Jump to content

chovek69

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно chovek69

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 2.0, К20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

116 профилни разглеждания
  1. Кабел и софт за диагностика на CR-V

    От евтините е , но не от най-евтините (:-)). Трябва с програматор според мен, понеже връщането на стария firmware, не върши работа. Но така или иначе бих те помолил, ако може да закачим акордеона при теб (видях че си в София) със твоя стар MVCI кабел на HDS и да видим тея странни тримове от моята тема дали са реални. https://ru.aliexpress.com/item/HDS-Cable-OBD2-Diagnostic-Cable-For-H-ONDA-HDS-Cable-for-Honda-HDS-Cable-Free-Shipping/32260338331.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.35bd6362mII4EG&isOrigTitle=true
  2. Кабел и софт за диагностика на CR-V

    Аз така онзи ден убих моя китайски кабел като реших да ъпдейтна фърмуера до 1.4.7. Сега си свети дори да не е включен в OBD-то, иначе се показва във firmware utility.
  3. Странни тримове

    Вървенето е супер, но градския разход е висок (към 13/100), което според мен е свързано с богатата смес (ниския LTFT) на празен ход. На извъградско обаче нещата са перфектни (9/100). Някъде четох за синдрома "пикаещи инжектори"; може ли когато е на газ пак да капе от бензиновите или помпата се изключва.
  4. Странни тримове

    Интересно наистина , не бях чувал за инвертиране. Обаче като отворя софтуера на газовата и обеднявам сместта, STFT логично си се увеличава в положителна посока, LTFT и той се вдига но слабо (а не трябва ли да е обратно ако трябва да се инвертира). Иначе използвам приложението EOBD facile, което засега е единственото, което ми вади живи данни през ЕLM327 за широколентовия AFR сензор в mA. Протоколът, който се използва при Accord преди 2011 е ISO 9141 https://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2/honda Мен ми се чини, че някой сензор иска чистене или калибрация, ама кой ?
  5. Кабел и софт за диагностика на CR-V

    Линкът който съм пуснал е точно за EasyDiag 3.0. Наистина не е 40 , а 72 евро с доставката. EasyDiag+, който включва и някви програми е 130 евро.
  6. Кабел и софт за диагностика на CR-V

    Koлеги направо питам: като се имат предвид последните псотове по темата, ако взема едно такова жълто за 40 еврака, ще има ли "безплатен" софтуер, с който да калибрирам сензори и да обучавам дросела. Благодаря предварително. https://ru.aliexpress.com/item/Original-Launch-EasyDiag-for-IOS-Android-Built-In-Bluetooth-OBDII-Generic-Code-Reader-EasyDiag-Diagnostic-Tool/32714391715.html?spm=a2g0v.10010108.1000016.1.38d5695c1L1hx9&isOrigTitle=true
  7. Странни тримове

    Както прецените (къде ще го видят повече разбирачи) , но проблема не е свързан с горивото.
  8. Колеги помагайте. Колата е тази от ляво. Късият трим върви в положителна посока (например +12), а дългия LTFT вместо да се качва пада (например -12). Поведението е само при празен ход и то не винаги (да речем в 70% от случаите), като в движение се оправя (тримовете заспиват на +/-3). Това е съпроводено с известно флуктуиране на задната ламбда сонда между 0,100 и 0,800V. Мислех, че е от газовата (течна фаза), но уви прави го и на бензин. Няма грешки, претрисания, прекъсвания и тн. Колата е обслужена , сменени свещи (иридиеви по книжка). От какво може да е ?
  9. Taкаа. Да споделя едно възможно лечение на проблема, което при мен сработи и вече 3 седмици не се е чуло скърцане (всичко изпробвано досега даваше резултат за не повече от 3 дена). Проблемът при мен очевидно е в износването на ябълката на буталото (или прилежащата й контактна повърхност) на горната помпа на съединителя (вж. снимките на ЧОЧО) . Решението е да се завърти оста на 180 градуса и щифта да се закрепи от срещуположната страна (от ляво на вилката и педала). По този начин ябълката вече контактува със здравата си страна. Майсторът ми каза, че гресирането се правило при наполовина натиснат педал. Ясно е ,че е временно решение, но пък е безплатно.
  10. "EGR" Акорд 7 2.0 бензин 155к.с

    Възраждам темата, понеже имам абсолютно същите симптоми след слагане на течна фаза. На празен ход STFT e + ,a LTFT бяга надолу (но се стабилизира при -8 до -10). При движение всичко се оправя. Чистих MAP-сензора, запуших няколкото цепки по дебелата тръба за въздуха (докато чакам новата), но никакъв ефект. Като разкача буксата на EGR като че ли намалява ефекта. Чочо пробвал ли си да чистиш EGR клапана. Според това, което четох, той работи (отваря се) само при слабо до средно натоварване, но не и при празен ход. Да не е така че да са ни леко запекли клапаните отворени и да вкарват постоянно газове ?
  11. И при мен го има този проблем само, че по-скоро е потракване при натискане, а не скърцане и педала е доста твърд. Слагах литиева грес в дупката, където влиза оста от купето към помпата; оправя се за няколко дена и пак се връща. Втулката (номер 18) е здрава, но и нея я смазах с нулев ефект. Сега с моя майстор мисля да предприема следната процедура от един чужд форум и дано да се оправи, че е бая дразнещо. Fix squeaky clutch - Honda-Tech - Honda Forum Discussion.pdf
  12. Здравейте колеги, някои да знае въпросните времена при различни волтажи. Убих се да търся, но точно тези никъде ги няма. Става дума за 270cc; 26 LBS/Hr ; 12.5 Ohm. Благодаря предварително.
  13. Бедна смес - от какво?

    Извинявай за офтопика колега, но как успя да подкараш HDS на по-нов windows oт XP.
  14. Бултрако или Юби ко?

    Да докладвам... Добре се отнесоха с мен и съм доволен. Реглажът излезе 50 лв. Бях помолил да погледнат защо скърца педала на съединителя и ако може да го оправят. Казаха че не може да се оправи (според мен обаче въобще не бяха го гледали).
×