Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.10.2018 in all areas
-
3 точкиМисля че решихме проблема и с ръждата...! Монтиран е и оригинален теглич, както и новото симпатично ремарке!
-
2 точкиМи да беше пазил опелчето... С тая цифра ме изуми.. Спри да пишеш в тоя тефтер, че става страшно
-
2 точкиСмятаме ли го, винаги е стряскащо. Да уточня, не съм имал никакви проблеми с колата. Винаги съм я глезил, нови гуми, обслужва се стриктно. Всичко което се налага се прави без да се чудя. Това е списъка за последните 12 месеца. Реглаж на клапани с гарнитури 12341-RTA-000 PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342-PCX-004 SEAL, SPARK PLUG TUBE NOK Общо 99,00 Профилактика и почистване на предни ел. стъкла 128,00 Смяна филтри на газов клапан и преди рейката 35,00 Стенд, преден мост 18,00 ГТП 30,00 6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81,00 ОЕМ Hose, Feed, хидравличен маркуч Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л С труд общо 281,00 2 пъти смяна масло и филтри Petronas Syntium 3000AV 5w40 5л (винаги ми остава от предни смени за това по 5л.) Маслен MANN W610/3 Купе Blueprint ADH22507 Въздушен Blueprint ADH22252 С труд общо за 2-те 180,00 Ремонт на кормилна рейка + труд Направа на дясна втулка и реглаж на рейка, сменен семеринг. Стед на преден мост Общо 178,00 Смяна долни шарнирни бортове от 2-те страни MOOG HOBJ10683 - 70,00 Сменен лагер на копресор климатик и труд 45,00 Смяна лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа + труд 50,00 Секретни гайки втора употреба 08W42-S6A-600H- 40,00 Чистачки Valeo VFB60 и Valeo VFB40 18,00 Donate DVD iso images Honda Navi 2018 3.C0 - 30,62 Джанти 17ки 650лв. Продадени 16ки за 400лв. Крайна 250 4 x FULDA SPORTCONTROL 2 91Y FR 225/45 R17 - 127,60 на брой общо 510,43 Джанти с гумите и смяна - 785,43 Лепена на спукана гума, свалян, качване и баланс - 13,20 ГО - 233,00 Каско на една вноска - 758,46 Данък 2018г. 399,00 Винетка - 97,00 Тотал за годината 3461,30 лв Изминати 24059 км За да станат още по-стряскащи нещата, това е за целия период от както имам автомобила Изхарчени 15489,37 лв. Изминати 76.076 км Време около 4г и 9м Извод, карай си Опелчето баце и не се оплаквай За кво ни са тия Акордеони... еми щото ни кефят всеки път като се качим в тях
-
2 точкиСлед операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
-
1 точкаСпоред мен трябва да може и още даже. Стоковите инжектори са на 80% само.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМного вярно особенно сега като ги правят да се чупят бързо.Колко уикенди съм лежал отдоло за някоя простотия и после се чудя защо все едно ще я правя вечна.Пази си колата, но не се вманиачавай.
-
1 точкаНа мен вече 5 пъти ми светва. В 3 от случаите трябваше да доливам масло. Малко ме притеснява, че за 8000км, вече почти 2л съм сипал. Отдолу е суха, т.е. двигателя просто си харчи. Винаги ми се случва на аутобана, при движение с голяма скорост...
-
1 точкаОпитът в годините ме е научил да не обръщам много внимание на такива неща. Ще се търси проблем, когато стане по отявлен и откриваем. Като млад шофьор много се шизофренирах от тропане, скърцане и прочие. В един момент се оказа, че прекарвам повече време под колата отколкото в нея. Някаква тиха лудост такава... Карайте си колите и като се счупят ги правте! Това с превантивните ремонти е вятър работа. Страда главата, ръцете и най-близките ви хора.
-
1 точкаСподелям позицията на @dandilov. Налице е (много) леко увеличаване на замърсяването на маслото.
-
1 точкаСитуацията е същата като при 2087км. Като цяло цветът на маслото е малко по-тъмен. Чакаме следващата проба...
-
1 точкаЗдравейте, колеги, Продължавам с капковите проби на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Това е пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 44 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 266 320 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 3001 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–04.10.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 45/55%; Средна скорост – 36км/ч.; Моточасове – около 83 м.ч.; Изразходвано гориво – 315л. пропан бутан и 21л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 10 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение предишните проби.
-
1 точкаКарам автоматик 1 ген вече 4 год ръчка никога вече няма да взема.Навраме сменя ли се маслото е вечен,има симптоми които трябва да се видят при купуване на колата после обслужи ли се само удоволствие е да се кара.
-
1 точкаПривет извънградско го докарам до 32-33 mpg (7.13-7.35 l/100km) при оптималко каране. Градско е мноого субективно задръстването му обира лайката. Засичал съм смесен разход 9.5-10 l/100 km. Скърцане и тропане няма. Има едно специфично вибриране при спрял автомобил, което мисля е валидно за CVT трансмисията. Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПривет, Сега ми предстои смяна на масло със съответните филтри. Поръчах си филтрите през Бултрако, чака се една седмица и нещо. Не мисля че това ще е проблем. За интериора нямам база за сравнение. Има друго нещо специфично, не се хващат всички радиа. Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаКолега, бил си път до Бултрако, хабил си гориво, време и нерви и за 3 лв. по-скъпо на шпилка , се вкарваш в някакви филми! Тези от линка ще ти се вържат на същата цена с доставката , ама ще трябва да се разхождаш отново до някой офис на "Еконт". Но както си преценил .....
