Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.03.2019 in all areas
-
3 точкиОткакто чета ФОРУМЪТ (почти 10 г.) НИКОЙ не е написал толкова глупости, колкото Веско/жапанезе/такуми и само към него (и Човека от Толбухин, с назидателния тон) се проявява толкова търпимост!? Пиша това, губейки си времето (и вашето - за да го прочетете), с надеждата да имам повече време да чета стойностни неща. Дано ме разберете правилно!? p. s. Иронията е, че има/т и много добри постове .
-
3 точки
-
2 точкиЗдрасти колега - чак болежка е пресилено, но има няколко случая на повредени. 1. За да го запазиш чисто нов - никога не го пускай ! 2. Не е хронично - ти си първия за когото чувам, че му се е прецакал. 3. Е ако слушаш "майсторите" си е твоя работа - обаче тогава стриктно спазвай точка 1 и ще имаш вечен климатик. Моя съвет е : карай си колата, пускай си климатика когато ти е кеф и не се впрягай много, че постоянно ще ти се чупи .
-
2 точкиТи имаш механичен проблем с механизма за движение, 100 % е сигурно. Да се бориш с твърдостта ми звучи просто абсурдно. При тях е с жило, и проблемът е от друго естество. При теб може да задържа в оста, може пружината да е много стегната, може още сигурно един куп други неща да са, но е сигурно, че имаш проблем, а не просто педалът да си е твърд за модела или да е инженерно недоразумение. Липса на смазка, боклуци, мокет под педала и тем подобни може да са причината при теб. Педалът се движи съвсем нормално, натиска се много по-лесно от на други коли с електронен педал, които съм карал (вкл. нови). Усилието е минимално. Ако съм усилил музиката и не чувам двигателя, при тръгване трябва да погледна оборотомера, за да разбера дали и колко съм натиснал. Обикновено тръгвам от 1000 - 1100 оборота, но ако не чувам двигателя, често се случва да го изфорсирам над 2000 - 2500, защото изобщо не усещам педала колко е натиснат. Толкова е мек и лесен за натискане, все едно натискаш гъба от дунапрен с крак. Потърси какъв е проблемът.
-
2 точкиСпри да пишеш за неща, които не разбираш бе адаш.Моята е на 400000км, с обикновена АГУ монтирана на 140000км,свещи поне три комплекта имам, които сменям на 50000 км. Невиждам някаква разлика от тия само на бензин карани. Двигателя не е пипан и масло не гори, макар че сипвам само 5w40.
-
2 точки
-
1 точкаhttps://autobild.bg/8-съвета-за-каране-на-автоматик/
-
1 точкаЗдравейте колеги ,сетих се че не съм изпълнил обещанието си щом завърша с опресняването на вътрешното осветление и това по бутони и врати да пусна снимки та ето как изглежда салона и таблото .
-
1 точкаНе си струва да сваляш кората и да слагаш стоков говорител, аз в момента си правя системата и изтърбуших и двата говорителя на задните врати, за да ползвам фланците и сложих коаксиални алпине С серия, беше си голяма играчка, тъй като прекарвах кабели за високо ниво към суба и обработвах вратата, правех по врата на ден и можех да сравня със стоковия на другата врата и качеството и чистотата на звука е на светлини години, за предните врати съм взел двукомпонентните, но не остава време. Същите фланци можеш да си ги вземеш от ибей или алито, 2 за същата цена!
-
1 точка
-
1 точкаАко ти харесва, платформата и на вервиз.. тогава ще си каже. Ако не дават... за това явно стои
-
1 точкаТова последното с дунапрена е вече доста прекалено. Както и факта че колата не е толкова обезшумена че да не се чува и усеща мотора. Нека не се създават абсурдни стандарти за колата. Хонда е,но не е извънземна технология,както и не е свръх автомобил.Така или иначе педалът трябва да си е нормално твърд за да се усеща съвсем нормално контрола върху автомобила както и да бъде достатъчно адекватен на командите както в положителна посока,така и в отрицателна. Предвид механизма и окачването му няма как да е като дунапрен.
