Jump to content

BuRn1nG

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно BuRn1nG

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

173 профилни разглеждания
  1. Дай малко инфо за това устройство , че аз имам 20% разлика в момента заради 5.1 финалното и различни предавателни числа.
  2. Попаднал си на менте значи.
  3. Не , полусъединител първа и спирачка
  4. Пилни му горният слой за секунда две , при органичните се образува като филм някой път. Порбвай след това пак.
  5. И това ми мина през главата , но така и така съм взел по-добър изпарител и рейка с по-големи инжектори , уж трябва да свършат работа , ако не бензина е решението. Поздрави!
  6. Забравих да спомена , гледахме с моя майстор настройките на газ/бензин , мога да ви препоръчам да я мерите/карате на писта тази кола на 98+ октана за бензин , компютъра много добре пренастройва Ignition Timing-a спрямо 95. На теория трябва да има до 5% разлика в мощността и някаква икономия , защото използва по-малко въздух. Поздрави!
  7. Да , така е , но има загуби в Torque-a заради него. Като взема електроника живот и здраве Януари-Февруари ще видим дали ще се вдигне малко от малко. А тоя "рефлаш" при Боби с тия 5 коня разлика , не мерси . Предпочитам да дам двойно пари и да има реална промяна.
  8. Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук. Никакъв рефлаш.
  9. Малко ъпдейт и от мен. Дори с тежкия маховик и пренабито феродо на стоковия съединител + 5.1 с къси скорости и окачване само - Audi S5 3.0 120-240 сме на равно. (Vtec-a на 6000 като се включва е около 210-215). Мерих я и с Porsche Cayenne не може да ме пипне. Чакам да видя какво ще правя за съединител и изпускател.
  10. 21,5см контактен , 30,5см от върха на зъбците , драсни във вайбър може и аз да поръчам един от там 0883 302 457 Сашо
  11. Сигурен ли си , че този не е само за K20? Защото аз така мисля.
  12. XTD stage 1 за К20 , сменен заедно със съединител Exedy stage 1 за К20 , лошото е , че попаднах на дефектен притискател от този комплект и разказа играта и на феродовия диск и на маховика (той е доста мек като материал) . Сега ще ги връщам по гаранция , а се наложи да си върна заводския съединител и маховик - бях свикнал на новия вървеж и сега е мееега мудна с този маховик. Поздрави!
  13. Наскоро смених маховик-а с lightweight , уникална промяна просто , колата набира равномерно заради по-ниското съпротивление на тежестта му , да оборотите падат бързо , но 0-100 секунда и нещо сваля само маховика.
×