Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Цецо да не би да те е жал за британците. Да ли има друга нация, която повече да е крадяла през последните векове.
  2. 2 точки
    @Takumi Fujiwara му оправих проблема още онзи ден - бяха му забранени съобщенията. Има шанс да е от чистене на кешове в комбинация със стари наказания Качих още ред оптимизации по конфигурациите. Ако сега не се задържи забързването, следващо подозрение е хардуерен проблем и ще помоля хостинг компанията да ни премести на друг физически сървър.
  3. 2 точки
    Интересно е как в един и същ пост се говори за великата Българска армия, за бойни знамена и прочее, и в същото време се говори за "Разделяй и владей". Тоя свят, не само България, защото в Африка и части на Азия е къде къде по-зле от тук, ще тръгне към по-добри времена, когато според да се делим на измислени признаци, особено пък географски - "Родил си се в ей тея очертания, следователно не те харесваме". Тъп начин на мислене, надали много хора ще вникнат в същноста му. По лесно е да се обединиш срещу някой и да му предадеш проблемите си, от колкото да тръгнеш да градиш нещо. Не случайно повечето хора избират първото.
  4. 1 точка
    И според мен на Японците не им пука за Европа. Не случайно най- добрите модели се правят за Америка, Азия и дори Русия. За тях са хубавите двигатели, екстри и качество, а за нас са компромиси на силно завишени цени. Црв 5 ни е идеален пример за начина им на мислене.
  5. 1 точка
    Вие слепи ли сте, колко е голям пазара на Хонда в Европа? Сигурно в Сингапур има повече отколкото в цяла Европа. А дизеловите хонди дали ги има извън Европа.
  6. 1 точка
    За R20A3 Yacco препоръчват 5W30 и 0W40 като 0W40-ската го водят върхът на сладоледа при тях, щади мотора за сметка на околната среда до като 0W30 го водят да щади околната среда за сметка на мотора,то е и по евтино.Представителя на Yacco за Плевен ми е близък приятел,заедно го гледахме в неговият офис и с неговата програма.Не видях да предлагат 0/20 нито 0/30 за този мотор,програмата изкара само двата вида.Лично аз не виждам причина сегашното 5W40 да е ок. а това да не е ок. Както и да е ще пиша ако има нещо да се знае.Благодаря на всички колеги които се включиха.
  7. 1 точка
    Пазар има,специалисти горе долу,обаче ние вече не искаме мръсно производство.Тук има вече 5 фирми на гиганти,стартова заплата от сорта на 1000-1500 лв. Условия бог дал.Нямаме закони и спокойствие. Групата Пежо-Рено -Ситроен ни плаща 200000 лв месечно за въздуха.Отделно след като стачкуваме ги затварят за по 3-4 дена.Предполагам ,че до година две ще избягат от Русе..Пристаоил налива милиони в инфраструктора, рушвети и реклама ,но и те са пътници,затова избягаха в Турция и Румъния.Та каквото и да спечелим ..бързо го губим заради лоши управници и недалновидна политика.
  8. 1 точка
    Бих купил Mahle правено в Русе отколкото нещо правено незнайно къде... Не че и Mann не се прави тук ,ама колегата Carpera прави аналог с други производства. На ишлеме се произвеждат над 20 марки филтри,за съжаление на кутиите пише производител по желание на клиента.Ако не пише БГ,то пише EU.Пращат си хартията ,ламарините и опаковките.Тук само се сглобяват и пакетират в кашони..
  9. 1 точка
    Ей като ви чета, как 2 литровка ще се мръщи на 0в40, съм на ръба да го излея мойто 5в40, ама ще го покарам още да си затвърдя впечатленията
  10. 1 точка
    Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива.
  11. 1 точка
    Добро е - перфектно е за писта! И за града, ако караш над 4000 оборота. Това масло по принцип е за турбо и спортни автомобили. Не случайно отзад пише, че покрива спецификациите на Порше, БМВ и VW 502.00/505.00. Карай 10 000 км с него и после сипвай 5W20 или 5W30 - това са твойте масла. Може да пробваш и 0W20, ако искаш.
  12. 1 точка
    За това най-добре със скоба и динамометричен ключ, че това на ръка е много относително. Аз вкъщи като затварям нещо на ръка и после ме викат да го отврям.
  13. 1 точка
    Натягането, мисля, че беше още 3/4 от оборота, след като уплътнението опре на блока. На някои филтри има цифри за ориентир.
  14. 1 точка
    Щом досегашното не е "мръднало" като цвят е нормално да търсиш по-добро. Освен мазане и охлаждане маслото трябва и да мие. Ако е като ново, значи или не мие, или моторът ти е чисто нов. Някъде по средата е вероятността да е карана предимно извънградско, само с правилното "тънко" масло и да е сменяно по-рано от предписаните км.