-
1 точка
-
1 точкаFuel metering too lean, вече го няма една седмица, от както смених горивния филтър.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Споделям Ви лични впечатления по темата. С газова уредба Романо съм, монтирана при колегата Иво Ленков, подвизаващ се във форума. Сервизът му е в Надежда (Каравелгаз), цената е 1350 лв. Повече информация - от самия него. Мастър Бранко (Markoni) има лаборатория в Русе, но е далечко (ако е фактор за Вас). Негови координати можеш да намериш в нета, както и тук някъде (Markoni's Garage). В Своге не ми е известно да има специалисти, но предполагам сте проучил. Аз съм с "американския" двигател, 2.4. При все, принципът ми е винаги е бил, че евтиното излиза скъпо, съответно, не съм се скъпил за газовата и монтирах Романо-то при г-н Ленков (освен репутацията му, определящо беше и това, че ми е на 5 мин. от вкъщи). Моят съвет в случая е да се "вкарат" повечко пари в добра уредба. Успех! Д.
-
1 точка
-
1 точкаВзех колата днес. Сменили са маслото с 0w20 и виенето е доста понамаляло. Увериха ме , че след няколко хиляди и това ще изчезне . Надявам се да е така . Ще видим какво ще се случи .
-
0 точки
-
0 точкиКолега, за едни са глупости, за други истини. Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба. Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица. Айде до скоро и сполай ти!
-
0 точкиВинаги я използвам.До преди месец колата си спеше на вън година и половина Зима/Лято.никога до сега не ми е правила и най малкият проблем ръчната.
-
0 точкиАко е "уста в уста" (тип целувката на Кобрата) е по-добре, отколкото по някоя от бузите. Тогава може и да е крива, а това с оглед не се разбира.
-
0 точки... и дали си струва да я имаш, и така постоянно да бръмчи и износва детайлите при всяко влизане и излизане от колата? Вярно че е гъзария, но ... ?
-
0 точкиЧовека в клипа ти каза,че (гледа ли го изобщо?!) може с 2 шибани релета за 10лв да направиш така ,че като вкараш ключа на кочината и дадеш на контакт огледалата да се отварят сами,като махнеш контакта да се затварят сами,без да натискаш никакви бутони. Това не е ли същото като да я заключваш/отключваш,ама за 10лв а не за 100 паунда?! Варианти има,от теб зависи колко пари ти се дават да имаш такава екстра.
-
0 точкиЯвно си говорим за различни езици и няма смисъл... Купи си модула.
-
0 точки88 мм 15 FLATS Ето и линк преди 2 дена и аз си го купих от този продавач и си го смених става само за горивния филтер за 2.2 дизел : https://www.ebay.co.uk/itm/OIL-FILTER-WRENCH-88mm-X-15-FLATS-FLUTE-SOME-HONDA-I-DTEC-DIESEL-FUEL-FILTERS/182232012539?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D56924%26meid%3D39e34383ce794f50b378c1277e3c0dcf%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D192786281623%26itm%3D182232012539&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Aee37dc8f-5245-11e9-b349-74dbd1804111|parentrq%3Aca70e9d51690aca517d8bfa4fff3134f|iid%3A1
-
0 точкиМежду 0-20 и 5-30 си ок. Зимата (или за целогодишно, което включва зимата) е по-хубаво първото число да е 0. Доста инфо можеш да намериш в темата за маслата, ако ти се чете – и за вискозитет, и за характеристики и сертификати, и за интервал за смяна.
-
0 точкиЗдравейте, колеги! Днес ходих да си купя филтри MAHLE /горивен-52лв и маслен-16лв/ но ми направи впечатление, че горивният ми е произведен в България?!? Има си и лепенка на самият филтър че е произведен в БГ. /може да се виси на снимката по долу/ Това нормално ли е, трябва ли да ме притеснява? Докато масления е произведен в Австрия. Закупих ги от MASLATA.BG / от един от магазините им в София /
-
0 точки
-
0 точкиВеско прочети какво е газ-разпределителен механизъм на един двигател и какво общо има с газта, ако иска Фена или Бранко може да ти го обяснят, а за моя двигател виж видеото във вашият ютуб за кола която е американски акорд на 1млн. Мили не км. без да е правен ремонт.
-
0 точкиАма продължавате да му се връзвате. Просто го игнорирайте и след години може и да намали спама. Japanese тактиката е - "Казвам нещо. А сега докажете, ЧЕ НЕ Е ТАКА!". За протокола - Сивик каран САМО на газ, пален САМО на газ, няма зиме, няма лете, че и обикновена турска АГУ. О чакай, ИРИДИЕВИ свещи NGK, Made in Japan, внесени от САЩ. И О, НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ - сменяна гарнитура на глава защото е прегрята на бензин преди да се сложи АГУ. Феномен 😁
-
0 точкиПоредния, който никога не е карал на газ и не е доволен. На всичкото отгоре има опит натрупан в интернет. Страшна работа..