-
1 точкаКакво пък не ти е ясно толкова,размърдай си малко мозъка. Колата е нов внос, колегата сменя само маслото с някакво за промиване, филтъра го изцежда от старото масло и отново го завива, така за няколко дни. Е трудно да го разбереш?
-
1 точкаНавъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.
-
1 точкаАз вече я имам 6 месеца 1.0 129 коня, първото масло го смених на 14 000, няма как да стане за 20 000. Колата вече е на 22 000 км. Никакви проблеми засега. Икономична.
-
1 точкаПарите получени, маслата поръчани. Искам пак ви благодаря, че използвахте шаблона - така ми е много по-лесно.
-
1 точкаДобре де, що не звъннеш в Бултрако да питаш или направо поръчай от линка на @aleksandur. За оригинални са си направо евтини. http://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/22767-shpilka-dzhanta-90113sa0006-0384001-acura-honda.html Ето неоригинални Febest.
-
1 точкаОбадих се ба купувача наистина повечето системи ги няма, които са описани в обявата , а Premier означава бежова кожа, монитори в подглавниците на седалките и нещо като офроуд пакет. Ще се ходи на място да се гледа. Иначе на снимки досте добре изглежда.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПо въпроса за първата част бих искал да добавя, че какви тестове трябва да премине маслото ще зависи, от таргет групата автомобили и регион, към които е насочено. За USA/CAN маслата са главно Energy Conserving, а в последно време Resource Conserving ориентирани. Законовите регулации съм чувал, че изискват от новото поколение двигатели с 1 литър галон, да изминат определен (повече) пробег. Това означава, че двигателите стават повече екологични, а маслата използвани в тях задължително горивоспестяващи (EC/RC). Конструктивно и бензиновите двигатели търпят развитие. За да изхвърлят по-малко вредни емисии, трябва да изразходват по-малко гориво. Това се постига като се създават двигатели с по-малък обем, но по-мощни и задължително оборудвани с турбокомпресор. А от тук до LSPI феномена има съвсем малка крачка. Американските тестове за Fuel Economy са различни от европейските, но факт е, че всичките масла за USA/CAN с RC качества са все от ниските вискозитетни класове. Докато европейските тестове за икономия на гориво, не само са различни, но само някои от смазочните норми са способни да я достигнат. Това са ACEA A5/B5, A1/B1 и всичките ACEA Cx (някои повече, други по-малко). Докато ACEA A3/B4 самостоятелно не й е позволено да участва. Но тенденциите и в Европа са за намаляване на вискозитетните класове и препоръчване на смазочна норма осигуряваща F.E. По втория постулат, който касае азиатските двигатели на Honda за Европа. Не трябва да се поставя на везни дали американските стандарти или европейските са по-добри за един и същ азиатски двигател. Honda е пълноправен член на ACEA линк и е напълно логично, за нейните европейски двигатели да препоръчва европейски стандарти. Защото като цяло ACEA представлява изискванията за минималните и базови качества, които според членките производители, маслата трябва да имат, при употреба в двигателите им. Поздрави.
-
1 точкаЕдинственият начин да разбереш дали вискозитетът на ползваното масло пасва на конкретния мотор и стил на каране е да направиш анализ на отработката на маслото (UOA). Всичко останало е в сферата на догадките. С новата формула (Ca-Mg пакет) Амсойл значително намалиха съдържанието на сулфатна пепел и в момента по техни данни тя е 1.22, а не 1.4, както беше преди. При условие, че нямаш разход на масло, или разходът ти е минимален (за мен под или около 300 мл+- на 10 000 км) не трябва имаш притеснение за катализатора. Сярата в бензина ще го съсипва повече от маслото.
-
1 точкаОтличен аргумент на Japanese fever! И точно това щях да напиша и аз, ако не ме беше изпреварил. На мен също ми доставя удоволствие беседата, която се заформи, и възможността всеки да сподели градивно своите мнения по конкретни въпроси. А понеже в предните мнения на колегите забелязах неколкократно думата "спор". Аз бих я заменил с "дебат".
-
1 точкаИ моя Händler ми каза 20к км или 2г. ,но май пак ще им досаждам. Мерси за инфото
-
1 точкаКупи си от Италия, в германия всяка 2-ра е прогнила, поне тези които пристигат в България са такива. Ако все пак от Германия си тръгнал да купуваш гледай да е около Мюнхен (там може и да извадиш късмет с някоя друга ръждичка) От Германия цена под 8000 евро за CRV-3 e ниска (ако намериш такава бъди мнителен) Италия вървят около 6-7000 там е по трудно да избереш защото италианците повече лъжат от нас Но все пак...
-
1 точкаМоята, като я взех преди 2 месеца от дилъра Бултрако ми казаха-смяна на маслото след 1г. или 20000км., което настъпи първо.
-
1 точка
-
1 точкаМайстори в Пловдив ИМА,това,че вие не ги знаете,не значи,че ги няма
-
0 точки
-
0 точкиКолега може ли после да споделиш мнението на застрахователите, че ми е интересно какво ще решат. Скоро един приятел тотализира една кола и каза, че са му предложили два вариянта. Първия е да му изплатят 70% от застрахователната стойност и да му оставят колата. Втория е да му вземат колата и да му изплатят застрахователната стойност + 30%, което го чувам за първи път. Ако е така както ми обясни той значи горния ми коментар е на половина не верен
-
0 точки- Браат, дай да спрем цигарите, ще има повече пари за пиячка! - Дали да не спрем и алкохола, сигурно ще спестим още повече? - Еее, нямам идея какво може да си купим с толкова много пари.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00