпдейтна фърмуера до 1.4.7. Сега си свети дори да не е включен в OBD-то, иначе се показва във firmware utility.
  5. Вървенето е супер, но градския разход е висок (към 13/100), което според мен е свързано с богатата смес (ниския LTFT) на празен ход. На извъградско обаче нещата са перфектни (9/100). Някъде четох за синдрома "пикаещи инжектори"; може ли когато е на газ пак да капе от бензиновите или помпата се изключва.
  6. Интересно наистина , не бях чувал за инвертиране. Обаче като отворя софтуера на газовата и обеднявам сместта, STFT логично си се увеличава в положителна посока, LTFT и той се вдига но слабо (а не трябва ли да е обратно ако трябва да се инвертира). Иначе използвам приложението EOBD facile, което засега е единственото, което ми вади живи данни през ЕLM327 за широколентовия AFR сензор в mA. Протоколът, който се използва при Accord преди 2011 е ISO 9141 https://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2/honda Мен ми се чини, че някой сензор иска чистене или калибрация, ама кой ?
  7. Линкът който съм пуснал е точно за EasyDiag 3.0. Наистина не е 40 , а 72 евро с доставката. EasyDiag+, който включва и някви програми е 130 евро.
  8. Koлеги направо питам: като се имат предвид последните псотове по темата, ако взема едно такова жълто за 40 еврака, ще има ли "безплатен" софтуер, с който да калибрирам сензори и да обучавам дросела. Благодаря предварително. https://ru.aliexpress.com/item/Original-Launch-EasyDiag-for-IOS-Android-Built-In-Bluetooth-OBDII-Generic-Code-Reader-EasyDiag-Diagnostic-Tool/32714391715.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.38d5695c1L1hx9&isOrigTitle=true
  9. Както прецените (къде ще го видят повече разбирачи) , но проблема не е свързан с горивото.
  10. Колеги помагайте. Колата е тази от ляво. Късият трим върви в положителна посока (например +12), а дългия LTFT вместо да се качва пада (например -12). Поведението е само при празен ход и то не винаги (да речем в 70% от случаите), като в движение се оправя (тримовете заспиват на +/-3). Това е съпроводено с известно флуктуиране на задната ламбда сонда между 0,100 и 0,800V. Мислех, че е от газовата (течна фаза), но уви прави го и на бензин. Няма грешки, претрисания, прекъсвания и тн. Колата е обслужена , сменени свещи (иридиеви по книжка). От какво може да е ?
  11. Taкаа. Да споделя едно възможно лечение на проблема, което при мен сработи и вече 3 седмици не се е чуло скърцане (всичко изпробвано досега даваше резултат за не повече от 3 дена). Проблемът при мен очевидно е в износването на ябълката на буталото (или прилежащата й контактна повърхност) на горната помпа на съединителя (вж. снимките на ЧОЧО) . Решението е да се завърти оста на 180 градуса и щифта да се закрепи от срещуположната страна (от ляво на вилката и педала). По този начин ябълката вече контактува със здравата си страна. Майсторът ми каза, че гресирането се правило при наполовина натиснат педал. Ясно е ,че е временно решение, но пък е безплатно.
  12. Възраждам темата, понеже имам абсолютно същите симптоми след слагане на течна фаза. На празен ход STFT e + ,a LTFT бяга надолу (но се стабилизира при -8 до -10). При движение всичко се оправя. Чистих MAP-сензора, запуших няколкото цепки по дебелата тръба за въздуха (докато чакам новата), но никакъв ефект. Като разкача буксата на EGR като че ли намалява ефекта. Чочо пробвал ли си да чистиш EGR клапана. Според това, което четох, той работи (отваря се) само при слабо до средно натоварване, но не и при празен ход. Да не е така че да са ни леко запекли клапаните отворени и да вкарват постоянно газове ?
  13. Aз използвах първите две - на 1. платих с Дебитна карта VISA Electron; на 2. с PayPal. Нямаше никакви проблеми. В темата за accord от обяви съм качил и целия репорт какво ми е извадило за колата (оказа се на реални километри)
×
×
  • Create New...