-
0 точкиМисля, че „двигателят не е пипан“ отговаря на въпроса ти. А ако заговорим за икономия от газта, сигурно трябва да сменяш гарнитура на главата на всеки 50к км, за да ти излезе също толкова скъпо колкото на бензин . Не ми се смята, а може и пак да си на плюс при 50к
-
0 точкиЗа европа - няма. Има модул в ebay, мисля че струваше около $100, който прави възможно това. Ако не се лъжа модула е оригинален на Хонда
-
0 точкиСтава дума за кола между 10 и 14 хил. лева. Да наистина ще е по-добрият избор, но ще дойдат и много разходи от пътя, мито,ддс и прочее. А до нашите джамбази... Ясни са миналата седмица обиколих с. Труд и се нагледах... Посмях се, порадвах се, че си и поплаках какви цени, какви коли и какво отношение..
-
0 точкиЗа инженера измислил тая планка има специално място в Ада,където всеки ден да сменя по 10 филтъра....
-
0 точкиПоддържа зададена скорост. На дълъг път е полезен, понеже при монотонно шофиране може да си махнеш крака от газта. От бутоните на волана може да отнемаш или увеличаваш скоростта, а зададената помни до гасенето на двигателя. При пипване на спирачката се деактивира, но после може да го активираш отново и колата ускорява до зададената скорост сама. Има го и при "ръчките", но автомата му пасва далеч по-добре, понеже сам си сваля предавки за да доускори. Примерно, цъкнал си го и си круизваш със 140 по магистралата. Някой те засича, ти намаляваш със спирачката до 70, а като пред теб е свободно, просто го активираш отново и той си гони зададените 140. Автомата сваля предавка и нещата се случват по-бързо, а с ръчката си чакаш на 5-а или трябва ти да смениш на по-ниска, за да ускори по-чевръсто. Вярно е че 2.0 гори колкото 1.8, но за вървенето не е така, понеже разликата идва не само от конете, а и от въртящия момент на 2-та мотора.
-
0 точкиПривет колега и успех с избора (според мен не си сбъркал). И аз карам втора такава (първата катастрофира и стана тотал щета заради каско). Вече 150 000км съм безкрайно доволен. Само че да дам няколко съвета преди да си напавил избора. 1. Задължително гледай да има Круиз Контрол - незаменим е и повече никога няма да се взема кола без (немския нов внос от къщата няма) 2. Силно препоръчвам да е с Климатроник, вместо врътките. По красива е и е по-голямо удобството (Немския нов внос от къщата няма) 3. Имат много удобен и трудно намираем Подлакътник - силно препоръчвам (само 5-вратата от София го има) Какво да гледаш за модела: 1. Провери дали задните врати се отварят че дръжките им се чупят често. Трудни за намиране са. 2. Също дали и 4-те врати се заключват и отключват. 3. Често имат проблеми с кормилната уредба - хидравлична помпа, маркуч високо налягане, рейка. Може като е запалена да отвориш казанчето за хидравличната течност ид а видиш дали има балончета (т.е. взима въздух от някъде). Също течовете подсказват за проблеми 4. Имат ел. антена на радиото която почти 100% няма да работи (пусне ли се радиото се показва нагоре сама) 5. Понагоряват си масло. Може да погледнеш гърнето дали е омаслено отзад. На сивата немска виждам че е сменено с някакво друго защото стои по ниско и самите изходи са твърде близо един до друг. Конректно за обявите, немската от автокъщата бих я пропуснал, сивата немска съм почти убеден че е ръждива само по снимки. Примерно заден десен калник има съмнителни точки по него а и това с кабелите... По-скоро бих погледнал хеч-а ако трябва да е между трите, въпреки че не ми допада формата му поне на мен И двата мои автомобила са 1.8 на газ и сме правели доста сверки с 2.0. Разлика може да се каже че няма нито във вървеж, нито във разход. Т.е. ако си харесаш 1.8, нека не те притеснява.
-
0 точкиРискът с неоригиналните тампони е, че вероятно са от различен каучук. Такива мнения срещнах и реших да не рискувам. Предпочетох втора ръка и на 2 пъти подмених всичките. На някои не им личаха повредите, други са от ваденето, но при мръсна газ, колата дърпаше надясно, а по-големи неравности, мотора хлопаше в коша. Сега е доста по-добре, но отново има моменти при топъл мотор, мин 700 об, без консуматори и на неутрална, да се усещат леки вибрации. Друг път ги няма. ДРЛ-а на дългите работи постоянно. Най-осезателно вибрациите намаляха, след като смених старото 10х40 масло с ново 5х20.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00