  15. 1 точка
    Имах такъв проблем с оборотите - като изключа от скорост и колата се движи, поддържа около 1100-1200 оборота, като спра на място и падат на около 800. Оправи се, като смених температурния датчик.
  16. 1 точка
    Често се случва.По резбата е имало някакъв боклук и майсторчето е усетил натяг,а то е било някоя песачинка. Мястото е неудобно ,но поне с ръка може да се бръкне и да се забърше челото и резбата. Ако по време на завиване хрущи,значи резбата в блока е компрометирана.
  17. 1 точка
    А на стария уплътнението да не е останало на блока. Че съм го виждал и това.
  18. 1 точка
    Не е проблема във филтъра, или не намазано уплътнението с масло, или е претагнат. Това за налягането и байбаса.....
  19. 1 точка
    Като отидеш в фирмата за смяна на стакла ще си избереш различните фирми предлагат избор.. Защо не залепи пукнатината имам такава от година и не мърда повече струваше 20лв лепенето ,а сега........ново стъкло.Пробвай и при тези които лепят стъкла може и да има начин да се оправи твоето.
  20. 1 точка
    Днес взех лявата полуоска от Хонда. Само,че има разлика в псрт номера Би трябвало да е : 44306-TL2-E50 Но е : 44306-TL2-E53 Казаха,че нямало причина за притеснение,за моята кола била полуоската. В сайта които дсдох по горе за части и парт номера също е дадена Е53,а Е50 е задраскана. Те всъщност в офиса гледаха от абсолютно същите схеми като на сайта. В крайна сметка ще разбера след седмица-седмица и половина ,като се качи(ееентуално) на колата. малко инфо относно полуоската - дълга е 71см - зъбците на вътрешното каре са: 27 - зъбците от страната на колелото са : 30
  21. 1 точка
    Нека да видим сега дали ще се задържи бърз Това също е оправено.
  22. 1 точка
    @mytanta Petro Canada имат и дизелови (предимно за тежкотоварния, аграрния и прочее автопарк), но няма да ги намериш в ato-то. Например това: https://lubricants.petro-canada.com/en-GB/productoverview/brand/productline/SUPREME-Synthetic-C3
  23. 1 точка
    Не, не става! Повече инфо можеш да видиш ТУК
  24. 1 точка
    Здравей.Най вероятно е шарнир-долен.Ако е сух(скъсано маншонче или не достатъчно смазка) няма луфтове но стърже
  25. 1 точка
    Абсолютно подкрепям мнението на fena. Още повече че удара е фронтален и деформациите са поети от надлъжните греди и предвидените по тях деформационни отслабвания. В 99,99% при такъв тип удар, по окачването няма каквито и да са щети (при страничен удар вече е друго). По отношение мнението на колегата с японския ник, без по никакъв начин да се заяждам, бих искал да го попитам, дали твърдението му е от професионална компетенция или ей така просто да има нещо да напише, с цел да не му се схващат пръстите! В подкрепа на моето мнение прилагам скромен снимков материал, от моя кола (Сивик Фастбек - по известен като "Англичанка"), възстановена лично от мен, в сервиз на мой приятел с негова помощ и подкрепа. Удара е фронтален в страница на автомобил пресякъл ми пътя в средата на кръстовище (отнел ми предимството и не спрял на знак Стоп) с над 90 км в час. При това освен деформация на надлъжните греди към купето, имаше и странично изнасяне с над 50 см наляво (посукване). Операцията включваше действия по връщане на гредите, доколкото е възможно в първоначалния им вид, след което асиметричното им рязане и напасване на три координатен професионален стенд по заводските монтажни реперни точки, на нови и здрави греди, предна маска (очиларка) от автомобил донор, както и подмяна с втора употреба греда под броня, предни капак, броня, нови фарове, воден и климатичен радиатори, втора употреба калници, казанчета за чистачки и хидравличното масло. Резултата е показателен и изместването от фабричните размери е точно "0" - НУЛА! След всички автотенекеджийски дейности, автомобила е преминал всички видове стендове и тестове на три координатен професионален стенд и технотест, монтаж на окачване и двигател с последващите автобояджийски дейности и пълен технически преглед в сериозен пункт за ГТП. След това автомобила се кара активно и безпроблемно повече от 3 години без каквито и да са проблеми по окачване, носене на която и да е посока или износване на гуми и т.н. Фена може да потвърди написаното от мен, тъй като е виждал и познава добре автомобила. Вярно труда не е малко. Важно е желанието и любовта към автомобила. Водещо при избора за захващане с цялостната дейност е да няма ръжда по купето, както и двигателя и окачването да са в добър вид още преди удара. Ако всичко това е налице операцията си струва, и при добро търсене на части и наличието на приятели готови да се отзоват за каузата да върнат един автомобил в изрядно състояние е направо удоволствие, макар и нелеко. Поздрави и дано съм бил полезен и изчерпателен, въпреки че нямам снимков материал по цялостния процес.
