Jump to content

BuRn1nG

Фен
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BuRn1nG last won the day on September 20 2018

BuRn1nG had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About BuRn1nG

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII K24/K20 Frank Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

407 profile views
  1. На мен ми е интересно , всички пишат суперлативи за ремап-а , обаче има един минус , който никой не споменава. Като си свалите VTEC-а на 4500 разхода на гориво от 4500 до 6000оборота ви скача x2 . Можете да си го проверите с диагностика. Така че влизате ли в тези обороти , да си знаете - моментен разход от 25-30л / 100км е нормален. За хората с газовите - колата е с широколентова сонда и може сама да коригира смесите до 30% разлика (не пречи да отидете за донастройка) , ако преди колата ви е работила след 6000 оборота нормално , би следвало да си работи нормално и след рефлаша. Лично за мен такъв рефлаш е най-смислен след смяна на цялата генерация (особено колектора) , K & N панелен филтър и за хората даващи повече газ (лек маховик и маслена помпа от К20А. Колкото до коли автоматик(според мен не е препоръчително като се има предвид годините , на които са колите. Като ви се съзтезава - що не взехте ръчка като ви казваха? ) , лично мнение е - че скоростната ще се нагрява повече в тези обороти и трябва да се помисли за по-честа смяна на масло в нея или по-добро като цяло. Надявам се да съм помогнал на някой, ако не здраве да е Успех!
  2. Привет ако може за мен: Линк: Линк Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L х6 Стойност на поръчката: 6*12,99*1,9675 = 153.35-5%= 145.68 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер до офис Еконт
  3. BuRn1nG

    Гуми и джанти 18ки

    Колеги , вие хубаво му казвате на човека 235 , 245 ... но ако окачването не е оригиналното , дори 235 ще стопява подкалниците (тествано) Аз съм с жълто Кони и понижавщи пружини - на 18ки 225/40 е добре , 235/35 вече "заглажда" пластмасите. Колкото до дебелината на гумите , с добро окачване и XL гуми и на 30 да се слезне , разлика много няма да има. (Мое мнение) Поздрави!
  4. Здравейте и аз да се включа с въпрос. С 2005та 2.4 type S Cl9 K20/K24 съм , оригиналната мултимедия припуква в един момент и звука спира (дисплея работи) Взех китайка с всичките глезотии , след поредното махане на акумулатора умря и неще да се пусне вече(китайката). 1) мога ли да сложа оригинална мултимедия с навигация (без малкото дисплейче или е задължително с него?) и открил ли е някой начин да подкара навигацията в БГ. (Навигацията е от англичанка , бензин , пре фейс) 2) Какви биха били алтернативите за нещо читаво (работещо повече от няколко месеца) с навигация 3) Някой занимава ли се с ремонт на оригиналните или китайските мултимедии. Хич не ми се занимава с това , но искам някаква музика в колата да има. Благодаря за помощта предварително!
  5. Type S K24A3 -> К20/К24 Frank - блок двигател K24A3 - глава К20Z3 - бутала - сегменти - всмукател - изпускател - генерация - съединител - скоростна кутия - колянов вал - биели - лагери (биелни и колянов вал) - компютър - маслена помпа от K20A2 - дросел - окачване (амортесьори и пружини) - тампони - панелен филтър - маслен филтър - джанти - гуми - масло - 3-4 пъти - дискове и накладки - мултимедия Сигурно има и още неща , които не се сещам. За цифри няма да говоря
  6. Ако не ви се свидят 1500лв за качество , H&R пружините в комплекта на жълтото Кони за модела е голям лукс. Кеф ти меко , кеф ти твърдо , регулираш според нуждите. Заслужава си инвестицията.(Пружините в комплекта са понижаващи , при най-високото положение на амортесьорите падате с 3см надолу).
  7. Не стават дисковете за Санта Фе , само тези от ОЕМ номера на 5х114.
  8. BuRn1nG

    k24a3 не пали

    Според мен намери човек , който има компютър за К24А3 и направо пробвай с нов. Поне да си сигурен , че това е проблема. Лесно се откача и закача друг.
  9. Малко ъпдейт по темата: при ъпгрейд с апарати от Хонда Пилот - > имайте предвид централният отвор на дисковете , които купувате , както и междуболтовото разстояние , тъй като по OEM Номера в темата има и дискове с 5х120 , а те не са съвместими с главината на Акорд. Има възможност дискове от Хюндай Санта Фе да станат (доста по-евтини от тези в темата) , те са на 321мм , 28мм , 69мм централен. Като при тях има разлика във височината от 1,5мм. Тези дни ще пробвам един и ще кажа дали стават. Иначе в БГ много трудно може да се намери диск на 330/28 на 5х114.3.
  10. Здравейте , и аз да се включа с малко инфо - за двубуталните апарати на Пилот и MDX - апаратите са евтини , но дискове да си намерите ще ви излезне адски скъпо (от Бултрако по 380лв за 2та предни ОЕМ , от Америка най-евтините с доставката около 300лв). Със сигурност ще са по-добре от ОЕМ-ските на Акорд 8ма поне според параметрите , които колегата е написал за налягането на кв.мм. Това от мен до сега. Имам въпрос - понеже от 8ма трудно се намират апарати , пък и не са толкова силни като налягане , варианта от Акура RL ми изглежда най-удачен (около 200$ са от Америка употребявани апаратите + 110лв на вентилиран и надупчен диск от Ротингер примерно за Нисан 350 Z) тук идва и моят въпрос: Тези апарати ще влязат ли на стандартни ОЕМ 17ки джанти с тези допълнителни съпорти , някой има ли информация как седят нещата - защото май клоня към този вариант като цена - качество. Поздрави!
  11. Според мен трябва да може и още даже. Стоковите инжектори са на 80% само.
  12. Няма снимки или видео , само краен резултат с дино графика. Ще я кача тези дни.
  13. Разбира се оглеждай се за СВ1221ВВ
  14. K24 +K20Z4 глава , К20 маслена помпа , RBB всмукател , Изпускател 4-2-1 75мм на 2х67 ако не се лъжа - в HEED на safe map - 202коня на колела 220Nm , на диното на Боби това е около 225-230 на колела и около 240 Nm.
×