Jump to content

BuRn1nG

Фен
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно BuRn1nG

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук. Никакъв рефлаш.
  2. Малко ъпдейт и от мен. Дори с тежкия маховик и пренабито феродо на стоковия съединител + 5.1 с къси скорости и окачване само - Audi S5 3.0 120-240 сме на равно. (Vtec-a на 6000 като се включва е около 210-215). Мерих я и с Porsche Cayenne не може да ме пипне. Чакам да видя какво ще правя за съединител и изпускател.
  3. 21,5см контактен , 30,5см от върха на зъбците , драсни във вайбър може и аз да поръчам един от там 0883 302 457 Сашо
  4. Сигурен ли си , че този не е само за K20? Защото аз така мисля.
  5. XTD stage 1 за К20 , сменен заедно със съединител Exedy stage 1 за К20 , лошото е , че попаднах на дефектен притискател от този комплект и разказа играта и на феродовия диск и на маховика (той е доста мек като материал) . Сега ще ги връщам по гаранция , а се наложи да си върна заводския съединител и маховик - бях свикнал на новия вървеж и сега е мееега мудна с този маховик. Поздрави!
  6. Наскоро смених маховик-а с lightweight , уникална промяна просто , колата набира равномерно заради по-ниското съпротивление на тежестта му , да оборотите падат бързо , но 0-100 секунда и нещо сваля само маховика.
  7. Под електроника предполагам имаш предвид , програмируемо ECU? Защото заводското май не дава да се пипат такива показания. Поздрави
  8. Дотук добре , някой досега успявал ли е да коригира разликата в километража , при смяна на скорости? Поздрави!
  9. Какво мога да споделя до сега , FN2 скоростите са къси , изцяло променят автомобила , 0-100 прави без проблеми на 6.9секунди , усеща се обаче че има още мощност и тегли още дори и в 7200 (може би заради промяната на предавателните числа). Точно за това искам да развърта без проблеми на 7500. Тези 300 оборота има значение от тях , защото следващата скорост не изпада от Vtec. Пробвам днес 7200 е fuel cut off и колата забива нос. Идеята ми е частите в колата да могат да държат на бой до 7800-8000 , за да съм сигурен че при 7500 няма да има проблеми. Всичко изписано до тук е без флаш , без промени освен скоростна , съединител и окачване. Боби ми препоръча да сложа един колектор 4-2-1 преди да ходя за ремап и 1во това ще направя. Поздрави на всички и весели празници!
  10. Притеснява ме , че ще махна ограничителя . ще пусна shift лампа , но все пак Акорда е на 7200 стоковия ограничител , предстои ми ремап и искам по-голям rpm range за него , защото съм пипал и скоростите и са ми от FN2.
  11. Има ли сходни от други модели , FN2 знам че развърта много , ако намеря нещо което върти до 8к и да съм на сигурно в 7.5 ще е супер. Поздрави
  12. Привет колеги , да актуализирам темета с един въпрос , CL9 Accord ограничителя доколкото знам е на 7200 , какво е необходимо колата да достига повече (поне 7500). Предполагам маслената помпа ще трябва да се смени/преправи , но искам да попитам и тук. Поздрави!
  13. Привет от мен отново , проверих малко история относно накладките и според мен, на предишния собственик или не са му ги сменили първият път и са го "поизментили", или са били някоя куча марка. Позачетох малко из нета и никъде не видях такъв проблем със седаните, карам си с включен VSA и ще видим след година две . Относно ъпгрейд-а им, според мен, колата няма да има нужда , 90% градско се кара и няма толкова високи скорости из града/хубави гуми и накладки май решават проблема след ремап и други малки подобрения/. Сега чакам да се стопли и да слагам всички купени части преди ремап. Поздрави и благодарности на всички отзовали се!
  14. Кои са тези всички, с такава кола? Аз карах Акорд 7ма дизел с рамап над 100 000км, със стоковите спирачки - задни накладки съм сменил 2 пъти. Веднъж, като я взех и веднъж - 70 000км по-късно. VSA съм изключвал няколко пъти зимата, от лиготия . Ако нямаш оплакване от спирачките, фабричните са ОК. Според мен има разлика при комбито/дизел и бензин, седан type S , ако карам с VSA ще ми свети в 60% от времето на каране , съответно ще използва задните спирачки също толкова , човека от който я взех беше минал само 25к, преди да се наложи нова смяна на накладките , защото не изключвал VSA-то . Имам пълната сервизна история и там всичко го има черно на бяло. Вече съм минал 10к на новите, с 95% от времето изключен VSA - едвам се забелязва дори леко износване.
×