  26. 1 точка
    Удара е висок и поправим защото е високо . Купето има ли ръжда .?
  27. 0 точки
    ^ Да, точно така и това е поради 2 основни причини: - европееца не е с най-дълбок джоб (да не говорим за източно-европееца) в сравнение с американеца, японеца или китаеца - в Европа все още витае духа/слуха за скъпите японски резервни части
  28. 0 точки
    http://www.yacco-bulgaria.com/production/catalog/product/view/6/228.html
  29. 0 точки
    Ами като си лашнал тук и там имаше ли някой да натисне и педала?
  30. 0 точки
    Завода работи само на ишлеме.Няма търговия. Даже брака се транспортира обратно до клиента.
  31. 0 точки
    Да ,получи си го тъпата крава...ще караме японски Хонди най-накрая...
  32. 0 точки
    За к20 и к24 с две ръце го препоръчвам на колегите 1000лл но на R серията сложи lube0 5w30 другата смяна. 1000лл е PAO не му се плаши.
  33. 0 точки
    В САЩ за R18A1 двигателят се препоръчва 5W20 масло, а даже казват и 0W20. R16, 18 и 20 са от едно семейство - Honda R20A (R20Z) engine и идват да заместят К серията като са по-малко спортни от нея, но са по-икономични и с по-голям върт. момент в ниските и средните обороти. Така че това масло, което си взел с нищо няма да ти помогне, но не би трябвало и да ти навреди. Ще ти повиши разхода на гориво и не е особено полезно за катализатора, за това гледай да не наливаш над макс. на щеката. R18A1 Как се сменя масло на R18 и какво масло се ползва: http://9thcivic.com/forum/threads/r18a1-non-si-engine-oil-change.3741/
  34. 0 точки
    Не те разбрах Маркони,казваш,че трябва да е В а не W,или аз нещо не разбирам. Това в каталога им излезна като най доброто за този мотор на Хонда R20A3.Имаха и 0w30 и даже е с по ниска цена но то е щадящо околната среда за сметка на мотора а това 0w40 е щадящо двигателя за сметка на околната среда.
  35. 0 точки
    Аз не бих бил такъв оптимист: https://autoreview.ru/news/honda-zakroet-zavod-v-anglii-civic-uydet-iz-evropy Ако четеш "между редовете" е ясно кое ще се произвежда в Щатите, кое в Япония, а всичко останало - "чайна майна". Сивик 10 ще се прави още 2г. а във връзка с плановете за 2/3 електрификация до 2030-та Сивик 11 може и да няма (имат аналогичен хибрид). Платформата е нова и може да понесе дълбок фейслифт, стига Китай да има нужда от хечбек, но там мераците за тип купе са други и вероятно ще слушаме "чао бамбина - сори", но да не съм чак толкова черноглед. Населението и работната ръка в Япония застаряват и всичко над кей-кар им е непотребно, а перспективно печелившите модели ще се правят в държавите с най-голям пазар, а ако нещо остане, може и да доплува до Европа, но с ограничени квоти.
  36. 0 точки
    То знае ли се при тебе....чакай сега ще проверя. Takumi Fujiwara ви изпрати лично съобщение Преди 1 минута.... Осрал си си уиндоуса нещо .Нямаш проблем.
  37. 0 точки
  38. 0 точки
    30 лв. Двете на пазарлък
  39. 0 точки
    Аз имам фабричен и се чудех защо разстоянието м/у средните 2 сензора е по-голямо... Теглич нямам, но очевидно е заради него, ако се монтира да не сработват от него... За мен парктроник/свирка е по-добре от камера, която ти ангажира погледа, който трябва да е в огледалата. Иначе камерата за келешлък важи... (тези с камерите са на обратното мнение, защото са длъжни да защитават това което имат...)
  40. 0 точки
    Жена пита мъжо си: - Оти не оправи леглото, като стана последен, аймана? - Оти оставих мачката да спи, она е станала последна?
  41. 0 точки
    Да ги забраняват всички смърделници и замърсители, че съвсем ще го закъсаме със здравето, в София вече не се диша, в час пик положението прединфарктно. Нямам нищо против една електричка от рода на Тесла модел 3 Само си представете всичко дето се движи по улиците да е електрическо. В момента в България има около 4млн автомобила х 50000 + връщане на стария автомобил са 200 милиярда или около 2 пъти БВП за страната, нямам нищо против държавния ни дълг да нарастне с този обем, това ще са най-умно похарчените пари.
