Jump to content

BuRn1nG

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

BuRn1nG last won the day on Септември 20

BuRn1nG had the most liked content!

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно BuRn1nG

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII K24/K20 Frank Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

321 профилни разглеждания
  1. Здравейте , и аз да се включа с малко инфо - за двубуталните апарати на Пилот и MDX - апаратите са евтини , но дискове да си намерите ще ви излезне адски скъпо (от Бултрако по 380лв за 2та предни ОЕМ , от Америка най-евтините с доставката около 300лв). Със сигурност ще са по-добре от ОЕМ-ските на Акорд 8ма поне според параметрите , които колегата е написал за налягането на кв.мм. Това от мен до сега. Имам въпрос - понеже от 8ма трудно се намират апарати , пък и не са толкова силни като налягане , варианта от Акура RL ми изглежда най-удачен (около 200$ са от Америка употребявани апаратите + 110лв на вентилиран и надупчен диск от Ротингер примерно за Нисан 350 Z) тук идва и моят въпрос: Тези апарати ще влязат ли на стандартни ОЕМ 17ки джанти с тези допълнителни съпорти , някой има ли информация как седят нещата - защото май клоня към този вариант като цена - качество. Поздрави!
  2. Според мен трябва да може и още даже. Стоковите инжектори са на 80% само.
  3. Няма снимки или видео , само краен резултат с дино графика. Ще я кача тези дни.
  4. Разбира се оглеждай се за СВ1221ВВ
  5. K24 +K20Z4 глава , К20 маслена помпа , RBB всмукател , Изпускател 4-2-1 75мм на 2х67 ако не се лъжа - в HEED на safe map - 202коня на колела 220Nm , на диното на Боби това е около 225-230 на колела и около 240 Nm.
  6. Вече си имаме 1вият настроен Frank билд в София
  7. Дай малко инфо за това устройство , че аз имам 20% разлика в момента заради 5.1 финалното и различни предавателни числа.
  8. Попаднал си на менте значи.
  9. Не , полусъединител първа и спирачка
  10. Пилни му горният слой за секунда две , при органичните се образува като филм някой път. Порбвай след това пак.
  11. И това ми мина през главата , но така и така съм взел по-добър изпарител и рейка с по-големи инжектори , уж трябва да свършат работа , ако не бензина е решението. Поздрави!
  12. Забравих да спомена , гледахме с моя майстор настройките на газ/бензин , мога да ви препоръчам да я мерите/карате на писта тази кола на 98+ октана за бензин , компютъра много добре пренастройва Ignition Timing-a спрямо 95. На теория трябва да има до 5% разлика в мощността и някаква икономия , защото използва по-малко въздух. Поздрави!
  13. Да , така е , но има загуби в Torque-a заради него. Като взема електроника живот и здраве Януари-Февруари ще видим дали ще се вдигне малко от малко. А тоя "рефлаш" при Боби с тия 5 коня разлика , не мерси . Предпочитам да дам двойно пари и да има реална промяна.
×