  42. 0 точки
    Какво общо има мисленето с реалността...дизелите умряха.Който се излъже последен до края на годината това ще бъде.В Германия и Италия цените паднаха двойно и пак няма кой да ги купи.Тук пазара се наводни с дизели ,а бензиновите скочиха яко.Резервни части спират да се произвеждат,та последния проблем са волана и стелките.В момента ЦР-В 3-та се търгува трудно на 8000 ,тук вървят двойно...
  43. 0 точки
    Митко, проблема на Цецо е, че иска най съвременните дизайни и технологии съчетани с качество на материали и изработка от 90-те. Е няма такова животно.
  44. 0 точки
    В случая любимецът е бил и запален шофьор, че е изтъркал волана и лоста.😮
  45. 0 точки
    Отговорът съкратено и обобщено: "We really appreciate you interest in our oils. Unfortunately we won´t extend our ATO24 motor oils series. It is more for our german customers which are searching for Longlife-04 or VW 507 00 recommendations. Therefore we won´t extend our series." "The lowest price with that API SN Plus specification is the Petro Canada: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Kind regards ATO24-Team" Ама че "национал - шушумиги" са тия... Само след една година ще ги питам аз, техните "Джермански" клиенти дали ще търсят VW 507 00 recommendations.
  46. 0 точки
    Македонско 69 Девойка го носи момчето дома, одат во спалната и таа му предлаага да пробат 69. - 69?Кой курец е това?– питува момчето. Девойката разбира дека новото момче не е толко изкусно во сексот па му вика: - Ке си ставим моата глава помежду твоите нозе, а ти стави си твоата глава помежду моите, важи? Се още незнаейкии за що точно се работи, малце притеснен, момакот се согласува на това, само да не го разсипе моменто. Таман се наместиле, девойката несакайки изпрднува еден гласен пърдеж... Ммчето ке умре од смеенье, па му и смрди, току бега на страна и пробува да разбере що баш се случило... Момичката засрамена му вика на момако да и прости и да пробат още един пат... Така пак се наместиле... Девойката пак, несакайки изпушта един здрав, голем як пърдеж... Момчето целиот изплашен и зачуден, станува од кревато, ги зема халиштата и почнува да се облекува. - Що е?Зашто си одиш? – го питала момичката. - Абе ти си ненормална ако мислиш дека ке останем и за другите 67!
  47. 0 точки
    Всички автомобили и автомобилни части се освобождават от 10% мито. Това ще става поетапно, като едва след 7г митото да е 0%. Ето и как ще изглеждат ставките: През първата година - 8.8 % Втората - 7.5 % Третата - 6.3 % Четвърта - 5.0 % Пета - 3.8 % Шеста - 2.5 % Седма - 1.3 % И след седмата, в осмата, година - 0.0 % Не мога да разбера защо постоянно трябва да се гадае вместо да се прочетат документите, които са свободно достъпни - http://trade.ec.europa.eu/doclib/press/index.cfm?id=1684. Информацията с процентите се намира в Аннекс 2-А - http://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2018/august/tradoc_157229.pdf#page=5.
  48. 0 точки
    Има си задна скорост, но няма помощни колела, като кола е. Е, има и триколки Goldenwing, но ако цената на моя е един кошмар, триколките струват три кошмара. Ще го карам само ако мога да го сваля от стъпенката, иначе ще си стои в гаража и ще си бибиткам с него.
  49. 0 точки
    ПОздрави за колегата с ловчанлийския Тайп Р, изглежда доста внушително. Оправи ми деня от сутринта...
  50. 0 точки
    От 3 месеца я имам и до тук мога да кажа следното 1.Като шумоизолация за мен е ок,особено на фона на коментарите за предишната версия 2.Автомата ми приляга,но с условието,че ми е пьрвият 3.Има доста приложими екстри,подчертавам приложими 4.Двигателя е супер тих,на фона на дизеловия акорд който имах 5.Колата е широка и удобна,а и децата на 13 и 16 години твърдят,че отзад им е комфортно 6.На дьльг пьт е супер,единствено на баир малко се задьхва но перките на волана като им свикнеш вьршат страхотна работа.При изпреварване без тях нямаше да ми е ок,но сваляш на 3 та и набира без проблем. Това е най общо казано,харесва ми колата,но акорда още ми е на сьрце. Беше 2.2 дизел 150 коня и лоша дума за него не мога да кажа.Шест години го карах и никакви грижи не сьм имал.Е,за това време му навьртях уникалните 50 000 км,но аз толкова си карам пьк и имам още 2 коли.Даже най големият маитап беше като един от потенциялните тогава купувачи каза ,че много му харесва но не е трябвало да го лъжа ,че е на толкова малко километри ,иначе щял да го вземе.Ей това Бьлгарина е много недоверчив. дано да сьм ти бил полезен,ако има друго питай
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...